Victor Ponta i-a transmis o scrisoare presedintelui Academiei Romane: Apelam la expertiza dumneavoastra pentru a verifica acuzatiile de plagiat aduse ministrului Educatiei, loan Mang

de R.P.     HotNews.ro
Luni, 14 mai 2012, 20:00 Actualitate | Esenţial


Victor Ponta
Foto: Agerpres
Premierul Victor Ponta "i-a adresat presedintelui Academiei Romane, Prof. Univ. Dr. Ionel Haiduc, rugamintea de a constitui o comisie de evaluare, formata din specialisti ai Academiei Romane, care sa verifice acuzatiile de plagiat aduse ministrului Educatiei, Ioan Mang", informeaza Executivul.

In scrisoarea trimisa de premierul Ponta catre presedintele Academiei Romane, Ionel Haiduc, seful Executivului precizeaza ca "apelam, prin intermediul acestei scrisori, la expertiza dumneavoastra pentru a verifica acuzatiile de plagiat aduse ministrului Educatiei, loan Mang".

Scrisoarea premierului vine dupa ce Ionel Haiduc, presedintele Academiei Romane, a declarat ca nu a fost sesizat pana luni, 14 mai, de Victor Ponta pentru a demara o analiza a acuzelor de plagiat la adresa ministrului Educatiei, Ioan Mang. "Am primit astazi (luni, 14 mai) un telefon de la cabinetul prim-ministrului si am fost informat ca in cursul diminetii de maine vom primi o sesizare oficiala pentru inceperea analizei asupra acuzelor de plagiat la adresa lui Ioan Mang", a declarat Haiduc pentru HotNews.ro.

Citeste scrisoarea trimisa de prim-ministrul Victor Ponta presedintelui Academiei Romane, Ionel Haiduc:

"Stimate Domnule Presedinte.

In decursul saptamanii trecute au aparut in mass media si in spatiul public diverse acuzatii de plagiat la adresa ministrului Educatiei, loan Mang, acesta fiind banuit ca a preluat informatii din diverse articole publicate de autori din Japonia, Taiwan si Israel.

Pentru a lua o decizie pe aceasta speta, dorim sa solicitam o expertiza din partea Academiei Romane. O decizie politica in acest caz, care sa nu poata fi contestata de nimeni, si in baza careia sa se ia hotararea corecta in ceea ce priveste parcursul profesional al domnului ministru loan Mang in actualul cabinet, poate veni doar in urma unui raspuns din partea institutiei pe care, cu onoare, o reprezentati si o conduceti.

Avand in vedere nivelul de asteptare creat in randul opiniei publice pe acest subiect, precum si garantia si legitimitatea pe care o comisie de evaluare creata din specialisti ai Academiei Romane o vor oferi, apelam, prin intermediul acestei scrisori, la expertiza dumneavoastra pentru a verifica acuzatiile de plagiat aduse ministrului Educatiei, loan Mang.

Contam pe expertiza, obiectivitatea si probitatea academicienilor care vor fi insarcinati de catre dumneavoastra pentru a realiza aceasta analiza si a lua decizia corecta in ceea ce priveste acest subiect.

Va multumim anticipat pentru sprijin!

Cu deosebita consideratie, Victor PONTA
Prim-Ministru".

Citeste si:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4801 vizualizari

  • +42 (42 voturi)    
    Pe genunchi. (Luni, 14 mai 2012, 20:09)

    MC [anonim]

    In primul rand dl. acad. Haiduc nu e seful celorlalti academicieni cum pare sa creada dl. Ponta, deci acesta nu ii poate "insarcina".
    Lasand la o parte faptul ca nu cred ca domnul Ponta intelege cum functioneaza Academia sau care e rolul ei, inca mai hazliu e indemnul de a pune in aceasta "comisie" academicieni din aia "buni" cu probitate, nu din "ailalti".
    "Contam pe expertiza, obiectivitatea si probitatea academicienilor care vor fi insarcinati de catre dumneavoastra"
    • -19 (23 voturi)    
      ce fel de verificare ti-ai dori? (Luni, 14 mai 2012, 20:59)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui MC

      daca evaluarea AR nu-ti convine, ce fel de evaluare iti convine? crezi ca evaluarea lui TB este mai competenta? dupa cum spunea chiar el, scoala inseamna predarea papadiei, deci iti poti imagina cat de mult pricepe el procesele din invatamant si cercetare. lasa-i dom'le sa verifice, ca in fond adevarul conteaza, iar mai sus de AR in acest domeniu nu este un alt organism
      • +16 (16 voturi)    
        autorii articolelor s-au pronuntat (Luni, 14 mai 2012, 22:18)

        dorel [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

        mai mult ! in cazul celui din Israel acesta a strecurat o eroare special pt Mangofici ;)
      • +17 (17 voturi)    
        da ai perfecta dreptate (Luni, 14 mai 2012, 23:07)

        ghita [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

        trebuie sa facem comisii sa mai angajam un milion de bugetari pentru ceva de bun simt, demonstrat chiar de catre cei furati.

        nu conteaza ca ai dreptate, tre sa pape niste bugetari si sa ajungi la decizia altuia pe niste cazuri evidente.
        • +1 (1 vot)    
          Mai bine intreba un profesor de scoala generala (Marţi, 15 mai 2012, 11:06)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ghita

          ca ii putea spune cu precizie daca o lucrare este copiata dupa alta sau nu.

          Dl. Ponta, ati uitat cum e la scoala ? De obicei, cel prins ca a copiat primeste nota 2. Cam ce nota merita dl. Mang ?! Ori, te pomenesti ca, desi s-a prins o tara intreaga ca a copiat, dvs. inchideti ochii ca e "baiat bun" si a gresit si el odata... sau de mai multe ori...?
      • +9 (9 voturi)    
        Adecvare... (Marţi, 15 mai 2012, 6:07)

        alexandru_v [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Academia reunește cei mai de seama oameni de știință, cultura, etc. A-i solicita sa verifice dacă un profesor universitar a plagiat sau nu, înseamnă sa-i pui într-o poziție sub demnitatea lor, mai ales când exista alte autorități dedicate acestui scop. Singura situație care ar fi putut sa li se potriveasca ar fi cea in care sa fie vorba de un aspirant la un loc in Academie. Mă indoiesc ca d-l Mang este așa ceva.
    • +19 (21 voturi)    
      Hai, mai tontule! (Luni, 14 mai 2012, 21:05)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui MC

      Las/o balta!
      Guvernu' ala cinstitu', ... unde este?
      Orice ati spune, este de prisos dacamangla si altii nu pleaca!
      Este mai mult decat evident ca mangla a furat!
      Seful hotului, nu trebuie sa raspunda?!
      Asta este romanul prost!
      E comunist si cu asta am terminat!
      • +13 (13 voturi)    
        interesant de vazut raspunsul AR (Luni, 14 mai 2012, 21:55)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        E interesant de vazut cum va raspunde Academia Romana. Ca orice institutie de stat, depind si ei de banii Guvernului. Mai ales ca s-a dovedit foamea de bani a acdemicienilor, mai ales a presedintelui AR. Pe de alta parte, e vorba de probitate inteșectuala, si nu pot spune ca albul e negru, cand e vizibil pentru toata lumea ca dl Mang a plagiat. Iata o dilema interesanta! Daca AR vine cu un raspuns ambiguu, ba ca-i alba, ba ca-i neagra, sa nu va mire, e raspuns tipic jocurilor mioritice, nu al oamenilor de caracter.

        In alta ordine de idei, tot aud politicieni ce ii iau apararea dlui mang, cum ca sa se pronunte autoritatile in vigoare. Ei nu iau in considerare ca plagiatul nu e orice fel de furt. Aici, controlul intersubiectiv, al colegilor de breasla e mai important decat orice alta judecata. or ei s-au pronuntat deja. Plagiatul nu e ca furtul unei gaini, unde poti spune ca a fost iluzie optica, ca a fost involuntar etc. Aici e o dovada ce persista in timp, alb pe negru, nu pot fi dubii. Ce poate face AR? Ce sa vada in plus?
        • +1 (1 vot)    
          SMEN MARE!!! (Marţi, 15 mai 2012, 11:54)

          cinic [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Raspunsul AR nu are nicio valoare juridica. Pe baza acestui raspuns lui Mang nu i se intampla nimic. Numai Comisia de Etica o poate face si exact pe asta o ocoleste Ponta.
    • +22 (26 voturi)    
      Daca nu era intrebat Haiduc, nu se facea nimic! (Luni, 14 mai 2012, 21:18)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui MC

      Ponta ne crede pe toti cretini ca electoratul imbecilizat al USL! Intindea pelteaua crezand ca boul ca va scapa, cand colo se afunda in mocirla tot mai mult!
  • +31 (31 voturi)    
    asa vom sti daca e plagiat legal sau nelegal (Luni, 14 mai 2012, 20:21)

    jango cage [anonim]

    .
    • +18 (20 voturi)    
      Si uite asa (Luni, 14 mai 2012, 21:35)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui jango cage

      ajunge si Academia in mocirla noastra politica.
      • +1 (1 vot)    
        Spiritul civic si intelectualii romani (Marţi, 15 mai 2012, 10:38)

        Cetatean [anonim] i-a raspuns lui ty

        In situatia exceptionala in care se afla Romania ar fi fost de dorit ca toti intelectualii sa ia pozitie, fara sa li se ceara!
        Poate ca e mai bina ca Ponta a apelat la Academia Romana. Macar asa vor fi obligati sa isi spuna punctul de vedere, sa vedem si noi ce fel de oameni o populeaza.
  • +37 (37 voturi)    
    ce ati facut mai dragii mosului...!? (Luni, 14 mai 2012, 20:24)

    mos gheorghe [anonim]

    o fi sau n-o fi plagiat dar uite ca euro a luat-o razna si ce ne-ai promis ca ne dai inapoi o sa ne ajunga de un cornet de seminte domnujle politician .......
  • +35 (35 voturi)    
    Minciunel (Luni, 14 mai 2012, 20:26)

    Ioana [anonim]

    Ia te uita, minciuna are picioare scurte!

    Pe de alta parte, se prea poate ca Mang sa mai ramana in functie ceva timp, caci nu prea cred ca sunt prea multi amatori de senzatii tari in USL care sa-si doreasca sa ii ia locul. Cine ar fi nebun sa-si asume acest portofoliu si sa fie supus scrutinului la care au fost supusi Mang si precedenta nominalizare, d-na crestin-rectoarea de la Cantemir?

    Acum vom vedea care e "rezerva de cadre" a USL. Cred ca si Marga si Ecaterina Andronescu rasufla usurati ca nu s-au pricopsit cu acest minister.
  • +43 (43 voturi)    
    ce dovada (Luni, 14 mai 2012, 20:27)

    iulian-bz [utilizator]

    mai clara decat cele demonstrate aici pe Hotnews,ma mira faptul ca,trebuia sa trimita o scrisoare si Prea Fericitului Patriarh sau Imparatului Iulian,prin asta dovedesti incompetenta,esti un simplu papusar jonglat din spate de grupuri de interese,nu ai curajul de a lua singur decizii,trebuie sa apelezi tot timpul la sfatul batranilor sau staborul baronilor!!!
    • +24 (24 voturi)    
      Academia juristilor din parlamentul Romaniei (Luni, 14 mai 2012, 21:05)

      dovezi clare [anonim] i-a raspuns lui iulian-bz

      Trebuie sa se pronunte si comisii de la ONU , NASA, CE , si in general de la orice organism national sau international. Si pana atunci mai apar ceva academii in Romania ( una tocmai se naste in parlament - academia juristilor din parlamentul Romaniei cu indemnizatie lunara modesta de 200 RON si pensia aferenta ). Toate academiile existente sau viitoare din Romania vor trebui sa analizeze cazul Mang.Abia cand vom afla raspunsurile de la toti cei solicitati ( pe parcurs si cu intarziere) de dl. PM. Ponta vom putea da verdictul : Mang a plagiat sau nu .Pana atunci e vorba de atacuri politice si de vesnica prezumtie de nevinovatie.Amin.
  • +21 (23 voturi)    
    Calcaiul lui chile sau ... (Luni, 14 mai 2012, 20:31)

    dookuhka [anonim]

    Calcaiul lui Achile sau MANGA LUI PONTA!! Ha, ha, ha, ha, ha ...................
  • +31 (33 voturi)    
    Cei mai necinstiti dintre guvernanti (Luni, 14 mai 2012, 20:33)

    Cipos Salamandros [anonim]

    Se anunta de pe acum cel mai slab guvern de dupa 1989.
  • +28 (30 voturi)    
    Nu i-ar fi rusine? (Luni, 14 mai 2012, 20:34)

    bleah [anonim]

    A adus toti incultii si hotii si i-a pus ministri si acum se face ca ploua!
  • +26 (28 voturi)    
    petitie pentru demiterea lui Mang (Luni, 14 mai 2012, 20:35)

    camillus [utilizator]

    Daca mai sunt si altii exasperati de indiferenta si dispretul cu care Ponta a tratat dovezile cat se poate de clare ale plagiatului in serie comis de ministrul educatiei, va rog sa semnati petitia pentru demiterea lui Mang: http://www.change.org/petitions/victor-ponta-prime-minister-of-romania-dismiss-ioan-mang-minister-of-education-for-plagiarism

    E absurd cat de mult a trecut deja de la aparitia dovezilor in presa, cat de mult i s-a permis ministrului Mang sa ne abureasca cu explicatii de genul "legea lui Ohm e aceeasi pentru toti" (cand el a copiat lucrari intregi cap-coada) sau "lucrarile sunt plagiate, dar nu le-am scris eu" (cand lucrarile au aparut sub numele lui inclusiv in publicatii ale Universitatii din Oradea, unde este profesor). Fiecare zi care trece cu Mang ministru este o rusine pentru sistemul romanesc de invatamant.
    • +4 (4 voturi)    
      ce petitie! hai in strada! (Marţi, 15 mai 2012, 9:11)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui camillus

      e absolut inadmisibil, insuportabil...
      o demonstratie la piata universitatii ar putea sa ii aminteasca lui Ponta una-alta...

      Mang tb sa demisioneze urgent.

      Severin nu e sub jurisdictia noastra, dar asta e!

      Jos Mang!
  • +17 (17 voturi)    
    de orice poate fi ponta acuzat... (Luni, 14 mai 2012, 20:37)

    Lucky [anonim]

    ... numai ca-i lipseste "consistenta", ba.

    Acelas burduf plin de minciuni, siretlicuri, smecherii si bataie de joc pentru tot ceeace ar fi important pentru tara si popor. Asta este consistenta lui ponta, a partidului sau ca si a aliatilor sai, de la care, apropos de "onorabilul" antonescu-cel-plin-de-bun-simt, nu am auzit nici un comentariu cu privire la nazbatia cu mang...
  • -8 (8 voturi)    
    felicitari. un al 2lea Basescu (Luni, 14 mai 2012, 20:41)

    cosminrs [utilizator]

    faci una si zici alta. ce sa ceri de la doi fosti fesenisti decat sa se poarte in consecinta....
    stiu, stiu.. cum imi permit sa il fac pe Basescu asa.. nu stiu ce sa zic.. as modifica istoria, dar asta e.. un fost comunist si fesenist.
    Si asta mic e doar fesenist, dar ar fi fost si el un comunist la fel de feroce. ca doar au amandoi o ambitie... specifica.
  • +19 (19 voturi)    
    Ce atatea scrisori Ponta? (Luni, 14 mai 2012, 20:42)

    Vizitiul [utilizator]

    Daca autorii articolelor au confirmat ca au fost plagiati, ce mai doriti? Comunisti sunteti!
  • +16 (16 voturi)    
    de ce ? (Luni, 14 mai 2012, 20:46)

    immm [anonim]

    cand un elev/student e prins ca copiaza se organizeaza sedinta prefesorala/senat pentru a decide daca a copiat sau nu ?
    sau se vrea o hotarare care sa contrazica evidentele ?
    domnule ponta cum era ? "cel mai cinstit guvern" ?
    eu cred ca doar atata poate PSD-ul, ceea ce e cam trist pentru noi, tinand cont ca ne coduc si vor sa conduca si de la toamna !
  • +15 (15 voturi)    
    de joi pana mai apoi (Luni, 14 mai 2012, 20:48)

    thebblack [utilizator]

    pai cum mai victoras? ca parca joi cerusei academiei sa verifice. ce facusi? mintisi?
  • +17 (17 voturi)    
    sansa noastra este educatia !! (Luni, 14 mai 2012, 21:02)

    sansa [anonim]

    Sansa noastra este educatia, asa ca nu mai trebuie tolerat nici un compromis pentru viitorul copiilor si al nostru. Ajunge !!! Nu Mai Vrem Pasi Inapoi !
    Profesori trebuie sa redevina modele nu exemple de lene, impertinenta, delasare, minciuna si incompetenta !
    Criteriile de promovare trebuie inasprite nu relaxate cum vrea manga, ponta abramburica, marga si usl-ul in genere. Nu Mai Vrem Ca Incompetenti Sa Decida Viitorul Nostru !!!
  • +16 (16 voturi)    
    ochelari... (Luni, 14 mai 2012, 21:17)

    spartan [anonim]

    Stiu ca Ponta are ochelari, dar se vede cu ochiul liber ca e vorba de un plagiat clar. De ce oare e nevoie de Academia Romana?
    Ne arunca praf in ochi, ne crede prosti sau trage de timp?
  • +8 (12 voturi)    
    Ponta E Haiduc Manga (Luni, 14 mai 2012, 21:21)

    Politrucul [anonim]

    Hai mai baieti ce naiba... Chiar ati pus botul. Asta e mana lui Iliescu. E stilul lui. Temporizare, pozitii anacronice si ambigue, totul pana trece furtuna... Bineinteles ca Haiduc nu are coloana sa spuna ca nu e treaba lui. Stati asa, sa vedem, nu avem procedura, e un precedent fara solutie dar vom analiza, vom pune niste specialisti sa studieze etc. Pai ce conteaza ca tu ai autoritate special creata pentru asa ceva, cu proceduri, specialisti si tot ce trebuie... Nu-i credibila... E in subordinea ministrului anchetat. Asa o fi, desi nu cred... Ce e prost e ca in tara asta se schimba toate structurile odata cu imbecilii care vin la putere si sunt multi si se schimba des. Uite la americani ca nu schimba decat ministri si cativa inalti functionari si isi fac titlu de glorie sa colaboreze cu reprezentanti ai opozitiei. Dar ce conteaza America... La noi un sfert din populatie voteaza cu DD ca l-au vazut la TV. Mi-e jena ca sunt roman, si acasa si afara. Stiu ca vor urma maimutele gramada cu injuraturi. Le urez dupa dorinta...
  • +12 (12 voturi)    
    acu daca aia zic ca nu e plagiat (Luni, 14 mai 2012, 21:26)

    rakleta [utilizator]

    cine suntem noi sa-i nu-i credem. Mama gaia ?
  • +15 (15 voturi)    
    dar prea repede... (Luni, 14 mai 2012, 21:26)

    mary [anonim]

    Ma mir ca PM in functie asa de repede s-a decis sa il sesize pe Presedintele Academiei.

    Ma mir ca Presedintele Academiei nu s-a auto-sesizat asupra unui presupus caz de plagiat - ca toata presa si orice fraier vede plagiatul de la distanta...

    Dar oare nu trebuia sa mai astepte un pic, vreo 90 de zile, rezultatele de la comisia de etica dl. Ponta??? Ce atata graba????

    Ei, si in concluzie: "Who is next?" keep in touch...
  • +16 (16 voturi)    
    Gargara (Luni, 14 mai 2012, 21:29)

    Ovidiu [anonim]

    La o saptamina dupa ce presa a semnalat prima data cazul, micul Che a sesizat Academia..Dupa inca o saptamina, ii trimite o scrisoare deschisa. Probabil dupa inca una il va intreba cum merge...Dupa inca una, draq stie ce mai gaseste sa o lalaie
  • +15 (15 voturi)    
    unde esti tu Tepes.....? (Luni, 14 mai 2012, 21:37)

    gaga [anonim]

    Nu vrei / nu poti sa-ti asumi o decizie si atunci delegi responsabilitatea = pui pe altul sa iasa in fata cu un raspuns la o situatie naspa. Se cheama delegare (competenta manageriala).
  • +15 (15 voturi)    
    Ascunderea in nisip! (Luni, 14 mai 2012, 21:38)

    stelian [anonim]

    Domnule Ponta sunteti prim-ministru si aveti dreptul de a revoca un ministru.
    Eu stiu ca notiunea de onoare la politicieni nu exista. (Exemplele sunt multiple, incepind cu Ion Iliescu-ultimul de pe lista si terminind cu ultimul premier care si-a laudat mandatul de 2 luni de zici ca nu mai e nimeni ca el).
    Dar fiindca despre ministrul plagiator se vorbeste deja in presa straina (acolo, putin, nu prea mult, Romania necontind pe harta politica internationala) sunteti dator sa-l revocati din functie.
    Academia Romana si cine mai vreti sa-i analizeze articolele sa o faca ulterior. In felul asta indiferent de rezultatul analizei Guvernul Romaniei pica bine.
    Ce, ministrul e cel ce organizeaza examenul de bacalaureat? Fiti serios, eu nu cred in gogorita asta. Daca la 15 mai examenul nu e organizat sunt multi cei care ar trebui sa-si piarda scaunul...
  • +16 (16 voturi)    
    batranul tanar politician (Luni, 14 mai 2012, 21:45)

    Tom [anonim]

    Domnul Ponta, nu aveti nevoie de nici o expertiza, faptul ca nu l-ati azvarlit imediat afara pe acet ministru in momentul in care a aparut cea mai mica umbra de indoiala va afecteaza grav de tot credibilitatea.
    Dvs nu l-ati auzit bajbaind, nu l-ati auzit spunand ba ca nu sunt plagiate ba ca sunt plagiate dar nu sunt ale lui...ce va mai trebuie sa il dati afara?
    Ma duce gandul la colega de generatie si atitudine a actualului ministru, academiciana care cerea dovada, dovada. Batrana si comunista gandire aveti domnule tanar politician.
  • +14 (14 voturi)    
    Dle Fonta (Luni, 14 mai 2012, 21:45)

    wasabi [utilizator]

    Domle trebuiau trimise lucrarile la Curtea Constitutionala sa vada magistratii de acolo daca ii plagit sau nu. Si daca da, atunci daca ii constitutional. Pai ce facem bre? Ca pana mai ieri erati toata ziua la CC...
  • +9 (9 voturi)    
    Felicitari Hotnews (Luni, 14 mai 2012, 21:59)

    anonim [anonim]

    Trebuie sa felicit colectivul Hotnews pentru modul in care a realizat articolele si a strans dovezile.
    Nu este o treaba usoara sa le arati acestor politicieni ca nu mai merge cu invarteli si cenzura, exista o parte a presei care a gustat din libertate si de acum inainte va fi imposibil de revenit la ceea ce a fost (adica cu ce au fost ei obisnuiti).
    Ma bucur si de faptul ca studiul articolelor stiintifice precum si contactarea autorilor originali ai articolelor plagiate au fost facute ca la carte.
    Este extraordinar faptul ca ati ascultat (adica ati citit) comentariile lasate de diversi cititori si ati investigat cele postate, pt ca multi au avut legatura cu cercetarea (reala) iar datele relatate (dupa cum cu stupoare ati realizat si dvs ulterior) din nefericire au fost reale si usor probabile, lucru confirmat chiar si de autorii originali ai articolelor (cercetatori renumiti care nu isi risca reputatia pentru a acuza pe cineva de plagiat fara sa verifice temeinic inainte acest lucru).
    Acest scandal se traduce in viitor intr-o verificare la sange a articolelor tuturor cercetatorilor romani inainte de publicarea in reviste ISI sau in BDI, dar este un pret mai mult decat acceptabil decat ca un astfel de "ministru" sa-si faca de cap cu educatia copiilor nostri.
  • +1 (3 voturi)    
    asta-i buna (Luni, 14 mai 2012, 22:08)

    casandra [anonim]

    victoras ii pune o vorba buna plagiatoruli!!!!poate ar trebui luoate la purecat lucrarile lui(nu stiu daca are ceva).
  • +7 (7 voturi)    
    Ori ori (Luni, 14 mai 2012, 22:12)

    Carol D'avila [anonim]

    Domnule Prim-ministru,

    Ori acceptati ideea de plagiat si il lasati pe Dl. Mang in functie ori taiati pisica si, odata cu demisia Domnului Mang, asigurati cadrul administrativ (functional!) ca toti cei dovediti cu materiale plagiate sa-si piarda posturile si titlurile obtinute fraudulos.

    Nu ascundeti mizeria msub pres! Puteti incepe cu Rectorul UMF Carol Davila - care si-a recunoscut plagiatul !!!

    Aveti curaj? Corectitudine?
  • +12 (12 voturi)    
    ultimele poante.. (Luni, 14 mai 2012, 22:39)

    pacala [anonim]

    Noul premier a spus că şi-ar fi dorit un ministru ca Elena Udrea, dar nu l-a lăsat nevastă-sa
    • Doar miniştrii şi secretarii de stat vor fi numiţi politic, a anunţat noul prim-ministru. Restul, pe pile.
    • Andrei Marga va fi ministru de Externe. Chiar era nevoie în fruntea diplomaţiei de cineva care vorbeşte inclusiv româna ca pe o limbă străină.
    • Ministru al Mediului va fi Rovana Plumb. Premierul spune că această nominalizare i-a fost sugerată de Bacovia.
    • Marian Vanghelie ar fi vrut şi el să fie ministru, dar Ponta i-a spus că abia la anul, dacă nu rămâne repetent.
    • Adrian Năstase a declarat că nu e supărat că n-a fost loc şi pentru el în noul Guvern, fiindcă oricum îi place mai mult să stea la fund.
    • Dan Voiculescu şi-a băgat şi el în Guvern un ministru despre care spune că e băiat silitor, la şcoală a avut doar note informative mari.
    • Antena 1 a anunţat "Guvernul Daniel Constantin, cu Victor Ponta premier"
    • Mircea Diaconu îl va interpreta pe Ministrul Culturii, deşi el însuşi recunoaşte că acesta e un personaj slab şi neconvingător.
    • Ministerul Administraţiei şi Internelor a fost împărţit în două, ca să ţină minte mai uşor poliţiştii unde lucrează.
    • Victor Ponta a concluzionat că, în opinia lui, aceasta e cea mai bună Formula 1 de guvernare.
    • Noul premier a anulat planul de investiţii al Guvernului ca să dea urgent bani la pensionari. Nu de alta, dar să nu moară înainte să apuce să voteze.
    • Crin Antonescu le-a transmis miniştrilor sai sa aibă deplină încredere în Ponta, fiindcă şi el îl urmează cu ochii închişi.
    • Potrivit presei, noul guvern ar putea fi cel mai bogat din istorie. Şi dacă nu e, sigur o să aibă grijă să ajungă
    • +1 (1 vot)    
      SUPER!! (Marţi, 15 mai 2012, 10:25)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui pacala

      De mult nu m-am distrat asa de bine!
  • +1 (1 vot)    
    mai bine apela la bun simt (Luni, 14 mai 2012, 22:40)

    Vasile D [anonim]

    ...
  • 0 (0 voturi)    
    Cu cine va certati (Luni, 14 mai 2012, 22:43)

    xmen [anonim]

    pe aici?
  • +2 (2 voturi)    
    copilul arunca pisica moarta in curtea altuia (Luni, 14 mai 2012, 22:51)

    jango cage [anonim]

    .
  • +8 (8 voturi)    
    CEL MAI CINSTIT GUVERN DIN LUME (Luni, 14 mai 2012, 22:52)

    adi [anonim]

    Ponta se umple de ridicol. Cel mai mare procuror din cel mai cinstit guvern nu poate lua o decizie barbateasca! Ne crede prosti pe toti! Da-l domnule afara din guvern si lasa-ne naibii cu academia!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    lucrare de plagiat (Luni, 14 mai 2012, 22:55)

    Ari3s [anonim]

    Lasand la o parte faptul ca subiectul acestei lucrari este mult depasit, in lumea criptografica capitolul RSA fiind inchis de mult (vezi quantum computers) nu poti sa nu remarci plagiatul universal al lucrarilor academice. In Romania, mai mult ca oriunde. Toti politicienii au titlul de ,,doct", desi, nu este nicio branza de lucrarile lor. Copy/paste. Nu au o contributie in aprofundarea domeniului. Ministrul educatiei, Ioan Mang, poate cu usurinta sa arunce cu noroi in alti ,,docti", politicieni de seama ai acestui neam. Nu o va face. Cu siguranta.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce expertiza (Luni, 14 mai 2012, 23:03)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Nu se vede direct ca e plagiat?
  • +6 (6 voturi)    
    Halucinant (Luni, 14 mai 2012, 23:13)

    sln [utilizator]

    O multime de persoane normale repeta de o buna perioada ca institutia care se ocupa cu analiza unui potential plagiat este "Consiliul de Etică din cadrul Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică".
    Este o informatie cit se poate de publica.
    In conditiile astea, e revoltator ca omuletzul asta s-o tina gaia-matzu sa faca apel la Academia Romana, care n-are nici o atributie in acest sens.
    Cum vine asta? Pai vine cam asa: esti prim-ministru si dovedesti ca habar n-ai nici macar ce atributii au diversele institutii din aparatul de stat... pe care-l conduci???
    E halucinant baietzasul asta! Pina cind ne insulta inteligenta in stil grosolan?
  • +11 (11 voturi)    
    Caz penal (Luni, 14 mai 2012, 23:24)

    twitty [utilizator]

    Ideea e că plagiatul lui Mang nu e doar un plagiat și atât. În baza plagiatelor el și nevasta-sa au luat gradații de merit, burse de cercetare și au câștigat grade universitare în urma cărora li s-a mărit binișor salariul.

    Așadar acești bani obținuți prin fraudă ar trebui dați înapoi. Nu mai zic că obținerea de bani prin fraudă s-ar putea potrivi cu multe articole din Codul Penal.
  • +6 (6 voturi)    
    mizerabili socialistii astia (Luni, 14 mai 2012, 23:49)

    hmm [anonim]

    Vor cu orice pret sa manjeasca tot. Sper ca distinsii academicieni sa ii traga o palma peste ochi acestui impertinent prim....
  • +3 (3 voturi)    
    plagiat Ponta (Marţi, 15 mai 2012, 0:55)

    excalibur1983 [utilizator]

    http://decablogulmuschetarilor.wordpress.com/2012/05/14/diplome-spre-inalta-societate/
  • +1 (1 vot)    
    In toata aceasta (Marţi, 15 mai 2012, 11:13)

    Kecske [utilizator]

    agitatie creata de plagiatul ministrului mang (sic!) nu am vazut nici o luare de pozitie a studentilor sau a sindicatelor din educatie. Oare de ce?
  • 0 (0 voturi)    
    o lungeste aiurea (Marţi, 15 mai 2012, 11:14)

    anton [anonim]

    Ponta stie prea bine ce-a facut omul lui, ca nu-i chiar atat de prost, dar ii tremura chilotii pe el. O data ca pe oricine ar pune in loc ar pati fix la fel, ca altfel de oameni nu au, si a doua se.c..ca in chiloti ca-i vine randul la puricat CV-ul.
  • 0 (0 voturi)    
    sariti toti atat in sus.. (Marţi, 15 mai 2012, 11:16)

    anton [anonim]

    Batman, Batma!. Voi chiar credeti ca Ponta nu l-ar schimba pe Mang? Dar cu cine?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by