Ce santiere noi se deschid anul acesta in Bucuresti: pasajul de la Piata Presei, pasajul de la Piata Romana, pasajul de pe Bd. Pantelimon, largirea strazii Fabrica de Glucoza, largirea Soselei Pipera - Bugetul Capitalei in 2013

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 12 aprilie 2013, 9:21 Actualitate | Administratie Locala


Santierul de la Pasajul Mihai Bravu
Foto: Hotnews
In 2013, primaria Capitalei vrea sa aloce bani pentru continuarea lucrarilor la strapungerea Nicolae Grigorescu - 56 milioane lei, diametrala Buzesti - Berzei - Uranus 66 milioane lei, penetratia Splaiul Independentei - Autostrada Bucuresti Pitesti 30 milioane lei, largirea Soselei Pipera 8,5 milioane lei, reabilitarea Bd Liviu Rebreanu - 25 milioane lei, reabilitarea Soseaua Pantelimon - 35 milioane lei, si reabilitare Soseaua Iancului - 11 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013 aflat in dezbatere publica. La categoria lucrari de investitii noi, sint prevazuti 15 milioane lei pentru pasajul rutier subteran de la Piata Presei, 5 milioane lei pentru pasajul pietonal de la Piata Romana, 40 milioane lei pentru pasajul rutier de la intersectia Strada Brasov cu Bd. Ghencea si 1 milion de lei pentru pasajul rutier subteran de la Piata Charles de Gaulle.

  • Vezi mai jos toate lucrarile prevazute in proiectul de buget

Valoarea prevazuta in buget reprezinta insa doar citeva procente din valoarea proiectelor, ceea ce ar putea duce, ca si pina acum, la blocaje, in sensul ca primaria va incepe lucrarea, dar nu va avea bani sa o termine.

Pina in urma cu citeva saptamini, lucrarile la strapungerea Buzesti - Berzei - Uranus au fost blocate, o portiune de strada dintre Calea Grivitei si Mircea Vulcanescu raminind decopertata citiva ani. Pe linga neintelegerea cu societatea civila, municipalitatea a invocat si lipsa banilor pentru a continua lucrarea.

O alta lucrare abandonata din lipsa banilor este pasajul de la Lacul Morii. Acesta a fost inceput, s-a realizat un pilon al podului, dupa care a ramas parasit. In aceeasi situatie este si pasajul de pe Mihai Bravu, peste Dimbovita, care este in acest moment abandonat din cauza rezilierii contractului cu firma Romstrade. Lucrarile au fost insa abandonate cu mult inaintea rezilierii contractului, tot din lipsa banilor.

Bugetul alocat in anul 2013 pentru lucrarile de infrastructura este unul saracacios - 333 milioane lei in total. Anul trecut, bugetul pentru investitii in infrastructura de transport a fost de 500 milioane de lei.



Lucrari in continuare:

  • reabilitarea Bd 1 Decembrie: zero lei
  • plata restantelor la Pasajul Basarab: 20 milioane lei
  • plata restantelor la strapungerea Doamna Ghica - Chisinau: 20 milioane lei
  • continuarea investitiilor in sistemul de management al traficului: 1,2 milioane lei
  • continuarea lucrarilor la strapungerea Bd. Nicilae Grigorescu: 56 milioane lei
  • continuarea lucrarilor la diametrala Buzesti - BBerzei - Uranus: 66 milioane lei
  • continuarea lucrarilor la penetratia Splaiul Indepndentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti Piteti - 30 milioane de lei. Mentionam ca Planul Urbanistic Zonal care stabileste traseul acestui drum a fost blocat in instanta de o serie de cetateni care se declara afectati de lucrare si care ar trebui sa fie expropriati. In mod normal, lucrarea nu poate continua fara acest PUZ
  • largire Soseaua Pipera: 8,5 milioane lei
  • reabilitare Bd. Liviu Rebreanu: 25 milioane lei
  • reabilitare Bd. Aerogarii: 16 milioane lei
  • reabilitare Pasajul rutier Muncii: 25 milioane lei
  • reabilitare Pasajul rutier Unirii: 10,5 milioane lei
  • reabilitare Soseaua Pantelimon: 35 milioane lei
  • reabilitare Soseaua Iancului: 11 milioane lei

Lucrari de investitii noi:
  • penetratia Splaiul Unirii - Autostrada Bucuresti Constanta: 0 lei
  • penetratia Bd. Timisoara: 0 lei
  • strapungerea Splai Dudescu: 0 lei
  • largire Bd. Expozitiei: 0 lei
  • largire Calea Grivitei: 0 lei
  • pasajul Doamna Ghica - Colentina: 0 lei
  • pasaj Nordului - Elena Vacarescu: 0 lei
  • pasaj Piata Presei: 15 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 18 milioane de euro
  • nod intermodal Razoare: 0 lei
  • pasaj pietonal Arcul de Triumf: 0 lei
  • pasaj pietonal Piata Romana: 5 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 18,4 milioane de euro
  • largire Fabrica de Glucoza: 84 milioane lei
  • largire Strada Brasov pina la Soseaua Alexandriei cu pasaj rutier la intersectia Strada Brasov - Bd. Ghencea: 40 milioane lei
  • parcari etajate: 0 lei
  • continuarea diametralei Buzesti - Berzei - Uranus pina la Piata de flori George Cosbuc: 0 lei
  • pasaj rutier Bd. Chisinau - Soseaua Pantelimon: 10 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 30 milioane de euro
  • pasaj rutier Piata Charles de Gaulle: 1 milion de lei

Alte lucrari de investitii prevazute pentru anul 2013:

  • 113 milioane lei pentru plata datoriei restante la stadionul National Arena
  • Sala Polivalenta National Arena: 15 milioane lei
  • Modernizarea Patinoarului Flamaropol: 5 milioane lei
  • Achizitie de imobile de pe piata libera: 40 milioane lei
  • Dezvoltare ansambluri de locuinte (nu sint precizate mai multe detalii): 22 milioane lei
  • Alimentare cu apa Ansamblul rezidential Henri Coanda: 5 milioane de lei

Pentru studii urbanistice si studii de fezabilitate sint prevazuti:

  • pentru plata in continuare a planului integrat de dezvoltare urbana pe centrul Capitalei: 12 milioane lei
  • inchiderea Inelului Median (Autostrada Suspendata): 4 milioane lei
  • Planul urbanistic general: 6 milioane de lei
  • Concurs amenajare zona Piata Matache: 0 lei
  • Studiu de fezabilitate pentru centura verde a Capitalei: 1,2 milioane lei
  • Actualizare cadastru verde: 20 milioane lei


Reamintim ca Primaria Capitalei are in 2013 un buget estimat de 3,7 miliarde lei, cu aproape 200 de milioane lei mai mic decat bugetul real (n.r. - dupa rectificare) de anul trecut, potrivit proiectului de buget pus in dezbatere publica pe site-ul municipalitatii.  Din aceasta suma, 1,25 miliarde lei sunt destinati pentru investitii, 2,4 miliarde lei pentru cheltuielile curente si 817 milioane lei pentru subventiile la RADET si RATB. Anul trecut, subventia pentru cele doua regii a fost de 1,1 miliarde lei. Potrivit reprezentantilor RATB, in acest an s-a cerut o crestere a pretului biletelor pentru a se micsora subventia. Majorarea pretului biletelor trebuie aprobata insa de Consiliul General al Municipiului Bucuresti.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


11460 vizualizari

  • +15 (15 voturi)    
    Investitii spre sud-vest ???? (Vineri, 12 aprilie 2013, 9:43)

    rov [utilizator]

    Daca pleci din centru spre Brasov in 45-60 minute ajungi in Ploiesti.
    Daca mergi spre Craiova, Timisoara in 45 de minute nu reusesti sa iesi din Bucuresti.
    De ce nu se intervine pentru largirea Prelungirii Gencea, strapungerea Blvd. Timisoara, fluidizare Blvd Ghencea ??????
    Solutia Ciurel nu cred ca este fezabila, nici podul Basarab nu are bretea de legatura cu splaiul...iar in zona e si in conditiile actuale blocaj...
    Pe cand vedem un primar, conslier, adusi in instanta pentru decizii proaste si/sau partizane ???
    Oprescu pare dus rau cu pluta, iar sarmanul Videanu a avut grija sa-si puna fabrica pe breataua de intrare in centura dinspre A1 in loc sa fluidizeze traficul...
    • -3 (5 voturi)    
      Podu ciurel (Vineri, 12 aprilie 2013, 10:27)

      lokkos [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Tot aud de ani de zile ca srtapungerea ciurel-splai nu-si are rostul. Daca nu stiai, va fi amplasata intre 2 din cele mai mari cartiere din bucuresti: Militari si Crangasi. Stii cum se face accesul in centru din aceste cartiere? ori pe iuliu maniu, ori pe podul grant care sunt graoznice dimineata. Splaiul independentei este aproape gol pana la izvor. ( aici se revarsa cei care vin de pe iului maniu prin cotroceni)
      Intradevar, prelungirea strapungerii pana la autostrada este trasa de par, costa mult, expropieri foarte multe.
      Dar un pasaj peste soseaua virtutii este binevenit in zona, avand in vedere ca nici macar nu poti sa schimbi sensul de mers daca esti pe virtutii in zona.
      • +3 (5 voturi)    
        calea Giulesti (Vineri, 12 aprilie 2013, 12:18)

        bedexe [utilizator] i-a raspuns lui lokkos

        Se poate face pe calea Giulesti - Centura.

        Simplu, comparativ cu strapungerea.
    • +6 (6 voturi)    
      never, never! (Vineri, 12 aprilie 2013, 11:50)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Raspunsul la intrebarea ta cu instanta este ca in poesia lui E,A. Poe: "never, never, nevermore!"
      Lucrarile de infrastructura, si chiar cele banale de reparatii / intetinere au ca deviza constanta: "de ce sa faci un lucru bine, cind poti sa il faci prost? daca il faci prost, tot firma ta vine dupa 6 luni sa asfalteze din nou sau sa schimbe bordurile, si incasezi alti bani!"
      Principiul se aplica si la solutiile majore de infrastructura: dca un pasaj este bun, functional, l-ai facut si gata! Daca este prost, mai trebuie sa faci altul, deci alte studii de fezabilitate, alte comisioane, alte palti, ca doar nu dai de la tine din buzunar, dai din banii contribuabililor!
  • +2 (4 voturi)    
    Esti "mare" Oprescule (Vineri, 12 aprilie 2013, 10:04)

    Zummm [utilizator]

    Dar mai Opreste-te si tu ca prea vrei sa intri in istorie
  • +12 (14 voturi)    
    Halal primar (Vineri, 12 aprilie 2013, 10:09)

    vladf [utilizator]

    Doctore mai bine te intorci la operatii pt. ca pacientul Bucuresti este in stare de coma sub mainile tale.
    Ai un pod pe Cal. Vacaresti care este in aer de cativa ani, ai un bulevard pe langa gara care iarasi este in paragina.
    Ai fost in stare sa finalizezi doar ce au proiectat si au contractat altii, dar tu .... esti bun doar de glume si bascalie.
    Bulevardele facute de Videanu, cu tot cu bordurile lui, au ajuns in paragina, nu le intretine nimeni.
    In schimb cal. 13 Septembrie a fost decopertata si asfaltata cand era foarte buna de circulat.
    Asa se fac banii? Chipurile asfaltati si in realitate topiti bitumul decoperat si-l puneti la loc?
    Avem nevoie de profesionisti la primarie nu de mascarici.
    • 0 (0 voturi)    
      Avem ghinion (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 21:28)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui vladf

      Mascaricii din politica si administratie au obrazul gros si isi vad linistiti de propriul interes orice ar spune cei din jurul lor.
  • +8 (10 voturi)    
    Bai Dr. Oetker... (Vineri, 12 aprilie 2013, 10:16)

    ciocardel [utilizator]

    ...termina dracului intai lucrarile incepute care sunt acum in conservare si mai vezi dupa aceea daca mai raman bani si pt. alte lucrari noi.
    Ai blocat Bucurestiul in zonele respective! Vrei sa apara alte blocaje in oras?
    • 0 (0 voturi)    
      Vorba lui Zummm (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 21:38)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui ciocardel

      NU vrea decat sa intre in istorie si sa fie permanent un subiect pentru massmedia.
      A invatat de la inaintasi ca este cea mai usoara cale de a deveni la un moment dat presedintele tari.


      In opinia mea pasajele rutiere subterane de la Piata Charles de Gaulle si din Piata Presei vor fi o gaura neagra la bugetul primariei.
      Pasajele subterane la doi pasi de lacul Herastrau vor implica niste costuri de executie si intretinere mult mai mari decat cele preconizate.
      In opinia mea pasajele nici macar nu sunt necesare. Nu cred ca situatia in acele intersectii este atat de grava incat sa fie necesare astfel de investitii.
  • +9 (11 voturi)    
    Eroii Revolutiei (Vineri, 12 aprilie 2013, 10:29)

    tybvaly [utilizator]

    Pasajul pietonal de la Eroii Revolutiei care tb doar finisat cand va fi inaugurat?
  • +6 (10 voturi)    
    Doctorul Oprescu: penetratii si strapungeri! (Vineri, 12 aprilie 2013, 10:56)

    Chiar Eu [utilizator]

    Citind lista nu poti decat sa constati ca omul asta are o singura obsesie: traficul. Dar un in sensul limitarii poluarii in oras, a obtinerii unui oras mai prietenos cu oamenii. Se doreste intensificarea si incurajarea traficului pe toate caile. Despre celelalte probleme ale oamenilor din acest oras ce reies din multele sondaje de opinie realizate de-a lungul anilor nicio vorba! Avem un oras cu mai putin spatiu verde pe locuitor decat prevad normele europene si asta in conditiile in care cimitirele au fost incluse la "spatii verzi". Nu observ in buget nicio investitie pentru crearea unui nou parc (spatiu verde, nu altceva). Exista o problema cu cainii vagabonzi: 16000 de persoane muscate anul trecut. Se creaza vreun adapost ceva pentru indepartarea lor de pe strada? Aspectul cladirilor din oras este o alta problema. De exemplu, in zona Lipscani s-au refacut strazile (asa cum s-au refacut, cu "descoperirile de petrol ulterioare") dar cladirile in marea lor majoritate arata la fel inainte. Multe dintre ele arata groaznic si unele stau chiar sa cada. Vreo investitie ceva pentru rezolvarea acestei probleme?...
  • +13 (13 voturi)    
    pasajul de pe Mihai Bravu (Vineri, 12 aprilie 2013, 11:13)

    dragsor [utilizator]

    a fost abandonat din alte motive
    din cauza ultilităţilor găsite şi neprevăzute în proiectul tehnic, vor fi montaţi doar 13 piloni in loc de 21
    Pus în faţa acestei situaţii, şi de teamă să nu piardă lucrarea, constructorul - firma Romstrade, - a făcut de capul lui un nou proiect care prevede construirea unui pod cu mai puţine „picioare”, dar mai scump cu aproximativ 7 milioane de euro. Mai mult, a început să monteze pilonii în alte locuri decât cele prevăzute de studiul iniţial, o altă ilegalitate flagrantă. Culmea, podul ar urma să aibă şi o lungime mai mare. Toate acestea, fără să anunţe înainte Primăria Capitalei, ai cărei inspectori ar trebui să verifice periodic lucrarea. Constructorul chiar s-a apucat de lucru, după care, ca să intre în legalitate, a trimis hârtie la Municipalitate, dar Primăria Capitalei nu a semnat actul adiţional
    Una peste alta pasajul era din start inutil pentru ca se circula destul de bine înainte de şantier. marea problema in zona nu este intersectia respectiva ci cea de la Piata Sudului unde au loc blocaje de circulatie interminabile
    • 0 (0 voturi)    
      Te doare capul! (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 14:20)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui dragsor

      Cum poti sa scri asemenea prostii! Pasajul a fost ,, comandat,, de cei ce au facut turnurile dar nu se circula de loc bine: coada se intindea in pana sus la BIG! Dar pe cine intereseaza zona de sud! daca ar fi fost pipera?1
  • +12 (14 voturi)    
    La noi, ca la nimeni (Vineri, 12 aprilie 2013, 11:23)

    B.Dan [utilizator]

    De ce nu se termina lucrarile incepute si abandonate inainte de inceperea altor lucrari? Pasajul Mihai Bravu este cel mai bun exemplu. Cum se face ca se redirectioneaza bani catre lucrari noi si cele incepute sunt lasate neterminate? Eu nu-mi pot explica logica acestor fapte...
  • +11 (13 voturi)    
    proiecte (Vineri, 12 aprilie 2013, 11:49)

    codrean [utilizator]

    Parca era vorba sa se termine mai intai santierele in lucru, . Abureala asta cu ce vom face si vom drege este pentru prosti, spre a nu vedea realitatea care ne apasa si guvernul nu o poate rezolva
  • +12 (14 voturi)    
    Iar incepe proteza sa sape in Bucuresti?! (Vineri, 12 aprilie 2013, 11:57)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Bai, ametitule!
    Termina ce este inceput!
    E de ajuns de mult praf ca sa incepi iar sa faci ca porcul! Termina ce ai inceput!
    Si apoi, de unde ai bani de inceput lucrari daca nu ai bani sa le termini pe cele incepute?!
  • +3 (5 voturi)    
    Pipera/Glucozei Sens unic (Vineri, 12 aprilie 2013, 12:23)

    bedexe [utilizator]

    Pe Pipera si Glucozei se pot face sensuri unice, una intr-o directie, alta in cealalta si sa se foloseasca pasajul ala inutil facut.

    Scoase semafoarele de pe Barbu Vacarescu (kaufland, titeica, glucozei, pipera, Pod baneasa, Pasaj Baneasa).

    In bucuresti exista o situatie tampita: semafoare la intersectii cu pasaje.

    Si in primul rand, urgenta 0, trebuie pusa Banda Unica pentru RATB, si apoi facut restul pentru masini.

    Cu banda unica va scadea incarcarea pe strazi.

    1. Se decide azi introducerea benzii unice* intr-o sambata peste o saptamana sau doua.
    2. Intre timp se mediatizeaza, se pregatesc indicatoare.
    3. In sambata respectiva, intra in vigoare decizia. Politia Rutiera si Politia Locala o aplica in strada timp de 1 saptamana doar cu avertismente.
    4. Dupa 1 saptamana, se aplica amenzile pentru cei care o incalca.

    *Pe strazile cu 1 banda pe care circula RATB se interzice accesul altor autovehicule cu exceptia riveranilor

    De ce banda unica pentru RATB?
    Cateva puncte (nu in ordinea importantei) care sa demonstreze utilitatea acestei idei, mai ales pentru Bucuresti:
    1. RATB-ul va sosi in momentele fixate
    2. oamenii, stiind exact timpii, vor incepe sa foloseasca ratb-ul (cu masinile vor sta blocati; in plus este si mai ieftin)
    3. la serviciu si seara acasa nu se mai pierde timp cu cautarea unui loc de parcare
    4. vor fi mai multe locuri de parcare disponibile in zonele de interes (nu mai sunt ocupate de cei care vin la serviciu cu masinile)
    5. aglomeratia se va reduce
    6. poluarea se va reduce (noxe, pulberi, zgomot)
    7. creste siguranta in trafic
    8. cei care au strict nevoie (masinile de aprovizionare) vor
    9. serviciile de urgenta vor putea interveni mult mai rapid, ceea ce este in interesul nostru.
    10. se va reduce numarul de taxiuri
    • +3 (5 voturi)    
      Remarci (Vineri, 12 aprilie 2013, 16:15)

      antrax [utilizator] i-a raspuns lui bedexe

      1. Banda dedicata pt autobuze exista deja in unele locuri. Pe blv Decebal, de la P-ta Muncii pana la Unirii e banda dedicata (nu stiu daca se aplica amenzi dar e marcat pe asfalt). Prin Vestul Europei pe banda aia au voie sa circule si taxiurile, ca idee, ca si calatorul ala care plateste ia un taxi ca sa ajunga mai repede, nu sa stea blocat in trafic si cu contoarul pornit. La fel si masinile speciale (politie, salvare, pompieri) pot folosi banda respectiva. Pe de alta parte exista cateva bulevarde in Buc unde exista si autobuz (care merge pe banda 1) si tramvai (cu sina pe centru, sa zicem banda 4). Deci din 4 benzi, 2 sunt dedicate celor 2 metode de transport. Mai logic ar fi sa se faca sinele de tramvai ingropate si sa poata circula si autobuzele pe aceeasi banda, si sa foloseasca aceleasi peroane ca si tramvaiul. Sau optimizat transportul si decis care din cele 2 ramane.
      In nici un caz nu vad cum ar scadea nr de taxiuri. Singura metoda sa nu creasca este limitarea nr de licente emise, cum se face acuma, si baietii au gasit metoda cu inregistrat masina in localitatile limitrofe din jud Ilfov.

      Ma gandesc totusi care ar fi efortul sa implementezi banda unica asta intr-o zi :). Poate in vreo 6 luni sa acopere tot orasul...

      Revenind la celelalte puncte, pana una alta singurul mijloc de transport care vine relativ la timp este metroul. Chiar si cu banda dedicata, autobuzul tot va intarzia din diverse motive (semafoare, pietoni, accident, intersectie blocata, etc).
      Oamenii nu folosesc RATB din mai multe motive, nu numai pt ca stai blocat in trafic, inghesuiala, miros, caldura vara (vezi autobuzele Mercedes de 100.000EUR bucata fara aer conditionat), traseu, etc.
  • +6 (6 voturi)    
    curiozitate (Vineri, 12 aprilie 2013, 12:36)

    Ava_ps [utilizator]

    Straniu, dar nu văd că își propun să termine în acest an lucrări începute. Fraza din Drumul Taberei ”în trei ani aici va fi stația ta de metrou” este genială prin neasumarea termenului de finalizare.
  • +7 (9 voturi)    
    catre d-nul primar (Vineri, 12 aprilie 2013, 12:50)

    aladinculampafermecata [utilizator]

    Dileala in zona politica (deci si la primarie) e in crestere, cam cum e Dunarea pe la Galati zilele astea, adica puhoi.
    De asemenea, nu duce lipsa mai niciun politician de grandomanie, deci si d-nul Primar e premiant la asa ceva.

    O sa incerc sa provoc la un pariu: o lucrare ce urmeaza sa fie inceputa, de ex pasajul de la Miorita, o sa dureze cel putin dublu fata de proiect si o sa coste cel putin la fel (dublu sau mai mult), iar constructorii, o sa fie de la o firma minuscula, cu 10 angajati max.
    Penalizarile pentru termene or sa fie asa, de fatada iar pricipalele probleme or sa fie vremea si lipsa banilor…….si apropose de bani, vreau sa stiu si eu numele proiectantului(ca cica a fost un proiectant) care a fost platit(bine rau!!!!), sa proiecteze faimoasele piste pentru biciclisti pentru ca, D-le primar, va spun sincer parerea mea(!!!), este ori un mare spagar(ceea ce poate fi plauzibil, dar nu suficient-macar o bruma de profesionalism trebuia sa se vada), ori handicapat cu scoli facute pe la Bamboo…aaa! si mai e si varianta celor doua combinatii.
    Sa concluzionez: nu cred ca o sa arda lumanarea pe care o sa o aprind in sanatatea voastra, a hotilor ce furati “mai mult decat putem produce”.
    Deci, SANATATE CAT VA DORESC EU !!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Pasajul Mihai Bravu (Vineri, 12 aprilie 2013, 20:57)

    comentez [utilizator]

    Dar Pasajul Mihai Bravu? aud?

    Daca nu sunt in stare sa faca pasajul cred ca nu semn de respect fata de cetatean era sa astupe gropile alea (ma scuzati, le-au astupat dar au aparut intr-o luna), sa faca niste marcaje de incadrare unde se deviaza benzile ca sa nu mai fie asa harababura.
  • 0 (0 voturi)    
    MARE NESIMTIRE (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 14:13)

    sun [utilizator]

    Au inceput de 3 ani pasajul de la MIHAI BRAVU si l-au abandonat facand traficul un calvar! Daca era in nord se gaseau bani pentru ca ei consilierii si primarul securist inclusiv toti acesti oameni superiori care ne conduc stau in centru-nord! Da saracimea (la minte) ii voteaza cu 85%!
  • 0 (0 voturi)    
    pfff..ma ingrozesc cand vad limitarea romanilor!!! (Miercuri, 24 aprilie 2013, 19:08)

    hunt [utilizator]

    bhai romanashilor.. ...ma ia durerea de cap cand vad atatea pareri date ca la coltul blocului spargand seminte!!! hai s ava spun ca NU ARE BUCURESTIUL : bhai...nu avem SOSEA DE CENTURA...SOSEA DE CENTURA SI SOSEA DE CENTURA..apoi...NU AVEM PARCARI in oras...stiti voi cat reprezinta traficul d etranzit 25-35 la suta dintre masinile aflate in trafic nu au treaba cu orasul..ar putea superb d ebine sa foloseasca utopica sosea de centura si noi am circula muuuult mai biune si am respira aer mai putin ucigator...dar, ca pe multi romani cu ochelari de cal si imbecilizati de cocalarism si telenovele proste(chiar si politica in romania pute a manele..:(( ) nu vreti s avedeti adevarul si importanta unor ADEVARATE solutii pentru oras..voi sunteti specialiti in semafoare(subscriu ideea ca din 2 in 2 m sunt semafoare care trebuiesc desfiintate..dar asta e alta poveste!)...specialisti in devieri si largiri..tipic...bhai pipalilor...astia au tot interesul sa ne tina strasi cu usa in oras..sa consuma benzina, motorina...sa ne futem nervii si vietile ....sa le stam in genunchi si sa le facem felatii triste...cand vom intelege ca un oras modern si civilizat are nevoie d ecel putin o sosea de centura cu pasajele aferente la intrari -iesiri...cand vom intelege ca avem nevoie de parcari subterane din km in km cu muuulte locuri..cand vom intelege asta, abia atucni vom putea pune in aplicare mai tot ce sugerati voi..pana atunci, pentru ca ati votat o beizadea bolsevica care are pe constiinta multi morti in spitalul din care a fost scuipat.....ne vom duce crucea si vom inghiti rahat...ca asta e aerul din oras...platim taxe sa murim incet si in chinuri ...sa ne distrugem vietile si implicit sanatatea pe strazile supraglomerate de poporul care abia a invatat ce inseamna bicicleta..............


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by