Emil Boc: Deputatii PDL vor vota pentru inceperea urmaririi penale a Monicai Iacob Ridzi

de V.M.     HotNews.ro
Joi, 23 iulie 2009, 14:46 Actualitate | Politic

Emil Boc
Foto: AGERPRES
Premierul Emil Boc a declarat joi ca deputatii PDL vor vota pentru inceperea urmaririi penale impotriva fostului ministru al Tineretului si Sportului, Monica Iacob Ridzi, daca va exista o solicitare in acest sens, transmite NewsIn. "Punctul de vedere al PDL este ca justitia trebuie sa-si spuna cuvantul. PDL nu doreste sa faca din Parlament un scut in jurul unui membru al sau cum fac alte partide", a spus Boc.

Premierul a precizat, insa, ca Monica Iacob Ridzi beneficiaza de prezumtia de nevinovatie ca orice cetatean. Emil Boc a adaugat ca, daca va fi cazul, fostul ministru isi va dovedi nevinovatia in instanta.

Procurorul general Laura Codruta Kovesi a trimis, joi, Parlamentului solicitarea pentru inceperea procedurilor de urmarire penala a fostului ministru al Tineretului si Sportului, Monica Iacob Ridzi. Documentul va fi discutat luni in Biroul Permanent al Camerei Deputatilor.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

758 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    LINIE DE PARTID (Joi, 23 iulie 2009, 15:04)

    cris [anonim]

    Daca toti parlamentarii dintr-un partid voteaza conform directivei sefului de partid de ce mai e nevoie de atatea parlamentari?
    Propun sa fie redus parlamentul la 44 de persoane intr-o singura camera. Fiecare parlamentar va reprezenta 500 de mii de oameni. Legile o sa se voteze mai repede si o sa ne coste si pe noi campania electorala mai putin. Calitativ rezultatul va fi acelasi dar va aparea mai repede. In schimb din comisiile parlamentare sa faca parte specialisti neparlamentari care stiu ce fac si nu stau sa-si dea cu parerea.
    • -2 (2 voturi)    
      gand la gand (Joi, 23 iulie 2009, 15:36)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui cris

      Si eu ma gandeam la aspectul asta acum ceva timp.
      44 de persoane chiar isi vor da interesul pentru ca nu mai au cum sa se piarda in multime, cum se intampla in prezent.
    • +1 (1 vot)    
      prea scump (Joi, 23 iulie 2009, 16:09)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui cris

      Daca te gandesti asa si 44 de parlamentari sunt mult prea sumpi. Facem un parlament cu 5 parlamentari si gata. Sau mai bine defiintam parlamentul. Pentru ca legile trebuie votate repede, nu conteaza sa fie bune sau inteligente. Cu cat mai repede cu atat mai bine, vezi forfetarul. Si sa desfiintam si curtea constitutionala, ca tot declara legile neconstitutionale. Ce bine o s-o ducem atunci.

      Daca e de desfiintat trebuie desfiintate ordonantele de urgenta si asumarea raspunderii guvernamentale in votul din parlament. Guvernul este puterea executiva, si atat ar trebui sa fie. La noi e si executiv si legiuitor, iar parlamentul nu mai face nimic. De aceea sunt legile tot mai proaste. Sunt facute pe genunchi de niste functionari din ministere. Fara studii de impact, fara consultarea specialistilor. Parlamentul trebuie sa faca legile si are nevoie de numarul de membrii pe care ii are astazi. Parlamentarii trebuie sa fie specialisti in comisii, pe domenii, nimeni nu se pricepe la toate
  • +4 (4 voturi)    
    . (Joi, 23 iulie 2009, 15:19)

    radukku [utilizator]

    ar trebui modificata Constitutia in privinta imunitatii. Nu e posibil ca Parlamentul sa hotarasca daca un membru al sau poate fi judecat pentru fapte de coruptie sau nu poate fi judecat. Imunitatea trebuie sa fie mult mai limitata decat e acum. Nu se poate ca autoritatea legislativa - Parlamentul- sa hotarasca daca un membru poate fi urmarit de autoritatea judecatoreasca. Din cauza acestor "bucle" constitutionale Nastase nu poate fi judecat.
    • +3 (3 voturi)    
      macar sunt consecventi (Joi, 23 iulie 2009, 15:36)

      briank [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      sper sa nu se schimbe decizia pe drum, dar altfel, e laudabila consecventa PDL-ului.. e clar ca nici ei nu sunt neprihaniti, dar macar nu se fac scut impotriva justitiei..

      de ce PSD nu procedeaza la fel?

      cred ca Parlamentul ar trebui sa instituie o procedura standard pentru astfel de cazuri, in care astfel de cereri sa se aprobe ex-officio, asta daca se mentine imunitatea in formularea actuala.. daca nu, atunci cand vom fi chemati sa schimbam constitutia, sa ne uitam si la acest aspect.. alesii sa aiba imunitate pentru pozitiile lor politice, iar altfel sa nu aiba niciun privilegiu dpvd al legii civile sau penale - adica sa se elimine complet acest aviz al Parlamentului, in acelasi timp pastrandu-se garantiile constitutionale pentru pozitiile lor politice - pentru care e imoral sa fie trasi la raspundere
    • +4 (4 voturi)    
      relativ (Joi, 23 iulie 2009, 15:48)

      io [anonim] i-a raspuns lui radukku

      sint de acord cu tine mai putin prima fraza.
      problema nu e constitutia, acolo lucrurile sint clare.
      problema e la dinozaurii de la CCR, care au interpretat prevederile respective de o maniera care sfideaza orice logica, afirmind ALTCEVA decit ceea ce prevede constitutia.
      adica ne-au mintit pe fata pe noi, cetatenii.
      • +4 (4 voturi)    
        . (Joi, 23 iulie 2009, 16:15)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui io

        pai sa ne gandim. Daca fosilele CCR isi permit sa interpreteze un anume articol din Constitutie inseamna ca acesta este ambiguu si trebuie schimbat pentru a fi scurt si la obiect. De exemplu: "Parlamentarii nu pot fi trasi la raspundere pentru actiuni politice. Parlamentarii pot fi trasi la raspundere pentru orice fapta civila sau penala fara acceptul Camerelor". Nu ar fi mai bine?
      • 0 (0 voturi)    
        Curatenie. (Joi, 23 iulie 2009, 17:02)

        drona [utilizator] i-a raspuns lui io

        Ai dreptate,sa se mai faca curatenie si la CCR,sa nu lasam totul in sarcina naturii.Cand ni se prezinta imagini cu personaje importante,parca s-au trezit din somn dupa patru ore de munca.
    • -3 (3 voturi)    
      Respectati decizia premierului Bokkutu ! (Joi, 23 iulie 2009, 15:51)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui radukku

      Draga Radukku,

      Va rog sa respectati fara comentarii decizia premierului Bokkutu, in ciuda cumulului de functii al prea-fuduliei sale - de premier intre prosti si totodata cel mai prost premier.

      Premierul Warza Bleaga de Ku-Kluj-Kstan, din pozitia sa naturala de sluj, ne comunica decizia Partidului Potrocaliu de a o condamna pe d-na Jigod Ritzi, acum cand a devenit "fosta" si nu le mai este de nici un folos la adunat taxe de protectie si popularizare.

      Nu va bucurati insa prea mult, stimate domnule Radukku, deoarece luand in calcul performantele anterioare ale prea-fuduliei sale Bokkutu - sunt sigur ca actiunea va avea tot atat succes cat programul "Prima Tzeapa".

      Cazul condamnatului primar Coste de Jucu - alt kuklujkstanez de-al Bokkutului - cred ca va ramane singular - deoarece premierul nu are nici posibilitatea si nici capacitatea de finaliza procesul d-nei Jigod Ritzi. Au avut pana acum luni de zile pentru cazul Nastase - si nimic....

      Nu cred ca in cazul Jigod Rizti, in cazul Placinta (in pregatire in platou) sau in cazul M'Udrea Nutzi (scenariul este in evident progres) lucrurile vor fi dfiferite de cazul Nastase.

      Pentru noi ceilalti - ne ramane sa ne specializam in dansuri tribale pentru a putea descifra viitorul justitiei romane:

      http://www.dansez.info/wp-content/uploads/2007/10/dansedailleurs.jpg
      • 0 (0 voturi)    
        crezi ca daca maimutaresti niste nume (Joi, 23 iulie 2009, 16:39)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui Mitica

        comentariul tau capata valoare? esti patetic... in alta ordine de idei: ma bucur ca astia cu orizontul asa de larg ca al tau au recunoscut din prima pe singurii vinovati care au tras Romania in jos de 20 de ani incoace! ar trebui sa candidezi - nu m-ar mira sa "te alegi", mai ales de cand "s-a ales" in tarisoara asta pana si alde voiculescu (nepatatul, in caz ca nu iti dai seama la cine ma refer)...
      • 0 (0 voturi)    
        . (Joi, 23 iulie 2009, 16:47)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui Mitica

        mesaje ironice denota o oarecare inteligenta. Repetarea acelor mesaje ironice la infinit in (aprox) aceeasi tema denota frustrare si comportament obsesiv-compulsiv. Sper ca nu te-ai suparat, Mitica! :)
        • 0 (0 voturi)    
          Ba deloc, monser ! (Joi, 23 iulie 2009, 19:48)

          Mitica [anonim] i-a raspuns lui radukku

          Nu m-am suparat deloc monser !

          Poate si pe la Cluj este cunoscuta zicala cu "cui se supara, i se taie nasul!".

          Pe la noi mai circula insa si zicala:

          "Prostia din născare, leac în lume nu mai are; ea este o uricioasă boală, ce nu se vindecă în şcoale, ba nici în spitale." (Ion Creanga - Pacala)

          Acesta este motivul pentru care consider normal sa ironizez "succesurile" lui Piticot. Eu fiind unul singur, iar prostii ... mult prea multi, am ales sa ma refer in ironiile mele doar la unul - dar la unul de soi !

          Premierul Emil Boc este un "unicat" in felul sau si acesta este motivul pentru care imi limitez in general ironiile, poreclele si alte vorbe la persoana prea-fuduliei sale.

          Altfel este un individ simpatic, pe care cel mai probabil l-as saluta, daca l-as intalni in holul blocului in care locuiesc.

          " a most peculiar man" .... asa este si premierul Emil Boc.



          Nota:

          "He was a most peculiar man
          That's what Mrs. Reardon says
          and she should know
          She lived upstairs from him
          She said he was a most peculiar man"
          Paul Simon
          • 0 (0 voturi)    
            ta fel de patetic (Vineri, 24 iulie 2009, 2:00)

            zaboo [anonim] i-a raspuns lui Mitica

            care va sa zica TU esti desteptul si restul sunt prosti... si cine anume stabileste asta?? TU?? tu fiind... ?!? ca aici sta scris doar Mitica - anonim... asa scrie si la tine pe diploma recunoscuta pe plan international??? vai de capul tau! si nu mai umbla cu citate din astea (ca sa te dai valoare) ca iti amintesc unul celebru: lauda de sine nu miroase a bine! idei de-ale tale ai, sau DE REGULA copiezi de la aia care au (sau au avut) ceva de spus??
    • +2 (2 voturi)    
      Asa e (Joi, 23 iulie 2009, 16:14)

      me [anonim] i-a raspuns lui radukku

      aici e de fapt cea mai mare problema, si pana nu scapam de ea nu au cum sa mearga lucrurile mai bine. Ideea e ca astfel se incalca separatia puterilor in stat, un principiu fundamental in democratie. Si pana nu se rezolva asta, o sa tot primim rapoarte nasoale de CE, si eventual o clauza de salvgardare
    • 0 (0 voturi)    
      ce? gand rau pentru 'tase (Joi, 23 iulie 2009, 16:40)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui radukku

      Pai daca se intampla asta pica Nastase! Imi pare rau dar nu e posibil, PNL-PSD-UDMR-etc nu vor ca ala sa pice.
  • 0 (0 voturi)    
    Hahaha (Joi, 23 iulie 2009, 16:29)

    Marianul [anonim]

    Una declara, alta o sa voteze. Remeber Nicolae Stan, cunoscut "Bula" de la PDL?
    Toti parlamentarii indiferent de partid sunt ca Bula asta!
  • 0 (0 voturi)    
    n-are logica! (Joi, 23 iulie 2009, 17:08)

    remaniere [anonim]

    Eu nu inteleg de ce acum 2-3 saptamani spuneau ca n-o dau afara pe Ridzi de la minister pana cand parchetul nu incepe urmarirea penala, si ca nu-i intereseaza ce zic restul.... Iar acum spun ca ei voteaza pentru urmarirea penala a doamnei fost ministru indiferent cine ridica "o solicitare in acest sens".

    Adica inainte nu-i interesa ce zice nimeni, iar acum voteaza indiferent cine si ce propune? Mie mi se pare ca ei vor sa mai scoata din foc niste castane...
    • 0 (0 voturi)    
      logica ? (Joi, 23 iulie 2009, 19:52)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui remaniere

      Ceri logica, bun simt, onoare de la niste jigodii ?!
      Trezeste-te omule, doar traiesti in Ro !
  • 0 (0 voturi)    
    Ba a fost zid! (Joi, 23 iulie 2009, 17:30)

    Ariel [anonim]

    Boureanu a facut zid, precum si ceilalti pedelisti din Comisia Ridzi, iar Basescu a facut deasemenea zid minimalizand invartelile cu bani publici de la Ministerul Tineretului si Sportului.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version