Firea: Sub nicio formă nu aș fi de acord cu reînceperea cursurilor după 15 mai /Va fi o nenorocire / Vor fi mii de îmbolnăviri

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 23 aprilie 2020, 9:51 Actualitate | Administratie Locala


Gabriela Firea
Foto: Facebook - Gabriela Firea
Primarul general, Gabriela Firea, nu este de acord cu deschiderea școlilor și grădinițelor după 15 mai. Aceasta a scris pe pagina de Facebook că elevii nu vor putea purta mască, iar virusul este printre noi, din ce în ce mai agresiv. Chiar dacă elevii și copiii mici vor face forme ușoare, vor transmite coronavirusul cadrelor didactice, părinților, bunicilor și va fi o nenorocire, mii de îmbolnăviri, este de părere Gabriela Firea.

”Copii cu masca de protecție la școală mi se pare o imagine dureroasă. Sfâșietoare. Iar pentru elevii din clasele mici, aproape imposibil. Sunt foarte activi, nerăbdători, aleargă, se mișcă...e normal! De aceea sunt copii! Am spus și ieri, și aseară, la TV, că nu văd ca pe o soluție bună redeschiderea grădinițelor și a școlilor după 15 mai. Este, încă, foarte periculos! Virusul e printre noi! Din ce în ce mai agresiv! Copiii, prin natura lor, nu vor putea respecta cu strictele măsurile sanitare și de distanțare socială. Se vor contamina, vor face forme ușoare (Slavă Domnului!) dar vor transmite coronavirusul cadrelor didactice și părinților, bunicilor. Va fi o nenorocire! Vor fi mii de îmbolnăviri. Statistica noastră relativ sub control, pentru că se testează infim, va fi dată peste cap. Atunci să vedem cum va fi gestionată o criză majoră! Ne-a ferit Cerul până acum! Și nu e vorba de statistici! Ci de viața oamenilor! Haideți să nu stricăm tot ce am obținut cu eforturi imense până acum ”, a scris Gabriela Firea pe pagină de Facebook.

Aceasta spune că una este ca un copil să poarte o ora-două masca de protecție, supravegheat de părinți, pentru a se putea deplasa în siguranță și este cu totul diferit să fie nevoit să o poarte 4-5 ore, chiar mai mult, la cursuri.

Primarul spune că se pot găsi soluții pentru încheierea anului școlar, inclusiv pentru clasele terminale.

”Am fost prima care a cerut închiderea școlilor pentru protejarea copiilor, a cadrelor didactice, a familiilor! Și ce-am mai fost certată și pusă la zid în public! Sunt ultima care voi cere redeschiderea școlilor pe 15 mai. Dar, cu toată tăria, cred că ne trebuie urgent un plan serios pentru relansarea treptată a economiei. Nu vom mai putea rezista mult timp cu motoarele economiei încetinite. Aici să ne concentrăm mai bine și să privim cu respect spre țările civilizate, de unde putem prelua modele de bune practici”, a mai scris Gabriela Firea.

Ministrul Educației Monica Anisie a declarat miercuri seară, la Digi 24, că încheierea anul școlar s-ar putea prelungi cu o săptămână sau nu în funcție de datele medicale care vor apărea pe parcurs, subliniind că cel mai important lucru este siguranța copiilor. Ministrul spune că, la revenirea din vacanța de Paște, cursurile online vor deveni obligatorii, iar durata acestora poate fi flexibilă, speciliaștii recomandând o durată între 40-50 minute.

Decizia redeschiderii școlilor va fi luată cu Ministerul Sănătății.

”Am luat in calcul mai multe variante de începere a școlii, dar vom decide asta cu ministerul Sănății, dar și cu cei din Comitetul de Urgență. La fel se va proceda și în cazul deschiderii noului an școlar. Trebuie să gândim calendarele de examene până sau după ce vom reveni la școală”, a mai spus Anisie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















14112 vizualizari

  • +57 (67 voturi)    
    In plus de asta... (Joi, 23 aprilie 2020, 9:53)

    grongobar [utilizator]

    ...daca merg la scoala sunt sanse bune sa nu mai voteze cu PSD,deci acasa si antena3.
    • -36 (60 voturi)    
      .... (Joi, 23 aprilie 2020, 10:05)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Doar ca de data asta are dreptate. E inconstienta curata sa dai drumul la scoli dupa 15 mai. Mai bine ii lasau la scoala pe 11 martie inca 2 saptamani, ca erau mai putini intorsi din afara(principalul vector de contaminare).
      • +34 (38 voturi)    
        trolezule (Joi, 23 aprilie 2020, 10:09)

        mache [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        mai vezi inca o data ce presupune relaxarea de dupa 15 mai si ce manipuleaza fierea...
        • +29 (29 voturi)    
          Corect ! In fapt după 15 Mai va incepe (Joi, 23 aprilie 2020, 11:03)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui mache

          Vizita Procurorilor la DUamna Gabi, acolo ii bătălia cu Pandelemia !
      • +26 (28 voturi)    
        Cum are dreptate.Nu ia testat Firea pe toți? (Joi, 23 aprilie 2020, 10:45)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Firea sa speriat când a auzit că se reîncepe să se învețe carte.Cine o mai votează dacă oamenii învață carte?Cine mai crede minciunile și promisiunile ei?De fapt nu a făcut nimic,nici curățenie.Bucureștiul nu mai este intens circulat,dar tot mizerie este.Dacă nu se mătură,spală și dezinfectează străzile este pericol fă Gabi()Firea).Nu școala.
        • +17 (21 voturi)    
          CNA trebuie sa suspende Antena 3 (Joi, 23 aprilie 2020, 11:05)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Altundeva DUamna nu mai poate contamina lume a cu Pandelemiaaa !
          • +9 (9 voturi)    
            Pandemie, pandeție, pandelie... (Joi, 23 aprilie 2020, 12:05)

            BEDE [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Numai să nu dai în pandalie.
            Cum s-ar spune, începerea școlii este împotriva Firii.
      • +17 (19 voturi)    
        Ar fi fost de bagat in seama (Joi, 23 aprilie 2020, 10:57)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        declaratia asta daca ar fi venit si cu o solutie. Asa, doar de dat din gura proasta, o recunoastem pe primareasa.. Deci mai bine tacea.Si tu primesti - ca nu ai invatat inca sa gandesti ce si cum e bine..
      • +9 (13 voturi)    
        Haide ma cu tampeniile tale (Joi, 23 aprilie 2020, 12:17)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Asa o sa zica si in toamna. Scoala mai facem peste 5 ani. Idioata dracului n-a auzit ca in Olanda se deschid scolile de pe 4 mai in conditiile in care au mult mai multe cazuri ?
      • +10 (12 voturi)    
        Sa mori tu (Joi, 23 aprilie 2020, 12:22)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Statul acasa este doar o manipulare a vestului, bogatii sa fie mai bogati si saracii si mai saraci.
        Pandemia este o invetie a UE....
        Bai pesedaci imputiti, cand sunteti coerenti?
        Cand macati rahatul prezentat mai sus, sau cand il ascultati pe cel al doamnei Panedelie?!
        Hotarati-va!
        Ca sa stie si prostul de votac pesedist ce rahat asculta/miroase/mananca!
      • -8 (12 voturi)    
        de Paste v-ati tavalit toti (Joi, 23 aprilie 2020, 12:26)

        Stefan534324 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        ca daca primim un voluntar cu lumina vom avea inmormantari dupa Paste. Acum vrem sa deschidem scolile si sa iesiti din case. Asta demonstreaza ca covidul este in primul rand un virus ideologic
    • +13 (17 voturi)    
      Firea a ajuns de la stirista Antena 3 la Primarie (Joi, 23 aprilie 2020, 10:47)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      250.000 de bucuresteni (or fi fost toti moldoveni?)
      au votat-o
      • +5 (5 voturi)    
        Nu (Joi, 23 aprilie 2020, 11:59)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Exact cum ai spus, au fost 250.000 bucuresteni.
    • -15 (19 voturi)    
      vai ce pacat ca "scolile romanesti" sunt inchise.. (Joi, 23 aprilie 2020, 10:53)

      aud_prostia_unora [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Ca vai "scoala" romaneasca si educa...

      Ce pacat ca "scolile" din Romania sunt inchise....unii nu mai pot de "educatia" lor ce bubuie primita din grozava "scoala romaneasca"
    • +4 (4 voturi)    
      urgenta cu economia, dar fara scoli? (Joi, 23 aprilie 2020, 12:30)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Multi parinti stau acasa si asa se poate tine copilul acasa si atent la lectii online.
      O mica contradictie de logica, specifica PSD ...
  • +36 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 23 aprilie 2020, 9:56)

    [anonim]

  • +36 (38 voturi)    
    Atunci, doamna Firea....? (Joi, 23 aprilie 2020, 9:58)

    Marionette [utilizator]

    Cum se explica trollarea pe fb a carantinei ca si cum ar fi rau sa stai in casa de catre PSD?
    Ori nu exista ori exista coronavirus, va hotarati?
    • -6 (20 voturi)    
      Simplu (Joi, 23 aprilie 2020, 10:24)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      PSD a înteles ca multi gandesc doar anti-PSD, de aceea Firea spune X, daca vrea non-X.
      • +3 (7 voturi)    
        Albă Neagră (Joi, 23 aprilie 2020, 11:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Nu i a buna !

        Dar

        Este specific Instrucțiunilor primite de la Moscova
      • +2 (2 voturi)    
        extraordinar (Joi, 23 aprilie 2020, 15:04)

        varavara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        de cand a devenit psd inteligent si subtil, ca nu a fost niciodata ?
        In realitate madam firea se afla permanent in campanie electorala si arunca din cand in cand cate o chifla sa nu o uite boborul.
  • 0 (28 voturi)    
    ... (Joi, 23 aprilie 2020, 10:00)

    tirolez [utilizator]

    Specific pentru Bucuresti, nu e posibila reluarea. Unde sunt 10 copii in clasa, are sens, presupunand ca se se dezinfecteaza. In plus, nu stii cine face forma usoara si cine nu, chiar copil fiind. Daca fac febra si se simt rau (tusesc etc) chiar in ziua cu examenul de evaluare nationala/BAC? Ii mai primeste cineva in examen? Se pot concentra?
    • +17 (19 voturi)    
      De asta nu vrea Firea. (Joi, 23 aprilie 2020, 10:50)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Pentru-că nu face,nu vrea să facă dezinfectarea școlilor.De când sunt închise nu a inițiat Firea nici-o acțiune de dezinfecție,de dotare a școlilor cu aparate de dezinfecție.Firea și-a zis că dacă apare călare pe bicicletă în sufragerie,bucureștenii vor zice că-i călare pe situație.Acum sa speriat,a constatat că este călare pe lene,prostie,incompetență,mizerie.Va trebui să facă ceva și nu știe.
      • +6 (8 voturi)    
        ce sa dezinfecteze la scoala inchisa de o luna? (Joi, 23 aprilie 2020, 12:12)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Au venit virusii pe sub usa si s-au instalat acolo ca era cald?
        Problema este cum vor fi respectate regulile de igiena dupa redeschidere. Igiena insemnand printre altele si dezinfectia suprafetelor de contact(nu a scolii in ansamblu)
        Madam Firea de impotriva din principiu, daca guvernul zicea ca deschide scolile pe 1 iunie ar fi sarit in sus ca trebuie mai devreme.
        • +6 (6 voturi)    
          Corect (Joi, 23 aprilie 2020, 14:17)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          DUamna Gabi vrea sa ciuguleaca voturi
          Dar
          Va primi cătușe
  • +21 (29 voturi)    
    ai dracu politicieni (Joi, 23 aprilie 2020, 10:01)

    Anonym [utilizator]

    pana nu fac niste declaratii detasate de ratiune, inseamna ca nu au comunicat ce trebuie.
    Panaramele dracu
    "sfasietaore" "criza"

    Hooo cu fearmongering ca ai ajuns la final de mandat incompetento/impostoareo!
  • +29 (33 voturi)    
    Scoli si altele (Joi, 23 aprilie 2020, 10:02)

    panda_rosu [utilizator]

    Daca e sa o luam asa, pericolul de imbolnavire va exista si dupa 5 luni, poate si anul viitor. Toti expertii spun ca nu o sa dispara miraculos.

    Vom fi exact in aceeasi situatie si la 15 iunie, si la 15 iulie, si la 15 august, si tot asa. Chiar mai rau dupa 15 mai cand se relaxeaza restrictiile.

    Sa fim seriosi, guvernantii au luat aceasta decizie nu ca vezi doamne se termina epidemia, nici vorba, ci pt ca lumea nu mai suporta sa stea inchisa si sa nu munceasca.
    • -8 (20 voturi)    
      au luat aceata decizie (Joi, 23 aprilie 2020, 10:17)

      ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Sa nu puna presiune pe un sistem medical si asa praf.
      Inloc sa ai 100k de imbolnaviri intr-o luna...prin restrictii acestea vor fi imprastiate te durata a 10 luni.
  • -17 (23 voturi)    
    are dreptate (Joi, 23 aprilie 2020, 10:14)

    anya_2 [utilizator]

    Anisie vorbeste ca o scolarita, se afla in treaba. E absurd sa expui elevii si populatia in general, prin reluarea scolii cu orice pret, prea devreme.
    • +5 (7 voturi)    
      Bai nene (Joi, 23 aprilie 2020, 12:19)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui anya_2

      Explica-mi si mie cand se poate relua scoala dupa mintea lui Firea. In septembrie nu vom avea probleme ? In octombrie nu vom avea probleme ? In ianuarie nu vom avea probleme ? Bai lasati-i bai frate pe copii sa invete ceva in tara asta. Terminati cu jelania mioritica.
  • +20 (24 voturi)    
    Vai de societatea... (Joi, 23 aprilie 2020, 10:15)

    IoPaNet [utilizator]

    ... care isi sacrifica viitorul pentru trecut!
    Pandemia va mai dura minim un an, probabil mult mai mult. Cat s-a imunizat pana acum, 0,1% din populatie? Care e planul, ii vom tine 2-3 ani departe de scoala? Cu invatamantul online, m-am lamurit, este o caterinca...
    E ok si cu "nu as fi de acord", dar trebuie sa urmeze un "as propune", deci, care e planul? Sacrificam aceasta generatie?
    • -7 (19 voturi)    
      Sacrificiu? (Joi, 23 aprilie 2020, 10:44)

      abisala [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Mama ce vorbe mari! Adica, daca nu stiu sa faca integrale, se pare ca si-au ratat viata, si vor fi sacrificati. Well, mai bine sacrificat asa dar in viata si ei si familiile lor. Nu? Cred ca incepem sa avem inversate valoriile, si nu mai stim care ne sunt prioritatile de baza. Well, hai sa-ti spun eu: ca sa poti invata, trebuie sa fii in viata.
      • +5 (7 voturi)    
        Baba cloanta si BAU-BAU (Joi, 23 aprilie 2020, 11:40)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui abisala

        Tu esti precum aia...'Hai sa inchidem totul ca sa fim siguranta' si uite surpriza...tot nu suntem. Sa stii ca daca nu invata sa faca integrale, nu vor ajunge departe in viata. Posibil la sparanghel sau caratori de mobila prin Italia, dupa posibilitati. Scoala e utila si trebuie continuata iar daca tu nu esti in stare sa vezi viitorul prin ea si preferi sa salvezi prezentul, atunci in cazul tau nu este speranta dar eu nu vreau sa mai am inca o generatie de semidocti deoarece este un COVID-19 acolo care face ravagii pentru cei de 80 de ani cu diabet tip 1 si cancer. Ma intelegi matale? Anul trecut a fost rujeola in scoli si au murit peste 100 de copii si s-a facut scoala. Anul asta se inchide scoala desi mor batranii. Si sa nu te apuci sa-mi dai exemple de tinereii de la 27 de ani bolnavi cu COVID-19 si diabet tip 1 Zaharat ca daca nu stii ce e diabetul, atunci incearca sa aflii. Iti spun eu: nu poate munci nici 2 ore ;)
        • 0 (6 voturi)    
          semidoctu' (Joi, 23 aprilie 2020, 13:04)

          abisala [utilizator] i-a raspuns lui Crop

          Well, ceea ce ai scris arata clar cine-i semidoct. Si clar, avem o generatie de millenials care crede ca le stie pe toate, si surpriza, habat n-are sa inteleaga ce citeste. Era o cercetare care spunea ca nivelul de IQ a scazut dramatic dupa '89. Ce sa vezi, are dreptate. Asa ca... stai in banca matale vezi-ti de treaba, si lasa-ne pe noi astilalti in pace. Nu esti singurul care plateste taxe.
    • -2 (12 voturi)    
      Nu sacrificam nimic (Joi, 23 aprilie 2020, 10:49)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Solutia e la noi sa ne ocupam de copii.
      • +6 (8 voturi)    
        Matematica (Joi, 23 aprilie 2020, 11:37)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        Adica...eu ma duc la lucru ca sclavetele si muncesc ca 48 % din banii mei lunar sa plece la stat iar statul nu-mi ofera nici macar educatie copiilor mei. Basca ca dupa 12 ore de lucru ca sclavul, platit after school ca n-are cine sa stea cu el atata, ma intorc acasa rupt. Acum cu pandemia asta m-am transformat si in profesor. Fie el de muzica, limba romana, limba spaniol, limba germana sau chair matematica. Caci de ce nu? Noi in Romania ne pricepem la tot. Suntem precum Gogu de la gaze. Dam si cu glet pe perete ca doar ce? E complicata treaba ? Nu taticule...platim taxe si sa se livreze. Daca serviciile au fost suspendate, atunci taxele aferente sa fie suspendate, ca sa ma motiveze sa fiu si eu suplinitor pentru copii mei acasa, pentru circa 8 profesori. Grea e logica asta coane. Ai fost pe la scoala ?
    • -11 (23 voturi)    
      Auzi, „sacrifică”! (Joi, 23 aprilie 2020, 10:55)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      De parcă am avea profesori ca-n Finlanda!

      Firea are perfectă dreptate: vom fi stat acasă o lună degeaba dacă dăm drumul la școli, unde - pentru informarea voastră - în marea lor majoritate oricum nu se învața mare lucru nici în condiții pre-pandemie!

      Păi nu mai bine îi lași să învețe de pe Khan Academy decât de la vreun profesor plictisit (în ciuda salariului imens raportat la volumul său de muncă)?
      • +1 (5 voturi)    
        Bai desteptule (Joi, 23 aprilie 2020, 12:19)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Cati copii din Romania au parinti care se ocupa de ei acasa si care fac online cursuri ?
    • -7 (15 voturi)    
      Ce dor iti e tie de educatia romaneasca (Joi, 23 aprilie 2020, 10:57)

      aud_prostia_unora [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Vai ce "sacrificiu" primeste generatia ca nu a mai avut contact de nici 2 luni cu "scoala romaneasca", care ofera o educatie la asemenea standarde de secol 21. Cum iti vei mai putea tu trimite copiii la meditatii cu pandemia asta? Domne' ce tragedie. Sa stii ca ai dreptate...Cum isi va mai putea mentine poporul mioritic "standardele" morale si etice ridicate fara "scoala romaneasca"...o tragedie fara margini!
      • 0 (6 voturi)    
        Bai Bula (Joi, 23 aprilie 2020, 11:34)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui aud_prostia_unora

        Eu am fost la scoala de stat in sectorul 6 al Bucurestiului si desi nu eram un elev stralucit al sistemului romanesc aka ' mioritic' , am reusit sa invat 3 limbi straine si sa termin o facultate cu care ulterior sa-mi deschid un business in Romanica asta. Asa rea cum e Romanica asta. Stiu ca tu esti un individ care habar n-are de sistemul de educatie dar te asigur ca nu tot este 'mioritic' facut in tara asta ci doar exista indivizi care habar n-au ce inseamna scoala pentru ca n-au fost pe acolo.

        P.S Am 28 de ani si sunt milenial.
    • -5 (11 voturi)    
      Asta spuneam ieri! (Joi, 23 aprilie 2020, 11:29)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      Ieri, dupa ce am vazut ultimele cifre:

      "Dintre persoanele confirmate pozitiv, 2.406 au fost declarate vindecate și externate."

      i-am sous sotiei: pina cum, din 20 d emilioane, avem doua mii de persoane care au devenit imune la virus, cate sute de ani dureaza pin cand 60% capatam imunitate??
      • -2 (6 voturi)    
        flattening the curve (Joi, 23 aprilie 2020, 12:22)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        ideea e sa ii avem si apoi sa vedem cum se imunizeaza. Daca sunt sute de mii in spital , oare cati scapa?
  • +16 (16 voturi)    
    Gata...a terminat cu rugaciunile si postul? (Joi, 23 aprilie 2020, 10:18)

    ggiiggii [utilizator]

    Au trecut sarbatorile..."tata de Voluntari" intra puternic in campanie, a inceput sa trimita iar declaratii si articole la HN, sa fie pusa intr-o lumina buna, ei chiar ii pasa de populatie si de oras.
  • +12 (12 voturi)    
    tanti firea (Joi, 23 aprilie 2020, 10:25)

    chiuariu [utilizator]

    dupa 15 mai e si 15 sept 2021. deci scolile se vor redeschide dupa 15 mai 2020. dac anu vrei dupa, inseamna ca le vrei deschise inainte de 15 mai sau exact pe 15 mai (o vineri).
  • +9 (11 voturi)    
    Au timp de inspiratie (Joi, 23 aprilie 2020, 10:27)

    AM1981 [utilizator]

    de la altii cum deschid scolile.
    De exemplu in Germania:
    Fiecare "judet" deschide treptat; dar toti cam cu aceleasi tipar.
    Intai deschid pentru cei din anii terminali, care ar trebui sa dea examene pentru trecerea in stagiul urmator de invatamant. Incep cu ciclul secundar si apoi cu cel primar (majoritatea am vazut ca avanseaza data de 4mai)
    Apoi la o data nesecificata vor revenii si ceilalti copii din invatamantul primar/secundar.
    Nu se spune nimic despre gradinite.
    • +2 (16 voturi)    
      Lasă că și nemții sunt idioți! (Joi, 23 aprilie 2020, 10:58)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

      Ar trebui să deschidă fix invers, întâi grădinițele și ciclul primar - căci sub 15 ani sunt cu mult mai puține cazuri identificate, iar părinții acestor copii sunt mai tineri și ar face forme ușoare și dacă se îmbolnăvesc. Aici trebuie găsită doar o soluție pentru menținerea departe a bunicilor.
  • +10 (16 voturi)    
    ieee.. (Joi, 23 aprilie 2020, 10:33)

    rochiri [utilizator]

    ...o sa stam 2-3 ani fara scoala si nimic.. tata firea trebuie sa vine cu solutii... alte tari cum dau drumul???
  • +12 (16 voturi)    
    Te-a 'ntrebat cineva? (Joi, 23 aprilie 2020, 10:37)

    Ciprian1979c [utilizator]

    Hai sictir! Tu închideai scolile când se punea ploaia! In ianuarie 2017 le ai ținut inchise 3 săptămâni, ca "e zăpadă", in restul tarii se duceau copiii la școală prin nămeți! De fapt, singura ta problema era că ar fi trebuit sa deszăpezești, ca si-ar fi dus ăștia copiii cu mașina la scoli!
  • +5 (9 voturi)    
    O sa se laude (Joi, 23 aprilie 2020, 10:47)

    PowerIon [utilizator]

    ca datorita ei nu se vor incepe scolile. Ca a salvat Romania si o sa ceara a adeziune la USR :))
  • -9 (17 voturi)    
    o mutare care ii va aduce multe voturi.. (Joi, 23 aprilie 2020, 11:03)

    demaGOGU [utilizator]

    ...romanul verde nu crede in educatie, trimiterea copilului sistematic la scoala, samd, dar, desigur, isi doreste libertatea de miscare maxima ptr el.

    din nou Fi-rea fura startul electoral big time.
  • -1 (7 voturi)    
    Si desteapta, si frumoasa, si miloasa! (Joi, 23 aprilie 2020, 11:24)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Se vede clar ca Gabitza este mama-eroina, se gandeste la binel copilashilor!

    Sa ne traiasca Primaritza!
  • +9 (9 voturi)    
    iarasi scoala? (Joi, 23 aprilie 2020, 11:30)

    young_e [utilizator]

    cel mai negru cosmar pentru familia Pandele.
  • +6 (8 voturi)    
    mda (Joi, 23 aprilie 2020, 11:33)

    noi2013 [utilizator]

    Solutia miraculoasa: nu facem nimic. mai bine se gandesc cum igienizeaza scolile, cum decaleaza putin programul pentru a evita aglomeratia la pranz ca altfel stam mult si bine in case si degeaba.

    Nu e vorba strict de ce lectii pierd sau fac elevi, e vorba de presiunea psihologica datorita izolarii, lipsei unui program coerent, dar cine sa se gandeasca
  • -9 (9 voturi)    
    Are foarte mare dreptate.... (Joi, 23 aprilie 2020, 13:40)

    D.Gabriel [utilizator]

    ...degeaba toti postacii platiti sa fie antiPSD o ataca, oricine cu bun simt isi da seama ca are dreptate Firea acum.
    De aceea nu ne vom face bine ca natie niciodata, pentru ca aveti in cap numai politica si nu ratiune.
    • +3 (3 voturi)    
      cine crezi (Joi, 23 aprilie 2020, 15:16)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui D.Gabriel

      ca are atatia bani sa plateasca pe toti cei care se exprima anti psd?
      Aceasta, ca si discursurile electorale ele firutei, este strategie tipic psd-ista care intotdeauna a declatat ca cei care nu gandesc ca ei (si nu sunt de acord cu hotiile lor) sunt dusmanii poporului.
    • +2 (2 voturi)    
      amice... (Joi, 23 aprilie 2020, 18:23)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui D.Gabriel

      manipularile astea stupide marca fierea sa le servesti matale acasa...

      este o diversiune clasica, vezi pe wikipedia "Om de paie"


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by