Victor Babiuc considera o rusine condamnarea sa: Este ca pe vremea comunistilor

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 20 mai 2013, 21:18 Actualitate | Esenţial


Fostul ministru al Apararii, Victor Babiuc, a declarat ca decizia de condamnare a sa la doi ani de inchisoare in dosarul transferului de terenuri reprezinta "o rusine" pentru justitia din Romania, apreciind ca "este ca pe vremea comunistilor", relateaza Mediafax.

"Aceasta condamnare este o rusine pentru justitia romaneasca. Este ca pe vremea comunistilor. Nu conteaza probele, ci doar dorinta de a da o anumita pedeapsa", a declarat Victor Babiuc pentru gandul.info.

Fostul ministru a afirmat ca asteapta sa fie ridicat de polisti si dus la penitenciar.

"Astept sa vina sa ma ia sa ma duca la penitenciar. Tocmai imi fac bagajul. Sunt acasa in Bucuresti. Eu ma asteptam la orice. Stiu cum a pornit acest proces. Nu sunt atat de naiv in materia asta. Dupa ce la fond s-a dat o hotarare in care au fost demontate toate acuzatiile si sunt fara nici un fel de proba si impotriva legilor romanesti. Aveam oarecare indoiala ca vor avea curajul sa isi bata joc de un dosar si de niste oameni. Dorinta politica este mai puternica decat cea legata de aflarea adevarului", a declarat Babiuc.

Inalta Curte de Casatie si Justitie l-a condamnat pe Victor Babiuc la doi ani de inchisoare cu executare in dosarul schimburilor de terenuri dintre MApN si Gigi Becali. Victor Babiuc a fost condamnat pentru ca in calitate de ministru a semnat documentele tunului imobiliar care a dus la prejudicierea statului roman.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12657 vizualizari

  • +28 (32 voturi)    
    hotie (Luni, 20 mai 2013, 21:23)

    tatoi [anonim]

    mai ingeras, esti mai curat ca lacrima. locul tau e de fapt la puscarie, gloaba hoata.
  • +24 (28 voturi)    
    Babiuc cel "curat" (Luni, 20 mai 2013, 21:28)

    Cristi grecu [anonim]

    Hai sa fim seriosi, cred ca nimeni nu e atat de naiv incat sa creada ca babiuc atunci cand a facut afacerea in defavoarea statului stia f bine ca va incasa cascaval gros dupa ce ii va face pofta lui becali.
    Numai de binele statului nu ii ardea lui ... era constient ca nu o sa stea ministru o vesnicie deci trebuia sa infulece cat mai repede si cat mai mult ....
    Pacat ca e doar el arestat ... in mod corect ar trebui arestati majoritatea oamenilor influenti din conducerea statala ... de la revolutie in prezent
    Babiuc : nu striga ca ti s-a facut o nedreptate ... cand defapt asteptai o ocazie de a ciordi ... e bine ca ai fost prins !!!
    • -1 (3 voturi)    
      Tata Basescu a aprobat schimbul in CSAT ! (Marţi, 21 mai 2013, 12:41)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui Cristi grecu

      Tata Basescu a aprobat schimbul in CSAT ! Acum ce sa mai zici ?? Ce de explicatii dai aici... ca si cand ar conta ce spui tu !
  • -11 (19 voturi)    
    POATE REDACTORUL R.M. SA EXPLICE... (Luni, 20 mai 2013, 21:30)

    father nicky [utilizator]

    ...sintagma "TUN IMOBILIAR" folosita in textul stirii?! Schimbarea unor terenuri virane(adica goale) intre MAN si UN PARTICULAR(schimbare aprobata de CSAT)poate fi etichetata apriori ca fiind un "tun imobiliar"?!
    • +8 (12 voturi)    
      dar tu cum ai fi scris? (Luni, 20 mai 2013, 22:35)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      "baioneta imobiliara"? "preluare de risc"?
      sau poate "bricheta imobiliara"?
      hai mai, ce dracu, credeam ca te superi ca asta nu a fost tun imobiliar, ci genocid imobiliar. asa da, te credeam.
      • +12 (16 voturi)    
        vinovatul? (Luni, 20 mai 2013, 22:58)

        ilie de la scularie [anonim] i-a raspuns lui un dac

        Nu vreau sa-i i-au apararea lui Becali, nu pot sa-l sufar, insa aici a fost un schimb de terenuri intre Becali si armata. Deci cine a prejudiciat statul? Nu acel general care a semnat si a fost de acord cu acest schimb de terenuri?
        Daca a dat mita, atunci ar trebui judecat pentru dare de mita, iar Babiuc pentru luare de mita plus prejudiciarea statului roman. Aricum ar fi, Babiuc ar trebui sa faca puscarie mai multa decit Becali.
        Daca eu cumpar o masina de la stat, si persoana care mi-o vinde mi-o da cu mai putin, cine prejudiciaza statul? Eu, sau cel care a vindut-o respectiv era reprezentatul statului.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu exista prejudiciu dovedit si nici mita luata! (Marţi, 21 mai 2013, 12:46)

          Bambina [utilizator] i-a raspuns lui ilie de la scularie

          Tata Basescu a aprobat schimbul in CSAT ca ultima veriga de aprobare a schimbului. In justitie nu au fost prezentate dovezi privind prejudiciul adus statului si nici vreo dovada de mita. Cum este posibil ca o instanta sa spuna ca nu exista probele necesare din partea procurorilor si ca urmare inculpatii au fost considerati nevinovati si aceeasi justitie romana ...dar alti judecatori... sa ii declare vinovati. ABERATII care te fac sa nu mai crezi in nici o justitie romana!
    • +14 (14 voturi)    
      deloc goale (Marţi, 21 mai 2013, 8:40)

      IorguIanos [anonim] i-a raspuns lui father nicky

      acele terenuri ale armatei nu erau goale nici dacă nu ar fi fost nimic pe ele! Acolo se făcea instrucție, erau depozite ale armatei, și apoi sunt în București unde totul are o valoare imensă. Nu mai plîngeți javrele. Era corupție fără corupți, acuma cînd avem și corupții îi plîngeți...
    • +8 (10 voturi)    
      E o vorba in imobiliar (Marţi, 21 mai 2013, 8:47)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Trei lucruri conteaza: Pozitia, Pozitia, Pozitia.
      De aici vine tunul - un viran fara pozitie (1 EUR mp) contra un viran cu pozitie (500 EUR mp)
    • -2 (4 voturi)    
      "viitor" tun imobiliar (Marţi, 21 mai 2013, 11:59)

      Marcelica2013 [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Rechinii au etichetat tranzactia drept tun numai dupa cativa ani, dupa ce valoarea terenurilor lui becali a ajuns la cateva sute de mil de euro. La momentul tranzactiei probabil nu dadea nimeni 2 bani pe ele.
      Presupusul raport de 56/1 intre valoarea terenurilor este o fabulatie de presa, pe vremea aia se murea de foame, nu putea intui nimeni boom-ul imobiliar ce va fi urmat.

      Pe acelasi principiu ar putea fi bagati la puscarie toti romanii pentru ca valoarea apartamentelor in care stau a crescut de 10 ori, deci au dat un tun imobiliar...

      Sunt de parere ca aceasta condamnare e o facatura, dar in acelasi timp n-as vrea sa cream din pseudo-crestinul becali un martir, ca nu e cazul
  • +24 (28 voturi)    
    ca fost ministru al apararii (Luni, 20 mai 2013, 21:33)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    un demnitar al statului Roman, cum se face ca ati luat mai putin ca si jiji, care facind abstractie de mediatizarea excesiva care i se face, e totusi o persoana privata in aceasta speta ?
    cred ca datorita functiei avute, si rangului din armata Romana si babiuc si cioflingaru, meritau o pedeapsa mult mai aspra.
    • -5 (5 voturi)    
      Nu zau??? (Marţi, 21 mai 2013, 12:48)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Cine esti tu sa dai asemenea verdicte ??? Un nimeni cu nick name prea lung si deci anonim !
      • +3 (3 voturi)    
        pompino (Marţi, 21 mai 2013, 15:26)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

        verdict a dat justitia, eu doar mi-am exprimat o parere.
        noapte buna,oriunde te-ai afla !
  • +21 (29 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 20 mai 2013, 21:52)

    [anonim]

    • +8 (8 voturi)    
      Schimb de terenuri....?? (Marţi, 21 mai 2013, 7:00)

      Tom Cruise [anonim] i-a raspuns lui

      Dar cum a reusit Domnul Oncu din Sannicolaul Mare (fost primar comunist cu o avere facuta din salariu)care a luat de la statul roman-ADS aproape 400 hectare,pe care le lucreaza pe o perioada de 99 ani!-nici macar schimb de terenuri?Asta in timp ce proprietarii de drept se lupta pentru restituiri pe Legea 247??!(cu acte in regula)
  • +18 (26 voturi)    
    Ceea ce intirzie, nu trece (Luni, 20 mai 2013, 21:54)

    ipolitic [utilizator]

    Pai, nu chiar.
    Pe vremea comuniștilor te împușcau.
    Pe de alta parte, ai dreptate, e o rușine
    pentru justiția româneasca.
    Vreau sa zic, aceasta întârziere.
    Oricum, primul eșantion e la zdup.
    Mai sunt cam zece mii..
  • +18 (28 voturi)    
    de pe vremea comunistilor esti tu, penalule! (Luni, 20 mai 2013, 22:10)

    un dac [utilizator]

    Ai detinut functia de Ministru al Justitie imediat dupa mineriada din 19990, cea mai sangeroasa dintre toate, motiv de plecare din tara pentru multi romani adevarati, motiv de neinceredere eterna in democratia fesenista care inca dainuie....ce ai facut in peste 1 an de mandat? NIMIC. Meritai mult mai mult decat becali si da, ai dreptate: ESTE DOSAR POLITIC. Pentru ca altfel tu meritai cel putin triplu decat Becali pentru ca TU ai vandut terenul, Becali l-a cumparat.
    ATENTIE: Nu ii iau apararea lui Becali, dar acest om a facut muuuult mai mult rau Romaniei si se plange de un mizilic de 2 ani. Pentru mortii de la mineriada trebuia sa platesti cel putin 10 ani. ASTA era obligatia ta ca ministru, sa faci lumina in acel caz si SIGUR nu ar fi urmat celelalte mideriade.
    Esti o plaga pentru aceasta societate si, din pacate, datorita varstei, vei sta la puscarie mai putin decat Sisu care a vandut cateva tigari cu marijuana sau ce dracu a facut el. Sa-ti fie rusine.
    • -2 (2 voturi)    
      Nu era ministru la mineriada ! (Marţi, 21 mai 2013, 12:51)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Nu era ministru la mineriada ! Mai citeste si tu o carte... o istorie recenta... ceva pe Wikipedia macar ...!
      • +1 (1 vot)    
        tu esti Bambina babiuc? (Marţi, 21 mai 2013, 17:27)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

        fetita lui taticu? zi mai mersi ca ai scapat de puscarie si inchide netul, ca poate ti-e somn.
        Tatal tau, recte Babiuc Sugiuc, a fost Ministru al Justitie imediat dupa mineriada din 1990 in guvernul Roman. Exact asta am scris si mai sus.
        Asa ca mai citeste tu ceva, o gazeta sporturilor, cancan, libertatea, Omagiu de parintele iubit, orice. Sau macar nu te mai uita la TV o perioada...
        "Antena 3 e aici?"
  • +17 (19 voturi)    
    romania (Luni, 20 mai 2013, 22:15)

    ws [utilizator]

    e o tara de martiri. nu poti si tu sa iei o spaga cinstita ca te trezesti alaturi de maniu, mihalache si steinhardt. hossu longin chiar a promis ca-i face si lu' nastase un memorialul durerii.

    deci o tara binecuvantata, plina de oameni gata sa se sacrifice pentru tara.

    la mai multi!!

    ws
    • -3 (3 voturi)    
      O ironie infecta!!!! (Marţi, 21 mai 2013, 12:54)

      Bambina [utilizator] i-a raspuns lui ws

      Daca nu este ironie atunci este o NESTIINTA crasa, ca marea majoritate a postacilor de pe HotNews.
  • +1 (9 voturi)    
    justitie politica (Luni, 20 mai 2013, 22:41)

    aresul [utilizator]

    Adevarat, multe condamnari s-au facut fara a demonstra vinovatia. Exact asa cum zice Babiuc si Nastase. ,,Politic". Dar, daca tot afirma ca nu este un ageamiu in aceasta privinta, ar trebui sa inteleaga foarte bine ce inseamna acest cuvant.
    Conceptul de justitie (dreptate), nu este decat un cuvant enervant, fiind imposibila perfecta reglementare. Justitia, ca institutie, a fost, este si va fi intodeuna instrumentul Puterii, cu scopul de a nu ne sfasia intre noi, de control al gloatei. Puterea, este un alt concept pe care cei ca Babiuc & comp. l-au subestimat, ignorat. Rolul politicienilor (din Romania) este de a corupe si dezbina, nu de a exagera, obtinand ca revers unitatea gloatei impotriva acestor exagerari. Aici au gresit cu totii! Au exagerat.
    Pe cale de consecinta, marile Puteri ii indeasa in ,,facultati", fara a mai tine cont de conceptul de justitie. Politic. Multumeste gloata, iar daca pedepsele erau mai aspre, ,,victimele" justitiei politice ar fi fost chiar ultimii prosti! Consider faptul ca cei puternici au fost generosi.
    • +5 (5 voturi)    
      despre cazul becali (Luni, 20 mai 2013, 23:50)

      ws [utilizator] i-a raspuns lui aresul

      nu stiu detalii. o sa ma interesez.

      in schimb la nastase e beyond any reasonable doubt. procurorii si-au facut treaba, au avut sute de martori care toti au declarat acelasi lucru (ca donau bani pentru campania electorala a lui nastase), au demonstrat ca cei care organizasera paranghelia erau apropiati de-ai lui, ca fusesera numiti de el, au demonstrat cum s-au spalat banii pentru a fi folositi la cumpararea de materiale electorale.

      si chiar daca nu exista nicio dovada directa, toate (dar absolut toate) dovezile indirecte il inculpau pe fostul pm. si erau gramezi de dovezi indirecte.

      de fapt e de asteptat. un om puternic nu se manjeste de sange, comite crimele prin altii. asa fac capii mafioti de ex.

      asa ca teoria ta, cel putin in cazul nastase, nu sta in picioare.

      ws
  • +5 (9 voturi)    
    Babiuc se crede pe vremea comunistilor. (Luni, 20 mai 2013, 22:45)

    mircea [anonim]

    Babiuc din ministru sa transformat in stapan al terenurilor statului.Ca jurist si-a dat cu firma in cap.Putea promova o lege care sa permita astfel de transferuri de teren.Asa,Babiuc,putea face si un transfer cu Voronin,care nu-i mai breaz decat Becali.
    • +3 (3 voturi)    
      Bine ca pe comunistii adevarati nu-i vede nimeni.. (Marţi, 21 mai 2013, 7:04)

      bubu loiu [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Comunistul Oncu-Sannicolaul Mare,oare cum a pus mana pe plantatia de piersici,pentru 99 ani??El pur si simplu s-a facut proprietar pe terenul statului si nu s-a intamplat nimic....pana acum.Sun o groaza de comunisti care s-au imbogatit de pe urma fostelor IAS-uri.Rusine!
  • +7 (9 voturi)    
    memorialul durerii (Luni, 20 mai 2013, 22:50)

    philby [utilizator]

    da, al durerii in cot fata de toti ceilalti...
  • +5 (5 voturi)    
    Punguta cu doi bani (Marţi, 21 mai 2013, 7:25)

    Cocoselul Pintenat [anonim]

    Babiuce, lasa povestile de adormit copii, ca stii prea bune ca banul e Ochiul Dracului. Nu uita ca imediat dupa ce-ai schimbat acele terenuri, te-ai trezit actionar important la Libra Bank. Povesteste-ne si noua de unde avea atata banet un biet bugetar incepator al statului roman?
    Daca s-ar fi facut si atunci oarece stenograme, mai cresteai putintel la anisori.
  • -3 (3 voturi)    
    Basescu si Udrea cand intra??? (Marţi, 21 mai 2013, 14:01)

    Adela Nutu [anonim]

    Boc, Udrea, Cocos si Basalu' cand il viziteaza pe Gigi?? Si voi astia care-l pupati in cur pe Base, mai puneti mana pe carte...mirositi a prosti...de fapt, basisti inteligenti??? chiar nu merge...
    • 0 (0 voturi)    
      stai in banca ta mai Adela (Marţi, 21 mai 2013, 23:23)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui Adela Nutu

      Noi, astia prosti si inculti, o luam metodic. Incepem cu FSN, PDSR, facem o mica escala la PNG si PNL-ul lui Antonescu, apoi ne ocupam in tihna si de PD/PDL.
      Boc nu prea vad ce zici tu ca a facut, dar daca vrei ne ocupam si de el. Dar trebuie sa intelegi ceva, daca te duce capul: Boc, Udrea si Boc sunt tineri, au timp sa ne astepte pe noi astia de mirosim a prosti. D-alde Babiuc, Stanculescu, Nastase, Becali, ori sunt prea batrani si ne e frica sa nu moara fara sa faca puscarie, ori sunt la limita celor 60 de ani care le-ar micsora pedeapsa...Rabdare, ajungem si la Popoviciu, Casuneanu, Videanu, Cocos si Udrea, dar e foarte mult de munca la ai vostri deocamdata.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by