Basescu: Omar Hayssam nu poate fi extradat pentru ca Titus Corlatean (PSD) blocheaza semnarea acordului cu Siria

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 16 noiembrie 2011, 14:43 Actualitate | Esenţial


Omar Hayssam (foto arhiva)
Foto: Rompres
Unul dintre motivele pentru care Omar Hayssam nu poate fi extradat este ca Titus Corlatean (PSD) nu considera oportuna semnarea acordului de extradare dintre Romania si Siria, a declarat miercuri presedintele Traian Basescu, care a reamintit ca Hayssam se plimba in avionul unui fost presedinte al Romaniei, o referire la Ion Iliescu.

"Din pacate, la Comisia de politica externa din Senat dl Coraltean considera ca situatia politica din Siria nu face fezabila avizarea acestui acord", a spus seful statului, la postul public de radio.

Siria este in prezent teatrul unor revolte populare sangeroase indreptate impotriva presedintelui Bashar al-Assad.

Basescu a sustinut, in acest context, ca Omar Hayssam circula in trecut "cu unul dintre presedintii Romaniei, era pe listele de candidaturi ale unui partid aflat in opozitie" acum, referire la Ion Iliescu si la PSD.

"Pot sa inteleg in toate felurile explicatia pe care o da, dar nu pot sa nu observ ca, fiind interese extraordinar de mari ale celor care guvernau cand dl. Omar Hayssam mergea cu avionul presedintelui tarii, se pare ca e un blocaj politic si asta e mai grav decat coruptia dl. Apostu", a continuat el.

Traian Basescu a precizat ca, atat timp cat acest acord nu este ratificat, "nu putem continua sa cerem Siriei sa ni-l predea pe Hayssam care, din informatiile noastre, este inca in puscarie, in Siria".

El a afirmat ca vizita pe care a efectuat-o in Siria s-a finalizat cu un acord de extradare intre Romania si Siria, care trebuie acum parafat de Parlament.

Omar Hayssam are dubla cetatenie, romano-siriana, si legislatia din aceasta tara nu prevede extradarea unui cetatean sirian, in lipsa unui acord bilateral: "Ca sa faci o exceptie trebuie sa existe un acord bilateral intre state".

Intrebat de ce considera ca problema extradarii lui Hayssam este mai grava decat dosarul Apostu, Traian Basescu a raspuns: "Toate (problemele) care privesc banii sunt grave, dare cele care privesc rapirea de oameni sunt crime. Discutam de trei cetateni romani rapiti, li s-a pus viata in pericol. Vinovatii irakieni au fost deja pedepsiti cu ani grei de puscarie de autoritatile irakiene".


Citeste mai multe despre   


















6182 vizualizari

  • -35 (47 voturi)    
    BI-lateral!!! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 14:47)

    kiki [anonim]

    Siria a semnat?

    Sau Base e mai preocupat de schimbat atentia de la coruptia din PDL?
    • +17 (29 voturi)    
      mda (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:04)

      flo [anonim] i-a raspuns lui kiki

      daca era preocupat, punea mana pe telefon si ii spunea la Morar (pe care el l-a numit si el il poate da jos!) sa il lase in pace pe Apostu.

      Sau acum nu mai intervine, acum incearca sa distraga atentia?

      E plin in Romania de melci... le cresc Antene si sunt rupti de Realitate :)
    • +12 (18 voturi)    
      hm... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:07)

      bubu [anonim] i-a raspuns lui kiki

      eu il cred pe presedinte. la o adica poate fi intrebat Corlatean.
      din informatii obtinute intimplator, de la un consatean de-al infractorului, Hayssam se afla intr-adevar in inchisoare in Siria.
    • +9 (15 voturi)    
      Mai citeste (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:50)

      DinuA [utilizator] i-a raspuns lui kiki

      Da, Siria a semnat.
      Ce-ar fi sa mai citesti inca odata articolul.
    • +8 (14 voturi)    
      Gogu (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:54)

      miki [anonim] i-a raspuns lui kiki

      Mi se pare sau este chiar asa,nu te ajuta capul!Toata ziua au vorbit(PSD) de implicarea lui Basescu in rapirea jurnalistilor si acum cind sa aflam ce trebuia aflat de mult ne lovim de "fatalaul"Corlatean-vorba lui Mazare.Apoi coruptia din PDL ce inseamna,se aseamana cumva cu "mita" luata de Dinescu,Ursu,Rosca Stanescu,Oana Stancu,Chiriac ,Razvan Dumitrescu-cum se aduna jigodiile si oportunisti- de la SOV pentru emisiunile pro Geoana din campania de acum doi ani?Cu furaciunea de la Petrom service,a sindicalistilor de acolo sau cu cea de FNI?Aud,mai respiri.Invata sa discerni si apoi posteaza.
    • +9 (11 voturi)    
      mda ! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:57)

      piki [anonim] i-a raspuns lui kiki

      acum inteleg dece corlateanu.
      totusi, dupa parerea mea este al doilea pe lista.
      cata voicu facea treaba mai buna...

      deci, mai draga, intai sa semneze assad, apoi ..corlatzeianu !
      om cu viziune, acest corlatzeianu. in contextul actual cand siria este exclusa, ne'asha, din liga arapa...

      logica uselista de prima mana !

      sat traiti bine, mai draga !
      • 0 (0 voturi)    
        unde traiti? (Joi, 17 noiembrie 2011, 12:02)

        maria [anonim] i-a raspuns lui piki

        nu sunteti informati sunteti doar prelucrati fiinfca nu traiti pe aceasta planeta cu problemele ei ci traiti in lumea lui basescu si a minciunilor si intrigilor lui!
        Siria e in tot felul de embargouri si UE si SUA si Liga Araba se pare ca vin lent si Rusia si China
        e marginalizata si tinuta in afara relatiilor oficiale!
        Tu dormi linistit cu intrigantul si mincinosul tau!
    • -1 (7 voturi)    
      Nici Basarabia nu poate fi.... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:04)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui kiki

      Retrocedata!
      Nu vrea Ribbentrop si cu Molotov sa semneze!
      Sa traiesc bine!
      • -1 (1 vot)    
        molotov (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:16)

        danarad [anonim] i-a raspuns lui Cristian

        nu la speriat si pe soric, zilele trecute ? cit tupeu pe rusul asta ! :)))
    • +2 (4 voturi)    
      Partial adevarat... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:51)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui kiki

      ... Iti spun eu cum sta situatia: Basescu, fireste, ca orice dictator, isi are aservita justitia. El da ordine justitiei pe cine sa aresteze si sa cerceteze (asa au zis USL-ul si sustinatorii acestei formatiuni). Buuuuuuuuuun. Acum, urmareste cu atentie logica: de ochii lumii, ca sa distraga atentia de la adevaratele probleme ale tarii, face tot felul de semi-arestari cu Vantu, cu Luca,... etc etc. Iarasi ca sa abata atentia de la aceste arestari (circ, cum spun unii), mai aresteaza si pe unu' de la PDL, asa de ochii lumi...

      Dar, in acelasi timp, o baga pe aia cu Hayssam, ca sa distraga atentia de la coruptia din PDL.

      Te-ai prins cum sta treaba?

      P.S.: intre timp a sarit si Corlateanu cu lamuririle lui, ca tot se intrebau unii mai jos, cum de un ditamai dictatorul sta in Corlateanu, care el e singur acolo la Comisie, iar PDL-eii sunt mii si mii.
  • +9 (15 voturi)    
    si ponta vroia sa-l puna in locul lui Geaona (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 14:58)

    si ponta vroia sa-l puna in locul lui Geaona [anonim]

    si ponta vroia sa-l puna in locul lui Geaona pe corlatean, acum poate ca multi inteleg altfel scandalul cu inlocuirea lui Geoana, vedem cat de mult ii pasa lui ponta si usl de binele POPORULUI
    • -6 (14 voturi)    
      e de ajuns sa arunce carmaciul o pastila (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:59)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui si ponta vroia sa-l puna in locul lui Geaona

      ca sar toti sobolanii sa o inghita.

      Cum ar putea un singur om sa blocheze ratificarea unui document in parlament? Comisia aceea din cine este formata? CIne ia deciziile si cine are drept de veto? Mi-e foarte greu a crede ca un om poate face asta.

      Dupa cum spunea cineva mai sus, se incearca doar deturnarea atentiei publice spre un alt subiect. S-a incercat cu vantu, nu a fost destul de convingator. Acum se baga hayssam la inaintare. Maine il mai vedem si pe popa la o noua judecata. Si asa mai departe...

      Daca tot vrea subiecte de discutie, de ce nu se aduce in atentie un alt zvon potrivit caruia ar exista o legatura stransa intre actualul presedinte si acelasi haysamm? Poate e mai interesant decat sa vorbim de presedinti de mult apusi...
      • 0 (4 voturi)    
        ia vezi mata (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:43)

        kata voiku [anonim] i-a raspuns lui justin

        ca_corlateianu s'a auto demascat ceva mai sus, in alt articol.

        da, poate ca mata stii mai bine..
        • +1 (3 voturi)    
          poate mata nu stii sa citesti (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:34)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui kata voiku

          ia da un ochi mai atent asupra comentariul despre care vorbesti. daca il citesti cu atentie poate vei intelege ce spune corlatel
      • +2 (4 voturi)    
        vezi (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:55)

        dan [anonim] i-a raspuns lui justin

        vezi daca pui intrebari incomode? iei minus
        gasesti raspunsul tot pe hotnews:
        http://www.hotnews.ro/stiri-esential-10711874-titus-corlatean-tvr-info-romania-nu-poate-incalce-politica-regimului-sanctiuni-impus-siriei.htm
        • 0 (4 voturi)    
          asta n-o mai pricep! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:08)

          naiv [anonim] i-a raspuns lui dan

          de ce un acord de extradare e cuprins intr-o lista de sanctiuni? adica pedepsirea vinovatilor merge CONTRA sanctiunilor? asta chiar e de Corlateanu! PS. si nu-i era frica luiPonta ca Geoana, ajuns la externele Senatului, ar fi dat drumul la extradare?
      • +2 (2 voturi)    
        Haysam, basescu si perdele de fum (Joi, 17 noiembrie 2011, 3:10)

        giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui justin

        marele carmaci face perdele de fum atunci cand nu mai are loc de intors ! E, cum dracu' s-a gasit acum sa zica de tratatele cu Siria privind extradarea, cand la aia e un fel de balamuc ca la libieni si egipteni, cand marele nostru stapan peste servicii si justitii nu a lamurit cum e cu fuga lui haysamm, cine l-a facut scapat de frica sa nu zica cum a fost cu rapirea jurnalistilor.
        Asta ne crede prosti pe toti ?
        • 0 (0 voturi)    
          Felicitari! (Joi, 17 noiembrie 2011, 12:04)

          maria [anonim] i-a raspuns lui giulesteanu

          Ma linistesc cand in sfarsit apare un cap limpede! Felicitari ca ganditi si vedeti realitatea!
  • -11 (15 voturi)    
    ... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:02)

    Anna [anonim]

    In general sunt de partea lui Basescu, dar aici chiar da din nou cu bata in balta (ca si cu regele):

    1) Hayssam e pana una-alta in puscarie, fie si in Siria, nu inteleg care ar fi marele beneficiu sa-l aduca aici

    2) Cred ca nu e tocmai momentul potrivit sa ne intelegem bine si sa semnam chestii cu conducerea Siriei, indiferent pe ce tema.
    • +9 (9 voturi)    
      Hayssam e in puscarie, dar prietenii lui NU (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:53)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Anna

      pai, la 1), ce nu e clar??
      prietenii romani din Romania cu/pentru care a facut smekeria cu rapirea NU sunt in puscarie ..
      • -2 (2 voturi)    
        Perfect adevarat!!! (Joi, 17 noiembrie 2011, 7:33)

        Montesquieu [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Corecta observatie.
        Basescu Traian, vechi amic de business al rapitorului hOmar, este inca in libertate.
        Asta desi "dom' profesor", dupa cum simpatic il alinta sirianul (apropo, profesor de ce? de hotzie, poate) e adancit in mizeria aia cu rapirile pana la suvita aia (tunsa) din cap.

        Ideea-i ca Haysam n-a iesit din tara de capul lui; el a fost ajutat, daca nu chiar invitat, sa spele putina pentru a-i permite matrozului proaspat prezidentiabil sa castige cateva puncte de simpatie publica. Sa nu uitam ca tocmai ce fusese ales cu o marja infima in fata contra-candidatului.

        Sa nu trecem nici peste tupeul fantastic de a-l acuza pe Corlatean de lipsa acordului de extradare. Nici un om sanatos la cap n-ar semna un acord de orice fel cu Siria azi pentru ca asta este POZITIA OFICIALA A UE fata de actualul regim sirian.

        Da, abia astept sa-l vad pe Haysam aratandu-l pe Base in zeghe in boxa acuzatilor ca fiind cel putin coautor la sarada rapirii (bine, mai vreau si sa aflu cum naiba o flota intreaga a disparut dar basescu nu poate fi acuzat pt ca "nu exista niciun prejudiciu"?!?!?; mai vreau si sa stiu cum e cu manariile alea cu case si terenuri facute cu Casuneanu etc).
        Dar nu pot sa vad ca pt asta ne adancim tot mai jos in pozitia de lanterna rosie europeana.

        De fapt, cu un presedinte ca TB, care intr-o tara de minima decenta n-ar fi trecut de pozitia de carciumar la bufetul local, e de inteles de ce o Europa intreaga ne considera o natie de netoti...
        • 0 (2 voturi)    
          Mai retard mic ..... (Joi, 17 noiembrie 2011, 9:15)

          Escu [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

          Ia mai studiaza tu putin despre cine este vorba in propozitie.

          Deci Haysam si-a facut TOATE afacerile pe vremea lui Nastase, Iliescu il lua cu aeronava prezidentiala in calatorii, iar tu l-ai gasit pe BASESCU vinovat?????

          Suferi de prostie crasa bai baiatule!

          PS: Daca ai fi vrut sa afli adevarul, ai fi descoperit ca "DOM' PROFESOR" i se spune lui Felix (zis si Voiculescu) care si-a scos diploma de profesor universitar cam la 30 de ani dupa ce terminase studiile.

          Dar de, cand esti ingust la minte, e mai usor sa inghiti tot ce-ti serveste Hantena 3 si Vantu ... prin batista, desigur.
    • +7 (9 voturi)    
      sperie idee ca va aparea nenea Omar (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:00)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui Anna

      si va spune pe cine a sponsorizat in RO, nu ? :))
    • +7 (9 voturi)    
      beneficiul ? (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:16)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Anna

      sunt sigur ca ar mai scuipa .......pe cativa ( a se intelege turna ) ! A stat mult timp langa cei mari sau BAROSANII tarii .
  • -8 (10 voturi)    
    Buna dezvaluire!!! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:04)

    catalin_mattei [utilizator]

    Presedintele Romaniei, dl Traian Basescu prezinta cetatenilor prin intermediul media o situatie foarte grava care in mod normal ar trebui sa se finalizeze prin demisia ( din pacate nu se poate demiterea) fruntasului PSD-ist T Corlatean. Evident ca este important ca dl Ponta , ca si o continuare a curatirii PSD pe care sustine ca o realizeaza, sa ceara pedepsirea colegului de partid dupa modelul Geoana si Severin. Daca prin puterea pixului d-lui Corlatean se opreste extradarea lui O Haissan, parlamentarul roman inseamna ca se opune intereselor noastre ca tara si nu are ce cauta in pozitie de demnitar al acestui stat.
    Nu putem insa desparti acest episod de faptul ca acelasi domn Corlatean este propus presedintele Senatului, functie ocupata momentan de M Geoana cel care a fost numit in mod foarte ciudat de fostul sau adversar la prezidentiale drept un " om politic matur" ( acelasi T Basescu care pur si simplu matura cu Geoana pe jos si il discredita in mod public si repetat). Din acest punct de vedere , presedintele Romaniei lasa impresia ( a cata oara) a manipularii opiniei publice prin utilizarea unor asi din maneca care tin destul de mult de santajul politic.
    La fel de anormal este ca T Basescu sa faca paralelisme intre actul reprobabil al lui Corlatean ( daca acesta chiar asa este) si subiectul ( cartoful) fierbinte care arde partidul de guvernamant.. in traducere libera:" au ai mei bube dar ei au falitii mai mari"
    Ceea ce este aiuritor pt Romania este lipsa de responsabilitate politica a tuturor factorilor politici de la cei din Opozitie pana la Puterea pastorita de T Basescu... modul de comportament prezidential nu este deloc un semnal bun pt o viata politica normala ci doar un semnat ca politicul este sinonim pe la noi cu mizeria
  • +10 (10 voturi)    
    Sa fie extradat, cerem! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:16)

    Martinezu [anonim]

    Sa fie adus in fata justitiei din Romania. Justitia din Romania....parca ceva e in neregula cu afirmatia?!
  • -9 (21 voturi)    
    Niciodata vina dictachiorului! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:34)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    A cui e vina acum? aaaa a lui Titus Corlatean!
    Ce gunoi de presedinte!
    • +6 (12 voturi)    
      aha ... fii rau, comenteaza ! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:02)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui ViorelSandu1319195823917

      doar a iesit de la racoare seful tau ieri si o sa te mai sponsorizeze !

      nu suport comunistii si nici pe urmasii lor !!
      • -4 (10 voturi)    
        F bine (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:14)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dorel

        imi place comentariul tau... si sper ca este unul real.. mereu am sustinut ca punctul 10 de la Timisoara ne-ar fi scapat de multe din magariile pe care le traim astazi.. pt a fi sigur ca ai aceasta pozitie, banuiesc ca urasti si pe actualul presedinte care a fost un membru important al nomenclaturii comuniste, lucru ce este intarit de pozitia sa de la Anvers care echivala in regimul comunist cu secretar de stat si care, si mai ciudat, era ocupata in proportie covarsitoare de gradati din securitatile statelor comuniste...
        • +2 (2 voturi)    
          Punctul 8 (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:39)

          gig [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Cred ca ai vrut sa scrii Punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara.
          • 0 (2 voturi)    
            ai dreptate (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:12)

            catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui gig

            ai dreptate gig...
          • 0 (4 voturi)    
            Mai greu cu memoria! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:18)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gig

            E o boala de care sufera multi romani!
            Lor, da/le un pinguin ceva, un mic, o chiftea... asa tin minte pana maine! Dupa aceea, alt pinguin, alta chiftea, ...
            Se mai mira amicul, de c e are minusi!
            Pai, cam asta sunt toti cei care uita; niste mari minusuri!
        • 0 (2 voturi)    
          intrebare? (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:50)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          am primit ceva voturi negative pt asta cu comunismul.. ma intreb de la cine?.. de la cei ce sustin PSD-ul sau de la cei ce sustin PDL-ul lui T Basescu?
        • 0 (4 voturi)    
          Toar'su Catalin (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:04)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          a pune semn de egalitate intre un necunoscut la Traian Basescu si ilici, este o vadita lectie de comunism insusit pana la fanatism.
          Pot sa afirm cu certitudine ca dupa lovilutie, nimeni nu stia cine este Basescu, cine este Nastase, cien sunt... multi!
          Acum, unii care gandesc numai cu anumite programe (sic!) tv, se dau cunoscatori.
          Revin, toar'su Catalin, jura pe copii tai, pe parintii tai ca ai stiut vreodata cine este Basescu inainte de lovilutie! Abia dupa aceea pune un semn, oricare vrei tu, intre un criminal (ilici) si Basescu!
          Daca esti in stare sa judeci, vei gasi o cale de a iesi la lumina! Aia adevarata, nu a lui Ceausescu, nu a lui ilici!
          Dixit!
          • 0 (4 voturi)    
            nenea asta.. (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:20)

            catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            in primul rand cereti scuze pt acel tovaras nu de alta dar sunt printre aia care au morti in temnitele comuniste pe motive politice... ofiterii de securitate nu erau cunoscuti dar cred ca acestia faceau mai mult rau decat comunistii de fatada.. macar de un bolsevic ca Iliescu te puteai apara dar de unul ca Basescu nu.. probabil ca daca nu ajungea demnitar nici nu s-ar fi cunoscut multe despre el.. sunt multe carti scrise in Occident care au prezentat modul in care erau ocupate aceste posturi in occident ( de altfel si posturile de conducere in tarile comuniste ale statelor vestice erau conduse tot de oameni din servicii).. pentru mine oricine a pupat mana regimului comunist este la fel de vinovat.. iasa ca Basescu, Iliescu, Vadim, Voiculescu, Nastase si altii ca ei sunt la fel.. doar nesimtirea si gustul de putere si avere i-a manat sa fie in frunte si dupa lovitura de stat din 1989.. dar sunt la fel.. cine a slujit regimul comunist se face vinovat ( chiar si numai moral) de crimele acestui regim... in ceea ce priveste partea aia cu jura-te... pe bune!! este o chestie ce se face "dupa blocuri sau in familiil de minoritari".. mu prea se pupa cu modul tau de a te arata cunoscator
    • +2 (4 voturi)    
      ce om .... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:18)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ViorelSandu1319195823917

      cu logica. te intreb tu ai minte ? sau ai lipsit cand sa impartit asa ceva :)!
  • -9 (17 voturi)    
    cat tupeu are Basescu, (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:36)

    elena [anonim]

    sa vb despre Hayssam, cand nici acum nu este foarte clar cum a reusit sa evadeze, cand nici acum nu stim ce s-a intamplat cu adevarat cu acele milioane de euro - rascumparare pt jurnalistii chipurile rapiti.
  • +10 (18 voturi)    
    Corlatean din PSD (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:38)

    buha [utilizator]

    Corlatean , acesta coada de topor, impiedica aducerea in justitie a unui terorist.
    Asta il face complice la fapte de terorism?
    • -5 (9 voturi)    
      mai coada de topor esti tu (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:16)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui buha

      cu mesajele tale propagandistice.

      1. nu ai nicio informatie concreta cum ca acest corlatean ar fi putut opri semnarea actului bilateral in afara de un mesaj de la prejedinte. la fel a spus si despre mesajul de la ue cu licitaiile si s-a dovedit a fi o mica minciunica.

      2. semnarea actului bilateral se face de catre ambele parti, deci si siria ar trebui sa il semneze (ceea ce nu inseamna ca ei asteapta dupa noi cu pixul pregatit)

      3. pana una alta ala e in inchisoare in siria, ceea ce pentru mine e destul de multumitor. nu de alta,dar aici ar putea lua cu suspendare.

      4. cum zicea unul mai sus poate nu e cazul tocmai acum sa intarim relatiile cu siria.

      5. acest subiect nu este de actualitate de foarte multa vreme si am prefera ca presedintele sa nu mai intoxice populatia cu tot felul de declaratii irelevante in contextul actual

      6. presupusa legatura intre un om de afaceri acuzat ulterior de "terorism" si evaziune doar pentru ca facea parte din delegatia presedintelui este cel putin haioasa. (apropo: toti presedintii au oameni de afaceri in vizitele oficiale, si nu, nu sunt oamenii de casa). Daca sunt dovezi concrete, as fi extrem de multumit ca pe langa haysamm sa intre si ilici la inchisoare. Pana atunci sunt doar vorbe aruncate in vant. Uite inca una: fiica agramata a presedintelui este europarlamentar. Asta da mandrie nationala!
      • 0 (4 voturi)    
        7. sa vina stenogramele (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:31)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui justin

        Ca e subiect mai interesant. Sa vedem si noi cum se fac afacerile oneste in Romania. Cu mecanisme de acces direct la fondul de rezerva al guvernului "ca ala merge"

        Vad ca a aparut deja "apararea lui boc" dar stenogramele inca nu...

        Citat
        "B.: De la Guvern.
        S.C.M.: De la Guvern ce? De la Fondul de rezervă?
        B.: Da, Fondul de rezervă.
        S.C.M.: Ăla-i la dispoziţia primului-ministru.
        B.: Da, păi asta ţi-am zis, că ăla merge...
        S.C.M.: Şi de ce nu-i dă?
        B.: Păi se face o listă acuma, că de aia e urgenţă, cică se face o listă acuma în care să se dea la mai mulţi şi ştii cum e, care intră pe listă. Asta ne trebuie.
        ……
        S.C.M.: Măi frate, îţi spun sincer şi să nu mă înţelegi greşit, dar suma e prea mică ca să pot să declanşez o chestie de genul ăsta, bă, haide, daţi-le la ăia un milion de euro. Înţelegi? Adică eu am nişte mecanisme prin care pot să declanşez o operaţiune de genul ăsta, dar toate astea au nişte costuri.
        B.: Păi normal că oamenii...
        S.C.M.: Îs oameni serioşi, dacă spun ajutaţi-mă şi pe mine să ia ăla un milion ...pentru o sută de mii nu mă dau jos din pat."
  • -10 (12 voturi)    
    Bravos (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:38)

    Marius [anonim]

    Inca o data felicitari domnului Corlatean, jos palaria pentru dansul si ideile revolutionare
  • -4 (12 voturi)    
    relatiile cu Siria (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:49)

    joenegut [anonim]

    Traian Basescu este o catastrofa diplomatica.
    A incerca acum sa stabilim contacte oficiale cu Siria este cum facea pe vremuri Ceausescu relatii cu Pol Pot.
    O justificare atat de cretina cred ca a facut-o fara sa-l intrebe macar pe Baconschi. Sau ma insel, Baconschi ar vrea sa mearga acum la Damasc?
    De fapt asta confirma ezitarile lui TB in legatura cu Libia....
    • 0 (2 voturi)    
      Unde scrie... (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:48)

      DinuA [utilizator] i-a raspuns lui joenegut

      ca "incearca acum sa stabilim contacte oficiale cu Siria"?
    • +1 (3 voturi)    
      bulgaria (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:01)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui joenegut

      Retinerile si ezitarile romaniei legate de libia erau impartasite si de bulgaria si erau strans legate de componenta consiliului de tranzitie. In particular politiceni direct implicati in torturarea lotului Vulcheva, Gregoriev, Nenova, Dimitrova, Siropulo, Cerveniaska, ocupa si azi locuri de frunte in CNTL.

      De asta s-a legat Basescu si de agresivitatea cu care Franta scuipa azi unde ieri a pupat.
  • -1 (5 voturi)    
    corlatean.. (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 15:51)

    ionica [anonim]

    Da ,asa este,e mult mult mai grav ce face acest Corlatean - prietenul lui Mazare ! Dar nu inteleg ce mai asteapta acest presedinte Dictator si nu cere in gura mare ca "organele " sa-l umfle ca si pe Apostu,si sa-l stoarca pana spune TOT !
  • +4 (10 voturi)    
    ce partid, ce trecut (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:09)

    visio [anonim]

    ecaterina andronescu vrea facultate pentru elevii fara bacalaureat, corlatean nu il vrea pe haissam desi acesta din urma cred ca mai face perte din psd, iliescu e cu teroristii lui, nastase e in cardasie cu minerul ala de se visa cuceritorul lumii, iar ponta...ponta este atat de lipsit de cnsistenta incat ma mir ca este prezent in viata publica; apropo, de ponta, ma gandeam daca era bine ca ministru de legatura intre parlament si guvern; un post infiintat special pentru el, iar basescu nu prea a avut obiectii; la fel se poate spune si despre antonescu cu ministrul tineretulul si sportului; acest antonescu a ridicat chiulul la nivel de performanta, a facut din el un sport; se se inteleaga clar, basescu ca primar oricum a facut mai multe decat astia la un loc; chiar si oprescu, facea el asa multe daca nu era sprijinit de cei din pdl? sincer, mi-e dor de un pnl puternic dar fara antonescu, patriciu, norica nicolai, etc...
  • -2 (4 voturi)    
    Normalitate!!! (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:18)

    catalin_mattei [utilizator]

    gestul normal pt un presedinte de tara cu democratie functionala era sa sa dea ordin ca Adm Prezidentiala sa iasa cu un comunicat prin care cerea comisiei de politica externa si mai ales presedintelui acestei comisii sa semneze hartiile... gestul de normalitate pt un politician care prin lipsa semnaturii sale intarzie aducerea in fata justitiei a unui terorist era sa isi dea demisia si sa se retraga din viata publica.. dupa cum vedem nu avem normalitate .. de ce?... pt ca nici pe unii nici pe ceilalti nu ii doare de ce se intampla ci vor sa mai culeaga cateva voturi de la cei care inghit tot si pe nemestecate orice prostie aruncata pe piata informationala
  • -2 (6 voturi)    
    sorina (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:28)

    Sorin A [anonim]

    Sorin Apostu sufera de foarte mult timp de sindromul spagii, cel putin din perioada de la USAMV Cluj, iar Emil Boc stie acest lucru; Clujenii care il cunosteau pe Sorin Apostu, si il cunosteau multi, au fost foarte surprinsi de faptul ca Emil Boc, primarul in care au avut incredere cu adevarat, a facut acest compromis, cuprins de euforia prim-ministeriatului…trebuie sa fie foarte limpede pentru fiecare ca Sorin Apostu nu putea sa isi desfasoare “activitatea” de unul singur; rezulta ca exista totusi si o miza politica!
    In alta ordine de idei, Sorin Apostu, reflecta situatia administratiei locale nationale.
    Ciao!
    • +1 (3 voturi)    
      Apostu si Terorismul (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 16:50)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Sorin A

      Apostu a luat spaga.
      Teroristul Omar Hayssam este prietenul PSD.
    • +1 (3 voturi)    
      omar (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:00)

      ngi [anonim] i-a raspuns lui Sorin A

      fataaa.. ai ratat articolul potrivit comentariului tau. aici vorbim despre OMAR :))))
  • +1 (3 voturi)    
    da (Miercuri, 16 noiembrie 2011, 17:19)

    dorel [anonim]

    da, are PSD-ul ceva de ascuns de nu vrea sa ratifice acordul de extradare, nu cred ca sa supara UE, dar nu este un acord ce afecteaza sanctiunile impuse siriei


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version