Rezultate finale la sectiile de vot din strainatate: Traian Basescu pe primul loc cu peste 50%, urmat de Crin Antonescu si Mircea Geoana

de D.G.     HotNews.ro
Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:22 Actualitate | Politic


Traian Basescu a obtinut cele mai multe voturi la sectiile din strainatate: 52.904, dintr-un total de 94.383. El este urmat de Crin Antonescu - 16.449 si de Mircea Geoana, care a obtinut 11.717 voturi, arata un comunicat al Ministerului de Externe.

Au fost centralizate datele de la toate cele 294 de sectii de votare organizate in strainatate, rezultatele fiind urmatoarele:

-    s-au prezentat la vot 95.068 cetateni romani;
-    s-au inregistrat 94.383 voturi valabile;
-    s-au inregistrat 675 voturi nule;

Numarul voturilor valabil exprimate pentru fiecare candidat la Alegerile pentru Presedintele Romaniei – 2009 se prezinta astfel:

1.    Crin Antonescu -16.449
2.    Mircea Geoana - 11.717
3.    Hunor Kelemen - 999
4.    Traian Basescu - 52.904
5.    Sorin Oprescu -3.190
6.    George Becali - 2.285
7.    Ovidiu-Cristian Iane - 231
8.    Gheorghe-Eduard Manole - 367
9.    Corneliu Vadim-Tudor - 5 080
10.   Remus-Florinel Cernea - 949
11.   Constantin-Ninel Potirca - 110
12.   Constantin Rotaru - 102
    
Numarul voturilor valabil exprimate pentru referendumul national  2009 privind trecerea la un Parlament unicameral:

Numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul “DA”………72.555

Numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul “NU”………16.428


Numarul voturilor valabil exprimate pentru referendumul national  2009 privind reducerea numarului de parlamentari la maximum 300 de persoane:
 
Numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul “DA”…….. 83.336

Numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul “NU”………6.077






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4890 vizualizari

  • -20 (22 voturi)    
    Cu alte cuvinte (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:30)

    Horea [anonim]

    Bucurati-va romani, s-a golit tara de prosti. Au plecat toti in strainatate si acum voteaza cu Basescu, remotely.
    • +14 (14 voturi)    
      vrei sa zici de oameni de bun simt (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:21)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui Horea

      Cand omul a vazut ce inseamna democratie, ce inseamna sa nu ai birocratie, sa iti mearga mai bine, si sa nu ai televiziuni care te intoxica, cred ca judeca mai bine decat cel intoxicat. Asa ca eu nu cred ca au plecat prostii din tara, ci cred ca s-a marit procentul de prostie in tara prin plecarea acestor oameni. Cine poate intelege, a inteles deja.
      • +3 (3 voturi)    
        Ce a zis Valentin, dar si constiinta patriotica (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:10)

        rdbda [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

        Geoana si PSD sunt votati de obicei de paturile sociale sarace si/sau sub-educate. Cei proveniti din aceste categorii, odata plecati, nu prea ii mai intereseasa de tara.

        Insa cei care au cat de cat ceva educatie, stiu inevitabil si ceva istorie. Si nu poti sa nu fii un pic patriot daca stii istoria Romaniei, ceea ce te motiveaza sa continui sa mergi la vot chiar daca esti plecat de 20 ani.
    • +3 (3 voturi)    
      cu alte cuvinte (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:53)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Horea

      Ai inteles prost!!
      E un indicator clar ce ar vota un om care nu e manipulat de mass media + clasa politica romaneasca. Am discutat cu prieteni de-ai mei si parca vorbeam cu cei de la Realitatea TV nu cu ei.

      Brainwash!!!

      Deci acesti prieteni ai mei dau vot negativ prin referendum clasei politice... iar apoi voteaza cu alianta Grivco, anti Basescu. Cum pot sa se lase manipulati in asemenea hal??
    • 0 (0 voturi)    
      Sau altfel spus... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:11)

      vfhgf [anonim] i-a raspuns lui Horea

      ...neadaptatii au adeseori tulburari de perceptie.
    • 0 (0 voturi)    
      da, au plecat in Republica Moldova, (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 7:34)

      ktalin [utilizator] i-a raspuns lui Horea

      foate multe din aceste voturi sun din Chisinau.
      deci nimeni nu a plecat, ei nici nu au venit acasa.
  • +13 (15 voturi)    
    Romanii capsunari dar nu prostiti ! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:31)

    STEFAN A. [utilizator]

    Romanii din strainatate judeca mai bine situatia romaneasca !
    Traind in alte realitati ,invata mult mai repede diferentele ideologiche , vad mai repede demagogia si parvenismul politic .
    Exact ca ardelenii . A vazut cineva ce mizerie de voturi obtine PSD in Ardeal ? Oare de ce ?
  • +11 (13 voturi)    
    Bravo, diaspora! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:32)

    dor de duca [utilizator]

    Bravo, diaspora! Ne vedem la vot pe 6! Jos mafia rosie!
  • +13 (15 voturi)    
    influenta democratiei (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:36)

    anani [utilizator]

    acolo unde apropierea de democratii mature, consolidate a fost mai mare, a fost votat Basescu. S-a inteles foarte bine ca este nevoie de un stat reformat, modern, condus de un presedinte puternic.
  • +15 (17 voturi)    
    Acolo e vointa, nu gluma ! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:36)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    Cei din diaspora au facut eforturi ca sa voteze si sa arate ca le pasa de ceea ce se intampla acasa. Ei nu au putut fi nici mituiti, nici dusi cu turma la vot in satul vecin si nici intoxicati zilnic cu mesaje directe sau subliminale despre "presedintele cel rau"...

    De aceea statistica din strainatate arata cum s-ar vota daca fiecare ar fi lasat sa o faca asa cum il taie capul, fara o campanie electorala plina de mizerii ...
    • +5 (5 voturi)    
      Daca Geoana trecea si prin Bruxelles cu purceii... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:03)

      rdbda [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      ...poate il votam.

      Insa s-a dus numai la olteni.

      :P
  • +9 (11 voturi)    
    trebuie sa militam (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:37)

    cristi [anonim]

    pentru o buna organizare a alegerilor pt oamenii din diaspora!! sa u uitam ca oamenii au ajuns acolo din cauza leprelor gen iliescu, nastase, hrebe...
    • +8 (8 voturi)    
      EXACT! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:41)

      cata [anonim] i-a raspuns lui cristi

      ...din cauza lor stam departe de casa ani de randul sa ne adunam ceva bani, din cauza lor imi vad familia o data la trei ani...so n-am sa-i inghit cate zile oi avea!macar ca votez cu vadim, dar iliescu& co never !cum pot sa se suporte oamenii astia, ei chiar nu vad in ce hal e romania dupa 15 ani de condus si 5 ani de pus strambe lu basescu?
    • +1 (1 vot)    
      de acord (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:01)

      mashreq [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      sunt absolut de acord, diaspora merita conditii mai bune de votare. ce-ar fi daca s-ar trece de la vorbe la fapte si ar fi sesizati cei de la BEC sa faca mai mult, sa se indure sa fac un efort si sa-si dea un interes mai mare?
      de ex, poate le spunem sa dea liber la postarea formatului electronic al declaratiei aleia aberante, care a ingreunat de trei ori mai mult procedura si timpul de asteptare. eu, personal, cred ca multi romani ar putea sa descarce de pe net foaia aia, sa o completeze frumos acasa, si astfel s-ar reduce mult timpii morti. dar am citit mai jos un articol si inteleg ca oameni de "bine" de la partid (oricare, ca toate-s tot o apa) si cu putere de decizie pe la MAI ar fi decis sa nu se informatizeze votul. deci iata ca aveam dreptate in seara votului cand ziceam ca sunt interese la mijloc ca procedura de vot sa ramana in forma actuala, ba chiar sa o mai si ingreuneze cu declaratii aberante pe care nu sta de fapt nimeni sa le verifice daca sunt conforme cu realitatea sau nu (adica sta cineva sa dea ture pe la aproape 400 sectii de votare din diaspora, sa verifice daca cutare sau cutare a votat de n ori?)
  • +13 (21 voturi)    
    emigrantii sunt fraieri, nu-i asa? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:39)

    kurutteru [anonim]

    este un adevar evident ca cei mai prosti dintre romani au emigrat. crema a ramas in tara, varfurile, cei cu initiativa si spirit critic avansat sunt in romania.
    e deci normal ca cei din strainatate, prosti fiind, au votat cum au votat.
    • -5 (13 voturi)    
      emigranti (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:47)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui kurutteru

      Da sa sti ca sunt prosti pentru ca au plecat desi in tara erau atatea posibilitati + salarii mari + sistem medical performata. De ce pleca medicii, inginerii, cercetatorii si raman in tara nu mai cei care termina facultatile pe ultimile locuri? In schimb sunt de acord ca aia prosti au votat cu Basescu
      • +2 (4 voturi)    
        iar cei si mai prosti... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:17)

        kurutteru [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        ... nu citesc posturile inainte sa raspunda.
        eu sunt pro basescu, anti PSD si neutru fata de PNL.
        UDMR e o formatiune cu o existenta necesara avand in vedere pe cei 2 milioane de romani de origine maghiara/secuiasca iar restul formatiunilor sunt doar niste bube mici.
        cam in mare asta e parerea mea despre esichierul politic din tara.

        cat despre aprecierile tale cu privire la inteligenta sau mai degraba absenta ei datorita unui vot cu unul sau cu altul nu pot replica decat uberinteligentul "cine spune ala e", asta asa ca sa discutam la un nivel comun.
        • +11 (13 voturi)    
          Basescu a fost ales din primul tur in diaspora (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:35)

          desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui kurutteru

          Se pare ca Basescu a fost ales din primul tur in diaspora.
          Ar trebui sa emigram mai multi, sa mai vedem lumea.... sa ne mai destaptam si noi.
    • +15 (15 voturi)    
      nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:47)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui kurutteru

      ei nu se uita la irealitatea si antene!
      • +1 (3 voturi)    
        afla ca televizorul de la consulatul din NY (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:19)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui veninusrl

        era deschis pe "realitatea tv"! asta in timp ce se desfasura procesul de votare!
    • +3 (3 voturi)    
      /irony (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:51)

      Laur N. [utilizator] i-a raspuns lui kurutteru

      Ai uitat să închizi tagul ;)
    • +2 (2 voturi)    
      prost esti tu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:40)

      popsimona [anonim] i-a raspuns lui kurutteru

      de-aiamerg tara asa de bine ca au ramas toti desteptii ca tine
  • +17 (17 voturi)    
    Se pare.. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:40)

    Anya [anonim]

    Ca "masinaria" psd-ului nu are compustibil in strainatate. ;)
  • +18 (18 voturi)    
    emigrantii sunt niste prosti, nu-i asa? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:49)

    kurutteru [anonim]

    e lucru universal acceptat ca emigrantii sunt niste fraieri lipsiti de calitati care au parasit romania pentru ca nu erau destul de capabili sa-si faca un rost in tara.
    crema, cei destepti, cei cu initiativa si spirit critic, au ramas in tara (concentrati in judetele din sud, teleorman, dolj, si in moldova, unde de altfel stim ca se gasesc polii bunastarii si civilizatiei din romania)
    astfel se explica rezultatele inregistrate in diaspora.
    si bineinteles, s-au facut fraude. dupa cum va relata si vadim la reantena, mos craciun a fost interceptat deasupra canadei de catre RCAF carand saci cu voturi stampilate "basescu".
    e, sa ne uitam si la partea pozitiva a lucrurilor, macar o sa avem gaz ieftin de la rusi.
    • -4 (10 voturi)    
      emigranti (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:55)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui kurutteru

      Si tu de bun ce esti, impreuna cu multi altii care nu au incotro, castigi sub 2000 lei/luna? Eu am aci un salariu de 6 ori mai mare decat as avea in Romania si nu sunt decat in primul an. Ca sa nu mai vorbesc de sistem de sanatare, educatie si cercetare. A... si era sa uit cercetare practic nu exista in Romania
      • +8 (8 voturi)    
        citeste mai bine prietene (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:11)

        kurutteru [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        haha, citeste mai bine postul, era o ironie nici macar subtila. sunt cu basescu, de ani de zile, si tot de ani de zile sunt plecat.

        hai spor
  • +3 (5 voturi)    
    Frati romani (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:50)

    ion [anonim]

    Frati romani ziaristi, va rog si in procente!
    • +6 (6 voturi)    
      PROCENTE (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:45)

      Lorenzo Monkson [anonim] i-a raspuns lui ion

      1.    Crin Antonescu -(17.43%)
      2.    Mircea Geoana - (12%)
      4.    Traian Basescu - (56.05%)
      • +3 (3 voturi)    
        Sau in ordine: (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:33)

        rdbda [utilizator] i-a raspuns lui Lorenzo Monkson

        1 Traian Basescu - 56.05%
        2 Crin Antonescu - 17.43%
        3 Mircea Geoana - 12.41%
        4 Corneliu Vadim-Tudor - 5.38%
        5 Sorin Oprescu - 3.38%
        6 George Becali - 2.42%
        7 Hunor Kelemen - 1.06%
        8 Remus-Florinel Cernea - 1.01%
        9 Gheorghe-Eduard Manole - 0.39%
        10 Ovidiu-Cristian Iane - 0.24%
        11 Constantin-Ninel Potirca - 0.12%
        12 Constantin Rotaru - 0.11%
        • +2 (2 voturi)    
          Asta da procent I (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 18:15)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui rdbda

          @ Cu 56 % in primul tur Patriciu et Coo.erau simulanti. Nici un 75% versus 25% pe 6 Dec 2009 nu e de lepadat.Daca Imnul se aude!DDD
  • +9 (11 voturi)    
    emigrantii e prosti (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:52)

    kurutteru [anonim]

    e lucru universal acceptat ca emigrantii sunt niste fraieri lipsiti de calitati care au parasit romania pentru ca nu erau destul de capabili sa-si faca un rost in tara.
    crema, cei destepti, cei cu initiativa si spirit critic, au ramas in tara (concentrati in judetele din sud, teleorman, dolj, si in moldova, unde de altfel stim ca se gasesc polii bunastarii si civilizatiei din romania)
    astfel se explica rezultatele inregistrate in diaspora.
    si bineinteles, s-au facut fraude. dupa cum va relata si vadim la reantena, mos craciun a fost interceptat deasupra canadei de catre RCAF carand saci cu voturi stampilate "basescu".
    e, sa ne uitam si la partea pozitiva a lucrurilor, macar o sa avem gaz ieftin de la rusi.
  • -17 (21 voturi)    
    normal... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:55)

    Isteatza [anonim]

    Astia din diaspora au un fix: ca ei in Romania s-au luptat cu securitatea/ comunistii si ca noi, cei ramasi, facem acelasi lucru, pentru totdeauna.

    Nu avem alta treaba. Iar ei ne ajuta, votand sistematic exact pe cine nu trebuie.... care azi poarta numele de Besescu.

    Cum sa-i ajutam, oare, sa inteleaga ca amintitul comunism are practic sanse zero sa se intoarca, iar ca un partid social-democrat inseamna, totusi, cu totul altceva? Nu mai spun ca nici pe bietul Crin nu l-au agreat.... oare care e masinatiunea pe acolo si cine trage sforile?

    Cum sa le explicam, oare, ca problema actuala a Romaniei este minciuna la nivel inalt, promovarea non-valorilor cu fusta sau dementa unora, care, in visele lor frumoase, se vad reformatori atat cat sa le pice lor bine situatia, nicidecum folosind la ceva omului obisnuit...

    Dragi romani din diaspora, desi sunteti putini si nu aveti cum sa influentati radical votul, mi-e mila totusi de voi ca sunteti in ceatza, dar mai mila mi-e de mine ca, dupa ce v-ati pus palma in c...r si ati plecat scarbiti, tineti cu tot dinadinsul sa ne travesati strada, desi noi nu vrem.....

    Ce-ar fi sa va informati mai bine, unii din voi, si sa va scoateti de la ochi ochelarii de cal , mai ales cei de la Chicago, unde stiu ca are dl. Prigoana mare filiala pdl. Chiar asa de usor manipulabili si comozi ati ajuns si dvs., domnilor din diaspora, de nu mai vreti sa judecati deloc la rece? Pacat....
    • +8 (10 voturi)    
      hmm (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:33)

      Cactus [utilizator] i-a raspuns lui Isteatza

      Esti cumva sorecarul de Ponta? ... Am o banuiala... Cred ca ai sa ramai doar tu cu bunicuta.... "Socialistilor" ce sunteti!!!
    • +7 (7 voturi)    
      nickname-ul tau (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:24)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Isteatza

      e doar o ironie; bezna care te bantuie e prezenta in mesaj! lasa-ne!
  • +8 (8 voturi)    
    va dati seama (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:57)

    jac si rac [anonim]

    ce ar fi insemnat sa voteze milioanele de romani din strainatate si daca s-ar fi pastrat proportiile de peste 50% din voturi pt basescu ?
    prin extrapolare am fi avut asta

    basescu = 35-36%
    geoana = 25-26 %

    insa probabil ca nu trebuie sa vada lumea in ro ca in afara nimeni nu il vrea pe geoana si doar un pic mai mult pe pretinul sau crin.

    ceea ce nu inteleg este de ce nu reuseste nimeni sa urneasca inertia din ambasade si sa faca odata o chestie cu cap mai ales ca nu au decat sa se inspire din ceea ce se practica in tara respectiva.
    • +1 (3 voturi)    
      pai (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:39)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui jac si rac

      PDL a organizat alegerile. Puteau sa puna mai multe sectii de votare.
      • 0 (2 voturi)    
        da si nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:12)

        jac si rac [anonim] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        sunt de acord ca pdl organizeaza alegerile dar cred ca ambasadorii au fost impartiti de mult si sunt in proportii egale pusi de psd, pnl si pdl.

        insa cred ca problema cea mai mare nu e neaparat de la numarul de sectii de votare ci de la organizarea locala care este facuta de aceleasi persoane de ani buni. de exemplu la paris iti garantez ca consulii nu s-au mai schimbat de 10 ani. si consulii astia nu au fost pusi de pdl asta e clar. cred ca ei ar trebui sa previna BEC ca romanii sunt impiedicati sa voteze din cauza de lipsa de mijloace. si atunci bec sa faca ceva nu sa trimita 2 stampile stiind ca la paris sunt peste 100 de mii de romani.

        in orice caz, este clar ca sunt frane peste tot in sistemul nostru electoral unde mortii voteaza de cate 3 ori. ar tb sa fie ca in franta si pe lista electorala sa te inscrii la cerere. si atunci numai cei pe care i-ar interesa sa voteze ar aparea si asta numai la domiciliul lor nu si in sectii speciale. si daca nu pot vota la domiciliu sa dea procura sau sa trimita plic recomandat. si sa desfiintam odata stampilele astea care pateaza si sa facem ca aici : ai cate un fluturas cu fiecare candidat si il pui in urna pe cel care vrei tu si atunci nu o sa mai fie 10% de voturi anulate din diverse cauze.

        insa NU SE VREA (nici pdl nici pnl daramite psd).
        • +1 (1 vot)    
          adevar grait-ai (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:33)

          mashreq [utilizator] i-a raspuns lui jac si rac

          sunt de acord cu ce spui, vad ca stii de unde vine problema. nu stiu de unde ai informatia ref de cati ani sunt pe la consulat angajatii aia, dar ori esti din interior si ai info de la sursa sigura, ori speculezi ca sa mai pui putin gaz pe foc (ca doat toata lumea stie de "securistii" di ambasade nu?!), ori ai avut experiente neplacute cu vreun functionar de pe acolo (ceea ce nu e exclus, ca doar nu e padure fara uscaturi, dar vad ca si tu suferi de boala romanilor cand vine vorba de functionarii publici: generlizarea si extrapolarea).
          eu oricum iti dau un plus la acest post, ca ai dreptate ref BEC si sper sa votezi si la turul 2, pentru ca nu avem alta sansa decat daca mergem toti la vot. altfel, o sa ne revoltam si o sa aruncam cu piatra in alegerea altora
    • 0 (0 voturi)    
      iarasi cu acuze nefondate (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:26)

      mashreq [utilizator] i-a raspuns lui jac si rac

      ce anume trebuie sa face cei din ambasade? ai si idei sau doar acuze? daca te referi la conditiile in care voteaza romanii, iti sugerez sa iti indrepti nemultumirea catre cei DIRECT responsabili de organizarea alegerilor si pe mana carora se dau toate fondurile destinate organizarii: BEC (si celor care elaboreaza regulamentul de desfasurare a alegerilor), ca doar nu crezi ca ambasadele or face asta?! mai intreaba si mai consulta chestia cu regulamentul si cu organizarea, si mai ales vezi cine a avut ideea cu declaratiile alea pe proprie raspundere IN TRIPLU EXEMPLAR, care au triplat timpul petrecut de un alegator din momentul in care a intrat in sectie.
      si un alt amanunt: sediile ambasadelor nu au fost prevazute cu spatii ample (ex ca salile de sport de la scoli/licee, unde se organizeaza in tara sectiile de votare). pentru inchirierea de spatii mai mari, ia ghici cine trebuie sa dea APROBAREA si BANII: ai ghicit (sper!), tot organizatorii alegerilor, adica din tara. Cum crezi altfel? pai daca urmareai posturile in seara votarii ai fi aflat ca la paris ambasada a cerut 16 stampile de vot pt a da posibilitatea la mai multi alegatori sa voteze simultan. stii cate au primit? 5. de ce? io zic ca poate ne ajuti si afli tu si ne spui si noua, astora de pe aici, care o sa mergem sa votam si la turul 2, in aceleasi conditii, ca doar pe alea le-a aprobat BEC de la inceputul alegerilor, si acum regulamentul (emis tot de cei de acasa, nu stiu exact, dar banuiesc ca de MAI) nu mai permite nici o modificare in plina desfasurare a alegerilor.
  • +14 (16 voturi)    
    ACUM (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:57)

    Falco [anonim]

    Dupa bilciul care e in tara acum pacat ca nu s-a votat si in RO la fel ca peste granita .Si scapam de turul 2.
    • +13 (13 voturi)    
      romanii de afara voteaza cu capul (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:10)

      cosmin m [anonim] i-a raspuns lui Falco

      Nu-i nimic.O sa fie mai frumos pe 6 decembrie.Abia astept sa vad fata prostanacului dupa anuntarea rezultatelor.Basescu nu are cum sa piarda in fata unei marionete precum Geoana.
    • +6 (6 voturi)    
      pacat..dar s-ar putea sa fie de rau.. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:12)

      ady [anonim] i-a raspuns lui Falco

      cateva motive sa nu votati cu geonel..
      Incepind din anii 1965 in Romania sunt multe generatii de securisti si activisti care au iesit la pensie cam pe la 45 de ani, si care cei care mai traiesc maninca pensii foarte mari dupa o viata de munca depusa in slujba hotiei, minciunii si crimei. Daca prim-ministrul Romanie vrea sa economiseasca masiv bani de la bugetul de stat, ar trebui sa le reduca pensiile acestor criminali la nivelul minim pe economie. Gen. Plesita care ridica acum 5500 de lei de exemplu sa fie retrogradat la 500 de lei. Daca in Romania zilelor noastre sunt 100.000, de fosti securisti si activisti iesiti la pensie cu o pensie medie de 4000 de lei, prin reducerea pensiilor acestor oligrofeni la nivelul de 500 de lei pe luna, vom obtine o economie de la bugetul de stat de 330.000.000 de lei pe luna si 3.960.000.000 de lei pe an. De asemenea in Romania zilelor noastre, sunt peste 18.000 de lucratori ai serviciilor de informatii: SRI, 2,15, SIE, Armata, SPP... un numar de 4 ori mai mare decit media tarilor... (arata tot comentariul) Incepind din anii 1965 in Romania sunt multe generatii de securisti si activisti care au iesit la pensie cam pe la 45 de ani, si care cei care mai traiesc maninca pensii foarte mari dupa o viata de munca depusa in slujba hotiei, minciunii si crimei. Daca prim-ministrul Romanie vrea sa economiseasca masiv bani de la bugetul de stat, ar trebui sa le reduca pensiile acestor criminali la nivelul minim pe economie. Gen. Plesita care ridica acum 5500 de lei de exemplu sa fie retrogradat la 500 de lei. Daca in Romania zilelor noastre sunt 100.000, de fosti securisti si activisti iesiti la pensie cu o pensie medie de 4000 de lei, prin reducerea pensiilor acestor oligrofeni la nivelul de 500 de lei pe luna, vom obtine o economie de la bugetul de stat de 330.000.000 de lei pe luna si 3.960.000.000 de lei pe an. De asemenea in Romania zilelor noastre, sunt peste 18.000 de lucratori ai serviciilor de informatii: SRI, 2,15, SIE, Armata, SPP
  • +18 (18 voturi)    
    roman din spania (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:59)

    benu [utilizator]

    Coalitia ANTI Basescu nu functioneaza in strainatate, ceva s-a dereglat.

    Romanii plecati peste hotare nu au plecat pentru ca le era prea bine in Romania, majoritatea au plecat in mandatul lui Iliescovici.

    Eu nu votez Geoana sa il puna pe Johannis premier de ochii lumii si pe Adrian Nastase ministru sau presedintele senatului care e al 2-lea om in stat sa-i tina locul lu Vacaroiu.
  • +7 (7 voturi)    
    curios (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:03)

    Nam Vere [anonim]

    Sunt curios care e profilul persoanelor din afara tarii care nu au votat cu dreapta (Basescu sau Crin) ???
    • 0 (2 voturi)    
      iti spun eu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:17)

      jac si rac [anonim] i-a raspuns lui Nam Vere

      80% sunt copii de baroni locali care isi fac studiile in strainatate pe banii delapidati de parinti. si voteaza cu geoana ca doar nu o sa voteze cu un betiv, nu :)

      ce e interesant este ca de fiecare data primesc indicatii de la parinti sa se duca neaparat la vot ca sa nu iasa psd-ul chiar cu 0%. si in plus de multe ori nu fac coada ca ceilalti pentru ca ii stiu foarte bine pe portarii de la ambasada si trec direct in fata.
      • 0 (0 voturi)    
        nici cu pdl-istii lui basescu nu mi-e rusine (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:51)

        mashreq [utilizator] i-a raspuns lui jac si rac

        sper ca atunci cand iei apararea "sfintilor" din PDL stii si amanuntele (articole postate acum ceva vreme pe Hotnews) despre unde il are videanu pe baiat la scoala. daca nu stii, gaseste alt argument, nu pe ala cu odraslele la studii in scoli din strainatate, iti spun eu ca baiatul d.lui videanu (unul dintre putinii pe care presedintele pe care l-am votat noi, majoritatea, il tine aproape si promoveaza) este la studii la unul din cele mai scumpe colegiu din lume, in elvetia. inainte sa ma contrazici, da un search sau intereseaza-te si vei vedea de am dreptate sau nu.
        cat despre cum a facut d.nul videanu banii, te rog sa nu ne insulti pe noi bucurestenii care ne-am tirit ani de zile prin noroaiele create de primaria condusa de dansul - operatiunea "bordura de ciment" inlocuita, scoasa si pusa din nou - made in china! asta ca sa nu ma mai refer si la titanmar si la altele, pe care chiar el nu le dezminte...
        astea ti le spun asa, in caz ca scopul postului era sa demonstrezi ca aia (psd-istii) sunt negri ca fumul si ca astia (pdl-istii) sunt albi si pufosi (si corecti) ca laptele
  • +14 (14 voturi)    
    unde-i geoana? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:04)

    jakopo [anonim]

    unde-i geoana?unde-i antonescu? la ce diferenta sunt?
    romani, daca vreti sa traiti ca in vest votati ca cei din vest. basescu
    priviti rezultatele de mai sus si vedeti ce este pentru binele vostru.

    diaspora crede in base.mortul si cu petala sa mai stea la oala!
  • +12 (12 voturi)    
    ... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:05)

    Bogdan [anonim]

    Se vede foarte clar pana unde bat Antenele si Realitatea....
    • +3 (3 voturi)    
      te inseli amice (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:29)

      OAU [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      bat chiar si pana in america. Pe fribra optica, desigur. Si chiar ma uit, la realitatea. Imi place la nebunie. Pana sa ma uit la realitatea ma uitam la Comedy Chanel, dar am inceput sa rad mult mai bine si mai mult uitandu-ma la realitatea.
      • +3 (3 voturi)    
        noroc cu fibra (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:59)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui OAU

        Stiu ca ambele SE POT vedea pe net si prin satelit. Diferenta este ca majoritatea celor din afara nu se informeaza urmarind emisiunile pe site-urile acestor televiziuni. Exista alte surse pe care noi le consideram mai oneste. (ex: vezi ce URL ai accesat sa ajungi aici) Asta e parerea mea si rezultatele publicate mai sus o sustin. :)
  • +5 (5 voturi)    
    Propunere legislativa (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:09)

    alegatoru_prostit [utilizator]

    pai da, frate, ca in tzaraasta primeaza toti neizbutitzii, toti aia care fie sunt batutzi in cap, fie asteapta pomana de la psd,electorala sau ulterioara, a se citi ajutoare etc

    tocma' d'aia, propun ca aia care au IQ-u' mai redus, ashea, sa conteze intr-o proportzie mai mica

    la fel gloata aia de pomanagii care asteapta sa platesc eu 50% impozit pe munca silnica, de 15 ore pe zi, in medie, pt ca ei sa-si primeasca indemnizatiile pe lene cronica, astfel incat sa ajungem la mult visata egalitate comunisto-psdista- liberala (ptiu !!!)

    aia d'afar' vad bine care-i tb: muncesti, apai ai si viceversa !

    asta e singura politica justa pt mine !
  • +6 (6 voturi)    
    votul strainatatii !! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:10)

    Paris [anonim]

    Oare or avea astia unde sa faca lobyy, dle fost ministru de externe??
    Asa de scump sa-si vanda netrebnicii astia voturile...????
  • +1 (1 vot)    
    putini (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:29)

    Johnny [anonim]

    Tinand cont ca doar in Italia se vorbea de peste 600.000 de romani eu cred ca de fapt sunt peste 1 milion. Spania iarasi peste 250.000. Adunand si din restul Europei per total sa tot fie 1.500.000 de romani.

    Iar la vot s-au prezentat putin sub 100.000. E rusinos tinand cont acesti romani au trait in niste democratii net superioare tarii natale si totusi n-au invatat sa respecte aceasta obligatie cetateneasca elementara dar extrem de importanta.

    Trecand peste asta, cred ca pe 6 decembrie vor fi si mai putini prezenti la vot, in primul rand ca nu mai e motivatia asa mare (referendumul a fost un factor destul de puternic) s-apoi gandul ca ar trebui sa stea iarasi 2-3 ore la coada, asa cum s-a intamplat in primul tur.

    Masina de vot puternica PSD ar putea inclina balanta serios spre ceea ce cred eu, e un dezastru pentru tara romaneasca.

    Romani, mergeti la vot!
    • 0 (0 voturi)    
      oare de ce doar 10% (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 9:29)

      daria [anonim] i-a raspuns lui Johnny

      iti spun eu de ce, in strainatate sectia de votare nu e la 2 statii de tramvai. eu fac 40 km dus, 40 intors... si ma consider norocoasa!
  • +5 (5 voturi)    
    ROMANI de buna credinta (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:34)

    victor [anonim]

    ROMANI de buna credinta care am votat pentru închiderea robinetelor risipei din Parlamentul bicameral al celor 472 !
    Nu ne vom lasa pacaliti sau intimidati de alianta zgomotoasa a vârfurilor PSD + PNL !
    Ei nu sunt decât câteva zeci, poate sute.
    Noi sunteti MILIOANE ! Am demonstrat la REFERENDUM cât de puternici suntem când ne unim !
    Vom duce la bun sfârsit asanarea lumii politice, altfel vom fi raspunzatori de asa/si/narea noastra si a viitorului tarii !
  • +5 (5 voturi)    
    Probabil micii si berea nu au ajuns in afara (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:35)

    Adrian [anonim]

    Altfel masinaria de partid ar fi cucerit romanii care nu asteapta un sac de faina comunista la fiecare 3 sau 5 ani pentru un vot din "mila" unora ca Vanghele si Hrebengiuc.

    Romanii astia au plecat sa munceasca pentru un sac fie el si de faina.

    Coloana vertebrala nu taraturi comuniste.
  • +1 (1 vot)    
    prezenta, numar de voturi (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:36)

    SG [anonim]

    Pt D.G. si restul redactiei: va rog foarte frumos, din bun simt fata de limba romana si fata de cei din strainatate [sau chiar din Romania insa care nu erau/vor fi in localitatea de domiciliu]
    NU MAI FOLOSITI expresia "s-au prezentat la vot" .. sau folositi "au completat buletine de vot" sau folositi "au reusit sa voteze" insa unii ar putea crede ca asta-i numarul persoanelor care s-au prezentat la vot. Si e fals. Nu chiar toti alegatorii au [sau si-au alocat] 4+ ore pentru o stampila. Sunt curios de "prezenta la vot" in sectiile speciale [in special in strainatate] in turul 2 cand se presupune ca nu mai sunt atatea declaratii de completat, etc. Si probabil din nou toata lumea va fi surprinsa.
  • +8 (8 voturi)    
    o sa aiba si mai multe (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:49)

    Ovidiu S [utilizator]

    eu n-am reusit sa merg la Londra, dar pt turul 2 ma duc sigur. In general cei de afara vad asa PSDul - Doamne Fereste! Inca nu e un partid modern, deciziile lor inca se iau pe la colturi, vechea politica. Liberalii m-au dezanagit din nou si chiar daca o sa stau toata ziua in frig o sa votez pt modernizarea Romaniei.

    Eu nu vreau o Romanie cu bijnitzarii la putere, vreau sa am la ce sa ma intorc acasa.

    Si nu sunt singurul...
  • +6 (6 voturi)    
    Votul diasporei pentru Prostanac (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:55)

    Vasile [anonim]

    va spun eu de ce a luat Prostanacu 11% din voturi.
    la votare acolo statea consulul in mina cu un kil de malai si unu de faina.
    pe un afis chiar deasupra urnei scria...cine voteaza Geoana are de primit. In afara de aia 25000 de euroi va primi si un kil de malai si unu de faina.
  • +6 (6 voturi)    
    Se vede... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:55)

    Angela Similea [utilizator]

    Se vede ca cei traiti in afara au vazut adevarata democratie...au inteles ca decizia le apartine in totalitate si si-au dat seama care sunt manipulatorii si care vor intr-adevar binele Romaniei...si ca sa intelegeti ami bine sa stiti ca foarte multi Romani din strainatate si-au cumparat antene cu ajutorul carora prind toate posturile romanesti, am familie in afara si va spun asta cu buna stiinta. Au vazut si ei ca si noi toate manipularile de la televizor si tot ceea ce se intampla in tara noastra, coalitiile si mogulii inversunati inversunati impotriva lui Basescu, dar nu s-au lasat influentati!
  • +5 (5 voturi)    
    SI INCA NU AM VOTAT TOTI (Marţi, 24 noiembrie 2009, 18:59)

    LE LEGIONAIRE [anonim]

    Si inca nu am votat toti,cel putin aici in Torino,minim 100 persoane au ramas pe afara fara a apuca sa voteze. Be smart mergeti la vot,noi de aici va ajutam sa nu iasa pcr-ul mascat in psd
  • +1 (1 vot)    
    asta e (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:01)

    disneyland [anonim]

    Asa e cand un vot nu poate fi cumparat cu o plasa de cartofi...
  • 0 (0 voturi)    
    au votat doar 95.068 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:05)

    fane babanu [anonim]

    Nu reprezinta nici 10% din cei de-afara.
  • 0 (0 voturi)    
    rezultat final (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:14)

    maria [anonim]

    cind se va anunta de catre BEC rezultatul final?
  • +2 (2 voturi)    
    Hai ROMANIA (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:17)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    Papagali de rahat toti anti Basescu. Lasa ca va veti satura de Rusi si de Socialisti vostri pana peste cap sau voi nu o sa va saturati pt. ca aveti de castigat ceva din ajungerea lor la putere: functii. in institutile publice care sunt pline de libidinosi ca voi. Altfel nu pot analiza imp[otrivirea voastra la lucrurile bune pe care le-a facut sau incercat sa le faca Basescu.
    P.S. Recunosc ca a si gresit in unele lucruri dar aceste greseli nu sunt atat de grave ca sa nu mai candideze. Doar voi mancatori de rahat nu vreti sa intelegeti sau nu vreti sa vedeti cea ce este de vazut, cea ce este bine si cu mult mai important decat oricare partid sau doctrina. BINELE TUTURORA NU INDIVIDUAL.
  • +3 (3 voturi)    
    TOATA DANEMARCA VOTEAZA CU BASESCU!!!!! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:25)

    HAI BASESCU! [anonim]

    toata danemarca voteaza cu basescu!!!!!!! basescu si valorile adevarate vor invinge! jos comunismul! desteapta-te romane!
    • +1 (1 vot)    
      inca o data (Marţi, 24 noiembrie 2009, 20:46)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui HAI BASESCU!

      cei care va alati n afara tarii , ca si mine, votati in turul 2 . poae curand ne vom intoarce acasa
      Doamne ajuta!
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:11)

    george [anonim]

    Articolul nu precizeaza daca cifrele prezentate se refera (in sensul ca includ) si la voturile din Republica Moldova. In R. Moldova, Basescu a avut un scor apropiat de 90 de procente. Prin urmare, consider precizarea ca absolut necesara.
  • 0 (0 voturi)    
    Ma bucur pentru diaspora (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:14)

    Drifter [anonim]

    Am asteptat 40 de minute sa votez la Institutul Cultural Roman din Londra, ma consider norocos in conditiile in care alti romani au asteptat si cate 4 ore. Recunosc ca motivul principal pentru care am fost la vot a fost referendumul, pe plan secundar prezidentialele. Am votat cu D-ul Basescu din simplu motiv ca bun/rau cel putin nu este o papusa controlata de alti, si sincer nu cred ca exista o persoana mai potrivita sa lupte impotriva epavei comuniste numite PSD. Voi fi si pe 6 Dec la rand si imi voi exprima acelas vot, pentru ca votul fiecaruia conteaza.
  • 0 (0 voturi)    
    mai bine (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:18)

    busymind [anonim]

    Diaspora a ajutat si ajuta inca economia tarii destul de mult. Insa se vede ca nu e rasplatita. Ingnorarea si reducerea numarului de sectii de votare. Intr-o tare mare, Canada de exemplu, esti nevoit sa faci sute de kilometrii pana sa ajungi la o amarata de sectie de votare. Nu spun ca la consulatul din Montreal nici macar nu poti sa iei legatura prin telefon, trebuie sa te deplasezi ca sa ceri o informatie .. sec. 21.
    Suntem buni sa trimitem bani acasa, dar nu sa si votam.
  • +1 (1 vot)    
    incurajare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 23:55)

    dan [anonim]

    tot milano voteava cu basescu , psd un partid dederbedei pe 6 votati adevarata democratie (basescu)
  • 0 (0 voturi)    
    Belgia voteaza Base (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 0:39)

    liliana [anonim]

    Puternicul centru liberal din Waterloo a decis sa voteze cu Base in 6 decembrie. Cei din Bruxelles vor da peste 70% voturi lui Base cu exceptia majoritatii diplomatilor si a grupului Dan Luca (un mercenar PSD-ist). Mai sunt sectii de votare in Liege si Anvers unde tot Base va fi votat masiv. Exista insa o singura piedica: organizarea care saboteaza votul. Sa stai 4 ore sa votezi in doua sectii cu 2 cabine de vot cand ai peste 2000mp de birouri in ambasada si consulat mi se pare ca este un sbotaj organizat. La fel si ca recomandarea: nu sunteti obligat sa votati si pentru referendum!! Sa speram ca MAE va fi obligat de Base sa lase romanii sa voteze. Alfel el va pierde!
  • 0 (0 voturi)    
    alegeri (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 8:44)

    alina [anonim]

    cei din strainatate habar nu au ce este in tara daca celor din tara le este bine de ce nu se intorc si ei.acolo tot ce a iesit la vot este aranjat.nu s-a facut nimic in acesti ani afost o cearta permanenta iar anul 2009 a fost ingrozitor de greu. daca romanilor le-ar fi bine nici nu i-ar interesa cine ne conduce la fel ca in strainatate.vede ca ii fuge terenul de sub picioare si o baga iar cu comunismul cu iliescu etc.cu mogulii.
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO romanii din strainatate!! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 11:35)

    Carla [utilizator]

    Bravo!
    Fiecare roman din RO ar trebui sa stea macar o perioada scurta in strainatate, altfel nu va avea niciodata un termen de comparatie, si i-ar trebui enorm de multa vointa sa se debaraseze de tot absurdul si sa (re)devina om normal.
  • 0 (0 voturi)    
    Trist! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:26)

    ScM [anonim]

    Trist este ca CVT e pe locul 4.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Luni, 7 decembrie 2009, 17:02)

    david [anonim]

    se pare ca noi romanii ne meritam soarta,tot un popor cu ochelari de cal am ramas.Suntem o tara subdezvoltata si asa vom ramane mereu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by