Sever Voinescu despre Victor Ponta: In sufletelul sau robust si roz, nazdravanul pesedist  adora comunismul

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 20 mai 2010, 12:28 Actualitate | Politic

Deputatul PDL Sever Voinescu scrie, pe blogul sau, ca liderul PSD Victor Ponta, "in sufletelul sau robust si roz", adora comunismul, dar in prestatia politica "pare a fi mai mult decat un comunist".

"Topaind voios prin politica, domnul Victor Ponta foloseste cuvinte fara sa le citeasca instructiunile de utilizare. Ma face fascist. Orbit de adoratia infantila pentru alde Che Guevara si dus de manuta prin istoria recenta a societatii romanesti de domnul Ion Iliescu, presedintele PSD habar n-are ce-i aia fascist si persista intr-o ratacire induiosatoare. Si ca sa nu lase nici un dubiu asupra confuziei in care se afla, domnul Ponta ma citeaza ca fascist alaturi de Adolf Hitler", scrie Voinescu pe blogul sau.

Deputatul PDL precizeaza ca Victor Ponta a spus despre el ca este fascist pentru ca a exprimat ingrijorarea de a vedea mitingul sindical de miercuri deturnat de subteranele politice.

"De unde ingrijorarea? Din declaratiile domnului Ponta. Si ale domnului Dragnea. De ce sa ne ingrijoreze ceea ce spune domnul Ponta? (Nimic insinuant in aceasta intrebare!) Pentru ca istoria partidului sau este incarcata - prea incarcata - in privinta manipularii politice a protestelor sindicale. Mineriadele anilor '90 si amestecul partidului domnului Ponta in aceste mineriade sunt fapte istorice certe. Multe alte greve au fost executate la ordin pesedist", mai scrie Voinescu.

El mentioneaza ca, "Slava Domnului, sindicatele au stiut sa organizeze excelent marele lor miting".

La P.S., Sever Voinescu scrie: "Ca sa-l lamuresc, totusi, pe domnul Ponta cum e cu Hitler si cu fascismul, ii spun ca relatia dintre diabolicul furher si fascism a fost similara cu relatia dintre domnia sa si comunism. In sufletul lui, Hitler era un admirator al fascismului, dar in actiunea politica a fost mult mai mult decat un fascist".


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

2983 vizualizari

  • +5 (17 voturi)    
    Comunistul Ponta. (Joi, 20 mai 2010, 12:03)

    mircea [anonim]

    Ponta este mai comunist si decat Iliescu.Numai comparatia facuta de el ,cu Che Guevara si Fidel Castro(Ponta si Antonescu) si intelegem cine sunt si sub ce auspicii lupta cele doua partide,PSD si PNL.Visul lui Ponta si al lui Antonescu este un stat pseudosocialist,comunist de sorginte maoista,asa cum sa incercat in America Latina de cei doi descreierati.Balamuc,bataie,balci,casapirea adversarilorprostirea populatiei asta propavaduiesc si practica Ponta si Antonescu.A-ti vazut vreo actiune a celor doi care sa nu fie incadrata in caracterizarea anterioara?Priviti foarte atent,spre ce duc actiunile initiate de Ponta si Antonescu-destabilizare,haos,exact ca revoutiile din america latina.Cat de infantili pot fi indivizii?Sau cat de periculosi?Depinde si de noi.
    • +3 (11 voturi)    
      problema lui Ponta (Joi, 20 mai 2010, 14:40)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui mircea

      cred ca modelul Ponta este cel mai rau, este genul de individ manat de dorintele personale pe un fond in care etica lipseste cu desavarsire. Nu pare sa il intereseze prea tare de tara, de anumite grupuri, ci doar de persoana lui. Se considera norocos ca conjunctura a facut ca Iliescu & co sa il favorizeze, iar acum se vede stapanul lumii si crede ca dreptul stapanului este sa faca cu ce are orice ii pofteste inima. Fara Dumnezeu, fara etica si daca e posibil si fara legea gravitatiei. E deranjat de cei carora trebuie sa la sufle in pupa pentru sustinerea de care are nevoie si asteapta cu nerabdare momentul in care nu va mai trebui sa dea socoteala nimanui. Spera deci sa ajunga presedintele tarii la urmatoarele alegeri :)
      ...cam asta e imaginea
    • +1 (7 voturi)    
      un fragment dintr-un protest real (Joi, 20 mai 2010, 15:35)

      scarfas [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Un PPS primit pe net contine mult adevar si ne determina sa vedem ca framintari au fost mereu si modul cum au fost abordate. Omeneste vorbind curajul in comunism cind riscai sa ramii fara servici si sa fi anchetat de securitate a fost nebunesc .Cred ca omul a avut demnitate , a vazut corect problema si o vede corect si astazi. Nu Ponta este problema ci motanul de Voinescu care nu vede ca PDL- este de 5% in sondaje si ca peste doi ani va fi jenant pentru el sa tpriveasca in ochii
      Prin 1980-83, lucram la Institutul de Marinã, actuala Academie Navalã “Mircea cel Bãtrân”. In Polonia începuserã mişcãrile sindicatului “Solidaritatea”. Situaţia din Polonia se înrãutãţea, dacã mã luam dupã ceea ce scria presa Comitetului Central al P.C.R. s-a hotãrât sã ajutãm Polonia, cedând fiecare dintre noi din raţia de ulei şi de zahãr la care aveam dreptul. Aşa cã m-am ridicat, nepoftit şi neîntrebat, dar şi de neoprit, şi am zis aşa
      “A fost cumva Polonia atacatã de NATO? Nu am auzit aşa ceva. S-a abãtut asupra Poloniei vreo catastrofã naturalã? Vreun cutremur, sau inundaţii? Nu am auzit aşa ceva? Atunci, de ce sã le dau eu din uleiul şi zahãrul care nu-mi ajung nici mie? Eu nu sunt de acord sã dau!”.
      Astãzi, mi se spune cã trebuie sã cedez din pensia mea, deoarece România este în crizã. Iar acuma când mi se spune chestia asta, cohorte de români, inclusiv beizadele prezidenţiale, îşi fac concediul pe Coasta de Azur sau îşi cumpãrã a ‘nşpea maşinã, sau vilã, sau poşetã d-aia de mi se-ncurcã degetele pe taste când vreau sã-i scriu numel . Mi se mai spun multe. Aşa cã eu mã ridic şi întreb: “Am contribuit eu cu ceva la intrarea României în crizã? Am cheltuit eu nesãbuit banii guvernamentali? Am organizat eu campanii electorale deşãnţate pentru care s-au cheltuit milioane de euro din banii publici? A fost România atacatã de cineva? S-a abãtut asupra României vreo catastrofã naturalã? Eu n-am auzit de aşa ceva. Aşa cã, eu nu sunt de acord sã mi se opreascã din raţia mea de bani”
      • +2 (4 voturi)    
        Nici eu nu sunt de acord (Joi, 20 mai 2010, 19:05)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui scarfas

        sa platesc TVA mai mare pentru ca statul nu vrea sa dea afara oameni.
      • +3 (5 voturi)    
        vezi draga nene necajit (Joi, 20 mai 2010, 22:52)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui scarfas

        ca ai mai postat mesajul asta de citeva ori atit pe hotnews cit si in alte parti. Esti necajit ca asa te-a pus voiciorescu antenagiul sa fii. Pensionar amarit profesionist, asta esti matale. Mai usor cu dezinformarea, mai ales ca e destul de grosolana.
  • +6 (8 voturi)    
    Din vina cui? (Joi, 20 mai 2010, 12:48)

    Bob Dylan [anonim]

    Pai tocami asta este problema:nu numai el a inceput sa fie scarbit de politicienii plini de bani si ifose....care mai si dau lectii de guvernare.
    Tot mai multi tineri citesc despre Che Guevara fara sa faca parte dintr-un partid politic.Pe banii castigati pana acum politicienii de la putere si cei din opozitie ar trebui sa arate ca stiu sa scoata tara din criza.Putine sanse au dar noi speram...
    • +7 (17 voturi)    
      Ponta? (Joi, 20 mai 2010, 13:07)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Bob Dylan

      Nu pot uita cuvintele procurorului Panait, numai cainele de Ponta mi-a facut-o. Nu pot uita argumentele contondente folosite impotriva fostei sotii. Nu pot uita pornirile militienesti, de a folosi impotriva lui Boc argumentul pumnului. Cum e scarbit de politicienii plini de bani si ifose cand el e un reprezentatnt tipic? Are si bani si fose cat cuprinde. Iar daca Che Guevara era un idealist, Che Guevarica al nostru e un materialist feroce, dar si un demagog populist.
  • -4 (12 voturi)    
    Cu sau fara Ponta... (Joi, 20 mai 2010, 13:08)

    Frobenius [anonim]

    ... ceea ce nu pare (sau nu poate) sa observe domnul deputat este ca societatea autohtona (o limitare premeditata) se indreapta spre o forma cu un foarte pronuntat iz de fascism.
    Se poate observa fie si numai citind comentariile (comandate sau nu) care apar pe acest site.
    • +3 (11 voturi)    
      de unde veniti? (Joi, 20 mai 2010, 14:31)

      tvee [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

      exista cumva un loc in care se cresc oamenii ca tine?
      nu pot sa cred ca un om poate baga in el informatii ca o gisca cu pilnia mincarica.
      ne indreptam catre fascism? tovarase, poate ai uitat ca unul din ultimii bolsevici in viata din intreaga lume inca trage multe sfori in tara asta.
      ilici iliescovici e programat de iubitii tai conducatori sovietici chiar din anii 70, dupa cum tovarasa melescanu s-a scapat acum ceva vreme, sa conduca romanica.
      pentru tine un presedinte care a facut tot posibilul legal sa bage la puscarie criminali precum ilici, nastase, dip, voiculescu si restul de tovarasi, e fascist?!?!
      niste balaceanca ar prinde bine pentru intreaga masa de privitori la tv in general si mai ales la antene si realitati.
      hai sictir!
      • -2 (6 voturi)    
        Sint de mult pe aici (Joi, 20 mai 2010, 15:18)

        Frobenius [anonim] i-a raspuns lui tvee

        Nu vin de nicaieri. N-am inteles legatura intre ce ai scris (destul de incoerent) si comentariul meu. Finalul comentariului meu ti-a spus ceva? Nici macar nu sint convins ca l-ai citit, altfel ti-ai fi dat seama ca nu era nici un nume propriu pe-acolo.
        Stii ce este fascismul? Cum se manifesta? De Benito Mussolini ai auzit? Ar trebui sa se invete in scoala dar... multe ar trebui sa se invete in scoala.
        • +3 (5 voturi)    
          pardonati (Joi, 20 mai 2010, 15:12)

          tvee [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

          incoerenta maestre. iertare se cuvine.
          eu nu vad politica in tara asta, nici de stinga nici de dreapta. nici fascism nici comunism.
          sa faci o constitutie care sa apere mafiotii si infractorii nu-i de ici de colea prin niciun fel de politica. sa chemi minerii la bucuresti pentru ca iese lumea in strada sa te trimita acasa, cum a facut tovarasul ilici, nu e politica.
          legatura dintre comentariul meu si al tau e simpla, tu vii si vorbesti de fascism si eu te fac comunist spalat la creier de oameni pe care ii asteapta puscaria... ca altfel nu iti venea ideea geniala cu fascismu.
          fa o pauza de televizor, recomand cu caldura, face bine la neuron.
        • -2 (4 voturi)    
          Erata (Joi, 20 mai 2010, 16:14)

          Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

          Cind gindul e mai iute decit tastatura se impune o erata:
          "nici un nume propriu asociat fascismului"
          Data fiind incipienta tendintei, sper sa nici nu avem ocazia sa facem asocieri ferme de acest fel.
    • +2 (4 voturi)    
      talmesh--balmesh (Joi, 20 mai 2010, 18:17)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Frobenius

      legiunea si capitanul, fascizm, nazizm.
      lucruri care se cam vand la gramada, dar totusi, sunt diferite.
      si pentru ca fascizmul italian a aparut la mijloc, toate au fost etichetate ca fascizm.
      nici legiunea, nici fascia italiana si nici natzional socializmul nu pot sa reapara. societatea evoluiaza in spirala. pot fi tendintze de extrema dreapta, dar, cu alte ifose. alte sforaieli idiologice.

      se pare ca singurul mare ghicitor a fost tatucul marx.
      e posibil ca globalizarea sa aduca o revolutzie mondiala.

      deci, atentzie pe stanga, nu pe dreapta. dreapta a fost intodeauna de sters la dos. :-)
  • +3 (15 voturi)    
    Tot ar fi ceva sa fie comunist. (Joi, 20 mai 2010, 13:09)

    AlinN [anonim]

    Totusi cred ca este o sluga fie a domnului Iliescu si prin domnul Iliescu a rusilor, fie direct a rusilor. O sluga acompaniata de dulai de serviciu - liderii sindicali corupti - care fara nici o filozofie in minte, fara nici o moralitate in presupusu-i suflet vrea doar sa execute cu raceala si indiferenta comanda venita de la Moscova: "cucerirea" Ucrainei, Romaniei, Bulgariei si Greciei.
    Si lucrurile arata bine pentru Moscova: Ucraina este posedata cu pasiune de domnul Putin, in Grecia gravidele prajite sunt folosite ca solutie la consum in exces si lene ca un fel de sacrificiu uman modern, in Romania se preconizeaza inceperea grevei generale pe data de 31, se baga fitile cu schimbarea guvernului acum, in situatia asta critica.
    Sper ca Guvernul actual sa aiba taria sa ii lase o saptamana doua in greva si apoi sa apeleze la masuri exceptionale, demne de exceptionalul situatiei in care ne gasim. Respectiv concedierile atat de mult dorite sa se faca pe carca celor care sunt in greva, si sa nu mai fie posibila angajarea de catre stat a persoanelor care au facut greva si au fost concediate macar vreo 25 de ani.
    • -2 (4 voturi)    
      Aline ai probleme cu capul, omule! (Joi, 20 mai 2010, 22:51)

      STEFANIA [anonim] i-a raspuns lui AlinN

      Unde te trezesti, la ospiciu ? Delirezi grav, esti in afara timpului ?Oameni ca tine nu trebuie sa apara in public, trezeste-te ? Romania este o tara democrata , daca nu ai aflat! Greva este un drept in democratie, concedierile se fac dupa alte criterii, nu daca ai participat la greva . Din cauza unora ca tine Romania sta pe loc, pentru ca nu gandesc.
  • -9 (13 voturi)    
    DEMISIA (Joi, 20 mai 2010, 13:11)

    Ioan [anonim]

    Recomand domnului Ponta sa conditioneze orice discutie, colaborare, orice, cu dl. Basescu sau PDL de DEMITEREA DOMNULUI VOINESCU
    • +4 (14 voturi)    
      Locotenente. (Joi, 20 mai 2010, 12:23)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      Ioane,nu stiam ca Ponta are si locotenenti fideli.De fapt si derbedeii pseudorevolutionari Castro si Guevara au rezistat datorita unor descreierati care le-au facut jocurile murdare.Ce filozofie,ce cultura-sange si ura.Ce suflet ai Ioane!
  • +3 (5 voturi)    
    da (Joi, 20 mai 2010, 13:39)

    dan [anonim]

    urasc sa-ti dau dreptate, dar ai dreptate
  • +4 (10 voturi)    
    Ponta (Joi, 20 mai 2010, 14:01)

    Vasile [anonim]

    Ponta nu este decit un oportunist la fel ca majoritatea celor din PSD-PNL care folosesc partidele politice pentru a se imbogati si a fredona-o la rece. Este Ponta asta de stinga cum sint eu popa Tatu. Sau Cr(et)in Antonescu de dreapta cum sint eu sfinta Vineri. Toti sint ahtiati dupa banii contribuabililor sa pacaleasca, sa dezbine sa fure exact asa cum au fost si predecesorii lor. Si dupa ei progeniturile lor. Nu mai este de facut nimic in Romania...tara este dusa.
    • -2 (6 voturi)    
      politic (Joi, 20 mai 2010, 15:00)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Daca ai fi spus 'majoritatea politicienilor', as fi spus ca esti de buna credinta, dar daca spui 'PSD-PNL', tare mi-e ca esti un postac la fel ca aia care posteaza pro PSD/PNL.
      In politica romaneasca domneste jegul, iar asta nu se intampla doar in PSD si PNL.
  • +5 (9 voturi)    
    Uimitor (Joi, 20 mai 2010, 14:55)

    Mihai [anonim]

    Ma uimesc cei care cred in continuare ca cei care se perinda prin partidele politce au alt scop in afara de a se imbogati din banii statului si ca doar unii(psd, pnl,udmr) sunt oportunisti in vreme ce ceilalti(pdl,unpr) sunt imaculati, vor doar binele poporului.
    Trezeste-te, toti sunt la fel.
  • +3 (7 voturi)    
    E o gluma... (Joi, 20 mai 2010, 15:38)

    Trutzi [anonim]

    Ponta in functie e un accident care se va repara in mai putin de un an cind se mai linistesc apele in pcr, pardon psd. Ca politician Ponta e o gluma trista de altfel, un rateu. A invatat toate trucurile murdare de la prea invatatii partidului, a adoptat acea ironie de proasta calitate pe care o foloseste si cind nu e cazul, smekeria de coltz de bloc. Toate astea fac casa buna cu o cultura cel mult precara daca nu inexistenta.
    Pe de alta parte ma bucur ca atita timp cit micutzul va fi la cirma psd acel partid nu va reusi nimic, nu va cistiga nici un fel de alegeri, va fi ca o balena pe plaja: imensa, inerta si care mai misca din cind in cind din coada dar daca nu apare un buldozer sa o impinga in apa va muri in soare.
    De acord ca nici celelalte partide sau politicieni nu-s mai breji (citeva exceptii sint) dar acum e vorba de Ponta si pcr.... psd (gura pacatosului).
  • -2 (4 voturi)    
    despre lingai (Joi, 20 mai 2010, 16:01)

    cititor [anonim]

    Nu cred ca Ponta Ponta are idee ce este comunismul dar un asa mare lingau ca Dl Vernescu mai rar. De cand i s-a fluturat pe la nas o numire de ambasador ar face orice sa multumeasca stapanul.
    Poate mai putin sa mearga la mitinguri
  • +2 (6 voturi)    
    Definirea fascismului...si o completare! (Joi, 20 mai 2010, 16:36)

    Andrei [anonim]

    Daca vorbiti cumva limba lui Balzac, draga domnule Ponta va rog sa cititi mai jos:
    "Définition du fascisme
    Etymologie : de l'italien fasci, faisceau (emblème de l'autorité de la Rome antique utilisé par les milices de Mussolini).
    Au sens strict, le fascisme est le régime, né de la crise qui a suivi la Première Guerre Mondiale, mis en place par Benito Mussolini en Italie de 1922 à 1945. Celui-ci est fondé sur la dictature d'un parti unique, sur un pouvoir autoritaire, nationaliste et anticommuniste.
    Le régime fasciste entend faire de la nation une communauté unique rassemblée derrière un seul homme (culte de la personnalité et importance de la hiérarchie), avec un individu qui doit s'effacer devant l'Etat. Rejetant les droits de l'homme, il s'accompagne d'un Etat policier fort et sécuritaire, d'une organisation verticale des métiers en corporation, d'une méfiance envers les étrangers et d'une politique réactionnaire.
    Le fascisme est une des formes du totalitarisme. Au-delà du régime mussolinien, le terme "fasciste" sert souvent à qualifier des régimes autoritaires, totalitaires, proches dans leur forme du fascisme italien : nazisme, régime de Franco, régime de Vichy..."
    Si completarea!!!!!
    Avind in vedere originile dumneavoastra cred daca Romania ar fi un regim fascist ati face parte din cei care se numeau a "l'epoque" aplaudaci, si sugeati tot ce se poate din beneficiile unui asemenea regim. Daca insa erati o persoana de genul celei care o pozati astazi, un fel de haiduc, erati de mult cu tirnacopul in mina la Canal Dunare Marea Neagra sa munciti la ctitorie. Azi dumneavoastra sunteti un biet procuror, devenit politruc, care precum un gramofon ruginit transmiteti ideiile domnului Iliescu (aici in rol de placa de patefon) si sugeti tot ce se poate din sistem pentru bunastarea familiei dumneavoastra pentru mii de ani. Nu va suparati dar...va rog aveti putintica decenta. Pina si Farfuridi si Brinzovenescu erau mai verticali si mai spalati decit dumneavoastra.
    • +1 (5 voturi)    
      Bonjour, bade! :-) (Joi, 20 mai 2010, 18:55)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Citesc cu placere comentariile care nu lasa impresia ca provin dintr-un colt de maidan

      Va adresati degeaba acelui Ponta. Filme in limba lui Balzac nu cred ca a vazut prea multe. In schimb are in spate o haita de vulpoi batrini, care stiu cum se dreseaza multimile. Din pacate nu e singura haita.

      Descrierea fascismului, asa cum ati inserat-o, pacatuieste, zic eu, prin faptul ca se rezuma la o perioada trecuta (cam de multisor). Elemente ale fascismului au evoluat in timp, s-au produs modificari, au traversat oceane. Uneori au capatat chiar alte denumiri, desi originea nu a putut fi ascunsa. Sintem, totusi, in 2010.

      S-auzim de bine!
    • +1 (3 voturi)    
      si din ce dictionar (Joi, 20 mai 2010, 22:46)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      revolutionar ati luat definitia respectiva, draga domnule? Pentru ca, ''une politique réactionnaire.'', si ''Au-delà du régime mussolinien, le terme "fasciste" sert souvent à qualifier des régimes autoritaires, totalitaires, proches dans leur forme du fascisme italien : nazisme, régime de Franco, régime de Vichy..." sint imbecilitati sinistre. Ca sa ma rezum doar la astea.
      Va las placerea sa descoperiti de ce. Si cautati dictionare mai serioase, nu gen '' l'humanite'' asa cum este cel din care ati citat.
      • +1 (1 vot)    
        definitiile sunt la relativ la fel.... (Joi, 20 mai 2010, 22:10)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Stimate domnule Bec, desi e prima data cind aud un asemenea nume, definitiile fascismului sunt relativ la fel. Explica originea, continutul si consecintele acestui concept ideologic. Fiecare citeaza din sursele la care are acces. Daca credeti sau considerati ca aveti o alta definitie a fascismului, va rog sa o dati exemplu si nu doar sa combateti bine. Va doresc spor la cautat in dictionarele serioase la care faceti dumneavoastra referire. Apropo, poate gasiti in biblioteca domnului Ponta un dictionar mai acatari. Nu de alta dar dinsul e un erudit, nu? Am vazut ca are un limbaj elevat si o diplomatie de zile mari. Numai bun pentru momentele in care trebuie sa fi un lider si sa dai exemplu personal. Cu stima,
        Trahanache
  • +3 (3 voturi)    
    Daca vreti sa vedeti mai multe (Joi, 20 mai 2010, 17:10)

    hazlie [anonim]

    Uite pe de-a-ntregul :http://severvoinescu.wordpress.com/2010/05/19/ponta-si-fascismul-meu/ :))
  • +3 (5 voturi)    
    papusarul de serviciu (Joi, 20 mai 2010, 18:28)

    paxman [anonim]

    Ponta oricum pare sa fie o marioneta manuita cu grija de iliescu. Asa ca se poate spune ca are o simpatie pentru comunism,
  • -2 (4 voturi)    
    Dle Voinescu... (Joi, 20 mai 2010, 19:03)

    lili [anonim]

    Lasati-o balta !!! V-ati facut de ras cu previziunea Dvs prapastioasa, sindicatele v-au dat lectie de vizionar aiurea !!!! Lasati-l pe Ponta si aveti grija PDL-ului Dvs ca se duce de rapa !! Dupa tot dezastrul in care ati adus Romania veti dispare ca partid, la urmatoarele alegeri nu mai intrati in parlament si veti ramane in istoria recenta a Romaniei ca partidul care a dus Romania in FALIMENT in anul de gratie 2010 !!! Sanatatea e in FALIMENT, educatia la fel, CFR-ul la fel, somajul e-n floare, amaratilor de batrani le luati painea de la gura si medicamentele lasandu-i sa moara !!! Nu va pasa, Dle Voinescu, nu va pasa de poporul roman, datoria Dvs era sa guvernati tara, sa ne fie mai bine!!! Ati adus Romania in FALIMENT !!!!
  • -1 (3 voturi)    
    departe de a-i lua partea lui Ponta.. (Joi, 20 mai 2010, 19:14)

    crap [anonim]

    da' nu pot sa nu remarc ca pd se trage din psd, iar d'l voinescu aduce in discutie comunismul intr-un fel mai mult decat neelegant (din topor de fapt). a'l acuza pe ponta de comunism ptr ca face ce face orice lider de opozitie in lumea asta, incearca sa discrediteze puterea, numai ptr faptul ca e seful psd, mi se pare ridicol.. iar ptr aplaudacii si negacii din pd (care sunteti, va stiti), v-as spune ca daca ati fi mai putin fanatici in sustinerea voastra si ati judeca mai mult de o milisecunda, probabil ar fi mult mai bine ptr toata lumea. cei ca voi au demolat partide ca psd, pnl, pc, prm etc., cu vehementa partinica ati facut din conducerile lor niste caricaturi.. si-au imaginat ca sunt semizei si v-au scuipat in cap.. voi adulati, iar ei va scuipa in cap.. cand dracu' veti invata sa aplaudati doar cand aveti ptr ce, si ca nu exista nimeni politic care sa aiba credit infinit, nu stiu.. ca parca sunteti cu totii niste marionete fara creier..
  • +2 (4 voturi)    
    Genial raspuns Voinescule! (Joi, 20 mai 2010, 21:41)

    Stefan [anonim]

    Foarte frumos ii raspunde voinescu domnului Ponta "prin 1990 eram legionari, acum suntem fascişti. Persoanele care ne-au nimit astfel sunt, evident, diferite. Gîndirea este, evident, aceeaşi." Genial. Absolut genial!
    • 0 (0 voturi)    
      usurel cu aplauzele (Sâmbătă, 22 mai 2010, 16:58)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Stefan

      Ce vezi tu Stefane atit de genial in exprimarea acestui oportunist numit voinescu.El vrea sa distraga atentia de-la problemele reale ale acolitilor lui ale guvernului individul este expert in a deturna atentia si se pare ca la unii fraieri chiar a prins din nefericire.Ce intereseaza ce a spus Ponta el era problema mitingului?asta nu comentati voi va rafuiti cu ponta ,vedeti asta a reust voinescu tucalarul de servici a lui stiti voi al cui.
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Joi, 20 mai 2010, 21:42)

    Amalia [anonim]

    Acelasi discurs, acelasi partis, alt corp aceeasi minte. Ponta ii calca fidel pe urme lui Iliescu
  • +1 (5 voturi)    
    Eleganta replica (Joi, 20 mai 2010, 21:44)

    Eftimie [anonim]

    Cine nu e cu noi e impotriva noastra cam asa gandeste Ponta. Iar Voinescu ii da replica, elegant:http://severvoinescu.wordpress.com/
  • 0 (4 voturi)    
    bv (Joi, 20 mai 2010, 22:21)

    carla [anonim]

    Absolut savuros articolul despre blogul lui Voinescu care ironizeaza nestiinta lui Ponta.
  • +1 (3 voturi)    
    rusine (Joi, 20 mai 2010, 22:22)

    mada [anonim]

    Ponta uita reprezentantul carui partid este si mai ales care este istoria acestui partid. In locul sau nu mi-as permite sa vorbesc.
  • +3 (5 voturi)    
    ponta (Joi, 20 mai 2010, 23:13)

    Andrei T [anonim]

    Ponta si-a declarat demult admiratia pentre marele Che. Cine stie ce cartulie de popularizare a citit. Cat s-ar parea ciudat, prin comparatie Ponta nu e nici macar un epigon, ci pur si simplu un amarat de admirator, caruia i-a placut probabil basca lui Che. Un golanas care scimba valuta si care a batut strazile Parisului ca un homles si care i-a cazut cu tronc lui Adrian Nastase din considerente greu de scris pe hartie nu poate fi decat un saltimbanc in politica. Repeta ce au spus altii, dar ca la telefonul fara fir, repeta ce-a inteles. Daca Iliescu a vazut acum 20 de ani in Piata Universitatii legionari, de ce n-ar vedea si Pona acum fascisti? Propaganda comunista de cea mai joasa speta.
  • +1 (1 vot)    
    nesimtire la rang de arta (Sâmbătă, 22 mai 2010, 2:21)

    tepes [anonim]

    Dl. Voinescu nu are rusine adica este un nerusinat cu sau fara cioc, un oportunist care-l doare-n dos de cei multi,face valuri adica git 4-5 ani face politica se imbogateste apoi se da la fund un tip gen pantis.Pt.afirmatiile sale iresponsabile de dinaintea mitingului acest individ veros a incitat voalat la violenta,apoi dupa miting il numeste ironic marele miting rusine voinescule,acolo au fost oameni necajiti cu 6-7 milioane salariu sau pensi nu ca tine cu venit de peste un miliard pe an sau mai mult Nu stiu daca imi vor posta art. probabil nu pt. ca am jignit un portocaliu.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi