Primaria Capitalei vrea sa introduca sens unic pe bd. Carol, bd. Barbu Vacarescu, bd. Lacul Tei, str. Ramuri Tei, Soseaua Progresu, Calea Dorobantilor. Vezi cum va fi reconfigurata circulatia in centrul orasului

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 15 noiembrie 2012, 20:02 Actualitate | Administratie Locala


Sens unic str. Calderon
Foto: Hotnews
Primaria Capitalei vrea sa introduca sensuri unice pe mai multe bulevarde importante din Capitala. Sunt vizate: bd. Carol - de la intersectia cu Calea Mosilor pana la Universitate, Calea Victoriei in intregime, bd. Barbu Vacarescu, bd. Lacul Tei, str. Ramuri Tei, Soseaua Progresu, Calea Dorobantilor si str. Polona. De asemenea, se propune infiintarea de benzi unice pentru RATB pe urmatoarele artere: bd Carol, Splaiul Independentei, bd. Libertatii, bd. Unirii, bd. Decebal, bd. Carol, bd. P. Protopopescu, Calea Mosilor noua, bd. Dacia, str. M. Vulcanescu, sos. Cotroceni, Calea Floreasca, sos Barbu Vacarescu, bd. Lacul Tei. Proiectul care cuprinde aceste reglementari a fost discutat miercuri la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei.

Potrivit proiectului discutat la Comisia Tehnica de Urbanism, municipalitatea doreste sa reconfigureze circulatia rutiera pe urmatoarele artere:
- sensul unic de pe bd. Elisabeta se prelungeste si pe bd Carol. Acesta va incepe de la intersectia cu Calea Mosilor. In paralel, va fi propus sens unic pe traseul Calea Victoriei - str. Doamnei - str. Florescu -str. Negustori - str. Plantelor;
- se prelungeste sensul unic de pe str. Mircea Vulcanescu, de la intersectia cu bd. Dinicu Golescu pana la intersectia cu Calea Plevnei;
- se prelungeste sensul unic de pe Calea Victoriei din dreptul CEC pana la Splaiul Independentei. Calea Victoriei va avea pe tot traseul sau trei benzi, in spatiul rezultat in urma acestei schimbari urmand sa se amenajeze piste de biciclisti.
- sens unic pe bd. Barbu Vacarescu dinspre str. Glinka spre sos. Pipera, in tandem cu Calea Floreasca. in aceeasi zona se propune cuplul bd. Lacul Tei (sens unic spre centru) si str. Ramuri Tei (sens unic spre Colentina).
- Soseaua Progresului va fi sens unic dinspre intersectia de la Razoare spre str. C-tin Istrati, iar pe un segment din soseaua Viilor se va putea circula doar dinspre str. C- tin Istrati spre Calea Rahovei;
- sens unic pe Calea Dorobantilor - directia dinspre Nord spre Centru;
- sens unic pe str. Aurel Vlaicu - Calea Floreasca pana la str. M. I. Glinka - directia dinspre Nord spre Centru;
- sens unic pe str. Ghiocei - Domnita Ruxandra - Icoanei - A. Verona - directia dinspre Nord spre Centru;
- sens unic pe Polona intre M. Eminescu si Stefan cel Mare - directia dinspre Centru spre Nord;
- sens unic pe str. Popa Rusu - Toamnei - Despot Voda - directia dinspre Centru spre Nord;
- se prelungeste tronsonul de sens unic de pe str. Vasile Lascar de la inters cu str. Italiana pana la str. A. Calinescu;
- sens unic pe Calea Grivitei intre intersectia cu str. Polizu si str. M. Vulcanescu - pe directia Vest-Est;
- sens unic pe str. Sfintii Voievozi de la Calea  Grivitei la Piata Sf. Voievozi - pe directia Vest-Est;
- sens unic pe str. Sevastopol - pe directia Vest-Est;
- sens unic pe str. Gh. Manu - str. Occidentului - str. Polizu - pe directia Est-Vest;:


Municipalitatea propune si infiintarea de benzi dedicate autobuzelor pe: bd. Carol, Splaiul Independentei in zona centrala, bd. Libertatii, bd. Unirii, bd. Decebal, bd. Carol, bd. P. Protopopescu, Calea Mosilor noua, bd. Dacia, str. M. Vulcanescu, sos. Cotroceni, Calea Floreasca, sos Barbu Vacarescu si bd. Lacul Tei.

Comisia Tehnica de Urbanism va anunta ce decizie a luat vizavi de acest proiect in urmatoarele zile.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















7712 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    hehe (Joi, 15 noiembrie 2012, 20:39)

    Mazeta [utilizator]

    Nu vă faceți speranțe, bicicliștilor. Burtoșii sunt încă la putere.
  • +6 (6 voturi)    
    Biciclete (Joi, 15 noiembrie 2012, 21:12)

    Alfabetix [utilizator]

    Despre benzi pentru biciclete nimic? Pentru primarie nu exista acest transport alternativ care are micsora aglomeratia de masini?
    Deja au inceput sa imi scartaie rotitele de sofer cand am vazut stirea: ce ne mai asteapta? cate ore de stat in trafic? Cu podurile noi ne-am lamurit...
  • +4 (4 voturi)    
    N-AVETI O SCHITA? (Joi, 15 noiembrie 2012, 21:22)

    schroedinger [utilizator]

    Ce se intampla cu tramvaiele sau troleibuzele?
    • +2 (4 voturi)    
      Vor avea banda dedicata pe sensul de "nu". (Joi, 15 noiembrie 2012, 21:43)

      iosiP [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Cel putin asa presupun!

      Ramane problema ca desfiintarea unui sens implica un trafic sporit in sensul respectiv pe arterele paralele!
      Care artere paralele, ca in unele cazuri nu vad decat stradute?
  • +7 (7 voturi)    
    o (Joi, 15 noiembrie 2012, 21:34)

    kin3zu78 [utilizator]

    intreaga harababura, asa au facut si pe zona dacia, eminescu - zona piata gemeni , ca sa poti sa ajungi din strada din care vine tramvaiul de la Stefan cel Mare catre Mosilor nu poti avea cale de ales decat sa mergi de la zona intersectiei cu Eminescu pana la Maria Rosseti , o gramada de sensuri unice gandite total aiurea cand mai simplu era sa puna niste taxe si impozite mai MARI celor cu masini, sa introduca taxa de acces in centru , sa nu mai aprobe construirea de blocuri cu o gramada de etaje in zone unde drumurile de acces numai permit preluarea de trafic suplimentar etc. Vrei sa ai masina la nas plateste tata, au ajuns drumuri cu 2 sau 3 benzi sa ramana la doar 1 sens pentru ca restul de 2 sau facut parcari, numai vorbesc de faptul ca sunt multe zone in care tu ca pieton esti OBILGAT sa mergi pe carosabil intrucat pe trotuar nu ai loc de masinile parcate. Si da...sunt si eu sofer si am masina !
    • +4 (4 voturi)    
      Hai sa nu deraiem (Vineri, 16 noiembrie 2012, 9:22)

      Kap [utilizator] i-a raspuns lui kin3zu78

      Ai dreptate, sensurile astea nu sint gindite deloc.Sint trintite prosteste fara alternative sau un mimimum de studii de impact.
      Taxe sau impozite marite?Asta e o prostie care nu merita comentata.
      Solutia cea mai simpla si eficienta pe care nu o aplica nenorocitii astia are 2 componente:
      - parcari (nu pe carosabil) in multele zone nefolosite sau care nu sint identificate in lipsa crasa de interes, pentru care consilierii asteapta investitori platitori de spaga;
      - amenzi amenzi amenzi care sa creasca exponential pentru cei ce lasa masinilie aiurea, eventual pe avarii, incurcind circulatia.Iar pentru unii ridicare, dar de catre primarie!
  • +6 (6 voturi)    
    Biciclistii? (Joi, 15 noiembrie 2012, 21:48)

    NuVreau [utilizator]

    De laudat faptul ca vom avea benzi dedicate transportului in comun. Imi doresc insa si piste pentru biciclete. Este singura solutie viabila si ieftina pentru decongestionarea Bucurestiului.
  • +9 (9 voturi)    
    se agita degeaba :) (Joi, 15 noiembrie 2012, 22:45)

    dr_bear [utilizator]

    Bucurestiul e mult mai "aerisit" de cand benzina a ajuns 6 lei/litru ,de fapt cam de prin 2008 nu am mai vazut harababura din trafic de dinainte de acest an...
    Tin minte ca pe 21 decembrie 2007 am facut 3 ore si 45 de minute din Pipera pana la Sebastian ,si pe Calea Victoriei am iesit din masina si m-am dus la Pizza Hut ,am comandat ,am mers la toaleta ,am luat mancarea ,si cand m-am intors cel din fata mea avansase 3 metri! :)
    Nu am mai facut mai mult de o ora ,de 2 ani incoace in niciun drum prin Bucuresti cu masina ,si prevad ca situatia se va imbunatati fortat...De unde metroul era aproape gol la anumite ore in anii aceeia ,acum se intampla chiar si sa astepti un al doilea tren daca nu te grabesti foarte tare datorita aglomeratiei.....
    Viata in oras ,merge mai departe ,doar ca nu neaparat si pe 4 roti....
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 16 noiembrie 2012, 9:24)

      Marcu. [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

      Amin!

      Multumim, criza!
      • +2 (2 voturi)    
        oare? (Vineri, 16 noiembrie 2012, 12:34)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Marcu.

        unul din efectele crizei (inclusiv politice) este si emigratia tinerilor. in ultimii ani multi romani care au calificari la nivelul celor din occident au plecat... si au lasat loc in trafic...
    • +2 (2 voturi)    
      trafic (Vineri, 16 noiembrie 2012, 11:08)

      Manimal [utilizator] i-a raspuns lui dr_bear

      intradevar pretul benzina a schimbat total traficul din bucuresti .... pai in 2008 mureai cu masina pe drum pana ajungeai acasa...

      impreuna cu pasajul basarab ajuta foarte mult ..... degeaba critica lumea pasajul, e cel mai bun lucru care s-a facut pentru traficul din capitala de la revolutie incoace
  • +2 (2 voturi)    
    calea victoriei va fi ok (Vineri, 16 noiembrie 2012, 11:53)

    edx [utilizator]

    cel putin pe Calea Victoriei in proiect sunt prevazute benzi pentru biciclete langa trotuare si separate si de carosabil si de trotuar. De asemenea trotuarele sunt marite. Este un proiect bun, va aduce trafic pietonal/ciclist in zona si va creste vadul comercial foarte mult.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by