VIDEO UPDATE Scandal la CSM: Procurorul Oana Schmidt-Haineala, aleasa noul presedinte al CSM. Judecatorul Cristi Danilet candideaza la functia de vicepresedinte dupa ce candidatura judecatoarei Alina Ghica a fost respinsa / Alegerea vicepresedintelui, amanata

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 4 ianuarie 2013, 15:43 Actualitate | Esenţial


Oana Schmidt-Haineala (foto arhiva)
Foto: Agerpres
Sedinta tensionata, vineri, la Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) adunat in plen pentru a-si alege noua conducere. Procurorul Oana Schmidt-Haineala a fost aleasa presedinte cu 10 voturi, devenind primul procuror care ocupa functia de presedinte al Consiliului. Pentru functia de vicepresedinte a candidat, intr-o prima faza, fostul presedinte, judecatoarea Alina Ghica. Candidatura sa a fost respinsa si a iscat mai multe discutii aprinse si in contradictoriu intre membrii CSM, procurori si judecatori. In cele din urma, judecatorul Cristi Danilet si-a prezentat candidatura pentru vicepresedintie "pentru a debloca situatia creata", insa plenul a amanat, din lipsa de cvorum, alegerile pentru saptamana urmatoare.

Citeste mai jos cum s-a desfasurat sedinta si dezbaterile din cadrul CSM:

UPDATE 19:35 Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a decis vineri seara amanarea sedintei privind alegerea vicepresedintelui consiliului, din lipsa de cvorum, noteaza Agerpres. Anuntul a fost facut de presedintele CSM, Oana Schmidt-Haineala.

UPDATE 19:30 Plenul Consiliului Superior al Magistraturii a respins vineri seara solicitarea sectiei pentru judecatori de anulare a alegerilor pentru conducerea institutiei, au declarat membri CSM. (Agerpres)

UPDATE 19:00 Mona Pivniceru, catre Alina Ghica: Nu votam ca in Parlament de milioane de ori candidaturi respinse

Incercarea Alinei Ghica de a proceda la reluarea votului asupra candidaturii sale pentru functia de vicepresedinte al CSM a dus la discutii aprinse intre membrii Consiliului, cel mai puternic contestatar fiind ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, informeaza Agerpres.

"Candidatura dumneavoastra a fost respinsa. Nu putem face ca la Parlament. In anul acesta, mandatul dumneavoastra s-a incheiat. Nu ne batem joc ca la Parlament, votam de milioane de ori candidaturi respinse. Este inadmisibil ce se intampla in acest CSM", s-a adresat Mona Pivniceru catre Alina Ghica pe un ton ridicat.

Daniel Morar a incercat sa o linisteasca, fara succes insa.

"Problema este ca nu putem vota la infinit aceeasi candidatura. Dar chiar nu avem reprezentarea modului in care se fac alegerile? Ce Dumnezeu!", i-a raspuns Mona Pivniceru.

UPDATE 18:50
Judecatorul Cristi Danilet, pe facebook: "Am ajuns intr-o situatie de blocaj. Mi-am depus candidatura ca vicepresedinte al CSM si mi-am insusit proiectul d-nei Haineala. Astept votul".

UPDATE 18:45 Judecatorul Cristi Danilet a anuntat in timpul sedintei ca isi depune candidatura pentru functia de vicepresedinte pentru a debloca situatia creata. El a precizat ca isi asuma proiectul managerial al Oanei Schmidt-Haineala.

Anuntul lui Danilet a venit pe fondul unor discutii aprinse in contradictoriu intre jduecatori si procurori privind redepunerea candiaturii Alinei Ghica si revocarea alegerii presedintelui, procurorul Oana Schmidt-Haineala.

UPDATE 18:20
Judecatorul Adrian Toni Neacsu: "Sectia pentru judecatori, prin hotararea nr. 2/2013 a solicitat revocarea Hotararii Plenului privind alegerea presedintelui CSM. S-a votat suplimentarea ordinii dezi cu adet punct suplimentar. In opinia sectiei de judecatori (cu votul impotriva a d-ei Ghica si a d-lui Danilet), revocarea este singurul remediu al blocajului creat defaptul ca nici un judecator nu isi depune candidatura pentru vicepresedintele CSM."

In plus, judecatorii Horatiu Dumbrava si Mircea Aron sustin ca Alina Ghica nu mai poate candida pentru functia de vicepresedinte dupa ce candidatura sa initiala nu a intrunit numarul necesard e voturi si a fost respinsa.

UPDATE 17:55 Judecatorul Cristi Danilet pe facebook: "Stiu ca asteptati rezultatul votului in CSM. Alina Ghica a candidat si a fost respinsa. Nu avem inca un alt judecator care sa candideze. Sectia de judecatori incearca sa convinga un coleg. Stam in Plen, convocat din nou in aceasta seara, pentru a lua o decizie azi".

UPDATE 17:15 Oana Schimdt Haineala, aleasa vineri presedintele CSM, a anuntat ca a fost convocata o noua sedinta a plenului CSM pentru a se relua procedura pentru alegerea viitorului vicepresedinte al institutiei.

UPDATE 17:00 Judecatoarea Alina Ghica, care candideaza pentru functia de vicepresedinte al CSM, nu a intrunit, vineri, numarul de voturi pentru a fi aleasa in aceasta functie, au declarat unii membri ai Consiliului.

Dupa ce acesti membri ai CSM au parasit sala, ei au precizat ca Alina Ghica nu a intrunit cele zece voturi necesare pentru a fi aleasa vicepresedinte, ci doar opt, urmand ca votul sa se reia

UPDATE 16:20 Judecatoarea Alina Ghica candideaza la functia de vicepresedinte

Judecatoarea Alina Ghica, fostul presedinte al consiliului, si-a anuntat candidatura la functia de vicepresedinte al CSM in timpul sedintei.

Judecatorul Cristi Danilet, membru CSM, a anuntat ca Alina Ghica este singurul candidat la functia de vicepresedinte si ca unii membri au parasit sedinta. Este vorba de judecatorii Marius Tudose, Horatiu Dumbrava, Alex Serban si Adrian Neacsu, potrivit Agerpres.

Acestia sunt nemultumiti ca Alina Ghica nu si-a depus din timp proiectul de management, pentru a putea fi studiat de catre membrii CSM. Cei patru judecatori si-au exprimat votul cu privire la candidatura Alinei Ghica, dupa care au parasit sedinta de plen.

"Cativa membrui deja au votat si au parasit sala. Eu imi voi exprima votul dupa ce audiez sustinerea proiectului", a scris Danilet.

Potrivit B1 TV, Horatiu Dumbrava, fost presedinte CSM, a parasit sala si a spus: "E o mascarada de sedinta".

Alegerea presedintelui CSM



Procurorul Oana Schmidt Haineala a fost aleasa presedinte al Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), obtinand 10 voturi din partea membrilor consiliului, a anuntat pe facebook judecatorul Cristi Danilet, membru CSM. Contracandidatul sau, judecatorul Mircea Aron a obtinut 8 voturi. Oana Schmidt-Haineala este primul procuror care ocupa functia de presedinte al CSM.

Judecatorul Adrian Toni Neacsu, membru CSM, a scris pe contul sau de facebook ca cel putin doi judecatori ar fi votat pentru alegerea procurorului Haineala in functia de presedinte.

documente
Procurorul Oana Schmidt-Haineala, membru al Consiliului Superior al Magistraturii si actualul vicepresedinte, si-a depus oficial candidatura pentru functia de presedinte al CSM, pe site-ul oficial al institutiei fiind publicat vineri dimineata proiectul sau de candidat.

Haineala a fost aleasa membru in CSM in noiembrie 2010. Procurorul Oana Andreea Schmidt-Haineala a candidat din partea Parchetului de pe langa Tribunalul Brasov.

In ianuarie 2012, Haineala a candidat in tandem cu judecatoarea Alina Ghica pentru conducerea CSM. Atunci, Alina Ghica a fost aleasa presedinte, iar Haineala a fost aleasa vicepresedinte.




Cine este Oana Schmidt-Haineala, primul procuror presedinte al CSM


Oana Schmidt-Haineala (procuror de peste 14 ani), a fost prim-procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Bacau, procuror-sef al Biroului de anchete speciale magistrati si politisti, din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, iar apoi, in perioada ministeriatului lui Tudor Chiuariu, Oana Schmidt-Haineala a fost numita director al Directiei pentru Relatia cu Ministerul Public si de prevenire a criminalitatii si a coruptiei, Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti.

In perioada 2007-2009 Haineala a fost Seful delegatiei romane la Grupul Statelor impotriva Coruptiei (GRECO-Group of States against Corruption), precum si evaluator GRECO

Haineala a fost si reprezentantul Romaniei la Initiativa Anticoruptie Regionala (RAI) din cadrul Consiliului Cooperarii Regionale (RCC), precum si Reprezentantul Ministerul Justitiei la Comitetul de experti privind
prevenirea si combaterea spalarii banilor (Moneyval), de pe langa Consiliul Europei.

Potrivit ultimei declaratii de avere publicate pe site-ul CSM, declartie completata in 2011, Oana Schmidt-Haineala detine un hectar de teren forestier in comuna Asag, judetul Bacau, obtinut ca mostenire. procurorul detine si un apartament de 100 mp.

Haineala detine si doua autoturisme VW si un credit de 88.400 de euro.
  • Vezi aici CV-ul procurorului Oana-Schmidt Haineala.

Discutii in contradictoriu intre membrii CSM, inaintea votului

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) s-a reunit vineri pentru a alege noul presedinte si noul vicepresedinte care vor conduce Consiliul in anul 2013.

Mandatul actualei conduceri a CSM - Alina Ghica, presedinte, si Oana Schmidt-Haineala, vicepresedinte - expira in 6 ianuarie.

Unii membri ai Consiliului Superior al Magistraturii au avut discutii in contradictoriu cu actualul presedintele al CSM, Alina Ghica, in legatura cu posibilitatea de adresare a unor intrebari legate de proiectul de management prezentat de Mircea Aron, care candideaza pentru sefia institutiei.

Judecatorii Horatius Dumbrava, Adrian Neacsu si Alexandru Serban au dorit sa-i puna intrebari suplimentare lui Mircea Aron, insa Alina Ghica s-a impotrivit, afirmand ca procedura nu prevede o examinare a candidatilor, ci doar o prezentare a proiectelor.

O alta problema ridicata de Adrian Neascu este ca de aproximativ sapte luni pe site-ul institutiei nu se mai publica nimic la ordinea de zi si s-a coborat foarte mult standardul transparentei

Cine sunt membrii CSM si cum isi aleg conducerea

CSM are in componenta 19 membri: noua judecatori si cinci procurori alesi de magistrati in adunarile generale ale instantelor si parchetelor si validati de Senat, doi reprezentanti ai societatii civile alesi de Senat si trei membri de drept - ministrul Justitiei, presedintele ICCJ si procurorul general al Romaniei. Mandatul membrilor alesi este de sase ani, fara posibilitatea reinvestirii.

Potrivit Constitutiei si Legii 317/2004 privind CSM, Consiliul este condus de un presedinte, ajutat de un vicepresedinte, care fac parte din sectii diferite, pentru un mandat de un an, care nu poate fi reinnoit.

Presedintele si vicepresedintele CSM sunt alesi dintre cei 14 membri alesi, avand dreptul sa candideze doar cei noua judecatori si cinci procurori alesi in adunarile generale ale instantelor si parchetelor. Nu pot candida la functiile de presedinte si vicepresedinte membrii de drept ai CSM: presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie, procurorul general al Romaniei, ministrul Justitiei si reprezentantii societatii civile.

Conducerea CSM este aleasa prin votul membrilor plenului, iar daca presedintele este judecator, vicepresedintele trebuie sa fie procuror si invers.

Mandatul actualului CSM a inceput in ianuarie 2011, primul presedinte fiind ales judecatorul Horatius Dumbrava, iar vicepresedinte procurorul George Balan, care in urma cu o luna si jumatate si-a inaintat demisia din magistratura, el fiind vizat intr-o ancheta a DNA.

In 2012, componenta CSM s-a schimbat deoarece mandatul unora dintre membri s-a incheiat, fiind inlocuiti cu cei care au castigat alegerile pentru respectivele locuri, iar altii au demisionat. Printre cei care au demisionat din CSM s-a aflat si actualul ministru al Justitiei Mona Pivniceru, in prezent membru de drept al Consiliului, si Georgiana Iorgulescu, reprezentantul societatii civile.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















14031 vizualizari

  • -9 (27 voturi)    
    Cine a pariat pe ea... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 15:49)

    finutza [utilizator]

    ... la bursa, nu s-a imbogatit!
    • +2 (14 voturi)    
      Oana Schmidt Hăineală are studii si in Israel (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:48)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      Din CV-ul lui Oana Schmidt Hăineală.
      Studii: "Colegiul Galillee, Israel"
      Interesant!
      • -4 (22 voturi)    
        Altceva si mai interesant (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:46)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Este fiica unui mare procuror din timpul lui Ceausescu, pe nume Hajnal, de nationalitate maghiara, si care a fost unul dintre procurorii care i-a anchetat (si nu numai...) pe cei din Piata Universitatii din 1989. Sa fie asta un motiv pentru care si-a romanizat numele in Haineala?
        • +3 (17 voturi)    
          tata a fost archbishop of canterbury (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:41)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          io sunt somer.
          ce vina are el ?
          dar io ?!

          doamna haineala este un bun castigat pentru csm.
          este exact momentul ca csm sa aiba in frunte un procuror, acum cand doi inalti procuroir vor trebui numit in functii.

          e drept, nu prea e pe bune cu mona piznicereasa, dar, de. au inghitit unii broaste, porci...
          ce nu face omul pentru o buca' de paine.
          henry de navarre, prince de bearn acak henry IV de buourbon: Paris vaut bien une messe/adca, parisul merita chiar si o liturghie.

          adica, la o adica, mona va trebui sa se incline la vointa magistratilor, si sa adere la pactul dottore-base.
          pentru o coabitare, va accepta si haineala.
          desi, well, cate nu zice omul...
          • -2 (12 voturi)    
            As gandi ca tine daca... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 20:20)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            ... acolo, la varf, sau ca sa fiu mai exact, in zona de conducere a institutiilor statului, nu s-ar practica astfel de manevre (in cazul de fata, tatal oarecum patat, dovada schimbarea numelui, vrea sa se asigure de o batranete linistita prin promovarea si sustinerea odraslei in structurile de conducere ale magistraturii). Nu vorbesc de competentele doamnei in cauza (cu toate ca... cam lipsesc dovezi concludente), dar si la acest capitol am sa-ti dau un exemplu care te va lasa fara grai: Elena Basescu.
        • +9 (19 voturi)    
          Antena 3 te-a mintit din nou... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:33)

          Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          un angajat al lui Felix ti-a spus, la Antena 3, ca tatal lui haineala a anchetat participanti la prima mineriada iar tu ai inteles ca a anchetat revolutionari...

          atat timp cat singurele infoformatii despre acest lucru vin de la angajati ai USL e clar ca suntem departe de adevar
          • -2 (8 voturi)    
            Poate am retinut incorect.... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 20:25)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

            ... dar ce am spus mai sus am citit intr-un ziar Expres Magazin de prin anii '92-'93 (referitor la d-l Hajnal). Imi cer scuze daca am confundat evenimentele... dar asta schimba cu ceva datele problemei?
            • -1 (3 voturi)    
              Esti buna sa fii..... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:13)

              banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              daca tii minte ceva ce ai citit in anii 92-93
              ,cea ce nu a fost un eveniment esit din comun, si daca era ceausit , nu-l punea Iliescu sa cerceteze pe minerii ,
              • 0 (2 voturi)    
                Da, pot, dar te rog... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 15:21)

                finutza [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

                ... sa traduci in romaneste dorinta ta. Asa cum scrii... nu inteleg ce vrei.
                • 0 (2 voturi)    
                  Pe intelesul tau. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 21:59)

                  banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                  nu cred ,repet nu cred ca tii minte de ceva ce ai citit intrun ziar acum 20 de ani !
                • 0 (2 voturi)    
                  Pe intelesul tau. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 21:59)

                  banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui finutza

                  nu cred ,repet nu cred ca tii minte de ceva ce ai citit intrun ziar acum 20 de ani !
            • -1 (3 voturi)    
              anii '92-'93 ? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:37)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              Da buna tinere de minte ai. Ati fost colegi?
            • 0 (4 voturi)    
              a cui finutza (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 13:51)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              esti mata, mai draga ?
              ca nu te'am retinut.
              a lui zgrebunciuca, a lui ilie, sau a vreunui tovaras de la penele ?! :)
          • +1 (5 voturi)    
            procurorii au anchetat tzaranii (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 13:48)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

            nu fraudele electorale.:)

            au jurat saracii cu mana pe biblie, iar dragnea si vreo cativa primari si sefi de sectii electorale, sunt cei cu dosare in instanta.
            plus fiul lui dobritzoiu.

            si nebunii de procurori, au anchetat tzaranii, i'au tras afara de prin bisrici si i'au pus sa jure, pe capota masinii, cu mana pe biblie !

            dragnea a jurat pe carnetul de partid.:)

            ..........
            asa s'a vazut la latrina 3, la reteveiu rosu si zvonalitatea lui gushe.
        • +2 (6 voturi)    
          Ia sa mai cotrobaiti ! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 9:01)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Si este nepoata SS-istului Schwarzberger, un apropiat a lu Gobels, este stranepoata SS-istului Weinberg, ,pe aceste date inca nu le-ai stiut !
        • +1 (5 voturi)    
          Da esti bine informata soro (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:29)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          De unde le ai? Din arhiva PCR?
          • +1 (1 vot)    
            Nu e mare filozofie... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 22:12)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

            ... internetul sa traiasca!
      • +7 (15 voturi)    
        da, şi?! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:15)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        care este problema?! Adică o grămadă fac studii aiurea-n lume, aţi fac studii de "dottorat", şi ţie gata, îţi pune neuronul pe gânduri. Oh, am ghicit, e agent Mossad! Am fost un dobitoc şi nu m-a dus capul. Da Şniki-kiki ăla ce tot apare pe la voi la Antena 3 unde a făcut studiile?!
      • +1 (1 vot)    
        Ei si??? (Duminică, 6 ianuarie 2013, 20:33)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Crezi ca nu mai exista judecatori cu studii in strainatate??? Nu vezi ce fata are ??? Tanara si obiedenta... ???
    • -5 (13 voturi)    
      Iar a castigat Securitatea (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:14)

      GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      Si uite-asa, iar a castigat securitatea. Halal democratie! Votezi ceva si securistii-si fac de cap. Asta e Romania. Trageti apa dupa ce iesiti!
      • -1 (9 voturi)    
        Danilet sta pe FB in timpul sedintei CSM?? (Vineri, 4 ianuarie 2013, 21:15)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

        probabil ca a candidat ca vicepreseditne ca sa isi castige mai multe like-uri...
      • +1 (5 voturi)    
        securitatea ? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 8:10)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

        a castigat securitatea ?, de aceea s-a plans voiculescu pe blogul lui ?
  • -16 (24 voturi)    
    Muhahahaha :) (Vineri, 4 ianuarie 2013, 15:49)

    Serban. B [anonim]

    Sistemul de ungere al motorului e bun. Mai asteptam grija pentru motor. Inca un pic.... inca un pic...
    • +22 (34 voturi)    
      Pai (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:29)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      Ia sa faci bine si sa inghiti si tu asta!

      Adica daca noi, oamenii normali din tara asta, inclusiv presedintele tarii, l-au inghitit pe Ponta drept PM, desi este un plagiator si un hot ordinar, voi, niste semianalfabeti comunisti, nu puteti sa inghititi pe cineva care nu si-a facut un scop in viata in a-l scapa de puscarie pe Voiculescu?

      V-a spalat pe creier Antena3?
      • -1 (17 voturi)    
        Oameni normali? (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:16)

        GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        tibics: normal esti cand respecti democratia, iar democratie inseamna vot. Nu e nevoie sa-l accepti tu pe Ponta. Iti e impus de rezultatul votului. Dar, ma rog, e greu sa intelegi notiunile astea cand ai un IQ sub 560!
        • +2 (6 voturi)    
          Corect! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 7:07)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          De-asta am ajuns sa fim condusi de lichele si plagiatori! Din cauza IQ-ului foarte ridicat cu care i-a inzestrat natura pe majoritatea cetatenilor romani, concentrati in special in Gorj, Dolj, Mehedinti, Olt, Vrancea, Giurgiu, Vaslui, etc.
          In rest, te felicit sincer pentru ca, datorita IQ-ului tau de geniu, "esti capabil sa intelegi notiunile astea"!
          Desi ceva ma face sa cred ca Voiculescu rade mai degraba de IQ-ul tau decat de al meu!
          Sa-ti fie de bine!
        • 0 (4 voturi)    
          normal ? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 8:12)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          daca usl punea un candidat, criminal in serie, pe acela il vota oamenii, este normal ?, poate
  • +30 (38 voturi)    
    O veste buna... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 15:51)

    Cataleya [utilizator]

    Macar atat.
    • +11 (21 voturi)    
      "macar atat"..... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:33)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ....este speranta noastra ca in justitie lucrurile se aseaza incet dar sigur pe un fagas normal iar adevarata lupta pentru ca noi sa incepem o viata normala intr-o lume normala, cade pe umerii acestor doamne si a celor 10 care le-au votat.
      Sa speram ca aceasta alegere v-a da forta celor corecti dar inca timizi si vor prinde curajul necesar actului de justitie, pentru ca lupta va fi crancena iar de rezultatul ei va depinde insasi viitorul acestei natiuni.
      Felicitari, va tinem pumnii !!!
    • -7 (13 voturi)    
      Macar atat ce? (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:17)

      GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      O mascarada de justitie care raspunde comenzilor unui guvernator securist? Asta e normal??? Au murit degeaba tinerii aia la Revolutie. Vai de capul vostru de limitati!
      • +2 (6 voturi)    
        ? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 8:17)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

        ai vazut tu vreun politician, indiferent de tabara politica, putere sau opozitie, pe timpul lui iliescu, vacaroiu, constantinescu, nastase, amariei, sa fie anchetat, trimis in judecata, condamnat si arestat, eu unul nu, apropos, au murit acei oameni degeaba, a fost lovitura de stat, nu revolutie, iliescu trebuie sa raspunde pentru acei morti, locul lui este la haga
  • +30 (40 voturi)    
    cineva acum sughiţă (Vineri, 4 ianuarie 2013, 15:55)

    corvus coraX [utilizator]

    îl cheamă Felix Varanul
    • -4 (14 voturi)    
      Cred ca se tavaleste pe jos de durere (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:21)

      GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Orice zi in care guvernatorul impus de securitate sta la putere se transforma in puncte de rating pentru televiziunile lui voiculescu. Iar punctele de rating inseamna bani. Intr-adevar, cred ca se tavaleste pe jos cand vede cum ii intra milioanele in conturi.

      Oricum, ca o idee generala, voi astia care aveti creierul de furnica ar trebui sa intelegeti ca cel care l-a facut politician pe voiculescu e basescu al vostru. Pana nu l-a bagat in seama basescu nici dracu' nu stia cine e voiculescu. L-a bagat in seama si acum e in prima linie a politicii. Vai de capul vostru si mai ales al nostru(ca de voi sincer sa fiu nu mi-e mila)!
      • +1 (5 voturi)    
        .. normal (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 1:23)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

        ...ca l-a facut Basescu, au fost doara colegi de serviciu/servicii la ICE Dunarea.
    • +6 (16 voturi)    
      Mona ari o misiuni di la Felix (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:29)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      din pacate pt Mona, la CSM sunt doar sucuri si apa minerala, ea nu se poate calma doar cu atat.
  • +37 (47 voturi)    
    propaganda USL se tavaleste in chinuri (Vineri, 4 ianuarie 2013, 15:56)

    Gryphus [utilizator]

    imediat ce s-a anuntat reultatul, la Antena 3, la Romania TV si la Relitatea TV a inceput denigrarea presedintelui ALES al CSM !
    • +3 (11 voturi)    
      atunci (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:31)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      e semn bun!
  • +28 (38 voturi)    
    Ponta smecherul care cere schimbarea smecherilor (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:09)

    dumitrica [utilizator]

    Citat:
    "Ponta a cerut ministrilor schimbarea tuturor "birocratilor si smecherilor" de la toate institutiile subordonate."

    Intiiul smecher al tarii, Victor Ponta, cere schimbarea smecherilor din institutiile statului. Cu alte cuvinte vrea sa ramina singurul smecher al Romaniei aflat intr-o functie de conducere.
  • +30 (40 voturi)    
    Un ochi rade, altul plange (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:10)

    CezarN [utilizator]

    Aceasta alegere este un motiv de bucurie moderata, caci domna Haineala si doamna Ghica au dovedit verticalitate si curaj in timpul puciului esuat de asta-vara.

    Pe de alta parte, aceasta alegere ne arata cat de putine personalitati corecte si dispuse sa-si asume riscurile inerente luptei cu faradelegea avem, daca si aici, si in cazul DNA si Parchetului general s-a pus problema rotirii sefilor nu pentru ca nu ar fi fost si alte personalitati corecte in sistem, ci, cred eu, nu au fost suficiente personallitati si corecte, si dispuse la a-si asuma riscuri, dispuse sa lupte cu hidra securisotoida care nu vrea sa accepte ca, acceptand ca poate pacali poporul cu televizorul, nu poate pacali istoria.
    • -2 (10 voturi)    
      asta vara, haineala si ghica... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 1:24)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ..verticalitatea coanelor era o stare fizica pe Coasta de Azur, nu?
  • -25 (41 voturi)    
    Procurori (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:10)

    Paesano [utilizator]

    Inca un procuror cu o ascensiune fulminanta. Zici ca toti se hranesc numai cu steroizi. Manastiresti!
  • +12 (22 voturi)    
    Nu mor caii cand vor cainii (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:14)

    denvarel [utilizator]

    Pardon. ...cand vor varanii.
  • -14 (26 voturi)    
    Oh, ce bucurie! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:19)

    evoque [utilizator]

    oare de ce nu surprinde?!
    Acum mai urmeaza ca la dna sa fie numit un om desemnat de csm, iar justitia "corecta" a presedintelui o sa functioneze.Mare scarbosenie. Sictir popor.
    • +11 (21 voturi)    
      sic (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:34)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      exact ! sictir popor ! pentru ca a batjocorit viitorul copiilor nostri la 9 decembrie.sictir popor !
    • +12 (22 voturi)    
      Te crezi "poporul"? (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:08)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Si care-i problema? Ti-e teama ca mult indragitii tai hoti din USL vor intra in parnaie? Lasa, nu-i mai plange, ca o duc bine si acolo, vezi Nascase care toata ziua da lectii de democratie si morala din celula lui de criza.

      Justitia "corecta" a lui Basescu a fost pana acum cea mai buna justitie. Da-mi exemple de alte justitii "corecte". Probabil cea a lui Nascase? Atunci cand Poanta a avut cele mai mari realizari ca Sef al Corpului de Control?

      Dar sunt de acord cu "sictir". Aici nu te contazic.
    • +6 (14 voturi)    
      Ba eu zic (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:25)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ca pe tine te-a surprins total, pentru ca te asteptai ca justitia sa fie pusa cu botu' pe labe de jegurile comunistoide.
    • +9 (15 voturi)    
      vomiti deci existi (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:26)

      Colebil Clinton [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Bai evoche, eu sunt sigur ca nu te mai faci bine. Ia, totusi, legatura cu administratorii hotnews sa-ti dea la pachet toate comentariile, de cand le deversezi pe-zici si pana in prezent. Poate o sa-ti vina mintea la cap, mai spre batranete, si o sa o iei pe urma lui postelnicu recunoscand: "Am fost un dobitoc!". Cine ti-a urmarit comentariile isi poate da seama usor ca ti-ai perdut busola, sau ai ascuns-o cand ai vazut ca te poarta catre centrul prostiei. Pana atunci, din popor, eu iti urez sa ai parte de un sincer SICTIR in 2013, alaturi de laturile pe care le-ai votat.
  • -7 (17 voturi)    
    rocada putiniana (Vineri, 4 ianuarie 2013, 16:50)

    Gustav666 [utilizator]

    Un singur cuvant: gretos!
    • -1 (15 voturi)    
      Corect! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:51)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Si dac-ar fi asa de ... iubite aceste pupeze la conducerea CSM, de ce nu se reuseste sa se stranga macar cele 10 voturi necesare pentru alegerea ca vicepresedinte a celeilalte? Doar se voteaza intre ei... Ba ies din sala, ba ii apuca durerea de stomac, ba primesc telefoane care ii solicita sa plece urgent... Jalnic spectacol pentru Basescu! Si totul in fata sa! Poate asa isi da seama de... dragostea nemarginita cu care este imbratisat tocmai de sefii magistraturii romane!
      • +5 (17 voturi)    
        Respect celor doua Doamne (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:23)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Pai de unde primesc telefoanele? Nu cumva de la cei care i-au cumparat? Daca justitia era a lui Basescu s-ar fi ales asa cum vroia el pina acum. Hai sa gindim cu capul nostru. Femeile astea chiar merita respect.
        • -2 (8 voturi)    
          De ce crezi ca se vorbeste... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 20:31)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          ... la acele telefoane? Este doar o stratagema a magistratilor de a scapa de sub tutela lui Basescu! S-au saturat si ei sa ancheteze si sa dea verdicte la comanda...
          Adu-ti aminte cum s-a desfasurat actiunea de invalidare a referendumului de asta-vara: s-a prelungit luarea deciziei zile si saptamani la rand, pana cand a fost "cucerit", "convins", "induplecat" si ce-l de-al saselea membru, fiindca in final decizia s-a dat in 6-7 minute...!
      • +1 (3 voturi)    
        "Si totul in fata sa!"? (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:44)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui finutza

        Mai citeste soro in arhiva ai a ta de prin anii '92-'93. Poate spune din cind in cind si ceva adevarat.
        • 0 (2 voturi)    
          Eiii, acum si tu... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 22:17)

          finutza [utilizator] i-a raspuns lui ty

          ... nu banuiesti de ce s-a dus Basescu acolo? Doar nu sa le citeasca articole din Constitutie. Era clar ca se stabilise rocada. La capitolul asta d-l Presedinte n-a mai fost original, se stia ca se pregatea aceasta manevra de vreo luna, si cum n-a avut o varianta de rezerva (asa cum facea de obicei) ca sa astupe gura celor care barfeau deja, a mers in continuare pe ideea veche.
          Asa ca formula "in fata sa" este acoperita de realitate.
  • +5 (13 voturi)    
    Procurori 2 (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:35)

    Paesano [utilizator]

    noiembrie 2002- martie 2004 Prim-procuror adjunct al Parchetului de pe lângă Tribunalul Bacău ADICA LA 25 DE ANI. In nici o tara civilizata nici un procuror nu poate visa asa ceva. Doar in Romania este posibil asa ceva. La noi, in Congo, Coasta de Fildes etc.
    • -2 (14 voturi)    
      @Paesano (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:51)

      acropolis [utilizator] i-a raspuns lui Paesano

      Păi NUMAI AȘA se pot controla cei instalați! Doar LOR poți să le spui: EU te-am pus! Știi bine că nu meriți! Tot eu te dau jos, dacă nu ASCULȚI! Alte exemple? Morar, Kövesi... Și toată rețeaua savant instalată de Băsescu în puncte NODALE!
    • +3 (5 voturi)    
      Sigur ca se poate! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 7:18)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Paesano

      Intreaba-l si tu pe Ponta cati ani avea cand a ajuns procuror sef al corpului de control al PM Nastase!
      Si pe secretara lui Dragnea, de ce a ajuns deputat la 24 de ani! Ei, ce zici?
      Da spalati pe creier mai sunteti! Vezi ca Antena 3 dauneaza la inteligenta!!!
  • -1 (5 voturi)    
    nu sunt procuror, mi-as dori sa fiu... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:40)

    Dinoone [utilizator]

    Fii cu bagare de seama ca steroizii te ajuta sa-ti intinzi pielea in detrimentul organelor... :))
  • +3 (11 voturi)    
    Ia cu lamaie (Vineri, 4 ianuarie 2013, 17:47)

    KostasP [utilizator]

    sa-ti treaca greata, mai evo.
  • -4 (18 voturi)    
    rusinos (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:06)

    Montesquieu [utilizator]

    bai, deci din tot CSM-ul ala nu pot fi gasiti altii doi pt pres si vice in afara celor doua protejate ale lui basescu?!?
    evident, alegeri cu scandal, acuze de ilegalitate, nerespectare proceduri, etc

    pai la asta trebuia sa ne asteptam inca de cand s-a anuntat ca basescu va participa la sedinta CSM
    ce cauta oare un presedinte apoilitic la sedinta asta?
    a cata oare se baga singur in seama pe acolo?

    s-a dus traian al nostru acolo sa-si apere investitia facuta in cele doua cucoane. ca doar cele doua sunt garantele ca dosarele lui alea grele nu vor fi trimise in lucru

    oricum, pana ce nu scapam de basescu, justitia nu va fi niciodata independenta. el pozeaza in marele aparator al independentei justitiei dar de fapt el este marele aparator al propriilor sale dosare.

    vreau sa-l vad in boxa acuzatilor raspunzand la intrebari pentru implicarea lui in dosarul ALRO, in mita de la Casuneanu, in shmenul casei din Mihaileanu, in pilele puse gangsterilor pdl care au capusat Hidroelectrica si Oltchim
    • +7 (17 voturi)    
      Poate imi explici si mie... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:40)

      Zede [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      ...de ce iubitul tau Felix si-a dat demisia din functia de senator, apoi a doua zi i-a fost trimis dosarul in alta instanta, si acum iar e senator, dar stai, nu e senator ca nu a depus juramantul, dar este, dar nu este etc etc.

      Articolul e chiar aici pe hotnews, pt documentare:

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13932916-cazul-voiculescu-premiera-juridica-este-senator-sau-nu.htm

      Asta ca tot vorbesti de dosare si justitie.

      Cand iti da Felix banii? pe 1? pe 15?
    • +6 (14 voturi)    
      Daca urmareai... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 18:55)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      prezentarile celor 2 candidati de astazi era no-brainer cine ar fi trebuit sa iasa presedinte. Imi pare rau dar a fost clar ca doamna Haineala era pregatita, pe cand domnul judecator a tratat amator si superficial candidatura. Considerand acest aspect mi se pare rusinos ca diferenta la voturi a fost atat de mica.

      Iar tot scandalul de dupa cu alegerea vice-presedintelui e doar un joc penibil facut de cei carora nu le convine rezultatul. Sa vina cu propria propunere si sa o voteze in mama lor, daca nu vor sa se aleaga cu o rocada.
      • -1 (7 voturi)    
        wtf?!?!?! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 20:09)

        Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui _Rem

        "sa o voteze in mama lor" ?!?

        bravos Hotnews, inca un exemplu al modului in care editati comentariile.

        tot ce e de partea lui basescu, a udrei, a pdl-ului si a institutiilor aservite, intra din prima chiar daca limbajul e suburban...

        N.R. Aveti dreptate. A fost o scapare. Ne cerem scuze si vom incerca sa stergem postarea respectiva. Va multumim!
        • -1 (3 voturi)    
          Si ca tot suntem la limbi... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 2:40)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

          ... straine, ia de-aci fata mosului:

          Kono ama si okasuzo kora din toata inimioara mea!
  • +7 (19 voturi)    
    Succes!! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:20)

    emigrant [utilizator]

    Astia sint in stare sa anuleze sedinta. Succes lui Danilet! Se pare ca inca nu s-a terminat. Totul ptr a proteja o mina de penali.Nu pot sa nu constat profesionalismul Dnei Haineala. Sintem din tot sufletul alaturi de cei care isi fac treaba in Justitie: nu sinteti singuri. Tot respectul ptr acesti oameni care scriu istoria Romaniei postcomuniste. Ochii Europei sint pe noi.
    • -4 (10 voturi)    
      EMIGRANTULE... (Vineri, 4 ianuarie 2013, 20:40)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

      ...cum ai reusit sa constati de la distanta "profesionalismul" doamnei procuror Haineala?!
      Sau alegerea doamnei Haineala a si provocat imbulzeala frenetica a celor cu "suflet de sluga", care au si inceput procesul de beatificare a noii sefe a CSM-ului, grabiti sa ridice soclul pentru statuia noii "zeite a dreptatii" din RO! Catavencii, Branzovenestii si Farfuridzii din justitie isi declama deja discursurile sforaitoare, "tamaind-o" patriotic pe proaspata sefa: "Tot repectul pentru acesti oameni care scriu(?!) istoria Romaniei postcomuniste. Ochii Europei sunt pe noi." WOW!
      La o suta de ani de la moartea sa, Caragiale este "resuscitat" de "epigonii" personajelor sale!
      Bravos natiune, halal sa-ti fie!
      • +1 (7 voturi)    
        Raspuns (Vineri, 4 ianuarie 2013, 22:58)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        Exista proiectul (20 de pagini) cu care a candidat OSH pe site-ul CSM. Cititi-l si comparati-l cu cel al contracandidatului. Nu trebuie sa fii expert ca sa faci diferenta. Dar eu chiar am urmarit luarile ei de pozitie. Am observat ca evita sa faca declaratii care pot fi interpretate politic. Daca sinteti de buna credinta veti observa ca societatea romaneasca e bolnava de ideea ca toti sint la fel, nu e nimic de facut decit sa ne supunem acestei mafii care vrea cu tot dinadinsul sa isi aroge tot. In contextul actual sefele de la CSM mi se par o raza de lumina...De care avem nevoie. Putina atitudine pozitiva nu ne-ar strica. Nu vom putea construi nimic cu cinism. Si da, chiar cred ca soarta Romaniei ca tara democrata se joaca/scrie acum. Ptr ca nu-mi imaginez ca USL va pleca de la putere prea curind, speranta e ca Justitia sa continue sa functioneze. Altfel vom fi de facto in afara lumii civilizate. La multi ani oamenilor responsabili!
        • 0 (2 voturi)    
          UN RASPUNS LA RASPUNS! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 13:03)

          Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          CSM poate sa fie "o raza de lumina", asa cum spuneti Dvs., dar intr-o democratie - fie ea si "originala" - sunt mai multe "raze", care compun "soarele" puterii! Una dintre "raze" este "vointa poporului", exprimata prin vot! Cred ca e cea mai importanta "raza"! Chiar si atunci cand greseste, poporul are dreptate! Toti celalti sunt doar niste "vremelnici", doar niste "trecatori", poporul a fost, este si trebuie sa fie! Dupa cum cred ca stiti, raza CSM-ului s-a "aprins" partial si sunt, deja, unii chiar din interior, care sufla in raza!!! Ca si cei din CSM sunt romani(asupra unora planeaza unele indoieli!) si pot fi - cum zicea autorul - "mici la suflet, mari la patimi", asa ca sa fim si sa ramanem sceptici si vigilenti! "DUBITO ERGO SUM;COGITO ERGO SUM"!
          • 0 (2 voturi)    
            Ai vazut ce raza de lumina... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 19:37)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

            ..a adus "poporul" german cand l-a ales pe Hitler mare si tare.. Si exemplele sunt multe. Ai grija cu razele astea, ca s-ar putea sa fie o lumina artificiala invaluita in ani multi de intuneric.
  • +7 (17 voturi)    
    Felicitari doamnei Schmidt-Haineala ! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 19:22)

    manusha [utilizator]

    Asadar nu e totul pierdut ? Putem spera din nou ?
  • +4 (10 voturi)    
    bravos!!! (Vineri, 4 ianuarie 2013, 20:41)

    samariteanul [utilizator]

    Macar Justitia sa se insanatoseasca,ca daca pun uselistii mana si pe ea....e jaleee.Oricum va fii o vreme foarte grea pentru poporul roman,dar isi merita soarta
    • -1 (5 voturi)    
      BUNULE SAMARITEAN... (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 0:38)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui samariteanul

      ...din ceea ce spui, implicit, recunosti ca pana acum justitia a fost bonava si speri sa se insanatoseasca, "daca nu pun uselisti mana si pe ea"! E ceva neclar in felul cum gandesti si cum te exprimi! USL-isti au castigat alegerile si au in parlament o majoritate de peste 67%! In aceste conditii, CSM-ul si-a ales astazi un nou presedinte in persoana doamnei procuror Oana Haineala! Dupa parerea dumitale, BUNULE SAMARITEAN, asta e de bine sau e de jale?! Afirmi ca "oricum va fi o vreme foarte grea pentru poporul roman", dar zici ca "isi merita soarta"!
      Pai in cei 8 ani trecuti din mandatul lui Basescu - vreme destul de lunga - situatia a fost grea pentru poporul roman! Si mai ales de 3 ani incoace, de cand mincinosul de la Cotroceni si-a uitat promisiunera - "SA TRAITI BINE" - si a taiat salariile, pensiile, sporurile, indemnizatiile pentr mame, ajutoarele pentru cei saraci si a marit TVA-ul de la 19 la 24%! Asta nu se uita! Da, va mai fi o vreme grea pentru poporul roman, dar acum exista o speranta! Si-o ultima intrebare pentru tine BUNULE SAMARITEAN: tu crezi ca in Romania sunt mai multe "popoare"! Ca fiecare lider si grupare politica isi are poporul sau?!
      Tu din care "popor" faci parte BUNULE SAMARITEAN?!
      • +1 (5 voturi)    
        legatura (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 8:26)

        cotora [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        ce legatura are cu ce ai scris tu cu articolul ?, daca nu-ti taia basescu pensia acuma 3 ani, astazi poate nu o primeai deloc, sau cand s-a marit pensiile cu 40% un 2007, nu ai spus nimica, si in 2008 s-a marit cu 20%, pe timpul lui basescu s-a inventat pensile sociale, asta nu mai ti minte, numai ce spune antena 3
        • 0 (2 voturi)    
          TE INSELI FRATELE MEU! (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 22:13)

          Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui cotora

          Domnule Cotora, Tot ceea ce se intampla in RO sau aiurea are legatura cu politica si cu politicienii! Deci si ceea se intampla acum la CSM! Asta este, deja, un lucru comun! Nu stiu ce varsta ai, dar iti doresc sa ajungi sa primesti pensia sociala "inventata" de Basescu! Eu sunt pensionar de la 1 iulie 2012, iar pe decizia mea de pensionare scrie: perioada cotizare: 46 de ani, 9 luni si 5 zile! Iti poti imagina cati bani am cotizat la Casa de pensii in acesti ani? Pensia mea este de 1.322 lei din care se mai scad impozitul si CAS-ul si raman 1.244lei! Sunt licentiat in istorie si am fost profesor 1(liceu), gradul I(maxim)! Nu am nici o nostalgie pentru regimul trecut, dar de dragul comparatiei statistice am sa-ti spun ca in decembrie 1989 oveam un salariu consemnat in cartea de munca de 3.260 lei(lei de atunci cand dolarul iera 12 lei)! Si atunci abea luasem gradul II. In 2010, inainte ca mincinosul de la Cotroceni sa anunte taierea salariilor aveam 2.600 de lei! Dupa "taiere" am ramas cu 1.800 lei, ceea ce inseamna cca 30% nu 25%! Cand tu o sa iesi la pensie o sa constati ca de fapt "fondul de pensii" nu mai exista, ca a fost bagat in oala comuna a bugetului de stat, ca statul este cel mai prost administrator, iar pensia ta reprezinta doar 20-25% din salariu, iar prognoza statistica spune ca prin 2040 pensiile vor ajunge la doar 15% din salariu! Te rog sa te grabesti sa-i trimiti idolului tau - "guvernatorul masa verde" - o scrisoare de multumire pentru ca a "inventat" pensiile sociale! Daca te grabesti poate "prinzi" si tu una! APLAUZE SI URALE PRELUNGITE! POPORUL (ISI) STRIGA URA!
          • 0 (2 voturi)    
            legatura ? (Duminică, 6 ianuarie 2013, 17:18)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

            ce legatura are cu ce-am scris eu si cu ce ai scris tu ?, sari de la un subiect la altul, ori comentezi la articol, ori la ce am scris eu, nu merge diversiuni si manipulari tip antena 3, dai ai dreptate, tot ce se intampla in romania este datorita politicienilor, dar adaug si hotia si coruptia, daca nu-ti taia atunci, poate acuma nu mai primeai deloc, de fapt nu s-a taiat, ci doar ti- a luat un procent pentru sanatate si pentru impozit, in grecia, tarile baltice, spania, portugalia, acolo s-a taiat intr-adevar, dar nu cu atata, dar nici nu s-a marit pensiile cu 60 % in 2 ani, eu deocamdata nu am primit nimica niciodata de la stat, deci nu sunt nici pensionar social si nici asistat social, nu stiu de ce sa ii multumesc lui marinaru ?, ca vrei tu, daca vrei sa discutam, vino cu argumente la subiect, iti doresc o pensie linisitita, apropos, de ce se va ajunge la o pensie de 15%, pentru ca prinde perioada decreteilor, oricum pensiile, de acuma incolo va fi pe deficit
  • -2 (10 voturi)    
    cherchez la femme... Vasilica (Vineri, 4 ianuarie 2013, 21:13)

    Gustav666 [utilizator]

    De fapt, circul este regizat de catre Cristi Vasilica Danilet, comentatorul online pe Facebook. Ce-ar mai vrea Vasilica o functie de vice...
    • -2 (2 voturi)    
      Ai greje ce-ti doresti. (Sâmbătă, 5 ianuarie 2013, 10:46)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      S-ar putea sa ti se implineasca.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version