Autoritatile judetene din Mures sunt din nou puse la zid din cauza lucrarilor de la Parcul Industrial.

Dupa ce chiar conducerea acestei institutii a atras atentia asupra imenselor neajunsuri avand in vedere ca nu a reusit inca sa atraga vreun investitor, de aceasta data reclamatiile vin din partea primarului municipiului Targu-Mures, Dorin Florea, dar si de la reprezentantul in judet al Companiei Nationale pentru Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADN), Gheorghe Ispas.

Sensul giratoriu - "o imbecilitate a CJ"

Cei doi reclama modul in care a fost construit sensul giratoriu de acces spre Parcul Industrial de pe drumul national E 60. Astfel, Dorin Florea a spus ca din cauza sensului giratoriu, a carui amplasare nu ar avea nici o logica, aici se produc saptamanal cel putin doua accidente grave de circulatie.

In consecinta, edilul a afirmat ca va cere Politiei Rutiere si Companiei Nationale pentru Autostrazi si Drumuri Nationale sa sanctioneze Consiliul Judetean "pentru imbecilitatea de pe E 60" si sa elimine sensul giratoriu care este presemnalizat necorespunzator.

Reprezentantii CJ au, insa, alta parere si au mentionat ca prin sensul giratoriu, pe care il considera realizat conform tuturor standardelor, se va face si racordarea drumului european 60 la autostrada Bors - Brasov. Mai mult, ei considera ca reclamatiile primarului ar fi de natura politica.

"Nu am timp de polemici, chiar daca este vorba de Florea. Eu circul des pe acolo si respect toate legile si regimul de viteza, iar noaptea am faruri la masina", a declarat vicepresedintele CJ, social-democratul Alexandru Petru Fratean. Acesta a adaugat ca in conditiile in care Parcul Industrial este una din marile investitii din judet, autoritatile ar trebui sprijinite pentru popularea lui.

Pericol pentru circulatia rutiera

Totusi, Gheorghe Ispas, reprezentantul CNADN in judetul Mures, ii da dreptate primarului. Mai mult, acesta a spus ca sensul giratoriu, care a fost construit pentru a facilita accesul de pe E 60 in Parcul Industrial, nu ar corespunde din punct de vedere tehnic si reprezinta un adevarat pericol pentru circulatia rutiera.

"Am facut sesizari cu privire la acest aspect, iar solutia ar fi predarea de urgenta a sensului giratoriu de catre Consiliul Judetean Ministerului Transporturilor, intrucat a devenit un punct periculos", sustine Ispas.

Potrivit acestuia, sensul giratoriu cu pricina nu respecta dimensiunile standard si ca o eventuala predare a acestuia de catre CJ catre Ministerul Transporturilor ar duce inevitabl la redeschiderea santierului si modificarea proiectului.