Banca Comerciala Romana (BCR) si Ultra PRO Computers lanseaza astazi, 25 ianuarie 2006, cardul de credit co-branded „BCR - Ultra PRO Computers". Produsul ofera avantaje deosebite, precum limita de creditare foarte mare, pana la echivalentul in lei a 5.000 EUR, si perioada de pre-aprobare a cererii de credit foarte scurta, de maxim 3 ore.

Cardul este emis sub sigla VISA, putand fi utilizat atat in tara cat si in strainatate, si se obtine numai prin intermediul lantului de magazine Ultra PRO Computers.

„BCR confirma ca este lider si formator de piata. Acest nou card de credit co-branded va contribui la dezvoltarea pietei cardurilor de credit din Romania, fiind un produs flexibil, adaptat cerintelor consumatorilor asa cum sunt toate produsele financiare marca BCR.

Detinatorul unui card co-branded BCR – Ultra PRO Computers, beneficiaza de numeroase avantaje, printre care: suma minima care trebuie achitata lunar, perioada, practic nelimitata, de acordare a creditului, creditul mare care poate fi angajat de catre o persoana cu venituri medii", a declarat Natalita Hurduc, vicepresedinte executiv BCR.

Cardul de credit lansat de BCR si Ultra PRO Computers este un instrument modern, care imbina in mod spectaculos avantajele creditului de consum (accesibilitate, limita de suma foarte mare, acordare rapida si direct in magazin) cu avantajele cardului de credit clasic (in primul rand, cuantumul de credit revolving).

Perioada de acordare a liniei de credit este de 5 ani, cu prelungirea automata (daca sunt respectate clauzele contractuale).

„Lansarea cardului co-branded BCR – Ultra PRO Computers, se inscrie in strategia grupului K Tech – Ultra PRO de apropiere fata de client si necesitatile acestuia. Este un pas important pentru facilitarea achizitiei, deoarece se face trecerea de la modalitatea de plata in numerar la plata electronica, mult mai accesibila.

De asemenea, un alt avantaj, deloc de neglijat, al cardului il constituie perioada de gratie pentru plata dobanzii, ce poate ajunge pana la 50 de zile pentru tranzactiile efectuate la comerciant.

Cardul co-branded ofera un plafon ridicat de creditare, ceea ce permite si persoanelor cu venituri mai mici accesul la produse IT de ultima generatie, din intreaga gama hardware si software disponibila in reteaua de magazine Ultra PRO Computers", a declarat Alina Fughina, director general K Tech – Ultra PRO.

Practic, detinatorul de card trebuie sa ramburseze lunar doar dobanda la creditul utilizat. Nivelul dobanzii este, in prezent, de numai 22%. Totodata, detinatorul de card are facilitatea de a nu plati nici macar

dobanda aferenta sumelor din credit utilizate pentru cumparaturi, daca imprumutul este rambursat in totalitate pana la data de 20 a lunii urmatoare celei in care efectueaza tranzactia, scadenta mentionata in extrasul de cont pe care detinatorul il primeste lunar prin posta.

O persoana cu un venit mediu pe economie poate beneficia de un plafon de credit pe cardul BCR – Ultra PRO Computers, de circa 10.000 lei noi (100 mil. lei vechi) daca nu are alte credite angajate.

Cardul co-branded BCR - Ultra PRO Computers va putea fi utilizat pentru achizitionarea de produse din magazinele Ultra PRO Computers, dar si pentru alte operatiuni generate de nevoile personale ale posesorului (plata de bunuri si servicii, retragere de numerar de la ATM-uri). De asemenea, cardul poate fi utilizat atat in tara, cat si in strainatate.

****

Banca Comerciala Romana este cea mai importanta banca din Romania, gestionand active de aproape 9 miliarde de EUR. Banca are in prezent peste 370 sucursale si agentii in intreaga tara, avind unitati in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori.

Banca pune la dispozitia clientilor servicii de Internet banking si e-commerce, emite 16 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.000. Numarul clientilor a crescut constant ajungand in prezent la peste 5 milioane, din care 90% sint clienti persoane fizice.

BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si strainatate, prin subsidiare si sucursale bancare, cu o prezenta marcata prin societatile sale de profil, pe piata de capital, pe piata leasingului, pe cea a asigurarilor si in domeniul managementului activelor.

Grupul K Tech – Ultra PRO este una din cele mai importante prezente de pe piata romaneasca de IT, desfasurand activitati atat in segmentul de retail cat si in cel de distributie.

Activitatea de distributie a grupului, realizata prin K Tech Electronics, s-a desfasurat in 2005 printr-un numar de aproximativ 1800 resell-eri, intr-o crestere sensibila fata de anul precedent. In anul 2005 grupul K Tech – Ultra PRO a obtinut o cifra de afaceri de 80 milioane dolari, in crestere cu 20,30% comparativ cu anul 2004.

In ultimii doi ani, grupul K Tech – Ultra PRO a dus o politica constanta de extindere a lantului de magazine Ultra PRO Computers. In luna decembrie 2005, lantul de retail era alcatuit din 79 magazine, din care 24 in Bucuresti si restul acoperind orasele importante din tara. In 2003 a fost infiintata compania Ultra PRO Software.

Specializata in solutii software si hardware integrate, aceasta pune la dispozitia clientilor sai o oferta diversificata. Ultra PRO Software este o companie flexibila, capabila sa creeze aplicatii la cerere, conform specificatiilor clientilor sai.