VIDEO Emil Boc: Speram ca tot mai multi romani sa renunte sa mai mearga la schi in Austria si sa vina la Brasov

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 13:50 Actualitate | Esenţial


Premierul Emil Boc a inspectat, sambata, la Poiana Brasov, lucrarile de extindere a domeniului schiabil, investitie de aproape 30 de milioane de euro, spunand ca spera ca tot mai multi romani vor renunta sa mai plece la schi in Austria si vor veni la Poiana Brasov, transmite Mediafax.

Premierul, insotit de ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a inspectat, la Poiana Brasov, lucrarile facute la partiile din statiune, care vizeaza extinderea cu 30 de hectare a domeniului schiabil si montarea a doua noi instalatii de transport pe cablu.

Premierul Emil Boc a spus ca spera ca "tot mai multi romani" sa renunte sa mai mearga la schi in Austria si sa vina la Poiana Brasov, aratand ca a "apreciat mereu efortul" pe care Elena Udrea l-a depus in ceea ce priveste dezvoltarea turismului.

Elena Udrea a afirmat, la randul sau, ca lucrarile de extindere a domeniului schiabil de la Poiana Brasov reprezinta cea mai mare investitie facuta de Guvern pentru partii din 1989 si pana in prezent.

Ministrul Turismului a mentionat ca investitia se ridica la aproximativ 30 de milioane de euro, Primaria Brasov alocand 12% din valoarea proiectului.

De asemenea, ea a spus ca lucrarile, al caror termen de finalizare este mai 2012, sunt "in grafic", astfel ca exista "certitudinea" ca Romania poate organiza Festivalul Olimpic European de Tineret.

"Trebuie sa aratam ca si Romania este capabila sa fie gazda evenimentului", a afirmat Elena Udrea.

Primarul municipiului Brasov, George Scripcaru, care a prezentat stadiul in care se afla lucrarile, a precizat ca termenul contractual pentru utilizare este 2012, insa ar fi pacat ca instalatiile sa nu fie folosite de turisti si in aceasta iarna.

Primarul a mai spus ca proiectul domeniului schiabil de la Poiana Brasov se incadreaza "in cele mai exigente competitii internationale de schi", astfel ca iubitorii de schi sa nu mai mearga sa schieze in strainatate.

El a precizat ca in noiembrie Consiliul Local Brasov va aproba tariful de transport de cablu, sustinand ca vrea sa il mentina la acelasi nivel de anul trecut.

Proiectul de dezvoltare si reabilitare a domeniului schiabil din Poiana Brasov vizeaza extinderea partiilor existente, cu largiri variabile si corectii, statiunea urmand sa aiba in final 24 de kilometri de partii intinse pe o suprafata de 80 de hectare, fata de 50 de hectare cum a fost initial.

Proiectul vizeaza si montarea a doua noi instalatii de transport pe cablu, cu o capacitate totala de transport de 4.000 de persoane pe ora.

Una dintre instalatii, pe partia Ruia, va avea o lungime de 1,1 kilometri si o capacitate de transport de 2.400 de persoane pe ora. Cea de-a doua instalatie, de pe partia Lupului, va avea o lungime de 820 de metri si o capacitate de transport de 1.600 de persoane pe ora.

In prezent, capacitatea de transport a instalatiilor existente in Poiana Brasov este de 7.300 de persoane pe ora.

In cadrul proiectului este inclusa si amenajarea unui lac de acumulare si inzapezire, care a fost deja finalizat. Lacul artificial se afla la o altitudine de 1.500 metri si are o capacitate totala de 122.500 de metri cubi pentru producerea zapezii artificiale.



Citeste mai multe despre   


















3267 vizualizari

  • +21 (23 voturi)    
    speri degeaba (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:01)

    kin3zu78 [utilizator]

    pana cand nu va exista o infrastructura rutiera care sa permita turistilor sa numai faca 8 ore in coada pentru 200 km.
    • +14 (16 voturi)    
      Daca vei vizita Austria vei observa ca e nevoie de (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:47)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      mult mai multe, nu doar drumuri bune. Chiar si alti oameni.
      • +10 (10 voturi)    
        ...Chiar si alti oameni. .. (Duminică, 6 noiembrie 2011, 8:04)

        Mos Gerila [anonim] i-a raspuns lui ....

        Chiar este nevoie de alt fel de oameni, personal prefer sa platesc mai mult (oare?) si sa schiez in Austria, unde char daca am vazut cativa cocolari de-ai nostrii, dar oricum altfel petreci timpul liber fara hoarda de cocolari inculti pe care-i intalnesti tot pasul la noi in Romanica.
    • +13 (13 voturi)    
      de ce rutiera? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 16:40)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      Probabil trei sferturi din turisti vin din Bucuresti. Crezi ca s-ar obosi careva sa se suie in masina si sa conduca 2-3 ore daca ar avea optiunea sa mearga civilizat cu un tren care merge macar cu 150km/h pana in timisu de sus si de acolo sa urce cu o telegondola?
      Oricum, partiile alea au nevoie de zapada mai intai, ca de amatori de sporturi de iarna nu duc lipsa.
    • +7 (11 voturi)    
      si nu numai infrastructura (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 18:04)

      Marinel [anonim] i-a raspuns lui kin3zu78

      Pai la preturile practicate de hotelieri...o sa spere Boc mult si bine. Ca 4 nopti la Brasov fac cit o saptamina in Austria, cu drum cu tot, din Constanta.
  • +6 (14 voturi)    
    Ma bucura .. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:02)

    coco [anonim]

    astfel de stiri. Din pacate d'nul ministru uita ca efortul nu este al Elenei U, ci al romanilor(non-bugetari) si investitorilor(care's pe cale sa-si faca bagajul si sa plece)...sau a venit d'na cu banii in traista de acasa si a facut un efort personal financiar pt Ro????
  • +15 (23 voturi)    
    :))))))))))))))) (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:03)

    soso [anonim]

    la 100 euro/ noapte/ persoana???? in inghesuiala de jipuri din care rasuna manelele???? in mancarea execrabila, scumpa??? nu multumesc! sper doar ca bucurestenii sa puna frana acolo, si sa nu gaseasca drumul spre austria......cred ca pentru austrieci, e mai bine ca nu avem inca autostrazi.......
    • +6 (6 voturi)    
      Daca am avea autostrazi, am ajunge mai repede in (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:49)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui soso

      Austria.
  • +5 (13 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:12)

    brasoveanca [anonim]

    ...deprimant..ce s-a facut toata vara este doar o defrisare si devastare deprimanta...
  • +10 (10 voturi)    
    dar cu ce vom calatori? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:21)

    mihai [anonim]

    Pe sosea pana acolo 2-4 ore, cu trenul facem 2-3 ore.
    Asta este situatia.
    • +4 (4 voturi)    
      Trenul si Poiana (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 20:05)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Trenul nu trece prin Poiana Brasov... Mai puneti la socoteala asteptarea la autobuz, inghesuiala din el - oameni cu schiuri si rucsaci si aveti imaginea completa!
    • 0 (0 voturi)    
      solutie. (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:16)

      sase sase [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Nici cu trenul si nici cu masina.Calare pe o coada de matura ,ca la noi inca nu se executa vrajitorii si vrajitoarele.In plus poti folosi matura si pe post de bat pt skyuri inchiriind astfel numai unul si facnd astfel un pic de economie ,ca tot este criza.Iar bucurestenii nu este cazul sa mearga in Austria ca alora nu le plac manelele si nici cocalarii de Dorobanti.
  • +15 (15 voturi)    
    Sperante!!! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:27)

    FLORIO [utilizator]

    Noi venim la munte dupa preturi domnule Boc si nu dupa sperantale unuia sau altuia. Am o intrebare. De ce numai la poiana Brasov ,pe cand noi avem un inel carpatic? Bulgarii spera si ei dar si fac investitii.
  • +7 (11 voturi)    
    povesti si iar povesti (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 14:42)

    ionica [anonim]

    Sigur ca este salutara orice investitie in turism, dar de aici pana a spune ca romanii sa renunte de a merge in Austria la ski si de a merge la Brasov este o cale enorma, deoarece acolo, in Austria ai o infrastructura de invidiat si preturi pentru toate buzunarele, pe cand la Brasov nu ai cum sa ajungi, iar DN1 este soseaua mortii, iar preturile nesimtite si lipsa de profesionalism a personalulu adiacent este notorie.
    Cum se spune - cu o floare nu se face primavara - asa si cu aceste dotari, care mi se par astronomice intro tara in care bugetul este cum este si populatia este sufocata de dari si de ingradiri ale libertatilor cetatenesti.
    • +4 (6 voturi)    
      De ce esti ipocrit? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 20:50)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui ionica

      Nici la austrieci nu le-a pus D-zeu toate de-a gata peste noapte.Au inceput mai de mult si lucreaza mereu pentru modernizare.La noi,este bine ca am inceput si functie de rezultate se vor gasi si investitori interesati.Tu spui Boc,Udrea,adica Guvernul Romaniei.Dar interesul este ca asemenea lucrari sa fie private.Guvernul a dat un exemplu.A riscat pentru a incuraja investitorii.Daca asteptam totul de la stat si pe urma ieftin sau gratis,nu vom face nimic.Nu vom avea niciodata partii si instalatii comparabile cu Austria.Si ca in Austria este ieftin,pentru toate buzunarele,iar nu ai dreptate.Numai drumul pana acolo te costa cat tot sejurul din Romania.Nici in Austria ,hotelurile de 4 stele nu sunt ieftine.Turismul nu este pentru cei fara bani.Cei fara bani se duc la gratar pe malul apei printre gunoaie(tot de ei lasate acolo) si asculta manele.Daca raman peste noapte dorm cu capul pe piatra si se lauda la vecini ca au fost la munte.
    • 0 (0 voturi)    
      Corectare. (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:24)

      sase sase [anonim] i-a raspuns lui ionica

      Cred ca in privinta infrastructurii rutiere si feroviare ai mare dreptate.Dar cred ca nu poti sa invinuesti guvernul de orice culoare ar fi el ca sunt preturi nesimtite si servicii mizerabile.Acolo sunt performantele sectorului privat.Si pentru asta l-ati criticat pe presedinte cand a spus ca avem nevoie de ospatari!Si ati facut haz cand acelasi presedinte v-a aratat cum se serveste si se bea un pahar cu wisky!Poftim acum va servesc filozofii de la Spiru Haret care si-au irosit tineretea neinvatand nimic.Nici macar cum se fac serviciile intr-un restaurant sau intr-un hotel!
  • +8 (8 voturi)    
    Colaterale (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:03)

    JohnnyBGood [anonim]

    Din pacate, a merge la schi nu presupune numai o partie bine amenajata cu instalatii moderne.
    Mai trebuie sa ai (printre altele):
    - infrastructura rutiera care sa iti asigure o deplasare rapida si in siguranta (si/sau transport in comun bine organizat);
    - posibilitati de cazare in conditii civilizate si competitive ca pret;
    - servicii de calitate la un pret rezonabil;
    - lucratori in domeniul turismului a caror mentalitate sa includa, printre altele, buna intentie, respectul si amabilitatea.

    Abia atunci vom avea motiv sa nu mai mergem la schi in Austria.

    Inteleg ca partia si instalatiile aferente sunt rezolvate. Felicitari. Astept insa sa fie rezolvate si celelalte aspecte.
  • +6 (8 voturi)    
    Si de preturi ce zice nenea Boc? (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:05)

    Matei [anonim]

    O sa coste saptamana de schi in Poiana la fel ca cea din Austria? Sau tot asa, aproape dublu, ca in anii anteriori?
  • +3 (9 voturi)    
    Potentialul turistic al Romanie e foarte mare (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:12)

    Se va ajunge si la asta, treptat, cu investitii.. [anonim]

    Trebuie profitat de zecile de mii de km2 de regiune carpatina, treptat se vor face din ce in ce mai multe amenajari si lucrari de infrastructura in zona montana.

    Romania are in zona de munte potentialul turistic natural al Elvetiei sau Austriei, dar nu are infrastructura necesara.
    Pe masura ce aceasta din urma va apare, vor fi mai multe statiuni romanesti deschise sporturilor de iarna si evident ca vor fi mai multi romani care se vor duce, pentru ca e mai aproape de casa, e tot pe zapada si la munte, iar preturile nu sunt mai mari decat in Austria (la mancare sau transport mult mai mici).

    Nimic nu se face peste noapte, cu rabdare, perseverenta si investitii vom ajunge sa valorificam mare parte din extraordinarul potential turistic al Romaniei (o tara cu ultima padure virgina din Europa, cu mii de lupi si ursi, cu munti spectaculosi, cu traditii etno-folclorice unice in Europa, cu o Delta superba, cu acces la Dunare si M. Neagra, cu manastiri si cetati medievale, etc.).
  • 0 (6 voturi)    
    sa vină în românia (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:29)

    G-MaN [anonim]

    Haha,ce glumă...
  • +7 (9 voturi)    
    Vise (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:30)

    George Faur [anonim]

    Domnule Boc,

    Ori nu ati fost niciodata la ski in Austria, ori ati dat de mania irealului :)

    Partiile din Poiana Brasov nu suporta comparatie cu cele din Austria. Serviciile la fel.
    In Austria este tot timpul zapada...foarte important.
    Iar accesul...hm...la fel, nu merita vreo comparatie.

    Zic sa-l lasam doar pe domnul Basescu sa o laude pe doamna Udrea.

    Sunt un simpatizant PDL, dar va rog, incetati cu aberatiile. Lasati-l pe domnul Ponta pe zona asta :)
    • +3 (3 voturi)    
      mi-a placut comentariul.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 16:19)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui George Faur

      si eu simpatizez oarecum cu PDL-ul, desi nu sunt in tara.
      zicea cineva de infrastructura. De ce nu se investeste in trenuri? Ar fi mult mai usor pentru toata lunmea, turisti, bucuresteni, sa fie un tren rapid Bucuresti-Brasov , in 2-3 ore decat cu masina???
      Nu vorbesc de autostrazi..care deja e un subiect...nici nu mai are sens sa discutam...mai ales pe criza asta...sau, daca o luam altfel, tocmai pe criza asta ar trebui sa investim (spunea M Keynes).

      Totusi, adevarul este ca tarifele de cazare sunt in romania f mari. In Londra gasesti camere cu 30 de lire/noapte, in Bulgaria cu 10 lire/noapte...numai in Romania preturile pleaca de la 60-70/noapte.!!!!!
      Cred ca aceasta criza nu a ajuns unde trebuia. Adica ar fi bine ca hotelierii sa dea faliment intai...sau competitia sa fie mai mare...sau mai putin clienti,
      • 0 (0 voturi)    
        30 lire pe noapte in Londra? (Luni, 7 noiembrie 2011, 15:53)

        fefe [anonim] i-a raspuns lui Marius

        In ce spelunca?
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 17:39)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui George Faur

      Ce-aveti cu omul, a zis numai ca spera; ce-i rau in asta? Desi la rtv a ajuns un alt discurs: http://www.realitatea.net/boc-tot-mai-multi-romani-vor-renunta-sa-mai-plece-in-austria-la-schi-si-vor-veni-in-poiana-brasov_884378.html
  • +2 (2 voturi)    
    =)) (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 15:36)

    LOL [anonim]

    http://de.wikipedia.org/wiki/Skigebiete_in_Oesterreich , cateva exemple :p Nassfeld 101km, Dachstein West 152km, Hochkoenigs Winterreich 150km, Skicircus Saalbach-Hinterglemm/Leogang 200km, Zillertal Arena 165, Kitzbuehel 168km, St. Anton 260km, SkiWelt Wilder Kaiser Brixental 279km! Indicatiile in km nu reprezinta distanta fata de Viena ci lungimea pistelor amenajate pt Ski. Asta e diferenta intre Romania si Occident, aia tac si fac, noi vorbim si........praf de noi! :))
  • +2 (2 voturi)    
    indemn fara baza (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 16:28)

    ady [anonim]

    si eu sper sa dispara smenarii din turism ..si sa te simti protejat in statiuni..deocamdata nu exista asa ceva..cocalarii fac legea
  • -1 (5 voturi)    
    HUIDU (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 16:34)

    ilie [anonim]

    daca Huidu se accidenta in Poiana Brasov. acum era MORT ( poate ara mai bine)
    Asa e sistemul sanitarobasescian ak Romaniei
  • +3 (5 voturi)    
    gaga (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 16:35)

    am [anonim]

    Domnu ...Boc. Ati spus o gogomanie. Daca spuneati sa vina cat mai multi turisti....hai,treaca -mearga......dar ca sa compari ce oferim noi cu Austria... este jenant. La Poiana Brasov, sa va spun ceva...nici nu mai calc pe acolo in viata mea...o inghesuiala si o mitocanie pe care nu vreau sa o finantez.
  • +1 (3 voturi)    
    comparatie (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 16:37)

    ioan [anonim]

    Vad pe unii ca fac comparatie cu Austria dar s-au gandit daca ei lucreaza sau macar se comporta ca ausriecii? Toti asteptam de la stat si nu facem decat sa denigram dar mai ales sa inselam munca ,responsabilitatea de parca toate cele vin din cer . OPricum nu mi-am propus sa educ pe nimeni ca sunt prea multi prosti din pacate
  • 0 (2 voturi)    
    Sa vedem (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 17:09)

    sile [anonim]

    Doua instalatii si 30 ha in plus amenajate zice dom' prim-ministru?

    Sa vedem ce zic austriecii:
    - 35 state-of-the-art mountain railways featuring a total capacity of 70,000 persons per hour, guarantee ultimate skiing fun without queuing.
    - 150 km of slopes, including 69 km of blue ski runs, 51 km of red trails, 28 km of black pistes and 2 km of skiroutes are available.
    http://www.soelden.com/main/EN/SD/WI/Skigebiet/index.html
    La Innsbruck te poti duce inclusiv cu avionul (din Bucuresti ajungi mai repede ca la Poiana).

    Grea decizie...
  • +1 (3 voturi)    
    las' sa mearga ei.. (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 17:17)

    melis [anonim]

    N-au decat sa se duca Boc/ Udrea/ Basescu in Poiana. Coada la ski/ preturi exagerate/ cefe late nesimtite... De ce sa mergi acolo? In Austria poti avea o supervacanta pentru toate buzunarele: pensiuni mici si cochete sau hoteluri elegante + partii cat vezi cu ochii si cozi inexistente. Si nu platesti mai mult! M-a intrebat odata un austriac : De ce vin aici asa de multi romani la ski? I-am spus: e ieftin! Da, pentru ce primesti, e un pret foarte bun!
  • -1 (3 voturi)    
    e de pe alta lume! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 17:20)

    Nicky [anonim]

    Oamenii mereu o sa mearag la ski in Austria, in safari in Kenya, la shopping in Dubai, la plaja prin insule..... ca asa merge treaba asta, nu e dupa Buc, Udrea sau altii de pe aici....
  • +1 (1 vot)    
    Romanii nu merita (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 17:37)

    kappy [anonim]

    raman la parerea ca majoritatea romanilor isi merita saracia nereusind sa faca diferenta intre cei ce se straduiesc sa construiasca ceva pentru bunastarea lor si CEILALTIi ce i-au furat fara sa le ofere decat iluzii .
  • 0 (2 voturi)    
    Gresit! (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 18:53)

    sile [anonim]

    Diferenta de altitudine a Postavarului e de aprox 300m. Statiunile din Austria, Elvetia, Franta, SUA, Canada, Italia (cele bune) au diferente de catava ori mai mari. Oricat s-ar investi, in Poiana Bv nu se pot construi partii competitive, ci doar la un nivel de amatori. In plus, nu prea e zapada, iar zapada artificiala e altfel. Pana una alta, s-a defrisat in prostie si tare imi este teama sa nu apara alunecari de teren. Pe de alta parte, s-a distris cadrul natural. Postavarul arata acum ca un deal cu partii, nu ca un loc care sa-ti incante privirea. Cineva a facut bani buni cu acest proiect finantat EU. Interesati-va cine a preluat proiectul si veti descoperi lucruri interesanta. Va spun asta in cunostinta de cauza.
  • 0 (0 voturi)    
    poiana azi 5nov (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 18:57)

    champyR [anonim]

    am fost chiar azi in Poiana si am urcat la cabana Postavarul. Liniste la 11 cand am urcat, liniste si la 2 cand am coborat
    ciudat!
    de lucrat se lucra
    dar atat
  • +1 (3 voturi)    
    Austria Forever (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 19:18)

    Amadeus [anonim]

    Dragi Compatrioti,

    Romania nu va ajunge niciodata din urma Austria la domenii skiabile si resorturi de ski pentru ca nu are cum. Cel putin nu in timpul vietii noastre marunte si tolerate de preaiubitul PARTID. In Austria ma duc cel putin o data pe an la ski pentru ca stiu ca pe autostrada la ei e sigur cu circulatia si nu risc sa intre in mine ceva vedeta de televiziune care se crede in Marea Britanie si circula pe partea stanga a soselei ca ASA FACE EI SMECHERII. Nu aud manele in restaurante si nici nu se inchide vreo statiune de ski din cauza ca nu mai incap masinile asa cum se intampla la Poiana Brasov an de an. Asa ca Dragi Compatrioti, daca tineti neaparat sa va calcati in picioare la partiile din Poiana Brasov si sa stati cu orele in trafic pe Valea Prahovei asta in cazul in care nu va loveste cineva mortal ca EI SE GRABESTE, nu aveti decat sa faceti asa. Eu ma duc in continuare in Austria ca e clar si mai ieftin si mai bine. Cine isi permite sa arunce cu banii CA ASA ARE EL CHEF sa mearga in Romania la Ski. Onoare muncii!
    Amadeus.
  • +5 (5 voturi)    
    COPACI nu vor mai fi sa dati cu capu-n ei ca HUIDU (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 19:25)

    jango cage [anonim]

    .......veniti si intrati in GRADINA ZOOLOGICA Poiana Brasov.....veniti si priviti FAUNA UMANA la lucru...sa faca din PADURE un DESERT...........
  • 0 (2 voturi)    
    Poiana Brasoavelor guvernamentale (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 20:20)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Vrabia malai viseaza! Cum sa nu te duci la ski in Austria cand te costa mai putin,ai parte de servicii
    excelente iar infrastructura e perfecta.Dl.prim ministru bate,ca de obicei,Campiile elizee.Este total abulic.
  • +2 (2 voturi)    
    da' cum sa nu (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 20:50)

    Jimbo [utilizator]

    mearga lumea la Brasov sa fie in mijlocul a sute de mitocani...asta pe langa infrastructura de tot rahatul. Sunt zeci de statiuni mult mai bune la noi, cu partii care insa nu se pot compara niciodata cu cele din Austria, dar care ofera un raport calitate a serviciilor/pret/atmosfera muuuult superior Brasovului.
  • +1 (3 voturi)    
    Thanks God (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 21:08)

    green [anonim]

    Bine ca nu au paralele sa dezvolte turismul in Carpati...ca la stilul lor ar distruge bunatate de natura.
    Cat despre afirmatiile lui Buca....sa fim seriosi, el nu a vazut cum e in Austria?
  • +1 (3 voturi)    
    Puscarie (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 21:40)

    Schioru de rand [anonim]

    Astia sunt dusi cu capul, s-au imbatat cu puterea,
    E ridicol, poiana este o gaura de cocalari in cale colcaie parvenitii si prostii cu elicoptere.

    Cel mai amarat satuc din austria are instalatii si servicii mai bune.

    Cu avion si cu masina inchiriata tot mai ieftin este in italia\austria\franta decat sa te duci o saptamana la Poiana.
  • +2 (4 voturi)    
    De Ras (Sâmbătă, 5 noiembrie 2011, 22:02)

    cicci [anonim]

    Un simplu comentariu: Bhouahahahahahahahahahaha.... Ma stric de ras! Cand o sa am salariul 5000 Euro o sa vin la Bv sa ma coste 2000 E pe saptamana si sa inghit mizerii si fite de tarani si tigani dupa ce mai fac si vreo 6 ore pe drum. Pana atunci imi permit sa ma duc in fiecare an in Austria de Revelion o saptamana cu tot cu transport, cazare si ski-pass cu 600 Euro!
  • +1 (3 voturi)    
    pt boc (Duminică, 6 noiembrie 2011, 0:20)

    unu' [anonim]

    pai dc dracu sa merg la ski intr-un loc nejustificat de scump, care nu imi ofera altceva decat personaje ciudate, lipsa locuri de parcare, preturi maretze, manele, mancare scumpa si proasta si partii insuficiente? dc sa ma chinui sa ajung undeva unde nu am nimic din ce inseamna ski adevarat?
    pe bani mult mai putini merg oriunde altundeva...in plus, nu doar poiana brasov sau valea prahovei au partii misto!!!de ce sa ne cramponam de niste jepcari, doar pt ca asa e la moda, cand avem alte locuri ok in care sa mergem???cat despre boc, sa il vad si eu incurajand turismul pe valea prahovei stand la cozi interminabile si cautand cu orele loc de parcare. dar inceputul ar fi sa traiasca nu un salariu de ROMAN!!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu te intrista. (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:43)

      sase sase [anonim] i-a raspuns lui unu'

      Daca ma gandasc bine,preturile se justifica oarecum.In Austria nu ai ocazia sa vezi si sa auzi tot felul de cocalari de Dorobanti sau de Pipera!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu denigrati tara. (Duminică, 6 noiembrie 2011, 16:40)

    sase sase [anonim]

    Nutrebuie sa vorbiti de rau tara.Cat priveste statiunea Poiana Brasov,singurul lucru de care se face vinovata toata clasa politica care a fost prin rotatie le guvernare este ca nu a facut nimic in privinta infrastructurii.Si nu este vorba de accesul pana la Brasov ci si de la Brasov pana in statiune.In ce ma priveste,avand in vedere raportul pret/calitatea serviciilor,cred ca as accepta aceste preturi numai daca as vedea-o pe domana Udrea siind in custumul evei ca sa fie mai aerodinamica!Bineinteles acest lucru se va putea intampla daca acei privati care ofera servicii hoteliere si de agrement specifice vor fi in stare sa o plateasca corespunzator pe respectiva doamna.
  • +1 (1 vot)    
    poiana si sasii (Duminică, 6 noiembrie 2011, 22:40)

    bv [anonim]

    cu mintea romanului de urma dl Boc spera la valuri de turisti... o noua ratare domnule profesor se profileaza.

    la inceputul anilor '90 unii sasi nostalgici au avut planuri concrete de a face din poiana brasov o statiune cocheta dupa model german, in deplin respect cu natura, cu acces limitat dar accesibil pasionatilor de schi.tovarasii de atunci nu voiau sa vanda tara si au dat-o unora ca george copos si alti fripturisti-securisti.alti investitori de carton au adus un val de turisti "de masa" si cu ei necivilizatia, mizeria si necivilizatia unor indivizi dornici sa se epateze...in discoteci, baruri de zi si de noapte.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Luni, 7 noiembrie 2011, 8:49)

    LauraC [anonim]

    Dar partii de schi nu sunt numai la Brasov...
  • 0 (0 voturi)    
    eu sunt din brasov.... (Luni, 7 noiembrie 2011, 8:51)

    erre [anonim]

    ...si ma gandesc unde sa imi petrec viitoarea vacanta de iarna :)))))))


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version