Le Mondial de l’Automobile, desfasurat la fiecare doi ani, are o importanta deosebita pentru orice constructor din lume, fiind considerat drept unul dintre cele mai de succes saloane auto din lume. Deschiderea portilor Salonului are loc pentru presa in data de 28 septembrie.

Marcile importate de Porsche Romania pe piata autohtona se vor prezenta la evenimentul francez cu numeroase noutati, toate de o importanta deosebita pentru constructori. Cei peste 10.000 de jurnalisti acreditati la salonul parizian vor avea ocazia sa vizioneze in premiera noile modele ale lui Audi, Volkswagen, SEAT, Skoda sau Porsche.

Printre noutatile de top ale acestor constructori se numara noua versiune de motorizare a lui Audi Q7 V12 TDI care reprezinta cel mai puternic propulsor diesel din istorie, care dezvolta 500 CP si un cuplu enorm, de 1.000 Nm.

De asemenea, noua versiune a lui Volkswagen Touareg are toate sansele sa faca diferenta la Paris, oferind un aspect mult mai dinamic si mai atractiv, precum si o motorizare complet noua si sisteme de siguranta de ultima generatie.

Skoda vine puternic din urma cu noul model 4x4 Scout, precum si cu Joyster, un concept compact in trei usi, care impresioneaza prin spatiu, tehnologie si design atragator.

In fine, standul Porsche va atrage foarte multi vizitatori datorita celor patru modele prezentate la Mondialul de la Paris: 911 Targa 4 si 911 Targa 4S, 911 GT3 RS, Cayman si Boxster S. Toate aceste modele reprezinta noutati in gama constructorului de masini sportive si merita toata atentia publicului.

Volkswagen- Noul Touareg si conceptul Iroc in pole-position

Dupa circa patru ani de succese fenomenale pe piata SUV din intreaga lume, Volkswagen a decis sa improspateze celebrul Touareg, oferindu-i o serie de dotari de ultima generatie, un motor nou de mare putere, precum si un design usor modificat.

In ceea ce priveste aspectul, noul Touareg primeste calandrul specific modelelor Passat si Eos, evacuari cu aspect modificat, parasocuri cu design nou, precum si un eleron spate nou. La interior se observa noul afisaj multimedia sau sistemul de sonorizare Dynaudio de 620 de watti, precum si noile sisteme de siguranta pasiva, cum ar fi senzorul de rostogolire.

De asemenea, poate cea mai importanta noutate este aceea ca noul Touareg este primul Volkswagen din istorie echipat cu un motor cu injectie directa de benzina V8. Este vorba de propulsorul de 4,2 litri, care dezvolta 350 CP si 440 Nm de cuplu si care a fost preluat de la compania „sora” Audi.

De asemenea, noul Touareg se remarca prin noul sistem ESP, care controleaza mai eficient masina in viraje si in situatii critice, precum si noul sistem ABSplus, care reduce distantele de franare pe teren accidentat cu circa 20 de procente.

Constructorul german a decis sa arate la Paris si noul concept Iroc, pe baza caruia va fi construita versiunea de serie a noului coupe sportiv Scirocco. Iroc marcheaza un moment de rascruce din punct de vedere al stilului, datorita grilei radiatorului si unei senzualitati distincte a formelor.

Combinatia dintre carbon si verdele specific primei generatii a lui Scirocco este un punct \n plus pentru Iroc, iar designul cadranelor este absolut original si sportiv. Versiunea de motorizare TSI, de1,4 litri, folosita la conceptul Iroc dezvolta 210 CP. In principiu, Iroc poate fi echipat cu o multitudine de motoare supraalimentate, care ar putea dezvolta puteri mai mici de 150 CP.

Volkswagen va lansa la Paris si noua versiune a lui Touran, model cu sapte locuri care ofera acum un design inspirat de noile modele Eos si Passat. Noua plansa de bord si consola centrala specifica limuzinelor VW este completata de materiale imbunatatite ai de sisteme noi, cum ar fi cel de redare MP3.

Touran ofera si cateva motorizari noi, printre care se numara excelentul 1.4 TSI de 140 CP sau noul 2.0 TDI de 170 CP.

Constructorul din Wolfsburg aduce noutati si in ceea ce priveste vehiculele utilitare, cel mai important dintre acestea fiind noul Crafter. Acesta este inlocuitorul celebrului transportor LT si foloseste un motor TDI de 2,5 litri de ultima generatie. Acesta poate oferi puteri cuprinse intre 89 CP si 164 CP, in functie de modul de folosire, precum si optiunea tractiunii integrale.

Crafter are toate sansele sa devina unul dintre cele mai bine vandute vehicule utilitare din lume, asa cum a facut-o si predecesorul sau.

Audi - Q7 V12 TDI, cel mai puternic model diesel din lume

Audi a inceput sa obisnuiasca lumea cu masini din ce in ce mai performante, mai dinamice, mai fiabile si mai atragatoare. Constructorul premium cu cea mai mare ascensiune din ultimii ani vine la Salonul de la Paris din 2006 cu temele facute si prezinta doua modele noi uluitoare.

Primul este noul Q7, dar nu orice Q7! Este vorba despre versiunea V12 TDI a deja celebrului SUV premium, care ofera o capacitate cilindrica de 6 litri si dezvolta o putere maxima de 500 CP la 4.000 rpm.

Aceste performante, cumulate cu un cuplu urias, de 1.000 Nm intre 1.750 si 3.000 rpm, fac din propulsorul lui Q7 cel mai puternic motor diesel din istoria omenirii. Cu un consum mediu de numai 11,9 l/100 km si prin intermediul noilor elemente de design, realizate special pentru aceasta versiune, Q7 V12 TDI va fi, cu siguranta, un mare succes in randul amatorilor de senzatii tari.

De asemenea, constructorul de la Ingolstadt aduce in Capitala Frantei si noul Audi S3, un model de mare rafinament sportiv, care foloseste motorul 2.0 TFSI si dezvolta 265 CP. Atingand 100 km/h in numai 5,7 secunde si fiind limitat la 250 km/h, noul S3 cu tractiune integrala este un model care le va da fiori celor ce se vor afla la volanul sau.

SKODA - Joyster, noua jucarie din Cehia!

Cehii de la Skoda nu stau mult pe ganduri atunci cand vine vorba sa construiasca masini deosebite. Asa cum a facut si cu conceptul Yeti, producatorul de masini de la Mlada Boleslavl va dezvalui lumii, in cadrul Salonului de la Paris, un nou prototip.

Este vorba de Joyster, o versiune compacta in trei usi, care impresioneaza la mai multe capitole: spatiu foarte mare, tehnologii de comunicare de ultima ora, echipamente de confort moderne. Conceptul urmareste obiective pe termen lung: sa ofere solutii simple si totodata ingenioase, conform motto-ului ?koda, „Simply Clever”.

De asemenea, constructorul ceh va prezenta la Paris si noul 4x4 Scout, model realizat pe baza lui Octavia si care ofera un pachet off-road demn de luat in seama.

Cu o garda la sol mai mare cu 16 mm fata de Octavia Combi 4x4, precum si cu dimensiuni totale mai generoase, noul Scout este un automobil facut pentru amatorii de trasee off-road care isi doresc, in acelasi timp, un spatiu de depozitare a bagajelor foarte mare si confortul specific modelului Octavia.

Tractiunea integrala permanenta asistata de ambreiajul multidisc Haldex, face sarea si piperul noului model, care impresioneaza si prin aspectul modificat, demn de off-road.

PORSCHE - Patru modele pregatite de atac!

Atunci cand pronunti numele Porsche, nu te gandesti decat la placerea de a conduce cu viteza, sportiv si in siguranta. Constructorul de la Stuttgart va oferi spre vizionare vizitatorilor Mondialului Auto de la Paris patru noi modele deosebite.

Incepand cu noul 911 Targa 4 (S) si cu bolidul 911 GT3 RS si terminand cu noua versiune a lui Cayman si a lui Boxster S, Porsche va impresiona asistenta la show-ul francez. Noile 911 Targa 4 (325 CP) si 911 Targa 4S (355 CP), ofera, in premiera in istoria gamei 911, tractiune integrala permanenta si o caroserie mai lata cu 44 milimetri in partea posterioara.

Ca si predecesorul lor (996), elegantele masini sport au un acoperis din sticla de dimensiuni apreciabile si o luneta care poate fi ridicata.

GT3 RS este foarte potrivit pentru evolutii pe pista, iese in evidenta gratie motorului exceptional, 3,6 litri, care dezvolta 415 CP si poate atinge 8.400 rpm.

De asemenea, modelele Boxster si Boxster S, care vor fi lansate tot la Paris, ofera performante marite fata de versiunile anterioare. Motorul de 2,7 litri care echipeaza Boxster dezvolta acum 255 CP, in timp ce cuplul motor a fost ridicat la 273 Nm. De partea cealalta, propulsorul versiunii Boxster S, marit de la 3,2 la 3,4 litri, dezvolta acum 295 CP si un cuplu de 340 Nm.

Ultima noutate a celor de la Porsche va fi noua versiune de 2,7 litri a lui Cayman, care dezvolta 245 CP, fiind echipat cu motorul Boxer cu sase cilindri si o capacitate de 2,7 litri. Acesta a fost lansat pe piata ca urmare a succesului deosebit inregistrat de Cayman S in circa 18 luni de la lansare.