Concurs organizat fără succes de 13 ori de Primăria orașului Aiud pentru funcţia de arhitect-şef

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 20 martie 2021, 14:19 Actualitate | Administratie Locala


Primaria Aiud
Foto: aiud.ro
Primăria municipiului Aiud organizează, pentru a 14-a oară, concurs pentru ocuparea funcţiei de arhitect-şef, după ce la precedentele niciunul dintre participanţi nu a reuşit să obţină punctajul minim.

„Aiudul nu are în prezent un arhitect-şef. Concursul pentru ocuparea funcţiei a fost organizat de 13 ori, dar niciun participant nu a reuşit să obţină punctajul minim. Am scos din nou postul la concurs, cu speranţa că de data aceasta va fi ocupat. Pe lângă tradiţionalele modalităţi de promovare a concursului, am ales să îl promovăm şi pe Facebook. Iar pentru ca mesajul să ajungă cât mai departe, apelăm la dumneavoastră, comunitatea strânsă pe această pagină, pentru a distribui postarea”, se arată într-un mesaj postat sâmbătă pe pagina de socializare a Primăriei, conform Agerpres.

Potrivit reprezentanţilor administraţiei locale, poziţia de arhitect-şef este printre cele mai importante din cadrul unei primării. Arhitectul-şef trebuie să fie „un profesionist implicat în strategia de dezvoltare a localităţii, un excelent cunoscător al municipiului, să fie la curent cu cele mai recente practici urbane sau să vegheze asupra dezvoltării durabile a comunităţii”.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19 martie - 7 aprilie (ora 16.00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud. Proba scrisă ar urma să aibă loc în 20 aprilie, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, iar interviul va fi susţinut într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect ori urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă, să deţină un atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România. Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice trebuie să fie de minimum 7 ani.

Aiud este al treilea oraş al judeţului Alba, după Alba Iulia şi Sebeş.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1320 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    ... (Sâmbătă, 20 martie 2021, 15:06)

    cartograful [utilizator]

    inca una din functiile de bugetari platiti gras. Atat de gras ca nu se inghesuie nimeni.
    Combinatia de studii necesare (6 ani facultate + specializari), riscuri (conflicte si procese cu rechinii imobiliari si clasa politica ce-i sustine) si remuneratie e atat de "atractiva" ca nu se gasesc candidati care sa fie si concomitent competenti si inconstienti. Mult succes!
    • 0 (0 voturi)    
      De acord (Sâmbătă, 20 martie 2021, 15:34)

      Horea [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

      Asta e paradoxul la stat.

      Singurul mod pentru un specialist de inalta calificare de a castiga comparabil la stat cu ce poate castiga in privat e sa fure.

      In tari cu mai multa apa calda problema se rezolva partial cand oameni deja realizati in viata ocupa aceste functii publice. Oameni pentru care a fura e de neconceput pentru ca si-ar bate joc de reputatia proprie construita in timp.

      Sub acest paradox insa multi bugetari necalificati primesc pe criterii politice job-uri caldute in institutiile statului.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by