Editia de anul acesta a Premiilor Ioan Chirila a beneficiat de o larga acoperire in mediul online ca urmare a campaniei puternice de comunicare desfasurata pe site-uri, bloguri si forumuri. Desi sub anumite aspecte comunicarea online se afla in stadiu de pionierat, Premiile au folosit din plin acest mediu pentru a-si creste notorietatea si vizibilitatea. In cadrul campaniei de promovare impactul presei scrise si audiovizuale a fost dublat mereu de interactivitatea oferita de mediul online.

  • Peste 500.000 de afisari in Google
  • Peste 130 de stiri, reactii si analize numai in mediul online
  • Peste 250 de participanti la Fotografia Saptamanii
  • Peste 100 de concurenti la Talentul Anului

14 importanti bloggeri au acceptat sa sustina acest proiect, devenind parteneri de comunicare. Pe langa acestia, peste 40 de bloggeri au ales sa sprijine Premiile Ioan Chirila preluand mesajul campaniei si bannerele de sustinere pe propriile bloguri.

Peste 500.000 afisari pentru Premiile Ioan Chirila

In urma actiunilor de comunicare intreprinse de echipa Premiilor au rezultat peste 130 de stiri, analize si posturi pe site-uri si bloguri cu referire la eveniment si la concursurile din cadrul Premiilor Ioan Chirila. Efectul s-a resimtit si in motoarele de cautare, toate aceste actiuni generand o cresterea a numarului rezultatelor cautarilor dupa “Premiile Ioan Chirila” la 500.000 de afisari.

Peste 250 de participanti la Fotografia Saptamanii

Talentul Anului si Fotografia Saptamanii, cele doua concursuri pentru neprofesionisti din cadrul Premiilor Ioan Chirila, au beneficiat de o vizibilitate ridicata in mediul online. Concurentii de la Fotografia Saptamanii si-au anuntat participarea pe bloguri si forumuri in incercarea de a aduna cat mai multe voturi, raspandind astfel vestea concursului. Inca din prima saptamana de concurs au fost inscrise peste 100 de fotografii. Pana in acest moment mai mult de 250 de persoane au trimis fotografii si concursul inca nu s-a terminat.

Peste 100 de autori neprofesionisti au trimis texte pentru Talentul Anului in urma stirilor din presa si a mesajelor de pe forumuri si bloguri. Campania de comunicare a fost foarte apreciata de participanti, care au considerat ca e o provocare sa scrii despre sportivi si nu despre amante, sa spui povestea, nu doar rezultatul.

Pana la momentul decernarii Premiilor Ioan Chirila mai sunt trei saptamani. Intre timp pasionatii de sport si gazetarie sportiva sunt invitati pe site-ul evenimentului – www.ioanchirila.ro sa voteze imaginile inscrise la Fotografia Saptamanii, sa vizioneze testimonialele unor personalitati de marca despre presa sportiva si sa interactioneze cu echipa pe blogul www.ioanchirila.ro/blog.