UPDATE Dosarul Voicu: Senatul a avizat cererea DNA pentru arestarea lui Catalin Voicu. Vezi ce crede Voicu despre arestul Politiei

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 24 martie 2010, 13:30 Actualitate | Politic

Senatul Romaniei a avizat pozitiv, miercuri, cererea DNA privind arestarea lui Catalin Voicu, cu 70 de voturi pentru si 40 impotriva. In urma acestui vot, DNA are posibilitatea sa solicite judecatorilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie emiterea unui mandat de arest preventiv pentru 29 de zile. Catalin Voicu, acuzat de trafic de influenta si fals in inscrisuri sub semnatura privata, s-a internat de urgenta noaptea trecuta si s-a externat in cursul diminetii, pe propria raspundere. Senatorul a ajuns insa din nou la spital, dupa ce a acuzat ca i s-a facut rau cand urca pe scarile Senatului.

Ieri, Catalin Voicu ceruse senatorilor din Comisia juridica sa fie judecat in liberate, deoarece "Conditiile din penitenciare iti decimeaza fiinta umana".

"De ce se vrea sa fiu introdus in sistemul penitenciar, unde stiti cu totii care sunt conditiile? Nu mai ai nici nume, esti doar un numar, in sistemul penitenciar sunt conditii de ev mediu".

In discutia purtata cu omul de afaceri Marius Locic, Catalin Voicu creioneaza, in transcriptul interceptarilor telefonice difuzat de HotNews, o imagine sumbra a arestului Politiei Capitalei:

"Arestul din Capitala, de la minus 2, ala care e pe tubulatura - Evul Mediu. Usi negre de fier, zabrele si lacate, nu au aerisire, tigani, banditi, te f...aia in c...., te omoara. Ia noaptea din furculita care o au, o ia si o ascute si-o baga in gat. Pe arest preventiv sunt tot felul de borfasi, tot felul de banditi. Ce sa impaci ba. Daca are...au un contract cu moartea".

UPDATE 14 (ora 15:40) Senatul a avizat cererea DNA pentru arestarea lui Catalin Voicu cu 70 de voturi pentru si 40 impotriva

UPDATE 13 (ora 15:30): S-a incheiat procedura de vot, incepe numararea voturilor. Pentru avizarea cererii DNA este nevoie de votul a 69 de senatori.

UPDATE 12 (ora 15:18): A inceput votul in Senat.

UPDATE 11 (ora 15:13):
Cererea privind arestarea lui Catalin Voicu va fi supusa la vot prin vot secret, cu bile, au decis senatorii.

UPDATE 10 (ora 15:09): Iulian Urban (PDL): "Suntem azi in fata unui moment care poate fi catalogat drept istoric: este pentru prima data cand se cere Senatului arestarea unui senator al Romaniei. Trebuie sa ne gandim foarte bine ce conotatie are aceasta cerere formulata asupra unui coleg. Nu noi suntem cei care il trimitem acolo, el va ajunge in fata judecatorilor. Trebuie sa avem incredere in justitie pentru ca este extrem de deranjant modul in care a fost supus colegul nostru unui linsaj mediatic. Este inacceptabil sa pui pe imaginea unui senator coloana sonora dintr-un film cu mafioti. Eu vreau sa spun ca votul pe care il dam astazi este echivalenta unei descarcari de gestiune."

UPDATE 9 (ora 15:06): Dan Sova (PSD): "Cred ca Senatul a intrat intr-un joc sau o capcana nemeritata, a fost pus sa analizeze documente care au legatura cu activitatea extrapolitica a domnului Catalin Voicu".

UPDATE 8 (ora 15:02): Catalin Voicu a fost internat din nou la Spitalul Universitar de Urgenta, dupa ce i s-a facut rau miercuri la pranz, la Parlament, cu putin timp inaintea inceperii sedintei in care este supusa la vot cererea de arestare pe numele sau, anunta Mediafax. Voicu fusese externat din spital, pe proprie raspundere, miercuri dimineata.

UPDATE 7 (ora 14:57): Liberalul Ioan Ghise, in plenul Senatului: "Se furnizeaza zilnic presei documente din dosar. In aceste conditii, ca politician, stai si te intrebi: oare dupa acest linsaj mediatic noi ca senatori respectam principialitatea, constitutia si procedura? Avem de luat dincolo de un vot politic si un vot de constiinta. Probabil ca multi dintre cetatenii Romaniei deja l-au condamnat pe Catalin Voicu. Daca eram ales senator independent, si nu membru al PNL, nu as fi votat pentru arestarea domnului senator Voicu."

UPDATE 6 (ora 14:51): Liberalul Ioan Ghise, in plenul Senatului: "PNL sustine ca justitia sa actioneze in mod liber, independent, si votul nostru va fi pentru solicitarea DNA. In ciuda afirmatiei din raportul DNA potrivit careia ar fi pericol public lasarea in libertate a senatorului, lipseste la dosar orice document ca proba in acest sens. DNA, in mod gresit si chiar grav, ne-a dat sa vedem continutul dosarelor, ceea ce ar fi trebuit sa cunoasca doar procurorul si judecatorul. In opinia mea, DNA trebuia sa justifice de ce trebuie arestat domnul Voicu. Nu e nicio culpa care sa justifice acest lucru. Implicatiile juridice, politice, publice, mediatice, cu reverberatii internationale, ne fac sa fim foarte seriosi asupra intregului context. Noi ca senatori trebuia sa ne pronuntam daca e pericol public si trebuie arestat. Ne aducem aminte ca oameni care au dat ordin sa se traga in poporul roman au fost arestati. Domnul Voicu a fost ascultat din iunie 2009. In septembrie se cunostea ca urma sa se intalneasca cu un trimis al domnului Casuneanu pentru a primi bani. Daca se facea flagrant, ar fi putut fi retinut pe loc."

UPDATE 5 (ora 14:48): Mircea Geoana da cuvantul reprezentantilor grupurilor parlamentare cu privire la raportul DNA, citit in plen de Toni Grebla, presedintele Comisiei juridice din Senat.

UPDATE 4 (ora 14:42): Toni Grebla, presedintele Comisiei juridice, in plenul Senatului: "In anul 2009, senatorul Catalin Voicu este acuzat ca ar fi savarsit urmatoarele infractiuni:
trafic de influenta, fals in inscrisuri, participatie improprie la infractiunea de fals intelectual la legea contabilitatii. DNA solicita senatului Romaniei incuviintarea arestarii preventive a inculpatului, intrucat ar fi indeplinite conditiile prevazute de lege. Astfel, potrivit referatului DNA, infractiunea de coruptie savarsita de inculpat este sanctionata cu pedeapsa de maxim patru ani. Exista probe ca lasarea in libertate reprezinta un pericol concret pentru ordinea publica. Conditia aceasta este relevata de modul cum au fost concepute si puse in aplicare rezolutiile infractionale, starea faptelor, frecventa si repetabilitatea acestora, expresii ale unora dintre cele mai grave forme de coruptie la nivel inalt. Functiile ocupate de Catalin Voicu, senator si vicepresedinte al Comisiei pentru aparare, ordine publica si siguranta nationala, ce realizeaza controlul parlamentar asupra institutiilor publice de ordine, potenteaza gradul de pericol social al faptelor de coruptie, sustine DNA."

UPDATE 4 (ora 14:42): Toni Grebla, presedintele Comisiei juridice, in plenul Senatului: "Eu, impreuna cu toti membrii Comisiei, ne-am exprimat ingrijorarea cu privire la faptul ca acte considerate probe au aparut in presa. Pentru a elimina orice suspiciune legata de faptul ca actele ar fi plecat din Senat, am aratat tuturor reprezentantilor presei ca era imposibil ca ele sa fi fost fotocopiate din dosarele de la Senat. Parlamentarii practic nu se bucura de imunitate. Exista o singura imunitate, de procedura, legata de retinerea, arestarea si perchezitionarea. Aceasta imunitate are ca scop sa impiedice ca un parlamentar sa fie privat de exercitarea functiei, ca urmare a unor imprejurari represive, arbitrare si eventual de natura politica. Pe 9 decembrie 2009 BEC a consfintit rezultatele alegerilor la presedintia Romaniei. Vineri, 11 decembrie, a fost retinut si dus la DNA. Si i s-au pus interdicitii pana in 9 ianuarie 2010. Aceste interdictii nu au fost prelungite, deci domnul senator nu a mai reprezentat pericol public, nu a mai fost suspectat ca ar obstructiona mersul justitiei."

UPDATE 3 (ora 14:37): Sedinta Senatului a inceput.

UPDATE 2 (ora 14:31): Presedintele Comisiei juridice din Senat, Toni Grebla (PSD), a declarat, la Realitatea Tv, ca lui Catalin Voicu i s-a facut rau, miercuri dupa-amiaza, in vreme ce urca scarile de la Senat si a plecat cu ambulanta la spital. Toni Grebla a mai anuntat ca sedinta de plen va incepe, cel mai probabil, in 10 minute.

UPDATE 1 (14:03): Sedinta Senatului intarzie sa inceapa, senatorii nu s-au adunat inca in sala.


Sedinta de miercuri a Senatului reprezinta o premiera in Romania, fiind pentru prima data cand este supusa la vot cererea de incuviintare a arestarii unui senator.

PDL si PNL au anuntat deja ca vor vota in favoarea incuviintarii cererii de arestare. PSD lasa la latitudinea fiecarui senator al partidului decizia privind votul. Catalin Voicu, senator PSD, s-a autosuspendat duminica seara din partid.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

19860 vizualizari

  • +60 (72 voturi)    
    Iohannis premier=Voicu-ministru de interne. (Miercuri, 24 martie 2010, 13:36)

    Elena [anonim]

    Daca proiectul Johannis propus de Antonescu devenea realitate atunci Voicu devenea ministru de interne. Cred ca Crin Antonescu ar trebui sa le ceara scuze celor 2 milioane de romani naivi care l-au votat si sa demisioneze din fruntea partidului pentru ca in turul 2 l-a sprijint pe Geoana, omul lui Voicu..Ar fi un gest de bun-simt.
    • -41 (53 voturi)    
      Tu si cu ... (Miercuri, 24 martie 2010, 13:50)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Elena

      ...cei de teapa ta ati fi in stare sa cereti celor doua milioane de romani sa se impuste pentru ca au votat cu Antonescu.

      Ce treaba are Antonescu cu Voicu? De unde esti asa convinsa ca ajungea sigur ministru in guvernul JIhannis. Doar pentru ca asta dorea si spunea in convorbirile telefonice? Ti se pare ca milionarul Blaga care a lucrat toata viata la stat (si mai ales la vama acolo unde se iau spagile grup) e mai breaz?

      Am inteles ca Geoana s-a opus nominalizarii lui Voicu la ministerul de interne in ciclul Oprea - Dragnea - Nica. Eu zic mai degraba ca Geoana ar fi de apreciat la faza asta...
      • +32 (40 voturi)    
        Da' tu de ce teapa esti?! (Miercuri, 24 martie 2010, 14:42)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Ce treaba avea voicu cu ochi-de-peste-fiert?!
        Nu erau frati pesedeii cu penalii?! Nu jucau ei sotron pe toate posturile tv?!
        Coane, cand nu aveti ce spune incepeti sa turuiti... Blaga, Udrea, Videanu...
        Eu vad ca aia care tin de PDL sunt la bulau, iar aia care tin de penali, de pesedei, de pecei... nu suporta regimul, se imbolnavesc, vor exceptii de la lege...
        De teapa asta esti tu?!
        O sa cam luati tzeapa!
        Va cam asteapta Chioru'!
        • -26 (34 voturi)    
          Auzi... (Miercuri, 24 martie 2010, 14:51)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui domino63

          ... da' Basescu de ce nu apare sa-si ceara scuze ca era in brate cu Solomon in campanie? Sau iar aplicam dubla masura...

          Nu juca Basescu sotron cu Solomon prin Craoiva acu cateva luni?

          De ce nu si-a cerut scuze de la popor ca a pus-o pe Ridzi ministru? Sau nu el a pus-o...Boc si PD-ul....de parca ar "exista" Boc si PD-ul.
          • +21 (29 voturi)    
            De ce ar trebui sa apara? (Miercuri, 24 martie 2010, 15:00)

            domino63 [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            Nu a spus ca indiferent cine este vinovat, trebuie sa mearga la bulau?!
            Cat despre Ridzi... ati tocat/o marunt, marunt si se pare ca tipa are o singura vina. A semnat ca primaru'. Si daca va fi vinovata va plati. Sau ce, justitia este buna cand trebuie sa bage pedelei la puscarie si este rea cand pica asa cate un guzgan de/al vostru rosu, galben sau ... albastru pc!
            Imi aduc aminte de marele ziarist tontolan, care manca rahat cu lopata. Nu l/am vazut cu aceeasi lopata acu' la voicu.
            Ti/am spus. Nu ai argumente, turui ca o moara stricata... deh, lectii de la antene si realitati, nu?
            • -13 (19 voturi)    
              Te rog... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:17)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui domino63

              ...sa nu imi pui cuvinte in gura. Daca e vinovat trebuie sa plateasca (don Voicu)... Nici Antonescu nu cred ca a zis "indiferent cine este vinovat trebuie sa NU mearga la bulau".

              Era vorba despre faptul ca trebuie sa vina Antonescu sa-si ceara scuze ca l-a sustinut pe Geoana insa Basescu nu trebuie sa-si ceara scuze ca se pupa pe obrajori cu Solomon.

              Nici Antonescu si nici Basescu nu par a-i fi sustinut pe infractorii dovediti sau prezumptivi. Fericit?

              Oricum...penibil modul in care este folosita ca arma politica prezumptia ca Voicu (si ceilalti) e infractor...

              Acum baga-mi-o p'aia cu "glontul care ne-a trecut pe la ureche"....
              • +8 (12 voturi)    
                Chestia asta cu pupatul n/o inteleg! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:18)

                domino63 [anonim] i-a raspuns lui Gigi

                Desi este simplu!
                Geoala si pestele-tau-fiert sunt din partide diferite, cu doctrine diferite teoretic, cu viziuni diferite - teoretic, cu targeturi in masa de alegatori - diferite.
                Sunt opusi total. Cu toate astea, se pupau de mama focului. De ce?
                Interesele, matrapazlacurile, banii mancati pe seama celor pe umerii carora plangea si prostanacul-dragostea mea si liposca - tzoi de vodca.
                Solomon era din partidul lui Base si cu toate astea, uite/l la bulau.
                Cati pesedei, penelei, pecei ai vazut tu acolo?
                Nu cumva tata ilici a avut grija?
                Aia cu glontul e mai mult decat adevarata, cu toate ca la televiziunile motanilor si ale FNI, e demonetizata.
                Dar daca nu/ti dai seama de pericol, e treaba ta. Daca tu lasi televizorul sa te conduca, este treaba ta. A mea, nu.
                Prefer sa judec singur.
                Facem parte din generatii diferite. Tu iei televizorul drept lege, eu iau common sense drept... lege. Si cine este vinovat sa/l... lege! Nu cum face nastase sa... delege (pe poanta ca sa/l apare de lege!)
                • -8 (12 voturi)    
                  M-am lamurit... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:53)

                  Gigi [anonim] i-a raspuns lui domino63

                  ...tu faci parte din cei care cred ca PD-ul e "de dreapta". No comment! Imi pierd vremea...
            • +17 (17 voturi)    
              SEPARAREA PUTERILOR IN STAT (Miercuri, 24 martie 2010, 15:26)

              cris [anonim] i-a raspuns lui domino63

              ce treba are parlamentul (senatul in speta) sa se pronunte daca un senator poate fi cercetat de justitie. parlamentul este puterea legislativa si isi da cu parerea intr-un caz penal in speta apartinand pueterii judecatoresti. parerea mea este ca nu se parlamentul a emis o lege care contravine constitutiei
              • +10 (12 voturi)    
                . (Miercuri, 24 martie 2010, 15:56)

                radukku [utilizator] i-a raspuns lui cris

                nu o sa vezi in tara asta separarea puterilor in stat aplicata ca la carte. Constitutia e abigua in articolele care prevad imunitatea tocmai pentru a se putea apara unul pe celalalt. Daca nu apareau in presa acele stenograme nici nu se mai stia de voicu, cred ca avea relatii si prin DNA. Era acum alaturi de parintii lui care "nu mai conteaza". De obicei cand unul o pateste o sa traga la fund pe inca vreo 3-4 care nu l-au mai ajutat. Sa vedem cine sunt aceia.
            • +2 (2 voturi)    
              =)) a semnat ca primaru (Miercuri, 24 martie 2010, 16:27)

              dany [anonim] i-a raspuns lui domino63

              corect spus, a semnat ca primaru(anghel).
              acum ramane de vazut daca a semnat ca el sau nu(in justitie).
          • +10 (12 voturi)    
            E o mare diferenta (Miercuri, 24 martie 2010, 16:44)

            Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

            Geoana este condamnat ca a "dansat" cu coruptii fiidca lumea a inteles ca el n-ar fi lasat DNA-ul sa-i traga la raspundere. De aia il sprijineau Vantu si Patriciu, de exemplu. Niciodata n-ar fi avut Voicu de tras, cu Geoana presedinte! Basescu lasa DNA-ul sa-si faca treaba, jndiferent ca urmaritul e PDL-ist sau din alt partid. Sunt sigur ca si tu vezi asta, dar ce sa-i faci, postacul ...tot postac.
            • -6 (8 voturi)    
              Omniscienta ... (Miercuri, 24 martie 2010, 17:04)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Mihai Bucur

              ... asta ne omoara. Suntem convinsi ca Geoana nu ar fi lasat DNA-ul sa-l traga pe Voicu la raspundere.
              Suntem convinsi ca Basescu nu incurajeaza DNA-ul sa faca circ (publicarea de stenograme) atunci cand ii convin din punct de vedere politic.
              Suntem convinsi ca Vantu l-a sustinut pe Geoana chiar daca l-a invitat la el cu o zi inainte de confruntarea finala si a permis sa fie si fotografiat (apropo...stii ce sisteme de securitate are Vantu acasa?). In general le stim pe toate si le stim fix cum ne convine...

              Baga-mi-o si tu pe aia cu "ne-a trecut glontul pe la ureche"...imi creste adrenalina si in ultima vreme e singurul lucru pentru care traiesc...:))
              • +1 (1 vot)    
                Am certitudinea ca nu (Joi, 25 martie 2010, 9:00)

                Audit [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

                ar fi fost anchetat. Cred ca ai "transpirat" tot sustinandu-ti opiniile.
        • -9 (11 voturi)    
          stupizi (Miercuri, 24 martie 2010, 16:47)

          catalin [anonim] i-a raspuns lui domino63

          celor care tot vor sa para mari cunoscatori si il baga cu de la ei putere pe Voicu in cel ce putea sa fie Guvernul Johanis .. fratilor! v-a oparit neuronii marinarul?... este o ineptie sa afirmi asta in conditiile in care nici macar partidul din care facea parte Voicu nu l-a sustinut... Voicu nu avea nici sustinerea psd-ului ci doar a unei parti din care distingem pe M Vanghelie.. ca sa afirmi ca era ministru de interne in guvernul Johanis e rea vointa.. si sa fim linistiti ca actualul ministru are dosar legat de perioada in care activa la vama.. asa ca.. nu fiti stupizi toptusi.. ca doar nu oti fi toti ca EBA
          • -7 (9 voturi)    
            ce plin de pdl-ei pe aici (Miercuri, 24 martie 2010, 17:03)

            catpanpan [anonim] i-a raspuns lui catalin

            cum e frica de pierdut ciolanul .. pdl trimite trupele sa se razboiasca.. si baga un mafiot.. in cel mai pur mod cu putinta./. la zdup.. ei asa spera ca vor reusi sa ii faca pe oameni sa nu le mai fie foame si sa-i faca lui base o baie de multime ca pe vremuri.. dragi tovarasi pdl-ei.. si pesedei.. tare imi e ca poporul asta o sa va dea o baie de scuipat.. si ca base o sa fie in asa ceva ca in giulgiu.. in curand.. bat clopotele base.. ca s-au saturat astia sa moara de foamen.. nu mai ajunge doar circul tau.. chioraie matele de foame
      • +6 (10 voturi)    
        sinistru! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:26)

        Cristian I [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Eu nu am in nici-un caz simpatie pentru pedeserei.

        dar mi se pare groaznica ipoteza ca geoana de aia a pierdut sefia partidului, pentru ca nu a fost destul de "flexibil" si a cartit impotriva unora de genul lui Voicu ...
        • -5 (7 voturi)    
          Eu stiu ce sa zic... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:41)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristian I

          ...nici Ponta nu pare mare "fan" al lui Voicu...
          'Om trai si 'om vedea...

          Un lucru insa stiu cert...PSD-ul a avut Ministerul de Interne si nu l-a pus (sau macar propus) pe Voicu ministru. De abia acum dupa 1 an si ceva intelegi ce lupta o fi fost in spatele usilor inchise pentru postul asta....de au fost 3 in final.
          • +8 (10 voturi)    
            A pierdut la mustata (Miercuri, 24 martie 2010, 16:34)

            Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

            Cind s-a votat la partid cine sa fie pus ministru de interne, Voicu a pierdut doar la cateva voturi. Asa ca las-o jos cu PSD-ul tau, ca macane rau. E pacat ca DNA-ul l-a oprit pe Voicu din actiune inainte sa mai dea in gat pe vreo cativa. Pe jegul de Ghise, care se tot plange ca de ce nu l-au arestat in septembrie, exact asta il roade - ca s-a vazut cine sunt aliatii PNL-ului si s-a inteles cum i-au protejat laba in laba PSD-istii si PNL-istii pe TOTI infractorii, din principiu, findca ei aveau cei mai multi si cei mai lacomi. (vezi Nastase si Paturiciu) Numai la Ridzi s-au gasit ei sa faca taraboi - une e diferenta de un ordin de marime ca grad de coruptie.
            • -1 (5 voturi)    
              Daca a... (Miercuri, 24 martie 2010, 17:07)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Mihai Bucur

              ...pierdut la mustata inseamna ca majoritatea sunt curati in PSD. Pentru mine e suficient. Bine...si ca multi sunt corupti dar asta stiam deja.

              Ghise este ingrijorat in sensul ca poate in turul doi Antonescu (daca stia de chestia asta cu Voicu) putea sa zica "nu le recomand nici unul din candidatii din turul 2 alegatorilor mei". Voicu nu e un argument suficient de puternic pt ca PNL-ul si Antonescu sa-l sustina pe Basescu si PD-ul...imi pare rau! Tocmai ce zisera "Prin noi insine, acum!"
      • +13 (17 voturi)    
        da si eu cred ca 2 mil de romani au fost fraieri (Miercuri, 24 martie 2010, 16:01)

        je_ [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        ca l-au votat pe Antonescu si astfel au acordat o incredere marionetei lui Patriciu !

        Nu-mi pasa de Voicu dar Patriciu nu obtinea o amanare a celor 600 mil de eur datorie ?!?

        mai gandeste-te, iar nenea Voicu cu "marinimia" sa ar fi aparat onoarea si cinstea bibliotecarului

        Geoana ?? zici de el ? se opunea el soacrei ??
        • +5 (7 voturi)    
          Soacra?! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:50)

          mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui je_

          Păi citește Kamikaze de azi și vezi cu cine s-a întâlnit mama soacră între cele două tururi de scrutin din toamnă! Hai că nu ghicești!
        • -6 (6 voturi)    
          Iar... (Miercuri, 24 martie 2010, 17:12)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui je_

          ...datoria lui Patriciu. Incep sa obosesc....

          A fost obtinuta o amanare a datoriei pe vremea lui Nastase. Datoria e scadenta anul asta si nu mai apartine lui Patriciu (nici nu apartinea lui ca persoana fizica) ci noului proprietar al Rompetrol - KazMunai parca se cheama.

          Iar aia cu "marioneta lui Patriciu"...nu mai zic nimic...partid cu datorii dupa campania electorala dar care este manevrat de cel mai bogat roman ... numai intr-o minte de PD-ic e posibil asa ceva...

          Baga-mi-o si p'aia cu "Antonescu a primit 4 milioane de euro la nunta lui de la Patriciu"...da macar zi-mi de cine si pe ce baze a fost "produsa" ca sunt curios.
      • +1 (1 vot)    
        stupizei sunt pe toate drumurile (Miercuri, 24 martie 2010, 23:04)

        zippo [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        probabil asta o vrei tu sa crezi.

        http://sorinamatei.blogspot.com/2010/03/mitica-si-voicu-departamentul-de.html

        http://www.danandronic.ro/cum-a-blocat-sri-numirea-lui-catalin-voicu-ca-secretar-de-stat-la-interne-in-ciuda-insisten%c8%9belor-lui-geoana.html
    • +29 (37 voturi)    
      bunul simt (Miercuri, 24 martie 2010, 13:51)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      "bunul simt" a fost doar un slogan de campanie, nu o realitate la PNL...
    • +21 (31 voturi)    
      Cine sa isi ceara scuze ? (Miercuri, 24 martie 2010, 13:53)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      Ca sa sara cu gura si Antonescu, ar trebui neaparat amestecat numele lui Basescu in tarasenia asta. Omul e setat de stapani sa se isterizeze si se stropseasca doar la auzul acestui nume. In rest.... somn de voie. Asta era 'linistea' si alternativa politica propusa de alianta 'Toti-contra-lui-Basescu'. Si cica mai si voiau respect....
      • +11 (15 voturi)    
        mars potailor (Miercuri, 24 martie 2010, 15:23)

        lnm [anonim] i-a raspuns lui XtrO

        sa dea cineva comanda mars potaie lui antonescu ,uitat pe setarea atac la basescu
    • +19 (21 voturi)    
      In sfarsit .... (Miercuri, 24 martie 2010, 14:00)

      GT2 [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      vedem si noi un intangibil in puscarie?
      • -2 (8 voturi)    
        nu, fii fara grija! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:30)

        Cristian I [anonim] i-a raspuns lui GT2

        nu-ti fei teama!

        eu tocmai am iesit din spital, am cheltuit 700 euro si am rams lefter, dar pariez salariul meu pe aprilie ca nu o sa lis e intample nimic. mici lui antonie, nici lui solomon, nici ....

        este absolut imposibil, pt ca s-ar crea un precedent inacceptabil!

        unde ajunge calasa politica, daca trebuie sa dea socoteala?

        in cel mai rau si mai rau caz, va fi o codnamnare usoara, dar cu suspendarea executarii, pt ca are acte medicale ca "nu suporta detentia!"
        • +4 (6 voturi)    
          Haide ma ca ceva ceva tot s-a facut ... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:10)

          GT2 [utilizator] i-a raspuns lui Cristian I

          macar simte racoarea si el putin acolo.
    • -24 (26 voturi)    
      Johannis = Germania (Miercuri, 24 martie 2010, 14:11)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Bai Spiru Haret, stii ce inseamna proiect? Banuiesti ce-ar fi insemnat pt populatie sa fie Herr Klaus Johannis in fruntea leusteanului? N-ar mai fi contat nici gasca lu' Geoana nici a lu' Basescu sau Antonescu.
      Dute la cratita.
      • +9 (11 voturi)    
        la-o moale Florine (Miercuri, 24 martie 2010, 14:47)

        kayros [anonim] i-a raspuns lui Florin

        ...ca nu e chiar asa verde morcovul din patrunjel.

        Vezi pe aceeasi pagina de azi cum o maare firma germana da bani sa scape de urmarirea penala pentru ca a dat spaga.

        Ce era Johanis, Dumnezeu?

        In materie de respect atitudinea Vestului nu s-ae schimba nici daca am ajunge prima economie a Europei.

        Apoi, Germania tot un slujbas al Rusiei ramane pentru ca e dependenta de Gaz. Ce, crezi ca schibi lumea doar cu Gigi din Sibiu?
        • -8 (8 voturi)    
          Drept la replica... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:26)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui kayros

          Doresc sa mentionez de dragul adevarului ca nu sunt din Sibiu.

          Multumesc!
      • +8 (10 voturi)    
        Cocalarii din Germania (Miercuri, 24 martie 2010, 16:02)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Dupa exprimare (dute la cratita) probabil ca faci parte din acesta etnie si ai fost expulzat de acolo. Regreti probabil climatul mai bogat de acolo. Daca ar fi venit Johannis (profesor de fizica la cursul mediu cu competenta 0 in conducerea unui guvern sau a economiei) numai numele ar fi fost "din Germania" In rest aranjamente, coruptie si restul ar fi fost de aici (sau si de la Sibiu). Cam ce incompatibilitati si mici smenuri s-au derulat in curtea primarului german prietenii din Sibiu stiu.
        • -10 (10 voturi)    
          m-a naucit piticul competent (Miercuri, 24 martie 2010, 16:15)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          ce sa zic, l-ati gasit pe Boc ditamai profesorul universitar care da cu mucii in gardul constitutional ordonanta dupa ordonanta si lege dupa lege

          10 intelepti nu ne mai scot din criza in care ne-a aruncat cosasul vostru. si Romania nu a avut, nu are si nu va avea inteleptii aia - deci o sa trecem noi, dar criza va ramane pentru multi ani de-acum inainte

          multumim din inima PDL-ului (fara cratima)
          • +9 (11 voturi)    
            PENALII PNL PSD (Miercuri, 24 martie 2010, 16:42)

            liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui Dan

            Lasa bai ca sunteti voi competenti cu toata sleahta de PENALI NOTORII. Proiectul Johannis =Geoana, Marean, Voicu, Antonescu (citeste Patriciu), si toti gusatii aia penibili cu mustata. 'va muma in cur de snapani. LA PUSCARIE!
      • +10 (12 voturi)    
        ANALFABET (Miercuri, 24 martie 2010, 16:39)

        liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui Florin

        du-te se scrie cu cratima bai neamtule analfabet !!!
        Dar fiind un votant de Poriect Johannis, te inteleg. Condoleante ca existi.
    • -17 (21 voturi)    
      parerea mea (Miercuri, 24 martie 2010, 14:14)

      silviu [anonim] i-a raspuns lui Elena

      am impresia ca de cate ori se vorbeste despre orice cineva sare si se ia de pnl/antonescu/particiu samd

      eu personal cred ca portocalii vor neaparat sa denigreze pnl cu orice ocazie ca sa para si partidul lor de dreapta ca altfel isi dau seama ca nu au nici un loc in spectrul politic al unei romanii viitoare, fiind un partid de adunatura (100% tradatori, singurul lor interes comun fiind puterea).

      si sa vedem cate minusiri imi dau astia repede, desi e doar parerea mea
      • +11 (13 voturi)    
        Dorinta poporului (Miercuri, 24 martie 2010, 14:30)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui silviu

        Aici nu e vorba de denigrare ci de ce vrea poporul. Atata timp cat politicienii corupti sunt bagati dupa gratii pot sa fie zece crize din astea una dupa alta, cei ce au inceput sa-i bage la zdup vor castiga detasat alegerile.
        • -11 (11 voturi)    
          nu la asta ma refeream :) (Miercuri, 24 martie 2010, 14:57)

          silviu [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          nu ziceam ca e rau sa fie cercetat voicu si eventual condamnat, din contra
          ce ziceam e ca primul comentariu s-a referit la PNL nu la subiectul articolului, iar asta e un curent pe aici pe hotnews, cum e un articol despre cercetatorii britanici care au descoperit cum un nou tip de motor cu laser, hop apare cineva care injura pnl, complet off topic si ia un milion de plusuri.

          adica ceva e suspect, si banuiala mea e ca sunt un fel de oameni platiti care fac asta (iar un fel se refera la oameni, nu la platiti)
          adica e si prostitutia o meserie, de ce sa nu o includem si pe cea morala?
          • -1 (11 voturi)    
            Sa-l injure cat o vrea! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:06)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui silviu

            Oricum cei care voteaza cu PNL nu pot fi influentati de niste injuraturi. Cei care voteaza cu PNL voteaza mai mult liberalismul si mai putin oameni.
            • -4 (6 voturi)    
              Tin sa te contrazic.... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:23)

              Gigi [anonim] i-a raspuns lui Constantin

              ...in mod normal votez cu PNL insa in 2008 cand am vazut candidatii uninominali din colegiul meu am preferat sa nu votez.

              Bine nici cu baietasul ala Sava care e acuzat de ANI si care mi-a fost coleg de liceu nu am vrut sa votez. Am considerat ca daca la 26 de ani eu nu am curaj sa candidez la Parlament cel mai probabil nici el nu e potrivit pentru o sarcina atat de grea. Cat despre faptul ca era candidat PD...no comment.
      • +5 (5 voturi)    
        da (Miercuri, 24 martie 2010, 16:43)

        liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui silviu

        Ai o parere proasta si idioata, cum probabil si esti
    • +11 (13 voturi)    
      Bordelul politic al democratiei romane (Miercuri, 24 martie 2010, 14:39)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Clasa politica cu Antonescu ,cu Geoana cu cine oti vrea e o cloaca maxima ,vorba latinului
      cred ca fitze cu Salvarea cu Spitalul cu Boala sunt
      ca in filmele cu prosti !
      daca umflatul asta era cu adevarat general isi facea seppuku, nu se interna de urgenta, ca bosorogii aia doi de alti general Chitzchitz si Stan culescul ...
      dar asa sunt generalii romani =fraternizeaza cu dusmanul !
      faza cu boala o avea pe CD?
    • +2 (4 voturi)    
      Bordelul politic al democratiei romane (Miercuri, 24 martie 2010, 14:39)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Clasa politica cu Antonescu ,cu Geoana cu cine oti vrea e o cloaca maxima ,vorba latinului
      cred ca fitze cu Salvarea cu Spitalul cu Boala sunt
      ca in filmele cu prosti !
      daca umflatul asta era cu adevarat general isi facea seppuku, nu se interna de urgenta, ca bosorogii aia doi de alti general Chitzchitz si Stan culescul ...
      dar asa sunt generalii romani =fraternizeaza cu dusmanul !
      faza cu boala o avea pe CD?
    • -13 (13 voturi)    
      Scuzele lui Antonescu (Miercuri, 24 martie 2010, 15:24)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Intr-adevar, Antonescu ar trebui sa-si ceara scuze si pentru esecurile guvernelor Boc xx si pentru imprumutul inrobitor de la FMI si pentru casa din Mihaileanu si -pentru alegerile furate in Noiembrie-Decembrie 2009. Sa traiti bine !
      • +8 (10 voturi)    
        SPECIAlSTI PNL in FMI (Miercuri, 24 martie 2010, 16:45)

        liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        Imprumut inrobitor de la FMI? Pentru binele tau sper ca esti platit pentru prostiile pe care le scrii, pentru ca daca sunt parerile tale este vai de curu tau. Cat faci pe luna, vreo 4 sute?
      • 0 (0 voturi)    
        Raspuns lui Mihai (Joi, 25 martie 2010, 10:42)

        brad [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Antonescu ar trebui sa ceara scuze pentru ceea ce a facut guvernul Tariceanu,gaura de 8 miliarde de euro ,gaura mostenita de Boc si pe care a trebuit sa o gestioneze si neavand resurse a trebuit sa se im prumute.Daca aveti idei cum ar fi trebuit sa procedeze guvenul Boc ca sa nu se impumute de ce nu nu le scrieti aici?Am fi si noi curiosi sa aflam ce solutii ar fi existat.
    • -10 (10 voturi)    
      Antonescu ar trebui... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:26)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Ce frica va este de Antonescu, portocaliilor !
      • +8 (10 voturi)    
        foarte frica... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:23)

        octopus [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        ar trebui sa le fie (sa-mi fie)! De ce? o sa ne trateze cu respect sau cu bun simt? ce are su-la cu... arestarea lu' Voicu? sau daca exista 'nshpemii de posturi in care antonescu & PNL -PSD o iau in barba e nevoie de cativa aplaudaci care sa ii curete de chestia aia (a se citi RAHAT) in care se simt atat de bine ? e greu sa va obisnuiti cu ideea ca ati pierdut in nov-dec? wtf, privirea inainte si vedeti ce mai puteti face pana la urmatoarele alegeri, poate mai gasiti un antonescu d-asta sa va umple de respect ca bun simt... si apropos, multumesc de urare, chiar traiesc bine cand vad ca se misca ceva!
      • 0 (0 voturi)    
        tot lui silviu (Miercuri, 24 martie 2010, 22:11)

        nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        dar postarile de genul Mihai nu ti se par suspecte?
    • +1 (5 voturi)    
      ... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:43)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Elena

      pai stai putin... n-ai vazut ce zice Urban? E linsaj mediatic frate... acum sa-l facem nevinovat c-a fost linsat saracu'. Deci in viitor n-ar fi chiar incredibil sa-l vedem ministru...
    • +7 (9 voturi)    
      cata grija din partea senatorilor! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:50)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Lasati comentariile cu substrat politic si concentrati-va asupra interesantei griji pe care si-o manifesta senatorii pentru dragul lor coleg, indiferent de la ce partid sunt.
      Dovada ca faptele grave de coruptie sunt transpartinice, la fel ca retelele de mafioti care poarta nestanjeniti titluri de demnitari.
      Arestarea acestui mafiot dovedit ar trebui sa fie un punct de cotitura in istoria Romaniei europene.
      A, si sa fim scutiti de supralicitata prezumtie de nevinovatie... omul e infractor cu acte in regula si numai daca esti fie foarte prost fie la fel de manjit ca el pui la indoiala acest lucru.
      • 0 (0 voturi)    
        Au fost 40 care au votat impotriva. (Joi, 25 martie 2010, 9:25)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Radu

        La acest tip de vot ar trebui OBLIGATI sa voteze deschis nu cu bile sa stim si noi prostimea ce optiuni au.
    • +7 (9 voturi)    
      Crin, fie, dar Dinescu, Doina Cornea si ceilalti? (Miercuri, 24 martie 2010, 15:58)

      Erasmus [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Ei nu vroiau sa ni-i readuca pe Bunicuta, Hrebe si Nastase la Cotroceni? Cu Vanghelie, ca bonus? Ce fel de credibilitate morala mai ai, ca fost dizident "anticomunist" sau ca "partid istoric", atunci cand sustii pe fata un partid continuator al PCR, sub pretextul inlaturarii "dictaturii basesciene"?!
      Pentru mine, daca trebuie o dictatura a lui Basescu pentru a eradica o data pentru totdeauna liftele neocomuniste din Romania, fie!!
    • -7 (7 voturi)    
      Esti tu Elena? Sau o admiratoare ;) (Miercuri, 24 martie 2010, 16:28)

      Piciu' [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Sigur, PNL e de vina, sa arda in ghena Antonescu, criminalul asta de Antonescu. Cred ca-l cheama Ion...
      Johannis e probabil si mai vinovat, vinovat ca s-a implicat in curcul de la Bucuresti.
      Hai Succesuri!
    • -3 (3 voturi)    
      gramatica (Miercuri, 24 martie 2010, 16:30)

      mike [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Nu prea are legatura cu subiectul stimabile; si eu is impotriva ticalosilor, insa in limba romana "CA CRIN" nu se prea foloseste.....Asa ca ...fuga la gramatica ...caci prea ne credem destepti, unii dintre noi!!!
    • +4 (4 voturi)    
      SUBSCRIU (Miercuri, 24 martie 2010, 21:25)

      turcu [anonim] i-a raspuns lui Elena

      l-am votat pe crin si am fost dezgustat.
      tre sa intelegeti o data pt totdeauna ca un cuvand dat tre respectat.crin antonescu nu cred ca mai are sanse si duce in jos si pnl-ul.
      am renuntat la pnl decand cu proxenetismul asta.
      trebuia sa ramana independent si de psd si de pdl.
      nu a facut-o si uite ca a pierdut.
      dupa ce in turul 1 ii acuza si pe psd si pe pdl ca apoi sa se pupe pe gura cu psd-ul e jenant.a fost greseala vietii lui.mai stiu multi care au mers in turul 1 cu crin si in 2 cu basescu.
    • 0 (0 voturi)    
      Pacat...nu intelegi nimic... (Joi, 25 martie 2010, 14:45)

      Ted [anonim] i-a raspuns lui Elena

      O...ce legaturi savante faci...Sau esti prea tanara sau esti portocalie....sau...
      Bine ca il ai pe Basescu si ceata lui....Nu e bine?...Tu o sa spui ca este....Eu ca NU E....
      Mai citeste....mai informeaza-te....mai incearca...poate pricepi ceva....
      Sau nu se mai poate face nimic...
  • -6 (8 voturi)    
    mda (Miercuri, 24 martie 2010, 13:48)

    eu [anonim]

    Cine are curajul sa puna pariu cu mine ca parlamentul NU va ridica imunitatea lui voicu.

    Iar cererea de arestare va fi respinsa

    ??????

    Am curajul sa pun pariu cu oricine pe orice.
    • +5 (7 voturi)    
      referitor la pariu (Miercuri, 24 martie 2010, 14:08)

      Lion [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Salut, nu cred ca e bine sa tii pariul.
      Dar stai linistit, chiar daca i se ridica imunitatea, mai sunt destui pasi de facut inainte ca acest om sa poata fi condamnat. Mai sunt suficiente locuri unde se poate prafui dosarul.
      • -2 (4 voturi)    
        mda (Miercuri, 24 martie 2010, 14:35)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Lion

        eu ma refer strict la ziua de azi...

        adica daca cererea DNA de arestare va fi votata de parlament.

        ca nenea voicu nu va face ani grei de parnaie.. si nu va fi condamnat niciodata..

        asta e o certitudine...

        deci pariul meu ramane in vigoare... cine pune cu mine pariu ca azi parlamentul nu va vota arestarea preventiva a lui voicu ?????
      • -1 (1 vot)    
        credeam ca mie mi-ai raspuns! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:35)

        Cristian I [anonim] i-a raspuns lui Lion

        am amvut impreis ca mi-ai raspun mie cu pariul, dar eu abia postasem mesajul ...


        nu, nu imi dau cu parerea referitor la vot, dar sunt ABSOLUT SIGUR ca nici Voicu, nici alti pedeseristi nu vor ajunge vre-o data la inchisoare ....
    • +6 (8 voturi)    
      Pun eu... (Miercuri, 24 martie 2010, 14:08)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui eu

      ...pe 1000 Ron. Te caut dupa votul din Parlament sa-ti dau IBAN-ul...
    • -1 (3 voturi)    
      hai sa punem pariu (Miercuri, 24 martie 2010, 14:20)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui eu

      pe ce punem pariu?
      • +1 (3 voturi)    
        mda (Miercuri, 24 martie 2010, 14:28)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Florin

        pe orice...

        pariu ca azi nu se va vota de catre parlament ca voicu sa fie arestat...

        ori se a anula, ori vor vota contra, ori vor iesi cu totii din sala.. ori vin extraterestrii :D
    • +2 (2 voturi)    
      daca e vot secret, bineinteles (Miercuri, 24 martie 2010, 14:21)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui eu

      acum sint fiecare pentru el.. numai ca asta va insemna sinucidere in grup!
      • +2 (4 voturi)    
        Ah! la mustata! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:03)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

        a mai si lesinat dageaba....


        Sa vezi smiorcaiala diseara la televizor!
    • +1 (5 voturi)    
      Deci... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:01)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui eu

      ...cum facem? Iti dau IBAN-ul aici sau vorbim pe mail / messenger? :P

      Bine bine...stiu. Nu ai confirmat pariul....te-o fi speriat suma. Oricum ai fost la un vot distanta...:))
    • +1 (1 vot)    
      EU AM! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:43)

      octopus [utilizator] i-a raspuns lui eu

      hahaha! mai e valabil...oricine pe orice?
  • +19 (21 voturi)    
    mocca (Miercuri, 24 martie 2010, 13:53)

    Bazil, cel ce misca din bazin [anonim]

    Ba, da ce moaca de senator psd are voicu asta.
    • +5 (7 voturi)    
      mm, cel mai tare e Toni Grebla! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:29)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Bazil, cel ce misca din bazin

      nu-mi pot lua okii de la el, e fascinant!
    • -8 (8 voturi)    
      moaca lui Voicu (Miercuri, 24 martie 2010, 15:33)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Bazil, cel ce misca din bazin

      Frumosilor !.... mai bine v-ati uita la Basescu !
      • +2 (2 voturi)    
        desigur, cine altul decat Mihai (Miercuri, 24 martie 2010, 22:21)

        nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui mihai

        si tot din categoria "ce-are sula cu prefectura"
  • +7 (11 voturi)    
    cei 3 senatori (Miercuri, 24 martie 2010, 13:53)

    I [utilizator]

    care sunt senatorii care au votat impotriva la comisie?
  • +9 (13 voturi)    
    In aceste inregistrari (Miercuri, 24 martie 2010, 13:56)

    Audit [utilizator]

    se face vorbire si de Johannis. Dar iata ca Hotnes nu ne da.
    Parlamentari mai cu mila: Voicu e bolnavior! Are probleme reale de sanatate! Ce a vrut sa spuna dl doctor: a ceilalti NU au avut?
  • -3 (9 voturi)    
    Nu cred... (Miercuri, 24 martie 2010, 13:57)

    David [anonim]

    ca il putem acuza pe Antonescu de ceva. N-am votat cu el, deci nu sunt un sustinator al PNL-ului ca sa se inteleaga bine, insa daca el credea ca poate face ceva bun in tara asta cu Geoana si gasca lui de infractori comunisti, poate fi acuzat cel mult de naivitate.
    Altfel, sper ca macar acum sa vad ceva atitudine din partea Senatorilor, si sa aibe curajul sa bage acest derbedeu acolo unde ii e locul, la inchisoare. Sper deasemenea sa mai cada ceva capete odata cu el. Poate efectul "domino" sa aiba si o aplicabilitate practica benefica?
    • +12 (14 voturi)    
      desigur, naivitate ... (Miercuri, 24 martie 2010, 14:08)

      Mio [anonim] i-a raspuns lui David

      si pe amicul Patriciu tot de naivitate il putem acuza, nu? dupa cum i-a tremurat vocea cand a prezentat caseta cu copilul ... ce mai, PNL-ul e plin de caprioare inlacrimate!
    • +16 (18 voturi)    
      Antonescu naiv? (Miercuri, 24 martie 2010, 14:22)

      Pepi [utilizator] i-a raspuns lui David

      Uite aici cateva citate din declaratiile muzeografului chiulangiu care n-a construit nimic in toata viata lui. Pe el nu-l intereseaza existenta unei adevarate caracatite a coruptiei, ci ca publicul larg afla aceste magarii!

      "Povestea Voicu are un caracter de diversiune în sine. E clar că dincolo de grozăviile pe care le-am citit acolo şi în faţa cărora nu înţeleg de ce unii se minunează atât de tare... Chiar nu ştiam toţi că există interferenţe în justiţie şi că se ascultă telefoane?", a spus liderul PNL, subliniind că este important să se pună întrebarea "Cum se scurg aceste documente?".

      "Pe mine mă deranjează în această chestiune un singur lucru: că organisme judiciare, DNA în speţă, care este principalul suspect de scurgere de informaţii pentru mine, par a fi mai preocupate de a face politică decât de a face justiţie"

      "N-am sentimentul că e pornită o campanie corectă, echitabilă, pentru asanarea vieţii politice"
      • -1 (5 voturi)    
        Ciudata interpretare... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:10)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Pepi

        ...a afirmatiei "par a fi mai preocupate de a face politica decat de a face justitie". Deci asta se traduce prin "pe el nu il intereseaza decat ca publicul larg afla aceste magarii".

        Hai sa facem altfel...punem pariu ca Voicu nu o sa stea mai mult decat (cel mult) arestarea preventiva (29 de zile parca) in puscarie? Facem pariu ca acest scandal nu va avea decat efecte "mediatice"? Pe tine ce te intereseaza mai mult...sa stii tu cine e corupt sau sa fie pedepsit si sa faca parnaie (urmand ca oricum tu sa afli)?
        • +4 (6 voturi)    
          Scoti nu din context, ci direct din fraza! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:35)

          Pepi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

          "Pe mine mă deranjează în această chestiune un singur lucru: că organisme judiciare, DNA în speţă, care este principalul suspect de scurgere de informaţii pentru mine, par a fi mai preocupate de a face politică decât de a face justiţie"

          Cand spune clar ca il intereseaza un singur lucru, tu ce intelegi?!?
          • -3 (3 voturi)    
            Am inteles... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:52)

            Gigi [anonim] i-a raspuns lui Pepi

            ...ce vrei sa spui. Te deranjeaza faptul ca nu zice efectiv "pe mine ma deranjeaza coruptia". Nu as merge insa in locul tau atat de departe incat sa interpretez totul ca si "pe mine nu ma deranjeaza coruptia".

            Pe de alta parte ce ai vrea...sa dea Antonescu un verdict? Nu e judecator. Si pana una alta (decizie judecatoreasca) pana si Voicu beneficiaza de prezumptia de nevinovatie. Inca DNA-ul trebuie sa-i dovedeasca vinovatia si nu el sa-si dovedeasca nevinovatia.
  • +25 (27 voturi)    
    La parnaie cu tine (Miercuri, 24 martie 2010, 13:59)

    Vali [anonim]

    La parnaie cu tine voicule si cu toti cei care sunt mana in mana cu tine. Chiar sper sa se sparga teava si toti se primeasca ce merita.
    Mafia lui Basescu???? Unde e??? De fapt voua va e frica ca se sparge reteaua voastra.
    Linistea PSD = functionarea neperturbata a acestei retele
    Si bineinteles....tot Base e de vina.
    La mititica cu voi. Ia-l si pe prostanac.
    • -9 (9 voturi)    
      ai 2 clase...cu minus (Miercuri, 24 martie 2010, 14:52)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Vali

      toti cei care iau guri PREA MARI din ciolan trebuie sa fie batuti de leul puternic ca sa-i ramana leului mai multa carne...intelege ce vrei... bai oameni inainte sa mai credeti ca e cineva acolo care va vrea bine ganditi-va ca toti pun ban de la ban ca cel pe care il sustine partidu sa castige si sa-i puna pe ei undeva... o campanie prezidentiala costa milioane de euro...doar nu credeti ca acei oameni cheltuie atatia bani doar pentru ca vor ei sa ne faca noua bine... de undeva tre sa-si recupereze investitia
  • +6 (8 voturi)    
    Cum se voteaza? (Miercuri, 24 martie 2010, 14:04)

    Ovidiu [anonim]

    Vom sti cine voteaza pentru si cine contra?
    • 0 (0 voturi)    
      Din pacate, nu vom sti. (Joi, 25 martie 2010, 9:26)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Este gresita conceptia ca democratia ar cere ca votul sa fie secret in parlament. Din contra, democratia ar cere ca electoratul sa stie exact cum voteaza alesii poporului. In senatul Statelor Unite, se stie cum voteaza fiecare senator si se tine evidenta; oricand i se poate aminti (reprosa) unui senator cum a votat intr-o anumita chestiune; chiar Hilary Clinton si Obama, cand erau in competitie, si-au reprosat reciproc astfel de voturi din trecut. La fel, in Camera Comunelor din Marea Britanie, votul in parlament este absolut deschis; parlamentarii voteaza iesind pur si simplu pe un coridor sau altul.
      Inteleg ca argumentul ca votul sa fie secret in parlament ar fi eliminarea presiunii din partea conducerilor de partid; adica sa nu te poata penaliza conducerea partidului ca n-ai votat cum ti s-a prescris. Dar cred ca asta e mai putin important, fiindca e ABSURD (mai ales cand la nivelul electoratului ai ceva ce aduce a vot uninominal) sa nu te poata penaliza ALEGATORII pentru modul cum te-ai pronuntat prin vot intr-o chestiune sau alta.
  • +15 (17 voturi)    
    Cum adica, intarzie, ca nu s-au adunat (Miercuri, 24 martie 2010, 14:13)

    Ovidiu [anonim]

    in sala?

    Taxele mele merg in buzunarul domniilor lor fara intarziere, in fiecare luna.

    Ii rog sa nu mai intarzie, nici cu intratul in sala, nici cu starpirea coruptiei.

    Mama lor de Senatori!!!
  • +6 (8 voturi)    
    pana si Eminescu stia (Miercuri, 24 martie 2010, 14:21)

    cristi [anonim]

    In vremea asta Cãtãlin,
    Viclean copil de casã,
    Ce împle cupele cu vin
    Mesenilor la masã,
  • +12 (14 voturi)    
    Noi, aici in Kiseleff am pus la punct (Miercuri, 24 martie 2010, 14:36)

    Ovidiu [anonim]

    o strategie simpla.

    Exact cand va urca treptele de la Senat i se va face rau domnului Senator si va fi nevoie de o ambulanta care sa il duca la Spital.

    Este logic sa aleaga acel moment si acel loc, deoarece doar asa cei care vor vota impotriva arestarii isi vor putea justifica alegerea:
    - nu am vrut sa votam arestarea unui om bolnav;
    - nu am putut vota pentru arestare, fara sa ii dam sansa sa se apere;
  • +11 (13 voturi)    
    Eu credeam... (Miercuri, 24 martie 2010, 14:37)

    mamacerghida [utilizator]

    că i s-a făcut rău când s-a văzut în oglindă...
  • +10 (12 voturi)    
    saracu' (Miercuri, 24 martie 2010, 14:44)

    gigel2010 [anonim]

    ...saracu' om e bolnaaaaaav, are tensiunea 14 cu 8, abia mai sta pe picioare, ar trebui bagat la Jilava sa se hodineasca putin
  • +18 (20 voturi)    
    Sigur ca da (Miercuri, 24 martie 2010, 14:50)

    Canadian Stories [anonim]

    I s-a facut rau logofatului. Dar cand se umfla in pene ca are Romania in mana, nu ii era rau deloc. Tipic tiganesc, tigan 100%! D-zeu sa il ierte, sper sa crape dar dupa ce ii toarna pe ceilalti. Vai, vai, pe cine crede ca pacaleste tiganul asta? Imi place ca Vanghelias tace malc.
    • +7 (9 voturi)    
      pai sa ne spuna si noua (Miercuri, 24 martie 2010, 15:03)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Canadian Stories

      cate internari in spital a mai avut pana azi,ce diagnostice are, ce tratamente.Chestia cu secretul....Cred ca tot secret este cum de a fost Haissan diagnosticat intraoperator cu cancer de colon si cu metastaze hepatice, si acum, dupa 3 ani,e bine mersi in Siria.Toata lumea a sarit cu gura pe amaratul ala de doctor de puscarie, dar nimeni nu s-a uitat cine a semnat actele medicale care atestau diagnosticele teroristului.
  • +7 (9 voturi)    
    ptiu (Miercuri, 24 martie 2010, 14:50)

    Mihai [anonim]

    Treaba asta cu spitalul e o făcătură. Ori joacă teatru, ori,dacă e pe bune, vrea mafia să-l omoare, să nu mai dea în gât şi pe alţii.
  • +6 (8 voturi)    
    poporul asta e blestemat (Miercuri, 24 martie 2010, 14:52)

    lungu bogdan [anonim]

    poporul asta e blestemat sa nu aiba parte de nici un parlamentar arestat. voicu o sa crape la spital inainte de a pune mana pe el oamenii dna-ului.
  • +13 (15 voturi)    
    sa fie sesizate: (Miercuri, 24 martie 2010, 14:59)

    fl [anonim]

    curtea constitutionala
    avocatul poporului
    comisia europeana a drepturilor omului (inculpatului)
    nato
    ion iliescu
    ..................................
    nu se poate ca un senator cu aceasta ilustra cariera si pregatire (a pornit doar cu tab-ul) sa fie supus judecatii pentru a fi arestat. este o blasfemie
  • +8 (12 voturi)    
    Vai ce rai suntem (Miercuri, 24 martie 2010, 15:04)

    mar [anonim]

    nu intelegem suferinta cauzata de hipertensiune si mai ales de obezitate. Vedeti noi palmasii nu am inteles ca daca mananci prea mult bio si te agiti pentru sume mari faci tensiune. Parafrazand un solgan - execesul de bani, putere si trafic de influenta genereaza edeme si pusee de tensiune in Parlament si pe treptele Senatului.
    Un scenariu prost si cusut cu ata rosie.
  • +13 (15 voturi)    
    Papagali penali (Miercuri, 24 martie 2010, 15:04)

    XtrO [utilizator]

    Sa nu iti dea lacrimile de emotie la asa evocari romantioase ale lui Ghise si asta de la partidul lui Antena-Felix... Ce ii doare pe ei: cum dreak au ajuns informatiile despre infractor in presa ?? ..'rea-ti ai dreak de papagali penali !
  • +3 (5 voturi)    
    Inca unul eliberat pe caz de boala (Miercuri, 24 martie 2010, 15:06)

    Mihai [anonim]

    Pot sa pun pariu ca in maxim o luna va fi eliberat pe motive de sanatate.... daca am avea procurori destepti de aici ar putea iesi un dosar beton cu cei care elibereaza arestatii pe caz de boala inchipuita. Incep sa sper ca avem cativa procurori destepti asa ca ar mai fi o speranta.
    Sa fim seriosi, n-a murit nimeni de frica puscariei pana acum dar de "imbolnavit" s-au imbolnavit tare multi din prima zi de arest.
  • +12 (14 voturi)    
    penalii (Miercuri, 24 martie 2010, 15:07)

    swolf [utilizator]

    Il vedeti pe jegosul asta de ghise cum il apara pe voicu de la tribuna parlamentului? daca ri fi fost independent ar fi votat impotriva... cine stie ce "sevicii" a primi si penelistul asta de la porcul de voicu... pnl=psd=momila si coruptia din Romania!
    • 0 (0 voturi)    
      Gandeste-te ca Ghise a fost (Joi, 25 martie 2010, 9:31)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui swolf

      dovedit fost colaborator al securiatii. Aminteste-ti ca PNL-ul a vrut sa-l dea afara dar a facut el tot felul de contestatii.Mai nou a candidat iar. Asta e Ghise: turnator la securitatea lui Ceausescu. Adica un zero uman.
  • +12 (14 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 24 martie 2010, 15:10)

    joao miguel [utilizator]

    Cretinii astia de politicieni (in special cei din PSD) chiar isi bat joc de romani cu teatrul asta , crezand ca vor castiga clementa noastra. Voicu este o eroare genetica si trebuie sa plateasca pt. faptele sale indiferent de consecinte. Tampenia asta cu spitalul... ca se externeaza si apoi are o noua cadere de tensiune... nu mai tine mai PSD-istilor.
    In mod sigur nu o sa mai pupati "guvernarea" pt cel putin 10 ani de acum inainte.Apropo, Domnule Ghise ati fost si sunteti un vierme al clasei politice.
  • +10 (12 voturi)    
    circ (Miercuri, 24 martie 2010, 15:10)

    madi [anonim]

    Domne, Maaare circ.Auzi a chemat ambulanta.Dar cand zicea ca le face dosare unora si altora nu-i mai era rau?
    Ar trebui pichetat senatul, asa cum fac sindicatele, ca sa-i stimulam sa voteze pentru arestare.
    • +5 (7 voturi)    
      sper sa fie... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:43)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui madi

      Sper sa fie un ofiter de politie in sala, sa-i puna catusele in clipa cand se termina numaratoarea
  • +10 (12 voturi)    
    AVETI GRIJA (Miercuri, 24 martie 2010, 15:12)

    mimi [anonim]

    daca vor incerca sa-l acopere, se anunta o adevarata criza sociala in romania
    • -7 (7 voturi)    
      Criza sociala (Miercuri, 24 martie 2010, 15:42)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui mimi

      Pai da, nu din cauza lui Boc si a handicapatilor din guvern vine criza sociala ci din cauza gainariilor lui Voicu... Poate-i buna si criza la ceva... Daca vine vajul, primii care zboara sunt jigodiile portocalii !
      • 0 (0 voturi)    
        Stii bine ca (Joi, 25 martie 2010, 9:34)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

        nu din cauza guvernului s-a produs criza. Dar dificultatea de a iesi din ea chiar are drept cauza porcariile monumentale ( si nu gainarii, cum spui tu cu nerusinare caracteristica) facute ani de zile de sistemul instituit de PSD. Voicu este EMBLEMATIC pentru acest sistem. A-l apara pe Voicu (inclusiv minimalizand ce a facut el), inseamna a fi mana in mana cu acest sistem.
  • +4 (6 voturi)    
    mafiotii intre ei nu-si scot ochii (Miercuri, 24 martie 2010, 15:13)

    fjjhh [anonim]

    infractorii dupa gratii.....se vor vedea infractorii din parlament....ca acolo asa se ajunge.....
  • +3 (5 voturi)    
    pariu (Miercuri, 24 martie 2010, 15:17)

    FC [anonim]

    nu va fi votata arestarea daca se voteaza cu bile(secret)
    • +4 (6 voturi)    
      ai fost la mustață! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:25)

      mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui FC

      Încă 40 de gunoaie în afară de Voicu
  • +8 (10 voturi)    
    pe ei ii doare ca s-au scurs informatii in presa (Miercuri, 24 martie 2010, 15:21)

    cristi [anonim]

    sa va duceti d...cului!!
    inffractorul trebuie sa ajunga unde-i este locul : la puscarie!! nu va mai puneti voi atatea probleme existentiale despre cum e degradata imaginea omului, despre cum inchisoarea are efect negativ..samd. ca de ce nu s-a facu flagrant...ca de ce e el pericol. GATA!!!
    e bine ca se creeaza precedent
  • +9 (11 voturi)    
    Urbane, nu te recunosc... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:23)

    Robin [anonim]

    Urbane, nu te recunosc; sa inteleg ca in campanie ne-ai fentat cu lupta anticoruptie?
    Vezi ca esti tanar si daca nu esti consecvent nu mai pupi deputatie!
    Ne aburesti cu coleg, linsaj, etc.
    Un mafiot e un mafiot chiar daca e senator, bolnav, general sau mai stiu ce e, nu mai incerca sa pacalesti lumea.
    Cine e de vina: mafiotul sau cei care-l dau in vileag?
    • +5 (7 voturi)    
      cred ca Iulian... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:48)

      blueslash [anonim] i-a raspuns lui Robin

      a dorit sa sublinieze ca prin asta se-ncearca includerea lui voicu in randul mafiotilor. desigur ca cei din urma s-ar simti ofensati. si pe buna dreptate. mafiotii adevarati au onoare, isi respecta cuvantul, etc.
  • +7 (9 voturi)    
    linsaj ... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:24)

    ov [anonim]

    Asta e un fel de linsaj in presa , dar nu credeam ca m-as bucura vreodata cum ma bucur acum la acesta. Dupa declaratii vedeti ca le dardaie chilotii la toti. O sa iasa strans dar il baga la mititica unde o sa-i impinga lutul la deal cei de care ii era asa mare frica.
  • -10 (10 voturi)    
    VRAJEALA pt FRAIERI!!! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:25)

    BABAROASELE [anonim]

    Va da voua BASE circ si cu asta nu va mai trebuie NIMIC!!!

    Si ce daca il aresteaza??Poate instanta de judecata nici nu incuvinteaza masura respectiva!!

    Da la popor circ sa uite de probleme!!

    Se bat aici gasca lui BASE care are in mana strcuctura de la DNA si gasca HREBE!!Asta este si in rest circ pentru brav poporul suveran....

    Pe Hot News excitatie generala....
  • +9 (11 voturi)    
    Mentalitate de senator (Miercuri, 24 martie 2010, 15:29)

    Radu [anonim]

    Ghise nu se dezminte. Nu e treaba senatorilor sa decida daca Voicu e sau nu pericol public, asta e strict de competenta unui judecator. Filtrul pe care il aplica senatul se refera strict la eventualele incercari de a se impiedica activitatea unui senator prin hartuirea cu procese aiurea. Punct. Nu e treaba lor sa judece fondul procesului.
    • -4 (4 voturi)    
      Pai ... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:35)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Radu

      ....asta a zis si Sova. Senatorii trebuiau doar sa fie asigurati ca nu e vorba de un proces impotriva opiniilor si faptelor politice, pentru care Voicu are imunitate. Trimitandu-li-se nu stiu cate volume cu stenograme cumva au fost fortati sa dea un "verdict" sau sa para in ochii opiniei publice ca dau un verdict.

      Acum populatia va zice..."dom'le daca si aia din Senat au zis ca e vinovat". Nu as vrea sa fiu in locul judecatorilor care trebuie sa dea o sentinta obiectiva acum...
      • +6 (8 voturi)    
        Dosare la senat (Miercuri, 24 martie 2010, 15:43)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Gigi

        Normal ca au trimis material la greu. Cand nu au trimis continut cererea a fost respinsa sau amanata pe motiv de probe. Legea, pe care tot maretii nostri parlamentari au facut-o (si hai sa ghicim daca intentionat sau nu) nu specifica clar si neambiguu aceasta procedura.
  • +15 (17 voturi)    
    Parlament (Miercuri, 24 martie 2010, 15:30)

    nico2 [utilizator]

    Cred ca suntem singura tara europeana in care Parlamentul verifica dosarele Justitiei.Se spune ca sunt 3 puteri intr-un stat democratic: Parlamentul, Puterea executiva, si Justitia.La noi, democratie originala, Parlamentul face ce vrea.Cica asa este democratic.Se mai spune in Constitutie ca nimeni nu este mai presus de lege.Aiureala.Parlamentarii sunt mai presus de lege.Ei interpreteaza legea dupa ureche, ei o modifica dupa cum bate vantul, ei nu tin cont de rezultatele unui Referendum, ei isi aproba salariile, sporurile si bugetul de cheltuieli.Tot ei ne spun ca democratia costa.Au foarte mare dreptate.Pe noi ne-a costat 20 de ani din viata.
  • +13 (15 voturi)    
    ce prost de om (Miercuri, 24 martie 2010, 15:35)

    elena [anonim]

    ar trebui de fapt sa supuneti la vot arestarea SENATULUI cu totul. mafioti ordinari ce sunteti.
  • +16 (18 voturi)    
    mda (Miercuri, 24 martie 2010, 15:37)

    gechi [utilizator]

    cu alte cuvinte, mai toti si-au descoperit brusc spiritul de colegialitate. Concluzia lor e : "Parlamentari, ganditi-va ca oricare am fi putut fi in locul lui". Si adevarul e ca toti ar cam merita asta.
  • +10 (12 voturi)    
    inacceptabil? zau? (Miercuri, 24 martie 2010, 15:37)

    Nicky [anonim]

    Pai baaaaaa. senator platit din banii mei, daca pui pe imaginea mea muzica unui film cu mafioti...nu e nici o chestie, ca nu se potriveste, dar pe imagina lui Voicu..... si dcaa nu ai auzit niciodata de el, daca nu scoate nici un cuvant..... iti dai seama ca de acolo e, din filmele alea!
  • +8 (10 voturi)    
    muzica divina (Miercuri, 24 martie 2010, 15:38)

    Bazil, cel ce misca din bazin [anonim]

    Nea Urbane, dar ce muzica trebuia sa-i puna, manele?
  • +6 (8 voturi)    
    Cand am zis ca o sa fie strans ... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:45)

    ov [anonim]

    Cand am zis ca o sa fie strans nu am crezut ca o sa fie asa, 69 necesare si 70 obtinute ... EI DRACIE, acum daca s-ar putea numele celor care au votat impotriva sa-i trec pe catastif
  • +6 (8 voturi)    
    Cine sunt cei 40? (Miercuri, 24 martie 2010, 15:45)

    nelu [anonim]

    As vrea sa stiu cine cu numele cine sunt cei 40 de Senatori care ao votat impotriva. Daca puteti face o ancheta ca sa aflati cine cum a votat ar fi super. Asta ca sa stim si noi pe cine nu vom mai vota la alegerile parlamentare data viitoare
    • -2 (2 voturi)    
      Hai nelu las-o balta (Miercuri, 24 martie 2010, 16:15)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Ce ai vrea sa voteze toti la fel. In primul rand se discuta daca trebuie sa nu arestat tipul nu daca trebuie sa nu judecat ( nu e ca la Nastase). Deci deciza la astia nu impiedica DNA sa il dea in judecata pe tip. Doar daca sa il aresteze
      • +8 (10 voturi)    
        Cei 40 (Miercuri, 24 martie 2010, 16:37)

        nelu [anonim] i-a raspuns lui Marius

        Marius, Da! as fi vrut ca toti sa voteze pentru arestarea lui. Stii de ce? Doar la o singura analiza a dosarului si a discutiilor din dosar, constiinta mea si cred ca a fiecarui om normal te indruma in a vota Da pentru arestare. Aproape ca nu trebuie facuta nici o analiza a stenogramelor pentru ca sa iti dai seama ca tipul e un mafiot. Moralitatea fiecarui om iti arata ca modul care a actionat este incorect, murdar si ilegal. Avand in vedere aceste lucruri, fiecare om care isi face o analiza proprie si care respecta principiile unei democratii ar fi votat pentru. Avand in vedere ca Senatorii sunt "lawmackers" ei sunt primii care ar trebui sa respecte legea, ei sunt primii care ar trebui sa apere legea, ei sunt primii care ar trebui sa dea exemple de respectare a legii. Ceea ce imi arata mie cei 40 este ca pentru ei nu exista lege, nu exista respectare a legii, nu exista ideea de a fii exemple de moralitate si de corectitudine in viata. Ai vrea sa mai votezi oamenii care nu au constiinta? Eu sincer nu. Niciodata.
    • +3 (5 voturi)    
      cei 40 de hoti din senat (Miercuri, 24 martie 2010, 16:47)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Deci cam 1/3. Destui.
      • 0 (0 voturi)    
        Plus cei vreo 25 absenti! (Joi, 25 martie 2010, 9:39)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Mihaela

        Nu e clar, pentru cei mai multi dintre senatorii absenti, de ce n-au fost acolo? Macar pe acestia ii PUTEM afla.
  • -2 (2 voturi)    
    senat (Miercuri, 24 martie 2010, 15:48)

    lnike [utilizator]

    toti o apa si-un pamant
  • +13 (15 voturi)    
    Ghise, aceasta Grebla PNL (Miercuri, 24 martie 2010, 15:50)

    io [anonim]

    muahahaha ...
    i-auziti aici, oameni buni, declaratie la asta:
    "DNA, in mod gresit si chiar grav, ne-a dat sa vedem continutul dosarelor, ceea ce ar fi trebuit sa cunoasca doar procurorul si judecatorul" ...
    zi zau asa, Bibicule, pe onoarea ta de senator ...
    care tii la printzip ...
    si cind DNA, a trimis Parlamentului, in cazul Nastase, un referat sintetizator si Parlamentul a spus: na, noi vrem dosarul original, nu asa referate .... cum a fost, Bibicule?
    doar ca atunci era la Camera nu la Senat ...
    da' se poate sa nu stii matale astfel de "amanunte", Bibicule?
    sau se poate sa nu stii ca nu tre' neaparat sa fie criminal in serie ca sa fie arestat, e suficient daca exista suspiciunea ca ar putea INFLUENTA martori, persoane implicate in caz, etc ...
    Pai bine Bibicule, chelu' cu fata de porc mafiot asta a facut toata cariera lui: santaj, trafic de influenta, mita ...
    si mai zici ca esti in Comisia Juridica? sa mori de ris, nu alta ...
    • 0 (0 voturi)    
      Le doresc doar atat: (Joi, 25 martie 2010, 9:50)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui io

      sa se aleaga praful de fiecare leut castigat pe langa leafa. Iar de platit sa plateasca cine le este mai drag. Au distrus tara asta 20 de ani luandu-ne de prosti.
      Sau poate chiar suntem.
  • -10 (12 voturi)    
    circ (Miercuri, 24 martie 2010, 15:50)

    anonim [anonim]

    Lume , lume! Poftiti la circ! Uitati de foame si poftiti la circ! Ca paine nu mai e demult!
  • +12 (14 voturi)    
    V-ati exprimat total gresit, dle Urban : (Miercuri, 24 martie 2010, 15:51)

    GPS [anonim]

    "Este inacceptabil sa pui pe imaginea unui senator coloana sonora dintr-un film cu mafioti "
    Total gresit, dle Urban ! :
    "Este inacceptabil sa AJUNGI SA pui pe imaginea unui senator coloana sonora dintr-un film cu mafioti"
    ( Ca si amaratul de Ghise - ce-o mai fi catand si asta pe-acolo) .. Si toti care n-au inteles nimic dintr-un asemenea e v e n i m e n t pe care-l asteptam de 20 de ani !! developarea CANALELELOR SUBTERANE MAFIOTE ..
  • +7 (9 voturi)    
    vot (Miercuri, 24 martie 2010, 15:52)

    danuta [anonim]

    La mustata s-a votat pentru.nenorocitii au votat in secret in speranta ca iese nu.
  • +8 (12 voturi)    
    la doar UN VOT de dezastru!!! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:52)

    gechi [utilizator]

    daca un senator vota altfel, voicu iesea imediat din spital. Asa, trebuie sa mai ramana acolo ceva vreme, amaratul, ca doar nu s-o duce la...spitalul penitenciarului, ca acolo se degradeaza fiinta umana.


    UPDATE 14 (ora 15,40) Senatul a avizat cererea DNA pentru arestarea lui Catalin Voicu cu 70 de voturi pentru si 40 impotriva

    UPDATE 13 (ora 15:30): S-a incheiat procedura de vot, incepe numararea voturilor. Pentru avizarea cererii DNA este nevoie de votul a 69 de senatori.
    • -1 (3 voturi)    
      mare mirare mare (Miercuri, 24 martie 2010, 16:33)

      io [anonim] i-a raspuns lui gechi

      ca ai luat numai plusuri la asa enormitate...
      domnul meu, calculelelele e putin altfel:
      "Pentru avizarea cererii DNA este nevoie de votul a 69 de senatori"
      e vorba de numarul total de voturi. Ca nu zice nicaieri ca tre' sa fie toate pentru.
      adica 50% + 1 din numarul senatorilor (137).
      si au fost binisor peste: 70 pentru si 40 impotriva.
      si ca sa se avizeze favorabil , trebuia ca 50% +1 din numarul de voturi (adica vreo 56) trebuiau sa fie PENTRU.
      • +2 (2 voturi)    
        hmm (Miercuri, 24 martie 2010, 16:50)

        gechi [utilizator] i-a raspuns lui io

        mie mi se pare putin ambigua exprimarea: "Pentru avizarea cererii DNA este nevoie de votul a 69 de senatori". Asta ce inseamna, ca daca voteaza 69 cererea e avizata, indiferent de cum voteaza?
        • 0 (2 voturi)    
          da (Miercuri, 24 martie 2010, 17:07)

          io [anonim] i-a raspuns lui gechi

          daca voteaza 69, cererea e avizata.
          pozitiv sau negativ, in functie de ponderea voturilor.
          de exemplu, in cazul Nastase, cererea DNA nu a fost avizata.
          simplu, pentru ca nu a fost CVORUM,
          PSD si PNL au parasit sala in momentul votului.
          sunt de acord cu tine, in privinta exprimarii autorului, putea fi mai explicita.
  • +13 (15 voturi)    
    40 (Miercuri, 24 martie 2010, 15:54)

    ady [anonim]

    ganditi-va ca sunt 40 de senatori care se simt cu musca pe caciula..acei 40 trebuie identificati si scosi din sistem
    • +2 (4 voturi)    
      ntz, primii ar fi cei care au lipsit! (Miercuri, 24 martie 2010, 17:23)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui ady

      27 de senatori au lipsit! oare e vreunul care sa fi vrut sa voteze pentru arestare, dar nu a avut cum sa ajunga?... Oricum nu mai conteaza, musuroiul se darima, cred ca urmeaza Geoana!
  • +8 (10 voturi)    
    o decizie justa (Miercuri, 24 martie 2010, 15:55)

    dragos [anonim]

    ...din probele ajunse in presa este f clar ca senatorul voicu este implicat intr.o serie de acte de coruptie, prin urmare decizia este una justa!
    Ceea ce ma frapeaza este numarul FFFF mare de senatori, "colegi" care au votat impotriva....35% din ei se opun ca justitia sa-l cerceteze pe acest personaj....mi se pare inadmisibil si rezulta ca foarte multi se simt vizati!
  • +11 (13 voturi)    
    doar 1 vot (Miercuri, 24 martie 2010, 15:56)

    cristi [anonim]

    incredibil!!! propun sa le inlocuim bilele cu care voteaza cu niste grenade
  • +14 (16 voturi)    
    trist... (Miercuri, 24 martie 2010, 15:56)

    egroeg [anonim]

    40 de voturi impotriva...cati din ei erau convinsi ca
    generalul Voicu e nevinovat si cati au votat asa ca exponenti sau apropiati ai caracatitei?Desigur ca sunt destui care nu prea mai au somn acum .Un singur vot in Parlament care sa faca diferenta? Trist,dar spune multe.
  • +13 (15 voturi)    
    Primu sub linie! (Miercuri, 24 martie 2010, 15:57)

    Sarsaila [anonim]

    Ce ghinion! Dupa ce i-au lipsit citeva voturi ca sa fie ministru de interne, acum i-au lipsit doua voturi ca sa nu fie arestat!.. Geoana doi?
    • +2 (4 voturi)    
      Lamuriti-ma va rog (Miercuri, 24 martie 2010, 16:13)

      mass [anonim] i-a raspuns lui Sarsaila

      In stirile de mai sus se spune : pentru avizarea cererii DNA este nevoie de votul a 69 de senatori. Inteleg ca e nevoie de 69 de voturi iar proportia de "da" si "nu" dintre acestea dicteaza avizarea sau neavizarea unei actiuni. E corect ce am spus?
      Sau e nevoie de minim 69 de voturi "PENTRU" in scopul avizarii actiunii??! Ar fi prea de tot sa fie lovit de un asemenea ghinion de 2 voturi domnul asta.
      • +1 (3 voturi)    
        Pai, deci, cum ar veni... (Miercuri, 24 martie 2010, 18:05)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui mass

        daca sint 137 de parlamentari, 69 inseamna 50+1 din total, indiferent citi sint prezenti... sau probabil ca exista si limita minima, acea lipsa de cvorum...

        Nu stiu exact regulamentul, dar e evident ca au lipsit doua voturi... A avut noroc da ghinion!
  • +10 (12 voturi)    
    Domnule Urban, (Miercuri, 24 martie 2010, 15:57)

    Mio [anonim]

    este la fel de inacceptabil sa te exprimi in termenii in care a facut-o acest domn, care nu e nici homeless, nici parnaias, nici derbedeu, ci senator in parlamentul Romaniei, unde, dupa stiinta mea, se fac legi care traseaza destinul nostru personal si colectiv. Mie mi se pare ca domnul Voicu culege exact ce a semanat ... daca nu te duce capul sa te gandesti la consecintele faptelor si vorbelor tale.
  • +17 (19 voturi)    
    Parlament? Sa fim seriosi (Miercuri, 24 martie 2010, 15:58)

    noodles [utilizator]

    I-as spune mai degraba baricada. Ma intreb doar cati dintre cei 40 de senatori care s-au declarat impotriva au avut cate o "foitza" la nea Voicu. Ma intreb cum s-a ajuns ca securisti avizati precum Ghise sa ia hotarari ce pot in sfarsit descatusa justitia romana...
    Cat de hilar, nereprezentativ pentru popor, si contrar intereselor celor care (nu) te-au votat poti sa fii, spunand ca "jumatate dintre romani l-au condamnat deja, dar eu daca eram independent, votam impotriva"...
    De ce imi suna asta ca aceeasi ideologie de partid promovata de "obraznicul cu bun simt"? Doar la el si la Geoana am auzit partituri de genul 85 % nu reprezinta majoritatea.
    Cat mai aveti de gand sa ne dispretuiti? Cat mai aveti de gand sa furati? Platim sute de milioane de euro din buzunarul propriu pentru contracte date pe sub mana, dosare "rezolvate" si apoi abia rezolvate cu adevarat la CEDO, bani din fonduri de privatizari pentru acoperirea gaurilor create prin furtisaguri marca "ca sa ma intelegi"...
    Sariti zilnic la gatul lui Basescu ca niste caini de lupta, va plangeti ca nu se face nimic pentru somerii din Romania, dati nume de desene animate la motiuni simple cand de fapt problema este in bratele caracatitei care astazi s-a facut ca s-a impiedicat pe scarile senatului...
    I s-a facut rau? Foarte bine! Pentru ca eu m-am saturat de cat de rau mi-a fost si cat de mult m-am incruntat cand a trebuit sa imi parasesc tara din cauza unor nemernici ca mustaciosul asta, a carui singur scop este sa puna o tara intreaga in LANTURI, si sa o numeasca prieteneste "reteaua"...
    Jocuri murdare spre perverse ale celor care de drept ar trebui sa reprezinte poporul impiedica exercitarea justitiei: Nastase, Remes, Miki Spaga, Ridzi, Udrea...
    NU ESTE TREABA VOASTRA sa aparati senatori si deputati. Pentru asta exista avocati, judecatori, tribunale....Se numeste JUSTITIE, iar in unele tari functioneaza.
    Si inca o intrebare....de ce votati secret????
    Si iata, un dosar de mii de pagini a atarnat de doua voturi...
  • +5 (7 voturi)    
    Asa cum banuiam, a fost sacrificat... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:02)

    Lucian [anonim]

    Cand rechinii se simt amenintati, abandoneaza plevusca. Nasol e ca plevusca, adica Voicu, s-ar putea sa "dea pe goarna" (termen din armata) si pe rechini! Dar asta n-o sa vedem noi in Romania, ca doar n-am vazut nici la case mai mari (Franta, Italia, etc.)...
    • +10 (12 voturi)    
      La naiba! PSD-ul iar a calcat pe Grebla! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:37)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Daca Ghise era independent, Voicu scapa! pfiiiii...
      (Sint curios daca Ghise o fi returnat creditu ala de 35.000 da euro pe care i-a bagat in campania lui.) Bre, treci la independenti ca iete cez face PeNeLeu!


      Altfel spus, nu mi se pare ca l-au sacrificat... daca era asa trebuia sa fie aproape unanimitate pentru arestare. Dar cind PDL si PNL au spus de la inceput ca vor vota pentru, nu mai ramine decit PSD-ul care a votat contra, nu? Ceea ce inseamna ca e alerta de tzunami la PSD! Daca il sacrificau, il aruncau pe Voicu peste bord ca sa se salveze ei. In fapt, se pare ca asta era singurul paravan, lucru care confirma ca reteaua functiona perfect si niciodata nu si-au pus problema de back-up!

      .. asta din ce se vede de aici, din tribune...
  • +8 (10 voturi)    
    sa mori de ras..... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:03)

    margelatu [anonim]

    si cine decide acum arestarea lui Voicu? Inalta Curte ?interesanta treaba..... si domnii Jipa si Costiniu ?Decid si dumnealor ?
  • +11 (13 voturi)    
    votul (Miercuri, 24 martie 2010, 16:07)

    madi [anonim]

    Vedeti mai oameni buni pe cine am trimis noi in senatul si parlamentul tarii?40 de voturi contra arestarii unei pramatii.Astora noi le platim banii pe care stau acolo si-si fac afacerile.Bine ca fac inchisoare amaratii care fura de foame.Doamne, ce faci cu Potopul?
  • +7 (7 voturi)    
    vot (Miercuri, 24 martie 2010, 16:07)

    lnike [utilizator]

    O decizie justa.Cred insa ca senatorii nu ar trebui sa aiba dreptul sa voteze in asemenea cazuri.Ar trebui sa fie numai treaba justitiei exclusiv.
    Si pe cand reducerea numarului de parlamentari si restul? Cum ramane cu referendumul? Cand se aplica vointa liber exprimata a poporului?
  • +8 (10 voturi)    
    Boala de s(c)enator (Miercuri, 24 martie 2010, 16:08)

    Cetatean [anonim]

    Boala acestui imbuibat a carui nesimtire e oglindita chiar de mecla lui de porc, se numeste LASITATE. Nu-i prieste arestul? Atunci sa plateasca drept cautiune pentru libertate cu toata averea. Asa ar trebui procedat cu toti politicienii si afaceristii infractori si atunci vom trai cu toti mai bine in lege si ordine, ba ar mai fi si bani la bugetul statului.
    • +9 (11 voturi)    
      Vă rog frumos... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:18)

      mamacerghida [utilizator] i-a raspuns lui Cetatean

      ... nu jigniți porcii, și nici alte animale..
  • +15 (17 voturi)    
    PNL-ul a votat in corpore impotriva arestarii (Miercuri, 24 martie 2010, 16:09)

    cornel [anonim]

    Sunt convins ca cei din PNL au votat ijn favoarea lui Voicu, la indemnul lui Patriciu. N-am treaba cu
    nici un partid . Sunt doar un bun observator al vietii politice de la noi.Eu il consider pe PNL ca fiind in acest moment cel mai toxic si retrograd partid din Romania.Din punctul meu de vedere acest PNL nu mai este de prin 2005-2006 un partid in adevaratul sens al cuvantului. Mai potrivita e denumirea de GNL, unde" g"-ul inseamna gasca.
    Ii desconsider pe multi din membrii lor. Se stiu care sunt si imi pare rau pentru un partid care m-a pacalit extrem de urat.In primii 10 ani am votat cu ei.
    • -9 (9 voturi)    
      Eu cred... (Miercuri, 24 martie 2010, 16:43)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui cornel

      ...ca PD-ul a votat in corpore impotriva arestarii. Semnalul a fost discursul domnului Spam Urban. Cel mai toxic si retrograd partid de stanga-dreapta din Romania, PD-ul nu a fost niciodata un partid in adevaratul sens al cuvantului. Cea mai potrivita denumire este PU unde "U"-ul vine de la Udrea iar sigla sa fie reprezentata de LV (de la geanta titularei de partid)

      :)

      Am curaj sa pun pariu ca ai votat cu portocalii din PD in ultimii 10 ani. Vad ca iar au aparut postacii din ciclul "Crine te-am votat in turul 1 insa ne-ai dezamagit in turul doi ca l-ai sustinut pe Geoana". De parca "proiectul Iohannis" a fost propus inainte de alegeri impreuna cu PD-ul si TB iar in turul doi s-a sucit Antonescu si a zis..."nu, acum vreau cu Geoana si cu PSD".
  • +8 (10 voturi)    
    bun asa domnilor (Miercuri, 24 martie 2010, 16:10)

    fredy [anonim]

    sa inceapa macelul in parlament. ce frumos, ce bine, abia astept. acum am si eu un motiv sa ma uit la I-Realitatea si la Antena cu 1 2 si 3 elementi. As vrea sa se publice lista si ordinea celor care vor pica din copac. La puscarie domnilor. Vai ce mila imi e de voi. Evul mediu ziceti ? Dar unu saracu care a furat un ou de foame si sta acolo ce mai ziceti ? Domnu Voicu, trebuia sa anticipati cu flerul dv si sa bagati bani in puscarii sa va faceti comod acolo ca o sa stati ceva acolo ......
  • +9 (9 voturi)    
    hallo! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:15)

    cetateanul... [anonim]

    Are cineva idee cine oare a votat impotriva arestarii....? Dar si cand gunoiul se va "insanatosi"? Nu de alta, dar il vrem sanatos tun si cu voce tare!!!!!
  • +10 (10 voturi)    
    CONCLUZIA?! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:16)

    mamacerghida [utilizator]

    40 de membre din senatul României se simt cu musca pe scrot ////(editat de HotNews.ro)
  • +5 (7 voturi)    
    sa facem liste (Miercuri, 24 martie 2010, 16:20)

    cristi [anonim]

    sa ii notam frumos pe borfasii astia...si urmeaza sa ii taxam la vot. simplu ca buna ziua
  • +4 (6 voturi)    
    maxim 4 ani ? (Miercuri, 24 martie 2010, 16:24)

    ion [anonim]

    pai astea sunt gainarii ce a facut sau cum ?

    daca are pic de constiinta ar trebui sa ii de-a pe toti cei care sunt bagati in caracatita asta in primire
  • +7 (9 voturi)    
    previzibil, exista precedent (Miercuri, 24 martie 2010, 16:28)

    ampersand [anonim]

    au votat, voicu va obtine adeverinta medicala ca are o unghie incarnata si nu poate sta la bulau, procesul se va tergiversa 10 ani pana la prescriere, exceptii de neconstitutionalitate, pregatirea apararii, etc, ca-n cazul lui ilici si bombonel, ca doar judecatorii ce-l vor judeca au fost fidelizati.
  • +4 (6 voturi)    
    Parca vad ca o lalaie astia si iese (Miercuri, 24 martie 2010, 16:35)

    Alexandru [anonim]

    In sfarsit a intrat unul. E epocala asta. Numai sa faca bulau pe bune, nu doar asa pe foaie.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu te bucura (Miercuri, 24 martie 2010, 16:57)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

      Nu te bucura.Deocamdata este lovit in aripa si nu suporta regimul in stare de arest.Acum intra in linia intai medicii.Foarte multi sunt manjiti .Astia sunt in stare sa-i puna un diagnostic asa de grav incat sa scape de toate acuzatiile.
  • +11 (13 voturi)    
    PSD- dauneaza grav dreptatii!!! (Miercuri, 24 martie 2010, 16:49)

    unu [anonim]

    ...pana la urma, putem trage concluzia ca este obligatorie reformarea intregului sistem politic si judecatoresc. Adica, individul asta este "dovedit" din luna decembrie si abia dupa 3 luni poate fi trimis in judecata??? ...mie asta nu mi se pare un lucru normal!!!
    In ceea ce priveste PSD-u', partidul asta este o ciuma...este inacceptabil, ca in interiorul unui partid sa fie organizat un "birou" de protectie a fraudelor si inselaciunilor....iar problema ingrijoratoare este faptul ca, astia pregateau extinderea acestui serviciu la nivel national. Adica, sa fure toti, de la Nastase pana la femeia care sterge prafu'!!!
    Concluzie...PSD e mai periculos decat cancerul!
  • -13 (13 voturi)    
    macaneala PDL-ista (Miercuri, 24 martie 2010, 16:51)

    catalin [anonim]

    bai frate ca gasira astia pe unul cu care sa faca uitate si cum se moare de foame.. si cum primareii pdl-ei sunt la bulau.. si ii pusera din modrogani sa macaie.. fara nici alta lege.. ca deh.. animalu cand e liber.. da din plisc... abia asteptam ca domnul voicu sa il intalneasca pe domnul basescu la bulau.. ca deh.. amandoi au ceva luat de la tara asta.. apropo.. udrea ii va duce chiftele lui base sau se aud de la celula la celula?
  • +7 (9 voturi)    
    Politicieni de carton (Miercuri, 24 martie 2010, 17:10)

    Cicci [anonim]

    Avem o clasa politica de carton. Trebuie sa avizeze in unanimitate, deoarece lucrurile de care este acuzat voicu nu tin de domeniul politic. Pentru coruptie, trafic de influenta, etc ar trebui sa fim toti egali in fata legii. Imunitatea ar trebui sa acopere doar latura politica. Sunt curios daca cei 40 care au vott mpotriva sunt pesedei sau au si alte coloraturi. Sau poate cei 40 au beneficiat de servicii marca voicu in trecut. Gunoaie de oameni.
  • -1 (1 vot)    
    Condamnare? (Miercuri, 24 martie 2010, 17:16)

    Mark [anonim]

    Daca asta va fi condamnat, imi tai venele...
  • -6 (6 voturi)    
    Circ (Miercuri, 24 martie 2010, 17:16)

    gsg9 [anonim]

    Ca individul ala e un jeg, nu e cazul sa comentez. Pana una alta avem doar circ. Ca individul nu o sa fie condamnat si chiar si condamnat o sa aiba o durere in fund, astfel ca nu va suporta regimul de detentie.

    Ce imi place momentul ales pt circ: se upgradeaza fiare vechi cumparate de la americani drept avioane de lupta. Cu circul asta, afacerea aia trece pe shest. Probabil e un avertisment dat pt Parlament. Nu votati, se scot stenogramele.

    Circ la momentul potrivit.
    Afacerile "merge".
    Comisioanele "vine".
    Pushculitza partidului se umple pt viitoarele alegeri, asta conteaza.
  • -6 (6 voturi)    
    PDL DECREDIBILIZEAZA SENATUL (Miercuri, 24 martie 2010, 18:13)

    sanati [anonim]

    Cine a dorit compromiterea Senatului?
    Votul în cazul încuviinţării arestării senatorului Cătălin Voicu a fost unul sec: 70 Pentru şi 40 împotrivă şi încă 2 anulate. Numărul de voturi necesar pentru încuviinţarea arestării era de 69, adică jumătate plus 1 din numărul total al senatorilor. S-ar putea spune pe bună dreptate că senatorul Voicu nu a avut noroc... Să vă spun de ce am impresia că cineva a dorit compromiterea Senatului.

    Ideea e alta... Oricine ar putea spune că cele 40 de voturi împotrivă au provenit din partea PSD, foştii colegi de partid ai senatorului. Oare? Senatorii PSD sunt de toţi 43, iar azi la vot au participat doar 26. Aproape jumătate din cei 26 au votat cu bilele la vedere şi au făcut-o pentru încuviinţarea arestării. Cu bilele la vedere au votat şi liberalii, care au respectat astfel decizia PNL de a vota Pentru arestare (mai ales că de faţă era şi preşedintele Crin Antonescu).

    De unde au provenit atunci cele 40 de voturi împotriva încuviinţării arestării? Ce s-ar fi întâmplat dacă se mai găseau 2 senatori care să voteze împotrivă? Vă imaginaţi ce tiradă se pornea împotriva Senatului care protejează infractorii?...

    DECI:

    PSD nu a avut 40 d parlamentari ci doar 26 la vot, si TOTI PNL-isti au votat cu bilele la vedere.
    Mai raman PDL-isti si Independentii. PDL a dorit decredibilizarea Senatului pentru a continua cu eliminarea camerei superioare in viitoarea constitutie.
    • -3 (3 voturi)    
      Si ce ... (Miercuri, 24 martie 2010, 18:33)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui sanati

      ... esti surprins? Dupa ce s-au chinuit sa-l dea jos pe Geoana blocand activitatea Senatului ... un vot "pro" Voicu ar fi dat apa la moara ..."ce avem nevoie de 2 camere in Parlament? ca se apere unii pe altii?"
    • +2 (2 voturi)    
      de cand avem noi o parere buna ?! (Miercuri, 24 martie 2010, 20:58)

      alex [anonim] i-a raspuns lui sanati

      De cand avem noi o parere buna despre senat ?
      Super funny !
      mama ce v-au spalat pe creier
    • +2 (2 voturi)    
      ei na, pe bune? (Miercuri, 24 martie 2010, 23:40)

      nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui sanati

      eu credeam ca eliminarea camerei superioare (micsorarea nr-lui de parlamentari) se va face oricum obligatoriu pt ca asa au votat 85%....

      Dar stii vorba aia: Omu' cand n-are un scenariu inventeraza.
  • +1 (1 vot)    
    frica de bulău (Miercuri, 24 martie 2010, 18:22)

    Steamy [utilizator]

    Lui Voicu a început să i se facă rău de teamă că intră la bulău. A început să simtă acea frică devastatoare pe care probabil o simţeau şi cei pe care îi şantaja prin reţeaua pe care a creat-o. Cred că acum strânge din b.....uci de i-a ajuns rahatul la epiglotă.
  • +4 (4 voturi)    
    atentie la neatentie (Miercuri, 24 martie 2010, 18:32)

    solomon [anonim]

    vestea ca nemernicul de Voicu este bolnav chiar ca seamana a scenariu dintr-un film cu prosti dar se pare ca unii romani i-l cred si este grav sa mai fim umiliti asa in continuare pentru ca d-le Antonescu dumneata nu stii in ce clica te-ai bagat si ce consecinte poate sa aiba acest caz .Eu cred dupa parerea mea ca ar trebui sa iesi in fata electoratului tau si sa comentezi acest caz pentru ca daca marioneta aia pe care ai sprijinit-o daca iesea presedinte javra asta de Voicu era ministru de interne si eram aranjati pentru inca 50 de ani de acum inainte...asa ca nu te mai bate cu pumnul in piept ca sunteti oamenii bunului simt,rusine sa va fie ptr. ca sunteti complici in acesta mizerie asa ca d-le Antonescu cerete afara din partid ca l-ai facut deja de cacao,rusineeeeeeeeee ANTONESCU.
  • -4 (6 voturi)    
    PDL A VOTAT IMPOTRIVA! (Miercuri, 24 martie 2010, 19:28)

    sanati [anonim]

    Cine a dorit compromiterea Senatului?
    Votul în cazul încuviinţării arestării senatorului Cătălin Voicu a fost unul sec: 70 Pentru şi 40 împotrivă şi încă 2 anulate. Numărul de voturi necesar pentru încuviinţarea arestării era de 69, adică jumătate plus 1 din numărul total al senatorilor. S-ar putea spune pe bună dreptate că senatorul Voicu nu a avut noroc... Să vă spun de ce am impresia că cineva a dorit compromiterea Senatului.

    Ideea e alta... Oricine ar putea spune că cele 40 de voturi împotrivă au provenit din partea PSD, foştii colegi de partid ai senatorului. Oare? Senatorii PSD sunt de toţi 43, iar azi la vot au participat doar 26. Aproape jumătate din cei 26 au votat cu bilele la vedere şi au făcut-o pentru încuviinţarea arestării. Cu bilele la vedere au votat şi liberalii, care au respectat astfel decizia PNL de a vota Pentru arestare (mai ales că de faţă era şi preşedintele Crin Antonescu).

    De unde au provenit atunci cele 40 de voturi împotriva încuviinţării arestării? Ce s-ar fi întâmplat dacă se mai găseau 2 senatori care să voteze împotrivă? Vă imaginaţi ce tiradă se pornea împotriva Senatului care protejează infractorii?...

    DECI:

    PSD nu a avut 40 d parlamentari ci doar 26 la vot, si TOTI PNL-isti au votat cu bilele la vedere.
    Mai raman PDL-isti si Independentii. PDL a dorit decredibilizarea Senatului pentru a continua cu eliminarea camerei superioare in viitoarea constitutie.
  • +1 (1 vot)    
    urmatorul, va rog ! (Miercuri, 24 martie 2010, 21:24)

    ghishe la ghiseu [anonim]

    cine e la rand ?!

    bombonica ?!
    viorica ?
    mareanica ?
    mirciulica ?

    sau chiar

    sarsaila al batran ?

    aaaaa ?!
  • +2 (2 voturi)    
    Doctorii trebuie "consultati" (Miercuri, 24 martie 2010, 22:08)

    Aura Manole [anonim]

    E nevoie de o cercetare si in rindul doctorilor care ii "imbolnavesc" pe inculpatii VIP. Sigur exista o mafie si in rindul acestora. Nu mai vorbesc de magistrati corupti.
    De asta se blocheaza procesele si "rechinii" scapa.
  • +2 (2 voturi)    
    Parca mai era unul... (Joi, 25 martie 2010, 4:48)

    nelu [anonim]

    Parca a mai fost unu care a devenit bolnav exact cand a ajuns la parnaie... daca imi aduc aminte in chema Omar Haisam...:) Si parca individul avea si el ceva relatii cu reteaua.... Ce ziceti autoritatile vor pune din nou botul la faptul ca asta e bolnav?
  • +1 (1 vot)    
    cum putem afla? (Joi, 25 martie 2010, 8:32)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Senatori:
    PDL - 52
    PSD+PC - 43
    PNL - 23
    UDMR - 9
    Independenţi - 10
    Total - 137
    Au fost prezenţi numai 112 şi au votat 110. Din care 70 au fost de acord cu arestarea.
    Sunt curioasă dacă au votat cu bilele la vedere, cum au votat pe partide şi nume.
    Un vot împotrivă şi Voicu zburda liber şi sfida justiţia....
    Cum putem afla cum au votat senatorii?
    Senatori de 3 parale.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă