Stampilele de vot si timbrele autocolante necesare pentru alegeri au fost distribuite tuturor prefecturilor si Ministerului Afacerilor Externe, iar instruirea presedintilor birourilor electorale ale sectiilor de votare a fost realizata pana in prezent in 31 de judete, anunta NewsIn.

Potrivit Ministerului Internelor si Reformei Administrative, marti, in cadrul unei videoconferinte cu prefectii, secretarul de stat, Victor Paul Dobre, a anuntat ca distribuirea catre institutiile prefectului si Ministerul Afacerilor Externe a stampilelor cu mentiunea „Votat“ si a timbrelor autocolante ce vor fi utilizate in procesul electoral s-a finalizat. Dobre a mai spus ca au fost si sunt efectuate verificari ale inventarului de materiale de care dispun primariile pentru amenajarea si dotarea sectiilor de votare, urmand ca in perioada 28 – 29 noiembrie sa fie verificat modul efectiv de amenajare si dotare a acestora.

Instruirea presedintilor birourilor electorale ale sectiilor de votare a fost realizata pana in prezent in 31 de judete, urmand ca, in perioada imediat urmatoare, aceasta activitate sa fie finalizata si in celelalte judete si in municipiul Bucuresti. In cadrul videoconferintei s-a insistat ca, in perioada 28 noiembrie – 2 decembrie, la nivelul institutiilor prefectului sa fie asigurat serviciul de permanenta, cu personal din aparatul de specialitate al institutiei, care va monitoriza finalizarea operatiunilor organizatorice si desfasurarea scrutinului.