VIDEO ​​FOTOGALERIE Pasajul Pipera a fost inaugurat. Soferii vor putea circula pe pod incepand cu ora 16.00

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 30 aprilie 2012, 16:05 Actualitate | Administratie Locala


FOTOGALERIE Pasajul Pipera
Primaria Capitalei a inaugurat, luni, Pasajul Pipera. Soferii vor putea circula pe pod incepand cu ora 16.00. Potrivit datelor furnizate de Primaria Capitalei, pasajul a costat peste 32 milioane de euro si se estimeaza ca va fi folosit zilnic de 48.000 de autovehicule care intra in oras si alte 48.000 de masini care ies din oras. Sub pasaj s-au facut si 200 de locuri de parcare pentru locuitorii din zona. Fata de termenul oficial, februarie 2012, lucrarea a fost finalizata cu trei luni intarziere. Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a promis ca se va putea circula pe pod inca din octombrie 2011.

Pasajul Pipera incepe pe Soseaua Pipera, inainte de intersectia cu bd. Barbu Vacarescu, traverseaza bd. Barbu Vacarescu, Calea Floreasca si ajunge la sol cu 200 de metri inainte de intersectia Soselei Pipera cu bd. Nicolae Caramfil. In cadrul acestui proiect, municipalitatea a largit si Soseaua Pipera de la o banda la doua benzi pe sens.

Scopul acestui pasaj este de a fluidiza traficul in zona Pipera - Soseaua Pipera, str. Dimitrie Pompeiu si Fabrica de Glucoza - dar si de a prelua traficul de pe viitoarea autostrada A3 Bucuresti-Ploiesti. "Se elimina conflictul de trafic de la nivelul solului, la intersectia cu bd. Barbu Vacarescu si Calea Floreasca, prioritizandu-se astfel ambele directii", a declarat pentru HotNews.ro Madalin Dunmitru, seful Directiei de infrastructura din cadrul Primariei Capitalei.

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu a declarat ca ar putea aparea probleme la intersectia cu str. Nicolae Caramfil, unde cei care vin de pe pasaj si fac stanga spre oras au la dispozitie o singura banda pe sens. "Si acum avem probleme la Caramfil ca acolo nu poate fi largit. Am incercat sa facem un sens giratoriu mic, dar nu a functionat. Va ramane acolo cu o prioritizare, cu trei benzi, cu o banda de stanga (n.r. pe Pipera) si cu stopuri in trei timpi. S-a incercat (n.r. cu sens giratoriu), dar nu este spatiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra in zidul bisericii. Vom avea stopuri in trei timpi. Ne gandim si sa facem doua benzi de intrare dimineata si doua de iesire seara, alternativ in functie de trafic. Oricum, dupa deschiderea pasajului, traficul in zona va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de politie", a declarat Oprescu.



Astfel, in functie de valorile de trafic intregistrate, pe soseaua Nicolae Caramfil, incepand de la intersectia cu Pipera si pana la Ambasada Chinei (zona in care artera are in total 3 benzi de trafic), s-ar putea circula alternativ pe cate doua benzi spre oras dimineata si o banda spre iesire, iar seara se va circula pe o banda spre oras si doua benzi pe sensul spre iesirea din oras.

Lucrarile la pasaj si la supralargirea Soselei Pipera au inceput in luna august 2010 si aveau un termen contractual de finalizare de 18 luni, adica februarie 2012. Primarul Capitalei a declarat in mai multe randuri ca lucrarile se vor finaliza mai repede, respectiv in octombrie 2011. Ulterior, Oprescu a promis ca lucrarea va fi gata la inceputul anului 2012, iar mai apoi, de Pasti. Nici acest termen nu a fost respectat, pasajul fiind inaugurat abia acum.

Intarzierea lucrarilor a fost explicata de catre Directorul Directiei de Infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, Madalin Dumitru, care a declarat ca "o parte dintre lucrari au fost sistate pe perioada lucrarilor la retelele de canalizare, de apa, de gaz, de curent electric. Nu puteam sa trecem peste aceste lucrari de utilitati. O parte din retelele identificate pe teren au fost identificate si pe planurile detinatorilor de utilitati, o parte dintre retele nu au fost identificate".

Costrurile pentru aceasta lucrare au crescut de 4 ori din 2006 pana in prezent. In 2006, Consiliul General a alocat pentru largirea Soselei Pipera si construirea pasajului 32 milioane lei (HCGMB 25/2006). Aceasta suma a fost majorata de mai multe ori de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, la final ajungandu-se la valoarea de 140 milioane lei, circa 32 milioane de euro. Lucrarile de construire au fost realizate de asocierea PA&CO INTERNATIONAL si F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG.


Citeste mai multe despre   


















8017 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    poa' sa faca (Luni, 30 aprilie 2012, 16:24)

    gigi [anonim]

    Oricum in curand in Buc se va putea merge doar cu elicopterul...
    • +3 (3 voturi)    
      . (Marţi, 1 mai 2012, 12:02)

      tichie [anonim] i-a raspuns lui gigi

      si cu metroul..
      • 0 (0 voturi)    
        cand vom invata (Miercuri, 2 mai 2012, 10:28)

        bedexe [utilizator] i-a raspuns lui tichie

        sa folosim metroul:
        - cei care stau pe scaune sa nu ocupe jumate de vagon

        - cei care se tin de barile transversale sa stea sub ele, nu la 1 metru, ca sa poata si cei din spatele lor sa se tina

        -sa intre 6 persoane pe o sectiune transversala a vagonului, nu 3 sau 4

        - sa intram pe culoare, nu sa stam ca oile la usi, desi coboram peste 5 statii

        - sa ne asezam la rand la scarile rulante, nu sa ne bulucim
  • +5 (9 voturi)    
    sa fiu.. (Luni, 30 aprilie 2012, 16:26)

    sasha [anonim]

    al naibii daca inteleg de ce nu se poate muta zidul bisericii!
    • -6 (12 voturi)    
      @sasha (Luni, 30 aprilie 2012, 16:43)

      Marin [anonim] i-a raspuns lui sasha

      Tu si Ceasca v-ati fi inteles bine. Sau poate ca ai fost unul din aia care chiar au mutat bisericile ?!
    • +2 (8 voturi)    
      pt ca nu esti Ceausescu (Luni, 30 aprilie 2012, 16:52)

      john doe [anonim] i-a raspuns lui sasha

      si in democratie biserica are influenta mare asupra politicului si asupra electoratului doritor de un loc de veci ieftin, adica daca superi biserica in Romania vei avea mari, MARI si mai mari probleme. PS: mai bine le mai dadeau niste bani la biserica mantuirii prostimii si se rezolva problema PPS: sun din Cluj si la fel ii si aici
    • -2 (6 voturi)    
      @@sachadilau (Luni, 30 aprilie 2012, 17:06)

      xx [anonim] i-a raspuns lui sasha

      Pe la tine prin casa ce are??
  • 0 (0 voturi)    
    santu' (Luni, 30 aprilie 2012, 16:44)

    coor [utilizator]

    ala de langa balustrada e trotuar ?
    • 0 (0 voturi)    
      cred ca e (Luni, 30 aprilie 2012, 17:14)

      opr-escu [anonim] i-a raspuns lui coor

      pista de biciclete
    • +3 (3 voturi)    
      Autostrada! (Luni, 30 aprilie 2012, 17:19)

      lucis29 [utilizator] i-a raspuns lui coor

      Nu. E banda de urgenta :)
    • 0 (2 voturi)    
      imposibil (Luni, 30 aprilie 2012, 17:27)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui coor

      si eu speram ca e banda de biciclete... nu vezi cum se termina?.. cu panta aia la 60-70 de grade? trebuie sa fii spiderman sa mergi pe acolo.
    • 0 (2 voturi)    
      pista (Luni, 30 aprilie 2012, 17:41)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui coor

      e pista pentru biciclisti? e chiar atat de greu sa-ti dai seama?
  • -8 (8 voturi)    
    Numai bine va doresc! (Luni, 30 aprilie 2012, 17:03)

    nina [anonim]

    Sorin Oprescu dovedeste inca o data ca nu il intereseaza imaginea si ca interesul bucurestenilor este pe locul 1 in viziunea sa.
    • 0 (0 voturi)    
      gresit (Miercuri, 2 mai 2012, 10:32)

      bedexe [utilizator] i-a raspuns lui nina

      Un primar caruia ii pasa de concitadinii sai nu baga mai multe masini in oras, ci rezolva transportul in comun.

      Se numeste dezvoltare durabila - un concept din marile orase ale lumii, dar care este necunoscut spargatorilor de seminte.

      Daca ati fost prin strainatate si n-ati inteles asta, degeaba ati fost.
  • +4 (6 voturi)    
    Dar in rest? (Luni, 30 aprilie 2012, 17:09)

    annie [anonim]

    Am trecut ieri pe acolo si asfaltul de sub pod arata oribil! Sa nu mai vorbim despre linia de tramvai sau despre trecerile de pietoni!
    Nu e suficient sa ne uitam unde e frumos si avem gunoiul sub pres!

    A cazut Oprescu in ochii mei.
    • +6 (6 voturi)    
      In rest e bine! :) (Luni, 30 aprilie 2012, 19:33)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui annie

      Stai linistita, au reusit azi in 2 ore: pe la 11 asfaltau Barbu Vacarescu si trageau demarcajele benzilor, iar pe la 2, se circula fara probleme pe asfaltul proaspat. Bineinteles incepusera sa se adune carele de tv pe pod, masinile negre isi faceau si ele loc incet incet in zona, deci totul era ca la carte.
      Apropos, din cate tin minte, medicul peltic, a mai avut ceva termene de finalizare inaintate anul trecut: era unul si prin iunie, apoi s-a scuzat cu problemele la reteaua de apa si a zis ca in octombrie, apoi in oct zicea ca la finalul anului se circula, iar pe 2-3 Ianuarie declara sus si tare ca proiectul e gata 100%. Deci daca atunci era gata 100%, pentru ce am mai asteptat 4 luni?
      Doar cei care locuiesc, circula prin zona au idee cat de finalizat era proiectul. Asta in conditiile in care 32 mil lei, s-au facut 32 mil euro.
      P.S: Sa-l iei acasa @nina, sa-l preocupe interesul tau, eu unul nu am nevoie.
  • +4 (4 voturi)    
    ce frumos... (Luni, 30 aprilie 2012, 17:34)

    ce frumos [anonim]

    va fi pe caramfil pana la ambasada chinei! mai ales dupa ce deverseaza si autostrada trafic. oricum, misto ideea de a-l deschide pe 30 aprilie. trafic lejer, observi, iei notite. pe 1 mai la fel. abia de pe 2 incolo se va vedea cel mai bine cum functioneaza lucrurile.
  • +1 (3 voturi)    
    sss (Luni, 30 aprilie 2012, 17:42)

    Mike [anonim]

    Se vede calitatea slaba a lucrarii din poze
    • -3 (5 voturi)    
      sss-mike (Luni, 30 aprilie 2012, 19:12)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui Mike

      mama ce expert esti !
  • +4 (4 voturi)    
    ... maidanezul de serviciu (Luni, 30 aprilie 2012, 19:32)

    kubbity [utilizator]

    Cine la observat in Pasajul Pipera (1)? :D

    ps: mai bine mai tarziu decat niciodata
  • +1 (3 voturi)    
    bai ! (Marţi, 1 mai 2012, 8:23)

    gogu [anonim]

    bai marele primar ! nu cumva ideea cu circulatia alternativa este furata de la DAN Diaconescu ???? de cateva luni o spune aproape in fiecare seara ! - in rest era o investitie necesara daca se facea altfel , pentru viitor si nu o incropeala care se va dovedi peste 2-3 ani ca este inutila si prost conceputa --- iar despre inaugurare , asa a invatat de al comunistii prosti si securistii tampiti care se grabeau sa faca pe plac sefului desi asta nu le cerea , au inaugurat pe cald si dupa o luna vor asfalta din nou -- o sa cvedeti ca sub asfaltul din jurul podului pregatirea este realizata doar 30-40 % , pentru ca ne grabim - vin alegerile
    • +1 (1 vot)    
      saracu (Marţi, 1 mai 2012, 10:31)

      Mircha [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Saracu Dan Diaconescu - a ramas si cu gura tocita si cu ideea sutita
    • +1 (1 vot)    
      despre asfaltare ... (Marţi, 1 mai 2012, 17:37)

      kubbity [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      ... iti dai cu parerea.

      Trec zilnic pe'acolo si asfaltarea e facuta de la sfarsitul anului trecut, inainte sa ninga!

      O zi racoroasa! :)
  • 0 (0 voturi)    
    stanga pt. intrare spre oras (Marţi, 1 mai 2012, 8:42)

    Mircha [utilizator]

    Ar trebui o bretea de coborare de pe pasaj pe str. Avionului (langa benzinarie) pentru cei care vor sa intre in oras - de ex venind dinspre autostrada. Prin coborarea pe Avionului poate face stanga 90 spre oras ca dreapta 270.
  • 0 (0 voturi)    
    pai e deja inaugurat (Marţi, 1 mai 2012, 11:10)

    cosmin [anonim]

    Click pe poza 2 si veti vedea!
  • 0 (0 voturi)    
    ca nicaieri in lume (Miercuri, 2 mai 2012, 10:37)

    bedexe [utilizator]

    Pasaj cu semafoare !

    Dupa ce ca se cheltuie sume imense pe pasaje, in loc sa se rezolve transportul in comun ca in alte tari, se mai pun si semafoare sub sau peste pasaj.

    Gandire excelenta!

    Alta a la trecerea cale ferata de la Electronicii: in loc sa oblige CFR-ul sa repare trecerea la nivel, au bagat banii intr-un pasaj .

    Pasajul trebuia facut peste soseaua Colentina.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version