​Poșta Română vrea să-și notifice prin SMS clienții către care urmează să livreze trimiteri poștale cu privire la data, ora și, după caz suma rambursului și numărul de telefon al curierului și a lansat o licitație pentru achiziția acestor servicii, arată datele din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

SMS de la PostaFoto: Posta Romana
  • UPDATE Poșta Română a precizat luni, 30 ianuarie, că achiziția este una recurentă, notificarea prin SMS fiind folosită pachetele extracomunitare cu o greutate de peste 500 grame sau pentru o serie de clienți persoane juridice.

Estimarea Poștei: 10 milioane de SMS-uri într-un an

Achiziţionarea de servicii de avizare prin SMS se va face pentru o perioadă de 12 luni, iar volumul anual de SMS-uri estimat este de 10.000.000 SMS-uri.

Valoarea totală estimată a contractului este de 1,3 milioane de lei (fără TVA).

După ce va fi atribuit, contractul va intra în vigoare începand cu data de 4 iulie 2023.

Poșta are anumite servicii în care clienții sunt notificați prin SMS

Caietul de sarcini al procedurii de achiziții nu menționează ce clienți sunt vizați mai exact de aceste servicii de notificare prin SMS a trimiterilor poștale.

  • HotNews.ro a solicitat aceste informații de la companie și vom reveni cu precizări imediat ce le vom primi.

Pe de altă parte, datele publice arată că Poșta are anumite servicii precum cele de curierat rapid sau la trimiterile din afara UE în care clienții sunt notificați prin SMS.