Eugen Nicolicea catre Mircea Geoana: "In regula, domnule prostanac"

de Luminita Parvu HotNews.ro
Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:16 Actualitate | Politic

Deputatul independent Eugen Nicolicea, exclus din PSD in urma cu trei luni, l-a facut "prostanac" pe liderul social-democrat Mircea Geoana, in sedinta comuna a Parlamentului pentru validarea Cabinetului Boc IV. Conflictul a pornit de la discursul lui Mircea Geoana, care a afirmat ca Guvernul este sustinut de oameni racolati si de tradatori. Nicolicea s-a simtit lezat si a cerut dreptul la replica. Presedintele Senatului a refuzat, explicand ca nu a facut nici o nominalizare.

Schimbul de replici a continuat.

Eugen Nicolicea: "Insist pentru drept la replica pentru ca ne-ati numit tradatori. Sunteti pe un scaun pe care consider ca nu-l meritati. Asta inseamna ca daca eu vorbeam de prostanac insemna ca nu ati fi avut dreptul la replica?"

Cu tot refuzul lui Geoana de a-i acorda cuvantul, deputatul PSD si-a continuat discursul de la tribuna plenului, ignorandu-l pe Geoana si invocand sase decizii ale Curtii Constitutionale si articole din Constitutie privind drepturile deputatilor independenti.

In finalul interventiei, dupa ce Geoana refuzase inca o data sa-i acorde dreptul la replica, Nicolicea a conchis "In regula, domnule prostanac".

Eugen Nicolicea a candidat in ianuarie la sefia grupului deputatilor PSD, fiind contracandiatul lui Viorel Hrebenciuc. Dupa acest moment, Nicolicea a intrat in conflict direct cu cei din conducerea PSD si in urma cu trei luni, fara a fi informat, a fost exclus din PSD.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
14880 vizualizari
  • -22 (40 voturi)    
    Cum spun copiii.... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:21)

    mihai2k [utilizator]

    ... Cine spune ala este......
    • +22 (26 voturi)    
      Convivial, asta e formula de adresare pt Geoana (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:59)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui mihai2k

      Cum vroiai sa ii se adreseze unui tip lubric ,care nu respecta o femeie chiar daca aceasta e ministru,care a facut gafe peste gafe de cand se stie ?
      Domnule prostanac, mai prosty, dovleacule, ba saracie , etc -sunt destule apelative conviviale !
      • +2 (2 voturi)    
        Prostanac - e o noua functie in Parlament (Vineri, 25 decembrie 2009, 11:41)

        cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Pe vremuri, la curtea fiecarui rege exista un Nebun - care prin giumbuslucurile lui inveselea atmosfera.

        Cred ca Geoana tocmai a primit functia de Prostanac al Parlamentului; si ne inveseleste si pe noi, nu doar pe Parlamentari.
    • +3 (11 voturi)    
      ce vorba... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:29)

      florin [anonim] i-a raspuns lui mihai2k

      Zise domnul Securicea
    • -9 (9 voturi)    
      Continure.. (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:48)

      gososan [utilizator] i-a raspuns lui mihai2k

      ...Ca magarul din poveste...!!
    • +11 (11 voturi)    
      Nu, nu... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:03)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui mihai2k

      Cine zice, Geoana e.......
  • +1 (25 voturi)    
    tupeistul cu musca pe caciula (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:23)

    Murphy [anonim]

    o manifestare tipica de imbecil necinstit, care reactioneaza violent cand i se pune oglinda in fata.
    • +27 (35 voturi)    
      te referi la geoana nu-i asa ? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:43)

      je [anonim] i-a raspuns lui Murphy

      te referi la geoana nu-i asa ?
      • -6 (10 voturi)    
        vai, ce spirituali suntem! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 19:22)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui je

        ma refer la Securicea ala, sau cum il cheama, si tu stii asta bine, dar nu-ti convine ca mercenarii slugoi ai lui Basescu sa fie aratati in lumina lor reala.
        • +6 (10 voturi)    
          bine, (Miercuri, 23 decembrie 2009, 19:33)

          hash [anonim] i-a raspuns lui Murphy

          domnule mercenar slugoi al lui M.G.

          cred ca l-am vazut toti in lumina reflectoarelor pe dl. M.G. si s-a vazut cat de straveziu este :D
  • +20 (20 voturi)    
    Mare om IL Caragiale (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:23)

    x [anonim]

    .
  • +29 (37 voturi)    
    foarte misto (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:26)

    fan_boc [utilizator]

    Toata stima si respectul pentru Eugen Nicolicea. Deja prostanacul este luat peste picior.
    • +8 (12 voturi)    
      niet (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:02)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui fan_boc

      Nu-l mai lauda pe nicolicea, este la fel de jegos ca orice pesedist. Am scris un pic mai jos ce-i poate pielea; stai linistit, este un mare nesimtit grobian si nu se ridica cu nimic peste geoana; are o ceafa groasa si o nesimtire specifice unui pesedist care se respecta.

      Este suficient sa dai un google search dupa numele lui si ai sa vezi varful iceberg-ului. nicolicea este pur si simplu inca un pesedila extrem de tupeist (asta este un pleonasm) care isi da in petec. Nici un respect si nici o stima pentru jigodia asta.
  • +24 (34 voturi)    
    In regula domnule prostanac... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:31)

    valisa [anonim]

    Eugen Nicolicea, esti tare. Ai spart gheata. Nu se putea una mai buna de la un fost pesedist.
    Pun pariu ca prostanacu nu doarme la noapte.


    SUPER TAAAREEE...
    • +9 (11 voturi)    
      Ba cred (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:55)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui valisa

      ca in prostanacia lui are impresia ca tot el l-a pus la punct pe Nicolicea.
  • +20 (26 voturi)    
    Icea e Nicol(ae) (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:32)

    x [anonim]

    1. Geoana este cum a zis Iliescu.
    2. In situatii deosebite, cu reguli de comportare aprioric stabilite, trebuie sa ne comportam demni.
    Nicolicea nu a fost demn niciodata (l-am urmarit pe la shourilke de talc, si mi-a ajuns).
    3. Despre tradatori, numai de glontz.
    • +2 (4 voturi)    
      Korect (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:16)

      Kara [anonim] i-a raspuns lui x

      Korect .
    • +5 (5 voturi)    
      Punctul 2 (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:32)

      Y [anonim] i-a raspuns lui x

      Ca sa fi respectat trebuie sa fi tu insusi demn,altfel ai parte de astfel de epitete,punctul 1 ramine cum e stabilit,pct.3 nu este cazul,
    • +7 (7 voturi)    
      sunt si (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:59)

      curios [anonim] i-a raspuns lui x

      Duvaz, Severin, Sassu, care au primit si rasplati mari in PSD (Perdanti Shi Disperati). Cat e de straniu sa-l vezi pe Duvaz vorbind de tradare! In rest, nenea Iancu era mare...
  • +20 (22 voturi)    
    psd fost fsn fost pcr (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:37)

    tudor [anonim]

    in 1-2 ani cred ca se sparge pesedeu :))
    • +12 (14 voturi)    
      poate... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:41)

      sami [utilizator] i-a raspuns lui tudor

      2-3 luni...maxim, vrei sa spui
      • +12 (12 voturi)    
        Doamne ajuta ! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:12)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui sami

        Doamne ajuta !
        • +9 (9 voturi)    
          o da! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:42)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui mihai

          asa sa fie!
      • 0 (0 voturi)    
        dick mo, (Joi, 24 decembrie 2009, 11:40)

        Leonidas [anonim] i-a raspuns lui sami

        Da in 2-3 saptamani ce are, ca-i iarna, afara-i frig si intuneric in casa arde focul, geoana-i prosta ca un dovleak si kuky-i beat ca porcu.
    • +6 (6 voturi)    
      De ce (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:54)

      fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui tudor

      Sai mai platim 2 ani pe imbecili ?
  • +24 (26 voturi)    
    Titlul articolului e gresit (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:38)

    Petru Moldovan [anonim]

    Natura, nu Nicolicea, l-a facut prostanac pe Geoana.
    • +13 (13 voturi)    
      Acesta a fost ... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:21)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui Petru Moldovan

      cel mai natural si pertinent comentariu de la definirea data de Iliescu.

      Bravo d-le Petru Moldovan!

      Nu uitati ca trebuie spus intotdeauna adevarul.

      Sanatate (inclusiv sanatate mentala) la toata lumea.
  • +13 (19 voturi)    
    pesedistul nu-si schimba naravul (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:40)

    Tomis [utilizator]

    Ce ma amuz sa ii vad pe pesedei mancandu-se intre ei... nicolicea, pana la moarte tot comunist ai sa ramai, tot pesedist rosu pana in maduva oaselor, chiar daca te-au dat astia afara din partid.

    Ce-mi voi aduce aminte de la aceasta jigodie va fi cum il apara el pe nastase intr-o dezbatere la Irealitatea, spunand ca s-a votat in parlament impotriva inceperii urmaririi penale pentru ca nu existau probe impotriva lui bombonel.

    Flotarea logica consta in faptul ca urmarirea penala inseamna exact strangerea de probe - "Urmărirea penală are ca obiect strângerea probelor necesare cu privire la existenţa infracţiunilor, la identificarea făptuitorilor şi la stabilirea răspunderii acestora, pentru a se constata dacă este sau nu cazul să se dispună trimiterea în judecată."

    Dar asta nu l-a impiedicat pe nicolicea sa sustina sus si tare timp de o ora cum nu sunt suficiente probe ca sa se inceapa urmarirea penala si cum dosarul nu ar rezista in nici un tribunal din Romania (desi era evident ca urmarirea penala se face tocmai pentru strangerea de probe), iar madam Cretzulescu si Irealitatea nu s-au gandit sa dea un google search.
    • -10 (12 voturi)    
      imi place (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:26)

      Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Mai ales cuvantul folosit de tine, si anume "flotarea", un fel de flota rea. Pai la dracu, daca e o flota rea... hai sa o vindem, sau mai stiu eu ce ...


      Ar trebui sa divizam tara in jumatate (conform votului din turul 2)


      Basescu nu este presedintele meu!

      Minusari faceti-va treaba!
      • +7 (7 voturi)    
        aha... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 18:08)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Unu din multime

        Tu esti probabil unul din spalatii pe creier de Antena3 care, indiferent de subiectul discutiei, se contorsioneaza in fel si chip ca sa dea vina pe Basescu. Ce legatura are ce discutam noi aici cu ce spui tu, amice?

        Uite, ca sa-ti dau apa la moara, iti spun asa - afara ploua. Daca nu stii despre ce e vorba intreaba-ti idolul, pe badea badea.
        • 0 (0 voturi)    
          e, e, (Joi, 24 decembrie 2009, 11:43)

          Leonidas [anonim] i-a raspuns lui Tomis

          Este geo fan lanterna felix al treilea.
  • -6 (16 voturi)    
    idiot (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:47)

    xy [anonim]

    Tradatorul asta de Nicolicea ar trebui sa-si tina gura!
    E nevoie de multa nesimtire si proasta-crestere sa te adresezi la modul asta in plenul Parlamentului si in fata presei...
    • +11 (13 voturi)    
      cine e idiot? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:12)

      Luke [anonim] i-a raspuns lui xy

      Daca am inteles bine, domnul Nicolicea a fost exclus din PSD, fara a fi informat. Motivul? Pentru ca a candidat impotriva d-ului Hrebenciuc. Asta nu il face in nici un fel "tradator".
      Bine i-a zis d-ului Geoana, in calitatea sa de presedinte al senatului ar trebui sa fie ceva mai retinut in a-si expune "indubitabilele" pareri inclusiv cerinta ridicata membrilor PSD sa plece din camera cand a avut loc votul pentru guvern.
      Asa incat: "Amice, esti idiot!"
      qed
      • +10 (10 voturi)    
        Corect (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:09)

        Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Luke

        Nu-mi place de loc Nicolicea asta dar odata exclus, cum putea sa tradeze? Eventual daca pleca de bunavoie si ademenit de altii. Hotarat lucru, Geoana-i prost de pute iar aia de-i iau apararea.....no comment.
    • +5 (5 voturi)    
      XYZQ....abcdefghijklmnoprssttuv (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:43)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui xy

      Poti fi tot alfabetul,dar gindirea ta a stagnat ingrijorator la o anumita virsta frageda ,totusi este remarcabil ca ai dreptul sa vorbesti ""vorbe""
    • +2 (4 voturi)    
      Lasa-i sa se tachineze, asa este in iubire ! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:57)

      fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui xy

      Pentru ca pana la urma nicol icea se va intoarce in Ce o mai ramane din psd,pardon pcr
  • +17 (21 voturi)    
    Gruparea Geoana. (Miercuri, 23 decembrie 2009, 14:51)

    mircea [anonim]

    Gruparea Geoana au ajuns un fel de "GICA CONTRA".Orice ar face guvernul ei sunt inpotriva,fara a veni cu alternative la propunerile guvernului.Sunt atat de indobitociti incat cred ca daca voteaza inpotriva si nu propun alternative,lumea o sa-i stimeze.De fapt ne-am convins de rautatea acestei grupari care promoveaza anarhia,incultura si hotia.
    • +2 (4 voturi)    
      "inpotriva " (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:29)

      gramatica [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Nu-mi vine sa cred ca ai facut aceeasi greseala de doua ori. "inpotriva" si "impotriva" sunt lucruri diferite pentru ca unul din ele nici macar nu exista.
      Schimba tastatura. Ea trebuie sa fie de vina.
      • 0 (0 voturi)    
        Tastatura (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 18:19)

        rsss [anonim] i-a raspuns lui gramatica

        "inpotriva "; d-vs de unde stiti atata "TASTATURA".
        Ati facut "Stefan Ghiorghiu" sigur.
  • -1 (3 voturi)    
    etichetele lui Iliescu (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:12)

    vigni [anonim]

    Ideea este ca nu Geoana pierde, nu PSD pierde ci taara pierde. Pierde ca daca nu are o opozitie se vor toca banii pe fostele afise electorale, ne vom trezi ca iar trec 10-20 ani cu rezultate minime, ca decalajul fata de vecini si UE nu se va micsora. Avansam, dar ca melcul si impinsi de la spate iar banii pe care poporul ii creaza se duc ca beneficii la straini in mare parte (ca dobanzi la imprumuturi sau dividende).
    Iliescu a facut un partid dar tot el il ingroapa si il dezbina. Nu se va clarifica situatia pana nu se va retrage definitiv intr-o forma sau alta. si daca se rup vor fi doua partidulete iarasi fara vlaga. Daca ar avea minte si suflet pentru tara ar trebui Iliescu sa se retraga rapid pana la o dezbinare si sa lase momentan pe Geoana sa duca maca cu liberalii o opozitie consistenta. Asta si spre binele PDL ca altfel vor face prostii care ii va costa mai tarziu existenta daca e sa privim pe termen mai lung. nu uitati ca 2010 va aduce iar alegeri asa ca asta ne e soarta de cetateni imprevizibili la vot.
    • +3 (3 voturi)    
      NU SUBVENTIA (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:03)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui vigni

      pentru fiecare locuitor (ideea PSD) va m icsora decalajul. Numai munca, economiile si seriozitatea vor micsora decalajul. PSD astazi (vezi INSOMAR) e majoritar in zone sarace -de care vrem sa scapam-, la cei de peste 50, la cei sub 10 clase educatie. Una peste alta votanti in scadere.
  • -6 (8 voturi)    
    sunteti cum sunteti... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:29)

    geely [anonim]

    Sustinatorii Basescu, Boc, Udrea, Berceanu, Videanu, etc... v-ati dovedit integritatea si cultura.

    daca acesta este tipul de discurs care il doriti in PARLAMENTUL ROMANIEI, indiferent de situatie, atunci va meritati soarta...

    oricine cu acest tip de discurs, nu merita sa fie in parlament, dar pana la urma tot voi l-ati ales...

    si sa nu uitam, ca se adresa PRESEDINTELUI SENATULUI, nu conteaza ca e Geoana sau altul, intr-un stat de drept se respecta INSTITUTIILE STATULUI, si una din aceste institutii este SENATUL ROMANIEI, reprezentat (fie ca ne place sau nu) prin Mircea Geoana.

    Asa ca daca va doriti oameni de acest calibru sa va reprezinte, nu aveti decat, tot ce regret este ca oameni ca voi ma impiedica pe mine sa aleg un om de o calitate exceptioanal, lucru care nu se poate spune despre nicolici, udrea, videanu, berceanu...


    PS: pt cei care vor spune ca sunt PSD-ist, tin sa va informez ca sunt PNL-ist... si un om care crede in liberalismul adevarat... si nu pot spune ca este reprezentat mai degraba de catre PDL cand, acest partid pana in 2005 se zbatea se adere la PES (Partidul European Socialist) si sine declarat de stange pe site-ul oficial, dar cand a vazut ca directia vantului se schimba, s-a schimbat si el. (btw, dovada clara de oportunism de 2 bani, tipic romanesc)

    daca doriti acest tip de politica in romania, promovat cu ardoare de T. basescu, atunci chiar ca o sa va meritati soarta... sper spre binele MEU ca va fi una buna, dar sunt sigur ca va fi una foarte, foarte rea.
    • +7 (7 voturi)    
      aha (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:45)

      olandezu [anonim] i-a raspuns lui geely

      Din cate inteleg eu ce zici tu aicea e ca nu-i frumos sa vorbesti urat cu presedintele senatului. Corect. Sunt convins ca esti la fel de contrariat de atitudinea si limbajul suburban folosit de unii politiceni fata de presedintele Romaniei, care se intampla sa fie, ca iti place sau nu, domnul Basescu.
      • -4 (4 voturi)    
        da, sunt (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:14)

        geely [anonim] i-a raspuns lui olandezu

        dar nu contrariat, ca nu este cuvantul oportun pentru a descrie ce vrei tu sa zici... mai degraba sunt dezamagit si revoltat de acele cuvinte josnice aruncate spre basescu....

        dar din cate imi aduc eu aminte, nimeni din PNL sau mai degraba nimeni influent si cu o pozitie de conducere din PNL nu a folosit genul de cuvinte precum prostanac la adresa lui Basescu. S-au folosit: dictator, impunator, dezbinator, inconstient, inadecvat, agresiv, etc..., toate cuvinte care pot fi folosite intr-un mod civilzat, dar in nici decum derogatorii sau "de mahala"
        • +4 (4 voturi)    
          aha (Joi, 24 decembrie 2009, 1:51)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui geely

          deci dupa tine este mai frumos, mai corect sa spui niste minciuni elegante (da, dictator, de ex, este o minciuna crasa!) decat niste adevaruri urate (da, geoana chiar este un prostanac, n-o zic pdl-istii ci chiar psd-istii).
    • +9 (9 voturi)    
      PSD-ul tot comunist (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:55)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui geely

      Intr-un stat de drept Presedintele Senatului nu-i face pe toti care au o opinie diferita tradatori.Si nu e atat de grava vorba lui Nicolicea cat intentia lui Geoana. Oricum comunist PSD-ist sau curva PNL-ist tot aia simbolizeaza in momentul de fata.
    • +4 (4 voturi)    
      Usurel tata ca au pus astia radare (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:03)

      fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui geely

      si nici nu ai cauciucuri de iarna, ca ti le-a luat geoana la renumarare !
      De ce nu vrei sa faci si tu liceul la seral ca orice PNL ist care il respecta pe Crin (nume predestinat pentru un presedinte din flori)
      • -4 (4 voturi)    
        .... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 18:01)

        geely [anonim] i-a raspuns lui fan geoana

        crede-ma "fan geoana", am facut licee foarte scumpe in strainatate, si am absolvit facultati multi mai avansate (academic, si din punct de vedere al situarii in top-uri) fata de cel care probabil l-ai facut tu.

        si spun asta din trei motive:

        1. vad ca esti slabut educat deoarece faci glume ieftine referitoare la Geoana, cand eu am zis expres ca sunt PNL-ist.

        2. Orice PNL-ist adevarat, intelege ce inseamna liberalismul in esenta lui. si asta se realizeaza printr-o intelegere fina si subtile a pietei libere, a politicii bugetare, monetare si fiscale, a teoriei politice, etc... lucruri pentru care eu am scris dizertatii publicate in jurnale recunoscute mondial.

        Iti promit si garantez ca, din contra, majoritatea votantilor pdl si psd sunt cei care se duc la seral, si spun asta deoarece am si eu rude la tara si mai vad si eu unele lucruri, si din motivul superior anuma ca una din dizertatiile mele pentru absolvirea facultatii a fost asupra modelelor de votare impartitie pe categorii sociale si regionale ale Europei de Est.

        asa ca "fan geoana" te rog eu, nu mai obosi serverele HOTNEWS cu comentarii atat de slabute si lipsite de substanta.
        • +6 (6 voturi)    
          Orice PNL-ist (Miercuri, 23 decembrie 2009, 22:51)

          Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui geely

          "Orice PNL-ist" adevarat il descrie pe Geoana ca o nulitate corupta si apoi spune electoratului sa il voteze; "orice PNL-ist adevarat" se pupa cu Geoana si imbraca Geaca Rosie; "orice PNL-ist adevarat" il face mitocan pe presedintele tarii; "orice PNL-ist adevarat" spune ca numai prostituatele, betivii si drogatii voteaza cu Basescu; "orice PNL-ist adevarat" trucheaza filme; "orice pnl-ist adevarat" refuza sa participe la guvernare fiindca se teme sa isi asume raspunderi intr-o perioada grea sau fiindca e manat de ura patologica fata de presedintele ales al tarii, dar invoca inalte principii pentru a se justifica; orice PNL-ist adevarat este ca Orban, dar vorbeste de bun simt; "orice pnl-ist" adevarat incurajeaza si beneficiaza de cele mai murdare campanii de presa; "orice PNL-ist paturician adevarat" spoliaza statul si vrea sa scape de un anumit presedinte, sperind ca va putea astfel sa nu plateasca sute de milioane de dolari/euro pe care ii datoreaza tarii etc etc etc. Chiar va considerati "pnl-ist adevarat"?
        • +3 (3 voturi)    
          aha (Joi, 24 decembrie 2009, 1:55)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui geely

          nenea, pe banii cui ai facut tu licee scumpe in strainatate. hai, zi-ne si noua, ce tatic din pnl ai? ce smecher care a facut afaceri cu statul a reusit sa iti plateasca cursurile? sictir, hoti care veniti sa tineti prelegeri despre morala. cand vii si te lauzi ca 'ai facut licee foarte scumpe in strainatate' ca si cum asta te-ar indreptati sa ai dreptate arati cat de ciocoi esti si cata flegma meriti intre ochi.
  • +8 (8 voturi)    
    Hei fratilor ati facut calculele de la vot ... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:29)

    Florin J. [utilizator]

    din 411 parlamentari prezenti 273 au fost pentru.

    Parca era vorba ca psd si pnl nu voteaza pentru sau chiar voteaza impotriva.

    Pun pariu ca diferenta pana la 471 adica absentii au fost majoritari de la psd si pnl.

    Asta cred ca ne spune ceva consistent despre situatia reala din psd si pnl si mai-marii Geoana si Antonescu nu stau chiar asa bine cum o afirma ei pe posturile de TV.

    Sa fiti sanatosi.
    • +3 (3 voturi)    
      Corectez... (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:37)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui Florin J.

      276 pentru
    • +1 (1 vot)    
      Daca nu sunteti cuminti (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:06)

      fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui Florin J.

      o sa renumere geoana voturile si poate avem surpriza sa le gaseasca si pe cele ale lui Hreben -ciuc
  • -6 (10 voturi)    
    sa-ti fie rusine, nicolicea! (Miercuri, 23 decembrie 2009, 15:34)

    Elena Stoican [anonim]

    Nicolicea,
    Ai facut precum niste doamne dintr-o anume etnie, care atunci cand nu au argumente, ridica fusta, se apleaca si isi arata dosul. Sa-ti fie rusine! Mai bine stateai in banca ta, fie si de tradator.
    • +4 (6 voturi)    
      De ce ? (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:09)

      fan geoana [utilizator] i-a raspuns lui Elena Stoican

      este doar o gluma nevinovata intre prieteni !
      De ce te bagi tu, esti mecanic ?
      • +1 (5 voturi)    
        mister dezlegat (Miercuri, 23 decembrie 2009, 17:27)

        elena stoican [anonim] i-a raspuns lui fan geoana

        M-ai prins. Am terminat facultatea de Matematica-mecanica (acum 35 de ani). Imi dai voie sa ma bag?
        • +2 (2 voturi)    
          Mister dezlegat (Joi, 24 decembrie 2009, 9:58)

          O VECHE CUNOSTINTA [anonim] i-a raspuns lui elena stoican

          Draga Lenus,
          Ne cunoastem de 39 de ani, de pe vremea cand erai studenta la universitate, la Facultatea de matematica-mecanica!Ma bucur ca esti sanatoasa,cat despre luarea ta de pozitie, da-mi voie sa-ti spun, ca o veche cunostinta, ca gresesti!Dl. Nicolicea A FOST EXCLUS DIN PSD ( partidul condus de Dl. Geoana ) asa ca nu poate fi catalogat drept tradator! As fi vrut sa vad si parerea ta despre acest domn Geoana, care din postura de Presedinte.....al Senatului Romaniei ( al doilea om in stat - ce sa faci, MEREU AL DOILEA ! ) face asemenea afirmatii despre membrii Parlamentului tarii !
          • +1 (1 vot)    
            regasire (Joi, 24 decembrie 2009, 11:17)

            elena stoican [anonim] i-a raspuns lui O VECHE CUNOSTINTA

            Draga veche cunostinta,
            Ma bucur nespus de mesajul tau. Eu nu te pot identifica si-mi pare rau.
            Indiferent de pozitia luata, imi dau numele real. Pe nicolicea nu l-am facut tradator. Am spus ca trebuia sa stea in banca lui, fie si de tradator. Gestul lui a fost descalificant pentru un parlamentar. De altfel, imi repugna trecerile, indiferent de motiv, dintr-o barca in alta. Nu il apreciez nici pe geoana. Pentru gafele monumentale facute, nu-si merita nici locul al II-lea. Cu emotie adevarata pentru anii tineretii, Lenus.
    • +3 (5 voturi)    
      de ce sa-i fie rusine? (Joi, 24 decembrie 2009, 1:57)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Elena Stoican

      geoana-prostanacul il face tradator si el nu poate avea o replica? de ce? ca geoana e presedintele senatului si nicolicea nu e? nu-mi sunt dragi nici unul dintre ei si ma bucur cand isi scot ochii unul altuia dar geoana, daca avea coloana (ca boashe stim ca nu are) i-ar fi dat dreptul la replica si nu mai exista acest articol.
  • +7 (9 voturi)    
    "In regula, domnule prostanac" (Miercuri, 23 decembrie 2009, 16:18)

    Stoica Bela [anonim]

    Foarte bine. Era momentul sa-i spuna cineva lui Geoana ca este PENIBIL cu lamentarie lui privind alegerile prezidentiale. Nu inteleg cum cei din PSD nu ii atrag atentie si il lasa sa-i faca de ras cu luari de cuvant PENIBILE. Domnule candidat - etern, lasa-ne frate ! Retrage-te patru ani undeva la o manastire unde sa nu te gaseasca cei de al Antene la telefon si stai linistit. Noapte buna.
  • -1 (5 voturi)    
    predestinare (Miercuri, 23 decembrie 2009, 17:13)

    eEena Stoican [anonim]

    Eugen Nicolicea: n. 6 iunie 1956, com. Traian, judeţul Olt
    Din frageda pruncie ai fost legat de numele traian.
    Ti-a fost predestinat. Ai ratacit putin, dar acum te-ai regasit. Bravos, catindatule! Sa-ti fie de bine!
  • +3 (3 voturi)    
    imi place.. (Miercuri, 23 decembrie 2009, 19:35)

    hash [anonim]

    caragialescul situatiei. Inarata-i drace!
  • +5 (7 voturi)    
    prostanaci,aroganti,repetenti,palincari (Miercuri, 23 decembrie 2009, 19:41)

    dracula [anonim]

    asta s-a obisnuit atit de bine cu cuvintul prostanac incit nu mai simte nimic ,ce v-a mai ramine oare din psd si pnl dupa 1 an?ma uit la cei din capul acestor gasti,ma refer la psd si pnl cit de urit au reactionat cind au vazut totusi vreo 40 de voturi in favoarea guvernului,chiar m-as bucura de niste alegeri anticipate pentru a vedea citi dintre ei vor mai prinde parlamentul
    • 0 (0 voturi)    
      nimeni nu vrea anticipate (Joi, 24 decembrie 2009, 14:37)

      elena stoican [anonim] i-a raspuns lui dracula

      Dar cati pdl-isti ar mai intra, te-ai gandit ? Daca intre timp se trezesc la realitate votantii pdl-isti, si se strica masinaria de vot ? Ce-i drept , le-a mers ca unsa, pana acum. Ehei, cati bani au dat pe ulei! Si cate facturi mai au de achitat !!!
      • 0 (0 voturi)    
        elena stoican (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 18:28)

        rsss [anonim] i-a raspuns lui elena stoican

        elena stoican, sigur esti <blonda>
  • -2 (2 voturi)    
    nicio licea (Joi, 24 decembrie 2009, 9:56)

    independent [anonim]

    N am auzit pana acum de nicolicea asta insa mi se pare un gest lipsit de bun simt sa faca aceasta afirmatie, nu l tinea nimeni de gura sa nu i dea replica. cred ca nu stia cui i se adreseaza. d-nul "niciolicea" asta poate nu are cunostinta de faptul ca "prostanacul" la stat la masa cu unul din presedintii SUA lucru la care niciolicea nici nu poate sa viseze. Intr adevar poate nu trebuia sa l catalogheze tradator poate trebuia sa i spuna "carnat".
  • +2 (2 voturi)    
    Tradatori (Joi, 24 decembrie 2009, 10:26)

    Gabi M [utilizator]

    Geoana este asa cum l-a numit Iliescu!Ar trebui sa stie ca un parlamentar trebuie sa raspunda in primul rand in fata celor care l-a ales si pe urma in fata conducerii partidului.Daca erau destepti cei din fruntea PSD si PNL isi lasau parlamentarii mebri de partid sa voteze dupa constiinta lor.Eu am ras cu lacrimi cand l-am auzit pe Nicolicea cum i-a spus lui Geoana!Si are dreptate:a fost exclus din PSD si nu a fugit de bunavoie!
  • 0 (0 voturi)    
    Atentie, (Joi, 24 decembrie 2009, 11:45)

    Leonidas [anonim]

    Nicolicea cu acea adresare si-a spalat 99% din pacate, mai are unul, acela ca este tot un comunist raios si la gura balos.
  • 0 (0 voturi)    
    ce fel de tara suntem? (Joi, 24 decembrie 2009, 14:31)

    vigni [anonim]

    Tare mi-e teama ca dupa cum votam, cum ne exprimam, cum comentam suntem o tara de prostanaci. Dati argumente ca nu e asa! dati argumente civilizate. Pana la proba contrarie persoana care a primit aceste injurii a reprezentat Romania in doua mandate la Washington, este Presedintele camerei in Parlament, este presedintele celui mai mare partid, si adresandu-va asa sa nu va asteptati sa va respecte strainii ca popor, cand culmea, pe el il respecta ca persoana.

    Unii zic mai jos ca au votat saracii, satele cu el, dar ce au facut altii ca sa uniformizeze si sa salte societatea?
    Sa traiti bine, ciuruiti, trasi in tepe si sa platiti prostia guvernantilor!
    • 0 (0 voturi)    
      baronul Nicolicea (Vineri, 25 decembrie 2009, 8:48)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui vigni

      Nicolicea este un nabab rosu care are in vene sange de comunist -tin minte cum mi-a smuls maica0sa persiunii ca nu aveam cravata la gat-un baron local care se crede Dumnezeu
    • 0 (0 voturi)    
      vigni (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 18:32)

      rsss [anonim] i-a raspuns lui vigni

      vigni, daca asi comenta civilizat n-ai pricepenimic.
      Stii cum se spune in turceste "pleaca"????
  • +1 (1 vot)    
    "Becalizarea", brandul Romaniei (Vineri, 25 decembrie 2009, 16:26)

    Om bun [utilizator]

    Noi nu avem nemti. Cum apare unul, om serios, muncitor, cinstit, desi nascut din romani, cum este Boc, i se da la cap. Nu vrem sa avem nemti! Noi vrem si reusim excelent sa avem Becali (cu accentul pe "a").
    Becalii ni-i promovam pe toate drumurile, ni-i ducem in toate casele, de dimineata, pana dimineata, ca sa becalizam rapid intreaga populatie. Trusturile de presa, indiferent carui mogul apartin, s-au becalizat primele, le-a intrat becalizarea in sange.
    Tineretul, chiar si copiii, de la cea mai frageda varsta, sunt directionati hotarat, implacabil, pe drumul fara intoarcere, al becalizarii.
    Becalizarea natiei, sub privirea dreapta, superioara, a mogulilor, este administrata, legalizata, de becalizatul politician roman, este raspandita de media in toate casele. Este promovata si de Tatulici, in "10 pentru Romania".
    Copiii invata, de mici, sa se descurce cu minciuna, cu diversinea, cu calomnia, cu impertinenta, sa sfideze moralitatea si cultura, solidaritatea, patriotismul sincer. Toti adopta patriotismul si crestinismul becalian - fariseimul, ca instrument eficient de a se fura si minti unul pe altul. Becalizarea este brandul nostru. Ni-l cunoaste si ni-l recunoaste o lume intreaga.
    Asa a fost pana acum.
    Sa speram ca 2010 va fi inceputul unei autentice purificari a tarii,al aruncarii "becalizarii" la cosul istoriei acestei tari, ca parte necesara a modernizarii promise de presedintele Traian Basescu.
  • 0 (0 voturi)    
    antonescu este un nou prostanac (Luni, 28 decembrie 2009, 2:38)

    cdnews [anonim]

    Nu stiu cine il consiliaza pe Antonescu, dar ar trebui sa se linisteasca si sa mai lase omul sa mai respire, a fos invins de 2 ori in interval de 14 zile. Unii oameni nu stiu sa piarda, iar Antonescu se incapataneaza sa confirme aceasta zicala, ultima lui declaratie conform careia, citez “Băsescu a câştigat alegerile cu ajutorul SRI, SIE, STS, al Parchetului general şi al DNA” este de toata rusinea. ...http://www.cdnews.ro/comentarii-analize/avem-un-nou-prostanac.html


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version