Corespondenta de la Iasi

Mihai Razvan Ungureanu, despre scandalul pasapoartelor: Este o dovada a faptului ca institutiile statului lucreaza foarte bine. Ceea ce nu se poate controla este lacomia unora dintre functionarii publici

de Andrei Cucu     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 martie 2012, 16:01 Actualitate | Esenţial


Filat si Ungureanu
Foto: Hotnews
Premierul Mihai Razvan Ungureanu a declarat sambata ca scandalul pasapoartelor pentru cetatenii moldoveni este o dovada a faptului ca institutiile statului lucreaza foarte bine. "Insa, ceea ce nu pot controla institutiile statului este lacomia unora dintre functionari publici in acordarea cetateniei romane", a afirmat seful Executivului roman. La randul sau, primul-ministru moldovean Vlad Filat a spus ca "nimeni, indiferent de domeniu, care va face vreo abatere de la lege in aceasta problema nu va scapa nesanctionat".

Iata declaratiile facute de cei doi premieri pe acest subiect:

* Mihai Razvan Ungureanu: "Este o dovada a faptului ca institutiile statului lucreaza foarte bine. Insa, ceea ce nu pot controla institutiile statului este lacomia unora dintre functionari publici in acordarea cetateniei romane. Imi pare rau sa o spun, dar acesta este un inamic al  actiunii guvernamentale si din acest motiv Guvernul este cat se poate de serios atunci cand vine vorba de combaterea coruptiei".

* Vlad Filat: "Acest subiect trebuie tratat de institutiile abilitate si vreau sa va spun ca institutiile isi fac datoria. In acest context vreau sa mai spun ceva. Nimeni, indiferent de domeniu, care va face vreo abatere de la lege in aceasta problema nu va scapa nesanctionat".

Mai multi functionari ai Autoritatii Nationale pentru Cetatenie din cadrul Ministerului Justitiei si ai oficiului de stare civila al Primariei sectorului 1 Bucuresti sunt vizati in investigatia procurorilor Sectiei de urmarire penala si criminalistica a PICCJ referitoare la acordarea nelegala de cetatenie unor cetateni moldoveni. Aceasta investigatie este cea mai ampla a SUPC dupa decembrie 1989.

Magistratii Tribunalului Bucuresti au emis vineri dimineata mandate de arestare preventiva de 29 de zile pe numele a zece persoane puse sub acuzare in dosarul acordarii cetateniei romane unor persoane din Republica Moldova, informeaza Agerpres. Persoanele arestate sunt acuzate de savarsirea infractiunilor de dare-luare de mita, trafic de influenta, primire de foloase necuvenite, precum si transmiterea de informatii nedestinate publicitatii.

In acest dosar sunt cercetate 36 de persoane, dintre care 21 de functionari ai Autoritatii Nationale pentru Cetatenie si Serviciului de Stare Civila Sector 1.

Secret Service din cadrul Ambasadei SUA la Bucuresti a ajutat procurorii Sectiei de urmarire penala si criminalistica sa documenteze modalitatea de transfer a banilor din strainatate, utilizata de catre inculpatii din dosarul acordarii cetateniei romane unor persoane din Republica Moldova, a informat, vineri, Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, potrivit Agerpres. "Din cercetarile efectuate a rezultat ca modalitatea de transmitere a sumelor de bani din strainatate se realiza prin transfer. Documentarea modalitatii de transfer a banilor utilizata de catre cei implicati a fost realizata de procurorii Sectiei de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitiei cu sprijinul Secret Service din cadrul Ambasadei SUA la Bucuresti", se precizeaza intr-un comunicat al Parchetului General.

Citeste si:








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2958 vizualizari

  • -2 (20 voturi)    
    adanc (Sâmbătă, 3 martie 2012, 16:13)

    Mazeta [utilizator]

    Statul lucreaza foarte bine, dar nu isi poate controla functionarii corupti. Foarte tare! Este ca si cum soferul unui autobuz si-ar asigura calatorii ca masina lui este foarte buna, doar ca nu ii poate controla rotile.
    • +2 (12 voturi)    
      ce comparatie (Sâmbătă, 3 martie 2012, 17:10)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      gresita ai facut. Rotile autobuzului pot fi controlate. As vrea sa vad cum controlezi lacomia omului. Propui poate ca si Vlad Tepes sau un Regim Vadim ?
      • -4 (4 voturi)    
        lacomie sau supravietuire? (Sâmbătă, 3 martie 2012, 18:10)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Kvothe

        dupa ce le tai 25% din salarii la ce te astepti? nu trebuie sa traiasca si ei?
        • +1 (1 vot)    
          clar lacomie (Duminică, 4 martie 2012, 11:57)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui dan

          dupa ce le dublezi salariile, apoi le tai 25%, iar ei se plang ca mor de foame..
          supravietuire? dar in 2008-2009, cand in sectorul privat s-au pierdut peste jumatate de milion de locuri de munca? ce faceau bugetarii? tineau strans de scaune..
          si cand te mai uiti si la cifrele recensamantului.. populatia scade.. numarul bugetarilor creste.. deci munca mai putina, salarii mai mari!? supravietuire? mie mi se pare evident ca e vorba de lacomie si lene, foarte multa lene!!!
      • -1 (5 voturi)    
        d (Sâmbătă, 3 martie 2012, 19:18)

        f [anonim] i-a raspuns lui Kvothe

        cum controlezi lacomia omului? esti atit de limitat? sa raspunda pentru greseli,amenzile sa fie consistente ,sa te faca sa te gindesti a doua oara daca mai esti lacom sau nu,justitia sa-si faca treaba cinstit si corect.tu nu ai de unde sa sti dar in u.s. daca tribunalul a stabilit o amenda tu tre sa o platesti in 2 saptamini,nu intereseaza pe nimeni ca ai sau nu servici,bani,venituri....daca nu ai prezentat chitanta tribunalului in 2 saptamani esti in puscarie. cind spun ca justitia s-ai faca treaba sa o faca nu ca in romania cum vor ei,ci sa o faca dupa lege.una e sa iei 2-3 ani cu suspendare si alta e sa iei 30 ani.crezi ca dupa niste pedepse din acestea o sa mai fie cineva lacom??? daca pentru un singur leu pe care nu poate sa-l demonstreze ai confisti toata averea si-l bagi in puscarie ,crezi ca mai fura vreunul.poate tu numesti asta comunism,dar este pur si simplu respectul fata de lege si aplicarea corecta si impartiala a legii. si care e faza cu regim vadim? daca amenzile ar fi imense si pedepsele cu inchisoarea la fel ....gata, se termina cu tigania.mizeria din romania se face si este intretinuta de politicieni,care-si pun cunostintele la conducerea organelor de control ale statului cu singurul scop de a ...produce bani. si cum dracu' controlezi tu rotile autobuzului daca,coloana de directie este...rupta ??? ''artistule'' in u.s. daca intri pe o strada cu limita de greutate poti sa iei20.000$ amenda,daca intri pe un pod cu limita de greutate sau gabarit poti sa iei arest si amenda, chiar 15.000$, daca stai prea aproape de cineva in trafic,ala suna la politie si mai incolo te opreste si ti-ai luat amenda.nici o problema tre sa mergi la tribunal,acolo daca ai pierdut esti halit,platesti amenda in 2 saptamini daca nu ...pirnaie si platesti si cheltuieli de judecata,cind ai 3-4 mii salariu si te incalta aia cu 1000,esti gata !!!daca mai faci o depasire de viteza,cum a facut unul de la 75 mph,l-a gasit cu 79 mph, a luat 700$. calculul e simplu,esti..terminat!!
        • -1 (1 vot)    
          Procuratura (Duminică, 4 martie 2012, 14:31)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui f

          Zici ca "daca pentru un singur leu pe care nu poate sa-l demonstreze ai confisti toata averea si-l bagi in puscarie ".

          Zici rau. Asta e un principiu abuziv, comunist. Vrei sa faci economii de gindire, fonduri si timp cind e vorba de libertatea oamenilor?! Nu taticu. Nu se face asa decit daca esti mare iubitor de actiune fara rost.

          Procuratura trebuie sa caute dovezi si sa demonstreze furtul, chiar si in cazul unui autodenunt.
    • +1 (1 vot)    
      nu pot fi controlati ? (Sâmbătă, 3 martie 2012, 17:50)

      ionica [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Da,numai daca stia ca rotile au fost puse de niste teroristi! Dar in cazul STATULUI ,acesta se face ca nu stie cine le-a plantat Legea functionarilor publici,din care explicit se recunoaste IMPOTENTA statului (aceste specimenezisi functionari publici sunt asa de bine protejati incat niciun SEF nu face doi bani in fata lor!).Din acest motiv functionarii sfideaza tot ce este SEF! Ce distractie este prin ministere unde toata lumea stie ca sefii nu pot sa ia nicio masura administrativa,ca bietii functionari sunt aparati de Lege!Asa ca Ministrii,Directorii generali,Sefii de servicii ,sunt de fapt DE FORMA ....
    • +1 (5 voturi)    
      Mda, pai MRU e exemplul cel mai bun (Sâmbătă, 3 martie 2012, 21:26)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Cum e posibil ca intr-un stat democratic, european, sotia sefului SIE, de profesie medic, sa obtina un contract de consultanta cu OMV de 120000 E in conditiile in care specializarea sa este de medic anestezist ? Si nimeni in tara asta sa nu se sesizeze. Va dati seama ce papagal e individul asta ? Ce principii are omul asta, care afiseaza o mina atat de serioasa si de "onesta" ? Un individ josnic, ahtiat dupa obtinerea de functii si nici macar prea inteligent. Si culmea, e ca nici macar presa nu se deranjeaza sa investigheze acest caz, nici macar Opozitia nu spune nimic, ce sa mai vorbim de institutiile statului.
      • +1 (1 vot)    
        esti un pic defazat (Duminică, 4 martie 2012, 12:01)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        si 'specialitatea' comunistului care a condus tara dupa '89 era? dar a celui care e presedinte acum? dar a celui care se vrea presedinte? sau a celui care viseaza sa fie prim ministru? inginer hidroblabla, ofiter de marina, profesoras de istorie repetent, procuror-navigator de curse...
        un medic anestezist nu poate avea o firma care face medicina preventiva? ce specialitate trebuia sa fie? medic antreprenor? :)
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Sâmbătă, 3 martie 2012, 22:10)

      Nagymama [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Inexact- ce spui!! Nu asa s-a exprimat MRU!! A spus ca statul nu poate controla lacomia oamenilor. Ceea ce e cu totul altceva!! De pilda , nimeni nu te poate nici pe tine controla cand debitezi tampenii!! Le spui ... si gata > A stiut cineva dinainte cata prostie poate circula in capul tau? Probabil , tu si cand furi , tii ca orbu de Braila ca nu a ai furat tu, ci lacomia ta!!!
    • +1 (1 vot)    
      raspuns in furculita (Duminică, 4 martie 2012, 7:56)

      ginel oboreanu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      cam asa este.
      nu stim exact la care din ei se refera.
      se pare ca au lucrat bine.
      si'ar mai fi lucrat, dar prea s'au lacomit.
      au cazut in capcana in care cad toti infractorii si politrucienii, cred ca nu pot fi atinsi.
      si unii, chiar nu pot fi...
  • -4 (20 voturi)    
    L-am schimbat pe Boc cu Ungureanu degeaba.... (Sâmbătă, 3 martie 2012, 16:16)

    costica [anonim]

    "Institutiile statului lucreaza bine", numai oamenii sunt corupti, fura, sunt incompetenti, sistemul e plin de clientela politica incompetenta, nici urma de profesionisti si de oameni competenti(cum spunea chiar MRU la Bilantul de la IGP Bucuresti de mai zilele trecute!!) , dar "institutiile lucreaza bine", cum spune acum MRU!!
    Probabil, lucreaza(adica Functioneaza ) bine scaunele, birourile, calculatoarele, becurile, usile, ca oamenii nu lucreaza bine deloc in stilul asta "lacom" cum spune chiar MRU evitand sa spuna de fapt ca e vorba de coruptie, mita, spaga, hotie si ca nu este deloc BINE, Dle MRU!!
    Degeaba l-am schimbat pe Boc cu MRU, la fel ne asigura si Boc toata ziua buna ziua ca e bine, e farte bine, institutiile functioneaza bine!
    Asta in timp ce Basescu spunea sincer nevoie mare cand a retras Proiectul Legii Sanatatii ca "sistemul" e corupt, politizat(cu clientela incompetenta) se fura si la fel este peste tot nu numai la Sanatate!!!
    Dar, institutiile lucreaza bine, spune MRU!!
    Asa o fi bine in viziunea lui MRU ?!!!!!!!!
  • 0 (16 voturi)    
    pe naiba (Sâmbătă, 3 martie 2012, 16:30)

    Joni [anonim]

    Este o dovada ca lucreaza cu picioarele! Cand o sa vedem vinovati si condamndati cu pedepse definitive, nu pacaleli gen suspendare sau 10% din salariu. Ungureanule, nu ne mai lua de prosti, au fost 10 alti ministri inaitnea ta care au facut acelasi lucru, cat crezi ca mai merge ? Ai uitat ca recent era mare valva cu scandalul vamilor, mama ce-i mai luat cu elicopterul sa-i judece la Bucuresti, pfoai era ceva nemaivazut; si s-a ales PRAFUL. Si ca sa-ti dau un exemplu clar, ieri am fost la service, cine crezi ca aduce la reparat un mercedes CL 500, 5000cm3 ? Un vames (functionar) de la vama Sculeni, Iasi ! Deci s-a terminat cu hotia din vami da ? Hai pa.
  • +1 (11 voturi)    
    pasapoarte (Sâmbătă, 3 martie 2012, 17:07)

    alexandru [anonim]

    L-am crezut mai istet pe MRU. Vad ca nu intelege nimic.Functionarii care acordau pasapoarte false nu erau salariatii statului?Acolo era statul, arestarea este o consecinta a faptului ca statul nu functioneaza. Ne infuriem pe Olanda...
    • +1 (1 vot)    
      Bati campii! (Sâmbătă, 3 martie 2012, 22:07)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui alexandru

      MRU vorbea de lacomie, nu de coruptie! Amesteci mere cu pere, ca la Antena 3!
  • +3 (3 voturi)    
    ortografia limbii romane (Sâmbătă, 3 martie 2012, 17:09)

    Cornelia Topala [anonim]

    In titlu si in text substantivul functionari este articulat cu articol hotarat si se scrie cu doi de i.

    n.r. multumim, am modificat
    (editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      ortografie (Duminică, 4 martie 2012, 13:26)

      Cornelia Topala [anonim] i-a raspuns lui Cornelia Topala

      Am specificat ca si in text apare ""functionari" nearticulat. Dar poate dupa opinia dumneavoastra nu e necesar.
  • +8 (8 voturi)    
    lacomia unora... (Sâmbătă, 3 martie 2012, 17:13)

    ionica [anonim]

    Lacomia unor functionari publici POATE fi controlata modificand LEGEA FUNCTIONARILOR PUBLICI si anume: sa poata fi destituiti de sefii directi ,fara amestec al justitiei,pe baza de dovezi si cu aprobare ierarhica directa! Atunci se vor mai rula si somerii si mai ales dispare dispretul ce-l au aceste specimene fata de Legi. Oricum fara aceasta prevedere ,Dle Prim Ministru,toti sefii sunt sfidati de subalternii lor,care stiu ca nu pot pati nimic(ministrii,directorii generali,sefii de servicii sunt DE FORMA ).
    • 0 (2 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 3 martie 2012, 18:00)

      uica john [anonim] i-a raspuns lui ionica

      Nu-i chiar asa. Daca unui sef nu-i place de ochii unui subaltern sa-l dea afara. E bine cum este acum doar ca trebuie inceputa urmarirea penala pentru crecuperarea tuturor daunelor materiale plus bonus pentru daunele morale: incepand cu 20.000 de eure deschiderea unei daune morale plusand cu cate 10.000 euro pentru fiecare 100 de euro luata spaga. Si lasat un astfel de functionar in chiloti, el si familia lui si 7 generatii dupa el. Abia atunci vom putea starpii sleahta de functionari publici si coruptia.
      Ar mai fi o solutie mai simpla; o baza de date incrucisata! Mergeti dom'le la SAP , puneti 2-3 milioane de euro pe masa si v-o implementeaza ei in maxim 2 luni. Access usor prin portal web, online, super criptata, cu 7 nivele de access sa scapati mama naibii odata de pixul si indigo-ul in fiecare birou. codurile alea de pe cartile de identitate sunt inutile oriunde te duci trebuie sa completezi: nume, prenume, adresa, CNP, etc etc. te doare capul la 20 de ani de revolutie cat de involuati au ramas in administratie. Toata lumea iti cere acte , aceleasi acte care se afla tot la institutiile statului. Cetateanul a ajuns furrier intre N-spee mii de oficii si birouri.
      Dupa ce introduceti baza de date incrucisate o sa puteti da afara 80% din functionarii publici. Pe restul de 20% puteti sa-i calificati ulterior la rangul de operator introducere date...
    • +1 (1 vot)    
      neee (Duminică, 4 martie 2012, 1:47)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ionica

      toti aia sunt pusi acolo ca sa produca. Ceea ce spui e corect, dar e o utopie.
    • +1 (1 vot)    
      sefii directi (Duminică, 4 martie 2012, 2:24)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui ionica

      cine sunt ei si cu cat se mai cumpara functiile stie cineva?
  • +1 (1 vot)    
    o falsa problema (Sâmbătă, 3 martie 2012, 17:35)

    chiuariu [utilizator]

    problema de fond e ca toti moldovenii ar trebui sa primeasca automat cetatenia romana. daca acest lucru nu este realizabil, procedura curenta de acordare a cetateniei ar trebui sa dureze un timp rezonabil (max 3 luni), nu ani grei, cit dureaza acum.
  • +1 (1 vot)    
    Justitia (Sâmbătă, 3 martie 2012, 18:07)

    Pedeapsa= Inchisoarea ( Oare?) [anonim]

    Foarte bine ca au fost prinsi, depistati. Dar cum sunt pedepsiti?
    Toata lumea care incalca legea tocmai in asemenea domeniu de importanta vitala ( vezi si pozitia Olandei) fata de aceasta problema), trebuie sa stea la inchisoare.
    Degeaba faci parada ca i-ai prins, daca nu-i si pedepsesti. Sau nici aici nu merge justitia?
  • +1 (1 vot)    
    statul nu poate controla lacomia... (Sâmbătă, 3 martie 2012, 18:49)

    radu [anonim]

    unor functionari ai statului????!!!! sa infiintam niste cete sau alt tip de organizare cetateneasca primara sa -i controlam :((((( poate incercam cu niste bate sau ...poate ii rugam frumos !!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    mai corect... (Sâmbătă, 3 martie 2012, 18:51)

    radu [anonim]

    ...si mult mai politic a raspuns Filat la chestiune
  • +1 (3 voturi)    
    baietii destepti functioneaza mai bine (Sâmbătă, 3 martie 2012, 19:58)

    alex [anonim]

    se fura in energie si in sanatate ca in codru iar MRU isi lauda institutiile
  • +1 (3 voturi)    
    ghici ghicitoare (Sâmbătă, 3 martie 2012, 20:04)

    misu [anonim]

    s-o fi referit si la familia lui?
  • +2 (2 voturi)    
    In locul lacomilor de acum vor veni altii.. (Sâmbătă, 3 martie 2012, 22:20)

    Mihai [anonim]

    Daca nu se modifica procedura de transcriere a certificatului de nastere si de obtinere a CNP-ului.
    Ar trebui ca pentru cerificatul de nastere si CNP moldovenii sa poata aplica la oficiile de stare cilvila din toata tara si nu numai din Bucuresti, Sector 1.
    Cele doua drumuri Chisinau-Bucuresti tur-retur necesare unui moldovean pentru obtinerea actelor costa cat tariful perceput de intermediari pentru obtinerea acelorasi acte.
    Lucrurile ar fi mult mai simple daca s-ar putea aplica si la starile civile din Galati, Vaslui sau Iasi (cum au dreptul toti ceilalti straini are au primit cetatenie romana !?)
  • +1 (1 vot)    
    Pretentii ireale (Sâmbătă, 3 martie 2012, 23:54)

    Cadillac [utilizator]

    Un pamint plin de "buruieni", bine-intepenite si care s-au "hranit" cu sudoarea voastra mai mult de 20 de ani...

    Ce-ati facut pentru a le impiedica sa se "inmulteasca"?

    Ce-ati facut in scopul de a le distruge??

    Ma tem ca, nimic...Toata lumea s-a bucurat de "ceata"...

    In timp ce baietii "destepti" s-au apucat de "treburi".

    Iar acum, vreti ca Prim-Ministrul sa "umple" tara cu ghiocei.

    Personal, am oarece indoieli.
  • +1 (3 voturi)    
    Lacomi ,lacomi da multi (Duminică, 4 martie 2012, 1:48)

    dezamagitul [utilizator]

    Mestere ungureanu ,de maine poti sa arestezi linistit prin sondaj de la orice institutie , ca nu gresesti cu nimic fiindaca toti au bube in cap.
    D-ai doamne mintea ce din urma .
    • +1 (1 vot)    
      Nu Ungureanu aresteaza. (Duminică, 4 martie 2012, 9:25)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui dezamagitul

      Au avut grija comunistii lui Iliescu,cand si-au plasat toti favoritii sislugile in functii caldute,sa-i protejeze de legi absurde.Buba este in justitie unde judecatorii ii pun pe liber pe toti excrocii ,incat un politist sau procuror este umilit de excroci cu ajutorul judecatorilor.Si strainii au sesizat neregulile din justitie,dar judecatorii nostri nu se lasa.Sunt persoane condamnate cu executare,dar nu stau la inchisoare cum ar trebui ,pentru-ca se asteapta verdictul la recurs.Si nimeni nu se grabeste cu recursul.Nici nu se stie daca au facut recurs.Luati exemplul lui A.Nastase condamnat la 2 ani cu executare si care sfideaza zilnic dandu-ne zilnic sfaturi despre democratie.Asteapta chipurile verdictul la recurs care se va judeca prin anul 2050.
      • -1 (1 vot)    
        Aveti dreptate pana la un punct . (Duminică, 4 martie 2012, 14:56)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Alo domnu tovars , dar ministerul de interne unde este nu in guvernul MRU sau este independent , raman la parerea mea ca poate sa arestze cate 5 persoane prin sondaj sau trasi din caciula din fiecare partid atat de la putere cat si din opozitie ,din toate ministerele si agentii ca o sa vada adevarul . Iar despre injustitie care pe drept este sub lupa europenilor ,atat cea de acum cat si cea comunista ,toate s-au ploconit la timpul lor puterii vremelnice, indiferent ca se numea a lui ceusescu,iliescu, basescu sau a lui Constantinescu care a fost infrant de servicii . Nu mai sariti in apararea lui MRU ca si el este un profitor al tuturor timpurilor . UTC. Externe ,SRI. si altele ca este descurcaret securistul . Daca va aduceti aminte cand a fost pus in functie , a fost promovat din opozitie ca sa respecte taticul basescu echidistanta . Acum s-a ajuns ca toata opozitia aleasa de capitan s-a mutat in partidul de la putere vezi : MRU predoiu si melescanu toti tradatori ai PNL-ului . Ca s-a ajuns la partidul unic cu opozitia inclusa, fiindca cea din parlament nu este bagata in seama nici la votare ,scotandu-se majoritati imaginare, nici la votarea legilor care este facuta pe banda rulanta cu asumarea raspunderii iar la legea bugetului nici un amendament de al lor nu fost bun chiar asa de slabi sant . Au fost niste naivi ca nu si-au dat demisia din parlament la primul derapaj major cazul roberta anastase , dar le este frica sa plece de la ciolan sa nu moara de foame. Acesta asa zisa greva este un fel de struto-camila nici la parlament nici acasa si l-ea dat apa la moara celor de la putere sa isi faca campanie electorala pe acest motiv. Cand nu se fac lucrurile cu cap si la timp nu au nici o finalitate , trebuiau lasati singuri in parlament sa ii vada toata lumea cat conteaza pentru ei democratia si opozita .Daca privim in urma nici inaintasi lor nu procedau altfel , ce semeni culegi.
        Amin
  • +1 (1 vot)    
    "bine" pana-s prinsi (Duminică, 4 martie 2012, 9:17)

    alef [anonim]

    "Este o dovada a faptului ca institutiile statului lucreaza foarte bine."
    Doar ca - din pacate - din cand in cand sunt prinsi....
  • +1 (1 vot)    
    Cum functioneaza institutiile statului la Brasov ! (Duminică, 4 martie 2012, 12:56)

    lili [anonim]

    "ERORI DE SISTEM: CASJ Braşov plăteşte pentru 36.800 de pacienţi-fantomă

    Asta se întâmplă în ciuda faptului că s-au cheltuit sute de milioane de euro pentru Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI), care ar fi trebuit să controleze strict circuitul banilor, şi în timp ce Casa de Asigurări de Sănătate a Judeţului (CASJ) Braşov hăituieşte peste 31.000 de braşoveni pentru presupuse datorii.
    De ani de zile de când (NU) funcţionează sistemul de asigurări de sănătate, spitalele primesc bani pentru a trata bolnavii doar până în septembrie, laboratoarele de analize pot presta gratuit doar primele zile din lună, farmaciile primesc decontările după aproape un an. Mereu, pentru aceste disfuncţionalităţi a fost invocată scuza „nu sunt bani”, „nu se colectează suficient”, „se face risipă”. De aceea, statul român a plătit şi va mai plăti sute de milioane de euro pentru SIUI, astfe încât în sistem să nu mai apară pacienţi fictivi, reţete eliberate pentru morţi sau bolnavi inexistenţi şi internări nejustificate. Pentru ca banii Sănătăţii, mulţi-puţini, să fie folosiţi eficient, să fie depistate eventualele fraude din sistem, iar angajatorii şi pacienţii să nu mai stea la cozi interminabile la uşile caselor de asigurări. Cu toate acestea, la un an de la implementarea acestui sistem, greoi şi nefuncţional, recensământul realizat în 2011 a scos la iveală faptul că sunt cu 36.000 de asiguraţi mai mulţi decât populaţia judeţului Braşov"

    http://www.mytex.ro/prima-pagina/erori-de-sistem-casj-brasov-plateste-pentru-36-800-de-pacienti-fantoma_309512.php

    Cand il va demite Dl Ungureanu pe Dl Duta pentru asemenea "performanta" la institutiile statului ?!!!
    Sau asa arata "performanta" la institutiile statului in opinia Dlui Premier Ungureanu!
    • +1 (1 vot)    
      lacomia (Duminică, 4 martie 2012, 14:25)

      maria [anonim] i-a raspuns lui lili

      Pai , n-ai auzit ca nu poate controla lacomia ! ? duta a mai dat 40 mil. euro ptr. carduri sanatate ! nu vor merge nici astea ptr, ca nu merge nici programul ala de 150 mil. euro !
  • 0 (0 voturi)    
    Basarabia (Luni, 5 martie 2012, 6:01)

    John M. [utilizator]

    e pamant romanesc, populat de romani, despartit de patria-mama prin forta de catre Rusia.
    Mi s-ar parea firesc sa fie stabilita printr-o lege noua CETATENIA ROMANA A TUTUROR BASARABENILOR, IAR NOI SA-I RECUNOASTEM PRIN A NU MAI REPETA PROSTESTE "REPUBLICA MOLDOVA" SI "POPORUL MOLDOVEAN".
  • 0 (0 voturi)    
    lacomie... (Luni, 5 martie 2012, 10:09)

    Mada [anonim]

    Sunt lacomi pentru că li s-a permis,iar corupţi pentru ca aşa e modelul.
  • 0 (0 voturi)    
    sa fim seriosi (Vineri, 9 martie 2012, 17:54)

    paul [anonim]

    in Romania noastra draga sa fii functionar sa nu iei shpaga nu poti traii....cum poti traii in Bucuresti daca mai ai si 1sau2 copii cu un salariu de 1000 maxim 1500 lei cand doar intrtinerea iti vine 800,1000 lei pe luna?as vrea ca domii dep si sen sa se puna0n locul accestor functionari...sau multii altii ca ex . VIDEANU SI MULTI ALTI DOMNI CARE SI-AU CLADIT IMPERII DIN POLITICA,ACESTIA NU MAI IAU SHPAGA?CUM SE NUMESTE CE FAC EI?....SA FIM SERIOSI....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by