​SONDAJ Ar trebui să fie vaccinarea anti-COVID obligatorie?

de Redactia     HotNews.ro
Joi, 2 decembrie 2021, 14:29 Actualitate | Coronavirus


Sondaj vaccinare
Foto: Hotnews
Președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, spune că Uniunea Europeană trebuie să ia în calcul introducerea obligativității vacccinării anti-COVID ca reacție față de răspândirea în Europa a noii tulpini de coronavirus. Austria și Grecia fac primii pași în acest sens, în timp ce Germania se gândește și ea serios. De la București, ministrul Sănătății, Alexandru Rafila, spune că politicile de sănătate publică le face fiecare stat membru.

„Am discutat prea multe luni că vaccinarea trebuie să fie o opțiune voluntară și e foarte greu să discuți acum despre obligativitatea vaccinării”, a spus Rafila.

Ar trebui să fie vaccinarea anti-COVID obligatorie?











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















58632 vizualizari

  • -33 (63 voturi)    
    obligatoriu! (Joi, 2 decembrie 2021, 14:41)

    ploiesteanu [utilizator]

    S-o văd pe Șoșoaca vaccinată!
    • +17 (35 voturi)    
      E important sa ai si satisfactii in viata! (Joi, 2 decembrie 2021, 16:43)

      Sympa [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      "obligatoriu!
      S-o văd pe Șoșoaca vaccinată! "
      -------------------------------------------------
      Ai si tu un tel, ai avea o realizare in viata!
    • -2 (22 voturi)    
      Pai (Joi, 2 decembrie 2021, 20:57)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Sosoanca ESTE vaccinata! Debiteaza prostii pt alti prosti, ea nu e atat de proasta sa isi riste viata!
  • +17 (61 voturi)    
    Va trebuie dictatura (Joi, 2 decembrie 2021, 14:43)

    ALFY [utilizator]

    dar nu veti putea savura ca veti fi rasi de efectele adverse!
    • -15 (29 voturi)    
      mie (Joi, 2 decembrie 2021, 17:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

      deja mi-au apărut solzi și aripi. Noaptea zbor pe la nevaccinați și le iau sângele, mai ceva ca un vampir.
      • +4 (12 voturi)    
        efecte adverse (Vineri, 3 decembrie 2021, 9:52)

        broomstick [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Daca tu nu ai avut efecte adverse grave, asta nu inseamna ca ele nu sunt . Sunt peste 800K in UE cu efecte adverse foarte grave . Nu degeaba se strang fonduri pt. ei . Ma surprinde numarul celor care sunt de acord cu sacrificarea unor semeni ai nostri pentru un "bine comun". Parca aduce a ceva din antichitate , cand tot pentru un bine comun se faceau jertfe umane .
  • +47 (79 voturi)    
    Nu invatam din trecut.. (Joi, 2 decembrie 2021, 14:47)

    CogitoErgoSum. [utilizator]

    Ion Ratiu spunea: "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange ca să ai dreptul sa nu fii de acord cu mine!"

    Asta este definitia democratiei si nu ar trebui sa existe exceptii pt. ca viata fara libertate, nu merita traita!

    Atatia oameni au murit la revolutie pentru libertate, nu pentru libertate cu exceptii.
    • +14 (30 voturi)    
      democratia (Joi, 2 decembrie 2021, 15:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CogitoErgoSum.

      se aplica prin vointa majoritati, exprimata prin vot.
      dreptul la vot este baza democratiei.
      democratia se accepta, nu se impune.
      in consecinta, orice se impune impotriva vointei majoritatii, este o actiune diktatoriala.
      in anii "puterii populare" spre a justifica masurile diktatoriale, se invoca "dictatura proletariatului", cel ce a facut revolutia, si'a varsat sangele si a adus binele in tzara si in lume. (!?)
      orice asemanare cu acele vremuri, este cu totul si cu totul intamplatoare.
      • +1 (7 voturi)    
        Nashule (Vineri, 3 decembrie 2021, 9:24)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Dictatura Majoritatii P$D se vede de trei decenii. Democratic. Legal. De aceea oamenii mor in trafic, la Colectiv, gazati la 10 08 2018 pentru ca Majoritatea este Democratica. Cap ai Nashule, in rest ce iti mai trebuie ?
    • -25 (37 voturi)    
      aiurea (Joi, 2 decembrie 2021, 16:18)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui CogitoErgoSum.

      adica tu crezi ca orice decizie, pe orice tema, trebuie luata in unanimitate ? Aici nu e vorba de o parere ci de o decizie rationala, de aparare a sanatatii si vietii cetatenilor. Unde ratiunea, parerea stiintei exprimata de catre specialisti trebuie sa fie regula pentru toti !
      • +17 (25 voturi)    
        Si daca (Joi, 2 decembrie 2021, 17:38)

        Kpax [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        "Specialisti" sunt cumparati ???
    • +3 (3 voturi)    
      Saracu Ratiu! (Vineri, 3 decembrie 2021, 7:43)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui CogitoErgoSum.

      Habar n-avea ca romanii nu doreau democratie, ci tot o societate cu "noi ne facem ca muncim" si Nea Nelu sa ne dea".
      Arhiva TVR il are pe film pe cel care i-a devastat biroul lui Ratiu-cel care declara ca a gasit acolo "masina de scris automata, valuta si droguri". De ce nu a fost judecat individul?!
  • +31 (63 voturi)    
    Este al n-lea sondaj pe tema asta (Joi, 2 decembrie 2021, 15:05)

    Octav_I [utilizator]

    După ce votează dictatura roboțeii ascultători useristo-corporatiști cu ochelari de căluț, intervin și oamenii cu gândire critică și mereu sondajul se răstoarnă pro-libertate...
  • +26 (50 voturi)    
    48 % da (Joi, 2 decembrie 2021, 15:12)

    Mihail. [utilizator]

    Dar procentul va scadea la 20 %, poate si mai jos.

    Se vede ca cei care sunt de acord, au foarte mult timp liber...
  • +42 (66 voturi)    
    hotnews e foarte corect politic (Joi, 2 decembrie 2021, 15:13)

    CezarN [utilizator]

    Nu scriu niciun comentariu legat de vaccinare obligatorie caci sigur va fi cenzurat.
    Iata, la acest articol de ieri:

    https://www.hotnews.ro/stiri-international-25215669-sefa-comisiei-europene-ursula-von-der-leyen-trebuie-calcul-introducerea-obligativitatii-vacccinarii-anticovid.htm

    s-au publicat initial doar vreo 5 comentarii si apoi, pentru ca mai toate erau negative la adresa Sefei Comisiei Europene si a indemnului ei la vaccinare obligatorie in UE, s-au sters si alea 5 comentarii si s-au interzis complet comentariile la acel articol.
    Vedeti cum un rau - vaccinarea obligatorie - atrage alt rau - cenzura - care la atrage alt rau - abuzurile de putere ale politicienilor - despre care nu cred ca iti trebuie multa minte sa intelegi unde duc.

    Nu comentez pe acolo, insa pe g4media este mult mai multa liberate a opiniilor. In mod evident unii abuzeaza, insa prefer abuzul libertatii de opinie abuzului pumnului in gura.
  • +29 (61 voturi)    
    Dar de ce numai 3 optiuni? (Joi, 2 decembrie 2021, 15:20)

    traianw [utilizator]

    Propun o a patra optiune, mult mai democratica:
    4) Vaccinarea sa fie obligatorie numai pentru cei care o promoveaza.
  • +38 (66 voturi)    
    alo (Joi, 2 decembrie 2021, 15:27)

    john70 [utilizator]

    Insusi faptul ca se discuta vaccinarea fortzata, dovedeste ca lumea a luat-o razna.

    Politicienii care au mentionat ideea asta trebuie trecuti pe lista neagra.
  • +8 (44 voturi)    
    E clar raspunsul (Joi, 2 decembrie 2021, 15:33)

    gj [utilizator]

    El va reflecta aproximativ cifra de vaccinati!
    • +37 (43 voturi)    
      Nu (Joi, 2 decembrie 2021, 15:50)

      unu_de_aiurea [utilizator] i-a raspuns lui gj

      Eu de exemplu sunt vaccinat si sunt impotriva vaccinarii obligatorii. Si sunt gata sa ies in strada si sa ma lupt pentru libertatea de a alege!
      Dar invers nu cred ca existe: nevaccinati care sa fie pentru vaccinarea obligatorie.
    • +30 (38 voturi)    
      nu e clar (Joi, 2 decembrie 2021, 15:52)

      semperfidelis [utilizator] i-a raspuns lui gj

      sunt vaccinat dar nu sunt de acord cu ideea de vaccinare obligatorie.

      scopul nu scuza mijloacele.
    • +31 (43 voturi)    
      Eu sunt vaccinat(cu 3 doze :)), dar NU oblig ! (Joi, 2 decembrie 2021, 16:07)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui gj

      Eu sunt vaccinat (chiar cu toate trei dozele :)), insa sunt complet impotriva obligativitatii vaccinarii.

      Si asta pentru ca aceasta obligativitate, odata si usor impusa, ba chiar ceruta de catre unii care se cred astfel superiori "prostimii", va deschide (intredeschide, pentru inceput) usa unor abuzuri viitoare din ce in ce mai grosolane infaptuite, desigur, pentru sanatatea noastra.
      Acum, pretul platit pentru libertatea noastra, oricare ar fi el, este cel mai mic posibil. Pe masura ce aceste masuri restrictive vor fi din ce in ce mai usor de luat datorita "inteligentilor" care cred "in stiinta", dar nu cred in istoria care ne spune cat de fragila este libertatea si cat de usor se pierde, pretul pe care va trebui sa-l platim pentru a ne recastiga libertatile pierdute va creste exponential.
    • +26 (42 voturi)    
      Multi din cei vaccinati (Joi, 2 decembrie 2021, 16:10)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui gj

      nu sustin vaccinarea obligatorie. Doar cei cu activismul in sange , nu spun de la care partid , isi doresc coercitia
    • +34 (46 voturi)    
      gandire simplista (Joi, 2 decembrie 2021, 17:12)

      c2 [utilizator] i-a raspuns lui gj

      eu sunt vaccinat (cu Pfizer) si ma crucesc ca exista creaturi (cam 2000 la momentul asta) care viseaza la vaccinare fortata
      • +7 (11 voturi)    
        RESPECT! (Joi, 2 decembrie 2021, 19:03)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui c2

        .
  • -20 (26 voturi)    
    categoric, NU, DAR (Joi, 2 decembrie 2021, 15:42)

    numaiamnume [utilizator]

    Lumea trebuie sa fie corect informata si cei mai multi ar alege sa se vaccineze. Trebuie pedepse grele, cu inchisoare si amenzi uriase pentru toti cei dezinformeaza. Este inadmisibil ca cei mai multi care au ales sa nu se vaccineze cred tot felul de aberatii si inventii despre riscurile sau intentiile ascunse ale vaccinului si nimeni dintre cei ce au pornit aceasta campanie de dezinformare nu a fost inca executat. Da, exista riscuri, ca la orice procedura medicala si orice tratament, dar dupa ce a fost administrat la miliarde de oameni se poate calcula cat de riscant este, iar problemele apar in proportie mult mai mica decat la celelalte vaccinuri, chiar si mult mai rar decat la diferite medicamente antivirale pe care le luam de zeci de ani.
    • +22 (28 voturi)    
      Nu ai inteles:este despre libertate, nu medicina (Joi, 2 decembrie 2021, 18:44)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      Ca sa stabilesti pedepse pentru cei care dezinformeaza, in general, ar trebui mai intai sa stabilesti ADEVARUL la care sa te raportezi atunci cand cineva dezinformeaza, sa ai, nu-i asa?, un minister al adevarului. Or, ceea ce vrei tu sa faci (sa suprimi opiniile contrare) este cea mai sigura cale spre minciuna, nu spre adevar. Din fericirea, minciuna are piciore scurte (si sani mici, si fundul plat, ca doar am vazut-o de multe ori si stim :) ) si nu va dura mult pana cand alte subiecte mai profitablie vor lua locul acestei pandemii. Daca ma intrebi pe mine, va fi o eco-pandemie, vom lupta cu "poluarea", cu CO2 si cu noxele, nu cu virusii si cu mastile.
  • +26 (42 voturi)    
    Mai bine sa avem LIBERTATE (Joi, 2 decembrie 2021, 15:54)

    A.E. [utilizator]

    Obligativitatea vaccinării va fi de facto CERTIFICATUL DE DECES al democrației.
  • -20 (32 voturi)    
    Ia uite-i pe vitejii Neamului, pe luptatorii (Joi, 2 decembrie 2021, 15:59)

    Susufler0 [utilizator]

    pro - libertate unde s-au strans ?!!

    PS. Ok atunci, dar ramaneti grupati si nu parasiti incinta ! :)))
  • -24 (34 voturi)    
    cate lucruri bune se fac cu fortza (Joi, 2 decembrie 2021, 16:20)

    ..13 [utilizator]

    1. Cand esti mic nu te mai intreaba daca a fost sau nu bun trivaccinul - ti-l face si constati pe parcurs ca este bine.

    2. cand esti adult nu te mai intreaba daca este bine ca anual sa mergi la un control medical si iarasi il faci si constati ca este bine.

    Nu vrei sa te vaccinezi dar risti sa o iei rau de tot si alaturi de tine sa fie toti ceilalalti nevaccinati care o sa iti faca tie viata, un vaccinat, un cosmar daca cumva o sa vrei sa mergi la medic pentru un consult de rutina.

    Si o sa mergem cu masca pe nas si pe gura mult si bine, chiar daca nu ne place, pentru ca sunt prea multi cei care nu sunt vaccinati - o natie de catari, oameni ramasi tare in urma.

    meritam sa avem ceea ce avem!
    • +9 (23 voturi)    
      Nu nevaccinatii (Joi, 2 decembrie 2021, 19:23)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      au facut viata un cosmar, ci cei care au adus virusul, ci calatorii transfrontalier. Pe Omicron, chiar vaccinatii l-au adus!!! Ce sa facem cu astia, care involuntar sunt spreaderii virusului? Sa-i ardem in piata publica? Eu nu am calatorit, dar sunt amenintat si obligat sa suport tratamente experimentale! Eu nu vreau sa fiu cobai! Ce vina am?
  • +22 (32 voturi)    
    ehem (Joi, 2 decembrie 2021, 16:26)

    Point [utilizator]

    o sa repet pana o sa-l publicati:
    HN este un site de promovare!!!
  • +21 (29 voturi)    
    Heil von der leyen (Joi, 2 decembrie 2021, 17:36)

    mihaipricop [utilizator]

    cerificatul verde seamana tot mai mult cu steaua galbena.

    PS: sunt vaccinat cu 3 doze dar sunt impotriva vaccinarii obligatorii.
  • +15 (21 voturi)    
    nenorocitii care imping obligativitatea (Joi, 2 decembrie 2021, 17:50)

    Gogu_cel_viteaz [utilizator]

    si restrictiile draconice aduc un deserviciu atat democratiei cat si adevaratilor experti care au trudit ca sa ne puna la dispozitie vaccinuri ce au salvat milioane de vieti.
  • +17 (21 voturi)    
    2020 discutii despre gripa, 2021 doar de vaccin (Joi, 2 decembrie 2021, 18:23)

    Dan P. [utilizator]

    Anul 2020 sa discutat doar despre gripa, acum in 2021 subiectul vaccin a surclasat subiectul gripa. Anul 2022 care va fi subiectul principal, reactiile adverse?
  • -20 (32 voturi)    
    Rezultat net contra vaccinarii obligatorii... (Joi, 2 decembrie 2021, 18:24)

    taro [utilizator]

    Nici o surpriza avand in vedere ca analfabetismul functional depaseste 50%. Adica nu sunt in stare sa citeasca un manual de utilizare al unui aparat.

    Nici nu vreau sa ma gandesc care-i procentul cand vine vorba de lucruri mai complicate cum ar fi de exemplu sa inteleaga cum functionaza un antibiotic sau un vaccin.
    • +19 (27 voturi)    
      Asta nu-i vaccin! (Joi, 2 decembrie 2021, 18:35)

      Dan P. [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Confunzi vaccinul cu ce seruri aplica acum cu tehnologia CRISPR si ARN mesager!
  • +18 (30 voturi)    
    Ursula (Joi, 2 decembrie 2021, 19:37)

    Itsoc [utilizator]

    sotul Ursulei e in industria terapiei genetice, despre ce vorbim aici? e o agenda a globalistilor de a vaccina intreaga umanitate cu un experiment genetic doar pentru ca niste dementi la davos iubesc transumanismul.
  • 0 (12 voturi)    
    Urmatorul sondaj HotNewz (Joi, 2 decembrie 2021, 20:45)

    traianw [utilizator]

    "Credeti ca ar trebui sa continuam cu sondaje pe tema covid?"

    :)
    • -5 (11 voturi)    
      Da, trebuie. (Joi, 2 decembrie 2021, 23:23)

      Cu_drujba_in_parlament [utilizator] i-a raspuns lui traianw

      Deoarece e un proces democratic pe care tu si Sosoaca nu il pricepeti.
  • +5 (11 voturi)    
    Ce vad eu aici, la momentul actual??! (Joi, 2 decembrie 2021, 22:40)

    Cu_drujba_in_parlament [utilizator]

    84% NU
    16% DA
    1% Nu stiu/ Nu raspund
  • -2 (14 voturi)    
    Nu, vaccinarii obligatorii! (Vineri, 3 decembrie 2021, 1:55)

    yol [utilizator]

    Da, platii integrale a interventiei medicale in cazurile de infectie cu covid!!
    Nu e corect ca statul roman sa se imprumute din banii tuturor pentru mandrie. Spitalele sunt blocate in toata tara, numai de nevaccinati!
    Vaccinarea obligatorie nu rezolva nimic, plata integrala a patului ati e cheia!
    • +2 (6 voturi)    
      Pai raman pe strada dupa ce ies de la ATI (Vineri, 3 decembrie 2021, 8:00)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui yol

      La cei 4800 de lei/zi*14 zile, e cam pretul unei masini noi...

      Sa ne mai miram ca avem inflatie ? Ne-o facem cu mana proprie... nevaccinata.
  • -5 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 3 decembrie 2021, 10:32)

    [anonim]

  • +5 (9 voturi)    
    sunt dublu vaccinat (Vineri, 3 decembrie 2021, 10:38)

    hanu [utilizator]

    dar am votat desigur, NU.
    • +2 (4 voturi)    
      Daca faceai booster-ul votai Da ? (Vineri, 3 decembrie 2021, 13:36)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      PS. :)))))))))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by