Rezultate preliminare referendum: 87,43% din alegatori au votat pentru reducerea numarului de parlamentari, 77,4% au votat pentru Parlament unicameral

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:41 Actualitate | Politic


CURS, citat de TVR International, ora 19.00: 87,43% din participantii la vot au optat pentru reducerea numarului de parlamentari, 77,4% au votat pentru Parlament Unicameral. Deocamdata nu exista o confirmare a numarului total de votanti la referendum, fiind nevoie de 50% plus unul din totalul celor peste 18 milioane de alegatori pentru validarea referendumului. Traian Basescu a anuntat in speech-ul sau ca referendumul ar fi fost validat, dar la aceasta ora nu exista confirmare oficiala.

Vom reveni cu amanunte






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8849 vizualizari

  • -8 (20 voturi)    
    haz la vot (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:44)

    kostel [anonim]

    Cipru. Limassol. Noiembrie. Abai am facut baie in mare. Iau copiii de o aripa, urc cu sotia si socrii in masina si ... tinta la vot: nici bine nu intram in primarie, unde era sectia de votare 17 (chiar in hol, neiluminat corect, o atmosfera sumbra, abia distingeai oamenii dinauntru, vorbit in soapta, marmura gri spre negru, hol foarte inalt ..... ce mai ... parca eram in cavou) si baiatul meu de 4 ani intreaba: - Tati, da a murit cineva??? Toti raman perplexi (ecoul din holul principal rasuna iar si iar si iar). Dintr-un colt se aude: - Poate Basescu ...
    In rest ... votarea ca la toate celelalte sectii: adica pierzi juma de ora la coada si, cand ajungi in fata ti se dau 2 foi sa le completezi - cum ca declari pe propria raspundere ca nu vei mai vota si in alta parte - si apoi tre sa stai iar la coada ca sa iei buletinele de vot. Ai reusit sa iei buletinele de vot alta surpriza: e doar 1 singura stampila asa ca mai astepti pana vine cetateanul "nelamurit cu cine voteaza" dinaintea ta. Iesi scarbit de ce ai lasat acasa in Romanica si cu sufletul impacat ca nu schimbi nimika, dar ABSOLUT nimika in bine pentru oamenii de rand ai tarii ... ca pentru magarii aia din parlament .... Te gandesti doar, cu oarece bucurie la ce a zis copilul: - Tati, da' a murit cineva? si iti zici in sinea ta ca tot ii vine randul si lui bombonel, marinel si toata clica lor de hulpavi. Sa traiti bine.
    • -11 (11 voturi)    
      :) (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:53)

      vesica piscis [utilizator] i-a raspuns lui kostel

      traiasca Marea Adunare Nationala!
    • +12 (14 voturi)    
      Paris : 4 ore (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:56)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui kostel

      Paris : am stat 4 ore la coada . Dar a meritat !!
      • +1 (1 vot)    
        cred ca 6 ore .... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:56)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Nu stiu cand ai stat tu 4 ore, dar eu am numarat 5 ore, de la 16:00 la 21:00. La ora 20 s-au mai organizat un pic si au introdus toata "coada" in curtea ambasadei.... Dar cu doar 5 stampile... cred ca si dupa miezul noptii inca se va vota!
    • +6 (6 voturi)    
      Kostele se scrie 'PERPLECSI" (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:57)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui kostel

      acesta e pluralul pe care il cauti...
  • +8 (10 voturi)    
    Rest my case ...... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:44)

    SHEAPA [utilizator]

    Zise Base

    :)

    In sfarsit mai punem la punct si pe nesimtitii aia!
  • -10 (18 voturi)    
    Halucinant (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:52)

    Leon [anonim]

    Nu e prima oara cind romanii ma lasa masca, insa votul de acum e absolut halucinant. Referendumul are 80% "Da", iar cel care l-a initiat, 33 %, toti ceilalti fiind impotriva. Grosso modo, in jur de 30-40 dintre votanti au votat contradictoriu.
    • +15 (15 voturi)    
      nu este corect (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:01)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui Leon

      pentru ca au votat impotriva parlamentarilor si procente importante din PNL si sarmanii sateni din PSD la cere imbuibarea parlamentarilor le provoaca "ameteli". Electoratul lui Basescu nu este singurul "vinovat" de situatia referendumului.
    • +8 (10 voturi)    
      30-40% au votat informat (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:11)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui Leon

      Asocierea lui Băse cu prezidențialele a fost clar ținta referendumului.

      Nu există nici o logică din care să rezulte că cei ce au votat la referendum într-un fel în acord cu unul din candidați ar trebui să votze pentru acel candidat. În afară de logicile greșite dpdv structural.
    • +9 (9 voturi)    
      pt referendum (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:19)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Leon

      nu s-a dat mita
      :)
    • +3 (3 voturi)    
      Asta demonstreaza ca ONG-urile au mancat (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:51)

      Mihaela [anonim] i-a raspuns lui Leon

      .....cand au zis ca il favorizeaza pe Basescu
    • 0 (0 voturi)    
      ti se pare (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:19)

      Pt. Leon [anonim] i-a raspuns lui Leon

      Nu trebuie sa te miri atata, ca initiativa asta nu e a lui besescu. Deci nu trebuia sa acapareze el toate voturile, desi clar asta a fost intentia.
      Asadar, unii vor Parlament mai mic si pe altcineva decat basescu ca presedinte... care e nedumerirea ta?
      • 0 (0 voturi)    
        Afise Referendum (Luni, 23 noiembrie 2009, 2:21)

        subiectivu [anonim] i-a raspuns lui Pt. Leon

        Uite, sincer sunt sustinator Basescu, dar sa fim realisti, ca prezenta imaginii lui pe afisele pt referendum nu avea ce cauta. Daca vrei si-a facut campanie prin acele imagini cu bani din sacul statului. Nu Basescu e initiator, nici nu conteaza de fapt cine ci Presedintia Romaniei.
  • +11 (11 voturi)    
    Dincolo de orice clasament (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:53)

    Justin Puscasu [anonim]

    Adevaratul motiv de bucurie de azi este prezenta consistenta la vot.
    Romanii se pot trezi.
  • -6 (22 voturi)    
    Noiembrie 2030. Referendumul a trecut! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:53)

    Nostradamus [anonim]

    Noiembrie 2030. Rezultatele referendumului au fost date publicitatii. Poporul si-a spus cuvantul. Cu inalta mandrie patriotica, romanii au votat in numar de 99,9% pentru reducerea numarului de parlamentari la DOI. Noii si singuriii parlamentari alesi pe viata sunt Traian Basescu si Elena Basescu, cei mai iubiti fii ai poporului. De asemenea, a fost aprobat si dreptul de lasare mostenire a mandatului prezidential pe viata. Romanii pot dormi linistiti. Geniala familie Basescu va avea grija si de generatiile urmatoare.
    • +3 (7 voturi)    
      Noiembrie 2031. Noi victorii ale democratiei! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:54)

      Nostradamus [anonim] i-a raspuns lui Nostradamus

      Noiembrie 2031. Cu unanimitate de voturi, electoratul a raspuns chemarii patriotice la referendum a dlui presedinte pe viata, Traian Basescu si a ilustrei sale fiice, dna prim-ministru pe viata, Elena Basescu. De acum parlamentul nu va mai avea nici o camera. El va fi compus din birouri: Biroul 1, al dlui Basescu, si Biroul 2, al dnei Elena. In alte stiri, in agricultura, productii record de grau la hectar: Jud. Ialomita, 8000 t/ha, jud. Braila, 8005 t/ha, jud. Timis, 7955 t/ha .........
  • +12 (12 voturi)    
    Era si cazul! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:54)

    andra [anonim]

    Doliu si Bocete pentru parlamentarii romani. Asta e domnilor, privilegiile nu pot fi uneori pastrate la nesfarsit. Nici macar de catre dvs.
    • -1 (3 voturi)    
      pt. Andra (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:48)

      Mirela [anonim] i-a raspuns lui andra

      Vorbesti de parca pdl-ii nu ar trebui sa renunte la o mare parte din parlamentarii lor. Sau la ei nu se aplica?... ca nu m-ar mira
      • +1 (1 vot)    
        Nu inteleg! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:24)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Mirela

        Si care e problema? Poti sa explici ce ai vrut sa spui, ca nu stiu sa fi trebuit sa votam reducerea numarului de parlamentari ai unui partid, sau doua...?
  • +10 (10 voturi)    
    Prin declaratiile (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:55)

    mihaela [anonim]

    ale unor personaje publice de astazi (ex. Iliescu, Patriciu ori Johannis) acetea s-au plasat in afara interesului genral. Rezultatele referendumului sper sa confirme acest lucru, si sa nu uitam cu totii cine a fost impotriva! Prea multe voci din viata publica au boicotat in toate felurile referendumul inclusiv astazi! Cam cati din politicienii de astazi (procentual din totalul vocilor publice) au condamnat sau minimizat importanta referendumului? 10%, 20% ori mai degraba 90%? Reprezinta aceste voci impinse in fata reflectoarelor interesul public? Pare-se ca nu! Intr-o societate normala aceste figuri publice odioase si-ar cere scuze si ar disparea de pe sticla. Cel mai bun lucru ar fi sa boicotati acele medii de informare care promoveaza astfel de lideri care actioneaza impotriva interesului general! Eu am am ales deja din 2007 sa nu ma mai informez deloc de la TV! Voi ce masuri veti lua la nivel individual?
    • 0 (0 voturi)    
      Cei ce nu au votat la referendum (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:07)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

      Cei ce nu au votat la referendum sunt și cei ce știu că validarea refrendumului depinde de prezență la vot de 50%+1.

      Cuvântul lor este valid, iar cei se s-au exprimat împotriva referendumului sunt oameni care au judecat ce înseamnă cu adevărat acest referendum.
      • 0 (0 voturi)    
        serios? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:20)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui ptc

        sa inteleg ca restul, cei 85%, sunt oameni care NU au judecat ce înseamnă cu adevărat acest referendum?!
  • +10 (10 voturi)    
    cand aflam referendumul? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:58)

    atreus [anonim]

    daca nu este inca clar? Vreau sa vad parlamentarii obligati sa faca ce vrem noi!
    • -2 (2 voturi)    
      pt. atreus (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:51)

      Mirela [anonim] i-a raspuns lui atreus

      Ce vrei tu, cred ca nici macar nevasta-ta nu face... asa razbate dinspre tine. Plus ca marile cheltuieli, totusi, tot administratia presedintelui le face (cu vizite inutile si fara rezultat in afara), precum si membrii guvernului, mai ales prin ministerele inutile si inventate special pentru anumite mafioate.... pricepi ceva sau m-am ostenit degeaba? Manipulatule la cap care esti....
  • -18 (20 voturi)    
    oare referendumul cat a costat? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:58)

    m-vic [anonim]

    bravo romani!. ati votat pt un parlament mai ieftin si mai prost. daca era si asta o optiune, ati fi votat si pt unul made in bangladesh. fraierilor. tin sa felicit si pe aia care s-au dus si au votat ''nu''. e ca si cum ar fi votat ''da'', pt ca au ajutat la validarea referendumului.
    ehe...dar mai trebuie si un referendum pt schimbarea constitutiei ca sa conteze asta
    si ue tocmai a decis obligativitatea parlamentului bicameral in toate tarile membre
    asa ca, teapaaaa!!!! ha ha ha
    • +12 (12 voturi)    
      ce spui domne? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:19)

      obosita [utilizator] i-a raspuns lui m-vic

      @m-vic
      pleaca domnule cu obligativitatea! citeste tratatul de la lisabona si daca acolo se pomeneste de obligativitatea parlamentelor bicamerale atunci inseamna ca noi nu stim ce citim si scriem! lasa tepele alea daca nu vrei sa-ti intre in fund!
    • +12 (12 voturi)    
      pe ce lume traiesti??? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:20)

      lsm [anonim] i-a raspuns lui m-vic

      dezinformezi in mod deliberat??? In primul rand, UE nu a impus obligativitatea parlamentului bicameral, in al doilea rand nici nu are cum sa o faca pentru ca in multe situatii statele membre sunt libere sa aleaga in anumite privinte. Daca nu ar fi asa, cum crezi ca pot sa "coexiste" republici si monarhii in UE????
    • +12 (12 voturi)    
      parlament tembelocameral (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:23)

      ardealul [utilizator] i-a raspuns lui m-vic

      terminati desteptii mamii cu obligativitatea parlamentului bicameral. ESTE O ABERATIE !!!

      UE NU ARE DREPTUL sa se amestece in organizarea interna a statelor membre. iar parlament unicameral, bicameral, tine strict de ORGANIZARE.

      pana la federatia europeana (da doamne sa o prind in cursul vietii mele) este departe.
      • -3 (3 voturi)    
        vax (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:55)

        Pt. Ardealul [anonim] i-a raspuns lui ardealul

        Exact asa zicea si ceausescu, nimeni nu are dreptul sa se bage in treburili noastre interne !..... omiti, totusi, ca de acolo vin banii si proiectele, asa ca nu e chiar asa....

        Desigur, e posibil sa iesim din UE si din Nato, mai ales dupa ce besescu va modifica Constitutia si se va proclama presedinte pe viata!.... aprobat, desigur, de parlamentul unicameral care nu va sufla, nici el, in front.

        Asa sa-ti ajute tie Cel de sus.... securist manipulator si mincinos ce esti.
        • 0 (0 voturi)    
          mi-e mila de tine, (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:24)

          lsm [anonim] i-a raspuns lui Pt. Ardealul

          Vadime! Doar atat am avut de spus!!!!!
        • +1 (1 vot)    
          GENIAL!!!!! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:26)

          ardealul [utilizator] i-a raspuns lui Pt. Ardealul

          "lol". cred ca sunt unul din cei mai inversunati opozanti ai sistemului represiv numit securitate.

          este greu sa crezi ca pot exista si lucruri mai bune, dar sper sincer ca doua razboaie mondiale au dat anumite lectii unei europe inca in formare.

          sper ca noua europa sa nu aibe nici o legatura cu europa socio-comunista visata de mitterand si gorbaciov.

          nu este loc de o a treia greseala. nu e destula populatie cat sa mai supravietuiasca cineva.

          tot ce pot sa fac pana la urma este sa sper. ASA sa-mi ajute Dumnezeu !
          • 0 (0 voturi)    
            citat (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:41)

            ardealul [utilizator] i-a raspuns lui ardealul

            un citat care mi-a revenit acum in minte, legat de niste alegeri europarlamentare cu prezenta mica la vot, apartine fostului cancelar german helmut kohl, unul dintre arhitectii europei de astazi si de maine.

            nu mai tin minte exact cuvintele dar ideea de baza era urmatoarea:

            Europenii de astazi tind sa uite ca principalul beneficiu adus de crearea Uniunii Europene este faptul ca astazi in Europa este pace.

            Crestere economica, etc, sunt niste placute side effects. Scopul fundamental al UE este pacea in europa.
    • +4 (4 voturi)    
      Mai citeste baiatu' (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:31)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui m-vic

      Unii nu pierd nici o ocazie de a-si da cu stingu-n-dreptu' ! Mai citeste baietas...

      UE nu a decis obligativitatea parlamentului bicameral. Nici nu are cum, caci e de competenta fiecarui membru (tara) UE.

      Singura ta vina e ca te iei doar dupa ce zic unii parlamentari de-ai nostri (in special unul si care s-a remarcat doar prin absenta aproape permamenta si acum are pretentii de presedintie). Necunoasterea legii insa nu te absolva de pedeapsa... La fel necunoasterea sau neintelegerea unor legi, regulamente si principii de functionare, nu te fac destept.

      Recomandare: Ciocu' mic pina iti faci temele. Apoi poti sa dai cu cotcodacul, dar in cunostinta de cauza, ok ?

      P.S. Cit despre parlament unicameral sau reducerea numarului de parlamentari... Nu cred ca va fi cazul. Dar cel putin asa vor incepe discutiile care in final, sper, vor duce la reforma parlamentului. Mai sint si oameni destepti in Romania care vor sti ce sa faca. Pacat de unii ca tine care deschid gura fara motiv... De-aia e tara asta acolo unde este ca toti stiu mai bine ce e de facut in orice domeniu... in loc sa-si vada fiecare de tarlaua lui.
      • +2 (2 voturi)    
        ha ha ha, vb lui basescu... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:56)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui Radu

        va raspund tuturor:
        n-o sa aiba tupeu romania sa schimbe din bicameral in unicameral, fara un motiv intemeiat, cand singurele schimbari in restul tarilor ue vor fi din unicameral in bicameral.
        radu...putin respect. sa te vad ca mi-ai spune in fata ce ai scris acolo...
    • 0 (0 voturi)    
      eu am votat și NU și DA (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:08)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui m-vic

      Eu am votat ambele :-D , deci votul meu:
      - nu a ajutat la validare
      - nu a putut fi falsificat
      • 0 (0 voturi)    
        Tzeapa!!! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:26)

        lsm [anonim] i-a raspuns lui ptc

        Votul tau a ajutat la validare prin prezenta ta! Vot anulat nu inseamna prezenta anulata :-)
    • 0 (0 voturi)    
      Nu mai e nevoie sa minti! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:27)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui m-vic

      Trezeste-te, referendumul s-a incheiat, nu mai e nevoie sa minti!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 0:10)

        m-vic [anonim] i-a raspuns lui Liviu

        nu mai e nevoie sa zic orice, ca oricum e inutil referendumul
  • -10 (10 voturi)    
    Cat de corecte au fost alegerile? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:59)

    gigi [anonim]

    la Verona seful sectiei de votare influenteaza alegatorii sa voteze si pentru referendum chiar daca acestia nu vor. sotiei mele i-au dat buletine si pentru referendum, sotia le-a returnat iar presedintele sectiei de votare i-a spus: "era mai bine daca votai si pentru referendum!" la remarca mea ca si in gara de nord, pdlul fura voturi (desi nu aveam habar cine fura voturile in gara de nord, nici acum nu stiu, vazusem un titlu pe www.hotnews.ro in fuga), seful sectiei de votare din verona mi-a spus: "si care-i problema, oricum iese basescu in turul ii"
    cu alte cuvinte ce ti-e psd, ce ti-e pdl si, matem ca la fel sunt si pnl. oricum, daca in turul ii iese geoana cu basescu eu nu ma duc la vot, sa se fure ei intre ei si dup-aia sa ne spuna ce buni au fost!
    • +6 (8 voturi)    
      nu iteleg ce vrei sa spui... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:20)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      De ce nu ati votat un simplu NU la referendum? Cred ca bati campii mai gigi
      • 0 (0 voturi)    
        mai bine anula votul (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:10)

        ptc [utilizator] i-a raspuns lui misescu

        Mai bine anula votul la referendul ca sa nu ajute la validarea referendumului și să nu poată altcineva să voteze în locul lui.
        • 0 (0 voturi)    
          subliminal (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:24)

          misescu [utilizator] i-a raspuns lui ptc

          vrei sa sustii ideea ca frauda este o certitudine la aceste alegeri? Pe ce te bazezi mai exact cand sustii aceasta idee?
        • 0 (0 voturi)    
          Asta am si facut! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:40)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui ptc

          Sotia a returnat acele buletine de vot, bineinteles goale (nefolosite)! I-am atras atentia sefului sectiei de votare din Verona ca "votantul (adica sotia) a fost mai corecta decat cel care era insarcinat cu supravegherea bunului mers al procesului electoral!" Raspunsul lui : "si ce mai vrei, e ok, du-te acasa linistit!" In ce tara traim? De fapt, da, scuze, eu traiesc in Italia...
          PS: Eu nu trag concluzii generale dintr-un episod particular, dar cand vad pe unii ca imi spun ca bat campii...
      • -1 (1 vot)    
        hello... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:32)

        Mirela pt. pitzi [anonim] i-a raspuns lui misescu

        Baiete, era clar ca majoritatea va vota cu DA la referendum, deci singura sansa sa nu fie validat (fiind manipulator si practic ilegal...) era ca cei care votau sa nu ceara si buletinele acelea. Si eu imi reprosez ca le-am luat, ca prin participarea mea nu am facut decat sa ajut la atingerea baremului minim necesar de 50%.... regret nespus.

        Oricum, chiar daca va iesi presedinte bestia pentru inca 5 ani, ma consolez cu gandul ca viata lui va fi oricum, numai usoara nu.... la fel si cei care l-au votat pe rupte (semidoctii cu 10 clase in majoritate) care, desi traiesc prost si urat, se pare ca mai vor.... sa le fie si sa va fie de cap tuturor, securistilor interesati sau pro.stilor care habar n-aveti pe ce lume va aflati !
        • -1 (1 vot)    
          of... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:40)

          m-vic [anonim] i-a raspuns lui Mirela pt. pitzi

          aoleu... macar 30.000 care ati votat ''nu'' trebuia sa va abtineti sa cereti buletinele alea...
      • -1 (1 vot)    
        Gandesti exact ca si seful sectiei de votare din V (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:36)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui misescu

        Exact asta voia si Basescu, sa se foloseasca de prezenta mea la votul pentru prezidentiale ca sa i se valideze referendumul. Ori eu eram impotriva acestui referendum! Tocmai de aceea nu am vrut sa particip la votul pentru referendum!
        • 0 (0 voturi)    
          Nu-nteleg ce vrei (Luni, 23 noiembrie 2009, 0:20)

          Pooky [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Eu nu-nteleg ce vrei sa zici: ai semnat in lista pentru alegeri prezidentiale, ai luat biletul de vot, ai votat si l-ai bagat in urna. Mai departe nu te-a obligat nimeni sa faci nimic...care e problema? Ti-a zis cineva ca trebuie sa votezi si pentru referendum?
  • +9 (9 voturi)    
    PROPUNERE (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:00)

    Falco [anonim]

    Vot deschis in sesiune comuna ale celor doua camere , fiecare parlamentar sa se prezinte la pupitru obligatoriu si sa spuna :

    Sunt pentru reducerea numarului de parlamentari ;

    Sunt impotriva reduceri numarului de parlamentari;

    Ma abtin .

    Asa am stii si noi "fraieri" de platitori de taxe pe cine cum sa votam la urmatoarele alegeri , nu sa se mai ascunda in anonimat , e ceea mai buna cale pt a reforma clasa politica din romania .
    • +6 (6 voturi)    
      Logica si adevar.... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:21)

      marian [anonim] i-a raspuns lui Falco

      Daca referendumul este validat, va fi redus numarul de parlamentarti oricum, asa ca toti ar spune "Sunt pentru"...

      Iar daca referendumul nu este validat, de ce s-ar mai prezenta "la pupitru, obligatoriu"?

      Prietene, arta hienelor este sa inebuneasca prada printr-o tehnica de haita.... asa ca nu te gandi ca VREODATA, noi, "fraierii" platitori de taxe vom avea pe cine sa votam la "urmatoarele" alegeri.....
  • -14 (16 voturi)    
    Vai de viata voastra, romani (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:11)

    un roman scapat [anonim]

    Macar cei care am plecat, am reusit.
    Dar de restul....vai de viata voastra. Ati votat pentru o nou Mare Adunare Nationala. Inteleg sa votati pentru reducerea numarului, dar doar o camera? Unde mai e democratia. Spre totalitarism si dictatura tot inainte. Mai aveti o sansa pe 6 Dec sa stopati scandalul din ultimii 5 ani. Altfel, sa numai tipati, pentru ca singuri v-ati decis soarta. Inainte sa tipati, aduceti-va aminte cu cine ati votat.
    Mi-e mila de voi.
    • +2 (2 voturi)    
      Milostivule strain de-al nostru.... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:28)

      marian [anonim] i-a raspuns lui un roman scapat

      "Ai reusit, continua! Nu ai reusit, continua!"

      Tu spui ca ai plecat si ai reusit.

      Dar din ceea ce scrii, inteleg ca esti ca si aici, mancand..... cu polonicul! Asa ca poti continua!
    • +5 (5 voturi)    
      Mai reusitule ! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:34)

      Nicolas [anonim] i-a raspuns lui un roman scapat

      Esti prost informat stimabile reusit. Suntem destui cei care am reusit aici, in Romania. Am muncit mai mult, am indurat mai multe, dar am reusit. Spre deosebire de altii care, dupa ce au sters-o aiurea ca niste potai lase ce sunt, mai au si neobrazarea sa-i injure pe cei care au avut forta sa ramana in Romania. De altfel, n-ar trebui sa ma mir prea mult, singura alinare a lasului autentic este sa-i injure pe cei curajosi. Sa-ti fie singuratatea usoara !
    • -1 (1 vot)    
      corect (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:16)

      Mirela [anonim] i-a raspuns lui un roman scapat

      Si eu vreau sa plec definitiv de aici, pros.tii de aici traiesc mai rau si mai urat ca oricand dar se pare ca vor tot asa..... asta e natia si ma bucur ca ai scapat din cloaca asta plina de indivizi usor manevrabili si masochisti...

      MAi exista cei peste 50% care nu au iesit la vot.... nu inteleg de ce, dar asta e.
    • +1 (1 vot)    
      Nu te mai lamenta (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:48)

      arion [anonim] i-a raspuns lui un roman scapat

      "Scapatule", sa-ti fie mila de tine ca a trebuit sa pleci in pribegie sa scapi de saracie.
      Noi astia ramasi incercam sa limpezim tara asta la cap ca prea ne-a cocosat clica asta politico-smenarista semi-mafiota. Dupa cativa ani de beatitudine, a trebuit sa vina o criza mondiala, sa dea cu noi tare de pamant, ca sa ne trezim, ca in fapt ,Romania dupa 20 de ani traieste din banii trimisi de voi si din tunuri imobiliare pe seama strainilor.
      In anii 90, tovarasii importanti au gonit investitorii straini asmutind muncitorii,ca sa poata pune mana ei pe tot cu un pumn de bani - si aia luati prin tovarasii din bancile statului. Din ruina economiei romanesti s-au imbogatit ,muncitorii au ramas toti pe drumuri,nu jumatate cum ar fi facut strainul sa puna afacerea in miscare.
      Acum daca ar fi avut macar bunul simt sa se dea la fund,sa roada prada nestiuti de nimeni,sa-si fi facut case in padure,nu palate pe corso, dar nuuu!! Aveau nevoie sa fie vazuti,ascultati si iata-i in politica unde magariile pe banii statului,adica banii nostrii din taxe, pot continua. Si pe langa astia, droaie de oportunisti, rubedenii, sa se faca si ei oameni, ba prin Parlament, ba prin minstere, agentii si agentiute guvernamentale, cu salarii care ar soca si un director de sucursala multinationala de la Bucuresti.
      Culmea, specimenele astea flutura acum stafia dictaturii,sperietori cu marea adunare nationala - ca alt fel nu pot scrie chestia aia.
      Daca te-ai stabilit prin Zimbabwe e firesc sa-ti faci astfel de griji pentru noi, altfel stai fara grija ca Base,chiar daca ar vrea,nu poate ajunge dictator in UE, doar sper sa incerce si sa reuseasca curatenie prin reformarea statului, reformare pe care o cere UE de ani de zile, dar fostii tovarasi, actualmente stimabili oameni de afaceri si politicieni, o saboteaza si o franeaza uniti cum numai cosa nostra poate fi.
      Caracatita asta romaneasca e incredibil de monstruoasa: asta e tara unde liderii de sindicat sunt milionari in euro.
  • +9 (9 voturi)    
    buburuzele (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:17)

    ardealul [utilizator]

    sincer, as baga cate un referendum din asta la fiecare vot.

    cu intrebare gen: doriti sa se reduca numarul parlamentariilor cu 20% ?

    de fiecare data.

    asa macar stiu si canaliile de frica si poate poate incep sa faca ceva ca sa nu ii mai dea afara populatia. ca la patron: iti faci treaba, ramai, nu-ti faci treaba si populatia vede asta, la cersit in alta parte. pana si cainii vagabonzi sunt mai domni ca domniile din parlament. daca ar fi fezabil, ia-s trimite pe nenorocitii aia pe strada (dupa ce mai intai sunt castrati, asa, ca sa nu se si inmulteasca) si as pune caini sa voteze legile. ca in ultima instanta, ultimul lucru de care ai nevoie ca sa fii parlamentar este un creier mai dezvoltat ca al unui caine. si potaile strazii stiu sa latre, sau sa doarma ca niste ingerasi
    • +1 (3 voturi)    
      . (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:56)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui ardealul

      Asta ar fi un drum lent spre dictatura.

      Parlamentul e important in orice democratie, mai important decat presedintele. Ca dovada, exista democratii fara presedinte, dar nu exista nici una fara parlament.
      • +3 (3 voturi)    
        idei (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:33)

        ardealul [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        orice idee, cat de tampita ar fi ea, care pune mintea la contributie, este utila.
  • +6 (8 voturi)    
    Si-au batut joc de studenti (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:22)

    Caragiale [anonim]

    In complexul studentesc din Timisoara a fost bataie de joc cu sectiile de votare. Adica sa vrei sa votezi dar sa nu poti din cauza unor oameni care se misca mai incet ca melcul. Cozi interminabile la cele doar 3 sectii, numai sa te cutremuri de prostia celor care nu s-au gandit ( sau au facut-o cu rea vointa ) ca sunt multi care sunt din afara localitatii.
  • -6 (10 voturi)    
    al doilea referendum (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:23)

    dom [anonim]

    ... ar trebui sa intrebe romanii daca sunt de acord cu anularea impozitelor si dublarea salariilor...
    Asta, asa, ca sa se vada VOINTA POPORULUI :)
  • -6 (8 voturi)    
    DA (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:24)

    alex [anonim]

    Uniunea Europeana recomanda ca pana in 2013 sa existe parlament bicameral pentru toate statele membre. Ce tare!!! Bine ca suntem noi destepti!!!

    :)
    • +1 (1 vot)    
      tembelocameral (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:29)

      ardealul [utilizator] i-a raspuns lui alex

      vezi mai sus deshteptule. nu impune nimeni asta. doar masina de propaganda pe care a uitat stalin sa o scoata din priza cand a murit, si a ramas pornita de atunci.
    • +2 (2 voturi)    
      Dezinformare? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:42)

      X [anonim] i-a raspuns lui alex

      Alex...ai si o dovada in sensul asta sau te aberezi ca cel de mai sus?

      Citeste tratatul de la Lisabona si vezi acolo daca zice ceva de obligativitate, recomandare sau orice alta formulare.

      Astea sunt aberatii pornite din necunoastere...dovezi oameni buni.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu mai trebuie sa minti! (Luni, 23 noiembrie 2009, 0:14)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui alex

      Vezi ca referendumul s-a incheiat, nu mai trebuie sa minti! Iar daca nu ti-ai facut norma la postari in timpul campaniei, cei care te platesc nu cred ca te vor lua acum in considerare!
  • +3 (3 voturi)    
    gidea si ai lui (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:29)

    gogu [anonim]

    uitati-va pe antena 3 !!!! sunt disperati !!!! DIS-PE-RA-RE !!!!! Fratilor aia pling in studio !!! Nu-mi vine sa cred !!!
  • +3 (3 voturi)    
    Intrebare (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:30)

    Mihai [anonim]

    Cum a votat Geoana la referendum?
    DA? - adica a sustinut propunerea lui Base?
    NU? - adica face opinie separata fata de 85% din votanti?
    Tare as vrea sa stiu inainte de turul 2. Poate-l intreaba cineva.
    • 0 (0 voturi)    
      .,.. (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:00)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      chiar crezi ca geoana a votat la referendum? o fi prostanac, dar nici chiar asa...daca ar fi votat, ar fi fost ca si cand ar fi votat pentru ''da''.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai si-atunci (Luni, 23 noiembrie 2009, 0:28)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui m-vic

        Pai daca n-a votat.... ce pretentii are un individ care nu voteaza sa fie presedinte ? Cum ma cheama el pe mine la vot cand el insusi nu voteaza?
        • 0 (0 voturi)    
          unde te-a chemat? (Luni, 23 noiembrie 2009, 1:31)

          m-vic [anonim] i-a raspuns lui Mihai

          nu cred ca geoana a chemat pe cineva la referendum.
          si ai voie sa nu accepti jocurile lui basescu. ar fi fost inconsecventa sa mearga la referendum cand in parlament a fost printre cei care au fost impotriva acordarii avizului pentru referendum. iar inconsecventa e specialitatea lui traian''in cinci minute imi dau demisia'' basescu
  • -1 (1 vot)    
    E bine ca trecem la unicameralda (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:42)

    releu [anonim]

    r nu e bine ca se reduce nr de parlamentari, desi daca se vota apoi ca parlamentul unicameral sa aibe acelasi nr de deputati cat senatul si AD impreuna nu rezolvam economie la banii pe parlament.
    Insa un nr scazut de parlamentari, face ca sa se promoveze candidatii, care dau banu' si inca nu am scapat de dracul...
    Dar asa au vrut ai nostri, asa sa fie !
  • +1 (1 vot)    
    parlamentul de tip romanesc (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:43)

    ardealul [utilizator]

    o idee fezabila:

    parlamentului sa i se ia puterea legislativa.

    singurul lucru care sa ramana in puterea "lor" este stabilirea unor "draft-uri" de legi asupra carora sa-si asume raspunderea populatia, prin vot direct (referendum). astfel parlamentul nu ar mai avea nici o latura politica ci pur profesionala. specialisti in drept, economie, etc. oameni cu carte (nu doar cu parte, cum sunt cei de astazi). dar fara nici o putere legislativa directa.

    cum as implementa referendumurile efective: as crea o retea de vot "cafe"'s (etimologic, de la internet cafes) permanente, la care populatia sa poata vota de 6-7 ori pe an pachete de legi. potentialilor destepti care spun ca un astfel de sistem ar fi nesigur, le spun sa se uite la sistemul din brazilia. oricum, ar fi mult mai sigur decat varianta autobuzul, branza, halca de carne, masina mica....banii "turistici"

    oricum se implementeaza, tehnologia de astazi permite ca ideea fundamentala a democratiei, aceea conform careia, puterea este in mana poporului (nu in sens comunist), sa fie redefinita.

    este momentul ca uneltele de astazi sa inlocuiasca uneltele de acum un secol. este momentul ca democratia de secol 19-20 sa fie inlocuita de cea de tip secol 21. este momentul ca populatia sa aiba intr-adevar puterea de a-si decide direct soarta. fara intermediari, fara specula ! fara parlament !
    • 0 (0 voturi)    
      utopie (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:04)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui ardealul

      Frumoasa utopie, dar din nefericire romanii nu sunt chiar cel mai inteligent si informat popor din lume. Daca cineva ar putea aplica aceasta idee cu succes, cu siguranta nu suntem noi.

      Cred ca la noi s-ar vota din prima desfiintarea tuturor taxelor in acelasi timp cu dublarea pensiilor si a salariilor bugetarilor :)
      • +1 (1 vot)    
        de acord (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:16)

        ardealul [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

        orice idee buna porneste de la un vis, care in cele mai multe cazuri, este intr-adevar, o utopie. ideea de baza este reforma statului si inlaturarea pe cat posibil a mecanismelor intermediare gen parlament, care, in umila mea opinie, este o solutie pur tehnica.

        odata cu aparitia lipiciului, nu mai batem cuie ca sa tinem doua placi de lemn impreuna.
        • 0 (0 voturi)    
          de fapt eu sunt de acord (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:41)

          un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui ardealul

          De fapt eu sunt pentru introducerea sistemului propus de tine. Dar cred ca trecerea spre o democratie directa ar trebui sa se faca foarte treptat, pe parcursul a zeci de ani. Treptat se pot indesi referendumurile, devenind obligatorii pentru tot mai multe tipuri de decizii, pana se ajunge la ce propui tu. Trebuie sa aiba timp oamenii sa invete cum sa isi conduca tara.


          A, si nu ai ales o analogie foarte buna. In ciuda existentei lipiciului, cuiele inca se mai folosesc, si nu in putine cazuri :)
          • 0 (0 voturi)    
            :) (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:55)

            ardealul [utilizator] i-a raspuns lui un_om_de_cal

            trebuia sa fie "nu mai batem intotdeauna..." dar m-am prins dupa ce am apasat submit :D

            oricum, ai dreptate cu treptat...dar viata e o cursa.
  • +2 (2 voturi)    
    romanii tin cu basescu (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:57)

    mau [anonim]

    Romanii au demonstrat ca tin din nou cu Basescu. Degeaba Voiculestii si Vantu, cu trusturile lor l-au "tocat" marunt, ca dreptatea a triumfat. Romanii vor democrtaie, nu comunismul lui liescu, care nu a inteles nimic din votul de azi.
    • -1 (1 vot)    
      ? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:20)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui mau

      stai rau cu matematica?
      68%<32%?
      • +1 (1 vot)    
        rabdare vicule (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:46)

        olandezu [anonim] i-a raspuns lui m-vic

        si ai sa pricepi si tu cum e cu matematica. Stai sa treaca turul II. Hai, fugi repede in studio la antene si pune placa.
        • -1 (1 vot)    
          hmm, alta problema (Luni, 23 noiembrie 2009, 0:00)

          m-vic [anonim] i-a raspuns lui olandezu

          aha, deci e vorba de gramatica. trebuia sa scrie omu' ''vor tine cu basescu'', nu ''tin cu basescu''.
          nu de alta, dar si eu in primul tur din 2004 nu tineam cu basescu, iar in turul 2 am tinut. ceea ce nu se va mai intampla.
  • +1 (1 vot)    
    referendum (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:59)

    bogdan iulian [anonim]

    abia astep sa vad cand se vor bate pe ciola -300
    Resine celor cere nu au vot la referendum+politicieni
  • +2 (2 voturi)    
    un muncitor prim ministru (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:12)

    ardealul [utilizator]

    daca primul ministru nu este validat nici a treia oara, vin alegeri anticipate. daca lucrurile s-ar misca intr-un anumit time frame, asta ar insemna ca 171 de parlamentari, plus intrgul mecanism de lipitori al unei camere a parlamentului si-ar pierde locul de munca.

    as face urmatorul experiment daca as fi basescu (nu-mi fac iluzii ca as fi, etc):

    1. as pune pdl sa voteze impotriva lui negoita (ca sigur sa nu fie validat)
    2. m-as duce pe un santier, as lua primul muncitor nespalat pe care l-as vedea, i-as nota numele si m-as intoarce la controceni.
    3. a doua zi l-as numi prim ministru.

    bag mana in foc ca ar fi validat cu majoritate covarsitoare. 3 ani de privilegii si bani (timp ramas pana la urmatoarele alegeri parlamentare) fac mai mult decat orice viitor al tarii. domniile potentiale a-si pierde locul de munca ar fi mult mai interesate de a prelungii pe cat posibil starea de fapt (status quo) decat sa piarda 3 ani de salarii, spagi,....putere.
  • 0 (0 voturi)    
    Exit-Poll - Referendum - CURS (TVR) (Duminică, 22 noiembrie 2009, 23:30)

    Andro [anonim]

    Ce treaba are uninominalul cu votul de azi de apare in graficul din dreapta (pe prima pagina)?
  • 0 (0 voturi)    
    Stolojan scos de la naftalina :-) (Luni, 23 noiembrie 2009, 11:00)

    Oana [anonim]

    Cu cine apare Basescu imediat dupa anuntarea rezultatelor partiale? Cu Boc in dreapta lui si cu Stolojan ( ! ) in stanga!
    Mi se face greata cand vad la ce mijloace a recurs (si inca o mai face) acest dictator pt a-si asigura suprematia in stat. Ne manipuleaza cu nerusinare (oare ne crede prosti? Sau ne vrea prosti? Oare deaceea nu investeste in educatie?) Si se pare ca i-am facut jocul... "Hai la referendum! Sa ramana doar 300 de parlamentari (cei care ma pupa in c**), ca sa pot pune in practica dimineata ce visez noaptea."
    Deschideti ochii pana nu e prea tarziu!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by