Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Iranul interzice difuzarea editiei de dimineata a unui cotidian central

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 25 iulie 2008, 11:11 Ultima ora

Autoritatile iraniene au interzis vineri difuzarea editiei de dimineata a unui cotidian de larga circulatie, motivand ca acesta prezenta stiri care ar putea dauna evolutiei economice a tarii, anunta Reuters.

"Editia de dimineata a fost interzisa timp de trei luni pentru ca prezenta stiri false, cu scopul de a crea turbulente pe scena economica iraniana", anunta agentia de stat IRNA.  

Cotidianul Hamshahri, care apare in doua editii, dimineata si seara, este detinut de municipalitatea din Teheran, condusa de primarul Mohammad Baqer Qalibaf, potentialul contracandidat al presedintelui Mahmoud Ahmadinejad in alegerile prezidentiale de anul viitor. 























371 vizualizari






Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri