Val de acuzatii de plagiat la adresa ministrului Educatiei, Ioan Mang: Consiliul National de Etica si Academia Romana, sesizate sa verifice lucrarile

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 11 mai 2012, 1:53 Actualitate | Esenţial




In trei zile, cate au trecut de la investirea in functia de ministru al Educatiei, Ioan Mang a fost acuzat de plagiat pentru sapte lucrari publicate sub numele sau, este verificat de Comisia de Etica, iar sotia sa, Erica Mang, este de asemenea acuzata de plagiat. In acelasi timp, trei cercetatori si profesori de talie internationala au declarat ca lucrari ale lor au fost plagiate in articole pe care, la autor, apare numele Ioan Mang.
  • Vezi succesiunea cronologica a sesizarilor de plagiat in cazul ministrului Ioan Mang
  • Demnitarul a negat pana acum toate acuzatiile care i s-au adus

Sesizarea privind un posibil plagiat a fost trimisa catre Consiliul National de Etica in aceeasi zi in care Ioan Mang a fost audiat in comisiile de specialitate din Parlament, pentru functia de ministru al Educatiei, si in care a depus juramantul la Cotroceni, adica pe 7 mai. Ea are la baza doua articole pe care apar numele lui Ioan Mang si ale sotiei sale, Erica Mang, si care "contin pasaje copiate integral" din alte doua lucrari apartinand unor cercetatori straini.

7 mai - investirea cabinetului Ponta si primele acuzatii de plagiat

Primele suspiciuni de plagiat au aparut in timpul audierilor din comisiile de specialitate din Parlament, cand Ioan Mang a fost intrebat de deputatul PDL Doinita Mariana Chircu: "Exista suspiciuni ca unele din articolele dvs stiintifice contin elemente de plagiat. Daca se va dovedi ca sunt reale, ce veti face domnule ministru?"

La cateva ore de la audieri, presa scria despre o posibila situatie de plagiat, iar Stefan Vlaston, presedintele asociatiei EDU CER- Educatie si Cercetare, a sesizat Consiliul National de Etica a Cercetarii Stiintifice, Dezvoltarii Tehnologice si Inovarii, pentru a compara patru lucrari. Doua dintre ele sunt sub numele ministrului Educatiei, Ioan Mang, si al sotiei sale, Erica Mang, si "contin pasaje copiate integral" din alte doua articole, semnate de Simon Tam (lucrarea "Single error correction and double error detection") si de Thomas Wollinger, Jorge Guajardo, Christog Paar (lucrarea  "Security on FPGAs: State of the Art Implementations and Attacks").

A doua zi, marti, pe 8 mai, apareau inca doua suspiciuni de plagiat, referitoare la alte articole care ii au ca autori pe Ioan Mang si Erica Mang. Este vorba despre articolul "An FPGA-based implementation of the key transformation procedure in the MARS algorithm", care ar contine pasaje copiate fara modificari si fara citare din alte trei cercetari din strainatate, si despre articolul "Theoretical implementation of the Rijndael Algorithm using GPU processing" - care ar fi inspirat, fara atribuire, din alte doua articole straine.

Citeste aici mai multe despre aceste prime sesizari de plagiat

Emil Boc: Va prezint un plagiat 100%, ministrul Educatiei Ioan Mang a copiat integral un articol al unor cercetatori japonezi
 
Miercuri, 9 mai, presedintele PDL, Emil Boc, a iesit in conferinta de presa si a prezentat mai multe documente care, potrivit acestuia, dovedesc ca ministrul Ioan Mang se face vinovat de plagiat. "Astazi va prezint un plagiat 100%. Este un articol al domnului ministru, copiat in integralitate dintr-o sursa japoneza; adica a copiat articolul altor cercetatori japonezi si si-a pus numele pe un articol care nu ii apartine", declara Emil Boc.

Cele doua articole prezentate in conferinta sunt "Cryptanalise Aspects on the Block Ciphers of RC5 and RC6" - articol care ii are ca semnatari pe Ioan Mang, Erica Mang si pe Constantin Popescu, si lucrarea "Correlation Attack to the Block Cipher RC5 and the Simplified Variants of RC6" semnata de Takeshi Shimoyama, Kiyofumi Takeuchi, Juri Hayakawa.

Vezi aici, in oglinda, cele doua articole, declaratiile lui Boc si replica lui Mang

In aceeasi zi, patru ore mai tarziu, mai apareau doua articole aproape identice, unul dintre ele cu autor: Ioan Mang. Este vorba despre lucrarea "SQUARE ATTACK AGAINST REDUCED VARIANTS OF RIJNDAEL - IOAN MANG" si "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael - Eli Biham".

Descarca de aici cele doua articole

O lucrare semnata de Erica Mang, sotia ministrului Educatiei - similara unui articol semnat de doi cercetatori straini

In cursul serii de miercuri, un telespectator al emisiunii "Sub semnul intrebarii" moderata de Robert Turcescu la B1 TV trimitea pe adresa emisiunii o noua sesizare de plagiat. De data aceasta, autoarea articolului asupra caruia plana suspiciunea este sotia ministrului Educatiei, Erica Mang.

10 mai: Trei cercetatori straini sustin ca lucrarile lor au fost plagiate de Ioan Mang

Joi, 10 mai, apar trei confirmari ale unor sesizari de plagiat. Razvan Orasanu, fost consilier de stat al primului ministru pe probleme economice si fost consultant pe politici publice al Bancii Mondiale, verifica informatiile publicate de un cititor HotNews.ro referitor la similitudinile articolelor "PUBLIC-KEY CRYPTOSYSTEM BASED ON THE DIOPHANTINE EQUATIONS", Ioan Mang, Erica Mang (http://electroinf.uoradea.ro/reviste%20CSCS/documente/JCSCS_2008/JCSCS_2008_11_MangI_1.pdf) si "A new public-key cipher system based upon the Diophantine equations", Lin, C.H., Dept. of Comput. Sci. & Inf. Technol., Tunghai Univ., Taichung, Chang, C.C. ; Lee, R.C.T. 

Unul dintre cei trei cercetatori straini, taiwanezul Chu Hsin Lin "confirma plagiatul in clar".

Cateva ore mai tarziu, Takeshi Shimoyama, unul dintre autorii japonezi ai cercetarii despre care Emil Boc anuntase in urma cu o zi ca a fost plagiata de Ioan Mang, confirma de asemenea la cererea lui Razvan Orasanu si a lui Stefan Vlaston plagiatul. "Sunt convins ca lucrarea este o versiune plagiata a lucrarii noastre. Desi titlul este altul decat cel al lucrarii noastre, toti algoritmii, datele si propozitiile sunt similare cu ale lucrarii noastre stiintifice. Sunt foarte trist (cu o astfel de) depunere ilegala a unei lucrari", spune acesta.

In aceeasi zi apare si confirmarea prof. dr. Eli Biham, decan al Departamentului Computer Science de la Technion, Haifa Israel. Acesta este autorul lucrarii "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael - Eli Biham", despre care miercuri, 9 mai, a aparut suspiciunea ca a fost plagiata de Ioan Mang in lucrarea "SQUARE ATTACK AGAINST REDUCED VARIANTS OF RIJNDAEL".

"Intr-adevar acesta este un caz de plagiat, unde lucrarea 'SQUARE ATTACK AGAINST REDUCED VARIANTS OF RIJNDAEL' de IOAN MANG este o copie exacta ('copy-paste') a manuscrisului 'Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael' scris de mine si de Nathan Keller", declara Eli Biham. "Oricum, este clar ca Ioan Mang nu a citit niciodata si nu a incercat sa inteleaga cele sustinute in teza 'Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael'. El nici nu ar fi putut ajunge la aceleasi rezultate, pentru ca tot continutul lucrarii 'Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael' este gresit", a continuat acesta.

Vezi aici raspunsul integral al prof. dr. Eli Biham

Joi apare si prima reactie oficiala a unei institutii abilitate sa rezolve astfel de cazuri. Reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica anunta ca ministrul Educatiei, Ioan Mang, este verificat de Comisia de Etica din cadrul ANCS in urma sesizarilor de plagiat depuse de Stefan Vlaston.

Ce spune Ioan Mang, ministrul Educatiei
 
Luni, 7 mai, Ioan Mang declara in fata comisiilor de specialitate din Parlament, la audierile dinaintea investirii in functia de ministru al Educatiei:

  • "In momentul in care voi fi acuzat de plagiat, fiti convinsa ca ma retrag din orice functie publica. (...) Nu am nicio emotie".


Miercuri, 9 mai, dupa ce PDL i-a cerut demisia si a publicat un articol prezentat ca o copie a unei cercetari straine, Ioan Mang a replicat:

  • Nu e vorba de niciun plagiat, este vorba de teama unora care au patronat acest minister ca au pierdut controlul asupra lui si, intr-adevar, l-au pierdut
  • Legea lui Ohm este una singura, oricum o scriem noi, nu o putem scrie decat asa cum este. [...] Toate sunt standard, nu pot fi schimbate, iar tot ce s-a dat in acel articol este dat in bibliografie.
  • Daca cei care stiu despre ce este vorba acolo si mai ales autorii articolelor, cei care au fost citati si mentionati in lucrare, ma acuza de plagiat si obtin o decizie in acest sens, categoric (demisionez - n.red.).

Cateva ore mai tarziu, Ioan Mang declara la Antena 3 ca articolul prezentat ca fiind plagiat de Emil Boc este "cu totul altceva" decat articolul sustinut de el la conferinta de la Craiova:

  • Acest articol (articolul adus in emisiune si prezentat ca cel sustinut la conferinta de la Craiova - n.red.) este doar o scurta prezentare a studiului facut de cei trei niponi.
  • Ceea ce am studiat eu nu este filosofia. In filosofie, daca dai un pasaj din alta lucrare si nu spui de unde ai dat este plagiat. Problema este ca in tehnica legea lui Ohm este una singura, nu poti sa o scrii altfel decat a fost data.
  • Lucrarile stiintifice au doua parti, iar prima parte e cea teoretica. 
  • Am sa cer sa se verifice si sa spuna o comisie, o instanta daca e plagiat. In prima parte a lucrarii este descris pe scrut algoritmul (...)


Raspunsul premierului Victor Ponta: Am solicitat Academiei Romane sa verifice acuzatiile de plagiat aduse lui Ioan Mang. Daca se dovedesc adevarate, ministrul pleaca

Joi, pe 10 mai, aproape de miezul noptii, premierul Victor Ponta anunta ca a cerut Academiei Romane ca un grup de specialisti din cadrul institutiei sa verifice acuzatiile de plagiat aduse de Opozitie ministrului Educatiei, Ioan Mang, precizand ca daca acestea se confirma, ministrul va trebui sa paraseasca functia.

"Daca acuzatiile se dovedesc adevarate, ministrul pleaca, isi va prezenta demisia. Daca nu se dovedesc, inseamna ca aceasta este cea mai periculoasa functie din Romania in acest moment", a mai spus premierul.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11676 vizualizari

  • +67 (71 voturi)    
    USL-ul si-a aprins singur casa (Vineri, 11 mai 2012, 2:31)

    I [utilizator]

    cred ca USL ar da orice ca sa se revina la situatia dinainte, cu MRU prim-ministru si USL in opozitie. E mai usor sa comentezi de pe margine...
    • +50 (54 voturi)    
      bravo (Vineri, 11 mai 2012, 8:30)

      contribuabilul [anonim] i-a raspuns lui I

      BRAVO PRESEI ROMANE CORECTE!
      • +4 (16 voturi)    
        Te rog sa rectifici (Vineri, 11 mai 2012, 9:11)

        laur [anonim] i-a raspuns lui contribuabilul

        Din greseala sau din neatentie, nu o lua in nume de rau, ai facut un oximoron( presa romana corecta)
        • -26 (28 voturi)    
          mda, din pacate ai dreptate... (Vineri, 11 mai 2012, 9:55)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui laur

          Am pornit gresit din'90 si o tinem tot asa.
          Despre orice publicatie, post radio-tv, site de stiri sau comentarii,se poate spune cu siguranta "al cui e".
          Toti s-au inregimentat sub un steag sau altul.
          Presa neutra...in Romania....nu exista.
          Pana si buletinul meteorologic este manipulat (daca rezultatele ministerului agriculturii, al turismului, al economiei in general sunt proaste...este din cauza vremii nefavorabile care a afectat rapitza...).
          Hotnews?
          Nu voi comenta eu activitatea Hotnews.....
          Cum aflu a cui politica o face cineva din presa?
          Simplu, citesc comentariile.
          Daca majoritatea covarsitoare a comentariilor inclina intr-o directie (daca este si cu voturi...este si mai simplu)...este clar: aia este directia respectivilor.
          Ca Hotnews sunt mai activi decat un site de stiri, ca ei fac anchete, dosare....bravo lor.
          Evident, o fac programatic, numai pe o anumita directie.
          De exemplu, nu au anchetat activitatea publicistica, diplomele, studiile nimanui din guvernul MRU.
          Uite asa, nu a fost nevoie.
          Dar acum este nevoie sa demonstram ca Ponta are un guvern de cacao.
          Care este ordinul?
          Pana la alegeri trebuie sapat USL-ul , toate tunurile pe ei, investigati si ce partzuri au tras in copilarie.
          Bun, l-ati prins pe Mang...nasol.
          Altul la rand.
          Dar, asa cum scria madam Pipidi in Romania Libera (ziar de-al vostru...nu injurati) cati profesori au numai lucrari 100% originale?
          Ca de studenti nu mai pomenesc...
          Sistemul cere lucrari pe banda rulanta.....publicate oriunde, la numar.
          A ajuns o formalitate si duce la deraieri de tip Mang.
          Nu-i iau apararea, sa fie clar. Ponta nu are cum sa-i verifice el, se merge pe recomandari si incredere, Mang trebuia sa nu se bage.
          Cand te pandeste tot PDL-ul ...nu te bagi decat daca esti Alba ca Zapada.
          Ca si asa.....
          • +29 (31 voturi)    
            Slab (Vineri, 11 mai 2012, 10:16)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Inteleg aluzia ta ca "toti" sunt corupti si o spui pentru ca USL este deja compromis. De ce antenele nu-l sapa pe MRU? A aparut acolo un plagiat facut de MRU? NU, pentru ca nu exista. Au incercat cu Funeriu si nu le-a mers pentru ca au mintit. Asadar, PDL nu trebuie sa-l faca de cacao pe USL pentru ca o fac singuri.
          • +18 (20 voturi)    
            ești prea pesimist, amice (Vineri, 11 mai 2012, 10:28)

            domu [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            zâmbește, mâine va fi mai rău :)
          • +14 (16 voturi)    
            Pai in cazul guvernului MRU, (Vineri, 11 mai 2012, 11:26)

            Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Televiziunile cele mai corecte si cinstite din Romania (ca sa citez un clasic in viata), Antenele si iRealitatile, au avut grija sa fabrice falsuri si sa prezinte "adevarul" prin anchetele lor de un profesionalism dincolo de orice banuiala.

            Vad ca nefericirea ta consta ca l-au "prins" pe Mang. Nu conteaza ca Mang e cum e, ca oamenii aia cinstiti propusi de Ponta nici macar nu stiu ce este aceea cinste, doar faptul ca a fost prins asta te doare. De-aia esti tu asa fericit ca a venit USL-ul la guvernare, caci stii ca o sa fie ca pe vremea PSD-ului: nimeni nu va fi prins, toti o sa fure.

            Iar in ceea ce priveste "toate tunurile pe ei", asta e viata: cand esti la guvernare ai vazut si tu ca toate antenele ii mancau de fund pe cei de la putere (mai ales cu minciui si falsuri). Atunci erai fericit. Si nu este "nevoie sa demonstram" nimic: stim pentru ce vine USL-ul la guvernare si cu ce oameni, caci au mai fost la guvernare 15 ani, cu oameni la fel de cinstiti ca si astia de acum.

            Sigur,Ponta nu poate sa-i verifice pe toti, dar are oameni, are consilieri care trebuie sa se ocupe de treaba asta. Ori ce s-a intamplat arata doar ca Ponta a fost total nepregatit si cat a stat in opozitia nu a facut decat sa haleasca rahat cu polonicul, aruncand cu zoaie in tot ce facea PDL-ul. Si acum cand au ajuns la putere, eeee, viata nu mai este asa usoara: FMI-ul nu mai sunt criminali si nu mai sunt dati afara din tara (cum tot vocifera Pontatel), salariile nu mai sunt intregite din prima secunda (sau a doua, a treia etc), zacamintele de Cupru o sa fie vandute (fireste, dupa ce renegociem spagile si ce mai trebuie acolo) etc etc.

            Si sa-ti spun eu, ca vad ca tu te prefaci ca nu intelegi: nu se merge "pe recomandari si pe incredere", ci pe presiune. Fiecare grupare din USL isi are interesele ei si incearca sa-si puna omul acolo unde "trebuie", nu cum o tot "sugerezi" tu pe-aici ca USL-ul vine sa salveze tara(cu tot felul de compromisi si hoti si la butoane cu Voiculescu si Nastase)
          • +12 (14 voturi)    
            Amice, (Vineri, 11 mai 2012, 11:26)

            zit [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Iti mai aduci aminte cum se chema motiunea de cenzura bagata de usl in urma careia a cazut guvernul MRU ? Aia cu "jos guvernul santajabil..." ? Sincer, explica-mi si mie un lucru : cind au bagat acea motiune se asteptau sa cada guvernul si sa ajunga ei la putere, nu-i asa ? Pai, chiar nu au fost in stare sa gaseasca in toti anii astia (in care s-au strofocat atita sa bage motiuni dupa motiuni, sa faca greve, sa boicoteze, etc.) sa aiba un guvern de pus la putere in cazul unui cistig de cauza ? Chiar atit de putin i-a durut in cot incit sa nu-si dea seama ca, daca vor sa cistige, si MAI ALES sa ramina la putere, trebuie sa puna, macar la inceput, oameni "adevarati" in frunte ? Lasind la o parte orice orientare politica, dupa tine, cum "se vede" un guvern in care primii iesiti in fata sint plagiatori, au dosare de incompatibilitate cu functiile pe care le detin, c.v.-uri cu cursuri "facute" dar neconfirmate, sa nu mai vorbim de cei care-i "sustin" politic si financiar din umbra ? De acord. peste tot politica, in lumea asta, este o c...a, dar ei N-O STIAU ? Cind formezi un GUVERN, nu mergi, cum spui tu, pe "recomandari" si nici pe incredere ! Iar daca s-a mers asa, e tragic ! Din cauza "recomandarilor" si "increderii" am ajuns unde sintem acum ! Adica la un aparat de stat plin de incompetenti si hoti ! Si, cind spun asta, ma refer si la FOSTI si la ACTUALI ! Cit despre presa, DA, mi-ar placea sa-i ia la puricat PE TOTI si sa faca public TOATE mizeriile pe care le fac si le-au facut cei care sint sau vor sa ajunga la putere ! Asa, poate, cind se prezinta omul la vot n-o sa mai puna botu' la 5 lei in plus la pensie si nici la trei mici gratis in Piata Constitutiei !
          • +5 (7 voturi)    
            suspect de echilibrat (Vineri, 11 mai 2012, 12:23)

            math [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Avem aici un exemplu rar de uslas rezonabil. Tovarasi, asa ceva nu exista.

            Eu cred ca este Gadea, Venit pe hotnews la documentare.

            Despre contactul sotiei lui MRU cu OMV am aflat toate detaliile pe hotnews, despre studiile aprofundate ale fostului ministru intelectual Petrescu (limba sport absolvita la vreo 37 de ani) tot pe hotnews. Sunt multi oameni dubiosi in orice partid, dar PSD este un partid de ticalosi prin definitie, cu cativa oameni cinstiti rataciti pe acolo.
            • +3 (5 voturi)    
              :) (Vineri, 11 mai 2012, 13:32)

              Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui math

              Nici eu n-o puteam spune mai bine.
              • -2 (2 voturi)    
                Dumnezeule, ce razboi aici ! (Vineri, 11 mai 2012, 20:55)

                Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

                Pai daca asta este tot ce poate ataca pedeleaua, niste copiute in niste lucrari nestiute de nimeni.....he,he,he este clar.
                Cata patima aici, pe tema asta !
                Degeaba.
                Ca nu-i frumos sa copiezi:da, nu-i frumos.
                dar vreau ceva dovezi oficiale, nu doar ca zic unii ca uite astea-s lucrarile lui Mang si, uite sunt copiate.
                Poate sa fie o minciuna, poate nu.
                Ca nu-i cine stie ce savant de talie mondiala?
                Pai, de ce sa fie?
                Trebuie sa fie un bun ministru al invatamantului nu un soarece de biblioteca.
                Ce, credeti ca Einstein ar fi fost un ministru grozav?Nici vorba !
                Ca sa conduci bine o fabrica, nu trebuie sa fi cel mai bun strungar....ci sa-i organizezi bine pe strungari.
      • +24 (28 voturi)    
        Urme în Google... (Vineri, 11 mai 2012, 9:15)

        altVasile [anonim] i-a raspuns lui contribuabilul

        Site-ul ericamang.ro a fost suspendat (de ce oare?). Insă urmele au rămas in Google (un specialist in IT ar fi știut să le facă pierdute!). Pagina care listează articolele publicate sub numele d-lui Ioan Mang poate fi recuperată din cache-ul motorului de căutare. Iată link-ul: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:xS-wZMYQulEJ:www.ericamang.ro/index-2.html+&cd=3&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a

        Articolul plagiat se află acolo:
        Erica Mang, C. Popescu-Rotoiu, Ioan Mang, Cryptanalise Aspects on the Block Ciphers of the RC5 and RC6, Software Engineering, Computers Engineering, Electronics vol. 2, University of Craiova Press, Romania, 2003

        Așa cum s-a tot discutat pană acum, titlul articolului incepe cu cuvantul Cryptanalise, cuvant care nu există in limba engleză. Cuvantul corect este Cryptanalysis.
        • +5 (9 voturi)    
          Gerda Erica Mang (Vineri, 11 mai 2012, 9:58)

          Calin [anonim] i-a raspuns lui altVasile

          • Logic Design with FPGA circuits – vol. I, edited by Gerda Erica Mang and Constantin Popescu, University of Oradea Press, 2006
          • VHDL, edited by Gerda Erica Mang, University of Oradea Press, 2004 (ISBN 973-613-485-7)
          • Digital Logic Design – Exercises, edited by Gerda Erica Mang and Constantin Popescu, University of Oradea Press, 2004 (ISBN 973-613-267-7)
          • Data Security Practical Works, edited by Ioan Mang, Gerda Erica Mang, Constantin Popescu, University of Oradea Press, 2003 (ISBN 973-613-271-4)
          • Digital Logic Design – vol II, edited by Gerda Erica Mang, University of Oradea Press, 2002 (ISBN 973-8083-72-9)
          • Digital Logic Design – vol I, edited by Gerda Erica Mang , University of Oradea Press, 2001 (ISBN 973-8219-96-5)
          • Digital Logic with VHDL Design - Practical Works, edited by Gerda Erica Mang and Rodica Tirtea , University of Oradea Press, 2001 (ISBN 973-8083-86-9)
          • Analysis and Synthesis of Sequential Circuits - Practical Works, edited by Gerda Erica Mang, Ovidiu Novac and Ela Novac, University of Oradea Press, 1999
          • Data Security Techniques - Practical Works, edited by Ioan Mang, Gerda Erica Mang, Rodica Tirtea, University of Oradea Press, 1999
          • Digital Logic Design with FPGA Circuits - Practical Works , edited by Mang Gerda Erica, University of Oradea Press, 1999
          • Analysis and Synthesis of Combinational Circuits - Practical Works, edited by Gerda Erica Mang, Rodica Tirtea and Ovidiu Novac, University of Oradea Press, 1998
          • Analysis and Synthesis of Combinational Circuits - vol. I, edited by Mang Gerda Erica, University of Oradea Press, 1995
          • Pascal Programming - Laboratory Guide, edited by Ioan Mang, Erica Mang, Daniela Popescu, Gianina Gabor, Florin Vancea and Doina Zmaranda, University of Oradea Press, 1993



          • Erica Mang, Ioan Mang, Using Prime Numbers in the Information Enciphering, Proceedings of CSE2008 International Scientific Conference on Computer Science and Engineering, organized by Department of Computers and Informatics of Technical
          • +9 (11 voturi)    
            Gerda Erica Mang (Vineri, 11 mai 2012, 11:01)

            tomato [anonim] i-a raspuns lui Calin

            Articolele respective stau si la baza dosarului pentru care Erica Mang a primit gradatie de merit. Daca Ioan Mang nu stie cine i-a pus numele pe lucrari, ar trebui poate sa o intrebe pe sotie.

            Sunt curios daca se sesizeaza cineva cand e vorba de furt din ban public.

            http://www.uoradea.ro/attachment/791672704232e82e41d0a31a6bc16159/7e666262863409b7b0fbedcbae4f7656/Mang_Gerda_Erica_FAAC.pdf
          • 0 (2 voturi)    
            de vanzare (Vineri, 11 mai 2012, 13:07)

            adv [anonim] i-a raspuns lui Calin

            http://www.actapress.com/Cart.aspx
      • +4 (6 voturi)    
        felicitările tale sună a oximoron :D (Vineri, 11 mai 2012, 10:27)

        domu [utilizator] i-a raspuns lui contribuabilul

        no comment.
    • -55 (65 voturi)    
      Avem acum la superlativ abjectia securitatii . (Vineri, 11 mai 2012, 8:32)

      livia [anonim] i-a raspuns lui I

      ioan Mang este vcitima politiei politice PDL-MRU,de la SIE s-a organizat acest atac asupra profesoruluii Ioan Mang ptr.ca acesta a cerut UBB RETRAGEREA TITLULUI de profesor univ.mafiotului Boc Emil.In ce priveste palviatul pana nu se pronunta cei in drept actioneaza prezumtia de nevinovatie.Si inca o problema,grava RECLAMAGIU pres.EDU-CER este Stafan Vlaston ,inrewgimentat poolitic chiar la PDL.Cum poate fi presedinte al unei Asociatii p[rofesionale un individ inregimentat politic?
      Va multumesc pentru cenzura.
      • +59 (63 voturi)    
        Exact (Vineri, 11 mai 2012, 8:36)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui livia

        Iar Taivanezu care l-a reclamat pe Mang este defapt agent SIE si lucreaza direct cu Basescu si face parte din PDL. Sarmanului Mang i-au fabricat o poveste nemeritata. Rusine PDL si Taiwanului!
        • +23 (25 voturi)    
          :)) (Vineri, 11 mai 2012, 10:38)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          pdl - aripa taiwaneza
          • 0 (0 voturi)    
            Interesant (Vineri, 11 mai 2012, 22:06)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Oare nu exista si o aripa pedelista a tinerelor thailandeze?
      • +39 (45 voturi)    
        bucura-te (Vineri, 11 mai 2012, 8:48)

        flo [anonim] i-a raspuns lui livia

        ca ti-au dat mai multi minus si nu ti se vede implicit mesajul, pentru ca atunci ar rade prea multi oameni normali de tine. Esti atat de prins in minciunile non-stop de la antene incat ti-ai creat o realitate paralela din care refuzi sa iesi.

        Ar fi atat de usor sa te uiti singur sa te convingi de plagiat... insa pe tine te intereseaza doar psihoza...basescu sri, ungureanu sie... rudotel....

        Realitatea e simpla, incepe sau se incearca RESTAURATIA la clica originala care stie sa mulga mai bine decat ceilalti Romania! Clica asta nu doreste un popor inteligent si educat pentru ca nu l-ar mai putea fura asa de usor!!!


        Nu e nevoie de servicii secrete pentru demascarea unor asemenea rahati, traim in epoca internetului...informatiile sunt publice, s epoate verifica autenticitatea lor... Dar trebuie sa vrei sa stii adevarul...
        • +27 (33 voturi)    
          fara minusuri (Vineri, 11 mai 2012, 8:55)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui flo

          Trebuie ca acel comentariu sa fie vizibil tocmai ca sa ne distram.
      • +14 (16 voturi)    
        ? (Vineri, 11 mai 2012, 10:06)

        Piti [anonim] i-a raspuns lui livia

        Dupa cum scrii se vede ca nu prea esti familiarizata cu computerul. Ii pui pe altii s-o faca, asa-i? Acum a trebuit sa te descurci singura?
      • +12 (14 voturi)    
        Si noi iti multumim (Vineri, 11 mai 2012, 11:15)

        tyty [anonim] i-a raspuns lui livia

        Pentru postarea agramata care ne arata, pe langa ideile subtiri si educatia precara a sustinatorilor PSD. De cand Vanghelie nu mai certifica ministrul educatiei apar tot mai multi hoti si infractori. Mang a fost atat de prost sa se bage in fata (de altfel nivelul lui intelectual inferior se stia) incat sa fie in lumina, analizat si descoperit cu fraude majore. Acum va pierde toate titlurile dobandite prin frauda si va fi pe veci un paria in comunitatea intelectuala (sa vad ce revista cu o urma de credibilitate va mai publica un articol al familiei mang-litoare). Bine zice Romanul " Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul" Se aplica si lui Livia ce apara un plagiator intr-o scriere agramata.
      • +5 (7 voturi)    
        pdl-ul si securitatea intergalactica (Vineri, 11 mai 2012, 13:31)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui livia

        comploteaza impotriva prea-curatului si neprhianitul tovaras Ioan Mang.

        USL-ul, floarea cea mai puturoasa a politicii dambovitene se pare ca a mutat nasul fortelor intergalactice, gravitationale, electromagnetice, violete, cu atata violenta ca ameninta cu aducerea in neant a magnificei constructii liberalo-socialiste.

        Propun ca toate aceste forte malefice la adresa USL-ului sa fie aspru sanctionate si chiar desfiintate si reinstaurarea pacii pentru ca manglitori neamului sa poata mangli in liniste.
        • +2 (2 voturi)    
          Stai linistit (Vineri, 11 mai 2012, 22:11)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

          Ca Ponta a zis clar ca va face el dreptate in Univers... prima data va abroga legea gravitatiei. A mai incercat si Ilici dupa ce l-a impuscat pe Ceausescu... apoi dupa ce au venit minerii sa planteze panselute.

          Micul Che Titulescu le va rezolva pe toate. Deocamdata face teste pe propriul partid, cam toti sunt in stare de imponederabilitate (adica in aer) impreuna cu bravul lor copilot. Dar cu adevarat nasol va fi cand revine gravitatia si dau toti cu curu' de pamant... atunci va fi distractie...
      • +4 (6 voturi)    
        Dar tu... (Vineri, 11 mai 2012, 14:00)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui livia

        Matale cu cine ai invatat la scoala? Ai avut bravi profesori ca alde Mang? Ca vad ca te cam impiedici prin limba asta romana. Tare cred ca USL ar trebui sa isi schimbe denumirea in ISL adica in Internatioanala Social Liberala (oricum o sa scoata L-ul ala cat de curand). Mai ales ca PSD-istii mai vechi si motanul Felix pun pariu ca inca mai canta in baie in timp se fac dus sau se barbieresc imnul Internationalei Socialiste.
        Revenind, spuneam ca trebuie sa se schimbe in ISL pentru ca din ce in ce mai multi hapciupalitici aproape paraleli cu limba romana apar ca ciupercile pe site pe aici si ne tin noua predici.
    • +31 (35 voturi)    
      senzational! (Vineri, 11 mai 2012, 9:04)

      Cercetasul [anonim] i-a raspuns lui I

      Incredibil si in exclusivitate, doar aici!

      Dupa o analiza foarte amanuntita a publicatiilor d-lui Mang a fost descoperita o lucrare preprie, in integralitate!

      Capodopera a fost realizata in primul an de gradinita, in acuarela si reprezinta o prima versiune a articolului SQUARE ATTACK AGAINST REDUCED VARIANTS OF RIJNDAEL!
      • +18 (20 voturi)    
        Paradoxal, ai dreptate (Vineri, 11 mai 2012, 10:29)

        bancher [anonim] i-a raspuns lui Cercetasul

        Sunt 100% convins ca e vorba de un plagiat. Nu este Mang un cercetator de talie internationala, si nici timp suficient nu are, si nici resurse, ca sa scrie singur lucrari asa de complexe ca cele citate in acest articol.
        Am un masterat, si imi dau doctoratul in economie, si va spun ca este extrem de greu sa faci cercetare, cand nu ai idei, timp si resurse. (in fizica iti mai trebuie si laborator de cercetare si tehnica adecvata, pe deasupra).
        Pt mine e clar: Mang a copiat tot articolul (nu numai parti din acesta) de la altii.
        Rusine!
    • -30 (34 voturi)    
      80%, tine minte, pentru USL (Vineri, 11 mai 2012, 9:08)

      Corinteni [anonim] i-a raspuns lui I

      In alegeri. Crezi ca celor carora PDL le-au taiat veniturile le pasa de plagiatul lui Mang? Sunteti pe dinafara cu politica.
      • +22 (24 voturi)    
        Imi pasa (Vineri, 11 mai 2012, 9:44)

        volantul roman [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

        Nu-ti imagina ca votantul roman mai este cel din anii 90.Daca nivelul temelor cu care a fost adoptata motiunea de cenzura este de anii 90, votantul nu a ramas acelasi.garantat 100%.
      • +17 (19 voturi)    
        tu crezi ca esti inauntru (Vineri, 11 mai 2012, 10:18)

        immm [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

        Daca din scoala se promoveaza furatul, inchipuieti cum e cand acei oameni ajung la putere !
        Intelegi matale unde sunt banii.
        Iar carora nu le pasa de furtul lui mang probabil ca nu le pasa nici de alte furturi din jurul lor, in consecinta i-si merita soarta cu varf si-ndesat
      • +14 (16 voturi)    
        deci, (Vineri, 11 mai 2012, 10:51)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

        dupa mintea ta 80% din populatia votanta e idioata, nu?
      • +9 (11 voturi)    
        Inca unul suparat ca a fost "prins" Mang. (Vineri, 11 mai 2012, 11:45)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Corinteni

        Si erai asa vesel ca Boc a prezentat niste "copii Xerox"... Ttztzttztz, de atunci vedeai USL-ul la 80%, cand cu acuzatiile "alea subtiri" ale lui Boc.

        Ce sa zic? E discutabil asta cu 80%. Din reactiile tale si ale lui Montesquiei (adaugand pe Smen si Vrajitorul ala obosit din Os-ul lui Ponta), se poate spune ca o parte din populatie sare in sus de fericire la orice fals fabricat de Antene in incercarea de a compromite pe oricine si orice are legatura cu PDL-ul si, in acelasi timp, aceeasi "populatie" este trista cand sunt prinsi hoti de la USL, punand aceste hotii pe seama "sistemului", SRI-ului, extraterestrilor etc.

        Pe de alta parte, tot nu-ti inteleg fericirea asta cu cei 80%. Crezi tu ca o sa traiesti mai bine? Eu zic ca nu. Si o sa traiesti din ce in ce mai rau. Este de inteles, e omeneste totusi, sa preferi sa traiesti mai prost dar cu USL-ul la puetre decat cu PDL-ul la putere. La urma urmei, e vorba de preferinte si gusturi. Maine daca vine Ponta si-ti trage un scuipat in fata, tot fericit ai sa fii si tot cu USL-ul o sa votezei. Asa te-ai nascut tu, nu ai ce face. Nu conteaza cat de hoti sunt cei din USL: atata timp cat te scapa pe tine de Basescu, orice este acceptabil pentru tine. Ce face ura din om.
    • +14 (16 voturi)    
      In opozitie nu ar putea fura (Vineri, 11 mai 2012, 9:53)

      Calin [anonim] i-a raspuns lui I

      Nu cred. In opozitie, usl nu ar putea fura si nu si-ar putea inchide dosarele lor, de mare coruptie la nivel inalt.
    • +2 (2 voturi)    
      nu, nu, nu! (Vineri, 11 mai 2012, 16:48)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui I

      Evident ca este mai usor, dar numai comentariile si criticile, oricat ar fi de indreptatite, nu iti aduc suficient capital electoral!
      poporul a votat motiunea de cenzura penru ca nu ii pasa de calitatea invatamantului, ce asteapta luema de la pedesere sunt reintregirea salariilor, marirea pensiilor, inchiderea ochilor la BAC, amnistie generala si alte pomeni electorale. Daca oamenii ar fi dorit ministrii competenti si integrii, nu votau tocmai pe cei al caro motto eru, la inceputul lui 1990, celebrele "noi nu gandim!" si "moarte pentru cei cu carte!".
      Asta doreste electoratul, asta i se ofera ...
  • +52 (54 voturi)    
    DOVADA E AICI: (Vineri, 11 mai 2012, 3:16)

    Lucius [utilizator]

    http://www.cs.technion.ac.il/~biham/

    (profesorul in cauza recunoaste).

    De fapt este evident pentru oricine (eu in particular am facut doctoratul in calculatoare in America si imi este mai mult decat evident).

    Este incredibil ca poate exista o asemenea persoana, sa nu mai vorbesc de cat de INIMAGINABIL este ca ea sa fie desemnata ministrul educatiei ... INCREDIBIL!!!
    • +33 (35 voturi)    
      Porcine (Vineri, 11 mai 2012, 8:08)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Lucius

      Acesta este nivelul porcinelor politice din Romania. Isi pun costum, invata sa foloseasca cuvinte ca "civic", "responsabilizare", "transparenta", dar ei raman niste haimanale, niste japite ordinare, niste scursuri umane.

      Asta este nivelul. Nu au oameni. Aici e problema. Oricat de mult ar vrea puterea nu au oameni cu care sa o gestioneze. Se chinuie partidele cu asemenea specimene, dandu-le functii la haimanale.
      • +13 (15 voturi)    
        gresit (Vineri, 11 mai 2012, 10:10)

        ady [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

        partidele nu se chinuie..ele au scolit si recrutat astfel de specimene pt simplul fapt ca sunt usor de controlat..faptul ca Romaniei ii lipseste meritocratia se vede in viata de zi cu zi,..stagnare economica etc
    • +28 (30 voturi)    
      ilustrii ministri (--- ! ---) (Vineri, 11 mai 2012, 8:55)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui Lucius

      Prima propusa pentru ministru era innotatoare la Stan(d)ford, al doilea plagiator exceptional (numai asa se explica faptul a a plagiat o lucrare gresita!). Astia sunt oamenii propusi pentru Ministerul Educatiei. Iar ministrul de externe il jigneste pe presedintele tarii si face plecaciuni lui Putin. Toti fac parte din acelasi partid. No comment.
    • 0 (0 voturi)    
      Foarte tare (Vineri, 11 mai 2012, 22:17)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Lucius

      http://www.cs.technion.ac.il/~biham/plagiarism.html:

      "But I would like to add that this plagiarism is not the only issue here that shows on the personality of Prof. Ioan Mang. You usually expect that a person that makes plagiarism will read the plagiarized paper first. However, it is clear that Prof. Ioan Mang never read not tried to understand the claims in the manuscript "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael". He could not even develop the same results on his own, because all the content of the manuscript "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael" is wrong. The fact that that manuscript appears on the Internet is only due to a mistake of a colleague that forwarded it without the consent of the authors, while already knowing of the mistake in it. Actually, I believe that Prof. Ioan Mang is the first person ever that did not immediately identify the mistake in the plagiarized manuscript. "

      Atentie! Sa recitim finalul care este apoteotic:
      "Actually, I believe that Prof. Ioan Mang is the first person ever that did not immediately identify the mistake in the plagiarized manuscript."

      :))))))))
  • +45 (47 voturi)    
    s-a suit scroafa in copac (Vineri, 11 mai 2012, 3:45)

    andra [anonim]

    ce poama - de aia am fost impinsi in strainataturi cu doctorate si masterate luate mai mult decit onorabil - ca sa le facem loc in tzara sa zburde tuturor tzaranilor nadusiti ajunsi parlamentari si rectori - nu stiu cum mai suporta oamenii onesti din Romania asa un circ pe banii lor.
    • +32 (36 voturi)    
      Da, ai perfecta dreptate (Vineri, 11 mai 2012, 7:16)

      Zede [anonim] i-a raspuns lui andra

      Circul universitar este un sub-grup al circului romanesc (ca sa ma exprim in termeni matematici). Pe de alta parte, oamenii onesti din Romania suporta orice si oricat. Au suportat si vor suporta. Este un fenomen interesant si ar merita studiat cu fonduri europene. Poate e de natura genetica. Cred ca suntem singura natie care are aparenta umana dar ADN de râma.
    • +30 (34 voturi)    
      e adevărat ce spui (Vineri, 11 mai 2012, 7:27)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui andra

      majoritatea oamenilor oneşti din România nu au ajuns la nivelul acela de "awareness" vizavi de banii lor încât să îi ceară lui Mang socoteală. Comunismul încă se resimte prin atitudini ca şi ale lui Mang sau a celor care îl susţin. Dar suntem pe drumul cel bun.
      Brucan a fost, poate, prea generos când a spus 20 de ani.
      Personal, cred că Mang ar trebui să restituie cel puţin gradaţia de merit (procent din salar) pe care a luat-o în ultimii ani (motivată de "performanţele deosebite")
      Dar, dacă tot vorbeam de bani, oare cine îi va restitui lui Mang banii pe care i-a băgat în partid, în cazul în care nu va mai fi ministru?
      Sunt convins că peste tot în lumea asta, politicul e arondat unor grupuri de interese. Dar parcă Ponta prea ţine de Mang cu dinţii.
      • +12 (16 voturi)    
        Da, pentru ca pestele de la cap se impute. . . (Vineri, 11 mai 2012, 8:55)

        Jiji [anonim] i-a raspuns lui domu

        In anii comunismului Zoia Ceausescu a condus un institut de matematica si i-a protejat cat se putea de bine la acel moment pe cercetatorii din subordine. Apoi au acuzat-o in mod nefondat de diverse chestii...
        Si azi, in conditiile in care tara este condusa de smecheri, atunci pui ca sef (rector) un smecher care sa raspunda corespunzator la smecheria din sistem. Problema este ca odata ajuns acolo va fi smecher cu toata lumea, inclusiv cu cei care l-au ales. Se va impopotzona cu tot felul de titluri grandilocvente in contrast cu submediocritatea sa stiintifica si educationala. Va decide ca si Becali in probleme in care habar nu are. Din orgoliu va intra in conflicte cu alti smecheri de care depinde institutia si o va dezavantaja. Ii va executa pe toti cei care pot face performanta ca sa nu existe un termen de comparatie cu propria nevolnicie.
        Putini sunt cei care vor dezvolta institutiile, vor creste salariile subordonatilor, vor avea grija sa dezvolte si partea stiintifica. Asta este...
        Si afara am vazut smecherii. Cum iau burse de doctorat (sume substantiale) si pierd vremea, dupa care acorda niste burse mici unor disperati din Est care le lucreaza tezele. Am vazut teza unui fiu de sponsor al unui institut de cercetari si era aproape vax, numai ca girul era inalt. Au si ei fripturistii lor, insa la o scara mult mai mica.
  • +33 (35 voturi)    
    Eu cred ca omul asta... (Vineri, 11 mai 2012, 4:57)

    Ion B [utilizator]

    Pe langa faptul ca traieste intr-o lume paralela, traieste si un continuu cosmar. Aproape ca imi este mila de el. Dar vorba unuia: nu merita nici un scuipat.
    ... si asta a fost desemnat ministru al educatiei!?!?!
    • +21 (23 voturi)    
      De catre unul care (Vineri, 11 mai 2012, 8:15)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

      se lauda ca stie legea!
      De catre unul c are este absolvent de universitate particulara!
      De catre unul care este crescut de un infractor 9bombonel) si girat de o cireada de comunisti multicolori.
      Demisia usl din viata politica!
      Fara comisii, fara onoare, fara cuvant!
  • +26 (28 voturi)    
    ohohooo (Vineri, 11 mai 2012, 5:35)

    adyQ [utilizator]

    pai omu vrea o decizie care banuiesc ca tre sa fie finala si fara alte cai de atac si atunci isi da si el demisia si stim noi cat dureaza pana sa se ia o asemenea decizie in romanica....deci la pastele cailor cu demisii de onoare
  • -27 (35 voturi)    
    Numa' 3? (Vineri, 11 mai 2012, 6:10)

    Andrei [anonim]

    Hai, ca probabil se poate si mai mult. :)

    Postacii de pe Hotnews au fost pe faza, si li s-a auzit ecoul si pe la toate jurnalele, televizoarele, comisii de etica, si pana la urma si la Ponta.

    Bravos.
    • +25 (27 voturi)    
      de ce (Vineri, 11 mai 2012, 8:11)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      vrei sa pari prost negand evidenta?
      confirmarile plagiatelor nu vin din partea portocaliilor ci a celor plagiati.
      sau te pomenesti ca pdl e un partid cu sucursale internationale?
      • +22 (24 voturi)    
        N'ai inteles (Vineri, 11 mai 2012, 8:30)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Autorii asiatici fac parte din PDL si au facut totul la comanda lui Basescu. Postacul USL de mai sus nu este unul competent asa ca ti-am rezumat ceea ce a vrut sa zica.
    • +15 (17 voturi)    
      probabil! (Vineri, 11 mai 2012, 9:24)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      au gasit trei pt. ca -probabil- nu au avut timp sa caute mai adanc. Si ceea ce conteaza este parerea comunitatii stiintifice internationale si lor nu le poti pune calus pe blog, in presa sau la Academie. Deja au inceput agentiile de presa internationale. PS. Ministrul german si presed. Ungariei nu au fost evaluati de Academie si nici nu atrecut prin proces care sa confirme plagiatul . E drept ca nu erau de la PSD si nici Ponta nu era prim-ministru si "specialist in drept, cu respectarea stricta a legii".
  • +24 (32 voturi)    
    Daniel Constantin (Vineri, 11 mai 2012, 6:24)

    Andrei [anonim]

    Am si eu o intrebare.

    Mang si Dumitrescu se pare ca n-au avut ce cauta la Ministerul Educatiei, din motive etice dar si ca ar trebui sa intruchipeze anumite valori. Bon.

    Totusi, de ce nu este un lucru mai grav faptul ca Daniel Constantin are conflict de interese la Ministerul Agriculturii ca urmare a creditului de aproape 300.000 euro cu Voiculescu si a procesului de 60m euro al lui Voiculescu cu acelasi minister?

    De ce este mai acceptabil? Nu cunosc cadrul legal, si deci nu stiu cat de problematic este in mod formal. Faptul ca va sta presa cu ochii pe el e un lucru bun, dar nu totul neaparat se face la vedere; de exemplu, avocatii ministerului ar putea avea o performanta mai slaba in instanta.

    Doar, in cazul unui om cu putere, mie mi se par mai riscante conflictele de interese decat mediocritatea.
  • +35 (37 voturi)    
    jenant! (Vineri, 11 mai 2012, 6:28)

    Gabe2006 [anonim]

    Eu am terminat un Master in America. Am scris si eu articole pentu jurnale stiintifice si conferinte. Pentru un plagiat cat de mic esti dat afara din universitate fara drept de apel. Eu nu pot sa inteleg cum omul asta mai e ministru inca o zi! Ca Domnul Mang nu are obraz se mai intelege, dar seful lui, Domnul Ponta, ar trebui sa-l puna pe tusa imediat. Ne mai si laudam ca avem cel mai cinstit guvern de la Burebista si pana in prezent. Chiar nu mai e nimeni din PSD/PNL in stare sa fie ministrul Educatiei?! USL se bate singura nici nu are nevoie de opozitie.
    • +31 (35 voturi)    
      Ar avea o sansa (Vineri, 11 mai 2012, 7:37)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui Gabe2006

      Sa-l puna pe Funeriu.
    • +4 (14 voturi)    
      master mai? (Vineri, 11 mai 2012, 9:14)

      woe [anonim] i-a raspuns lui Gabe2006

      daca terminai un master oriunde, te ducea capul sa stii ca lucrarile "universitare" romanesti pe baza carora se iau doctoratele si se avanseaza in gradele universitare nu sunt decat copy/paste. Nu exista cercetare universitara sau de orice alta natura in Romania, din aceasta cauza avem nivelul mediu intelectual pe care il avem, din aceasta cauza facem produse care pot sa concureze cu nimic, din aceasta cauza jumatate din copii nostri actuali nu pot sa scrie doua propozitii fara greseala. Nu-i o chestie de usele sau pedele (care-s tot un fel de copy/paste, dar fara a avea ce sa copieze), e o problema de puturosenie nationala.
      • +12 (14 voturi)    
        Generalizarea ... (Vineri, 11 mai 2012, 10:05)

        rmalu [utilizator] i-a raspuns lui woe

        e o greseala de logica foarte des intalnita.
        Presupun ca nu ai analizat toate lucrarile stiintifice din mediul universitar romanesc pentru a putea scrie asa ceva. Daca ai fi facut-o, ai fi aflat ca exista cercetare universitara sau de orice alta natura in Romania.
        Eu pot sa-ti spun, de exemplu, ca noi (eu sunt in Danemarca acum care are reguli f. stricte in privinta colaborarilor stiintifice si a deontologiei profesionale) colaboram extrem de bine cu cercetatori romani. Si care au rezultate reale.
        Da, poate sunt putini, dar sunt (asa cum si in Dk sunt cercetatori care au fost dati afara pt. plagiat si insusire de fonduri nemeritate).
        Te rog eu frumos, nu mai generaliza cand nu e cazul, ok?
        • +1 (3 voturi)    
          Ha (Vineri, 11 mai 2012, 15:04)

          Niko [anonim] i-a raspuns lui rmalu

          Cuvintele cheie:

          "au fost dati afara pt. plagiat si insusire de fonduri nemeritate"

          La noi esti promovat pentru alea.
  • +31 (33 voturi)    
    s-au documentat (Vineri, 11 mai 2012, 6:44)

    scientific [anonim]

    Dl Mang si sotia (poate au si copii) s-au documentat.Dactilografele au omis sa treaca si sursa.........
    La sutele de mii de doctorate ROMANESTI, nu mai vorbim si de masterate........se mai intampla ca o dactilografa sa omita cate ceva.........
    P.S. Daca dl ministru nu era propus in aceasta functie, ar fi ramas un om de stiinta respectabil.......
    • +38 (40 voturi)    
      nesimtire (Vineri, 11 mai 2012, 7:24)

      costica [anonim] i-a raspuns lui scientific

      "Daca dl ministru nu era propus in aceasta functie, ar fi ramas un om de stiinta respectabil.."

      Aia e toata tragedia!! Cum e posibil ca un astfel de plagiator sa fie prof universitar si nimeni sa nu verifice? Ce rost au camerele la bac daca la nivel universitar se copie in halul asta? Si cu siguranta ca sint mii de Mang in tara, fie plagiatori, fie cercetatori cu cu zero articole serioase, dar toti profi universitari cu peste 15.000 roni pe luna!

      Sint stupefiat de tupeul fantastic pe care il are Mang. Un hot de buzunare pe care il prinzi cu mina in buzunarul tau incearca sa fuga. Mang insa te priveste in ochi si-ti spune cu singe rece ca nu e mina lui. In buzunarul tau! Tupeu de criminal!
      • +15 (17 voturi)    
        nu-i singurul (Vineri, 11 mai 2012, 8:23)

        Vasi [anonim] i-a raspuns lui costica

        majoritatea lucrarilor profesorilor de la Babes sunt traduceri din alte limbi, dar macar ei au bunul simt sa puna o nota de subsol si multe referinte la sfarsit. probabil ca Ponta a vrut sa dovedeasca faptul ca profesorii de la stat nu sunt cu nimic mai presus decat cei de la privat, distrugand si ultima speranta ca invatamantul ar putea sa-si revina... problema ii atat la noi cat si in afara. cred ca internetul are un rol foarte important.
        • +2 (4 voturi)    
          referintele (Vineri, 11 mai 2012, 11:23)

          anca [anonim] i-a raspuns lui Vasi

          referintele nu se fac dupa ureche, exista reguli f clare, aceleasi in toata lumea. Faptul ca pui o mie de referinte LA SFARSIT e o aberatie. Referintele se pun dupa fiecare idee preluata. DOAR ce e referit in text se pune la bibligrafie si TOT ce e la bibliografie trebuie sa se regaseasca indicat in text. Asa punem o gramada de referinte la sfarsit sa dam impresia de documentare seriosa, lasand cititorul/referentul sa ghiceasca care idei sunt proprii si care sunt preluate. Tocmai sub aceasta forma se ascunde majoritatea plagiatului in Romania.
      • +21 (23 voturi)    
        "Cum e posibil ... (Vineri, 11 mai 2012, 8:35)

        Vlad Tepes [anonim] i-a raspuns lui costica

        ... ca un astfel de plagiator sa fie prof universitar si nimeni sa nu verifice?"

        - Oare cati alti "academicieni", "profesori universitari", "doctori in stiinta", etc.... si-au obtinut titlurile academice prin frauda si au devenit "mari personalitati" ale vietii stiintifice si politice din Romania? Ar fi de dorit ca noi, cei care nu facem parte din tagma impostorilor, sa facem un efort conjugat si sa verificam daca nu exista si alte cazuri flagrante de plagiat printre "savantii" nostri... in vederea demascarii lor.
        Cred ca tovarasa "acad. prof. univ. dr. ing. - savant de renume mondial si de larga recunoastere internationala", Elena Ceausescu, ar fi mandra de ce au ajuns in democratie "colegii" ei...

        Jos impostorii! Jos dictatura mediocritatii!
        • +11 (13 voturi)    
          si te-am rugat.... (Vineri, 11 mai 2012, 9:29)

          naiv [anonim] i-a raspuns lui Vlad Tepes

          "Jos impostorii! Jos dictatura mediocritatii!" Iar critici guvernul Ponta si pe Abramburica?
        • +1 (3 voturi)    
          Vlade Maria-Ta-nu te enerva,nu tipa...tzepuieste! (Vineri, 11 mai 2012, 14:04)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Vlad Tepes

          Vlade Maria-Ta - nu te enerva, nu tipa ... tzepuieste-i Doamne !

          Lasa lozincile Maria-Ta ... hai sa ii analizam pe toti, caci problema imposturii si nepotismului in universitatile romanesti este "veche de cand lumea" (adica de pe la 1864 - cand au aparut universitati si pe la noi - caci pana atunci aveam codri mari populati cu multi zimbrii si bouri).

          Pe Mang Li - trebuie puricat acum din mustati si pana in varful cozii, caci a iesit ca paduchele in frunte. Dupa care trebuie sa-i luam si pe repetenti la rand, odata cu cei ajunsi mari istorici pentru ca au picat examenul de admitere la Fac de Drept.

          Trebuei scoase la iveala dovezile de cardaslic de speta superioara prin care s-au cocotzat unii la catedra.

          Cu adanc si preplecat respect,

          Mitica - urmas al lui Stan Judetul, smerit scrib si politai al Mariei Tale

          "Patria si Dreptul Meu!"
          .
    • +19 (21 voturi)    
      bine zis! (Vineri, 11 mai 2012, 7:27)

      bla bla [anonim] i-a raspuns lui scientific

      bine zis! ar fi ramas un om respectabil hahahahahaa
    • +9 (15 voturi)    
      Tocmai acesta este problema reala ! (Vineri, 11 mai 2012, 7:43)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui scientific

      Well ... Problema fundamentala nu este nici promovarea unui impostor manglitor in pozitie de ministru al unui guvern de tranzitie - in fond format din politicinieni, deci oricum niste scrusuri ale societatii, ci faptul ca daca tacea si nu se baga in fata, ramanea ... un reputat om de stiinta, posibil viitor ACADEMICIAN.

      In spatele zbieretelor triumfatoare ale d-lui Boc se ascunde invidia si disperarea electorala, in fornaiala d-lui Ponta - prostia patenta facuta la selectia cadrelor (probabil este mai versat in selectia "tovarasilor de drum"), insa in spatele d-lui Mang - se ascunde INCOMPETENTA si HOTIA in forma continuata, dusa atat de departe incat pare ceva normal.

      Mangosutu trebuie eliminat din sistem deoarece i-a adus prejudicii mari - aratand lumii fata hada a prostiei si hotiei universitare, care promoveaza cadre pe criterii politice si nu de competenta, care nu promoveaza inovatia si cultura, ci supusenia si coteria, nepotismul si hotia.

      Tara specifica comunismului - furtul ideilor este elementul de baza al productiei "stiintifice" din Romania. Fiti fara grija fata de soarta mandarinului Mang Li - precum antecesorul sau Eugen Barbu - dovedit plagiator, probabil are in fata o lunga cariera "stiintifica" si "universitara" in Romania. Va fi admirat pentru tupeul sau, va fi cultivat relational pentru legatura de mare incredere cu liderul partidului comuist "criptat" din Romania - PSD. Va deplans de unii ardeleni - considerat "persecutat", pentru a fost expus aprobiului de niste scarta scarta pe hartie, de la Bucuresti.

      Trebuie starpita impostura din invatamantul superior din Romania - agentia de acreditare sa-si faca treaba si sa trieze valorile. Sanctiunile legale si profesionale sa fie aplicate, odata ce cazul a fost judecat. Un registru al sanctiunilor sa devina baza de date cu acces public - astfel cei ajunsi pe "lista rusinii" sa fie usor de gasit si de eliminat din concursurile pentru pozitii bugetare.

      Poporul roman nu mai plateste impostori !

      .
    • +18 (20 voturi)    
      păi da (Vineri, 11 mai 2012, 7:54)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui scientific

      "ar fi ramas un om de stiinta respectabil"
      Ştii cum zice românul, "hoţul neprins e negustor cinstit".

      Am făcut facultatea în anii 80. Pe atunci, din cauza faptului că accesul la informaţie era mult mai limitat (România era o ţară închisă, plus că lipsea un mediu de comunicare rapid precum internetul) astfel de practici erau mult mai greu de detectat. Şeful de lucrări Gicu avea el un văr, un prieten prin Germania, Franţa, SUA, care-i trimitea în pachet, printre ciorapi şi Toblerone, două exemplare din IEEE sau ceva revistă de specialitate, iar Gicu selecta din revistă ce-i plăcea apoi ne dădea nouă, studenţilor, să-i traducem, apoi secretara facultăţii lua manuscrisul şi "îl bătea la maşină". Probabilitatea ca cineva din comisia de doctorat, compusă tot din români, să fi citit respectivele numere din IEEE era extrem de redusă, aşa că examinatorii cădeau pe spate pe capete în faţa viziunii îndrăzneţe, novatoare, în spiritul preţioaselor indicaţii trasate de către tovarăşul Nicolae Ceauşescu la utimul congres al Partidului, ale şefului de lucrări Gicu ce-şi lua, astfel, doctoratul cu brio.

      Am văzut şi altfel de lucrări, mai oneste, dar la fel de valoroase: să zicem că lucrarea avea şase paragrafe, primul citat din autorul X, al doilea din Y şamd, toţi indicaţi, cinstit, la anexa "bibliografie". Ne întrebam noi, studenţii răutăcioşi, unde este valoarea adăugată a lucrării respective, contribuţia doctorandului, întrucât, aşa cum era prezentată, lucrarea putea fi realizată lejer de către dactilografa facultăţii?
      • +9 (11 voturi)    
        esti rautacios (Vineri, 11 mai 2012, 9:17)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Nicolae Kidman

        Din relatarea ta rezulta ca Gicu selecta din revista (IEEE) ce-i placea. Asta inseamna ca a parcurs-o si a facut comparatie cu informatiile din facultate. Adica Gicu de care zici nu era ignorant, ci era incapabil sau lenes in a produce ideile novatoare, viziunea indrazneata.
        In alta ordine, nu se da examen niciunde in lume pt accederea la functiile de dmnitate publica. Nici americanii n-au pus conditia ca seful statului sa fie laureat al premiului nobel pentru fizica sau economie. Si la ei, la fel ca si la noi e posibil sa ajunga in varful leusteanului un Daniel Marian Vanghelie.
      • +4 (6 voturi)    
        intre 1980 si 1985 (Vineri, 11 mai 2012, 11:33)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae Kidman

        am facut fac. tcm sectia masini unelte.
        in anul 4 orele de laborator ale cursului "tpmu = teoria proiectarii masinilor unelte" erau tinute de doi fosti studenti ai facultatii, absolventi cu 10 la examenul de diploma si sefi de promotie (nu am gresit cand am scris "sefi") cu un an inainte.
        sa nu uit.unul din cei doi era ginerele sefului de catedra al tpmu, tov. moraru. binenteles ca a iesit sef de promotie pe propriilei merite nu ale socrului.
        ocupatia noastra era sa copiem diverse desene din cataloage utilizand hartia de calc si evident stilouri rotring sau staedler de 0,5mm si 0,7mm.
        mie mi-a picat un catalog de rulmenti SKF (pt. cine nu stie, unul din cei mai importanti producatori de rulmenti din lume, din suedia).
        altii, binenteles ca se ocupau cu traduceri.
        la final totul se "inchega" intr-o carte, tiparita in incinta politehnicii bucurestene, aceasta urmand a fi cumparata tot de studenti, achizitia fiind obligatorie pt. buna desfasurare a cursurilor si laboratoarelor, binenteles.
    • +10 (12 voturi)    
      :) (Vineri, 11 mai 2012, 8:29)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui scientific

      http://www.cs.technion.ac.il/~biham/

      Compara cele 2 documente de la inceputul paginii sa vezi cam cum se "documenteaza" domnul Mang .

      Am comparat pana la pagina 3 din documentul lui Mang si e plagiat 100%.

      Sunt de acord ca daca nu era propus ar fi ramas om respectabil. La ce i-a trebuit sa fie Ministrul Educatieiei ?!
  • +16 (18 voturi)    
    spiritul locului (Vineri, 11 mai 2012, 7:07)

    Maria Monica Matache [anonim]

    Regretabil, poate exista si exceptii demne de lauda
    dar plagiatul, folosirea de negri, inselatorille intelectuale
    si ne-intelectuale (numai bani sa iasa) sunt in spiritul
    acestei universitati, modelate dupa chipul si asemanarea fostului ei conducator. Trist, si o alegere
    tare neinspirata.
  • -21 (25 voturi)    
    Sunteti penibili (Vineri, 11 mai 2012, 7:13)

    Pre2u [anonim]

    Din 20 de stiri 15 sunt despre Mang. Altceva nu se mai intimpla in Romania?
    • +20 (22 voturi)    
      Se mai intampla.. (Vineri, 11 mai 2012, 8:25)

      Craioveanul [anonim] i-a raspuns lui Pre2u

      Se mai intampla si multe altele si aveti dreptate multi se fac ca nu vad.Daca va uitati in CV-ul lui Ponta o sa cititi ca a facut un masterat de 3 luni , masterat de drept penal intre martie si iunie 2000, la Universitatea din Catania.Va informez cu respec ca orice masterat in occident dureaza 2 ani.
      Ce parere aveti?
      Problema este ca acesti impostori au ajuns sa ne conduca, iar chiulaul tropaie pe margine de nerabdare.
    • +8 (12 voturi)    
      Adica nimic despre Basescu? (Vineri, 11 mai 2012, 8:31)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Pre2u

      sau poate MRU? Impartaseste dorintele tale.
      • -4 (6 voturi)    
        Dar despre ministrul (fost bisnitar) Igas nu v-am (Vineri, 11 mai 2012, 10:39)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        prea vazut sa comentati in legatura cu vasta dumnealui opera stiintifica. Mai ales ca acesta mai si "brancona" in mod "vaduvit" limba romana. Chiar daca o fi "branconat " si actualul ministru Mang ceva de prin lucrarile altora, cel putin e cu ani lumina deasupra penibililor ministri Igas, ialomitianu, Udrea, Botis,Ariton, ca sa nu mai vorbesc de ultra-penibilul guvern MRU.
        Cum de intelectualii lui Basescu nu au fost deranjati de instalarea de catre matroz a unor idioti in functii importante din guvern? Cam asta e masura calitatii morale a acestor "intelectuali" de curte.
        • 0 (0 voturi)    
          Well ... Basescu este egal cu el insusi! (Vineri, 11 mai 2012, 21:11)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui ....

          Draga Mos Craciun, tu esti mare, tu esti bun ... insa in comparatia dintre Mangosutu si dl. Presedinte faci o mare gresala.

          Intre cei doi este o mare diferenta - dl Mangosutu Spagarensis s-a umflat ca broasca - a incercat in mod sistematic se para mai mult decat ce este. Prin plagiat a cautat sa-si ceeze o imagine publica mai bogata, sa parvina prin hotie sub aparenta unui reputat om de stiinta, respectabil, integru si destept - nu smecher ! Hotzia lui este una penibila - atat de mica, incat se claseaza in categoria GAINARIE.

          Dl. Presedinte Basescu in schimb - s-a comportat mereu in politica egal cu el insusi. Nu a incercat sa para nici mai destept decat este, nici mai bun, nici mai brav si nici mai cult. A aratat ca este smecher, pentru ca este smecher, nu pentru ca dorea sa para mai smecher decat altii. Originalitatea si autenticitate fac ca sa aiba destui admiratori, mai ales printre naivii care isi doresc sa se identifice cu imaginea de om sigur pe sine, iute la replica, de smecher a presedintelui Basescu. De ce ? Pentru ca este o imagine autentica, iar prostia si prefecatoria sunt usor de "mirosit".

          Eu il consider pe dl. presedinte Basescu drept un om care a facut mare si mult rau Romaniei - sustinand nulitati precum Bokkutu Warza Bleaga de KuKluju - fost premier, Madam M'Udrea ot Plescoi de Grandiliflora et Turnesora, Madam Jigodritzi sau Pomberta Afanase - hoata din Senat.

          Simt insa ca trebuie sa-l respect pentru ca este autentic. Consider ca trebuie sa-l combat - atat pe el cat pe mamelucii sai - dar trebuie sa recunosc ca este autentic si original.

          Asa ca pentru moment prefer sa ma tin de intelepciunea stramosilor nostri - mai bine cu destept la paguba, decat cu un prost la castig !

          Sper sa inteleaga si dl. presedinte Basescu acest lucru si sa-si corecteze anumite elemente de comportament politic.


          Draga Mos Craciun - iata opinia mea, pe care o dau, o sustiun si o semnez -

          Mitica (Palarierul)

          "Patria si Dreptul Meu!"
          .
  • +23 (25 voturi)    
    tipic PSD (Vineri, 11 mai 2012, 7:15)

    edif [anonim]

    Ca intotdeauna, PSD pune pe pozitii niste jigodii dupa care se preface ca nu a stiut nimic. Incepe cu "cel mai cinstit guvern" si termina cu "e vina presei ca l-a terminat". Domnule Ponta, declarai saptamana trecuta ca te pricepi la justitie? Vede tot prostul furtul astuia, de ce ai nevoie acum de dovezi suplimentare?
    • +14 (16 voturi)    
      cum de ce? (Vineri, 11 mai 2012, 8:14)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui edif

      pentru ca el e un procuror...."cinstit".
  • +7 (17 voturi)    
    asta e plagiator... (Vineri, 11 mai 2012, 7:16)

    catelu [utilizator]

    Dar daca examinam si alternativa, nu cred ca ati prefera-o pe cucoana aia cu parul sculat de la Dimitrie Cantemir. Asta macar stie sa scrie, sau are decenta sa puna o dactilografa competenta sa-i scrie textele.
    Daca va uitati la ministrii USL o sa vedeti ca abilitatea de a se exprima cursiv in romana e un lucru foarte rar!
    • +12 (14 voturi)    
      coana dumitrescu (Vineri, 11 mai 2012, 8:16)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      a fost schimbata pt. un cv prost dactilografiat, zice ea si a confirmat ponta pt. ca a schimbat-o inaintea validarii guvernului.
      daca facea si ea vreo 2-3 plagieri, probabil ca ea era ministrul educatiei :))
  • +18 (20 voturi)    
    domnule Mang, domnule Ponta (Vineri, 11 mai 2012, 7:21)

    BuLiGaS [anonim]

    Domnule Mang

    Fiecare minut in plus pe care il petreceti in calitate de ministru al educației aduce cumplite prejudicii de imagine sistemului de învățământ românesc (de parcă mai contează) și guvernării USL.

    Domnule Ponta

    E al doilea ministru la educație pe care îl propuneți. E a două gafă monumentală. Chiar nu aveți în tot USL-ul ăla un om cât de cât competent și fără dosar pătat, care să fie ministru la educație? Și în tot timpul ăsta Marga gafează la externe (scuze de gagofonie)? Făceți-i naibii o propunere lui Funeriu - pentru cât pleacă din PDL?

    Stimați jurnaliști și comentatori:

    Acest domn Mang a fost multă vreme șef de comisie de educație în parlament. De ce a trebuit să ajungă ministru ca să-i fie verificate lucrările? Oare chiar nu se știa de ele? Sau câtă vreme era în parlament putea fi șantajat și controlat? Atacul la dl. Mang, deși cât se poate de corect, e de un oportunism cinic! Iar în situația asta se ajunge pentru că problema plagiatului nu e niciodată discutată de sine stătător, nu e văzută ca fenomen cu cauze complexe, care încep, la nivel macro, de la criteriile de succes în ierarha academică, iar la nivel micro de la practica stupidă a comentariilor literare din gimnaziu. (Nu am nimic împotriva comentariului în sine, ci împotriva modului în care se fac). Atâta vreme cât se discută despre plagiat numai când avem motive să-l dăm pe unul jos din funcție, problema ca atare nu va fi abordată, și atunci nici soluții nu se pot întrezări.
    • +13 (15 voturi)    
      Foarte bine punctat ! (Vineri, 11 mai 2012, 7:50)

      defav [anonim] i-a raspuns lui BuLiGaS

      Cineva zicea ca schimbarile serioase dintr-o tara nu se fac de catre guverne-pe care nu te poti baza-ci datorita miscarilor si presiunilor sociale . Asa si la noi , politicienii sint prea prinsi in tacticile lor meschine, pe spinarea noastra, nu stiu cum sa facem sa dam cu toti de pamant, ca asta merita !
    • +13 (15 voturi)    
      !! (Vineri, 11 mai 2012, 8:32)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui BuLiGaS

      Acum imi dau seama ca i modalitate simpla de a curata invatamantul superior este prin luarea la puricat a articolelor publicate.

      In fiecare universitate sunt profesori corecti care in general stiu despre "operele" altor colegi. Cred ca printr-o companie nationala de informare a opiniei publice lucrurile se rezolva in 1-2 ani.

      Acum intelegeti de ce se opuneau cu atat inversunare criteriilor de promovare care sa includa numai lucrarile publicate in reviste cotate ISI?
    • +3 (5 voturi)    
      da (Vineri, 11 mai 2012, 8:34)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui BuLiGaS

      foarte corecta referirea la comentariile din gminaziu.
  • +14 (16 voturi)    
    Dl Mang este portretul robot ... (Vineri, 11 mai 2012, 7:22)

    Zede [anonim]

    ... al universitarului roman: fara cunostinte solide in domeniu (depasit chiar de catre studentii cu pasiune in domeniul sau, caz in care principala sa activitate consta in a le omori definitiv interesul), foarte inclinat in a compila texte stiintifice din autori neaparat straini (pt ca elefantilor nu le pasa in general de furnici, si ei scapa nefacuti de ras), cu studenti pe care ii trec pentru ca le tehnoredacteaza sau chiar redacteaza lucrarile. Si, cea mai importanta trasatura: activitate si recunoastere cvasi-nula in exteriorul propriei mosii denumite Romania. Intrebati-l pe omul asta ce a publicat in strainatate. Intrebati-o pe Abramburica ce a publicat in strainatate. Si ce recenzii au.
    • +18 (20 voturi)    
      corect (Vineri, 11 mai 2012, 8:08)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui Zede

      De multe ori, îmi aduc aminte de următoarea întâmplare:
      la începutul anilor 90, eram încă student şi lucram în cercetare cu un profesor de-al meu. De multe ori ne prindea 1, 2 noaptea în laborator cu ochii în osciloscoape şi analizoare de spectru, mai venea nevastă-sa să ne-aducă nişte sandviciuri la pacheţel, fain :) Într-o astfel de noapte, după ce ne-am decis să-nchidem taraba, l-am întrebat ce părere are despre agitatul subiect al autonomiei universitare. Tipul s-a dus la geam, l-a deschis, şi-a aprins pipa, s-a uitat în noapte vreo 30 de secunde apoi a a zis cu un aer meditativ "pe de o parte, e un lucru bun: Iaşiul, Clujul, Timişoara, nu vor mai trebui să meargă la Bucureşti la minister să ceară aprobare să-şi cumpere un osciloscop, eprubete şi mai ştiu eu ce, fiecare facultate va putea să-şi gestioneze propriul buget. Pe de altă parte, nu e bine pentru că deschide portiţa unei inflaţii de profesori doar în acte, toate cadrele didactice universitare se vor putea face profesori, academicieni, doctori între ei într-o veselie, ca într-un club exclusivist, fără vreo certificare exterioară". Au trecut 22 de ani de-atunci şi uite cât de adevărată s-a dovedit a fi premoniţia tipului.
  • +13 (15 voturi)    
    raspunsul celui de la care a copiat: (Vineri, 11 mai 2012, 7:36)

    yellowdog [utilizator]

    Se pare ca tovarasul Ioan Mang nici nu prea intelege ce copiaza = hotie + prostie

    http://www.cs.technion.ac.il/~biham/

    May 10, 2012
    Since yesterday I got many emails that brought to my attention that Mr. Ioan Mang, who was named for the Romanian education minister, plagiated a manuscript of mine, as well as papers of other people.

    Indeed this is a case of plagirism, where the paper "SQUARE ATTACK AGAINST REDUCED VARIANTS OF RIJNDAEL" by IOAN MANG is an exact copy ("copy-paste") of the manuscript "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael" by myself and Nathan Keller.

    But I would like to add that this plagiarism is not the only issue here that shows on the personality of Ioan Mang. You usually expect that a person that makes plagiarism will read the plagiarized paper first. However, it is clear that Ioan Mang never read not tried to understand the claims in the manuscript "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael". He could not even develop the same results on his own, because all the content of the manuscript "Cryptanalysis of Reduced Variants of Rijndael" is wrong. The fact that that manuscript appears on the Internet is only due to a mistake of a colleague that forwarded it without the consent of the authors, while already knowing of the mistake in it. Actually, I believe that Ioan Mang is the first person ever that did not immediately identify the mistake in the plagiarized manuscript.

    Eli

    Links:
  • +13 (15 voturi)    
    RUSINE! (Vineri, 11 mai 2012, 7:53)

    Mih [anonim]

    Rusine, Mang!
    Rusine, Ponta!
    Rusine, USL!
    NU, Codului Andronescu!!!
  • +12 (14 voturi)    
    demisia va rugam! (Vineri, 11 mai 2012, 8:00)

    P1779 [utilizator]

    "Domnule" Mang, demisia va rugam! Din orice post public, academic, politic!
    Nu credeam pe nimeni in stare de un asemenea plagiat grosolan.
    Sunteti liber sa emigrati. dar ma gandesc ca nici tari ca Somalia nu vor asemenea scursuri. Atunci ce sa facem cu cei ca dumneavoastra, pt ca sunteti o amenintare pt societate! O amenintare mult mai mare decat un amarat de hot! Niste ani la racoare poate v-ar mai aduce mintea la cap.
  • +13 (15 voturi)    
    Proces lung, moarte sigură.. (Vineri, 11 mai 2012, 8:17)

    UnCurios [anonim]

    Eu propun să-i cerem și lui Obama părerea asupra acestui plagiat, cât și Națiunilor Unite, pentru că se pare că suntem incapabili să avem opinii proprii în situații în care acestea se pot forma imediat, pe baza unor observații simple ce preced niște concluzii evidente.. Din această cauză am ajuns astăzi într-o astfel de situație, așteptând tot timpul părerile unor specialiști, experții, sau altor genii desemnate.. E momentul să ne asumăm responsabilitatea, mai ales în cazul domnului Ponta, de a avea o proprie opinie asupra problematicii plagiatului și de a acționa imediat conform acestor păreri, fără să aștepte judecarea în comitete și comiții.. Cu cât repercusiunile unui comportament inacceptabil se lasă așteptate mai mult, cu atât pierdem mai mult: credibilitatea umană și politică, capacitatea de a-i inspira pe cei din jur la fapte corecte.. Proces lung, moarte sigură.. În urma a două nominalizări defectuoase pentru postul de ministru al învățământului, actualul premier nu mai are dreptul moral de a propune o a treia.. Să ne organizăm pentru readucerea domnului Funeriu în acest post, singura persoană care a reușit să aducă un plus educației românești, dovedind calități în antiteză cu cele ale domnului Ponta: puterea de a avea o opinie și de a o face publică, curajul de a acționa conform propriilor convingeri.
  • +12 (14 voturi)    
    Mda (Vineri, 11 mai 2012, 8:34)

    ion [anonim]

    Eu stau asa si ma intreb cate acuzatii de plagiat trebuie sa vina la adresa lui Mang pentru ca Ponta sa il demita fara sa mai stea la discutii? Pana acuma se pare ca sunt sapte, dar sapte nu sunt de ajuns. Care ii numarul limita? 10, 20, 100?
    Inteleg ca la prima acuzatie nu este demis, poate fi o greseala, la a doua la fel, la a treia deja iti ridici semne de intrebare, dar oameni buni sunt spate lucrari.

    In alte tari, nu ca era demis, avea destula onoare cat sa isi dea singur demisia; la noi, facem o comisie care sa isi dea cu parerea peste 5 luni ca da au ba
    • 0 (0 voturi)    
      Pioni (Vineri, 11 mai 2012, 22:30)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Nu v-ati pus intrebarea ca poate Dumitrescu si Mang nu sunt decat niste pioni? Niste petarde, fumigene, pentru a uita complet de alti ministri?

      In acest caz, Mang trebuie sa traga de timp cat mai mult. Asa a fost si cu Dumitreasca. Asa va fi probabil si cu urmatorul... opinia publica e cu ochii mai mult pe Min. Educatiei pt ca vine BAC-ul. E un minister vizibil. Circul e in toi tocmai pentru a lasa liber drumul pentru alti ministri poate mult mai incompatibili...
  • +9 (11 voturi)    
    N-are nimic (Vineri, 11 mai 2012, 8:51)

    EQUANT [utilizator]

    Sa vina urmatorul! :))
  • -11 (13 voturi)    
    Orice ar fi Mang este peste Funeriu ! (Vineri, 11 mai 2012, 8:58)

    hnhkhnkhk [anonim]

    Sa crape inima in pedelisti de nacaz ca nu mai au acces la finantele statului, dar pentru mine orice uselist este mai bun decat cel mai bun pedelist !
    Nu cred o ioata din ce se agita astia sa spuna. Au gasit tocmai cercetatori chinezi sa vorbeasca de plagiat, adica cei ce copiaza tot de peste tot (ca Taiwanul este tot China doar ca este partea regalista ).
    Si daca ar fi copiat e mai bine decat sa fi distrus.
    Funeriu a actionat in invatamant doar pentru reducearea costurilor cu orice pret si diminuarea drastica a drepturilor salariatilor. La asta se reduce asa zisa reforma a lui Funeriu (de fapt a lui Basescu)
    A spus ca in alte tari nu sunt titulari in invatamant si nu este adevarat, a spus ca in alte tari elevii au mai putine ore , pentru a putea diminua numarul de norme si iar nu este adevarat.
    Si , apropo, a vazut cineva diploma de bacalaureat a lui Funeriu ?
    Cei mai corupti dintre partide se gasesc acum sa faca pe lupul moralist.
    Daca as fi Ponta l-as lasa pe Mang ministru pana le-ar iesi pe ochi pedelistilor lucru asta.
    • +4 (6 voturi)    
      sa-l lase zic si eu... (Vineri, 11 mai 2012, 11:39)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui hnhkhnkhk

      nu trebuie sa traumatizeze omul, si mai ales pe sarmanul popor roman. Cum sa vii sa-i dai de inteles romanului ca daca fura poate fi pedepsit? Nu poti veni asa brusc, nici macar daca te chemi tu Ponta, sa-i iei romanului si ultima speranta de trai bun in Romania.Cum sa-i spui romanului ca daca vrea o Romania buna trebuie sa munceasca cinstit? Ar fi intr-adevar, o crima. Ba chiar un genocid. Deci si eu zic la fel, sa-l lase (plus ca mai crapa si PDL-istii).
  • -4 (6 voturi)    
    si atunci, nu era mai buna cucoana aia intepata?! (Vineri, 11 mai 2012, 9:02)

    gadjodillo [anonim]

    macar ea minca pe piine tot ce inseamna sistem de invatamint, la cit s-a luptat cu el. sau conflictul de interese e mai putin important decit plagiatul?
  • +10 (12 voturi)    
    Ponta DEMISIA ! (Vineri, 11 mai 2012, 9:03)

    Pontici [anonim]

    De ce s-o mai tot ascundem ?
    Ponta, este responsabil pentru tot ce se intampla in guvernul lui. Faptul ca aduce in Guvernul Romaniei, hoti, micinosi, falsificatori, incompetenti sau incompatibili, nu poate fi iertat. Cer, sa se deschida o solicitare publica cu un singur subiect: DEMISIA lui Ponta !
  • +9 (11 voturi)    
    TUPEU DE CARLAN (Vineri, 11 mai 2012, 9:24)

    tzu [anonim]

    Sper din tot sufletul ca Academia sa nu se lase tarata in porcaria asta de un prea tupeist prim ministru.
  • +10 (12 voturi)    
    rezon (Vineri, 11 mai 2012, 9:25)

    scardanelli [anonim]

    Unde se vede ca Mang nu e doar hot, ci si prost. E savuroasa partea cu "dl. Mang e singurul care nu ne-a semnalat eroarea din manuscris".
  • +10 (12 voturi)    
    Eu zic asa (Vineri, 11 mai 2012, 9:28)

    luc09 [utilizator]

    mang este doar varful aisbergului.
    In politica romaneasca e invazie de prof. dr. conferentiar dr., lector univ dr., etc. etc. facuti toti la noima, in univ particulare sau de stat.
  • +10 (12 voturi)    
    Google mai deshtept decat Mang (Vineri, 11 mai 2012, 9:31)

    livius [anonim]

    Acum inteleg de ce nu se publica lucrari "academice" originale de catre mediul universitar romanesc !
    Le este teama ca vor fi copiate, asa ca mai bine le pastreaza nepublicate :)
    Serios acum, ce inteleg elevii/studentii de aici ? Daca avem google, pt ce ne mai trebuiesc profesorii?
    Realitatea este ca Mang este unul dintre noi - Prima poezie pe care o invata copii nostri la gradinita este "catelush cu parul cretz, FURA ratza din cotetz..." !
    Dupa ce vom interzice aceasta poezie, putem incerca sa construim o tara.
    Aseara era un interviu cu Regele Mihai. La una din intrebari ref la anii '30, a raspuns: "Sunt trist sa vad ca lucrurile nu mai sunt cum erau. Cand TARA ERA TARA SI OAMENII ERAU OAMENI".
    • +9 (11 voturi)    
      Catelus cu parul cret... (Vineri, 11 mai 2012, 9:42)

      paharnicul ulea [anonim] i-a raspuns lui livius

      Poezia completa este:
      Catelus cu parul cretz
      Fura ratza din cotetz
      Si se jura ca nu fura
      Dar l-am prins cu ratza-n gura...

      adica: 4 versuri = 2 infractiuni...furt calificat si marturie mincinoasa... ]
      ...mai sunt si alte pilde ale istoriei romanesti care spun multe despre mentalul nostru colectiv
    • +2 (6 voturi)    
      si ce propui.?...sa vina intelectualul duda ???... (Vineri, 11 mai 2012, 9:45)

      jango cage [anonim] i-a raspuns lui livius

      .
  • +9 (11 voturi)    
    Intelectualii strikes back : (Vineri, 11 mai 2012, 9:32)

    Louis [anonim]

    Domnul-le Priministru, oamenii are nevoie de scuala. Daca nu ia bacu, pleaca in strainatate. Dupa ce va voteaza.. (vox populi, vox dei)
  • +7 (9 voturi)    
    DOMNULE PONTA, (Vineri, 11 mai 2012, 9:37)

    john [anonim]

    Nu stiu cine va baga pe gat toti dinozaurii astia criptocomunisti, atata timp cat generatia dumneavoastra e plina de oameni morali. Corect e sa plece impostorul asta. SI CORECT POLITIC E SA NU MAI FACA AFACERI CU STATUL PPRIN FIRMELE COPIILOR LUI. BANUIESC C-AR VREA SI GRANTURI ACUM.
    • +7 (9 voturi)    
      Naivule... (Vineri, 11 mai 2012, 10:20)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui john

      Crezi ca n-are granturi???? Si pe lista de cercetatori is trecuti nevasta, cumnata, nasa, cumatra...dar le fac de fapt niste amarati de studenti!
  • +10 (12 voturi)    
    Analizati va rog! (Vineri, 11 mai 2012, 9:42)

    Radu [anonim]

    Buna ziua,

    Va rog sa analizati urmatorul articol: http://old.cotidianul.ro/cati_andronescu_a_mosit_un_plagiat-18638.html dat uitarii de ceva vreme. Se pare ca problema plagiatului este o moda printre profesorii PSD.
  • +5 (7 voturi)    
    .....Romania e Mangia..... (Vineri, 11 mai 2012, 9:47)

    jango cage [anonim]

    .
  • +7 (9 voturi)    
    .......Jos intelectualii de carton !!!............ (Vineri, 11 mai 2012, 9:52)

    jango cage [anonim]

    .
  • -6 (10 voturi)    
    Ma distrez de minune... (Vineri, 11 mai 2012, 10:00)

    Gigi [anonim]

    cand vad cu cata inversunare, atat unii cat si ceilalti (sustinatori ai partidelor minune) isi dau la oase prin articolele prezentate si prin comentariile pline de "argumente". Stimabililor, continuati! va rog...
  • +9 (11 voturi)    
    sa ma trezesc... (Vineri, 11 mai 2012, 10:19)

    Ana [anonim]

    Vtreau sa ma trezesc si sa-l vad pe Funeriu inapoi la minister...sau pe Baba...
    Sunt doar un doctorand oarecare, habar nu am de politica, nu-i stiu si nici nu vreau, dar chiar nu s-o gasi un profesor acatarii in tara asta? Plagiatul e furt calificat, care, spre deosebire de alt gen de furt, aduce cu sine si un morman de RUSINE!
  • +8 (10 voturi)    
    cu mainile curate (Vineri, 11 mai 2012, 10:21)

    gxg [anonim]

    Acum problema nu mai e mang ci ponta. Multumim usl pentru cel mai cinstit guvern. Cel mai cinstit purtator de cuvant, cel mai cinstit agricultor al tarii, cel mai mare finantist al lumii....Aveti o echipa fantastica.
  • +6 (8 voturi)    
    ministrii de tranzitie (Vineri, 11 mai 2012, 10:33)

    ionelas [anonim]

    PE DOMNUL mang legea lui ohm la facut NEOM.
  • +6 (8 voturi)    
    Năravuri vechi (v. Fl. T. Tănăsescu) (Vineri, 11 mai 2012, 10:33)

    gerard [utilizator]

    De acord cu @ampersand [utilizator]
    Eu îi voi zice pe nume lui "Gicu" al meu.
    Se numeste Florin Teodor TĂNĂSESCU (FlTT): dr. ing.; fost director al ICPE București; fost vice-președinte al CNȘT; fost membru în Comitetul Central al PCR; fost deputat în Marea Adunare Națională a Republicii Socialiste România; turnător la securitate inclusiv (cel puțin până) în ziua de 22 decembrie '89. Stătea mereu la pândă: poate va înhăța un loc în Academia Română. După revoluție(?), fiind prieten cu Ion Iliescu, a ocupat (verbul “a ocupa” reflectă exact acțiunea acestui "Gicu"!) postul de șef al departamentului de știință din ministerele educației din primii ani de după 1989. Gicu al meu constatând că nu poate sparge ușa de intrare la Academia Română a hotărât să-și facă... academia sa: Academia de Științe (AȘ) - un fel de club al frustraților incurabili. Deși este un moft al unor nostalgici particulari, au făcut ce-au făcut și au obținut finanțarea (parțială) a AȘ-jucărie a lor din bani de la buget! Ce legătură are povestea lui FlTT cu povestea lui Mang(litoru')?! Are pentru că TOATE articolele "științifice" ale lui FlTT și teza lui de doctorat sunt plagiate după articole din reviste și cărți rare în România anilor '70-'80. Procedeul elaborării articolelor lui FlTT era mereu același. El răsfoia revista sau cartea totdeauna cu un creion roșu în mână. Sublinia propoziții, fraze și pagini întregi pe care le dorea în lucrarea "sa". Dădea cartea sau revista lui Aurelian Gulan (un traducător poliglot care în ICPE, unde FlTT era director, practic lucra doar pentru FlTT) să scoată și să traducă... sublinierile. Deseori Aurelian Gulan apela la mine, (eram vecini cu birourile și amici), să restabilesc legătura logică între frazele, alineatele și paginile copiate pe sărite (cu salturi, cu pauze) din textul plagiat. Așadar, năravuri vechi, năravuri moștenite, năravuri noi. În cărțile și revistele din biblioteca ICPE este și acum sângele creionului roșu cu care au fost... violate de FlTT.
  • +7 (9 voturi)    
    In atentia dl Turcersu si a domnului Tapala (Vineri, 11 mai 2012, 10:38)

    gigi gigel [anonim]

    Palagiatorul odios de la Educatie este si un agramat de toate jena,am inregistrat interventia sa de pe postu lRealitatea tv in care spune ''cei care isi doreste'' in loc de '' cei care isi doresc''

    Va rog domnule Tapalaga & Turcescu sa prezentati pe post agramatismul jenant al manglitorului

    Uitati link cu elucubratiile manglitorului de la Educatie


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ul8NatpRJLI&list=UUjOLDaEb5n_f6n1RtnKDP5w
    • 0 (2 voturi)    
      "Plagiatorul odios ... este si un agramat" (Vineri, 11 mai 2012, 19:12)

      Profesor A Gramat [anonim] i-a raspuns lui gigi gigel

      Ei si tu acu'... lui i se permite...este doar "profesor universitar, doctor... bla, bla"
  • +3 (5 voturi)    
    Patetic (Vineri, 11 mai 2012, 10:51)

    Psul Atreides [anonim]

    Nu e neaparat nevoie sa asociem politicul cu lamentabilul Mang si altii, ci faptele in sine. Mie nu-mi place Basescu, nici Boc, dar in schimb imi place MRU.
    PDL sucks, dar PSD sucks si mai rau.
    Din nefericire astea sunt optiunile romanilor din acest moment si e trist. Cu totii suntem satui de caricaturi din astea, dar din nefericire astia fac tot ce pot ca oameni cu valoare adevarata sa fie ascunsi undeva. Asta e de fapt problema, valorile sunt date peste cap. Noi toti restul ne uitam zilnic la telenovele politice de la TV platind din banii nostri acest serial scump care se desfasoara de peste 20 de ani...probabil ca viata noastra ar fi prea terna altfel
  • +4 (6 voturi)    
    Raspunsul Comisiilor (Vineri, 11 mai 2012, 11:18)

    berger [anonim]

    Raspunsul comisiilor, comitelor, grupurilor academice nu poate fi in acest moment decat unul singur: vinovat!
    Doar un astfel de raspuns poate linisti apele starnite de confirmarile scrise si publicate de autorii reali ai acelor lucrari. Raspunsul profesorului din Israel este monumental pentru o tara ca Romania unde Masteratul si Doctoratul ar putea fi luate in viitorul apropiat chiar si fara diploma de BAC. Nu uitati ca in USL, in capul uneia care a dat drumul pe tobogan invatamantului romanesc, este cuibarita aceasta propunere! Ce daca nici macar nu stiu sa se exprime corect in limba materna, ce daca in 12 ani acordului gramaticale au ramas un mister pentru majoritatea elevilor! Sa mearga la facultate si le avem noi grija sa le dam hartii de absolvire!
    Ce lovitura pentru cei care au investit ani de munca si de cercetare pe banii lor! Astazi sunt pusi pe picior de egalitate cu Mang!
    • -1 (1 vot)    
      Corectare (Vineri, 11 mai 2012, 11:39)

      berger [anonim] i-a raspuns lui berger

      acordurile gramaticale*
  • +3 (5 voturi)    
    Hotzul dela Ministerul Educatiei, (Vineri, 11 mai 2012, 11:31)

    Gabi M [utilizator]

    daca avea un pic de onoare isi dadea demisia si nu-l punea pe Dl.Ponta in aceasta situatie penibila.Credeam ca Dl.Ponta ii va cere imediat demisia lui Mang,fara conferinte de presa si fara tamtam.Un simplu anunt:Dl. Manga a demisionat"!De ce prelungeste boala (prin adresarea catre Academie) stirbindu-si astfel credibilitatea?
    • +3 (5 voturi)    
      :( (Vineri, 11 mai 2012, 11:38)

      owl [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

      pentru ca pleaca de la concluzia ca tot ce vine de la PDL e atac politic, gresit, etc... aceeasi greseala ca si predecesorii lui.
  • +2 (4 voturi)    
    daca la educatie (Vineri, 11 mai 2012, 12:18)

    aaaa [anonim]

    se numesc astfel de conducatori, chestia asta ma duce cu gandul la faptul ca de aproape o vesnicie in Romania sunt numiti conducatori pe anumite domenii, mai mari sau mai mici, care au un "bun" renume tocmai in incalcarea regulilor, scrise sau nescrise, mai ales din acel domeniu.
  • +3 (5 voturi)    
    Another one bite the dust... (Vineri, 11 mai 2012, 12:27)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    ... asa trebuie sa se finalizeze acest scandal si cat mai repede cu putinta pentru ca putina credibilitate a sistemuluid e invatamant sa nu fie subrezita si mai tare.

    Dovezile aduse de presa sunt suficiente si demonstreaza fara discutie faptul ca mang a plagiat situatie in care nu inteleg de ce nu i se retrage sprijinul politic. de ce proaspatul guvern vrea sa isi erodeze imaginea sustinand un hot?... Cred ca din prostie, moralitate de periferie, cam asta este la mijloc.

    Asteptam cu interes alegerile ca sa putem premia usl-ul ;)
  • +3 (5 voturi)    
    Pe cand un site dedicat plagiaturilor? (Vineri, 11 mai 2012, 12:51)

    kinn [anonim]

    Hotnews, ce-ati zice sa organizati un site in care cititorii anonimi sa poata semnala si alte cazuri de plagiat din lumea academica romaneasca? Ceva gen porcisme.ro, dar pentru porcisme academice.

    Exista cazuri ca acestea la fiecare universitate dar, na, nimeni nu risca sa-si ridice in cap colegii. Un site de acest tip ar fi foarte nimerit.
    • 0 (0 voturi)    
      glumești (Vineri, 11 mai 2012, 21:43)

      me [anonim] i-a raspuns lui kinn

      dacă ai terminat o facultate, poate ții minte cum studenții plăteau pentru lucrările de diplomă, poate ții minte cum lucrările mai bune erau folosite de către coordonatorii de lucrări pentru lucrarea lor de doctorat și poate-i regăsești pe aceștia din urmă în rang mai mare acum (rectori etc). Cu toții am participat la acest sitem putred, cel mult unii au "scăpat" în străinătate. Cei ce au rămas, mai ales în sistemul bugetar, sunt toți niște păcălici, care nu mertă doi bani ca și oameni...
  • +1 (3 voturi)    
    o intrebare pentru team-ul uselist : (Vineri, 11 mai 2012, 13:16)

    Ghe Gargara [anonim]

    Acum, că Binele a învins, vă rog să mă ajutați să înțeleg citatul din Mang: „Au fost citate toate articolele (...)fiecare articol are o contributie personala a autorilor, in partea a doua” Adică nu e plagiat fiindcă are totuși și o contribuție personală?
  • +1 (3 voturi)    
    Scandalul arata de fapt mafia universitarilor ! (Vineri, 11 mai 2012, 14:02)

    Expert [anonim]

    Problema este in fapt mult mai grava ! Arata fata hidoasa, reala, a sistemului universitar din Romania, impanat cu mafia universitarilor "de carton" care s-au insurubat in ultimii 22 de ani in universitatile romanesti, pe criterii politice si fara nici un merit profesional. Foarte multi s-au trezit peste noapte profesori in universitatile de stat nou infiintate dupa '89, dupa ce s-au inscris rapid in partidele aflate la guvernare. Dupa ce, pana atunci erau profesori in licee sau scoli generale si habar nu aveau ce e aia cercetare. De atunci si pana acum nici nu le-a mai pasat. Au ajuns, in schimb in toate functiile de conducere, inclusiv in comisiile care finantau cercetarea din fonduri publice, ca o adevarata mafie academica si i-au plantat si pe cei din familie cu ei. Acum mamaliga s-a spart si sper sa vina rapid in fata oamenii cu realizari stiintifice si intelectuale reale, de nivel international, pentru a asigura urmasilor nostri un viitor demn in Europa !! Doame-ajuta ! D-l Mang si cei ca el, daca sunt gasiti vinovati trebuie sa paraseasca Universitatea si sa ramana cu afacerile private !
  • +1 (1 vot)    
    Refrence, reference, refrence (Vineri, 11 mai 2012, 14:33)

    FLORIN [anonim]

    Pai si daca lua o idee tot trebuia pus ceva acolo in subsol, cu vezi pe respectivul.
    Ceea ce este inervant la nervi :),ca ajunge o pagina sa fie juma de pagina nota de subsol si scade cursivitatea textului.
    On the other hand..............proooooopun ca de prin clasa a 7-a sau de cand fac copilasii referate la scoala, sa se tina un curs comprehensiv asupra ce este plagiatul si cum sa il evitam.
  • +1 (1 vot)    
    Ce trist... (Vineri, 11 mai 2012, 15:18)

    Kata [anonim]

    Intelegeti acum de ce tineri scoliti in strainatate la scoli de prestigiu, nu au nici o "valoare" in mediul universitar romanesc si nu numai acolo? Cum pot fi acceptati si promovati profesionisti intr-un asemenea mediu? Ne mai miram de ce suntem unde suntem si ni se intampla ceea ce se intampla...
  • 0 (0 voturi)    
    As zice ca... (Vineri, 11 mai 2012, 22:11)

    Agamita [anonim]

    daca "doctorul" in Drept constitutional a fost capabil sa citeasca lucrarea plagiata inseamna ca singurii 2 neuroni pe care ii mai are piticu' au incetat cearta si s-au impacat.
    Amaratu' asta mic nu e in stare sa-si citeasca propriul buletin de identitate as ca sa ne lase
  • 0 (0 voturi)    
    Important (Marţi, 15 mai 2012, 17:51)

    twitty [utilizator]

    Lista de lucrari publicate in reviste ISI si B si rapoarte de activitate ale sotilor Mang si ale altor "cercetatori" oradeni.

    Cred ca cercetand aceasta lista pot iesi la iveala alte rezultate cel putin interesante:

    http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=14&ved=0CGIQFjADOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.uoradea.ro%2Fattachment%2F791672704232e82e41d0a31a6bc16159%2F7af1372f62b5cde9fa0815c3a47804c0%2F06_CCTIEA_2008-2011.doc&ei=BmqyT6e8D8jIsgbu-9ixBg&usg=AFQjCNHL0ZF8plDDhfOvZtbQQh6KTpBknA&sig2=UlE20DC5Aqr7785NajymmA
  • 0 (0 voturi)    
    Blog de Mang (Marţi, 15 mai 2012, 18:00)

    twitty [utilizator]

    Domnul prof. Mang are si blog: http://blog.ioan-mang.ro/
    Sunt sigur ca este o lectura interesanta iar cititorii ii pot transmite domnului profesor pareri si sugestii folosind comentariile. :D


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by