Interviu HotNews.ro - RFI

AUDIO VIDEO Interviul integral cu Traian Basescu: Daca nu intram in Schengen, devin pesimist ca va mai fi posibil inainte de ridicarea mecanismului pe justitie. Plus: La Bruxelles nu pot sa le zic: Stiti, doamna Ridzi era bolnava

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 15 decembrie 2010, 19:44 Actualitate


"Daca se va bloca accesul Romaniei justificat de modul cum functioneaza justitia, probabil ca nimeni nu va mai putea sustine accesul Romaniei in Schengen pana cand MCV-ul nu va fi ridicat, deci pana cand nu vom avea o justitie performanta", a declarat Traian Basescu intr-un interviu pentru HotNew.ro - RFI, realizat de Dan Tapalaga. Seful statului mai spune ca Romania, din punct de vedere tehnic, e pregatita sa adere, dar ca decizia se ia prin consens. Vezi mai jos alte declaratii interesante din interviul acordat HotNews.ro - RFI, realizat de Dan Tapalaga. Asculta-l integral in varianta AUDIO si vezi fragmente VIDEO.
  • Eu nu-l vad pe Emil Boc pierzand alegerile in interiorul PDL, daca va candida. Si eu sper ca va candida. Parlamentarii PDL ar trebui sa se uite la solutii alternative pe care le au. Au?
  • Domnul Voiculescu a flamanzit. Are ani de zile de cand n-a mai acaparat terenuri, n-a mai acaparat spatii comerciale. Or, dansul are o pofta nelimitata. Si atunci, si-a gasit un vehicul politic, pe Crin Antonescu.
  • Am dubii serioase ca perchezitia informatica era foarte serioasa, dar era o solicitare a parchetului...Din cate stiu nu se poate relua votul (in cazul Ridzi). Eu m-am interesat azi dimineata la Parlament si regulamentul nu permite reluarea votului decat daca procurorii revin cu acest aspect si cu ceva in plus.  
  • Voi avea o discutie cu doamna Gatej sa vad exact despre ce e vorba. Nu am reusit sa discut cu ea. (...) Acuma am aflat si eu de angajamentul ei cu Securitatea. Categoric ca situatia ma pune pe ganduri. 
  • La Bruxelles eu nu pot sa ma duc sa le zic "Stiti, doamna Ridzi era bolnava. Are o problema cu copilul care..." Sunt lucruri care vi le pot spune dumneavoastra sau la doi parlamentari, dar in niciun caz nu sunt o justificare pentru Bruxelles. De aceea va spuneam ca decizia politica trebuia sa se ridice deasupra sentimentalismului.
Asculta integral inteviul cu Traian Basescu



Cele mai importante declaratii facute de seful statului la interviul HotNews.ro - RFI

  • Merg tot fara Politia Rutiera. Eu nu-s suparat pe Politia Rutiera, dar un semnal fata de comportamentul oamenilor in uniforma, ca sef al statului, trebuia sa-l dau. Sa se schimbe putin si Politia. Vreau sa vad ca se iese de sub umbrela aceea a ministrilor care, dupa ce ajung la institutie, incep sa vorbeasca despre colegii lor. Ei folosesc termenul colegii mei. Omul politic are alta menire decat a fi colegul politistilor.
  • In raportul despre Politie sunt lucruri neconvingatoare. Pe mine nu m-a convins acel raport, de aceea eu raman in aceasta forma de manifestare in raport cu Ministerul de Interne.
  • Romania nu-i o tara care mai poate semana cu Rusia, asta-i, cred, eroarea de apreciere a celor de la The Economist (n.r. The Economist scria ca Traian Basescu ar putea reveni, la sfarsitul celui de-al doilea mandat, in functia de premier, dupa model Putin). Este imposibil ca in Romania sa se intample asa ceva, chiar daca un politician ar vrea. In al doilea rand, eu n-as vrea. Daca discutam despre mine. N-as vrea sa mai raman in politica dupa ce-mi termin mandatul de presedinte.


  • Despre puterea asta o sa va dau un exemplu. Sa stiti ca puterea unui presedinte in raport cu puterea unui comandant de nava este mica. La bordul navei, un comandant are putere extrem de multa. Si, imi aduc aminte, in primul an dupa ce am devenit comandant eram un comandant extrem de exigent. O exigenta manifesta tot timpul. Dupa un an, am inceput sa nu mai vreau acel tip de putere tipata. Si am inteles ca puterea se poate exercita cu vorba buna, decent si in folosul tuturor, nu in folosul constructiei propriului tau eu. Din acest motiv, eu am venit cu un bagaj urias in politica, stiind ce este puterea. De aceea, pot sa va spun ca am exersat-o suficient ca sa mai am aburii puterii legati de viziunea despre mine dupa ce-mi termin mandatul.
  • Eu sunt de acord cu domnul Plesu ca modul meu de manifestare ca presedinte, avand iesiri publice, a fost de natura sa creeze tensiuni. Dar n-am avut nici o alta solutie decat iesirea publica in fata a ceea ce constatasem ca exista in Romania. Acea tacere din vremea lui Nastase, sub care Voiculescu domnea, Patriciu se imbogatea, Vantu domina decizia politica si multi altii. Nu aveam nici un alt mod de a reactiona decat vorbind public. Si nu cred ca Romania are nevoie de un presedinte care sa taca si sa se ingrijeasca la Cotroceni de protocoale.
  • Eu nu leg viitorul Romaniei de acest Guvern. In schimb, oricat am numara, nu gasim o majoritate in Opozitie. Oricum, legile trec cand ajung la vot. Marea problema este ca, procedural, sunt bolcate. Si regulamentul Parlamentului permite acest tip de a face politica. Nu lipsa majoritatii este problema, ci abuzul de proceduri al Opozitiei. Este bine ca, totusi, nu se pune pumnul in gura opozitiei.
  • O alta solutie este o solutie de stanga. PNL si PSD sunt doua partide de stanga. Si, oriunde in Europa, liberalii sunt de centru-stanga. Noi am ajuns sa-i consideram dreapta, confundand istoria cu prezentul. Liberalii sunt partid de centru stanga. Ei se pliaza foarte bine cu PSD-ul din punct de vedere al doctrinei. Si eu cred ca daca vrem sa dam o lovitura grea Romaniei ar fi sa aducem un guvern cu abordari de stanga, populist, care sa inceapa sa spuna: eu va dau bani. Adica ceea ce fac partidele din Opozitie. Daca vreti, pe mine asta ma ingrozeste la ele. Pentru ca ar avea tentatia, daca vin la putere, sa si puna in aplicare ceea ce spun. Ceea ce ar fi un dezastru pentru Romania. De aceea, mi se pare ca mentinerea actualei coalitii, cu un pronuntat caracter de dreapta, este solutia pentru Romania acum. Si nu putem spune ca guvernul Emil Boc nu si-a asumat masuri de dreapta destul de consistente.
  • Din punct de vedere constitutional, nu am atributiuni in schimbarea Guvernului. In acelasi timp insa, daca vreodata as considera ca este timpul unei schimbari de Guvern, n-as ezita sa discutam cinstit cu Emil Boc. Suntem doi parteneri intr-o incercare extrem de grea de a trece Romania prin criza si de a o moderniza in acelasi timp.


  • Va fi o decizie a PDL-ului daca mai mentine suprapunerea intre calitatea de presedinte al PDL si functia de prim ministru. Daca vreti sa fiu foarte sincer, eu nu-l vad pe Emil Boc pierzand alegerile in interiorul PDL, daca va candida. Si eu sper ca va candida. Parlamentarii PDL ar trebui sa se uite la solutii alternative pe care le au. Au? Dupa parerea mea Emil Boc va putea sa candideze. Sau va fi necesar sa candideze. Dar va fi optiunea lui. Eu imi spun o parere.
  • Prioritar acum este sa incheiem anul 2010 cu obligatiile fata de UE, Fond si Banca Mondiala indeplinite, iar asta consfinteste un moment de cotitura in abordarea economica si politica. Pentru ca incheierea cu succes a acordului cu Fondul inseamna ca Romania a evitat in mod cateogric derapajul si poate trece la o perioada de consolidare economico financiara si sa lanseze politicile de crestere economica: stimulare IMM-uri, marile lucrari de investitii pe bani europeni samd. In acest context este evident ca abordarile politice vor fi indreptate spre o accelerare a procesului de modernizare a statului. Si eu intentionez ca in prima sesiune a anului 2011 sa inaintez catre Parlament proiectul de revizuire a Constitutiei.
  • Aduceti-va aminte ca eu am incercat constituirea acestei majoritati care sa-mi dea doua treimi, adica acea alianta cu PSD, despre care am spus: iata o alianta care poate modifica Romania. S-a dovedit ca PSD-ul nu putea fi partener intr-o asemenea intreprindere. Pe de alta parte, mizez pe bunul simt al parlamentarilor. Pana la urma, ei se vor duce in fata electoratului pentru un nou mandat si unul din primele lucruri pe care vor trebui sa le raporteze cand vor cere un nou mandat va fi: ai respectat votul nostru de la referendumul pentru parlament unicameral? Pai pleaca de aici domnule parlamentar, nu te mai votam odata.
  • Nu poate fi o tema vaga. Aici v-as spune ca am observat ca foarte multi oameni nu sesizeaza mutatiile care apar in electoratul romanesc. Si foarte multi sunt sub impresia ca romanii sunt gestionati mental de televiziunile de stiri. Nu-i adevarat. Romanii sunt mult mai intelegenti decat cei care-i apreciaza a fi o masa de manevra a lor prin televiziuni. Eu sunt convins - pentru ca am fost un om care a crezut si crede foarte mult in capacitatea romanilor de a intelege - ca vor fi fara iertare pentru cei care nu le respecta votul de la referendum.


  • Despre suspendare in 2011: Inteleg ca sunt deziderate ale domnului Voiculescu, ale domnului Crin Antonescu si, din cand in cand, ale  domnului Ponta. El cand este pentru, cand nu-i. E indecis. Sigur ca nici domnul Voiculescu, nici domnul Crin Antonescu, care mizeaza pe parteneriatul cu Voiculescu pentru a-si asigura sustinerea Antenelor, nu au ezitari din acest punct de vedere si nici obiective. Pe ei nu-i intereseaza programe alternative. Spun ca trebuie schimbati Basescu si Boc, dar nu vin cu nici o alternativa de guvernare. Nu-i intereseaza interes national, interesul comun. Au un singur interes: accesul la putere si implicit la resurse. Domnul Voiculescu a flamanzit. Are ani de zile de cand n-a mai acaparat terenuri, n-a mai acaparat spatii comerciale, n-a mai acaparat nu stiu ce. Or, dansul are o pofta nelimitata. Si atunci, si-a gasit un vehicul politic, pe Crin Antonescu. La fel cum Vantu il avea pe Geoana. Si a spus: asta-i parteneriatul meu. Deci, cred ca nu vor reusi. Si le-as face o recomandare: tineti cont ca romanii sunt mai inteligenti decat voi.


  • Nu pot sa nu va dau dreptate in a spune ca PDL-ul incepe sa devina necredibil in mesajul anticoruptie pentru ca el insusi furnizeaza destul de multe exemple, poate mult prea multe. Una a spus cand era in opozitie si alta face cand este la putere. Aici, pentru mine este foarte clar ca PDL-ul trebuie sa-si analizeze foarte rapid comportamentul din acest punct de vedere si sa fie transant. Daca are impresia ca mai poate vorbi despre PSD in timp ce in partid se intampla ceea ce se intampla, cred ca este o mare greseala. Pe de alta parte, trebuie sa recunoastem ca marea deosebire intre PDL si PSD, in afara de cazul Ridzi, nu s-a facut scut sau nu s-au facut interventii, si asta eu va pot garanta... Sa nu i se intample nu stiu ce nu stiu carui primar... Deci am lasat in linii mari lucrurile sa mearga. Cazul Ridzi este pentru mine, insa, un caz in care pur si simplu ii acuz de incapacitate de a fi oameni politici la varf. Eu inteleg foarte bine ce s-a intamplat.
  • In primul rand, un vot sentimental. Ei stiu, sunt colegi cu Monica Ridzi, stiu ca a avut o nastere dificila, cu un copil care are probleme de sanatate extrem de grave, ca ea insasi are probleme de sanatate extrem de grave. Si in loc sa aiba capacitatea de a se ridica deasupra acestor lucruri, au ramas la nivel jos. Eu sunt convins ca ei nu i-au facut niciun bine Monicai Ridzi. Ea ar fi fost intr-o situatie mult mai buna pentru ca oricum are dosarul de fond, dosarul mare... Pentru acesta au dat aprobare la sfarsitul anului trecut... Procesul penal se deruleaza. Am dubii serioase ca perchezitia informatica era foarte serioasa, dar era o solicitare a parchetului... Am dubii pentru ca seful IT din minister este sub ancheta. El putea sa dea... oricum a dat toate informatiile.
  • Vorbesc de lucruri care, dupa parerea mea, sunt deja cunoscute. Eu nu discut in termeni de a fi sau a nu fi ceva. Dar stiu ca in echipa celor anchetati se afla si seful IT, se putea cere, pentru a simplifica lucrurile, ca urmare a faptului ca omul care raspunde de sistemul IT este anchetat de DNA, se putea cere pe acest canal. Probabil ca optiunea a fost sa se ceara pe ministru. Eu nu discut optiunea procurorilor.
  • Eu fac doar o analiza si stiu discutia care a fost... pentru ca eu am sunat imediat ieri seara: "De ce ati facut acest lucru?". Si am primit niste explicatii care, ma rog... In acelasi timp, in conditiile in care eu spun ca au gresit ca nu au aprobat extinderea anchetei, in acelasi timp nu este doar un vot formal. Aceasta interpretare trebuie sa dispara. Ea are avizul sa previna abuzul.
  • Eu nu-i scuz. Aveau obligatia sa fie deasupra elementului sentimental. Exista o perceptie ca s-a facut un lucru exagerat. Este o perceptie a lor, nu au decat sa si-o justifice. Punctul meu de vedere este ca trebuiau sa incuviinteze extinderea anchetei la perchezitia calculatorului.
  • Despre declaratia Monicai Macovei, potrivit careia Ridzi trebuie exclusa din PDL: Nu m-as pronunta pe lucruri care nu sunt esentiale in momentul de fata din punctul meu de vedere. Pana la urma, daca din punct de vedere politic corect era sa se aprobe extinderea anchetei, cand ai un om cazut, bolnav, sa mai faci gesturi inutile mi se pare putin deplasat.
  • A fost o mare greseala politica faptul ca nu au reusit sa se ridice deasupra slabiciunilor omenesti. Din cate stiu nu se poate relua votul. Eu m-am interesat azi dimineata la Parlament si regulamentul nu permite reluarea votului decat daca procurorii revin cu acest aspect si cu ceva in plus. 
  • Despre o posibila sesizare a hotararii in Cazul Ridzi la Curtea Constitutionala: Da pot fi solutii... Orice solutie care repara acest mare rau facut Romaniei trebuie adoptata.
  • Despre comunism si despre declaratia sa cum daca Ceausescu ar fi stat doar 10 ani in fruntea tarii, ar fi ramas un mare presedinte in istoria romanilor: Eu am vorbit de imagine, si nicidecum de esenta comunismului care ramane un regim, in Romania cel putin, ilegitim si criminal. Dar pe imagine, cred ca asta era imaginea lui Ceausescu. Eu imi aduc aminte, eram in liceu in '68, in clasa a zecea. Mi-aduc aminte cat de entuziasti ne-a facut in momentul in care Romania nu a intervenit in Cehoslovacia si mi se parea ca s-a nascut democratia in Romania. Mi-aduc aminte ca in acea perioada devenisem student, era aproape facil accesul la Bonnie M, la Rolling Stones, la Beatles, la Abba... Incepuse sa mai apara reviste, ziare straine care se vindeau la chioscuri. Acea perioada ar fi ramas, probabil, pentru romanii care nu au o problema cu sistemul comunist o perioada pozitiva.
  • Am vorbit de o perceptie care este confirmata. Perceptia mea despre perceptia romanilor este corecta. Romanii nu mai considera ca este rau, ca le era frig iarna, ca aveau lumina rationalizata, ca primeau cartela pentru paine si ulei, ca se dadeau repartitii si trebuiau sa se duca in nu stiu ce localitate, desi nu aveau nicio legatura cu acea localitate. Romanii au uitat deja aceste lucruri. E foarte rau. Eu cred ca mi-am indeplinit una dintre misiunile importante ale primului mandat: condamnarea regimului comunist.
  • Voi avea o discutie cu doamna Gatej sa vad exact despre ce e vorba. Nu am reusit sa discut cu ea. Ieri am avut un program care s-a incheiat foarte tarziu. Astazi am avut un program care a reclamat sa nu ajung la Cotroceni. Pana acum eu nu am ajuns la birou. Voi discuta cu dansa. Acuma am aflat si eu de angajamentul ei cu Securitatea. Categoric ca situatia ma pune pe ganduri. Nici nu pot sa vorbesc, mai ales despre o femeie, inainte de a avea o discutie cu ea. Nu pot sa fac aprecieri.
  • In primul rand, este foarte important ce inteleg oamenii prin "Stat Social". Romanii inteleg prin asta ca statul raspunde pentru fiecare dintre noi. Daca nu am bani, trebuie sa-mi dea statul. Daca nu am loc de munca, trebuie sa mi-l dea statul. Daca am copil, trebuie sa-mi finanteze statul cresterea lui pana la o anumita varsta. Deci, in mentalitatea noastra, statul trebuie sa faca foarte multe. Dar nu e doar in mentalitatea noastra. Uitati-va ce se intampla in Europa. Este o criza a Europei sociale. Marile datorii ale statului, ca vorbim de Grecia sau Irlanda sau state care nu vor intra in mare dificultate financiara, dar au datorii de peste 100% din PIB, s-au creat in primul rand generat de politicile sociale. Trebuie s-o spunem ca atat stanga, cat si dreapta, atunci cand au fost la putere, au avut tentatia de a da foarte multe drepturi sociale ceea ce a creat un nivel de indatorare extrem de ridicat pentru state. Acest nivel nu mai poate fi sustinut in acest moment, nu numai in Romania. Este clar ca asistam la prabusirea unui concept. Va trebui sa definim conceptul de "stat social". Si Europa sociala poate sa ramana cu titlul, dar trebuie s-o definim precis. Sa stim ce inseamna daca tinem atat de mult la aceasta sintagma. Inseamna cumva plati peste limita pe care o pot suporta statele sau inseamna o incadrare intr-un sistem economic-financiar corect, care sa garanteze dezvoltare durabila si nu chetuieli nelimitate si dincolo de posibilitatile statului? In primul rand trebuie definita notiunea de "social".
  • (Aderarea la Schengen) Nu va mai renunta nimeni la ideea ca... Daca nu intram la termenul stabilit in conditiile in care Guvernul si-a facut treaba, Romania si-a securizat frontierele, din punct de vedere tehnic este perfect in regula... Daca nu vom intra motivat de lipsa de rezultate a MCV-ului pe justitie, incep sa devin pesimist daca va mai fi posibil sa intram inainte de ridicarea mecanismului, as spune ca inainte de a avea o justitie eficienta in lupta impotriva coruptiei, dar si in administrarea justitiei in viata de zi cu zi.
  • Noi nu suntem partizanii legarii accesului in Schengen de mecanism pentru ca avem un tratat de aderare in care nu este legat. Mai mult decat atat, MCV-ul nu este parte a tratatului nostru de aderare, ci a unui act aditional semnat intre Comisia Europeana si statul roman. In acelasi timp nu putem fi absurzi sa zicem ca nu exista aceasta problema. Ea exista. Imi asum o eroare. Am crezut prea mult ca ne mobilizam toti si am contestat raportul din vara cerand un raport intermediar, anticipand ca raportul din vara va putea fi utilizat de unele state. Rezultatul a fost ca s-a aprobat un raport intermediar, numai pentru Romania, Bulgaria nu a solicitat, iar rezultatele raportului nu vor fi cele la care eu m-am asteptat. In conditiile in care eu m-am dus la CSM cu cele sapte puncte propuse de CE a fi puncte de evaluare in aceasta iarna pentru raportul din ianuarie, as spune ca initiativa mea, in loc sa ne faca bine, datorita lipsei de reactie a unor structuri, ne va face mai mult rau.
  • In mod normal noi am trebui sa intram in Schengen in aprilie daca privim numai la tratat. Dar aici vorbim doar de consens, in cazul in care se opune o singura tara nu poti intra. Daca se va bloca accesul Romaniei justificat de modul cum functioneaza justitia, probabil ca nimeni nu va mai putea sustine accesul Romaniei in Schengen pana cand MCV-ul nu va fi ridicat, deci pana cand nu vom avea o justitie performanta.
  • Nu as vrea sa comentez relatia cu Franta. Deocamdata... de alegeri prezidentiale il suspectez in mod cert pe domnul Strauss-Kahn in atitudinea dansului in diverse declaratii legate de Romania. De asemeni, nu-mi place ca un stat membru al UE si-a inclus in programul de guvernare blocarea accesului Romaniei in Schengen. E vorba de Olanda. Din pacate se joaca si politic. In acelasi timp, oricat ai incerca sa convingi politic, evidentele nefunctionarii corespunzatoare a sistemului juridic din Romania sunt clare, a sistemului politic care ieri a dat argumentul ca si Parlamentul sa intre in aceasta hora a lipsei de vointa politica in tratarea cazurilor de coruptie. La Bruxelles eu nu pot sa ma duc sa le zic "Stiti, doamna Ridzi era bolnava. Are o problema cu copilul care..." Sunt lucruri care vi le pot spune dumneavoastra sau la doi parlamentari, dar in niciun caz nu sunt o justificare pentru Bruxelles. De aceea va spuneam ca decizia politica trebuia sa se ridice deasupra sentimentalismului.
Vezi aici raspunsurile presedintelui la discutia online


Citeste mai multe despre   
















14508 vizualizari

  • +12 (34 voturi)    
    E rezonabil (Miercuri, 15 decembrie 2010, 21:02)

    adrian88000 [utilizator]

    si corect , in general ,in ceea ce spune. Dar cu limba materna ce are? De ce sustine in continuare siluirea ei si nu ne lasa sa scapam de cuvantul absurd "rom'?
    Adica noi , pana in 1991 , cand foloseam cuvantul tigan , eram rasisti si de atunci ,de cand ne-am mutilat limba materna ,ne-am facut frati cu tiganii? Ce forta puternica il impinge in absurd?
    • +8 (18 voturi)    
      ai rabdare... (Miercuri, 15 decembrie 2010, 22:08)

      Algernon [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      ... sa intram in Schengen
      • -3 (9 voturi)    
        un motiv in plus (Joi, 16 decembrie 2010, 12:22)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Algernon

        pentru care NU as vrea sa intram in Schengen..
    • +23 (25 voturi)    
      cazul Ritzi. (Miercuri, 15 decembrie 2010, 22:20)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Nu cunosc si nu ma intereseaza subiectul...

      Remarc doar un "pattern". Cand un mare jmecher cu functii de stat da ochi cu urata noastra justitie, exista probleme de sanatate. Practic e ultima parghie legala prin care infractorii scapa de bratzul lung al legii si bastonul de cauciuc de la capatul acestuia. E legal; e cu acte.

      Diferentza e ca simplul gainar, care fura de foame intr-o tzara cu multiple posibilitati, face pana la 5 ani de parnaie pe banii statului, iar altii; sunt pur si simplu bolnavi si e neconstitutional sa-i ataci penal.
    • -20 (38 voturi)    
      Hmmm (Joi, 16 decembrie 2010, 0:26)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      "Domnul Voiculescu a flamanzit. Are ani de zile de cand n-a mai acaparat terenuri, n-a mai acaparat spatii comerciale. Or, dansul are o pofta nelimitata. Si atunci, si-a gasit un vehicul politic, pe Crin Antonescu."basescu se bazeaza pe ceva cand spune asta sau doar calomniaza ca de fiecare data?Terenurile "acaparate " de voiculescu au fost cumparate legal?Daca da,atunci "ciocul mic",daca nu atunci sa-si spuna cuvantul justitia "reformata" de macovei,bese si alti portocalii.Dar un presedinte adevarat nu are voie sa calomnieze un privat!!
      • +14 (30 voturi)    
        dl. V. (Joi, 16 decembrie 2010, 9:32)

        hash [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

        a pierdut calitatea de "privat" in momentul cand si-a fondat un partid politic.
        • +12 (18 voturi)    
          dl. V (Joi, 16 decembrie 2010, 11:54)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui hash

          Si-a pierdut calitatea de cetatean al Romaniei in momentul in care a turnat la Securitate.
          • -4 (8 voturi)    
            pentru fiecare (Joi, 16 decembrie 2010, 13:05)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            trebuie sa existe justitie. Trebuie sa platim pentru faptele noastre. Atat eu cat si tu o facem. La fel ar trebui sa se intample in cazul lui voiculescu.

            Totusi, justitia nu este basescu (sau nu ar trebui sa fie). Daca exista o problema, aceea nu este xulescu ci faptul ca justitia romana nu functioneaza. Din punctul acesta de vedere, nu sunt ok declaratiile lui basescu. Daca x a gresit trebuie sa plateasca, nu sa fie bacalarit de presedinte (ca oricum altceva nu face).

            Mai mult, am vazut ca l-a bagat pe nea crin in aceasi oala. Miscare subtila si inteligenta. Doar e candidatul care pare a avea in momentul de fata cele mai multe sanse. Iar incepe circul cu antene, moguli, sistem ticalosit si alte cele, toate avandu-l pe crin in pole position. Cum a fost si cu gioana. Numa base nu a avut si nu are moguli sa-l tina.

            Parca ti se face scarba de tot si de toate.
            • +7 (9 voturi)    
              Absolut. (Joi, 16 decembrie 2010, 15:20)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui justin

              Crede-ma, nu sunt fan Basescu. Un Presedinte, in viziunea mea, trebuie sa aiba un altfel de comportament, un altfel de discurs, dar nu ai cum sa fii balacarit 24/7 pe 4-5 posturi TV si sa nu reactionezi. E foarte bine ca raspunde, da dovada de curaj. Problema e alta...raspunde cam prost. Se baga prea tare in aceasta tiganeala si nu e elegant. Dar cati romani sunt eleganti? Cati romani n-ar reactiona? Uite de asta reprezinta cel mai bine acest popor... majoritatea romanilor sunt la fel.

              Acuma vorbind despre justitie...intr-adevar, nu functioneaza. Dupa ce CNSAS l-a declarat turnator pe dl.V...au trebuit sa mai treaca 4 ani pana cand Curtea de Apel sa valideze decizia, si nici atunci definitiv. Probabil vor mai trece inca 4-5 pana cand vom avea o decizie finala...Treaba mai eronata e ca pana atunci omul asta continua sa aibe putere, desi ar trebui sa zaca intr-o celula ordinara.

              Despre Crin eu nu vreau sa discut. Pt mine este egal cu 0. Un nimeni.

              Da...scarba o simt si eu permanent. Noroc de lamaia pe care o am in mica mea lume.
              • -2 (2 voturi)    
                corectie (Joi, 16 decembrie 2010, 16:03)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

                sa aiba
              • -3 (7 voturi)    
                ca bine ai zis (Joi, 16 decembrie 2010, 20:15)

                cozete [anonim] i-a raspuns lui bgd

                basescu e imaginea a peste 80% din popor, egoist, nesimtit, mincinos, care nu mai poate de capra vecinului si care deschide gura fara sa gandeasca si cel mai grav in necunostinta de cauza, de aia toti oamenii cu cap pleaca din jegul asta, unde dupa cum bine se vede maneaua troneaza..intr-o astfel de stare oameni ca voiculescu, antonescu care nu stiu sa vb in argouri ca basescu , n-au castig de cauza..da cine stie poate ne trezim si noi odata si odata
                • +3 (5 voturi)    
                  io-te mai! (Vineri, 17 decembrie 2010, 20:12)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui cozete

                  Ce sa-ti spun...

                  Lasa ca are cine sa vorbeasca in argou pentru Voiculescu si pentru Crin, nu-i plange tu prea tare... Sunt patru televiziuni care fac doar asta de ceva (multa) vreme, sub pretextul "luptei cu puterea".

                  Antonescu are un discurs care tine la felele slabe de inger, iar Felix pozeaza intr-un capitalist cu inima socialista :)).

                  Daca vrei sa-l asculti cu adevarat pe Voiculescu, uita-te la emisiunile Gabrielei Firea si ale lui Stan Laptop (pentru argou asculta-l pe Marele Badea).

                  In rest... sunt convins ca tovarasa Cosette il iubeste sincer pe Gavroche al ei :))
                  • -1 (3 voturi)    
                    Temneliziunile... (Duminică, 19 decembrie 2010, 20:02)

                    Panthera Roz [anonim] i-a raspuns lui Luk

                    Pot accepta ca Voiculescu o fi fost securist (nu s-a hotarit niciunde LEGAL ca este ceva chh)si ca s-a infruptat din banisorii nostri (vai de noi,matze fripte),dar ce sa ai cu televiziunile?Opozitia este ceva legal si corect,televiziunile au d a t o r i a sa critice si sa atace Puterea dar cel mai grav e ca multi sustinatori ai lui Base nu asculta ce zic oamenii aia ca nu spun minciuni si ce sa mai vorbinm,se vede cu ochiul liber ca o ducem fooarte bine ca urmare a capacitatii nemaipomenite a lui Boc&co.Cit de idiot sa fii sa auzi adevarurile crude,sa vezi bataia de joc pe fata,abuzurile inimaginabile si sa le accepti cu seninatate pentru ca....Voiculescu a fost securist.Trist!
                • +4 (4 voturi)    
                  pentru Cozete (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:57)

                  adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cozete

                  Intradevar , Voiculescu nu stie sa vorbeasca. El stie sa scrie. La Securitate, note informative.
          • -7 (13 voturi)    
            Hmmm (Joi, 16 decembrie 2010, 13:17)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui bgd

            1).Voiculescu este injurat si acuzat(fara NICIO dovada) in calitate de privat nu de "fondator de partid".Sa inteleg ca in opinia portocaliilor un cetatean care "fondeaza"un partid nu mai are drepturi de cetatean?!El a infiintat un partid,dar nu-l conduce....
            2).Oare cum se face ca securistul de bese nu si-a pierdut "calitatea de cetatean al Romaniei"?NIMENI nu-si poate pierde "calitatea de cetatean" al unei tari...nici macar stalin nu "gandea" ca tine.
            3).Din cate stiu justitia hotaraste daca cineva este 'curat' sau nu,nu un individ care a ajuns vremelnic pe o functie pe care nu o merita.Sa inteleg ca bese este detinatorul adevarului universal?
            • +13 (15 voturi)    
              hoooo (Joi, 16 decembrie 2010, 15:28)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

              nu ne insulta inteligenta.
              voiculescu este un fost securist care dupa revolutie a furat cat a putut din conturile pe care le controla, si-a facut partid, a furat mai departe si a facut trafic de influenta, si-a batut joc de romani cu televiziunea lui de 2 bani care scuipa la comanda.
              asta este voiculescu.
              sa spui ca e curat pentru ca toate procesele lui sunt amanate de 100 de ani.. se numeste in limbajul popular pupincurism.
              si ceausescu era curat... pana a pus iliescu de un mic proces si l-a gasit vionvat de toate si l-a impuscat. poate ca ar trebui sa-i urmam exemplul, dar sa fim mai atenti pe cine lasam in viata.
              • -2 (4 voturi)    
                Voiculescu (Joi, 16 decembrie 2010, 21:18)

                Negativ [anonim] i-a raspuns lui pehash

                a facut treaba buna ca reprezentant al sectorului 4. Are si el calitatile sale.
              • -1 (1 vot)    
                Hmmm (Duminică, 19 decembrie 2010, 0:32)

                MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                1)."hoooo"sa le spui boilor de la tine din sat,nu mie!
                2).Daca Voiculescu a furat,de ce nu este trimis in "instanta" de "marele luptator" impotriva coruptiei si hotiei?Daca procesele sunt amanate de "100 de ani" ar trebui sa nu uiti de cine a fost facuta "reforma in justitie":monica macovei,kovesi si alte unelte ale portocaliilor.Acesta este rezultatul acestor "reforme".
                3).Televiziunile private trebuie sa existe si daca nu ridica osanale "conducatorului" bese...nu prea stii ce este aceea libertatea presei,nu?Apropo de "moguli":toata mass media din lume(din america pana in China) este condusa de moguli ca doar nu este a poporului sau a unor muncitori saraci.
                4).Nu-ti dori pedeapsa cu moarte pentru ca poate picati chiar voi sub incidenta ei...portocaliilor.
          • 0 (10 voturi)    
            fii serios (Joi, 16 decembrie 2010, 13:18)

            me [anonim] i-a raspuns lui bgd

            toti (ilici, base etc) au turnat la securitate (nici nu prea aveau de ales dealtfel)...
            tot tambalacu asta e ca sa scapi de persoanele incomode, nu sa aduci vinovatii in fata justitiei
          • -1 (3 voturi)    
            Totusi (Joi, 16 decembrie 2010, 22:38)

            Negativ [anonim] i-a raspuns lui bgd

            procesul merge la CEDO. Iar pe de alta parte Voiculescu e un afacerist competent.
          • 0 (2 voturi)    
            latratorul (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:30)

            Mojicul [anonim] i-a raspuns lui bgd

            Tareee! Voiculescu securist recunoscut , sef Dunarea, Crescent etc.
            Basescu securist acoperit, de cei vechi si de cei noi. Oare de ce?
            Si apoi, de ce stam sa ascultam mizeriile debitate de catre un "acoperit" care , nu reuseste sa-l infunde pe un fost sef al lui din SIE, adica pe Voiculescu ?
            De ce dracu nu sta in banca lui, pentru ca toata lumea , pana si cei mai aprigi sustinatori s-au lamurit de ceea ce-i poate piele ?? Ura, laturi, jigodisme, diversiune, intrigi,.. tot tacamul !!! Ii e frica de Voiculescu ? Haida de! Astuia cand ii este frica latra...
      • +2 (4 voturi)    
        justitia a fost reformata de "chiuariu" (Joi, 16 decembrie 2010, 22:26)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

        exact de aia care au inlocuit-o pe macovei urgent cand au vazut ce-i asteapta.
    • -1 (5 voturi)    
      da, rezonabil! (Joi, 16 decembrie 2010, 16:48)

      raducu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      L-am votat in 2004, ca sa scap de Nastase, dar acum nu mai e si presedintele meu!
      • -3 (3 voturi)    
        Basescu a facut niste (Joi, 16 decembrie 2010, 22:22)

        Negativ [anonim] i-a raspuns lui raducu

        erori de imagine si de management. Voiculescu a fost mai abil.
    • -1 (5 voturi)    
      pentru ca (Joi, 16 decembrie 2010, 20:02)

      cornelius [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      el tre sa-i faca pe plac lu frate-su si lu cumnatu bercea, interviu de rahat cu un om de nimic
    • 0 (2 voturi)    
      nu-i rezonabil, e excroc ! (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:15)

      garone [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Atentie !! Cand Basescu sustine ceva, mai mult ca sigur gandeste invers ( a se vedea cazul Ridzi si nu numai).
      Punem pariu ca o lege cu denumirea de tigan in loc de rrom va trece prin parlament ??
      O asemenea initiativa o sprijina toata lume de pe intinsul acestei tari !!
      • +3 (3 voturi)    
        pentru garone (Vineri, 17 decembrie 2010, 12:09)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui garone

        Nu pun pariu, pentruca stiu si eu ca va trece prin parlament. Problema este ca Basescu a declarat ca va refuza sa o promulge. De ce?
    • 0 (0 voturi)    
      ajutoare (Duminică, 19 decembrie 2010, 11:57)

      franz [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Cum sa nu mearga bine aderarea cind ii da si ponta " o mina de ajutor"....de sa te stergi la fund cu ea.
  • -6 (40 voturi)    
    Ridzi valoreaza pentru portocalii mai mult decat (Miercuri, 15 decembrie 2010, 21:26)

    Carcotescu [anonim]

    ..... Schengen-ul pentru romani.
    Da' se intoarce ea roata. Vin ele si alegerile.
    • +21 (31 voturi)    
      Nu fi atat de sigur ca se intoarce roata cum vrei! (Miercuri, 15 decembrie 2010, 22:21)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Carcotescu

      Dupa ultimele alegeri anticipate locale din ultimele 9 luni, PLD a luat 18 din 24. In Hateg, un fief al comunistilor liberali, PDL a facut un surprinzator 30%, cu doar 5% mai putin decat PNL si cu 10% mai mult decat PSD! Practic, PNL a scazut de la 45% din 2008 la 34%, PDL a crescut la 30% de la 20% in 2008 iar PSD a stagnat. In mod normal, cu toate taierile salariale si disponibilizarile, PNL ar fi trebuit sa fie la peste 60% intr-un colegiu unde au jumatate din localitati.
      Mai usurel, s-ar putea sa ai mari suprize!
      Mi-e sila!
      • +7 (19 voturi)    
        mai nene (Joi, 16 decembrie 2010, 11:11)

        suca [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        eu nu inteleg
        preferati pnl-ul care a crescut pensii, salarii la bugetari, a crescut numarul de bugeatri cand poulatia Romaniei scadea si totul fara nicio acoperire in buget. dovada ca in 2008 cand am avut cea mai mare crestere economica am avut si cel mai mare deficit bugetar.
        si urlati la pdl care taie cresterile facute fara o baza solida in buget?

        oamenii nu sunt chiar atat de prosti preum credeti voi. nu intodeauna cand arunci cu banii oamenii te voteaza.
        deci nu este nicio surpriza. tu ramai cramponat in idei fixe :)
        • -3 (9 voturi)    
          ideile fixe (Joi, 16 decembrie 2010, 13:12)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui suca

          nea suca, poate uiti cateva puncte, pe-aici pe-acolo, in punctele esentiale:
          - bugetarii au crescut (si) datorita integrarii in EU prin formarea a zeci de agentii cerute de EU
          - pnlul nu a fost niciodata majoritar in parlament (decat impreuna cu pdl).
          - din 2004, la guvernare au fost cam ase: pnl 2 + 2; psd 1; pdl 5
          • +4 (8 voturi)    
            idei fixe si informatii proaste (Joi, 16 decembrie 2010, 14:32)

            suca [anonim] i-a raspuns lui justin

            uite cum manipulezi sau ai fost manipulat si crezi ceea ce spui.

            - corpul de control al primului ministru s-a dublat in perioada lui tariceanu si nu era agentie ceruta de ue si daca vrei . da-mi exemplu de cel putin 2-3 agentii de acest gen si cat personal au. asta-i o minciuna gogonata!
            numarul functionarilor publici, care nu tin de agentie a crescut de la 160.000 in 2004 la 360.000 la sfarsitul lui 2008. si mai sunt exemple.
            - pnl-ul a fost majoritar cu psd-ul in parlament, nu cu pdl-ul. cand s-a pus problema alegerilor anticipate in 2005, cand tariceanu a votat in coalitie ceva si a doua zi s-a razgandit, alianta DA avea o majoritate mult mai subtire decat are acum pdl|+udmr+unpr. adevarata majoritate in parlament, pnl-ul a avut-o cu psd si pc. chiar daca acestia nu au intrat in guvern, banii se imparteau intre aceste 3 partide.
            iar o minciuna :)
            -din 2004 pan acum pe la guvernare s-a perindat asa:
            4 ani pnl-ul
            3 ani psd-ul (2 din umbra cu pnl)
            4 ani pdl-ul 2 cu pnl, 1 cu psd si 2010 acum. de unde 5? de ce manipulezi?

            acestea erau punctele tale esentiale? daca nu ai toata informatia nu te baga ca te frigi :)
            • +2 (4 voturi)    
              :) (Vineri, 17 decembrie 2010, 0:16)

              anon [anonim] i-a raspuns lui suca

              Era un SI acolo intre paranteze, care pentru un om normal face diferenta.chiar conta corpul de control al primului ministru? cam despre cati oameni vorbim?

              cateva exemple de agentii infiintate sau marite la cererea UE: ANI, ANRE, ANRMAP, APIA, APDRP, AESSM etc etc etc
              Nu pot sa iti dau un numar exact al angajatilor din aceste agentii pentru ca este cvasi-imposibil sa il afli (ce sa mai vorbim de evolutia numarului lor).
              Referitor la numarul bugetarilor din administratia centrala, da el a crescut in perioada ce poate fi imputata doar pnl de la 196.000 in ian 2007 la 217.000 la decembrie 2008 (date INSSE). Dar ai dreptate, eu sunt cel care manipuleaza...

              pnl a fost majoritar cu pdl. alianta da era exact asta (in caz ca ai uitat), iar ea a existat mai bine de doi ani (poate cu scandaluri si certuri dar a existat si a facut interesele ambelor partide). ca a fost majoritar cu psd (din umbra) in ultimul an jumate de guvernare, e doar o presupunere/manipulare de-a ta. Nu de alta dar guvernul pnl a tot dat hotarari de urgenta tocmai pe motiv ca nu aveau sustinere parlamentara. Poate vrei sa si demonstrezi alianta din umbra (ex. legi pnl sustinute in parlament de psd). iti pot da eu una votata de pdl si psd - marirea cu 50% a salariilor profesorilor.

              si da, a fost o greseala numarul anilor cu aproximativ jumatate de an: pnl 2.5 + 1.5; psd 0.75; pdl 4.5.

              m-am fript ce mai...
              • 0 (4 voturi)    
                continui sa manipulezi! (Vineri, 17 decembrie 2010, 12:31)

                suca [anonim] i-a raspuns lui anon

                functionarii publici erau in 2004 160.000. de ce calculezi din 2007? imputabil ii este pnl-ului ca seful guvernului era din pnl. nu se aprobau cresteri fara sa stie tariceanu. nu incerca sa-i absolvi de cresterea din perioada 2005-2006.
                si asa in doi ani, numarul funcitonarilor publici a crescut cu 10%!!!
                de ce? cand populatia Romaniei scadea?
                din dec 2008 pana acum numarul bugetarilor a scazut cu aproape 120 de mii. si tot n-am ajus la nivelul din 2004 :)
                ce-ti spune asta?


                ANRE s-a infiintat inainte de 2004 deci nu se pune.
                APDRP este de fapt SAPARD reorganizat dar infiintat inainte de 2004.
                daca enumeri niste agentii inseamna ca ai dreptate? deci iar manipulare

                uite un link
                http://businessday.ro/12/2009/cum-au-evoluat-cheltuielile-cu-personalul-bugetar-in-ultimii-4-ani/
                priveste ce s-a intamplat in 2008. in special la sfarsitul anului cand erau alegeri.
                priveste iresponsabilitatea celor pe care-i aperi prin manipulare

                de unde ai scor 4,5 ;a pdl?
                asa ca vrei tu?
                si-mi place cum ai claculat la psd... 0,75.
                dar aia doi ani cand primeu bani de la guvernul pnl si votau cu ei in parlament de ce nu-i pui?
                pensiile, salariile bugetarilor si banii de pe bcr care sau dus in 2008 la primariile pnl+psd inainte de alegeri sunt si opera psd-ului. crezi ca pnl-ul rezista 2 ani daca nu facea ce spune psd-ul? este o presupunere???
                pe cine incerci sa minti? pe tine?
                verifica cum s-au impartit banii pe primarii la sfarsitul lui 2008 inainte de alegeri si apoi sa vi sa-mi spui ca-i o presupunere.
                brusc psd-ul a fost mielusel si vota cu pnl-ul, pnl care se mandreste ca-i de dreapta, nu? presupunere??? faci misto de mine, nu?
                legi sustinute de pnl si votate de psd??? really? chiar nu ai exemple?
                pai pseudo-uninominalul cum si cine l-a votat?
                cresterea pensiilor cum s-a votat in 2008?
                suspendarea lui base cum s-a votat?
                pnl-ul trebuia sa voteze cum spunea psd-ul. si acum face la fel
                si sunt doar cteva din cele mai importante :)
                pe bune, nu-mi jigni inteligenta cum fac politicienii.
                • 0 (4 voturi)    
                  manipularea asta (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:02)

                  anon [anonim] i-a raspuns lui suca

                  Da, manipulez lumea sa nu-ti inghita intoxicarea. de ce intoxicare? ca alegi ce iti place tie orice info ca sa iasa asa cum vrei tu. sau cum ti-a transmis partidul.acelasi lucru il faci si cu ce am scris eu. citesti printre randuri, doar ce iti place tie, doar ce te avantajeaza.

                  care e scopul tau? sa arati ca pdl e mai bun decat pnl sau psd? permite-mi sa nu fiu de acord cu tine. vorba unora, toti o apa si-un pamant. ei bine, tu iti bazezi explicatia nu pe cat sunt de buni cei din pdl ci pe cat sunt de rai ceilalti. doar ne place sa alegem raul cel mai mic.
                  eu doar am incercat sa iti arat ca nu e chiar asa (fara a ridica in slavi evolutia pnlului sau a psdului).

                  revenind la punctele tale si la argumentele pe care nu vrei sa le bagi in seama:
                  1. tu ai vorbit de cat e de rau pnl, eu am incercat sa iti arat ca nu e mai rau decat pdl
                  2. perioada 2004 - mai 2007 (2.5) este imputabila atat pnl cat si pdl. daca tu crezi ca un premier supravegheaza numarul angajarilor in sistem, te inseli.
                  3. daca citeai ce am scris referitor la agentii observai doua aspecte:
                  - nr angajatilor a crescut SI datorita lor
                  - agentiile au fost "infiintate SAU marite".
                  Faptul ca iti insir CATEVA agentii sigur nu inseamna ca manipulez.
                  4. eu ti-am dat date de pe INSSE, nu dintr-o analiza facuta de X. era vb despre NUMARUL bugetarilor tu imi spui despre costurile cu salariile in dec 2008. tot la INSSE gasesti si date despre asta. am verificat doar bruturile in dec 2007(3243) -dec 2008 (3293). uite un link: http://www.insse.ro

                  5. 4.5 format din 2.5 (2004-2007 apr) respectiv 2 (2008-2010). cat despre cum a condus psd din umbra, ti-am cerut o dovada, tu vorbesti vorbe. despre negocieri parlamentare am vazut recent cum se procedeaza (negocierile pdl-psd). din nou, reiterez ideea ca nu sustin pnl doar am spus ca sunt IDENTICI cu psd si pdl, nu mai rai.

                  promit ca acesta sa fie ultimul meu mesaj de manipulare...
                  • -1 (1 vot)    
                    sper sa fie ultimul mesaj demanipulare (Luni, 20 decembrie 2010, 10:39)

                    suca [anonim] i-a raspuns lui anon

                    scopul meu este sa nu las manipularea nepedepsita.

                    1. nu, pnl nu este la fel de rau ca pdl-ul, este mai rau. si ti-am dat exemple cu deficitul bugetar in an de crestere economica, cu deficitul comercial tot in an de crestere economica. lucruri ca la pdl sunt pe dos. nu-i baga in aceiasi oala ca nu sunt. pnl-ul actual nu este decat balamaua psd-ului. atat si nimic mai mult.
                    2. ai dreptate, nu premierul verifica numarul de angajati, dar aproba bugetul pe minister. iar bugetul nu se aproba la nivel de o cifra ci la nivel de cheltuieli. premierul da cu batul pe cheltuielile privind salariile din ministere. ai dreptate ca deobicei pe jumatate uitatnd sa spui lucurile pana la capat. si asta tot manipulare se cheama.
                    3. vreau niste cifre cu cat au crescut numarul de bugetari la agentiile cerute de UE. cifre clare alfel nu este decat o simpla manipulare.
                    4. ca si la punctul asta unde-mi imi dai adresa celor de la INSSE, dar nu-mi dai link-ul exact spre acele cifre ce le pui aici. le-am cautat si n-am dat de ele. mai incearca.
                    link-ul si cifrele din grafice de ti le-am dat se bazeaza pe ciferele de la INSSE. iti place sau nu, asta-i adevarul, in oct-dec 2008 pnl a amanetat economia Romaniei doar ca sa castige alegerile. arata-mi tu alte cifre la INSSE si atunci poti sa spui ca analiza respectiva nu este adevarata.cauta sa vezi cati bani a trimis pnl la primariile psd si pnl in acele luni si cat a trimis la primariile pdl. daca tot mai vroiai un exemplu cum au colaborat psd cu pnl in 2007-2008.

                    5. cam ce dovada mai buna vrei cand psd voteza legile scoase de pnl. eu vorbesc vorbe???
                    pai pnl-ul face legea pseude-uninominalului si psd-ul o voteaza cu ochii inchisi si tu-mi ceri dovada? banuiesc ca seful corpului de control al lui tariceanu, care era fostul sef de cabinet al lui nastase nu se pune nu? :)
                    nu-i mai tine in brate ca sunt varza. mai bine l-ai pune pe antonescu sa se mai duca prin parlament la munca ca-l platim degeaba.
      • -1 (5 voturi)    
        Nu cu (Joi, 16 decembrie 2010, 22:56)

        Negativ [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        astfel de calcule va recastiga PDL procentele pierdute. Voiculescu si PNL par a fi pe un trend ascendent.
    • +2 (2 voturi)    
      fii serios (Joi, 16 decembrie 2010, 13:20)

      mee [anonim] i-a raspuns lui Carcotescu

      nu se va intampla nimic , cum nici cu nastase sau ilici nu s-a intamplat nimic.
      se apara intre ei ca o mare mafie. chiar daca se rasc pe bune (ma cam indoiesc) in lupta cu terte persoane, se unesc
      • -2 (4 voturi)    
        Cred ca (Joi, 16 decembrie 2010, 22:40)

        Negativ [anonim] i-a raspuns lui mee

        Voiculescu ar fi totusi un mai bun premier decat Emil Boc.
    • 0 (2 voturi)    
      Ca premier (Vineri, 17 decembrie 2010, 2:07)

      Negativ [anonim] i-a raspuns lui Carcotescu

      Voiculescu ar valora incalculabil. Are competenta, experienta economica si determinare.
  • -14 (32 voturi)    
    Base e fermecator cand vorbeste (Miercuri, 15 decembrie 2010, 21:34)

    dumi [anonim]

    dar (quasi) nul in realizari. iar cu spatiul Schengen, unde e atat da grabit sa ajungem, ce e? o noua "oportunitate" de emigrare? la asta e bun un presedinte, ca sa favorizeze emigrarea poporului sau? dle presedinte, iata ce propun (ideea m-ia venit azi dimineata, in tramvaiul 32): dv si o sleahta de politicieni sa ramaneti in Romania si sa traiti (bine) de pe urma impozitelor asupra banilor trimisi din strainatete de catre emigrantii romani. dati-mi PM daca vreti sa va fiu consilier. cu stima, etc., etc.
    • +7 (17 voturi)    
      Cu familia (Miercuri, 15 decembrie 2010, 23:04)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui dumi

      Ehhh, dar propun sa plecam cu toata familia.
      Si de ce sa ii mai trimit eu bani - impozite - lui Base si stimabililor conducatori?
      Propun sa plecam toti si sa ramana PDL cu PSD cu PNL cu UDMR si cu partidul ala al lui Oprea si care o mai fi.
      Sa se aleagea intre ei, sa munceasca ei, sa isi tina statul.
    • -9 (17 voturi)    
      ne-am saturat de basecu (Joi, 16 decembrie 2010, 11:16)

      stimulent [anonim] i-a raspuns lui dumi

      basecu este un papitzoi. habar n-are despre ce vorbeste. i-au facut consilierii un punctaj sa se descurce in emisiuni, cand vorbeste in public dar el are gandul la cum sa fure mai mult impreuna cu mafia lui portocalie. este jalnic.
      iar atunci cand se simte amenintat, de oameni capabili si puternici precum voiculescu, incepe cu intoxicarile de 2 lei. dar nimeni nu-l mai crede pe marinarul parvenit.
      • +7 (11 voturi)    
        Pentru stimulent (Joi, 16 decembrie 2010, 12:17)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui stimulent

        " oameni capabili si puternici precum voiculescu"
        Sincer ,afirmatia ta m-a uluit. Adica am ramas cateva secundae fara replica. Acum, ca mi-am revenit , m-ai facut curios. Vreau sa-ti cunosc sistemul de valori. De aceea te rog sa-mi argumentezi de ce il vezi tu pe Voiculescu ( "Varanu"), un om " capabil si putenic"??
        • +4 (6 voturi)    
          Nu te impacienta (Joi, 16 decembrie 2010, 13:51)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          era firea "muci-in-freza" sau ciumpalacul de pe doua scaune badea, sau mucosul sau balosul de ciutacu, sau poate popa gadea....
          Revino/ti, amice!
          Nu cred ca exista cineva intr/atat de prost incat sa creada in pisoi... felix, givco, ...
        • -1 (3 voturi)    
          Raspund eu... (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:22)

          pinny [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          Domnule , obisnuim sa taxam oamenii dupa barfe sau zvonuri de tabloid , Uneori , atunci cand suntem partizani categorisim oamenii in functie de tabara in care sunt . L-am ascultat pe Voiculescu - are un discurs economic bun , are bani multi si afaceri bine consolifate. Ca a fost informator , e posibil dar si despre Basescu se spune ca a fost comunist din convingere si " reprezentant " la Anvers .Pe Patriciu il insulta toata tabara PDL dar omul are afaceri mari si nu a fost condamnat. oare tori capitalistii din Romania sunt hoti , atunci de ce despre GC Paunescu nu se spune nimic , nicaieri ?
          • +1 (3 voturi)    
            Nu e posibil. E dovedit. (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:46)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui pinny

            Turnator dovedit ! Eu nu inteleg cum puteti sa ascultati un astfel de om...serios. Nu reusesc sa inteleg.
            Voi stiti ce inseamna turnator?
          • +1 (1 vot)    
            esti real??? (Luni, 20 decembrie 2010, 12:48)

            suca [anonim] i-a raspuns lui pinny

            esti economist de poti sa dai verdicte ca voiculescu are un discurs economic bun?
            care afaceri consolidate? alea din energie unde cumpara ieftin si ne vinde scump? contracte facute de pe vremea psd-ului si neatacabile?
            nu numai ca a fost informator, dar si-a turnat RUDELE!!! si tu ai respect pt astfel de oameni???
            Patriciu are afaceri mari pt ca aluat o rafinarie si o retea de benzinarii ieftin (a se citi gratis) si le-a vandut pe miliarde. multumeste-i lui nastase ca a pus rafinaria pe butuci in hartii ca sa o poata da pe nimic. si eu si cred ca oricine, facea miliardele lui patriciu cu asemenea ajutoare!
            patriciu n-a fost condamnat precum multi altii pentru ca nu se prezentau la proces, il amanau sau se pierdeau martori si dovezi gratie retelei lui voi sprijinita si sponsorizata de patriciu, voiculescu si vantu.
            fratii paunescu au luat 1-2 hoteluri pe gratis. altii vand energie cu adoas de 100% populatiei Romaniei sau au furat petrolul Romaniei.
            as prefera sa-i vad pe toti la parnaie. incepand cu voiculescu si terminand cu paunescu. daca vine crin, geoana sau ponta n-o sa vezi asa ceva.
            in schimb deja base baga la puscatrie oameni mari de afaceri. vezi cazul dinel staicu si 12 ani de puscarie. asa ceva n-o sa vezi daca vine "economistul" voiculescu. nu are interes sa-i bage pe aia de-l sustin:)
            deci terminati cu campania de spalare a lui felix ca ne provocati greata!!!
  • +23 (31 voturi)    
    10 masuri pentru startul reabilitarii imaginii RO (Miercuri, 15 decembrie 2010, 21:51)

    rocco [anonim]

    1. Stiti, Romania e un stat de drept, nu unul mafiot;
    2. Monica Macovei va fi urmatorul prim-ministru al Romaniei;
    3. Constitutia va fi revizuita;
    4. Parlamentul va deveni unicameral;
    5. Numarul parlamentarilor se va reduce simtitor;
    6. Alesii nu vor mai locui in hoteluri de lux de 4 stele, pe 2.000 de euro/chirie/luna, plus salarii si alte drepturi de faraoni, in total general de cca. 5000 de euro pe luna, intr-un dispret total fata de cetateanul de rand;
    7. Parlamentarilor care vor mai favoriza vreun infractor nedovedit din randul castei lor politice si care, deci, vor mai obstructiona in vreun fel justitia, li se va taia mana cu care au votat, fara drept de apel - asta e o masura dura si nedemocratica, dar sanatoasa;
    8. Nu se vor mai accepta achizitii directe, nu se vor mai accepta cereri de oferta; toate achizitiile publice vor urma procedura licitatiei, intr-un cadru transparent;
    9. Informatizarea sistemului administratiei publice centrale si locale; principiul urmarit - calculatorul si alegerea prin sondaj elimina coruptia, evitarea contactului functionar - contribuabil;
    10. Transparentizarea cheltuielilor publice - toate institutiile vor fi obligate sa publice, lunar, pe site-ul propriu, valoarea facturilor pentru: salarii, telefoane mobile si fixe, carburanti, energie electrica;

    Asta vreau sa aud de la Basescu in urmatorul an de zile, daca vrea sa mai salveze ceva din cel de-al doilea mandat al sau.
    • -4 (28 voturi)    
      draga rocco, (Joi, 16 decembrie 2010, 0:54)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui rocco

      Cred ca aceste 10 masuri ti-au luat mai mult timp ca sa le scrii decat lui Dumnezeu cele 10 porunci. Inca nu te-ai lamurit cine e Base si ce poate? (nu ca altii ar fi mai buni).
      • +11 (31 voturi)    
        parafraza.. (Joi, 16 decembrie 2010, 9:36)

        hash [anonim] i-a raspuns lui dumi

        cu dumnezeu e pentru copii mici; exact ca si cand ai parafraza povestea cu Fat-Frumos.

        Prefer un Basescu unui Ponta, Crin sau Geoana. Prefer unul care sa spuna lucrurilor pe nume si sa nu lase pe nimeni sa doarma linistit. Nici pe tine. Vrei sa ai? Cauta-ti solutii pe plan profesional, munceste, nu te ascunde in spatele diplomelor, munceste din greu, asa cum fac si eu si atatia altii in tara asta.
      • +13 (15 voturi)    
        zurgalai (Joi, 16 decembrie 2010, 10:40)

        adv [anonim] i-a raspuns lui dumi

        Eu m-am lamurit ce poti tu. Spre stiinta ta, Romania este in UE iar capsunarii pe care vrei tu sa-i impozitezi pentru ca-si repatriaza o parte din venituril obtinute in alta tara, platesc taxe si impozite pe venituri in tarile de rezidenta in care muncesc. Deci mai usor cu consiliatul din tramvaiul 32 si citeste de doua ori ce spune Basescu.
    • -8 (26 voturi)    
      10 vise (Joi, 16 decembrie 2010, 9:04)

      Cococo [anonim] i-a raspuns lui rocco

      Mai Roccoco, asta este visul tau de ieri noapte ??
      Tu chiar nu stii ca Basescu minte si cand doarme si, ca acum, instaurand pecinginea portocalie, face bani sa stea la putere inca vreo 12 ani ?
      Poti sa votezi tu si tot neamul tau pe inverse pana faceti scurta la maini, ca tot degeaba !!
      Punem pariu ca in maxim 2 ani vom fi suspendati din Comunitatea Europeana ?
      Ce ne trebuie noua asa ceva? Doar avem un carmaci simpatic, pe gustul neamului: smecher, panglicar, mincinos, boschetar, betiv, curvar si......plin de farmec popular.
      Votati , votati mereu, prin noua constitutie, Basescu va instaura republica bananiera Romania !!
      • +6 (8 voturi)    
        atat ti-a mai ramas... (Joi, 16 decembrie 2010, 12:04)

        sosocata [utilizator] i-a raspuns lui Cococo

        iti ramane sa il adulezi pe Ponta marfa proaspata marca Ilici(ca aceste cuvinte minunate le-ai luat din blogul lui Ponta)
        • 0 (2 voturi)    
          Crec ca Voiculescu (Vineri, 17 decembrie 2010, 3:44)

          Negativ [anonim] i-a raspuns lui sosocata

          e un mai bun lider al Opozitiei decat Ponta.
          • 0 (2 voturi)    
            Ar fi cel mai bun lider... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 12:40)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Negativ

            Doar cu un securist turnator la conducere si-ar atinge scopul de a baga Romania intr-o groapa fara fund.
      • +1 (5 voturi)    
        Da-mi un exemplu cand Basescu a mintit (Joi, 16 decembrie 2010, 12:13)

        Ionel [anonim] i-a raspuns lui Cococo

        Ceva ce s-a intamplat deja , iar Basescu desi stia ca e alba a spus ca e neagra.

        Nu-mi da exemplu de previziuni sau presupuneri ca nimeni nu e mafalda si nu intra la categoria minciuni..
        • -2 (4 voturi)    
          doar cel mai recent (Joi, 16 decembrie 2010, 14:39)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Ionel

          ca n-am nici timp si nici spatiu.
          cand a spus ca nevasta-sa a sta doar 3 luni in concediu.
          pana acum au spus amandoi ca ea a crescut fetele si ca a fost casnica
        • -2 (6 voturi)    
          ce memorie scurta ai! (Joi, 16 decembrie 2010, 14:50)

          Vendeta [anonim] i-a raspuns lui Ionel

          Citez
          1) "Daca parlamentul voteaza suspendarea in 5 minute demisionez"
          2) "In romania nu va fi criza economica", "Economia (...) este solida"
          3) "Nu avem nevoie de bani de la FMI"
          4) "Banii de la FMI sunt o centura de siguranta"
          5) "Fara acesti bani (cei de la FMI) nu putem plati pensii si salarii"
          6) "Vom iesi din criza in 2010, 2011....etc"
          7) "Oprea este seful mafiei personale a lui A Nastase"
          8) "OUG 50 este buna in forma care este acum" - (vezi ce au facut PDL-eii lui in comisie)
          9) "(Ritzi) - daca este vinovata trebuie sa plateasca" (vezi ce a facut parlamentul condus tot de ai lui)
          10) "Adriane, nici nu stii cat de mic incepi sa fii" - Nastase e bine merci....
          11) "Voi fece tot ce imi va sta in putere sa se faca lumina in cazul Revolutiei din '89 si a Mineriadei din '91 " - rezultatele se vad....
          .... iar daca vrei pot sa continui pana ma plictisec. Toti, absolut toti politicienii mint, este in natura lor, dar Base este un adevarat "geniu al minciunilor"
        • -1 (3 voturi)    
          Demisia (Joi, 16 decembrie 2010, 21:20)

          Negativ [anonim] i-a raspuns lui Ionel

          De exemplu momentul din 2007, cand a spus ca isi da demisia in cinci minute de la momentul in care va fi suspendat. Basescu nu avea voie sa faca eroarea lui Tariceanu.
  • +8 (12 voturi)    
    agenda massmedia este invechita. (Miercuri, 15 decembrie 2010, 22:23)

    cristoiu [anonim]

    Si nu numai media a pierdut trenul.Clasa politica ,care ar trebui sa fie prima care sa reactioneze,oportunismul fiind singura ei calitate,a ratat. Criza a incetinit investitorii. Justitia a profitat intr-un mod nepermis si s-a compromis.Vrem-nu-vrem ,presedintele Traian Basescu este singurul care vrea si poate sa reformeze Romania. Interesul este istoric, mijloacele ii sunt la indemana,opozantii sunt neglijabili. Din aceasta criza ,Romania are sansa reala de a iesi intarita,atat material,cat mai ales din punct de vedere al schimbarii mentalitatii socialiste. Avem sansa unei agrculturi ecologiste,avem morbul IT,deja cei care au plecat la munca in Europa se intorc cu banii,dar mai ales cu mentalitatea schimbata in bine,legile reformei sunt in sfarsit pe punctul de a fi promulgate,generatia post comunism preia haturile.
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate (Joi, 16 decembrie 2010, 9:10)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui cristoiu

      dar mai este mult pana atunci.
  • -1 (9 voturi)    
    sa ”discute” cu Gatej?? (Miercuri, 15 decembrie 2010, 22:44)

    George [anonim]

    DEspre ce? Despre faptul ca a semnat angajamentul cu Secu? Sau, cine stie, o fi falsa semnatura!!
    • +4 (4 voturi)    
      sa discute... (Joi, 16 decembrie 2010, 1:58)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui George

      sa-si dea demisia daca e cazul...
  • -5 (13 voturi)    
    Ce fac hotii Romaniei? (Miercuri, 15 decembrie 2010, 22:53)

    Claudiu [anonim]

    Nu stiati ca cei mai mari hoti ai Romaniei sunt in fruntea tarii: presedinte, parlament, guvern, justitie etc.?!
    • +7 (11 voturi)    
      ceea ce faci tu .. (Joi, 16 decembrie 2010, 9:39)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      .. se numeste manipulare.

      sa incercam altfel: nu stiati .. despre Claudiu ca spune lucruri fara sa le argumenteze? Iata, aveti un exemplu.

      Tu ar trebui sa fii pus intr-un astfel de post cheie. Te-ar tine curelele? Ce-ai face? Ai rezista ispitei de-ati plasa toti prietenii (care te suna) in tot felul de posturi? Ai experimentat puterea, cat de mica, vreodata? Ai suparat oameni prin refuzul tau de a face rabat la normele morale?
  • -4 (10 voturi)    
    ai ped? are boc (Joi, 16 decembrie 2010, 0:06)

    aibock [anonim]

    pacat ca dl presedinte nu s-a referit cu umor si la dl prim boc si noul sau computer la purtator:)
    daca dl prim ministru va reusi sa introduca mai multa ordine in "zboara vesti contradictorii guvernamentale cu ajutorul "obectului" de care nu avea nevoie Steve without Jobs...e ok. daca iPad-ul prim-ministerial are un rol decorator, de derulator de fotografii de vacanta apai sa avem pardonmonser! domnul prim ministru ar trebui sa puna mana pe un creion si o hartie obisnuita si sa faca brainstorming pe vorbite cu cativa "adevarati" in ale economiei si finantelor si sa gaseasca solutii viabile, clare.
  • 0 (10 voturi)    
    a cui e (Joi, 16 decembrie 2010, 8:48)

    Caragiale [anonim]

    A cui e Rizi ? Dar Justitia de cine a fost patronata ? de mama ?
    Simte Domnia sa ca la un scor de sub20% PDL-u risca sa intre in istorie langa fratiorii Rosii ?

    Cat despre interviu, moderatorul a avut grija sa omita intrebarile neconvenabile.
    Eh...Libertate mare...
  • +3 (11 voturi)    
    asa e!... (Joi, 16 decembrie 2010, 8:59)

    brod [anonim]

    ...nu puteti spune ca era bolnavioara. dar puteti spune ca
    1. dumneaei provine din partidul care v-a generat si pe care l-ati adus la putere;
    2. ca era una dintre prietenele fiicei dumneavoastra;
    3. si ca mare parte dintre banii furati au mers direct la campania curat murdar independenta eba - daca numele asta va spune ceva.

    si chiar daca nu spuneti nimic, cei de acolo tot stiu "maruntisurile" astea. de aici provine si scarba lor fatza de romania - cu liberali, cu pesedsti, pedelisti si udemeristi cu tot. si, fireste, cu seful unui asemenea stat in fruntea listei!
  • 0 (4 voturi)    
    Linii mari (Joi, 16 decembrie 2010, 9:04)

    pprog [anonim]

    Citez: "Deci am lasat in linii mari lucrurile sa mearga". Ce vrea sa insemne acest lucru? Exprimarea asta vaga mie nu imi e clara...
  • -2 (8 voturi)    
    felicitari dan tapalaga !!!ziarist de mara clasa (Joi, 16 decembrie 2010, 9:44)

    ilinca [anonim]

    Cel mai mare politician din ultimul deceniu . Minte stralucita , idei clare , un vizionar .Cred ca-l egaleaza in materie de finante Daniel Daianu si Stolojan , in mat de miscari si strategii politice Valeriu Soica , In comunicare si reforma Cristian Preda sau Monica Macovei ,in analiza politica si comunicare Adriana Saftoiu .
  • +5 (9 voturi)    
    Daca esti bolnav poti sa furi (Joi, 16 decembrie 2010, 10:05)

    misu [anonim]

    Pai zii frate asa. Daca esti bolnav poti sa furi. Ori, cum tara asta e plina de "bolnavi" ,incep sa ma luminez si eu de ce nu dam inainte.
  • +5 (7 voturi)    
    Romania in Schengen mai greu (Joi, 16 decembrie 2010, 10:26)

    Anonim [anonim]

    In ultimii 2 ani nivelul coruptiei a crecut in Romania conform datelor Eurostat,iar pe justitie Romania inregistreaza regrese notabile, granitele sunt foarte permeabile in pe zona republicii Moldovei si Ukrainei, iar cetatenilor moldoveni li se acorda cetatenia Romana mult prea usor,si in fine ultimul vot dat de PDL-isti in parlament in favoarea d-nei Ridzi, plus opozitia fatisa a Frantei si Olandei fata de aderarea Romaniei nu va ajuta aceasta tara sa intre in spatiul Schengen in viitorul apropiat...
  • -1 (9 voturi)    
    Eu cred (Joi, 16 decembrie 2010, 10:47)

    Mihai [anonim]

    ca este o miscare votul din parlament pentru a masca neintrarea Romaniei in spatiul Schengen, neindeplinirea criteriilor de securitate cerute de atatia ani care au ramas doar la stadiu de vorbe.
    Oare cum credeti ca se vede de la Bruxelles ca in 6 ani de mandat Basescu, marele luptator anticoruptie care la randul lui a fost si el inculpat, partidul lui plin de penali nu s-a finalizat nici macar un singur dosar de coruptie, toti devin brusc bonavi, ba ca nu suporta detentia, coruptia fiind intr-o crestere alarmanta.
  • -2 (16 voturi)    
    E cel mai bun presedinte ! (Joi, 16 decembrie 2010, 10:54)

    Diaspora [anonim]

    Daca n-ar fi fost el la cârma, tara s-ar fi dus de râpa.
    Ce au facut pentru Romania toti increzutii dinaintea lui si a lui Boc? Au generat doar inflatie.
    Sa carmuiesti o tara ca Rom. intr-o vreme de criza economica mondiala ca cea actuala e o performanta demna de toata cinstea.
    De lucrul asta ar trebui sa fie orice roman constient si s-o recunosca cu glas tare.
    Pacat ca nu poate fi aplicata "tactica Putin".
    • -5 (9 voturi)    
      Din punct de vedere politic (Joi, 16 decembrie 2010, 11:09)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Diaspora

      Basescu e nul pana acum, de fapt iti poti sa seama si dupa studiile si preocuparile sale care n-au nici in clin nici in maneca cu arta compromisului, politica. Iliescu a lasat un urma un stat dupa chipul si asemanarea lui, ceea ce este ideal pentru un om politic. Ce fel de stat va lasa in urma Basescu? Ca in sase ani tot statul lui Iliescu a ramas.
      • -4 (10 voturi)    
        subscriu (Joi, 16 decembrie 2010, 11:34)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        peste ani , in cartile istorie se va vorbi doar de iliescu :((
      • +2 (6 voturi)    
        a ramas mintea ta la Iliescu (Joi, 16 decembrie 2010, 12:14)

        sosocata [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        si la comunism...si inca nu poti sa te detazezi de magnificul tau Ilici si statul lui!!!
        • -2 (4 voturi)    
          Politica lui Iliescu (Joi, 16 decembrie 2010, 13:20)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui sosocata

          a fost departe de comunism, as zice chiar diametral opusa. Mai degraba politica lui Basescu, ce ia partea celor care muncesc, se apropie de comunism. Cat priveste detasarea de statul lui Iliescu e ca si cum ai vrea sa scapi de umbra ta: romanii nu se pot detasa de ceea ce-i defineste, si anume mentalitatea romaneasca.
          • +1 (3 voturi)    
            muncesc.... (Joi, 16 decembrie 2010, 14:49)

            sosocata [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            pe branci, m-am saturat de majoritatea bugetarilor care asteapta sa le pice din cer si ard gazul pe la birou...repet: majoritatea, nu toti;
            si ca exemple ai destule cred...
            • 0 (2 voturi)    
              Si de munca nu te-ai saturat? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:55)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui sosocata

              Ca eu m-am saturat pana-n gat si ma gandesc cum sa-i fac pe altii sa munceasca pentru mine.
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Joi, 16 decembrie 2010, 11:41)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Diaspora

      cauta si tu sa vezi cat e inflatia acum si mai da-ti dupa cu parerea. macar pe hotnews

      http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-8115989-inflatia-urcat-7-73-tutunul-combustibilii-legumele-fructele-sunt-deteriminantii-cresterii-preturilor.htm
      • +1 (1 vot)    
        Ai uitat zerourile de pe bancnote ? (Joi, 16 decembrie 2010, 17:52)

        diaspora [anonim] i-a raspuns lui alex

        Prin ce fenomen au aparut zerourile pe bancnotele "vechi" romanesti. Nu prin inflatie?
        • -1 (1 vot)    
          E nevoie de (Joi, 16 decembrie 2010, 22:58)

          Negativ [anonim] i-a raspuns lui diaspora

          economisti competenti, precum Tanasescu si Voiculescu pentru a evita aceasta.
    • -1 (5 voturi)    
      soparlita mica (Joi, 16 decembrie 2010, 12:10)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Diaspora

      Asa, asa. Da-i inainte cu carmaciul. Baga si ceva referiri la dictatura. Ce sa mai, daca nu fura sefii tai, haide sa-l denigram pe Basescu ca-i dictator, Putin.
      Penibililor, v-ati apucat sa bagati articole prin ziare din Anglia, scrise de romanasi in slujba lui Voiculescu, in care comparati Romania cu Rusia. BAI, daca era Basescu un fel de Putin, si voi si sefii vostri erati deja la 2-3 metri sub iarba. Tare mi-e teama ca ticalosi care ar face orice sa mai suga niste bani de la fraieri ar fi exact ceea ce reproseaza altora!
  • -2 (6 voturi)    
    Noroc ca nu (Joi, 16 decembrie 2010, 11:09)

    Noroc chior [anonim]

    trebuie sa le spune celor de la Bruxelles si ca el e dus rau cu pluta.Ar fi inutil,pt.ca si aia,si noi,stim deja.
  • 0 (4 voturi)    
    Schengen (Joi, 16 decembrie 2010, 11:20)

    ION I [anonim]

    De ce tot vor ei sa intram in Schengen? Asta este o chestie politica pe care doar ei o vor , ca dupa sa isi poata masura "potenta" in politica si realizarile lor.. fiecare are scula mai mare si e mai destept ca restu', doar ei pot si fara ei se duce totul de rapa.

    eu as vrea sa stiu daca asta e chiar "vointa populara".. eu zic ca nu, eu unul si multi dintre prietenii si cunostintele mele nu vor

    vor doar sefii (si aia impusi politic sau dupa afinitatea lor politica) ca sa se mandreasca ca "ei ne-au bagat"..

    majoritatea oamenilor de rand si "sclavii din sistem" (de exemplu operativii/ofiterii din MAI) nu considera ca suntem pregatiti si nu stiu tot ce implica; nu toti vor!
    • +2 (2 voturi)    
      Daca (Joi, 16 decembrie 2010, 12:27)

      gs [anonim] i-a raspuns lui ION I

      privim problema prin prisma angajamentelor asumate la aderare, e kiar indikt sa ne traga pe dreapta si sa asteptam pina cand vom avea si noi o justitzie kre sa permita sa devenim o tzara demna de a ajunge cu adevarat in ue.Daca am ajuns unde suntem, de la justitzie ni se trage si pina nu se va reforma, nu vom ajunge stat de drept, democratic si modern, in veci vecilor,amin!Asa ca degeaba ne suparam, sa facem mai intii curat in porcaria noastra si porma, ne vor si ruga cu intrarea in spatziul Schengen si nu numai cu asta!
  • -2 (6 voturi)    
    Corect (Joi, 16 decembrie 2010, 11:36)

    George [anonim]

    Corect d-le Presedinte, nu puteti sa le ziceti "Stiti, D-na Ridzi era bolnava"
    Puteati insa sa nu o promovati de la inceput doar pentru ca era prietena fiicei d-voastra. Comportamentul ei nu e de azi de ieri asa - era suficient sa o priviti inainte de a avea problemele cu justitia pe la TV si sa vedeti ce combinatie de ingamfare si toparlanism a promovat aceasta doamna cat era pe val.
  • +4 (8 voturi)    
    Traian Basescu si PDL; PNL, PSD (Joi, 16 decembrie 2010, 12:25)

    Razvan_M [utilizator]

    Parerea mea este ca apar niste rupturi mult prea mari intre ce declara Traian Basescu si ce face PDL.
    Ar fi cel putin naiv sa credem ca nu exista un dialog si o sincronizare in fapte intre presedinte si partidul din care provine. Povestea cu Ridzi este mai degraba un joc comun decat o greseala a PDL, iar Traian Basescu si Emil Boc trebuie sa si-o asume.
    Ca strategie se bazeaza pe lipsa de lideri si de idei din partea PNL si PSD. Pe lipsa de alternativa la PDL. Chestia cu "e bolnava" este de 2 lei. Pai cum poti veni in fata unor oameni carora le-ai cerut sacrificii peste sacrificii cand tu nu esti in stare sa treci peste considerentele personale si sa lasi propriii infractori sa dea fata cu Justitia?

    Lasand la o parte problemele de partid ale PDL si ale lui TB, noi ca tara avem o mare problema cu PNL si PSD. Practic partidele astea nu sunt capabile dupa 2 ani de la alegeri sa vina cu o alternativa serioasa la actuala guvernare. Situatia este grava mai ales ca aceste doua partide spun ca reprezinta peste 40% din populatie.
    Ei au facut o greseala fundamentala in ultimii 6 ani: si-au creat niste cercuri de politruci fara substanta si au rupt orice posibilitate de contact cu Romania reala. Politicienii pe care i-au pus in fruntea partidelor si-au bazat campaniile electorale strict pe mercenari PR. In momentul asta practic nu au de oferit solutii si este trist nu pentru cele 2 partide, ci pentru Romania.
    • +1 (1 vot)    
      E nevoie (Vineri, 17 decembrie 2010, 0:22)

      Negativ [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      de un inlocuitor competent al lui Basescu si Boc.
  • -2 (2 voturi)    
    ipocrizie (Joi, 16 decembrie 2010, 13:48)

    mihai [anonim]

    Si dl. presedinte vrea sa-l credem??? Parca nu stie toata lumea ca nu misca nimic in pdl fara stirea lui...Daca directiva era in favoarea solicitarii DNA, in mod cert votul era pentru...nu impotriva. Iar despre aceasta ridzi ce sa spun, penibila, chiar nu mai exista oameni competenti pt. a fi ministri??
  • 0 (2 voturi)    
    limba romana (Joi, 16 decembrie 2010, 13:54)

    taurul nauc [anonim]

    "Sunt lucruri care vi le pot spune dumneavoastra sau la doi parlamentari"
    Alte comentarii nu mai am.
  • -2 (2 voturi)    
    iarasi moguli ? (Joi, 16 decembrie 2010, 14:15)

    pinny [anonim]

    Are in Crin Antonescu un rival redutabil , l-a invins la puncte la confruntarea de la Cluj si de aceea il lipeste de Voiculescu . Oricum , nu vreau ca Presedintele tarii sa se razboiasc acu capitalistii tarii - de fapt numai cu unii dintre ei - ci cu criza !Eu personal nu vreau sa-l mai aud vorbind de Felix , Nus sau Patriciu , nici nu are calitatea asta si nici nu asteptam asa ceva de la el , dar ma intreb daca mai asteptam ceva !
  • +2 (2 voturi)    
    pacat (Joi, 16 decembrie 2010, 14:36)

    gicu [anonim]

    ca marea majoritate nu vede padurea din cauza copacilor. Problema nu este ritzi-pitzi. este alta.

    CE TREABA ARE parlamentul în a da voie justitiei să-si facă treaba?
    Dacă are ... să-si prezinte treaba prin LEGI.

    Restul sunt fumigene masmedia de vîndut reclamă
  • 0 (0 voturi)    
    ponta cel voinic si merili di aur. (Joi, 16 decembrie 2010, 15:26)

    piparush petru [anonim]

    sh'am inclaicat p'o sh....si va spusei poveste'asa...
  • +4 (6 voturi)    
    Base stie ce spune (Joi, 16 decembrie 2010, 17:42)

    diaspora [anonim]

    Cel mai mare noraoc a avut Romania cu Basescu.
    Daca n-ar fi iesit el castigator la alegeri ati fi murit de foame acum.
    Ii plangeti pe bugetari? Inseamna ca vreti comunism.
    Pentru ca va trimite la munca il numiti dictator?
    Viitorul este al economiei libere. Dar pentru asta trebuie sa-nvatati sa munciti, nu sa pierdeti vremea comentand sau cascand gura la aberatiile jurnalistilor vostri semidocti. Nu facand demionstratii in frunte cu liderii vostri sindicali pe care-i platiti mai bine de cat ministrii.
  • +5 (5 voturi)    
    Imi place dl Basescu (Joi, 16 decembrie 2010, 19:51)

    mucenic [utilizator]

    Analizand activitatea presedintelui la bani marunti vom gasim multe inconsistente. Nu ma mira. Cred ca este insa, paradoxal, partea lui cea mai buna. Dupa cele citite in ultimii 10 ani a fost securist, imformator, mincinos, hot de drumul mare, afemeiat, alcoholic, si-a batut nevasta, etc. Mai totul a fost dezimformarea insa omul a crescut in pozitia lui cum nu a facut nimeni altcineva.Cu fiecare interviu realizez ca este omul cel mai potrivit pentru postul de presedinte la ora actuala. Atata timp cat ramane consecvent in credinta si munca lui este tot ce vreau pentru inceput. Uitam de unde a pornit, cu cine lucreaza si cati dusmani are. Nu cred ca ii este usor.
  • -1 (5 voturi)    
    voiculescu a flamanzit (Joi, 16 decembrie 2010, 20:09)

    covrigi in coada [anonim]

    sau toata sleata ta de hoti? voua nu va ajunge si trageti cat puteti de oriunde, voiculescu are avere cat voi tot la un loc si tot el e flamand??? cine iti face bugetu de stat din care sa furi cu nesimtire??? voiculescu da banii care si-i baga multi in buzunar, asemenea om fara caracter si cu atata tupeu de borfas nu am vazut niciodata ... si nu pot sa mai suport nici prostimea care ia apararea acestui chior patetic
  • +1 (1 vot)    
    uite ca aveti despre ce discuta (Joi, 16 decembrie 2010, 20:59)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Acest om pe care l-as mai vota daca ar mai putea candida, vorbeste cu miez si spune lucruri care, ne place sau nu, sunt reale si logice.

    Tot ce spune este ascultat si comentat.
    Tot ce a facut este bine gandit pentru provocarea schimbarii.

    Doar jurnalistii au ramas la coada , cu nasul pe sus si capul gol.
    Cat despre politicieni, nu-i poate nimeni educa peste noapte. Toti sunt niste bieti mimi.
    • 0 (2 voturi)    
      Mie imi pare (Vineri, 17 decembrie 2010, 2:10)

      Negativ [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      ca dimpotriva, Opozitia prin Antonescu si Voiculescu ofera un discurs economic mai coerent.
      • +1 (1 vot)    
        opozitia (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:54)

        barbu mihalcea [anonim] i-a raspuns lui Negativ

        Care discurs economic? Stii vreun program? Spune-ne unde sa-l citim !
  • +1 (1 vot)    
    Asa sa fie? (Vineri, 17 decembrie 2010, 8:43)

    Lucian [anonim]

    La faza cu Voiculescu n-are dreptate. Aranjamentul e cat se poate de transparent, PSD nu mai vrea sa mai piarda locuri in parlament in favoarea PC asa ca i-au pus sa se alieze cu PNL, iar dupa alegerile parlamentare in care vor intra in parlament pe spinarea liberalilor conservatorii lui Felix vor sari din nou in barca PSD. Antonescu are orbul gainilor daca nu vede manevra, oricum se stie ca motanul securist are exercitiul tradarii.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version