Crin Antonescu: Daca nu candidez la prezidentiale din partea PNL, la ce-mi mai trebuie putere?

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 22 martie 2009, 11:16 Actualitate | Politic

Crin Antonescu
Foto: Bety Blagu / HotNews.ro
Noul presedinte al PNL, Crin Antonescu, a declarat, sambata, la Realitatea Tv, ca, daca rateaza prezidentialele, nu va dori sa ramana un presedinte care numeste ministrii, imparte deputati si mediaza conflicte, mentionand ca Traian Basescu nu e o sperietoare, dar ca este un adversar redutabil, relateaza Mediafax.

"Traian Basescu nu este o sperietoare. Daca e ceva de care sa ne temem eu si ceilalti candidati, nu ne speriem de perspectiva infrangerii, ci de perspectiva castigului. Traian Basescu e un candidat redutabil, cu care nu ai ce sa faci mai rau decat sa pierzi. Nu se intampla nimic altceva", a sustinut Crin Antonescu.

Mai mult, liderul PNL a mentionat ca isi cere scuze daca l-a jignit pe Basescu prin declaratiile sale de vineri, cand l-a calificat pe seful statului drept "o codoasa batrana care pazeste bordelul politicii romanesti", argumentand ca presedintele Romaniei "are si talentul, si defectul de a starni".

El a subliniat ca, in cazul in care rateaza prezidentialele, nu doreste sa ramana "un presedinte care sa puna ministrii si sa imparta deputati". "Pai daca eu ratez aceasta misiune, de a reprezenta valorile PNL sau spiritul lui in competitia prezidentiala, la ce imi mai trebuie putere dupa aia? Ca sa fac ce? Sa pun deputati data viitoare cand vor fi alegeri sau eventual sa mai numesc niste ministri cand mai venim la guvernare?Nu vreau sa fiu un presedinte al partidului ca sa pun ministri si sa impart deputati si eventual ca sa arbitrez conflicte din filiale", a spus Antonescu.

Intrebat daca va candida la prezidentiale din partea PNL, Antonescu a spus ca aceasta misiune ii revine presedintelui partidului daca nu se intampla ceva neprevazut.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

2729 vizualizari

  • +11 (19 voturi)    
    Cum adica (Duminică, 22 martie 2009, 11:31)

    Chris [anonim]

    Isi cere scuze daca l -a jignit???? Numai cu asta s-a ocupat tot congresul liberal, au fost chiar ridicoli. Cit priveste functia de presedinte de partid, pare ca nu prea are habar ce se face in acest rol. Totul se rezuma la candidatura la presedentie? Un caraghos!
    • 0 (0 voturi)    
      interesant cat spatiu acord hotnews (Luni, 23 martie 2009, 10:14)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Chris

      interesant cat spatiu acord hotnews congresului unui partid partin parlamentar. congres in care s-a schimbat conducerea partidului. n-o fi important? sau e mai bine sa trecem repede peste?
  • +12 (18 voturi)    
    prost crescut (Duminică, 22 martie 2009, 11:40)

    cristina [anonim]

    imi cer scuze daca te-am jignit, dar stii, e vina ta.

    mda, argumente de genul asta merg la mirlani fara 7 ani de-acasa.
    • 0 (4 voturi)    
      'E o floare ,e un crin/e parfumul cel mai PIN" (Duminică, 22 martie 2009, 14:52)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui cristina

      acest june prim comic , noua marioneta Barbi a PNLululului ,(care seamana in mascari la adresa lui Basescu cu Lavinia Sancru-steaua centurii de ocolire a Slatinei )-si care in afara unui program politic ,ca nu avea la cata cultura are , s-a intrecut in invective cu momaia ailalta de Anton Calin Constantin Popescu -Tariceanu
      ( 2 in 1 acum si cu gust de gaina -cum spune reclama ) -cu un nume care epuizeaza cartea de telefon cand era mai simplu un Parpaian Tariceanu ,sau un Jagardel Popescu - bref- noua stea PNLizda va fi si un perdant de prima mana daca nu isi reguleaza discursul si consilierii si crede ca Fa- Frumos Patriciu il va salva de la inec ! Aferim PNListilor, o baclava de presedin-dinte ati hales-bules romale !
  • +6 (18 voturi)    
    crin antonescu... (Duminică, 22 martie 2009, 11:42)

    gigi [anonim]

    acest antonescu este un adevarat Failure... cu "F" mare...

    ratat profesional, instabil psihic dupa cum a dovedit-o de atatea ori, a fost luat de Patriciu si restul (doar Catarama mai este cunoscut din "restul") drept posibila carte castigatoare in lupta cu Basescu. Si de aceea au inceput sa pompeze bani cu nemiluita in media si promovarea individului pana la prezidentiale.

    O sa va plictisiti de cat o sa auziti de el anul asta, atat marlanii si injuraturi adresate adversarilor cat si tot felul de discursuri si activitati lacrimogene (am informatii din interior).

    Parerea mea este ca Patriciu iar a jucat banul gros in lipsa analizei si a muncii inteligente. Stiti cum e, fiecare cu ce poate. Cand o sa inceapa PSD-ul masinaria electorala, o sa observe ca mare parte din banii bagati se anuleaza. Iar contra lui Basescu niciodata nu sunt destui bani ca sa fii sigur.

    Concluzia? Stimati cetateni, suntem cantitate neglijabila, masa de manevra pt interesele altora :)))
  • +5 (19 voturi)    
    crinuletz (Duminică, 22 martie 2009, 11:51)

    cucu [anonim]

    abia te-ai ales deputat de pe locul 3...si tu vrei presedintie?!

    are simtul umorului baiatul asta cu nume de floare,lol.
  • +5 (17 voturi)    
    Nu pierzi nimic , ce te costa sa candidezi ? (Duminică, 22 martie 2009, 11:53)

    Eneas [anonim]

    Voi astia liberalii ,dar si papuasii PSD chiar credeti ca Basescu poate fi infrant !?Pentru ca s-a luat de mafia din politica ,pentru ca s-a luat de hotii din energetica , pentru ca s-a luat de Fritzlii politicieni si afaceristi totodata de Romania tip nastase , voiculescu ,tariceanu ,patriciu si altii ca ei ? eu cred ca numai un popor prost ,tampit de media ,poate sa voteze vreo cazatura politica doar pentru ca unul ca Basescu incearca cumva sa tina Romania pe linia de plutire ! in orice caz Cais Antonescu va fi un comic desavarsit in postura de candidat !ne vom distra pe cinste
    • -3 (15 voturi)    
      Presedintele Mafiei (Duminică, 22 martie 2009, 12:34)

      mazimlemetru [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Asa am crezut toti, acum 5 ani. Acum e presedintele Mafiei. Poate de asta sa nu poata fi infrint. Insa ar trebui sa te gindesti bine (ca de trait bine, nu cred) daca Antonescu nu-l va duce macar in turul doi pe Basescu, inaintea Prostanacului. Ei, si acolo, sa te tii dixtractie!
  • +4 (10 voturi)    
    presedinte pe 6 luni (Duminică, 22 martie 2009, 11:57)

    vlad [anonim]

    deci sa inteleg ca orice s-ar intampla pnl-ul are un presedinte ales pt 6 luni. Daca e ales presedinte al Romaniei trebuie sa demisioneze din functia de presedinte al PN: si daca nu e ales presedinte alege sa demisioneze:)

    foarte tare, insa sunt dispus sa pariez ca nu va fi ales presedinte al Romaniei si nici nu va demisiona din functie:)
  • 0 (10 voturi)    
    im feeling lucky !?! (Duminică, 22 martie 2009, 11:58)

    CRIN, COBORA CU PICIORELE PE PAMANT! [anonim]

    ... spui tu...sa fie dar eu nu cred..si totusi ai o minima sansa...sa intri in turul doi cu optziunea kgb'istului ilici !!!
  • -3 (15 voturi)    
    e clar...... (Duminică, 22 martie 2009, 12:07)

    bogdan [anonim]

    crin antonescu e alternativa perfecta la traian basescu! dupa ce am avut cel mai bun guvern din 90 pana astazi-condus de tariceanu acum e vremea sa avem si un presedinte liberal, o sa merg la vot pentru a-l sustine pe crin antonescu
    • +3 (7 voturi)    
      Si dupa te trezesti... (Duminică, 22 martie 2009, 12:41)

      Laur X [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      plin de transapiratie :))
  • -1 (15 voturi)    
    Nu cred deloc ... (Duminică, 22 martie 2009, 12:13)

    Marse [anonim]

    ... ca lucrurile sunt atat de simple precum "Traian Basescu prietenul poporului, iar Crin Antonescu o papusha politica manevrata de oligarhie". Basescu nu mai poate justifica la infinit faptul ca nu mishca nimic.
    Mai intai i se opunea Consiliu Municipal (la primarie), apoi cei 322 si primul ministru, acum da vina pe greaua mostenire si pe criza. El mereu are shapca. Dar Monica Macovei, careia ii datoreaza o buna parte din popularitate, de ce nu e ministru ? Tot criza e de vina ? Pentru faptul ca a refacut FSN si suntem in situatia politica de la 20 mai 1990, doar Tariceanu e de vina ?
    Cum lupta Traian Basescu contra coruptiei, acceptand oameni de casa ai lui Mazare drept ministrii ?
    Sincer, cred ca sunt motive suficiente ca sa nu-l mai cred neconditionat.
    • +1 (3 voturi)    
      Nici eu ... (Duminică, 22 martie 2009, 18:31)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Marse

      nu prea mai cred fara sa vad ceva concret...
      Dar ceea ce ma sperie este ca, daca oricare altul ar fi presedinte, n-as mai avea chiar nici o speranta sa vad nici macar ceea ce acum, totusi, vad.
      Nu vreau un presedinte *cuminte-n banca lui*.
      Faptul ca Basescu este tot timpul sub amenintarea suspendarii este totusi un semn bun, un semn ca nu "s-a culcat pe-o ureche" INCA.
      Romania nu e o tara unde sa lasi lucrurile sa mearga de la sine, pentru ca sensul de mers este fundamental gresit.
      Sper totusi ca dupa ce (si daca) va fi reales presedinte, Basescu sa continue si cu partea grea a misiunii lui, dupa ce in primul mandat consider ca a avut destul timp sa cunoasca toate problemele care tin Romania lipita mai mult de lumea a 3-a decat de tarile dezvoltate.
  • -4 (14 voturi)    
    Crin presedinte! (Duminică, 22 martie 2009, 12:14)

    dica [anonim]

    Stiu cel putin inca 20 de persoane in afara de mn care te vor sustine si vota! o sa luptam sa convingem si pe altii-pentru ca nu il mai putem suporta pe BASE. E criza, taie sporuri, dar in schimb ii face lui Nuti Udrea MINISTER!:((
  • +3 (9 voturi)    
    Mda (Duminică, 22 martie 2009, 12:30)

    Weather [utilizator]

    Pai da Crinule,daca nu iei ciolanu cel mare ....
  • +7 (11 voturi)    
    . (Duminică, 22 martie 2009, 12:30)

    TERENONLINE [anonim]

    A avea Puterea nu inseamna a fi Presedinte; faceti-i un Bine si spuneti-i asta...
  • +2 (12 voturi)    
    Vise. Iata de ce Base e greu de invins. (Duminică, 22 martie 2009, 12:37)

    judex1 [anonim]

    Toti hotii, coruptii, tradatorii si goarnele lor incerca sa-l decredibilizeze pe Traian Basescu, sa-l prezinte ca pe un “derbedeu”, comunist, securist, etc. Nimic mai fals. Asta este tot ce pot da mintile lor de hoti, corupti, naimiti si slugi prea supuse ale tradatorilor si jefuitorilor Romaniei. Presedintele Basescu, cu bunele si relele lui, este primul presedinte roman care, dupa 1990, si-a inteles menirea si nevoia de a actiona pentru transformarea in bine a tarii sale, pentru a o moderniza si civiliza, pentru ca romanii se se simta demni din nou in tara lor si sa traiasca mai bine. Din tot ce apromis, a facut tot ce a tinut de el si i-a permis constitutia. Tot mai singur si “haituit” in permanenta nu poti face mare lucru. Iar, in privinta incercarii de “suspendare” s-a vazut si din varful Hi ca a fost o incercare anticonstitutionala. Cu bunele si relele sale, ca om si presedinte ,s-a dovedit, in primul rand, un patriot care ne-a facut sa ne simtim din nou romani in tara noastra, Romania. Predecesorii sai, niste trecatori efemeri pe la Cotroceni, au dezamagit si au produs mult rau romanilor. Unul a reactivat cominternistii si odraslele lor si a transformat Romania intr-o satra nationala, corupta, murdara, un paradis al coruptiei si ciordelii, un vasal al defunctului KGB. Celalalt, a dat economia Romaniei pe mana mafiei kgb-iste si a dus tara la dezastru, fiind “invins de securitate”. Traian Basescu a condamnat oficial comunismul in parlamentul Romaniei, a trimis dosarele de securitate la CNSAS, a stopat, cat a putu, hotia nationala, actioneaza pentru revizuirea Constitutiei si legilor strambe facute pentru apararare hotiei si coruptiei. Ce a primit in schimb? Mania si atacurile furibunde si necontenite ale hotilor nationali si naimitilor acestora din mass media dominata de ei si platiti cu banii furati de la noi. Acesti “complotisti” cu au mintea setata doar pe hotie si tradare si sunt incapabili de alte sentimente si trairi, de adevar si dreptate/
    • +1 (3 voturi)    
      Ce sens are scuza? (Duminică, 22 martie 2009, 15:09)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui judex1

      Suntem multi care gandim,judecam si ne exprimam ca tine,dar suntem insuficienti ptr.a reactiona,ptr.a pune umar schimbarii societatii romanesti.
      Noi avem un tezaur dar mai putina putere:sa cugetam,sa intelegem si sa ne adaptam,ei,
      anti societatii si pro interese personale,au la dispozitie ptr. manipulare,sabotare si "educare"
      o artilierie intreaga(prin mediile audiovizuale,
      care la randul lor sunt analfabeti,avizi de putere
      si reputatie).
      Majoritatea discursurilori au avut un numitor comun,un vinovat ptr.mizeria lasata de proprii lor apropiati : Basescu.
      Intr-o lume un pic mai civilizata,intr-o asemenea adunatura(hai sa o numim congres)din principiu,
      participantii se ocupa de problemele interne ale partidului,doctrine si schimbari,caile care s-au mers si care se vor merge,dar nu de cineva care nu are relatie cu partidul si alegerile sale interne.
      Am fost socat de prostia, gandirea si limbajul unor fosti/actuali oameni de baza ai PNL-ului.
      Ei in delir au uitat unde se afla,ptr.ce au fost invocati.Este meschin,nesimtit,sa imprasti atata ura intr-o tara dezorientata,dezmembrata si dezechilibrata.Cand ne vom civiliza?Ce l-a facut pe Antonescu sa sustina in declaratiile sale ceva despre Basescu,cand a doua zi vine cu scuzele?Un leader adevarat ataca cu inteligenta superioara concurenta si nu de dragul senzationalismului,nu de-a fi cool,la moda!
      Sub aceasta constelatie,nu cred ca se va castiga vreun razboi!
      • -1 (1 vot)    
        Ai dreptate, Victor, razboiul il vom pierde noi.. (Luni, 23 martie 2009, 7:01)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui Victor

        romanii. Faptul ca acesti tradatori si jefuitori nationali si-au creat o obsesie Basescu arata cat de mult au fost loviti in interesle lor meschine si antiromanesti. Asa cum am aratat mai jos, asteptam la congresul PNL sa se vorbeasca de nevoia reformarii tarii, refacerea si intarirea dreptei, revenirea la idelurile liberale ale Bratienilor. Degeaba. Gasca intereselor meschine condusa in realitate de Patriciu a ales alta cale, o cale care o va duce cu siguranta in afara simpatiei romanilor si parlamentului. In PNL sunt acum multi oameni de valoare, care au interes in acest partid pentru a-si pune in aplicare idealurile. Vor fi curand foarte dezamagiti si nu vor sti cum sa o stearga mai repede, din pacate chiar din politica, cu o scarba "incomensurabila"..
    • +2 (2 voturi)    
      Sunt foarte dezamagit. (Duminică, 22 martie 2009, 18:23)

      judex1 [anonim] i-a raspuns lui judex1

      Ma asteptam la mai muta seriozitate si responsabilitate la PNL. Ma asteptam sa aud masuri de drepta pentru trecerea prin criza, configurarea une politici liberale de tip nou, in consens cu situatia din tara si lume. Vroiam sa aud despre reforme si masuri pentru binele romanilor. Speram sa aud despre refacerea dreptei in Romania. Nimic. Cred ca acest partid ar trebui sa-si schimbe numele, din PNL in PAB (Partidul Anti Basescu). Nu ma intereseaza daca Basescu va ramane presedinte, am spus mai sus ca, deocamdata, nici un alt presedinte roman nu a facut mai mult decat el, asa cu bunele si relele lui. Dar, voi uri in permanenta pe toti cei care au apetit la bugetul tarii si dau pe nimic resursele tarii, privandu-i pe romani de dreptul de a trai mai bine si mai civilizat in tara lor.
  • -2 (4 voturi)    
    Nu poti sa vezi pana nu-ti pierzi vederea (Duminică, 22 martie 2009, 12:39)

    Andrei [anonim]

    Pe lumea asta toti avem interese. Nu-i exclude pe cei care ne conduc.DELOC. Fiecare vrea sa-i bine, si la servici la STAT: vremea trece, leafa merge. Adica pt. cei care nu inteleg, cand lucrezi la STAT, in mare te faci si tu ca faci ceva pe langa interesele tale. Mai apari la tv, de exemplu. Basescu - pe care l-am votat, nu difera si nu vrea niciun bine romanilor, mai mult decat il vreau eu, credeti-ma!
    Mie mi-e rusine de astfel de oameni ca L.Orban si C.Antonescu pentru ca nu au nicio coloana vertebrala, nu stiu sa vorbeasca, nu stiu ce e deminitatea, cuvantul dat. As vrea sa avem o gramada de oameni politici care sa ne pacaleasca ca Basescu ca merita votati, dar nu avem niciunul. Si am tot mai mult impresia ca e ceva voit. Refuz sa mai privesc in "sus" si schimbarea nu poate sa inceapa decat cu mine. Nu mai votez, nu este un drept meu in tara asta.
  • -2 (10 voturi)    
    crin PRSEDINTE (Duminică, 22 martie 2009, 13:21)

    crin presedinte [anonim]

    crin presedinte
    • +2 (2 voturi)    
      crin PRSEDINTE PNL... si cam atat... (Duminică, 22 martie 2009, 18:38)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui crin presedinte

      ca atat poate si atat merita (dar vom vedea la vot ).
      Mai mult de presedinte PNL, inseamna impotriva intereselor Romaniei.
  • +1 (11 voturi)    
    cum la ce? (Duminică, 22 martie 2009, 13:48)

    Ionica [anonim]

    Cum la ce ?
    Nu trebuie dus mai departe spiritul nemuritor al PNL ?
    Capitalismul salbatec cui ramane ?
    Libera initiativa in domeniul petrolier care s-a dovedit atat de fructuoasa cui ramane ?
    Nu trebuie cineva sa vegheze asupra acestor lucruri frumoase ?
    • +2 (2 voturi)    
      Capitalism salbatic (Duminică, 22 martie 2009, 15:23)

      maximlemetru [anonim] i-a raspuns lui Ionica

      Dar, tanda pe manda, ti-a mers bine in capitalismul asta salbatic, nu? Lasa, ca-ti iese in curind pe nas socialismul populat delirant. Daca la sfirsitul anului n-o sa stai cu mina-ntinsa la ciorba saracului!
      Iar domeniul petrolier e la baietii de la guvernare (PSD) care au izbutit sa vinda pe nimic gaina cu oua de aur (Petrom). Sau tronsonul din Marea Neagra nu merge la ei? Acolo toata lumea a facut ciocul mic.
      Ca sa nu mai vorbim de Bechtel (inca o realizare mareata, nu?). Iubitii tai iata ca nu pot intoarce contractul nici macar cu dinamita… Vrei sa numaram banii pierduti pina acum? Peste 2 miliarde. Si mai avem vreo cinci de dat…
      Ehei, dar gura pacatosuluin adevar graieste. Exista un spirit nemuritor liberal, extrapartinic, numai ca la el adera oamenii cu initiativa si independenta.
  • +5 (7 voturi)    
    declaratii (Duminică, 22 martie 2009, 14:00)

    PaulR [utilizator]

    Ma gandesc ca nu sunt singurul care crede ca in Romania functia de prim-ministru este mai importanta decat cea de presedinte.
    Sa pui totul pe candidatura la prezidentiale si sa ti se para o chestiune minora numirea de ministri mi se pare o greseala.
    Cred ca poti face mai mult pentru Romania numind 4-5 ministri decat din postul de la Cotroceni, pentru castigarea caruia dl Antonescu sper ca este constient ca porneste cu a doua sau a treia sansa.
  • 0 (2 voturi)    
    puncte (Duminică, 22 martie 2009, 18:50)

    qwerty [anonim]

    Dupa punctele acordate la postari cam multi sustinatori al lui Basescu pe aici. As vrea ca Basescu sa nu mai ia un mandat, dar sunt realist si recunosc ca e aproape imposibil sa nu fie reales. Va fi greu inca 5 ani cu acest om la conducerea tarii.
    Sa traiti bine!
    • -1 (1 vot)    
      citeste-l pe judex (Luni, 23 martie 2009, 8:03)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      Poate ca vei ajunge sa traiesti bine!
      Vezi cat il lasa ceilalti si apoi acuza.
      Cineva trebuie sa curete Romania si e singurul care si-a asumat aceasta sarcina.
  • +1 (1 vot)    
    Nedumerire (Duminică, 22 martie 2009, 18:53)

    Matei Goarna [anonim]

    Bun, Profesorasul cel Viteaz ajunge presedinte in locul marinarului: despre ce o sa ne vorbeasca atunci? Ca pe Basescu deja il va fi invins.

    Sau de asta l-o fi speriind perspectiva castigului?
  • -1 (1 vot)    
    Antonescu: un Oprescu cu papion!!! (Luni, 23 martie 2009, 9:36)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Crin Antonescu este ceea ce noua romanilor ne este genetic: un superficial. Cu un limbaj gol de substanta, mai aproape de mahalele lui Vanghelie si de Sinteza Zilei a lui Ciutacu, el nu va fi un oponent credibil a lui Traian Basescu. Pe scurt, nu a realizat nimic notabil in toti cei 17 ani de politica damboviteana, nu a promulgat nici o lege de care sa-si lege numele si activitatea politica, a fost campionul detasat al chiulurilor din Parlament si omul care a stat langa un Dinu Patriciu incatusat. A intrat in Parlament la ultimele alegeri pe usa din dos, dupa ce a fost surclasat de Ionut Popescu din PD-L care nu a avut nici un panou electoral, in timp ce el s-a plimbat de mana prin tot colegiu trasat de colegii liberali cu primarul general Oprescu si cel de sector Chiliman. Nu a scos o vorba cand PNL a devalizat tara de vreo 9 miliarde de euro si a vandut pe comisioane resursele petroliere din Marea Neagra! A recunoscut insa ca se infrupta din Fundatia Dinu Patriciu, lucru pe care il considera perfect legal. Eu il consider doar o marioneta prin care Dinu Patriciu isi striga frustrarile si nimic mai mult.
  • -1 (1 vot)    
    frustrarea PNL-ului (Luni, 23 martie 2009, 11:01)

    stefania m. [anonim]

    Frustrarile lui Patriciu si al liberarilor (fara pedegree) via Crin Antonescu incep sa se contureze f.f.f. clar.Propasirea pe calea bunastarii natiunii,a romanului de rand dar si a hotilor ce au vandalizat tara, este debarcarea presedintelui Basescu ,d.p.d.v al liberarilor. Cam asta e planul de salvgardare a natiunii, a economiei roamnesti, al partidului PNL. Cam atat !
    Apoi mutarea nebunului in locul regelui. Cum oare?
    Nebunul a subliniat ca are nevoie de sprijinul partidului ca sa faca sah la rege.Vai, va dati seama ca singur chiar nu e in stare !
    Daca e atat de sigur de sansele lui la prezidentiale de ce nu incearca ca independent?
    • -1 (1 vot)    
      Crinul nu poate (Luni, 23 martie 2009, 13:24)

      florian [anonim] i-a raspuns lui stefania m.

      Crin nu poate incerca ca independent fiindca s-ar unge ...si asa nu e imaculat.... dupa limbaj.
  • +1 (1 vot)    
    ce face Basescu si PD-L - ul? (Luni, 23 martie 2009, 14:53)

    cuget [anonim]

    Din cate stiu eu, Basescu si PD-L nu au nici o doctrina - exceptia fiind ideologia de a avea cu orice pret puterea, de a invrajbi, a critica fara sa ofere alternative, de a se tangui despre mosteniri.
    Citesc toate comentariile si imi dau seama ca Basescu a reusit: ori esti cu el, ori esti impotriva. A reusit sa invrajbeasca romanii, sa elimine tonurile de gri, a reusit sa privim viata ca la televizor inainte de '85: in alb si negru.
    Sa fim sinceri: Antonescu nu este plin numai de calitati, dar sigur nu poti sa spui ca are numai defecte.
    Geoana, oricat de impaciutor ar parea, nu merita sa fie calcat in picioare, doar pentru ca i-a placut la scoala - nu ca la altii...
    Basescu este rau pentru vede numai rau in jurul lui, si nu este bun pentru ca tinde sa creada ca numai el are dreptate. Orgoliul lui nemasurat il orbeste - de aceea nu poate sa vada ca Romania este a tuturor romanilor nu numai a celor care au votat cu el (chiar daca, teoretic sunt mai multi). Ceilalti - nu conteaza: ori isi schimba opiniile, ori pot sa plece...
    Cine sunt ei sa-l invete, sa-i atraga atentia, poate sa-l corecteze?
    Problema lui Basescu va apare atunci cand pana si votantii lui se vor plictisi de el si vor vrea o schimbare. Ce se va intampla atunci? Basescu va cadea de sus iar votantii - unii vor pleca din tara, si ceilalti, ramasi in inferioritate vor primi in brate pe candidatul cu cele mai multe voturi pentru ca votantii lui Basescu nu pot trai in inferioritate.
    Ati observat ca, indiferent ce face, votantii lui Basescu nu-si critica idolul. Niciodata.
    Cam asta e diferenta - votantii lui Antonescu, deocamdata mai putini, asteapta si nu-si schimba steagul. Asteapta si cauta sa corecteze ce e defect la candidatul lor. Asteapta si vad si lucruri pozitive la Basescu. Asteapta si nu rasund la provocarile celorlalti care, binenteles ii vad negrii. Asteapta si spera... ca lucrurile vor intra in normal si ceea ce acum este evident pentru unii va deveni de bun simt pentru majoritatea...
    • +1 (1 vot)    
      Cuget, deci ai dreptate! (Luni, 23 martie 2009, 15:26)

      vlad d [anonim] i-a raspuns lui cuget

      Cat timp o sa ascultam manele, o sa privim la Becali la OTV si o sa-l votam pe Basescu - asa ne trebuie!
      PNL-ul este singurul care a stat drept, fara sa se aplece. Antonescu ma face sa sper...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă