Importatorii se asteapta la comenzi-record de masini in lunile octombrie si noiembrie, dupa ce si-au prezentat cele mai atractive oferte la SIAB.

Maine este ultima zi a Salonului International Auto Bucuresti. Cei 300.000 de vizitatori care au trecut pragul Salonului de la Otopeni ar putea aduce in perioada urmatoare vanzari cu peste 20% mai mari pentru majoritatea producatorilor care si-au adus modelele la targ.

Chiar daca la salon vanzarile nu au fost spectaculoase, reprezentantii celui mai mare importator de autoturisme de la noi, Porsche Romania, sustin ca SIAB este in primul rand un prilej de campanie. „Exista potentiali clienti care au asteptat deschiderea SIAB-ului pentru a-si alege definitiv modelul si marca dorite.

Cu siguranta, amanarea deciziei de cumparare se va oglindi in vanzarile din lunile octombrie si noiembrie”, ne-a declarat Matei Albulescu, director marca Volkswagen.

In acelasi timp, reprezentantii Seat califica SIAB-ul drept un eveniment de imagine, al carui efect se simte in cateva saptamani. „Pana la sfarsitul anului vom vinde peste 3.000 de unitati prin dealerii nostri din toata tara”, ne-au declarat reprezentantii Seat.

Vanzarile Skoda sunt deja peste nivelul asteptarilor, aproximativ 200 de Octavia, 200 de Octavia Tour si 100 de Fabia Noua, saptamanal.

In cazul Volkswagen, vanzarile se bazeaza pe cinci modele de volum, care realizeaza mai mult de 80a: Polo, Golf, Passat, Jetta, Touareg. In primele noua luni ale acestui an, Volkswagen a vandut deja 17.052 autoturisme, cu 56% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Pentru marca premium Audi, vanzarile in perioada salonului au fost de peste 800.000 de euro.

integral in EvZ