UPDATE Sute de oameni sunt blocati de peste 48 de ore in tren intre Faurei si Buzau. Calatorii vor fi salvati cu elicopterul

de Carla Dinu     HotNews.ro
Miercuri, 8 februarie 2012, 7:14 Actualitate | Esenţial


400 de oameni sunt blocati de luni dimineata in doua trenuri Galati-Bucuresti. Acestea s-au blocat in troienele de circa 3,5 metri din apropiere de Faurei. Patru locomotive nu au putut urni din loc garniturile.

ora 10.10 Un elicopter ii va prelua pe calatorii care au probleme medicale. Ei vor fi transportati la spital in Buzau, transmite RTV. Miercuri dimineata, jandarmii au impratit mancare, apa si medicamente calatorilor din trenurile intepenite in zapada.

Oamenii au ramas fara mancare, apa si caldura si sunt revoltati ca nimeni nu le ofera nicio informatie despre ce se va intampla cu ei. Spun ca sunt gata sa dea foc unui vagon pentru a fi vazuti de autoritati. Pasagerii din tren au ramas fara apa si au topit zapada pentru a avea ce sa bea. In gara Faurei nu se pot adaposti pentru ca si acolo este foarte frig, transmit televiziunile de stiri.

Calatorii s-au adunat in primele vagoane din tren, singurele care mai au incalzire.

"La doi - trei kilometri de la Faurei, trenul s-a blocat si cele patru locomotive nu l-au mai putut misca. Au înghetat sabotii pe roti, a înghetat timoneria de frâna...", a declarat, pentru Mediafax, marti seara, directorul Centrului Regional de Exploatare, Întretinere si Reparatii al CFR SA, Ionel Filimon, care a adaugat ca nu mai are solutii.

Desi in jurul orelor 23:00 a fost deblocat si parea ca va pleca spre Galati, autoritatile au decis ca trenul sa revina in zona Faurei, acolo unde oamenii sa primeasca mancare si apa. Jandarmii le-au oferit marti noaptea sticks-uri si grisine.

Intre pasagerii trenului sunt si noua jucatori ai echipei Otelul Galati si 60 de studenti la Facultatea de Educatie Fizica si Sport. Acestia din urma mergeau la Predeal pentru un examen la schi.

Potrivit CFR Calatori, in acest moment aproape 400 de calatori, majoritatea din Galati, se afla in acest tren, format din doua garnituri. Una dintre cele doua garnituri a plecat din Galati luni dimineata, cu 300 de calatori, iar a doua a plecat luni seara, cu 70-80 de persoane, intre care si membri ai echipei de fotbal Otelul Galati.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5499 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Demisia! (Miercuri, 8 februarie 2012, 7:47)

    Silviu [anonim]

    Seful de regionala ar trebui sa isi dea demisia. Fratele meu este in acel tren si stau in continuare in camp.

    Din pacate jurnalismul in Romania e la pamant. Reporterii sunt mai interesati sa vada in ce s-a imbracat dna Udrea in prima zi fara minister decat sa investigheze un astfel de caz. Nu am vazut nicio declaratie oficiala a unui reprezentat al SNCFR sau din Minister.
    • +2 (4 voturi)    
      Civilizat vs. necivilizat (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:25)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Silviu

      În Germania te anunţă din timp că trenul va avea întârziere şi afişează şi site-ul. Iar Deutsche Bahn are şi autobuze pe care le foloseşte. Ca să nu mai spun că trenurile aici parcurg o distanţă în jumătate din timpul pe care-l faci cu o maşină în România. În România e exact invers, cu trenul faci dublu pe o distanţă parcursă de ex. 1 oră cu maşina. Era un zvon că Deutsche Bahn ar cumpăra şi CFR românesc. Cred că ar da faliment, la cât ar trebui să investească în refacerea CFR şi în "luminarea" angajaţilor săi.
      • +1 (3 voturi)    
        Nu curge nici acolo laptele si mierea (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:23)

        ictin [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

        Adica stiu cum a fost anul trecut cand au fost probleme cu avioanele, si eram blocat in Germania. Atunci am incercat sa luam trenul, din moment ce cu avioanele nu circulau. Si am stat noi pe peron, unde era anuntat trenul spre Viena, si in ultimul moment aflam ca pleaca de la alt peron, in cealalta parte a garii. Si asta a fost un caz. Dar de cand a fost privatizat DB-ul si acolo a inceput sa se miste lucrurile ca la noi.
        • +1 (1 vot)    
          Şi totuşi, curge (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:32)

          Iorest [utilizator] i-a raspuns lui ictin

          Lucrurile aici nu-s "mişcate", ci îs duse la kilometri distanţă :D Poate a fost vina dvs. cu informarea. Pentru mine a fost întotdeauna clar care şi de unde pleacă, nu am avut niciodată probleme. Şi cum spuneam, întârzierea, chiar şi de 10 minute, e anunţată din timp, afişată în gări şi pe site.

          Deutsche Bahn e performant, de aceea mai că nu găseşti loc în tren, e plin mereu fiecare tren, nu ca în România. E curat, rapid şi relativ ieftin (dacă profiţi de multitudinea de oferte puse la dispoziţie; biletul simplu e scump). CFR de ce nu face oferte pt. grupuri, regionale, de weekend, dus-întors? Au o singură ofertă, că-ţi cumperi bilet cu 2 lei mai ieftin în anumite condiţii. Iresponsabili, dezinteresaţi!
  • +8 (8 voturi)    
    Lipsa de raspundere (Miercuri, 8 februarie 2012, 8:00)

    Revolta [anonim]

    Cei care ar trebui sa-si faca urgent treaba sunt vinovati cel putin de neglijenta criminala in serviciu! O lipsa de raspundere generalizata, care face victime in mod direct, este trecuta cu vederea de majoritatea presei, desi ar trebui aratati vinovatii si incatusati de autoritati. Aceeasi situatie si la drumuri ca si la CFR. Unde sunt utilajele de mare capacitate, de genul celor folosite in carierele de piatra? Cum este posibil sa lasi inzapeziti sute de oameni? Legal, astfel de situatii intra sub incidenta codului penal, cu inchisoare pentru cei care dau dovada de lipsa de responsabilitate care duce la periclitarea sanatatii si vietii multor nevinovati. Unde sunt locomotivele Diesel? De ce sunt atatea strazi lasate cu pod de gheata intr-un sector in care primarul se lafaie pe panouri uriase, laudandu-se cu reabilitarea termica, de parca ar fi facuta pe banii lui? Criminali!
  • +7 (7 voturi)    
    trenul fantoma (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:44)

    vigni [anonim]

    mai rau ca in serialele SF, trenul fantoma calatoreste intre faurei- galati dar sta pe loc de 2 zile.
    oamenii mananca eugenia dar nu prea beau apa ca sunt infundate wc-urile. Oricum apa au ca e zapada pe camp. In secolul 21 e de neinchipuit. Zapada aceea a ajuns la o inaltime ca nu a trecut un plug la cateva ore, altfel nu se depunea asa. Nu iarna e de vina ci incompetenta politica pusa de cele mai multe ori in functii administrative si tehnice. isi merita conducatorii tra fiindca in mare parte i-au votat si in si mai mare parte au acceptat si furtul electoral care a produs difeerenta.
  • +6 (6 voturi)    
    bataie de joc (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:46)

    Anonim [anonim]

    Si iubitul meu este in acest tren si efectiv nimeni nu ofera niciun fel de ajutor si absolut nimeni nu isi da interesul. Este inadmisibil cum oamenii sunt tratati ca niste animale, char mai rau ca niste bagaje uitate in gara. E bataie de joc ca in aceste conditii sa li se aduca grisine si napolitane, ce e drept un sandwich era scump:)).. Cum este posibil ca 3 pluguri sa se defecteze. Cumva sunt de unica folosinta ? Se vede clar lipsa de interes si cred ca doar in momentul in care se va sesiza un deces sau o stare de urgenta atunci se vor gandi si vor actiona autoritatile sau cine e in masura sa o faca.
  • +3 (3 voturi)    
    pacat (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:51)

    [utilizator] [utilizator]

    si pentru un singur om ar fi o tragedie sa stea in camp de 36 de ore si sa fie tratat cu grisine.
    am ajuns tara grisinelor sticksurilor in caz de urgenta.

    pur si simplu nu exista o singura bucatarie de campanie la o unitate militara apropiata care sa mearga acolo si sa le duca de mancare ceva.

    bineinteles ca nu pot fi evacuati cu armata , armata e ocupata cu altceva probabil, mult mai important.

    E clar ca este un caz de urgenta strigator la cer....iar televiziunile sunt ocupate cu circul cu guvernul.
    Stirea cu oamenii aia blocati au trantit-o in diagonala si din mers.

    Oricum nu s-ar ocupa nimeni.Codul penal si civil ar avea multe de spus in cazul asta, si sunt curios cine va raspunde pentru situatia asta .
  • +2 (4 voturi)    
    romania (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:56)

    zed [anonim]

    Cam ciudata stirea...
    Eu totusi nu inteleg de ce trebuie sa stea in tren tocmai de luni... adica e gen casa masa gratis? sau fiecare are treaba lui si ar trebui sa gaseasca o modalitate individuala sa paraseasca acel tren?. Doar nu sunt in desert total izolati.
    Autoritatile de ce nu trimit niste autocare in Faurei sa ii ridice?

    Fucking wierd...
    • +6 (6 voturi)    
      . (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:17)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui zed

      Bai nu stiu care e faza. Pe mine ma incita fraza asta "In gara Faurei nu se pot adaposti pentru ca si acolo este foarte frig". Se intelege de aici ca pot sa ajunga in localitate - cel putin eu asa inteleg. Pai si atunci de ce stau in camp? Ok, nu se pot adaposti in gara ca e frig ... dar vad pe google maps un spital, o biserica, un grup scolar. Ca sa nu spun ca poate unii oameni ar putea gazdui - doar ne batem cu caramida in piept ca suntem mari crestini.
      • +4 (4 voturi)    
        Subscriu (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:01)

        Baba Ana [anonim] i-a raspuns lui RockerJegos

        Si pe mine m-a lasat fara grai fraza asta.

        Sau noi suntem cei ilogici?
        • +1 (1 vot)    
          /// (Miercuri, 8 februarie 2012, 12:07)

          cristi [anonim] i-a raspuns lui Baba Ana

          in gara e chiar imposibil, iar restul locurilor sunt rezervate doar fotbalistilor ... noi restul nu suntem intelectuali ca domnii fotbalisti deci nu meritam
  • +6 (6 voturi)    
    Formatorii de opinie unde sunt? (Miercuri, 8 februarie 2012, 9:57)

    Opinator [anonim]

    Orase de sute de mii de locuitori inchise pentru ca asta este cea mai comoda decizie! Cum este posibil sa inchizi zile la rand soseaua intre Braila si Galati, pe o distanta de sub 20 km? Se puteau face coloane cu un utilaj inainte-mergator, se puteau tracta masini, trecand alternativ, se putea deszapezi macar o banda... in Bucuresti sunt strazi cu poduri de gheata, vezi Blanari sau Popa Savu, ca sa dau doar doua exemple din buricul targului. De ce zac in continuare mormanele de zapada pe marginile strazilor? Cred ca solutia ar fi asocierea oamenilor in grupuri ca la Universitate, cu deosebirea ca aceste grupuri ar actiona concret, dand in judecata persoanele responsabile care ocupa functii de decizie in cadrul autoritatilor, persoane care sa raspunda material, civil si penal pentru pagube, accidente si neglijenta in serviciu.
    • -1 (5 voturi)    
      concret (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:38)

      inzapezitul [anonim] i-a raspuns lui Opinator

      In loc sa actioneze concret, "dand in judecata persoanele care ocupa functii de decizie in cadrul autoritatilor, persoane care sa raspunda material, civil si penal pentru pagube, accidente si neglijenta in serviciu",
      poate ar actiona si mai CONCRET, dand ei insisi zapada la o parte cu lopata.
      Dar asta e, datul voluntar cu lopata este pentru marea majoritate doar o trista amintire a dictaturii comuniste ... Acum avem doar drepturi.
      • +1 (1 vot)    
        Lopata si zapada (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:40)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui inzapezitul

        Ai si tu dreptate. Dar in conditiile actuale, cand este extrem de multa zapada si un ger cumplit ce face ca zapada sa persiste, unde naiba sa o dai cu lopata? Deja sunt nameti uriasi, nu poti debloca ceva de zapada fara a bloca altceva. Solutia poate ar fi caratul zapezii in afara oraselor daca nu se mai anunta ninsori, dar este extrem de scumpa.
      • +1 (1 vot)    
        oamenii PLATESC! (Miercuri, 8 februarie 2012, 12:05)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui inzapezitul

        De regula, cand oamenii platesc pentru ca sa fie facut un lucru, platesc ca sa il faca ALTII, nu ca sa il faca ei!
        Daca il fac tot ei - o idee buna ar fi sa nu mai plateasca!
        CE ar fi sa nu mai dea nimeni, nici un ban, pe la nici un fel de "buget"? eu cred ca daca as face propunerea asta 99,99% din romani ar zice ca e foarte buna!
    • +1 (1 vot)    
      va zic io de ce (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:33)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Opinator

      Ca sa nu trebuiasca firmele care au luat bani cu lopata pentru deszapaziri sa cheltuiasca prea mult cu carburantii, solutiile speciale, piesele de schimb, forta de munca samd. Pai, daca astia CHIAR cheltuiesc, DE UNDE sa le mai ramana bani si pentru parandarat?
  • +1 (3 voturi)    
    De ce? (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:17)

    Marty [anonim]

    Las la o parte ca o asemenea vreme nu cred ca s-a mai intilnit in Romania ( europa) in ultimii zeci de ani. E normal sa fie lumea nepregatita. i problemele nu sint numai la noi.
    la noi insa este alt fenomen. Ceilalti sint vinovati. Intotdeauna sint ceilalti. Daca se prezinta o situatie aiurea din sanatate, asistentele si doctorii sint vinovati, spagari etc....Daca vorbim de politisti este evident ca sint niste incapabili spagari.De drumari nu poate fi vorba. Sint cei mai nenorociti. Nu fac nimic. De politicieni nu mai amintesc.
    MAi oameni buni, astia sintem noi! De aceea se intimpla ce se intimpla..
  • -1 (9 voturi)    
    Africa (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:17)

    mobutu [anonim]

    Cand te sui in tren pe cod portocaliu de viscol, ger si zapada, trebuie sa iei in considerare ca viata are si parti nasoale. Sau poate astepti sa fii extrem de norocos si sa cobori in Bucuresti/Galati, la ora stabilita.

    Dincolo de vina CFR si ISU, care trebuiau sa rezolve mult mai repede situatia, cei 400 de artisti din trenuri au si ei partea de vina.

    Cat despre comentariile de mai sus, nu asocierea in grupuri la Universitate este solutia, ci chiar pus mana pe lopata, imprastiat sare pe alei, indepartat turturi si crengi riscante.

    Ok, am vazut - primarii nu isi fac treaba si ne fac pentru a nu stiu cata oara. Dar ce asteptam? Sa ne rupem picioarele? Sa ne spargem capetele? Sa inghetam de frig?

    Din pacate, institnctul de conservare alearga rapid spre zero la romani, in timp ce glasul vociferarilor este auzit si din Quadrantul Gamma.
    • +5 (5 voturi)    
      divină (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:40)

      stefanes [utilizator] i-a raspuns lui mobutu

      Prestatorul de servicii - în cazul ăsta CFR - oferă serviciile în baza analizei sale că acest lucru este posibil. Adică - CFR-ul, atunci când dă drumul unui tren dintr-o gară o face pentru că specialiștii lui spun că trenul ăla poate ajunge la destinație. Ce zici tu e că dacă cumperi o sticlă de suc românesc și te otrăvești e și vina ta pentru că trebuia să te gândești că poate e otrăvit.... Păi nu, d-aia există legi și responsabilități. Hai să nu mai împrăștiem chestiile ăstea cu toată lumea este de vină doar pentru ca să reiasă că nimeni nu e de vină și nimeni nu trebuie să răspundă pentru asta.
      • +2 (2 voturi)    
        Exact (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:08)

        Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui stefanes

        De acord că vina e a CFR, ei au dat drumul trenului, ei trebuie să facă tot ce e posibil să-l scoată de acolo. Făcînd altă asemănare, dacă un avion aterizează de urgență în sălbăticie, nu-i lași pe ăia acolo să se descurce singuri, chiar dacă nu e nici unul rănit.

        Și sincer să fiu, trenul mi se pare chiar o alegere foarte responsabilă, erau iresponsabili dacă plecau cu Tico sau motocicleta sport. Elicopter nu are toată lumea.

        Și sunt de acord cu mesajul original, toată lumea la lopată, dezghețat roți și orice altceva. De unde atîta neputință?!
        • -1 (1 vot)    
          Airplane (Miercuri, 8 februarie 2012, 12:02)

          mobutu [anonim] i-a raspuns lui Alex Danila

          Asemanarea este total nefericita.

          Daca controlul de trafic aerian te-ar anunta INAINTE de imbarcare ca pe culoarul pe care zbori pot apare fenomene extreme, care pot provoca prabusirea avionului, te-ai urca?
      • +2 (2 voturi)    
        stilu lu PD (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:35)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui stefanes

        Sa faca altii - ei sa ramana cu banii si dupa aia sa spuna ca treaba au facut-o, de fapt, tot ei!
      • +1 (1 vot)    
        Parabola cu sucul (Miercuri, 8 februarie 2012, 12:00)

        mobutu [anonim] i-a raspuns lui stefanes

        Daca cumperi o sticla cu suc romanesc, colorata cu coloranti AZO (google it), care contine obligatoriu potrivit legislatiei europene si romanesti un mesaj de atentionare, nu ar trebui sa te plangi daca te alegi cu diverse chestii scarry mai repede sau mai spre batranete.

        Inca o data: codurile alea emise de Meteorologie nu sunt numai pentru autoritati, sunt si pentru preafericitii locuitori ai acestei patrii. Daca astia anunt viscol si vanturi de 70-80km/h, pe fondul ninsorii, la ce sa te astepti?

        Cat despre limbajul de lemn - vezi specialistii CFR - cum ar putea aia sa stie ce se intampla pe langa Faurei? Simplu, sa se duca pana acolo, sa ramana inzapeziti, sa anunte si sa nu plece trenul ...

        La fel de constient am ales transportul auto fiindca era mai ieftin, contribuind la declinul si falimentul transportului feroviar. Daca vrem un CFR modern, cu utilaje specifice diverselor fenomene meteo EXTREME (ger/viscol dar si canicula), atunci trebuie sa intelegem ca acelea costa si banii trebuie scosi de undeva. Bilete mai scumpe? Nu vrem. Subventii de la stat? Nu ne trebuie asa ceva. Disponibilizari? Nu stiu daca mai au pe cine sa de-a afara.

        Inca o data, nu scuz CFR pentru primele 6 ore, ISU pentru a doua si a treia zi, dar raspunderea este individuala.

        S-a gandit cineva la cei care locuiesc in Faurei, ca poate si ei sunt blocati (rutier, feroviar) si nu primesc alimente?

        Pana la urma nu este nici o neglijenta. Este incompetenta specifica romanilor, in oricare imprejurare in care s-ar afla. Parte a autorizatii sau furnizori/beneficiari ai unor servicii publice respectiv private.
    • +1 (1 vot)    
      ??? (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:04)

      A-M [utilizator] i-a raspuns lui mobutu

      Presupun ca dumneavoastra nu ati mai iesit din casa si nu ati mai mers la munca de cand ninge, nu-i asa?
      • 0 (0 voturi)    
        Ba da (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:48)

        mobutu [anonim] i-a raspuns lui A-M

        Cat a fost zapada si viscol, m-am antrenat dup cum urmeaza:
        - la 07:10 verificat situl ANM, cu prognoza meteo pe 12 ore respectiv 3 zile, unde, culmea, arata aia si avertizari (din fericire pentru mine, cam pricep ce inseamna cod portocaliu de viscol si ce poate aduce)
        - la 07:40 minim 30 minute in parcare pentru deszapezire, curatare masina de zapada/gheata
        - la 08:30, la servici, inarmat cu alta lopata, aceleasi placeri; minim 30 minute pentru degajare areal firma
        - seara, curatare zona parcare si pregatire masina pentru innoptat (solutie de dezghetare pe chedere, betisoare de lemn intre stergatoare si parbriz, etc.).

        In schimb, nu m-am aventurat pe vreun DN/DJ pentru ca apoi sa ma plang de unde draku a aparut viscolul.
  • +2 (2 voturi)    
    La noi pe cand? (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:23)

    Exemple de deszapezire [anonim]

    Inventie din 1888, foto aici: http://www.canadianrailwayobservations.com/Enfants%20et%20le%20Rotary%205x7.jpg

    Zeci de foto utilaje de deszapezire din Norvegia aici: http://www.overaasen.no/visartikkel.asp?art=238

    scurt video pentru deszapezirea unui drum din Norvegia aici: http://www.overaasen.no/visartikkel.asp?art=374

    La noi pe cand?
  • +3 (3 voturi)    
    Scenariu de film !!! (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:27)

    anyta_only4_igoana [anonim]

    Cand aveti de gand sa luati o masura ? Cand o sa auziti ca sunt 7,8 victime...atunci? Unde traim! Nimeni nu face nimic...unde e marea televiziune din Romania ? La curu lu`Boc ca si-a dat demisia ? Cu ce ne incalzeste pe noi ca Zavoranca si-a cumparat pantofii ? E a treia zii de cosmar !!! Ii lasam acolo sa moara de sete , foame , si frig ? Parca sunt in carantina ... nimeni nu intra-nimeni nu iese. Regionala C.F.R trezirea,faceti ceva!
  • +4 (4 voturi)    
    Clipe de cosmar !!! (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:32)

    anamaria.jade [anonim]

    Acum un sfert de ora am primit un telefon de la tatal meu care a fost trimis impreuna cu mai multi colegii de la C.F.R Adjud sa dezapezeasca trenurile blocate pe ruta Faurei !!! Vantul a imprastiat toata zapada pe linia ferata si au ramas inzapezisti si ei ... Mi`a spus ca acolo e dezastru sunt peste 700 de pasageri disperati, e a treia zi in care stau fara apa,mancare si fara caldura !!! Se dau telefoane peste telefoane si nimeni nu face nimic...Si cei de la regionala se vaita si cauta o solutie,dar totusi nu se i`a nici o masura !!! Oare ce se v`a intampla ... asteptam cumva sa se topeasca zapada sa scoatem oamanii de acolo ???
  • +3 (3 voturi)    
    Intrebari (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:58)

    Baba Ana [anonim]

    De ce a fost nevoie sa se astepte 48h pana sa vina cuiva ideea cu elicopterul???

    Si de cand grisinele si sticksurile sunt mancare??? ("jandarmii au impratit mancare")

    Si al cui cap va cadea, pentru punerea in pericol a 400 de vieti???
    • -2 (4 voturi)    
      la lopata romani... (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:20)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Baba Ana

      400 de vieti...de fapt suflete moarte. 400 de oameni care nu stiu sa faca nimic si asteapta sa li se dea, oameni care nu au initiativa, oameni care nu stiu sa se organizeze...intr un cuvant: Romani :D
      • +1 (1 vot)    
        yeap! (Miercuri, 8 februarie 2012, 12:02)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        Ma gandesc ca tu iti cari tot timpul lopata in "diplomatul" acela - asa e, to'arashu Nazare?
        De altfel, nu e rea ideea (merci!) poate am sa car si eu una dupa mine - cand ma intalnesc cu vreunul din voi, am sa stiu eu cum sa o folosesc! >:
  • +2 (2 voturi)    
    incompetenta criminala (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:35)

    cip [anonim]

    Asta arata in ce stare jalnica a ajuns cfr-ul roman. De obicei caile ferate au ca o ultima solutie pentru astfel de cazuri pluguri de zapada rotative care pur si simplu sfredelesc prin nametii inalti de mai multi metri.
    Stiu ca prin depoul Roman exista asa ceva mia mult de muzeu.
    Se doreste cu orice pret inchiderea cfr-ului si transferul traficului de marfuri si persoane catre privatii cu masini.
    Caile ferate ar trebui sa fie in astfel de momente legaturile dintre orase, caile de alimentare a oraselor, nu cred ca prin Alaska, Canada exista situatii de acest gen in care sa ramana un tren blocat in zapada mai multe zile si acolo ninge nu gluma nu ca aici 2 zile de ninsoare si vant si gata paralizam traficul. Conducerea CFR-ului si cei responsabili cu buna desfasurare a traficului feroviar au dat dovada de o maxima incompetenta criminala si ar trebui cercetati penal.
  • +1 (1 vot)    
    am infrant! (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:51)

    Codruta N [utilizator]

    Politica de distrugere a CFR (care, fiind "de stat", nu poate da spagi, parandaraturi, sponsorizari etc.) pentru a favoriza firmele "prietene" de transporturi auto da, in sfarsit, rezultate!
    Chestia cu intarzierile trenurilor si viteza jenanta de mers era doar varful aisbergului!
    In realitate, "sub apa" a fost redus revoltator personalul de intretinere, au fost aruncate la fier vechi utilaje, achizitiile minimale s-au redus nepermis (carburant, piese de schimb, lubrifianti samd.) iar la conducere au fost puse persoane care habar nu au ce e aia o "organizare", doar pe simplu criteriu al "pilelor"!
    Nu era mare lucru, daca s-ar fi dorit, sa circule PERMANENT pluguri, anticele drezine samd. - dar de ce sa consumi, cand poti ca banii sa ii bagi in salarii nejustificate pentru o conducere de 2 bani? Au ajuns pana acolo incat sa isi imagineze ca fac economie, reducand... hartia igienica!!!
    Cat despre faptul ca suntem o tzara intr-un climat "temperat continental", nu trebuie sa avem pretentii ca oamenii sa stie atata geografie - ce atata scoala, domne? Dar macar ca "iarna nu-i ca vara"... astia nici macar ATAT n-au bagat la cap, din Inteleptele Zise ale Iubitului Conducator!

    Oricum, un lucru (apropo de incompetenta conducerii) imi ramane de neinteles. Plecase un tren, de dimineata, si ramasese inzapezit. DE CE a mai plecat un tren si seara (asa cum reiese din articol)?
  • +2 (2 voturi)    
    APEL CATRE CEI 400 CALATORI BLOCATI DE 48 DE ORE (Miercuri, 8 februarie 2012, 11:58)

    Daniel Ovidiu [anonim]

    Va rog din tot sufletul meu sa DATI IN JUDECATA CFR CALATORI pentru modul catastrofal in care au gestionat aceasta situatie.
    Schimbati intre voi numerele de telefon, adresele de e-mail si alegeti dintre voi pe cineva care se pricepe cat de cat la probleme juridice pentru a demara actiunea de judecata.
    In situatia in care nu veti fi despagubiti material (ceea ce nu ar fi deloc normal) macar o sa aflati ce faceau in tot timpul asta incompetentii care ar fi trebuit sa va ajute.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by