Agentia GMP a castigat licitatia pentru campania de comunicare a Mr. Bricolage, al treilea jucator pe piata franceza de bricolaj, au anuntat vineri reprezentantii Mr. Bricolage Romania. In urma unei licitatii, la care au participat cinci agentii de publicitate importante din Romania, reprezentantii Mr. Bricolage au decis sa-si incredinteze bugetul de comunicare agentiei GMP.

“Decizia a fost unanima. Ea a fost luata pe baza celei mai interesante propuneri creative care s-a evidentiat din pachetul propunerilor prezentate de cele 5 agentii participante la pitch. Strategia propusa de GMP a urmarit cel mai bine ideile strategice de marketing cuprinse in brief.

GMP s-a evidentiat prin mixul de comunicare, canalele neconventionale propuse si interactivitatea departamentelor implicate in elaborarea strategiei”, a declarat Vlad Pacea, Director de Marketing Mr. Bricolage Romania.

Campania de comunicare va fi vizibila in partea a doua a acestui an, va fi una integrata si va include toate competentele agentiei: ATL, BTL si PR.

Mr. Bricolage este cel de-al treilea jucator pe piata franceza de bricolaj. Compania este prezenta in acest moment in Franta, Belgia, Spania, Andorra, Madagascar, Argentina, Uruguay, Bulgaria si Maroc, detinand o retea formata din 600 de magazine. Cifra de afaceri a companiei franceze a depasit anul trecut 1,7 miliarde de euro.