Primaria Capitalei nu a autorizat marsul biciclistilor programat pentru 10 mai

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 8 mai 2014, 18:37 Actualitate | Administratie Locala


Marsul biciclistilor din 2013
Foto: Facebook/Andrei Gaitanaru
Primaria Municipiului Bucuresti nu a dat autorizatie pentru organizarea marsului biciclistilor programat pentru sambata, 10 mai. Reprezentantii municipalitatii spun ca pe acelasi traseu in zilele de 9, 10 si 11 mai se desfasoara manifestari de amploare, organizate de mai multe insitutii ale Statului, cu ocazia sarbatoririi Zilei Europei. OPTAR si Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti, organizatori ai marsului de sambata, sustin ca protestul respecta toate cerintele legale si ca municipalitatea face un abuz.

"Organizatorii marsului nu au obtinut aprobarea Comisiei de Analiza si Avizare a Cererilor pentru Desfasurarea Adunarilor Publice din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti. Toate adunarile publice sunt stabilite in cadrul Comisiei pentru Aprobarea Adunarilor Publice, din care fac parte reprezentanti ai Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, ai Brigazii Rutiere a DGPMB, ai Directiei Generale a Jandarmeriei Municipiului Bucuresti, ai Brigazii Speciale de Interventie a Jandarmeriei si ai Politiei Locale a Municipiului Bucuresti, Serviciului de Protectie si Paza,  ASSMB si ALPAB. Primaria Capitalei precizeaza ca OPTAR si Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti, autointitulati organizatori ai marsului din 10 mai, nu respecta legea nr. 60/1991, privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice", se arata intr-un comunicat al municipalitatii.


Mai exact, reprezentantii Primariei spun ca nu se respecta urmatoarele articole din lege:

- Art. 2. - Adunarile publice trebuie sa se desfasoare in mod pasnic si civilizat, cu protectia participantilor si a mediului ambiant, fara sa stanjeneasca folosirea normala a drumurilor publice, a transportului in comun, cu exceptia celor autorizate "
-  Art. 5. (2) De asemenea, este interzisa desfasurarea simultana a doua sau mai multe adunari publice distincte, in acelasi loc sau pe aceleasi trasee, indiferent de caracterul acestora.
 
- la art.10 alin 1 al legii 60/1991, se stipuleaza ca organizarea adunarilor publice este interzisa daca "in perioada, locul si pe traseele unde acestea ar urma sa se desfasoare se executa lucrari edilitar-gospodaresti de amploare". "Precizam ca traseul anuntat de catre OPTAR si Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti vizeaza zone pe care se executa lucrari edilitare cum ar fi Arcul de Triumf si Calea Victoriei", sustin reprezentantii municipalitatii.


"In ziua de 9, 10 si 11 mai, in Capitala Romaniei se desfasoara manifestari de amploare, organizate de mai multe insitutii ale Statului, cu ocazia sarbatoririi Zilei Europei. Una dintre aceste manifestari este Festivalul Muzicilor de Fanfara, la care participa peste 800 de artisti din 12 state ale Uniunii Europene, eveniment aprobat in Comisia de Analiza si Avizare a Cererilor pentru Desfasurarea Adunarilor Publice din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti. Este vorba despre o parada a fanfarelor, care se desfasoara pe traseul Piata Unirii - Piata Constitutiei. Cererea OPTAR si a Comunitatii Biciclistilor din Bucuresti coincide cu traseul paradei si locul de desfasurare a Festivalului Muzicilor de Fanfara, deja aprobat de catre Comisie (bd-ul Libertatii-Piata Constitutiei - bd-ul Unirii)", se arata in comunicatul Primariei Capitalei.

Mai mult, reprezentantii Primariei Capitalei acuza organizatorii marsului ca desi nu indeplineau conditiile Legii 60/1991 si nici nu au primit aprobarea Comisiei de Analiza si Avizare a Cererilor pentru Desfasurarea Adunarilor Publice din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, "au promovat un eveniment catalogat  ilegal, inducand in eroare persoanele de buna credinta, care doresc sa participe la manifestari autorizate de promovare a transportului alternativ".

"Mai mult decat atat, desi organizatorii marsului biciclistilor sustin ca promoveaza transportul alternativ, un stil de viata sanatos si drepturi pentru cetateni, facand apel la Lege, chiar ei sunt cei care o incalca, ignorand de fapt legislatia si siguranta cetateanului. Precizam ca de-a lungul anilor, Primaria Municipiului Bucuresti a sprijinit si a incurajat mersul cu bicicleta in Capitala. OPTAR si Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti au primit aprobarea Comisiei de Analiza si Avizare a Cererilor pentru Desfasurarea Adunarilor Publice din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, ori de cate ori cererile au fost conforme legii 60/1991.Totodata, pentru incurajarea transportului alternativ, Primaria Capitalei este partener al Asociatiei BateSaua in organizarea evenimentului Bicilesti, care se desfasoara la fiecare doua saptamani pe bulevardul Kiseleff din Capitala", se mai arata in comunicatul Primariei Capitalei.

OPTAR si Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti, organizatori ai marsului de sambata, sustin ca protestul respecta toate cerintele legale.


"Primaria Generala a emis un document prin care se doreste incalcalcarea dreptului de exercitare a libertatii de exprimare a opiniilor politice, sociale sau de alta natura￯, drept garantat prin Legea 60/ 1991. Organizatorii au depus notificarea cu privire la desfasurarea marsului inca din luna ianuarie (16.01.2014), fiind inregistrata de Primaria Municipiului Bucuresti cu numarul 121405 (vezi documentul in anexa). Acest document a fost inregistrat apoi la Cabinetul Secretarului General sub nr 118/6/17.01.2014. (vezi documentul in anexa).Termenul legal in care Primaria trebuia sa anunte eventualele motive legale pentru care protestul nu poate avea loc trebuiau transmise organizatorilor in maxim 48 de ore. Ieri (7 mai), s-a comunicat ca notificarea protestului a fost reinregistrata cu numarul 118/6/29.04.2014. Mentionam ca reinregistrarea unui document este, conform Codului Penal, un fals. In documentul primit se precizeaza "cererea nu poate fi solutionata favorabil". In luna aprilie, organizatorii au fost chemati la Comisia de Ordine Publica din cadrul Primariei, la 3 luni dupa ce marsul indeplinea deja formele legale de organizare. Neoficial, ni s-a comunicat faptul ca Primarul Sorin Oprescu nu este de acord cu marsul. Acest dezacord nu este stipulat in Legea 60/ 1991.", a postat OPTAR pe pagina de facebook.



"Consideram atitudinea primariei abuziva si lipsita de responsabilitate, in conditiile in care un mars de amploarea aceluia anuntat pentru sambata necesita sprijinul autoritatilor pentru asigurarea ordinii publice. Inca o data, Primaria Municipiului Bucuresti manifesta dispret pentru nevoile si drepturile cetatenilor, limitandu-le dreptul fundamental si incercand o actiune de intimidare cu doar doua zile inainte de protest. In conditiile in care administratia nu a comunicat in termenul legal eventuale motive pentru care marsul nu poate avea loc, marsul va avea loc, organizatorii indeplinind toate prevederile legale stipulate de Legea nr. 60/1991. Anuntam public ca organizatorii vor depune plangere pentru abuz in cazul in care cetatenii vor fi obstructionati de catre autoritati in desfasurarea actiunii care, conform Legii Privind Organizarea si Desfasurarea Adunarilor Publice, este legala", mai scriu organizatorii marsului pe facebook.com

Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti a anuntat inca de acum cateva saptamani ca va organiza un mars de protest, sambata, 10 mai 2014, nemultumiti de faptul ca Primaria Capitalei nu incurajeaza mersul cu bicicleta ca mijloc de transport in mediul urban. Biciclistii sunt nemultumiti si de faptul ca autoritatile locale, prin proiectele aprobate in cadrul Consiliului General si prin alocarile bugetare de anul acesta, incurajeaza doar transportul cu masina personala, in detrimetrul altor solutii alternative de transport.
 
"N-ai piste pentru bicicleta, n-ai parcuri, n-ai trotuare pe care sa poti umbla. Oricat ar vrea Primarul Sorin Oprescu, Podul Basarab nu le poate tine locul acestora. Asa ca hai cu bicicleta pe strada si spune-i primarului Oprescu ca vrei un oras pentru oameni", a declarat Andrei Gaitanaru, reprezentant al Comunitatii Biciclistilor din Bucuresti.
 
Acesta este al treilea an in care Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti organizeaza marsuri de protest in Bucuresti. La protestul de anul trecut au participat cateva mii de biciclisti.

"Dupa ce aproximativ 100 de km de piste pentru biciclete au fost desfiintate de catre Politia Rutiera si, deci, peste 10 milioane de euro au fost cheltuiti ilegali, bicilistii din Bucuresti sunt in continuare nevoiti sa isi negocieze locul in oras. Desi incurajarea transportului nemotorizat este o directie de dezvoltare urbana obligatorie (avand in vedere obligativitatea de a realiza Planurile de Mobilitate Urbana Durabila), Primaria Municipiului Bucuresti nu da semne ca a facut din infrastructura durabila o prioritate. Daca autoritatile locale din Bucuresti ar incuraja mersul pe bicicleta, s-ar crea peste 2000 de locuri de munca si 132 de vieti ar fi salvate in fiecare an de la moartea prin afectiuni pulmonare provocate de noxe auto, potrivit ultimului raport al Organizatiei Mondiale a Sanatatii", se arata intr-un comunicat emis de Comunitatea Biciclistilor.

 
Reprezentantii ONG-ului sustin ca in Bucuresti, biciclistii sunt dezavantajati din mai multe puncte de vedere.
 


"In lipsa unei infrastructuri dedicate, biciclistii sunt nevoiti sa lupte pentru locul lor in trafic. Legislatia ii trimite pe carosabil fara sa ii protejeze, iar soferii ii trimit pe trotuar, adica pe o infrastructura specifica pietonilor sufocata, insa, de masini parcate.Pietonii si utilizatorii mijloacelor de transport in comun sunt, de asemenea, categorii defavorizate ale Bucurestiului: trotuarele sunt, in multe dintre locuri, transformate in parcari, semafoarele sunt prea dese si prea lungi. Toate acestea descriu un oras in care masinile personale au prioritate, iar administratia locala e interesata doar de pasaje subterne si poduri suspendate", se mai arata in comunicatul emis de Comunitatea Biciclistilor din Bucuresti.

Traseul marsului:

Bulevardul Maresal Constantin Prezan - Arcul de Triumf - Soseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff - Piata Victoriei - Soseaua Nicolae Titulescu - Pasajul Basarab - Soseaua Grozavesti - Intoarcere la Intrarea Grozavesti - Soseaua Grozavesti - Pasajul Basarab - Soseaua Nicolae Titulescu - Piata Victoriei - Calea Victoriei - Bulevardul Regina Elisabeta - Bulevardul Schitu Magureanu - Pod Izvor - Splaiul Independentei - Bulevardul Libertatii - Bulevardul Natiunile Unite - Strada Izvor - Calea 13 Sepembrie - Bulevardul Libertatii - Bulevardul Unirii - Bulevardul Dimitrie Cantemir - Parcul Tineretului






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5517 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    Ce lucrari edilitare la Arcul de Triumf? (Joi, 8 mai 2014, 18:46)

    ouyang [utilizator]

    A, ca Arcul e invelit in panza si nu lucreaza nimeni nimic de 2 luni? Am inteles. Se “lucreaza” intens la niste fonduri dedicate. Calea Victoriei oricum nu e functionala, se circula pe o singura banda mai mult, deci nu e mare paguba ca se redirectioneaza masinile pe strazile adiacente. Calea Victoriei cu o banda bate Magheru sau Calea Buzesti? Mai sa fie, pai de ce a stat Calea Buzesti blocata 4 ani? Pentru ce a daramat Oprescalaul casele din zona?
  • -22 (30 voturi)    
    Inca o "minoritate"... (Joi, 8 mai 2014, 19:41)

    CetateanulRoman [utilizator]

    ce vrea sa ne bage pumnul pe git.
    Intr-un oras prost gindit, care abea face fata traficului, care nu are locuri de parcare si trotuare pentru pietoni a rupe din carosabil sau din trotuar pentru ca unii pasionati sa se dea cu bicla cam trei luni pe an (iarna, pe ploaie grea sau peste 35 Celsius nu cred ca o fac) e exagerat. Ar trebui si ceva dusuri dupa....
    Oare nu au aceleasi drepturi si skater-ii? sau roller-ii? unde mai pui ca "uneltele" sint mai usor de parcat! Sau poate calare! Contrar asteptarilor multor ecologisti renuntarea la transportul hipo in favoarea celui moto a fost un act de ECOLOGIE si IGIENA! Pentru cei care nu cred sa incerce in Piata Domului din Saltzburg si vor gusta din plin din beneficiile transportului curat.
    Si cum vor fi piste vor aparea din nou scuteristii! O fericire de care te poti bucura intens in Italia si Grecia, poluind intens si sonor pe deasupra.
    Fluidizati traficul. Mutati tot transportul in comun pe electric. Interziceti taxiurile cu numar de Ilfov - platesc taxe acolo, sa scoata banii tot acolo! Bicla e un moft. Ce-ar fi ca iarna sa nu se curete pe pista lor sa putem merge cu schiuri?
    • +8 (18 voturi)    
      parerea ta e un moft (Joi, 8 mai 2014, 21:45)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      bicla nu e un moft, nu avem inca o masa critica de biciclisti insa daca oamenii ar incepe sa foloseasca bicla am avea mai mult aer curat, oameni mai sanatosi, mai putina aglomeratie, mai putin stres, oameni mai veseli, costuri mai mici deci vor fi mai multi bani pt alte lucruri (carti, haine, ce vrei tu) etc. Dar deh, e greu sa gandesti dincolo de burta.
      • -4 (10 voturi)    
        Dragul meu, nu toti gindim la burta! (Vineri, 9 mai 2014, 11:14)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        de altfel vad ca vrei sa iti ramina mai multi bani pt altele!
        Bicla e un mare moft si atit. Clima continentala de care beneficiem nu permite utilizarea zilnica a biclei. Doar 3-4 luni pe an. In plus uiti de transpiratie. Am avut un coleg ce era eco-sportiv si ne darima cind venea la birou. Gindeste la rece. Nu ai cum sa lucrezi in comunitati inchise circulind pe bicla. Sa reprezinti o firma sau o persoana umblind transpirat sau cu gulerul negru de la praful adunat. Ce faci cind ajungi la intilnire, la scoala (ca elev sau profesor!), in birou sau pe linie intr-o fabrica? Ai loc si timp de dus? (ar aparea apoi problema apelor uzate...) Asta cu bicla e exact ca damblaua cu "stingem becul si aprindem luminari ca sa reducem poluarea"!?!?!?! ce naiba!
        Vrei sa se reduca poluarea? Cu adevarat? Atunci trece tot transportul public pe electric. Transforma gropile de gunoi in generatoare de biogaz si obliga masinile ce merg in oras sa foloseasca aceasta sursa in principal. Obliga ca toate cladirile fara valoare arhitectonica (blocuri) sa fie acoperite cu iedera. Iar blocurile noi sa inlocuiasca finisajele fancy cu panouri solare. Bicla e un mare moft si atit. Canalizeaza-ti energia spre altceva. Si uita de burta....
        • -1 (7 voturi)    
          unii nu gîndesc deloc (Vineri, 9 mai 2014, 14:16)

          Ava_ps [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          Merg pe jos la birou fiindcă e cea mai rapidă variantă. Zilnic, pe orice vreme. Tot zilnic, pe orice vreme (da, inclusiv pe zăpadă, iarna) m-am intersectat cu bicicliști.
          Că unii n-au auzit de deodorant e problema lor. Dacă acum mai bine de 10 ani se putea ajunge la locul de muncă la costum, pe bicicletă, se poate și acum. Vezi țările civilizate, cu aceeași climă ca noi, unde nu cade rangul dacă reprezinți firma și ai bicicletă. Doar în Romînia există mentalitatea imbecilă a parvenitului: dacă stau la oraș e musai să am mașină să arăt ce tare sînt. Iar praful pe care îl invocați vine în mare parte de la țevile de eșapament.
    • +2 (8 voturi)    
      of (Vineri, 9 mai 2014, 11:28)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Dacă îi avem pe frații lor chiar și pe Hotnews, pe care se presupune că nu intră chiar oricine, ce să le mai ceri mitocanilor din trafic, care s-au mutat din căruță în conservă și cred că au ajuns domni? Greu pentru ei să conceapă că fundul cu kilogramele crescânde poate să stea și în altceva decât la căldurică pe scaun, ocupând 10-20 de metri pătrați, și că mersul pe bicicletă nu e o ”pasiune” de 3 luni pe an în București, așa cum nu e o pasiune nici în Amsterdam pentru cele 5 milioane de bicicliști, ci doar un simplu mijloc de locomoție care le face orașul unul dintre cele mai invidiate din lume.
  • +15 (17 voturi)    
    oprescu jeg (Joi, 8 mai 2014, 19:51)

    dandra [utilizator]

    Oprescu jeg-e simplu.
  • -13 (21 voturi)    
    Optar ar trebui sa tina seama (Joi, 8 mai 2014, 20:19)

    VirtuallEcsintescu [anonim]

    Ca un mare festival se desfasoara la Bucuresti in aceasta perioada. Si pana la urma de ce atatea mitinguri ale biclistilor? Au vrut piste, au piste! Punct. Au timp de mitinguri si in alte zile, nu acum cand se desfasoara in Bucuresti Festivalul Muzucilor de Fanfara!
    • +11 (13 voturi)    
      Vorbesti prostii! (Joi, 8 mai 2014, 23:29)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui VirtuallEcsintescu

      Care piste? Alea platite cu 150.000euro/km si desfiintate de politie ca periculoase? S-au platit pe ele peste 10 mil de euro degeaba... bani aruncati pe fereastra!
      Cat despre miting... scrie clar ca a fost anuntat si ceruta autorizatie din ianuarie si primaria si-a batut joc. Nu a raspuns in termen legal, inseamna ca l-a autorizat! Idiot primar mai avem!
  • -13 (21 voturi)    
    Cat mai multe strazi distruse (Joi, 8 mai 2014, 22:53)

    Victtor [utilizator]

    Au aparut din senin unii care au reusit sa distruga traficul din Bucuresti.
    Noi cei care facem naveta zilnic si lucram cu masina nu contam pentru ca nu dam bine la public.
    Se desfiinteaza locuri de parcare, se taie din troatuare si se ingusteaza strazi, doar pentru ca sa se bucure niste adolescenti.
    Pentru acesti copii trebuie amenajate locuri speciale de joaca, ei nu au ce cauta alaturi de automobilisti si nici in parcuri.
    Conduc atat motociclete cat si automobile si pot afirma ca biciclistii sunt un pericol pentru trafic, ei nu respecta regulile, fac prostii si dispar.
    • +10 (14 voturi)    
      periculose sunt masinile si motocicletele, (Vineri, 9 mai 2014, 10:21)

      basilicus [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      nu bicicletele!
      Dar dacă nu vezi diferenta de greutate si viteza.....
    • +6 (14 voturi)    
      trafic (Vineri, 9 mai 2014, 10:36)

      bianchi [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Traficul in Bucuresti e deja distrus. Intr-o masura egala de aglomeratie si nesimtire/prostie (poate chiar mai mult de acestea din urma).
      Bicicleta nu e limitata la locul de joaca, e un mijloc foarte eficient de transport pe distantele din oras. Biciclistii au tot dreptul sa se afle in trafic, la fel ca orice alt vehicul - strazile nu sunt doar pentru AUTOvehicule.
      • -3 (7 voturi)    
        Taxele spun altceva! (Vineri, 9 mai 2014, 11:17)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui bianchi

        automobilistii sint taxati in mod variat pentru a fi construite cai de comunicatie. Daca de miine nu ar mai fi automobile ar plati biciclistii pentru intretinerea lor? E usor sa ceri drepturi fara sa afli ca ai obligatii! Si 5 biciclete cu oameni si bagaje ocupa cam tot atit cit o masina....
        • +3 (7 voturi)    
          Cetatenii au drepturi, Cetatene! (Vineri, 9 mai 2014, 12:08)

          ouyang [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

          accizele din benzina (forma suprema de adus bani la buget mai nou) le platim cu totii prin preturile tuturor produselor. daca ai masina crezi ca tara traieste “doar” de pe urma ta? tara traieste de pe urma celor ce muncesc. si da, astia toti au drepturi la fel ca tine.
          In rest nu-ti convine sa pltesti si vignieta si taxe de autostrada? singurii fraieri care fac asta sunt romanii. in grecia platesi taxa de autostrada din 20 in 20 de km, dar fara vignieta. in bulgaria platesti vignieta, nu mai platesti taxe pe autostrazi. pe langa astea, iti mai baga in benzina accize cu acelasi scop ca taxa sau vignieta respectiv facutul de drumuri. acciza pe care o platim toti. dar da, tu ai o problema ca niste cetateni isi cer drepturile dupa ce sunt oricum furati prin 3 taxe diferite. way to go, Cetatene!
  • +12 (12 voturi)    
    Ajutati-l pe Oprescu! (Vineri, 9 mai 2014, 10:38)

    Lotte [utilizator]

    Ajutati-l sa mai ia si el un ban!
    Nu va enervati ca a dispus construirea unui pasaj de care nu are nimeni nevoie in Piata Presei, care o sa ne macine nervii si timpul ani buni...
    Nu va enervati ca a pus niste cartoane in jurul Arcului de Triumf, ca sa mascheze inactivitatea pe care o vinde ca activitate intensa...
    Nu va enervati ca Bucurestiul e plin de gropi ca niciodata si Primaria nu face nimic!
    Nu va enervati ca Primaria "a curatat caseta de sub Dambovita" si a si anuntat asta cu mandrie proletara promitatnd ca Bucurestiul nu se va mai inunda niciodata. Tocmai s-a intamplat mai rau ca niciodata!
    Nu va enervati ca a bagat sub pres 10 milioane de euro din banii nostri cu abtibilduri pe trotuare numite pompos "piste" pentru biciclete.
    Aroganta si explicatiile inepte ale gusatilor din Primarie, rimeaza cu incompetenta lor si cu delictul de a incasa salarii nemuncite cu bani extrasi din buzunarele noastre!
    Oprescu si ai lui nu mai fac nimic de mult pentru urbe. Totul pentru ei!
    Ati auzit de DNA la Primaria Bucuresti? ...Se pare ca ar avea ceva de lucru...
    Oprescu se crede Dumnezeu! Primarul mascat PSD este in culmea delirului de putere, acum cand "prietenii" lui se cred de neatins si-si fac mendrele.
    Pai cum sa nu "i se rupa" lui Oprescu de niste amarati de cateva zeci de mii de biciclisti care vor un mars, care in mod evident ca nu s-ar lasa cu "Traiasca Oprescu!"...
    Cand vine vorba de opritul muzicii la ora 22:00, ca pe vremea cand era el membru de vaza al PCR, da exemple din Barcelona, Amsterdam, Londra. False de altfel, dar cine sta sa-l verifice?
    Se pare ca apropos de biciclete, Primarul plimbaret pe banii nostri, nu a stat decat prin carciumi prin Europa. Nu a vazut cum sta treaba cu pistele de biciclete in TOATE capitalele Europei!.
    Cum sa inteleaga un primar care are patru limuzine si nicio bicicleta, conceptul de transport ecologic?
    Poate il ajuta Europa sa-si aminteasca...
    • 0 (0 voturi)    
      Felicitari pentru comentariu! (Sâmbătă, 10 mai 2014, 14:57)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui Lotte

      Da ma enervez! Si mai are in plan si altele. De ex sa defriseze vreo 50 ha de pentru a muta gradina zoologica in padurea Baneasa!
  • -3 (3 voturi)    
    Si eu ador bicicleta (Vineri, 9 mai 2014, 12:02)

    Mirobo [utilizator]

    Atat de mult incat ma gandeam ca pentru a putea face ceva pentru aceasta comunitate care creste din fericire,ar trebui sa infiintez un partid al biciclistilor.
    Ce ziceti ? A-ti fi pentru ?
    • +2 (4 voturi)    
      cam neutru comentariul asta.. (Vineri, 9 mai 2014, 20:57)

      AndreiIlie1306247486471 [anonim] i-a raspuns lui Mirobo

      sau sarcastic poate?

      Anywhoo.. merg de peste 5 ani 10 km (per sens)cu bicicleta la serviciu. De cate ori trec pe langa o coada de 1km de masini stau si ma gandesc: chiar toti au nevoie de masina? Chiar toti lucreaza in vanzari / distributie etc?
      Raspunsul este binenteles: nuuuuu..
      Merg pe ploaie, merg pe ger, merg pe canicula.
      Pe zapada nu, ca n-am loc.. si este ilegal. (cam stupid dar ma rog.. )
      Marsul asta este bun. Ii arata lui Oprescu ca nu toti cred ca e masina sfanta..
  • -2 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 10 mai 2014, 10:50)

    [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by