Traian Basescu: Esenta evolutiei noastre pozitive este reformarea statului. Cel mai important lucru ramane insa solidaritatea.

de Ionut Baias HotNews.ro
Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:03 Actualitate | Politic

La Multi Ani, romani din interiorul frontierelor si din afara frontierelor. La Multi Ani, etnici romani, maghiari, rromi, turci, tatari si tuturor etniilor. La Multi Ani Armatei Romane, asa si-a inceput discursul de Anul Nou seful statului, Traian Basescu. Incepem un an nou, un an care trebuie dedicat reformei statului. Pe 22 noiembrie, cea mai mare parte a romanilor au votat ca statul sa fie reformat incepand cu cea mai importanta institutie a statului, Parlamentul, a continuat presedintele.

  • Anul 2009 a fost un an dificil pentru romani; criza globala ne-a lovit greu, dar nu ne-a ingenunchiat, a mai spus seful statului.

  • Am avut si un an greu marcat de dispute politice. Le multumesc si celor m-au votat cat si celor care mi-au dat o lectie.

  • Incepem un an nou, un an care trebuie dedicat reformei statului. Pe 22 noiembrie, cea mai mare parte a romanilor a votat ca statul sa fie reformat incepand cu cea mai importanta institutie a statului, Parlamentul. Va trebui sa modernizam si Invatamantul. Numai asa Romania va putea face performanta. Va trebui sa modernizam Sanatatea. Va trebui sa avem o Agricultura performanta, un Turism de succes, sa dezvoltam IT-ul, si o Justitie puternica.

  • Avem nevoie sa facem din solidaritate un mod de a trai.

  • Va fi un an in care ne va anima optimismul necesar ca sa dovedim criza. Va fi in acelasi timp anul in care vom putea dovedi daca putem fi loiali fata de comanda primita de la romani pe 22 noiembrie, o comanda ce nu poate fi negociata.

  • Cred ca esenta evolutiei noastre pozitive in perioada imediat urmatoare este reformarea statului, a incheiat presedintele Traian Basescu.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
4357 vizualizari
  • -14 (30 voturi)    
    sa traiti si mai bine (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:16)

    ghio [anonim]

    amaratilor
    • -9 (23 voturi)    
      n-a spus asta (Vineri, 1 ianuarie 2010, 2:16)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui ghio

      ne-a intrebat: mai traiti?
    • +1 (11 voturi)    
      Reforma ? Cu Udrea, Berceanu, Honorius ? (Vineri, 1 ianuarie 2010, 5:58)

      Radu 2 [anonim] i-a raspuns lui ghio

      Sa fim seriosi, cu astfel de personaje reforma statului e doar o lozinca, asa cum a fost si aia cu "tzepele din Piata Victoriei".
      Da, VOI traiti foarte bine !
    • -5 (9 voturi)    
      la mulţi ani! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 9:32)

      Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui ghio

      "Să trăieşti foarte mult şi foarte bine", aşa îşi urează marinarii care lucrează pe nave, urare pe care nemernicii specialişti în distorsionarea adevărului din mass media au numit-o promisiune neonorată a preşedintelui ...
      • +1 (7 voturi)    
        unu (Vineri, 1 ianuarie 2010, 11:08)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

        dar tu de unde stii? ai trait mult si bine pe vreo nava?
        • -1 (3 voturi)    
          doi (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:00)

          cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui unu

          unu, anonim, da replica clasic romaneasca : da tu de unde stii, da tu cum esti, da tu nu faci, da tu nu dregi....
          adica, culpabilizarea generalizata. daca el nu stie, da zice, crede ca oricine face la fel.

          ca sa stii ceva, nu trebuie neaparat sa fi fost, sau sa fi facut.
          potzi afla multe ascultand, citind.
          probabil nu'tzi este familiar modul asta de a cunoaste....
          uite, si eu stiu.
          live well, bro !
          ..hope, new year will bring you better feelings...
          happy new year to all of you !!
      • 0 (0 voturi)    
        Suntem un popor de "marinari"?! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 1:35)

        Dinu Paturica [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

        Pai daca suntem un popor de "marinari", ce-a facut "capitanu" cu flota noastra?! Si daca "Sa traiti bine...!" a fost distorsionata de mass-media, cum de s-a "transformat" dupa 5 ani de "navigare" in "Sa strangeti din dinti bine!" si vreo suta de mii dintre noi o sa fim "debarcati pe uscat"?! Tare mi-e teama ca "seful de echipaj" Boc4 si "capitanu Base" stand pe "duneta" OTV, o sa "esueze" nava ROMANIA pe insula pustie "Criza" si-o sa devenim cu totii niste Robinsoni Crusoe! Vorba cantecului: "Marinarii spalau puntea, Vasa-zica o frecau...!"
  • +15 (25 voturi)    
    e timpul faptelor dl Presedinte (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:20)

    Un roman din diaspora [anonim]

    Aveti guvernul pdl si oamenii dv in posturi sa trecem la treaba. De 20 de ani asteptam o Romanie curatata de afaceristi verosi, politicieni corupti si o justitie total aservita marilor interese. Oameni astepata FAPTE, procesele pe rol pentru furtul national sa fie judecate, valorile intoarse la POPOR. Speram ca ati inteles mesajul romanilor din campanie care oriunde in lume au votat pentru SCHIMBARE si vrem ACTIUNE. Asa ca dl comandant nava Romania este cam in deriva astepotam sa aruncati peste bord mizeria ascunsa in parlament, senat si pe unde mai este ea. Nu nu este rolud dv sa faceti asta dar aveti MINISTRI sa puna in aplicare masurile. Succes si speram sa avansam prea mult am stat pe loc in ultimii 20 de ani. La multi ani tuturor romanilor
    • -3 (7 voturi)    
      Pt. D-l ANONIM (Vineri, 1 ianuarie 2010, 9:49)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Un roman din diaspora

      aveti perfecta dreptate. si inca ceva: cand romanii din diaspora, cu domiciliul in strainatate, vor avea aceleasi drepturi ca cei din tara, atunci ca fi solidaritate. cand acestia vor fi promovati in tara, prin functii inalte, atunci va fi inlaturata coruptia. dar asta nu se va intampla! ati vazut un caine, caruia sa-i dati un ciolan, sa mai accepte langa el, fara sa fie agresiv?
    • +1 (7 voturi)    
      corect (Vineri, 1 ianuarie 2010, 10:25)

      cir [anonim] i-a raspuns lui Un roman din diaspora

      Corect, in Parlament sunt prea multe gunoaie, trebuie aruncate peste bord.
    • 0 (4 voturi)    
      Schimbare sau nu? (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:59)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Un roman din diaspora

      Eu as vrea altceva de la presedinte, si anume, ca noi toti sa traim mai bine.

      Eu personal nu cred ca voi trai mai bine daca Romania va fi mai curata, ar insemna practic sa cureti Romania de romani. O Romanie prospera pentru toti se poate construi si cu afaceristi verosi, politiceni corupti, justitie aservita, si chiar furt national. Politicianul roman ar trebui sa se foloseasca de aceasta mizerie, sa n-o arunce peste bord, si s-o valorifice in interesul Romaniei.
  • -12 (30 voturi)    
    "O sa reformez statul cu proria familie..." (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:29)

    Bogdan [anonim]

    "O sa reformez statul cu proria familie si cu familia oligarhilor si prietenilor mei.", "Traiasca nepotismul, traiasca poporul si natiunea al carui profet unic sunt", cam asta a fost mesajul.

    Basescu e deja istorie, nu mai are nicio credibilitate. A castigat un nou mandat din cauza prostiei celorlalti. Oricum, nu mai are ce oferi pozitiv, decat sa creeze o noua clica de stat si de partid - una de "dreapta" ca nu era de ajuns una de stanga.
    • +8 (20 voturi)    
      democratie (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:14)

      miticosul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Asta e democratie? :) Cand spui ca votul majoritatii (oricum ar fi ea) e votul prostilor? :) Asta e replica la cel care il considerai "dictator"? :)
      • +2 (6 voturi)    
        democratie prresupune sa stii sa citesti (Vineri, 1 ianuarie 2010, 4:59)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui miticosul

        Daca democratia inseamna sa citesti din burta ce scrie altul si apoi sa comentezi, ai dreptate - nu e decat votul prostilor. Hai, mai fa o incercare si arata ca n-a platit poporul degeaba sa te duci la scoala.
      • +1 (7 voturi)    
        democratie "miticoizata" :)) (Vineri, 1 ianuarie 2010, 12:23)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui miticosul

        Tataie, majoritatea nemtilor l-au sprijinit pe Hitler. In 90 80% l-au votat pe Ilici...nu are rost sa mai comentam ma gandesc vizavi de inteligenta alegerii...Face ceva pe votul vostru nea Base si asta se vede constant de cand l-ati reales...e o forma de umilire a propriilor votanti :))))...dar na...va vorbeste de modernizare cand e manelizare...etc...dar guvizii mushca...mushca orice...le place sa fie umiliti...:)))))
        • -3 (3 voturi)    
          prieteni, sunteti pe langa (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:46)

          miticosul [anonim] i-a raspuns lui Tim

          @Bogdan - In primul rand, cititi cu atentie, de sus in jos si de la stanga la dreapta. Apoi, am zis ca votul majoritatii trebuie respectat. Indiferent care este el.

          @Tim - Da, somnul natiunii naste monstri. Asa este. Din fericire, ii avem pe SOV, Felix & Co sa ii faca opozitie lu Basescu ca sa nu il lase sa greseasca. ;-)
          • 0 (0 voturi)    
            lasa textele (Vineri, 1 ianuarie 2010, 15:25)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui miticosul

            sunt (inca) destui oameni seriosi si competenti in tara asta ca sa-i inlocuiasca pe banditii din actuala cloaca poltica, patronata de basescu! important e sa aiba acces la decizie, fara amestecul cretinilor care voteaza demagogia si populismul.
    • -9 (15 voturi)    
      Sa ne traiti bine dl. Presedinte! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:52)

      silvica [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Va dorim indeplinirea tuturor dorintelor, ale dv. si ale colaboratorilor dv.

      Si ale noastre. Ne punem mari sperante in dv.: nu uitati de d-na Mahmureanu (cred ca Misterul Culturii i s-ar potrivi), pentru mine Mediu. Poate si pentru soaca, gasti dv. un post... Cu baietul cel mare merge deocamdata cum am stabilit.
      Nu va fie frica, daca poporul indrazneste ceva sa faca bine sa ia aminte: mai am vreo doi-trei mai mici, ii aduc si pe ei...

      La mai mare!
    • +1 (7 voturi)    
      In democratie,inving opiniile alegatorilor,nu al (Vineri, 1 ianuarie 2010, 7:01)

      Om bun [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Nu a invins Basescu. A invins o opinie liber exprimata, a celor cincimilioane de romani ( cu diferite grade de cultura), care l-au votat. De ce sa ii consideram prosti? Cincimilioane, nu cinci!
      Daca ar fi castigat Geoana, un alt "anonim" suparat i-ar fi stampilat cu "prosti" pe toti cei cincimilioane care si-au exprimat o astfel de opinie (intre ei si social democrati si liberali, tot cu diferite grade de cultura)?
      Asa este in democratie. Uneori invinge opinia sustinatorilor reprezentantului unui partid, alte ori opinia sustinatorilor reprezentantului altui partid.
      In democratie, inving opiniile alegatorilor, nu alesii.
    • 0 (6 voturi)    
      ptr.Bogdan (Vineri, 1 ianuarie 2010, 12:23)

      jeni [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Asa este, ai dreptate.Mi-e sila de tara in care traiesc,dar ,din pacate, sunt la varsta cand nu mai am nicio alternativa,decat sa rab,sa rabd pana nu voi mai fi.
    • -2 (4 voturi)    
      os a .. (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:08)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      vezi, bai animalule, daca iesea stafetasul meu, prostanacu, acum chemam minerii si terminam si cu udrea, berceanu, videanu si cu cocosii mammii lor da otzi !
      cum l'am terminat si pe legionarii aia din piatza..

      si terminam, dracu, privatizarea aia, asa cum stabiliseam de comun acord cu investitorii nostrii, la grivei co.

      hai, noroc bun !
      ca sa folosesc o urare mult mai pamantean...aaa subterana, decat marinarescu'
      sa traitzi bine...
      'ratzi ai dracu !
      .. cum zicea pupilul meu, prostanacu !
  • 0 (14 voturi)    
    urare (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:36)

    alinapop [anonim]

    La multi, Hotnews.ro! A1 Si... multumim!
  • +10 (22 voturi)    
    LA MULTI ANI,DOMNULE PRESEDINTE! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:37)

    George [anonim]

    SOLIDARNOSC si sa tinem pumnii stransi oamenilor rationali din guvern! Personalitati ca Domnul Baconschi sau Domnul Funeriu pot schimba in bine chipul acestei tari! E nevoie insa sa le acordam incredere! Si inca ceva :ziaristii onesti sa mai renunte la sintagma:"Good news, no news"!!!
    • +4 (10 voturi)    
      Whatever (Vineri, 1 ianuarie 2010, 0:49)

      Suplinitori si Pensionari [anonim] i-a raspuns lui George

      Precis ca personalitatea d-lui Funeriu va schimba in bine chipul acestei tari. De la 31 august 2010, asa cum a promis...
    • -3 (15 voturi)    
      ...ca sa puna lampioane rosii la MAE... (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:06)

      nicusor [anonim] i-a raspuns lui George

      ...Bravo...dati-i inainte tot asa si veti vedea ce renume va avea 'romanica' si 'romanasii'...
    • +2 (14 voturi)    
      Da, si daca adaugam ... (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:15)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui George

      ...pe Blaga si Videanu, coruptzi dar avand oarece resposabilitate, incheiem careu de ashi al ministrilor non catastrofici din Guvern ... In rest .. va rog, vindeti-o in DUbai pe Elena Udrea !!!
      • +1 (1 vot)    
        n-o cumpara nimeni (Vineri, 1 ianuarie 2010, 16:34)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Marse

        e deja uzata!
  • -2 (16 voturi)    
    sa incepem cu udrea (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:02)

    df [anonim]

    ai ce zici mister president??!!
  • +10 (12 voturi)    
    anul nou (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:12)

    elis [anonim]

    LA MULTI ANI! un an greu care a trecut am inceput un an necunoscut dar intre ani la tv pe toate posturile numai manele.i.Sa speram ca v a rasari soarele si pe strada noastra.
  • -1 (13 voturi)    
    LA MULTI ANI ! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:18)

    Badea Ioan [anonim]

    LA MULTI ANI !!!! DOMNULE PRESEDINTE !
    LA MULTI ANI !!!! FAMILIEI,PRIETENILOR ,ROMANILOR SI TUTUROR DUSMANILOR ! [CIURUITZII ! s-au mai bine zis : CIURUCURILOR ] !
    LA MULTI ANI !!! ROMANIA !!!!!!!!
  • +1 (9 voturi)    
    Basescu sparge buba ...! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 1:29)

    bm [anonim]

    sau ...?
  • +7 (11 voturi)    
    Ref.mesaj Presedinte Ales,sa ne traiasca !!! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 2:02)

    Ghicitoarea Viagra [anonim]

    ..."Recunoscându-ţi deschis greşelile, limpezeşti atmosfera şi trimiţi un mesaj important despre responsabilitate"...
  • 0 (12 voturi)    
    solidari da, dar nu cu oricine! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 3:16)

    taranistu [utilizator]

    de cativa ani, lista domeniilor in care pot fi solidar cu dl presedinte Basescu este in continua (si dramatica) scadere.
    PS: Am auzit ca dna Monica Macovei s-ar fi plimbat in public cu dna Udrea. Sper sa fi auzit gresit...
  • +5 (13 voturi)    
    Da,esenta viitorului prosper:Reforma statului. (Vineri, 1 ianuarie 2010, 3:31)

    Dan B.Charles [anonim]

    Basescu are dreptate,pentru Romania criza 1.Coruptia 2.Stat haotic,fara de lege si sub dictatura mafiotilor-comunisti.Reforma.descentralizare si aliniere la tratatul de la Lisabona sunt imperative pentru formarea Statului Modern Roman.
    Chiar si 300 de parlamentari sunt prea multi,ecuatia precisa fata de populatia tarii ar fi 280.
    Imunitatea pentru parlamentari, reprezentarea in votul escrocului Tariceanu-Orban si votul pe liste/////TREBUIE declarate ilegale si CRIMINALE. Votul UNINOMINAL MAJORITAR fie prin un tur sau doua de scrutin trebuie facut " SINGURA FORMA " legala de vot. .Aceasta este adevarata democratie. Bravo Basescu, de la un Nordamerican de 35 de ani din si nascut in Giulesi.God bless ROMANIA LIBERA.Romanii sunt capabili,intelgenti si cu imaginatie,in sistemul civilizat americano-european Romania va fi de nerecunoscut in 5/7 ani, in progres economic,financiar si standardul de viata.
    • 0 (6 voturi)    
      e buna sampania, ai? (Vineri, 1 ianuarie 2010, 3:50)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Dan B.Charles

      pai spune-ne ecuatia aia cu parlamentarii raportata la SUA! Da-ne cifrele care iti rezulta! Multumim!
      • +1 (1 vot)    
        ntz (Vineri, 1 ianuarie 2010, 15:28)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        aia se aplica doar aici, si doar cand ii convine lui basinescu!
    • 0 (6 voturi)    
      ia vino Dan B.Charles sa traiesti in Romania (Vineri, 1 ianuarie 2010, 9:38)

      Iulia CM [anonim] i-a raspuns lui Dan B.Charles

      sa fii profesor, inginer, mic afacerist (nu mare precum Popoviciu, Cocos, Videanu ca astia DA traiesc bine) sau poate pensionar, sa platesti taxele aici si apoi sa-ti dai cu parerea cat e de bine sa te conduca unul ca Basescu scandalagiu inconjurat de clientela lui de afaceristi (popoviciu, Prigoana, Cocos, Umbrarescu samd) de familii si cucuoane blonde.
      Sa traiesti BINE acolo in SUA ca e usor de scris de acolo si dat cu parerea. E ceva mai greu in tara unde scandalagiul a preferat sa intinda un scandal pe 5 ani ducand astfel tara intr-o situatie economica din care nu mai iesim nici in 2020... NU de alta dar avem de dat inapoi vreo 40 de mld Euro imprumutate sa supravietuim in 2009. Imagineaza-ti ce va fi in 2010. Ai famie in Romania? Daca da, vezi sa obtina viza. Si tu cauta-le un pat unde sa doarma acolo la tine, In SUA.
      Next!
      • +1 (5 voturi)    
        intrebare pt. Iulia (Vineri, 1 ianuarie 2010, 11:34)

        pensionar [anonim] i-a raspuns lui Iulia CM

        Nu inteleg de ce te supara ca presedintele isi respecta obligatiile constitutionale si atrage atentia asupra lucrurilor care nu merg bine. Probabil ca esti adepta unei "linisti" in care sa nu se vada nimic din ce nu merge bine.Este suspect ca nu-i vezi si pe marii delapidatori si imbogatiti din PSD. Ar trebui sa stii ca din toate partidele socialiste europene numai PSD-ul este cel cu cei mai multi membri bogati si foarte bogati.Este un lucru cunoscut si la UE. Ar trebui sa versi mai putin venin si sa observi lucrurile mai echilibrat
        • +4 (4 voturi)    
          O sa-ti raspund eu (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:38)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui pensionar

          Basescu este doar un mare demagog. El vrea sa reformeze statul. Toti credem ca nu ma putem suporta povara incompententei la toate nivelurile. Deci baga tema cu reforma pentru ca se muleaza pe o chestiune acceptata de toti. Cand poate ceva in aria de responsabilitate, vine iar cu o solutie aiuritoare - Boc. Spune-mi ceva, faptul ca pana acum nu a facut decat alegeri proaste in privinta primilor ministrii nu spune nimic despre capacitatea lui?
          La ce ma astept de acum incolo este o vanatoare de vrajitoare in care, in numele reformarii statului toti opozantii vor fi stigmatizati. Vom promova imaginea unei fufe pe care o vom considera un fel de statuia libertatii! Eu nu pot sa fiu solidar cu udrea si cu magariile lui basescu. Iti aduci aminte in campanie cand era gata sa distruga toata bruma de stabilitate cu meetinguri care incarcau sa destabilizeze, cu un fel de mineriada? Eu consider chestia asta ca o tradare a tarii si nu pot fi solidar.
          Ce mai uita el este ca a pierdut alegerile din Romania. Cei din diaspora sunt undeva departe si oricum nu poti conta pe ei cand lucrurile se vor inrautatii. Basescu va ramane aici cu cei care nu l-au votat!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu zau?! (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 2:22)

        Lupulescu Octavian [anonim] i-a raspuns lui Iulia CM

        Ehei postac de doi bani al pesede-ului, se vede ca înca te râcâie rau de tot faptul ca partidul si prostanacul pe care ai mizat au luat-o rau de tot în bot.Ce sa-i faci,asa e cu nesimtitii de serviciu care se tot vaicaresc ca vezi Doamne nu le-a iesit socoteala,iar acum fac spume la bot,înjura pe toti si pe toate si în nesimtirea lor nemasurata mai si dau vina pe românii din diaspora care si-au pastrat luciditatea si au ales CUM TREBUIE!Am o propunere pentru voi,astia care l-ati ales pe prostanacu' (si direct-indirect pe ilici iliescovici),iar acum turba de prostie si furie neputincioasa:de ce nu îi luati pe prostanacu',ilici iliescovici si toata tagma pesedisto-peremista,emigrati undeva cât mai departe de România( de preferinta undeva în Siberia) si va creati voi un fel de Bantustan unde sa aveti liniste si pace(asa cum va promitea prostanacu')?Ca oricum tot înjurati ca nu va mai place România,ca e ultima tara din lume,ca e insuportabil, etc.etc.etc. astfel de aberatii debile;deci de ce nu va carati odata pentru totdeauna de aici,va asigur ca nu va vom plânge de mila si de dor!Hai pa,si vezi sa nu-ti crape creierul de atâta furie neputincioasa!
        • 0 (0 voturi)    
          Sa-ti spun ceva despre debilitate (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 12:23)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui Lupulescu Octavian

          Nu cred ca eu detin adevarul suprem, dar cred ca un bun exemplu de debilitate este cazul cuiva care in loc sa-si expuna parerea incearca sa inunde cu laturi parerea celorlalti.
          Crezi ca cei din diaspora sunt mai bine informati dacat cei din tara. Chiar crezi ca daca citesti doar un site cum este acesta poti observa care este starea lucrurilor reala din tara? Incearca sa-ti exerciti drepturile si sa ceri statului asta pe care b il conduce drepturile tale, dupa ce te-ai achitat de obligatii. b este garantul stabilitatii si al bunei oranduieli a statului, dupa constitutie.
          Gandestete doar la TVA-ul pe care statul trebuie sa-l de inapoi, dar nu se tine de cuvant in schimb iti taxeaza orice inarziere la plata impozitelor. Cei din diaspora nu pot face o comparatie intre guvernele anterioare si cel de acum. Ca nu sunt de acord cu starea lucrurilor si nu am votat cu b inseamna ca sunt comunist? Asa se pare, cel putin dupa mintea unora. Vor fi aceeasi care vor poza in mari exponenti ai dreptei in alegerile viitoare, servindu-ne clisee de doi bani fara nici o substanta!
          B va avea un mandat greu. Pentru el batalia abia incepe!
        • 0 (0 voturi)    
          POPORUL LUI BASESCU?! (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 14:15)

          DINU PATURICA [anonim] i-a raspuns lui Lupulescu Octavian

          Lupulescule, cred ca traiesti o mare dezamagire si nu esti capabil s-o recunosti! Constati in fiecare zi ca desi"ati invins", ca desi Basescu e presedinte si Boc prim-ministru, Romania si romanii o duc la fel de prost si, ca sa supravetuiasca, imprumuta zilnic milioane de euro ca sa "peticeasca sacul" bugetului national(ieri, in prima zi a anului au imprumutat de pe piata interbancara1,4 miliarde de euro!)! Cine crezi Lupulescule ca o sa plateasca zecile de miliarde imprumutate? TU, VOI, "INVINGATORII"?! Crezi, Lupulescule, ca disponibilizarea a 80-100 de mii de cetateni romani, "bugetari", din armata, politie, sanatate, administratie, educatie, poate fi numita "reforma statului"?! Gandeste cu capul tau Lupulescule, pentru ca urmeaza sa fi disponibilizat si nici un "bantustan" n-o sa-ti acorde viza de intrare, suflet ce sluga!
    • +1 (1 vot)    
      To Mr D.B. Charles of Giulesti (Vineri, 1 ianuarie 2010, 18:22)

      Dinu Paturica [anonim] i-a raspuns lui Dan B.Charles

      Ai posibilitatea sa renunti la postul bine platit de "dish washer" , sa parasesti continentul nord-american si sa te intorci in RO, unde Basescu tocmai a castigat un al doilea mandat prezidential, sa participi direct si in direct la "OTV - televiziunea poporului", la punerea in practica a "reformei statului"! Teoria ca teoria, practica ne creiaza noua, romanilor, probleme, chiar si celor nord-americani! Grabestete ca sa nu pierzi inceputul "spectacolului"! Se pregateste dispunibilizarea a cca 80-100.000 de cetateni romani(membrii ai poporului!) din instiutiile(bugetare!) ale statului roman: aparare, politie, sanatate, administratie, educatie! Vino repede, ca este o nevoie acuta nevoie de oameni cu experienta internationala, care stiu, inteleg si "mananca" democratie pe paine!
  • 0 (4 voturi)    
    articol (Vineri, 1 ianuarie 2010, 5:43)

    eu [anonim]

    trebuie neaparat scoasa treaba cu imunitaea parlamentara. Toti raspundem in fata unei singuri legi, si nu in ultimul rand, cea a bunului simtz, la care parlamentarii nostrii se cam kk pe ea(ex.Vadim si atzii, apropo, cum se poate retrage calitatea de Europarlamentar unor indivizi precum
    ; Vadim, becali, eba....) Totzi trebuie sa raspunda in fatza legii ptr afirmatiile/prostiile pe care le fac. Nu sunt de acord ca un dement ca Vadim sau un incult precum(tot nemul) Becali, sa-si arunce,public, voma otravita, in massmedia, fara sa-i traga nimeni de bilutze. Cine-i pazeste? , va datzi seama ce mieunat-ul dracului ar fi?
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru toti anonimii neinformati! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 1:00)

      Dinu Paturica [anonim] i-a raspuns lui eu

      Nu a spus "Base" ca nu-i nevoie sa ai multa scoala, ca daca vrei sa sti ceva trebuie, doar, sa cauti pe "GOOGLE"? Deci, cautati pe "google" Legea nr.96/2006 si cititi Capitolul V, care se refera la "imunitatea parlamentara"! Vadim "pamfletaru", Becali "ciobanu" si Eba "fotomodelu", nu au ajuns in Parlamentul UE "cu pluta", au fost votati de "popor"! Si cei 471 de deputati si senatori din Parlamentul Romaniei au fost votati tot de "popor" pe baza mult trambitatului de catre "Base", "vot uninominal"! Si-acum "poporului" nu-i mai place de ei?! "Alesii poporului" nu pot fi nici mai buni si nici mai rai decat poporul care i-a votat! Cand unii membrii ai poporului se declara nemultumiti de "alesii" lor, comportamentul lor seamna izbitor cu cel al maimutelor, care se agita si tipa cand se privesc in oglinda!
  • +2 (6 voturi)    
    rusine (Vineri, 1 ianuarie 2010, 7:34)

    ardelean [anonim]

    Incepind cu 2010nu ma mai consider roman cu un presedinte bataus,betiv, rasist, mincinos,etc, Este presedinte pentru familia si gasca lui.
    • -1 (1 vot)    
      rusine (Vineri, 1 ianuarie 2010, 17:18)

      saladin [anonim] i-a raspuns lui ardelean

      Rusine sa-ti fie tie. Ai argumente pentru toate jignirile, aduse sub masca anonimatului, presedintelui Romaniei. Tu nu stii inca ca Traian Basescu a fost votat majoritar in Ardeal. Dupa stil si jigniri esti un nenorocit beat mort in prima zi a anului. Baga capul in galeata cu apa rece !.
  • +2 (6 voturi)    
    n-a urat asa (Vineri, 1 ianuarie 2010, 9:02)

    eeeuuuu [utilizator]

    a urat "La mulþi ani, cetãþeni români, etnici romi, maghiari, ucraineni, tãtari, turci, sârbi ºi de orice altã naþionalitate sub cetãþenie românã!" de unde se observa ca: 1. i-a pus pe etnicii rromi inaintea celor maghiari, chiar daca maghiarii sunt mai numerosi (macar dupa statistici) are ceva cu maghiarii? de ce i-a mai chemat la guvernare? 2. nu i-a pomenit pe etnicii germani. o avea ceva cu ei? sa-l intrebam pe klaus johannis? 3. luati aminte la sintagma "ºi de orice altã naþionalitate"! isi mai aminteste careva cine obisnuia sa o foloseasca obsesiv? asteptam o urare de la targoviste? in rest, le urez si eu domnului basescu si ministrilor pdl, in frunte cu bokuttu sese seco, cat mai multi ani... la balamuc lau la ocna!
  • +2 (6 voturi)    
    LA MULŢI ANI! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 9:30)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    La mulţi ani tuturor românilor, oriunde vă aflaţi, şi de orice etnie! Să aveţi un an bun, sănătate, realizări!
    Şi nu uitaţi: nu suntem mai răi decât alţii, dar putem fi mai buni, dacă vrem!
    La mulţi ani şi multe realizări celor care lucrează la Hotnews.
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Vineri, 1 ianuarie 2010, 10:27)

    Opposite [anonim]

    Dom'le ce mesaj miscator. Multumesc Hotnews.ro pentru amabilitatea de a ne transmite urarile Domnului Presedinte Traian Basescu, Dumnezeu sa-l aiba-n paza, pure si necenzurate de mogulii cei rai...
  • +2 (6 voturi)    
    5 ani de post (Vineri, 1 ianuarie 2010, 10:56)

    ionescu marian [anonim]

    am si eu o intrebare pt hotnews?de ce nu a venit presedintele nostru in bucuresti sa`ne ureze un la multi ani?
    • 0 (0 voturi)    
      bucale e a' lui marean (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 10:01)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui ionescu marian

      maine poimaine primare. la mai mare !

      base e'n concediu, binemeritat, dupa o campanie victorioasa.

      cat de cei cinci ani de post, ar fi cazul, ca prea va ingrasaratzi pe tiimpul lui ilici, bombo si tarliceanu. aia v'au imbuibat.

      acu e vremea de revenit in forma, gata de munca. se redeschid santierele natzionale !

      va dau, domnul berceanu si doamna udrea, de munca : autostrazi, canalizari, asfaltari, prima casa, a cincea casa a lui bombo, a shaptea lui niclaush johan....
      poate se'nscrie si ilici la prima casa, saracul....

      p.s.: mai rezista doua luni, c'apar urzicile si stevia, la tziganci, in piatza....
    • 0 (0 voturi)    
      pai nu'l avetzi pe marean ?! (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 18:40)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui ionescu marian

      viitorul primare, cel ce ochea sa tzina o mana pe fotoliul de fost viitor prezident al joanei ?!
      caci, traian nu'i al vostru, e al intregii tzari !
  • +2 (6 voturi)    
    Lasati-ne (Vineri, 1 ianuarie 2010, 11:03)

    alex.dumitrascu [anonim]

    Da poate ne lasi domnule Pedeleu Suprem.
    E tara voastra a-ti ocupat-o prin alegeri frauduloase, spalati-va cu ea pe cap.
    Voi cu ai vostrii si noi cu ai nostrii.
    Splodarizati-va intre voi, si cu FMI-ul caruia va subordonati in dauna interesului national.
    Nu ne reprezentati interesele, nu ne cereti solidaritate.
  • +3 (5 voturi)    
    noi ministri (Vineri, 1 ianuarie 2010, 11:09)

    inglorious basterd [anonim]

    si pe cand adriana bahmuteanu la "cultura"?
  • +4 (4 voturi)    
    toate animalele sint egale,dar porcii sint mai ega (Vineri, 1 ianuarie 2010, 13:24)

    yugf [anonim]

    ma amuza faza cu solidaritatea...pai daca as face si eu afaceri grase cu statul si as avea burtica plina,inca un mandat de 5 ani,un mic harem acolo(eu zic sa schimbe constitutia si sa mai ia vreo 2 mandate) si eu as vrea solidaritate cu mine...
  • +4 (4 voturi)    
    D-nul Presedinte (Vineri, 1 ianuarie 2010, 14:32)

    xxx [anonim]

    de fapt a urat mai intai La multi ani intai romanilor, pozitia doi tiganii si trei maghiarii. Hotnews distorsioneaza informatia. Maghiarii sunt, in conceptia lui Base, sub tigani, iar etnia germana nu mai exista. La anul cu siguranta, pe primul loc, in urari, vor fi tiganii.
  • -2 (4 voturi)    
    La multi ani (Vineri, 1 ianuarie 2010, 15:06)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    Tuturor frustratilor si nefrustatilor. Cred ca o sa traim mai bine cu baselu decat cu gionelul. La munca daca vreti sa traiti bine ca nimeni nu iti da prosperitate doar uitandute la TV. La multi ani Romani de pretutindeni.
    • +2 (2 voturi)    
      la munca unde? (Vineri, 1 ianuarie 2010, 15:32)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

      ca basescul tau si gashca lui au facut zob economia! gandeste un pic si apoi scrie, postacule, ca te faci de ras!
  • +2 (2 voturi)    
    Basescu (Vineri, 1 ianuarie 2010, 15:40)

    Pilu Cristian Mihai [anonim]

    A inlocuit mafia psd-ista cu propria lui mafie(vezi OPREA). Si-a pus fata europarlamentar si i-a dat amantei ministerul cu cei mai multi bani de spart. Ce sa mai reformeze saracu? Eu propun sa modificam constitutia si sa fie presedinte pe viata! Si de ce nu? Nu traiti bine?
    • +2 (2 voturi)    
      si eu propun modificarea constitutiei (Vineri, 1 ianuarie 2010, 16:23)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Pilu Cristian Mihai

      propun ca romania sa-si restranga granitile la nivelul unui salon la "obregia" sau al unei celule la jilava. si acolo sa fie el presedinte, chiar si dupa moarte, daca are chef si-l imbalsameaza careva!
  • 0 (2 voturi)    
    Ne-ati ciuruit bine! (Vineri, 1 ianuarie 2010, 18:18)

    Dictatoru [anonim]

    Cu ministri buni in frunte
    Obtineti victorii multe!
    Urmeaza rezultatele guvernarii.
    Competente si profesioniste.
  • -2 (2 voturi)    
    sa fie (Vineri, 1 ianuarie 2010, 19:13)

    Petrovici [anonim]

    Sa dea bunul Dumnezeu sa incepem un an nou cu singura grija de a ne fi mai bine, de a urca in ierarhia tarilor din UE, sa terminam cu diversiunile mincinoase care ne imbate pe alte drumuri.
    Base o spune bine si sper sa-si concentreze actiunile numai pentru lucruri pozitive pentru economia si viata noastra de zi cu zi.
    Avem si noi o datorie, sa-i stam platosa in fata inventivelor mafiei ce colcaie de minciuni si diversiuni dintre cele mai marsave.
    • 0 (0 voturi)    
      Fi vigilent tovarase Petrovici! (Duminică, 3 ianuarie 2010, 0:12)

      Dinu Paturica [anonim] i-a raspuns lui Petrovici

      Tovarasul Petrovici zice: "Base o spune bine si sper sa-si concentreze actiunile numai pentru lucruri pozitive pentru economia si viata noastra de zi cu zi."
      Si cum o sa faca asta tovarase Petrovici? Vorbind despre mersul la "bibliotecile" din porturile pe unde a colindat sau spunand si hahaind la "bancurile cu Basescu"?
      Intre timp, guvernul "de adunatura" Boc4 pune in practica directivele transmise de "Base" de la "OTV - televiziunea poporului" si face "reforma statului" prin disponibilizarea a 80.000 de membrii ai poporului, "bugetari" din aparare, politie, sanatate, transporturi, administratie, educatie, iar celor care raman le "ingheata" salariile! In acelasi timp se "umfla" cheltuielile "de personal" ale presedentiei si guvernului(pentru ei nu este "criza"), iar Boc4 se imprumuta zilnic cu sute de milioane de euro ca sa carpeasca sacul "ciuruit" al bugetului(chiar ieri, in prima zi din 2010, a imprumutat, inca, 1,4 miliarde euro pentru "chetuieli curente"!). Trei generatii de popor vor plati aceste imprumuturi si dobanzi! Intelegi tovarase Petrovici?!
  • 0 (0 voturi)    
    Solidarnost (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 9:58)

    Gică Contra [anonim]

    Ha ha ha !!! Preşedintele nostru e un ghem de contradicţii. După ce a semănat cu profesionalism machiavelic dezbinarea societăţii, acum consideră că cel mai important lucru este solidaritatea. Cam greu de realizat acum când jumătate din populaţie îl consideră un impostor care a fraudat cu grosolănie alegerile. Are cinci ani la dispoziţie pentru a realiza acest deziderat important pentru ieşirea României din impas.
  • 0 (0 voturi)    
    Care loialitate !? (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 19:41)

    aurelian [anonim]

    Despre ce loialitate si solidaritate vorbeste domn Base !? Cea dedicata "mogulilor buni" (Udrea & comp) !?
    Pacat ca cei 5 milioane si ceva de votanti al presedintelui "tuturor romanilor" nu s-au prins care-i "smenu" ! ...dar, vor avea tot timpul ! din pacate, prea tarziu !
  • 0 (0 voturi)    
    Solidaritate (Duminică, 3 ianuarie 2010, 11:55)

    Capsunarul [anonim]

    Solidaritatea PD-L ului inseamna a da buletine de identitate capsunarilor in 8-10 luni , certificate de nastere copiilor nascuti in alte tari in 3 luni, furtul banilor trimisi de noi acasa pentru firmele apropiate - borduriade, asfaltagii etc. , reducerea salariilor si pensiilor celor ramasi in tara, plus restul pe care-l stiti bine fiind acolo.Numai asa vom moderniza tara noastra cea frumoasa ...
  • 0 (0 voturi)    
    Băsescu (Marţi, 5 ianuarie 2010, 13:16)

    Jorge [anonim]

    trebuie să înceapă reformarea cu el însuşi.
  • 0 (0 voturi)    
    Daca (Duminică, 10 ianuarie 2010, 17:03)

    Mirciuc [utilizator]

    Daca nu l-as stii drept mincinos si vicleam mai mai că l-aş crede.
    Dar are o patre din cetăţenii României care i-au dat o "lecţie" şi cărora va trebui să le-o plătescă, că omul nostru TB nu prea o are cu cele creştine.
    Cât despre reformă....
    A prezentat undeva cetăţenul TB cum îşi închipuie d-nealui cum va arăta România după reformă?

    Că alţii au spus ceva despre o luminiţă la capătul unui tunel.....


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri