Seful Statului Major al armatei SUA crede ca homosexualitatea e un act imoral

de C. Marin     HotNews.ro
Marţi, 13 martie 2007, 0:00


Generalul Peter Pace
Foto: mindprod.com

Seful Statului Major Interarme al armatei americane a declarat ca nu e de acord cu politica de confidentialitate a Pentagonului in ceea ce priveste militarii homosexuali din armata.

Generalul Peter Pace este de parere ca homosexualitatea este un act imoral si a declarat ca nu i se pare normal ca adulterul sa fie condamnat in armata, in timp ce pederastia este acceptata, relateaza cotidianul Chicago Tribune, citat de Reuters.

"Cred ca actele homosexuale dintre doi indivizi sunt imorale si nu ar trebui acceptate", a afirmat Pace, in interviu. "Nu cred ca Statele Unite sunt servite corect de o politica ce afirma ca este in regula sa fii imoral in vreun fel", a adaugat acesta.

Politica de confidentialitate a Pentagonului, un compromis tacit in cadrul armatei americane, a fost transformat in lege in 1993, in timpul presedintelui Clinton. Potrivit acestei legi, comandantii militari nu au voie sa puna intrebari legate de orientarea sexuala a subordonatilor, iar homosexualii sunt primiti in armata, atat timp cat nu fac caz de orientarea lor sexuala.

"Personal, nu as dori sa cred ca politica noastra accepta comporamentul homosexual, asa cum nu as dori nici ca, in cazul in care descoperim ca o persoana are relatii cu sotia altcuiva, sa pretindem ca nu vedem. Noi condamnam acest fel de comportament imoral", a precizat Pace.

Human Rights Campaign protesteaza impotriva lui Peter Pace

Joe Solomonese, presedinte al Human Rights Campaign - o importanta organizatie pentru apararea drepturilor homosexualilor, a explicat ca declaratiile lui Pace sunt „iresponsabile, ofensatoare si reprezinta o palma data femeilor si barbatilor homosexuali care isi apara astazi tara cu onoare si curaj".

"Ceea ce este imoral este destabilizarea securitatii nationale din cauza prejudecatilor personale. Afirmatiile generalului Pace sunt scandaloase, insensibile si lipsite de respect fata de cei 65.000 de homosexuali barbati si femei din armata ", a replicat Solomonese.

Pentagonul a refuzat sa comenteze declaratiile generalului Peter Pace.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


104 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    hmm (Miercuri, 14 martie 2007, 2:04)

    Razvan Nation [anonim]

    Pai si nu este?
  • 0 (0 voturi)    
    asa e (Miercuri, 14 martie 2007, 3:45)

    anda [anonim]

    daca tot vorbim despre drepturi, trebuie respectat si dreptul la opinie, precum si dreptul meu de a trai intr-o tara in care copii mei sa nu fie invatati ca e ok homosexualitatea. Adevarul e ca e imorala...si daca pe ei ii lasa sa se apere, sa ne lase si pe noi sa ne spunem parerea
  • 0 (0 voturi)    
    Imoralitate crasa (Miercuri, 14 martie 2007, 9:37)

    alexandru [anonim]

    Imoralitatea e atunci cand se intampla ceva imoral. Imoralitatea crasa e atunci cand oamenii se complac in a trai imoral si chiar sunt aparati de legile oculte.

    Romania merge spre aceasta panta a decaderii morale, impreuna cu Europa.

    In curand moralitatea va deveni imoralitate. Veti vedea.
  • 0 (0 voturi)    
    Moralitatea este deja imoralitate! (Miercuri, 14 martie 2007, 13:35)

    Lucian* [anonim]

    Oricat de tolerant as fi nu pot sa nu-i dau dreptate!
    Nu am nimic impotriva sa-i tolerez pe homosexualii care sunt deja in Romania dar sunt complet impotriva ca Romania sa tolereze ca fenomenul sa se raspandeasca.
    La urma urmei rezultatul unei legaturi homosexuale nu este nimic si nu ma refer aici la relatia de prietenie!
    Cl de la #3 alexandru are dreptate, moralitatea a devenit imoralitate.
    In lumea de azi este imoral:
    - sa te afisezi ca fiind crestin;
    - este imoral sa ai icoane in scoli;
    - este imoral sa spui ca nu poti accepta o certa persoana.
  • 0 (0 voturi)    
    poate ca chiar este imoral (Miercuri, 14 martie 2007, 22:17)

    omul de rand [anonim]

    1. Ori toata lumea decide pentru el ce este imoral.

    2. Ori majoritatea decide ce este imoral. (ex. Germania Nazista - imoralitatea - si deciziile majoritatii).

    3. Ori Dumnezeu decide ce este imoral. El a decis si nea impus acest lucru prin Biblie. El spune ca homosexualitatea este un lucru imoral. Dar tot asa si infidelitatea in casatorie si multe alte lucruri acceptata de societatea noastra sunt imorale.

    Dumnezeu sa ne fereasca de moralitatea oamenilor! fie moralitate individuala, fie moralitate majoritara.
    Cititi din Noul Testament primul capitol din scrisoarea catre Romani.
  • 0 (0 voturi)    
    Homosexualitatea - imoralitate (Miercuri, 14 martie 2007, 22:37)

    Ana-Maria [anonim]

    Sunt total de acord cu cele amintite mai sus.
    Din pacate homosexuali au din ce in ce mai multe drepturi, in defavorarea oamenilor normali, care sunt baza unei societati . Pe zi ce trece, vedem cum noi avem din ce in ce mai multe obligatii fata de homosexuali, incat ei vor deveni normalitate si noi, marea masa, anormalitate.
    Din pacate se pare ca vocea noastra e tot mai slaba, si anormalitatea are tot mai multi asa zici aparatori, care fac asta doar pentru ca sunt incapabili sa faca ceva bun cu adevarat.
  • 0 (0 voturi)    
    Tot respectul (Joi, 15 martie 2007, 11:39)

    Virgil [anonim]

    Sunt placut surprins de atitudinea generalului Peter Pace. Felicitari. Mentalitatea zilelor noastre face ca astfel de opinii sa fie auzite din ce in ce mai rar, mai ales din partea unor persoane cu functii importante. E valabil si pentru SUA care, in numele unei libertati gresit intelese, incurajeaza, voluntar sau nu, raspandirea acestui fenomen nociv.

    Ce parinte ar putea accepta ca vreunul din copiii sai sa alunece pe panta asta? Eu in mod sigur NU accept. Sa ne fereasca Dumnezeu.

    Cand vom auzi si-n Romania asemenea voci? Am impresia ca nici fetele bisericesti nu se fac auzite suficient cu privire la acest subiect - homosexualitatea.

    Din pacate, asta nu este singura situatie in care, in numele libertatii, se justifica acte profund imorale si nefiresti ca fiind normale. Mi-e groaza sa ma gandesc cate personalitati asemenea lui Albert Einstein, Ludwig van Beethoven, Leonardo da Vinci, Johann Wolfgang von Goethe, Teresa de Calcuta si multi, multi altii, n-au avut sansa de a traii din cauza fluviului de avorturi. Cat ne mai rabda pamantul !?!

    Ne scaldam in mocirla placerilor egoiste, si in numele drepturilor omului facem grozavii care ne coboara mult sub nivelul fiintelor irationale care convietuiesc alaturi de noi.

    Daca ei, homohexualii, nu pun pret pe sufletele lor, cel putin sa nu mai incerce sa-i duca si pe altii in ispita.
  • 0 (0 voturi)    
    De acord dar (Joi, 15 martie 2007, 13:58)

    Gigi de la Scularie [anonim]

    Nu sunt de acord cu homosexualitatea. Dar nici nu pot sa o impiedic. As putea fi de acord cu acordarea anumitor drepturi NUMAI cu urmatoarele conditii. Daca nu sunt respectate, BLAMEZ homosexualitatea si din punctul meu de vedere o consider un act criminal.

    1. Orice barbat homosexual sa se casatoreasca si sa aiba cel putin doi copii cu o femeie care nu reuseste sa isi gaseasca barbat, fie si cea mai urata femei din lume. Sa o satisfaca ca sa nu avem femei frustrate, pentru ca frustrarea duce omenirea de rapa. Sa faca si sa creasca cel putin doi copii pentru ca atunci cand sunt pensionar copii mei sa nu fie nevoiti sa le plateasca lor pensia.
    2. Orice femeie homosexuala sa se casatoreasca si sa aiba cel putin doi copii cu un barbat care nu reuseste sa isi gaseasca nevasta, fie el si cel mai urat barbat din lume. Sa il satisfaca ca sa nu mai avem barbati frustrati pentru ca frustrarea duce omenirea de rapa. Sa faca si sa creasca cel putin doi copii pentru ca atunci cand sunt pensionar copiii mei sa nu fie nevoiti sa le plateasca lor pensia,
    3. Daca ei sau ele cer dreptul sa se manifeste in public ceea ce mie im provoaca greata cand e vorba de barbati si frustrare cand e vorba de femei ( :D) sa ceara in acelasi timp dreptul ca orice om sa umble in pielea goala pe strada daca vrea, ceea ce mi-ar provoca aceeasi reactie. Daca nu e voie in pielea goala nici la ei nu trebuie sa fie voie.

    Deocamdata nu se intampla asa ceva deci consider homosexualitatea un act criminal, la fel ca umblatul in pielea goala si abandonul copiilor la orfelinat, sau sa nu cresti copii.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by