Bogații lumii cer să fie taxați mai mult pentru a ajuta la revenirea după criza coronavirusului. Moștenitoarea Imperiului Disney, printre ei

de DG     HotNews.ro
Luni, 13 iulie 2020, 10:31 Actualitate | Coronavirus


Lingouri si monede din aur si argint
Foto: Flickr
Un grup al celor mai bogați oameni din lume cer guvernelor să dispună majorarea taxelor asupra marilor averi pentru a ajuta astfel la revenirea economică după criza coronavirusului, transmite Guardian. Este vorba despre un grup de 83 de miliardari, printre care se numără co-fondatorul mărcii de înghețată ”Ben and Jerry”, Jerry Greenfield, și moștenitoarea imperiului Disney, Abigail Disney.

Aceștia cer ”guvernelor noastre să crească taxele celor ca noi. Imediat. Substanțial. Permanent”.

“În timp ce Covid-19 lovește întreaga lume, milionari ca noi au un rol esențial pentru a ajuta la vindecarea umanității”, spun semnatarii unei scrisori obținute de The Guardian.

”Nu, nu noi suntem cei care au grijă de cei bolnavi aflați la terapie intensivă. Nu noi suntem cei care conduc salvările care aduc bolnavii la spitale. Nu noi suntem cei care aprovizionează magazinele sau livrează mâncare din ușă în ușă. Dar noi avem bani, mulți bani. Bani de care este o nevoie disperată în anii care vor veni, pe măsură ce lumea va începe să se recupereze după această criză”, se arată în scrisoare.

Semnatarii mai avertizează asupra faptului că impactul economic al crizei de coronavirus se va face simțit decenii de acum încolo și ar putea împinge jumătate de miliard de oameni în sărăcie.

Printre semnatarii scrisorii se mai numără Stephen Tindall, fondatorul Warehouse Group și al doilea cel mai bogat om din Noua Zeelandă cu o avere estimată la 475 mld dolari, scenaristul și regizorul britanic Richard Curtis, irlandezul John O’Farrell, care a câștigat milioane investind în companiile tech din Silicon Valley.

Demersul lor vine înainte de reuniunea miniștrilor de finanțe în format G20 din acest weekend.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9219 vizualizari

  • -14 (54 voturi)    
    bla bla bla (Luni, 13 iulie 2020, 10:42)

    Mistrelutz [utilizator]

    faceti donatii si rezolvati problema ,mai lasati tatrul asta ieftin
    • +15 (23 voturi)    
      simplu (Luni, 13 iulie 2020, 11:08)

      ion.daniel [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Sunt 2 motive pentru care nu doneaza:

      - daca doneaza atunci doar ei vor da bani, iar restul miliardarilor vor continua sa stranga averi imense si sa isi foloseasca influenta pentru a colecta si mai multi bani

      - pentru ca buboiul se umfla. De fiecare data in istorie cand s-a creat o mare disparitate intre cei bogati si cei saraci si averile se concetreaza in mainile celor cativa averea se redistribuie in 2 feluri: razboi sau revolutie.

      Acum in america 10 % detin 90% din banii americii si trendul e in crestere. La fel si in restul lumii. Adauga la asta si criza provocat de Covid-19 si vezi ca oamenii cam incep sa fiarba. E o chestie naturala si se va rezolva intr-un fel sau altul.

      Ideal ar fi sa intervina statul si sa rupa monopolurile sau mai redistribuie averea, dar statul e o chestie coruptibila asa ca nu prea mai sunt alte optiuni. Comunismul, clar nu e una din ele
      • +6 (12 voturi)    
        poate explodeaza si mamaliga (Luni, 13 iulie 2020, 13:27)

        voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

        Astept cu nerabdare redistribuirea din Romania. Sa vad cum o sa reactioneze mafia PSD/PNL atunci.

        Probabil multi o sa fuga din tara, poate chiar la prietenii lor din Rusia. Sper sa-l ia si pe gainarul de Barna cu ei ca mizerabilul saboteaza partidul ala.
      • +1 (1 vot)    
        statul sa faca, statul sa dreaga (Miercuri, 15 iulie 2020, 8:43)

        jondo [utilizator] i-a raspuns lui ion.daniel

        in loc sa fie cultivata responsabilitatea - care vine la pachet cu libertatea, sclavii cer mai multe lanturi.
    • +12 (18 voturi)    
      suprataxare nu doar pentru 85 de miliardari (Luni, 13 iulie 2020, 11:19)

      c.radu [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Suprataxarea veniturilor mari ar aduce la bugetele statelor mult mai mult decât ar putea aduce acești miliardari, dintre care unii chiar folosesc o bună parte a averii în scopuri filantropice. O mână de miliardari sunt de acord și chiar cer această măsură, care să se aplice tuturor veniturilor mari, nu doar miliardarilor, ci și milionarilor și chiar mai jos.
    • +1 (5 voturi)    
      De ex. zgârcitul de Țiriac , nu a donat nimic! (Marţi, 14 iulie 2020, 10:28)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      ...
  • -10 (50 voturi)    
    Si ce, ii opreste cineva sa isi doneze averile? (Luni, 13 iulie 2020, 10:44)

    andipetre [utilizator]

    Cata ipocrizie, auzi tu, bogatii "cer sa fie taxati mai mult". Dar ce, le este interzis sa isi dea banii pentru a ajuta? Daca chiar le-ar pasa, ar renunta la averi si ar cere confiscarea averilor "celor ca ei" care nu se conformeaza. :)
    • +7 (11 voturi)    
      Pot sa infinteze fundatii cum au facut (Luni, 13 iulie 2020, 11:15)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Bill Gates si Warren Buffett.
  • +7 (13 voturi)    
    Cand la noi functionarii publici (Luni, 13 iulie 2020, 10:45)

    wizard_mefisto [utilizator]

    deci inclusiv politicieni vor declara :"De astazi vom fura mai putin , sa putem sa ne revenim din criza Covid, ca maine dupa criza sa avem ce fura mai mult !"
  • -7 (41 voturi)    
    mi se pare o tampenie (Luni, 13 iulie 2020, 10:45)

    @Dem [utilizator]

    de ce sa fie suprataxati? Doar fiindca unii zgarciti nu vor sa faca donatii consistente. Warren Buffet care nu are banii lui Bezos face prin fundatiile sale sponsorizari de ordinul miliardelor. Donatiile prin fundatii sunt mai eficiente, banii se duc tzintit unde e nevoie ca investitii in cercetare, ajutorul saracilor prin educatie gratuita copiilor, in sanatate etc
    Prin suprataxare guvernul face ce vrea cu banii si ajung sa acopere gauri negre sau irositi cine stie cum
    • -7 (21 voturi)    
      Au mai fost astfel de initiative (Luni, 13 iulie 2020, 11:28)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui @Dem

      https://www.cbc.ca/radio/asithappens/as-it-happens-wednesday-edition-1.5436112/patriotic-millionaires-urge-the-rich-to-pay-higher-and-fairer-taxes-1.5436119

      In ianuarie 2020 un apel asemanator, pe atunci au semnat mai multi, circa 130.

      Iata si organizatia care e in spatele acestor petitii si apeluri:

      https://patrioticmillionaires.org/

      Abigail Disney e o miliardara "rosie" (sunt si in Europa si China), activista pentru "justitie sociala", o SJW stangista cunoscuta in USA (in Europa deocamdata impresioneaza numele ei de familie, i se cunoaste mai putin activitatea politica).

      Are idei radicale (avioanele private sa fie interzise prin lege), dar stiti cati bani a donat in ultimii 30 de ani?
      Doar 70 milioane dolari ! In fiecare an da cate 2-3 milioane si apoi face mult scandal autopromotional!

      E mai mult vocala decat donatoare, probabil o buna strategie ca sa nu suporte "social shaming" dar totusi sa ramana bogata.
      • +4 (10 voturi)    
        A donat 70 de milioane (Luni, 13 iulie 2020, 14:33)

        rinox [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Mai are 120 de milioane, deci a donat o mare parte din avere, acum cere ca bogatii sa fie impozitati mai mult. Unde e problema ? Tu cat ai donat pana acum ?

        Miliardar rosu e un non-sens, iar a sustine cauze sociale e ceva nobil. Numai pentru egoisti e ceva rau.
        • +1 (1 vot)    
          a dona e una, a confisca e alta (Miercuri, 15 iulie 2020, 8:48)

          jondo [utilizator] i-a raspuns lui rinox

          a nega bunatatea umana, capacitatea de a-i ajuta pe cei ce au nevoie, si a crede ca solutia este statul, e o prostie toxica.

          e nobil sa donezi, e abject sa confisti (prin suprataxare).

          marota marxista cu "bogatii sug sangele poporului" nu inceteaza.
          statul e un parazit, multiplicat de mii si mii de ori prin functionarii ce taie frunza la caini sau mai rau redirectioneaza banii publici cu dedicatie catre parazit privati.
    • -1 (17 voturi)    
      6 centi din fiecare dollar donat... (Luni, 13 iulie 2020, 11:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui @Dem

      6 centi din fiecare dollar donat... ajunge la destinatarul scriptic al donatiei.
      Celelalte 94% se "pierd" prin diverse buzunare deloc straine de interesele directe ale miliardarilor donatori. Iar interesul PRIMAR al donatiilor este scaderea taxelor datorate statului...despre asta discutam.

      Restu-s vorbe.
      • -1 (5 voturi)    
        *ajung (Luni, 13 iulie 2020, 11:53)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        *ajung...(nu "ajunge"), sorry.
        • -1 (5 voturi)    
          Nu cu ajutorul banilor donati (Luni, 13 iulie 2020, 14:06)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          se fac , intre altele, cercetari medicale si se descopera fel si fel de remedii pt diverse boli ?
          • 0 (6 voturi)    
            mai sunt si banii platitorilor de taxe (Luni, 13 iulie 2020, 21:32)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            + banii proprii sau imprumutati ai companiilor farmaceutice!
            Sau ai impresia ca toate cercetarile si descoperirile medicale au la baza bani din donatii?
    • +12 (14 voturi)    
      momentan platesc cam 0% (Luni, 13 iulie 2020, 13:28)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui @Dem

      Nu suprataxati. Este suficient sa plateasca acelasi procent ca restul populatiei
    • +2 (4 voturi)    
      Ce misto suna : (Luni, 13 iulie 2020, 14:00)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui @Dem

      "Warren Buffett care nu are banii lui Bezos..." ! :))))))
  • -15 (39 voturi)    
    "Inainte spre socialism" (Luni, 13 iulie 2020, 10:50)

    xolv [utilizator]

    tavarasi
  • +2 (40 voturi)    
    ... (Luni, 13 iulie 2020, 10:51)

    cartograful [utilizator]

    astia pot fi mai ipocriti de atat? Ii impiedica cineva sa-si doneze averea? Sau vor doar sa previna o discutie serioasa visavis de taxare si de paradisurile fiscale?
    • +2 (8 voturi)    
      BINGO! (Luni, 13 iulie 2020, 11:24)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      ei pe persoana fizica is saraci lipiti

      banii sunt pe holding in paradisuri, sau prin fundatii

      ei ca persoane fizice fac doar cheltuielile unde si cand vor, altcineva le trece in contabilitate
    • +5 (19 voturi)    
      Gates, Warren Buffet si altii si-au donat averea (Luni, 13 iulie 2020, 11:30)

      landromat [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Problema trebuie rezolvata prin lege nu la bunul plac al bogatilor.
    • +2 (10 voturi)    
      Ei propun taxarea (Luni, 13 iulie 2020, 14:36)

      rinox [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Cum poate fi asta o tentativa de evitare a discutiei despre taxare ? A dona este un act voluntar, nu se poate impune, taxarea are un caracter general si ar aduce bani mai multi la buget. Daca si ei considera ca asa e corect mi se pare ridicol ca noi muritorii de rand sa-i plangem pe miliardari.
  • +1 (15 voturi)    
    O dezimformare: (Luni, 13 iulie 2020, 11:03)

    Rahan5 [utilizator]

    ,,Moștenitoarea Imperiului Disney" mai are ceva de genul 1% din Compania Disney.
    Compania Disney ,,s-a umflat" in ultimii 70 de ani prin multiple majorari de capital.
    Abigail Disney mai e ,,tinuta in fata" pe post de ,,reclama".
    • +5 (5 voturi)    
      saraca (Luni, 13 iulie 2020, 12:30)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      ea declara ca mai are doar 120 milioane dolari

      in timp ce altii zic ca ar avea in jur de 500 milioane
  • +12 (20 voturi)    
    Miliardari... (Luni, 13 iulie 2020, 11:08)

    ElDiablo [utilizator]

    ...cu constiinta, cu atat mai mult cu cat si-au construit averile pe baze sanatoase, in zeci sau chiar sute de ani.
    La noi miliardarii fabricati peste noapte, prin inginerii financiare, hotie si matrapazlâcuri de tot soiul , parlamentari, incasatorii de pensii nesimtite, etc. se gandesc doar cum sa fure si mai mult pentru ei, rude si acoliti.
  • -5 (31 voturi)    
    Contramasura elitista la anticapitalism de strada (Luni, 13 iulie 2020, 11:13)

    animatron [utilizator]

    O parte dintre acesti indivizi sunt angajati politic alaturi de stanga americana (vezi fondatorul "Ben and Jerry" sau patronul Amazon/Washington Post) si ii sustin platforma electorala.

    Altii sunt interesati sa creeze impresia ca "sufera alaturi de popor" si sunt gata sa participe cu o parte din castiguri la efortul anti-coronavirus.

    Dar e mai ales pentru a diminua din "social shaming"-ul la moda printre dependentii de retelele sociale.

    Esential e totusi o masura care ar permite bogatilor sa combata mai usor mediatic anticapitalismul primitiv al actualei generatii de "analfabeti functionali" produsi pe banda rulanta de sistemele publice de educatie in toate tarile occidentale.

    In realitate, problema nu e ca statele occidentale nu ar avea destui bani la bugete, ci ca multe dintre ele ii risipesc in politici controversate, fara disciplina bugetara, fara rigoare fiscala/monetara.

    Propunerea celor 83 de miliardari e o noua forma de populism (in sensul de a face ceva care sa placa imediat "poporului"), face apel la emotii nu la ratiune si logica, apel la masuri pe termen scurt si nu la ceva durabil si inteligent gandit.
    • +1 (11 voturi)    
      Profund gresit (Luni, 13 iulie 2020, 14:45)

      rinox [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      De ce ar propune masuri cu care nu sunt de acord ? Daca sunt bani la bugete de ce exista deficite ? De ce Trump a luat bani de la Armata ca sa faca zidul ? Uite o cheltuiala inutila.

      Analfabetii astia functionali sunt tocmai cei care propun masuri rationale precum taxare ridicata pentru bogati, sisteme publice de sanatate si educatie, energie verde, combaterea saraciei.

      Ce propun cei care ii critica ? Reducerea taxelor pentru bogati, a facut-o Trump si a crescut deficitul bugetar si datoria publica, mentinerea sistemului privat de sanatate, cel american e cel mai ineficient din lume, cheltuieli enorme si rezultate dezamagitoare, pleaca lumea in tari straine sa-si cumpere medicamente ieftine, educatie privata, studentii sunt datori vanduti bancilor pentru ca plata studiilor costa enorm.

      Propunerea acestor oameni e corecta, critica lor e ipocrita.
      • -3 (9 voturi)    
        Gresit? (Luni, 13 iulie 2020, 19:12)

        wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui rinox

        Opinia colegului animatron este foarte corecta.
        Ce propui tu "taxare ridicata pentru bogati, sisteme publice de sanatate si educatie, energie verde, combaterea saraciei" sunt fix temele de propaganda ale stangii.
        Idei care suna frumos pe hartie, utopii irealizabile care intr-un final duc la distrugerea initiativei, a capitalului privat si a economiei libere.
  • +11 (25 voturi)    
    cred ca nu intelegeti (Luni, 13 iulie 2020, 11:17)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    voi priviti taxarea si veniturile la bugete prin prisma romanului, care stie ca statul le administreaza f prost si se risipesc/fura, etc.
    Nu aceasta este situatia (si nici perceptia) in alte state, unde nu prea acced in ministere/agentii functionari analfabeti, cu diplome trase la indigo si altele care au napadit aparatul administrativ romanesc. Acolo bugetele sunt administrate in general responsabil, inclusiv in comun cu contribuabilii, nu decide cineva de capul lui din pix cum sa aloce bugete, pt ca trece prin N filtre, e auditat si inclusiv anchetat penal fara amanari/prescrieri, etc. Ati vazut ca inclusiv Trump e anchetat.
    De aceea "bogatii lumii" din aceste tari cer sa se taxeze mai mult averile mari- pt ca acesti bani sa fie folositi in programe institutionale de combatere a efectelor crizei sanitare si economice.
    Donatii se pot face, dar problema cu ele e ca fiecare donator individual actioneaza cf propriilor conceptii si o mare de actiuni filantropice si donatii fara coordonare si fara sa faca parte dintr-un program coerent nu ajuta prea mult, tot un fel de risipa este.
    De asta ei cer sa existe taxare si programe coerente, la nivel statat, international etc din acesti bani.
    E ca diferenta intre a avea 1000 de Becali care doneaza fiecare cum il taie capul- biserici, oameni in suferinta, spitale para-medicale etc versus programele de investitii ale UE. Cred ca efectul invistitiilor UE- scoli, spitale, drumuri, etc e mult mai vizibil si are efecte clare de durata, nu mai zic de impactul economic.
    In plus, taxarea mai mare a miliardarilor ar aduce si o etica in relatiile inter-umane...pt ca in prezent gap-ul e f.f.f mare si tot creste de 20 ani...
  • +8 (32 voturi)    
    Nu ii taxati (Luni, 13 iulie 2020, 11:25)

    Havel [utilizator]

    Romanache tipic care are ipotecar pe 30 de ani pt 2 camere in prelungirea Popesti Leordeni sare in ajutorul marilor bogati ai lumii. "Nu ii taxati", "asta e comunism", "de ce nu isi doneaza averile". Pentru ca daca isi doneaza averea un bogat din o mie nu ai rezolvat nimic. Dar romanache nu vrea taxare progresiva, desi el cu tigaia lui cu numere pe Bulgaria ar intra maxim in categoria "ajutor social ++". Romanache e de dreapta ca asa e vibeu, e de dreapta ca ii place sa se simta unul din invingatorii momentului, e de dreapta ca ii e rusine sa fie de stanga pe plaja de cocalari din Mamaia/Vama.
    • +9 (17 voturi)    
      exact (Luni, 13 iulie 2020, 13:32)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui Havel

      Asta a fost cea mai fina manevra. Sa-i invetii pe fraierii din middle clas ca problema sunt aia mai saraci ca ei.

      Fraierii aia din tarile nordice cu taxele lor habar nu au, sa vina la noi in Romania sa vada aici ce tari suntem noi cu politicile de dreapta.

      Adaugam la asta 30 de ani de mafie PSD/PNL/PD si intelegem de ce suntem o mare groapa de rahat.
    • -3 (9 voturi)    
      Romanache tipic din prelungirea Popesti e (Luni, 13 iulie 2020, 21:39)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Havel

      mai bogat ca 50% din alti "romanachi" ai planetei.
      Iar faptul ca nu vrea impozitare progresiva e un lucru normal. Ai prins vremurile cu impozitarea progresiva? Vremurile in care un "Bogat" cu vreo 300 dolari salariu era impozitat cu 45%? + CASS/CAS?
      Hai sa revenim la cifrele alea si un salariu de 2500 lei net(deci 600 dolari) sa fie impozitat la fel. Fiindca nu e corect sa castige mai mult decat ala cu 1600 net
  • +6 (22 voturi)    
    Excelent (Luni, 13 iulie 2020, 11:31)

    landromat [utilizator]

    Sa se revina la perioada de maxima dezvoltare economica cand SUA taxa castigurile peste o anumita valoare si cu 90%. Atunci a fost boom economic, somaj scazut si inegalitatile sociale erau mult mai reduse.
    • 0 (10 voturi)    
      Daca nu venea Reagan (Luni, 13 iulie 2020, 21:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      Acum comunicai pe vKontacte.
      Iar impozitarea aia fabuloasa a fost o masura temporara dupa WW2. Nu ea a fost cea care a determinat boom-ul economic. Iar cu inegalitatile sociale mai lasa-ne.
  • +6 (24 voturi)    
    Momentul ala... (Luni, 13 iulie 2020, 11:41)

    palos [utilizator]

    ...cand bogatii realizeaza ca acumularea de bogatii nemasurate este in detrimentul societatii...mintea cea de pe urma...
  • +10 (18 voturi)    
    Ce vrajeala perversa... (Luni, 13 iulie 2020, 11:56)

    Catalin Olaru [anonim]

    Pozeaza acum in mari filantropi si cer taxe mai mari, in timp ce companiile pe care le detin evita taxele prin offshore-uri prin Irlanda si Cayman, fac lobby impotriva minimum wage si-si platesc angajatii la limita subzistentei. Can propunea Warren estate tax, toti intrau in hiperventilatie, acum sunt de-ai poporului :).
  • -3 (19 voturi)    
    mostenitoarea lui peste (Luni, 13 iulie 2020, 12:02)

    getmyextip [utilizator]

    Mostenitoarea lui peste vorbeste ca sa se afle in treaba.
    In primul rand e o MOSTENITOARE si nu a muncit pt banii aia, au muncit altii pentru ea.
    In al doilea rand decat sa se bage in seama aiurea ar putea sa doneze din averea ei, nu sa zica "taxati-ma va rog" sperand ca poate nu o taxeaza si atunci poate sa zica "eu am cerut sa ma taxeze dar ei nu au vrut".
    Ce face individa se numeste "virtue signaling", noua moda "politically correct" la nivel mondial
  • +11 (11 voturi)    
    Ea mosteneste mai mult numele (Luni, 13 iulie 2020, 12:45)

    jorj_bv [utilizator]

    si o mica avere - zicese vreo 120 milioane $.
    La nivel global cica ar fi vreo 500 mii de oameni cu averi de peste 30 milioane de $, iar majoritatea incearca sa fereasca cat mai mult din taxare.
  • -2 (6 voturi)    
    va fi, in sfarsit facuta dreptate, (Luni, 13 iulie 2020, 13:19)

    richter [utilizator]

    in sfarsit judecata de pe urma.. mai este putin... munti si stanci, cadeti peste noi,...e bine, din e in ce mai bine.. .banii, ma apasa, nu pot sa respir..ajutor ! ma sufoca banii...pe unii ai apasa toata viata banii pe care si i-au dorit dar nu au reusit sa ai obtina..baniiiii.....
  • +9 (9 voturi)    
    ce va spune (Luni, 13 iulie 2020, 14:42)

    Fu Thien Zbang [utilizator]

    mihliarldarul tsiriac cel care prefera hotul nu prostul.
    ori niculae.alde micula,etc.
  • -4 (6 voturi)    
    și GAFA, făcu GAFA vreo donație? (Luni, 13 iulie 2020, 15:20)

    di livio [utilizator]

    se aude Lucovid, peeneelee?...taxați-i, să fim solidari, jo napot...auzii hohote de rîs dinspre Cotroceni și vila Lac
  • +4 (8 voturi)    
    Durează câteva minute să ascunzi banii (Luni, 13 iulie 2020, 15:21)

    hic sunt leones [utilizator]

    iar miliardarii cunosc zeci de metode să o facă.
    Oamenii bogați (deci liberi) plătesc impozite doar cât vrea mușchiul lor și nimic n-o să schimbe acest lucru.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by