Nicusor Dan: Nu pot gira prin prezenta mea un congres viciat prin practici demne de PSD si PNL

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 13:38 Actualitate | Politic

Nicusor Dan
Foto: Hotnews
Fostul presedinte al Uniunii Salvati Romania a scris sambata pe Facebook ca a ales sa nu participe la Congresul de alegere al unui nou lider, pentru ca "nu pot gira prin prezenta mea un congres viciat prin practici demne de PSD si PNL". De asemenea, a subliniat ca "exista o uriasa presiune pentru ca USR sa-si abandoneze misiunea" si sa "intre incet-incet in sistem". Ba, mai mult, USR se confrunta azi cu riscuri precum fanatismul si radicalizarea taberelor, toleranta la nelegalitate si lipsa de reactie la informatii false circulate prin retele informale.

Postarea integrala a lui Nicusor Dan: 

Am fost invitat la congresul de azi al USR. Inteleg ca a fost o dezbatere si un vot in Biroul National la care unii au fost pentru si altii au fost contra invitarii mele.

Am ales sa nu particip. Nu pot gira prin prezenta mea un congres viciat prin practici demne de PSD si PNL. Alegerile delegatilor din Bucuresti au fost anulate nestatutar, o spun parlamentarii juristi ai partidului, si refacute pe un sistem diferit de cel folosit in restul judetelor. Exista o uriasa presiune pentru ca USR sa-si abandoneze misiunea, sa devina un partid ca toate celelalte, sa intre incet-incet in sistem.
USR-ul e constituit din oameni de buna credinta si poate inca sa-si realizeze misiunea pentru care s-a infiintat. In ianuarie la Sibiu si in mai la Cluj am incercat sa tin membrii USR cu picioarele pe pamant si sa le indic principalele riscuri pentru organizatie. Daca ar fi sa enunt azi priniplele riscuri pentru USR, ele ar fi: 1) fanatismul si radicalizarea taberelor (rezultat al referendumului intern pozitionare / nepozitionare) – nimeni nu asculta argumentele rationale ale celuilalt; 2) toleranta la nelegalitate – incalcarea dovedita a statutului nu intereseaza; 3) lipsa de reactie la informatii false circulate prin retele informale.

In orice caz, un start foarte prost pentru viitorul presedinte al USR, oricare ar fi el. Un presedinte care a incalcat deja statutul, ca membru al Biroului National, prin decizia pe alegerile din Bucuresti. Un presedinte ales la un Congres cu multe semne de intrebare, la care multi delegati au ales sa nu participe. Un presedinte fara legitimitate.




Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

2347 vizualizari

  • +11 (51 voturi)    
    Atunci (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 13:47)

    mitg [utilizator]

    Du-te invartindu-te la CpF sau Partidul Muci.

    Ce Lenin te vroiai peste partid matale?
    • -6 (34 voturi)    
      Mah, omul asta a construit un partid si l-a bagat (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 16:49)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      in Parlament cu 9%, fara resurse, fara spagi, fara baroni, fara firme care sa cotizeze, fara bani. Cine in tara asta mai poate sa faca un partid din nimic ? O sa vedeti cat o sa ia Ponta cu partiduletul ala al lui in conditiile in care e de 10 ori mai cunoscut decat Nicusor. Si una peste alta, Nicusor poate nu se pricepe la politica nationala dar la nivel de primarie , in mod sigur ar fi fost un primar mai bun decat Firea.
    • -16 (18 voturi)    
      Tu. (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 18:59)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      esti cel mai periculos postac pe HN. Mazeta e un baiat simpatic, in comparatie cu tine. Esti o molusca fara coloana vertrebala.
    • +9 (15 voturi)    
      cam ai dreptate (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:34)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Omul credea ca e alfa si omega si a luat-o la fuga la prima chestie mai serioasa. Ma mir ca nu s-a dus la A3 sa planga nu era chiar strain acolo.
      Si vad ca sunt unii care se incapataneaza sa creada in omul-partid -providenta care va lecui tara asta prin doua clickuri si 3 discursuri.
      Pe bune, Nicusor Dan si-a jucat rolul in politica si trebuie admirat pentru ce a facut. Dar nu ridicat in slavi ca unicul si irepetabilul.
      Pe bune uneori cred ca romanii au Sindromul Minionilor, nu neaparat ca vor unul rau sa ii conduca ci fiindca cred ca doar un Singur OM poate si trebuie sa conduca.
  • +4 (24 voturi)    
    vai de steaua noastra (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 13:48)

    mihaixulescu [utilizator]

    Si uite-asa a mai murit un mit, o speranta. Speranta ca poate... dar se vede ca 500 de ani de fanar s-au impregnat adanc in ADN-ul romanului.
    • -23 (37 voturi)    
      V-a murit speranța, nu-i așa sorosiștilor? (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 14:51)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui mihaixulescu

      E timpul să acceptați faptul că, pentru oameni ca Nicușor Dan, anumite idealuri valorează mai mult decât toți banii stăpânului vostru!
      • +11 (15 voturi)    
        macar Soros nu a venit cu moaste. (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:04)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        p.s. cica moastele aduse de Kiril sunt autentice, in ADNul lor a fost identificata secera si ciocanul.
    • 0 (18 voturi)    
      . (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 14:58)

      Evq [utilizator] i-a raspuns lui mihaixulescu

      Nicușor Dan e un singur om.
  • -19 (27 voturi)    
    n-ai ambatz de politician, daca nu te inscrii (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 14:47)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    in latforma celor 100 de ciolosisme.)))))
  • -6 (32 voturi)    
    Respect Nicușor Dan! (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 14:48)

    Nyk1 [utilizator]

    Aveam dubii serioase la adresa lui, dar iată că este un om integru care chiar crede în niște valori! Nu aș avea nicio reținere în a-l vota!
    • -8 (20 voturi)    
      Si eu l-as vota (din nou) (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 16:55)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Daca exista un om curat in politica romaneasca si cu o idee clara, ratiune, o ideologie decenta (un pic cam neclara totusi) si cu o viziune corecta, atunci acesta poate fi doar Nicusor. Din pacate, faptul ca e un tip cu niste principii, e un dezavantaj in politica noastra pentru ca fara sa fii un contorsionist , nu prea te poti mentine. Acest defect combinat cu lipsa totala de carisma, nu-l ajuta absolut deloc sa obtina mai mult in politica.
      • +11 (21 voturi)    
        tu nu-i poti vota (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 17:09)

        loveparade [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        decat pe stapanii tai rosii.
        apropo, voi lucrati si in weekend?
      • +9 (15 voturi)    
        idee clara? :)))) (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 17:48)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        https://www.youtube.com/watch?v=LQJC-Sbcyb0

        QED
        • -6 (18 voturi)    
          Da, am spus (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 18:15)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Nu are carisma, nu stie sa vorbeasca, nu se pricepe la tot si la toate, are limitele lui. In mod sigur nu e un om care sa se descurce in politica nationala unde trebuie sa-si dea cu parerea despre orice , oriunde. Omul se pricepe la administratie locala, aia e expertiza lui. Daca il pui sa vorbeasca despre alte lucruri pe care nu le stapaneste, probabil nu e capabil sa minta fara sa i se miste niciun muschi. Dar cred cu tarie ca ar fi putut fi un primar mult mai bun decat Firea care din vorbe ne face pe toti, e cea mai buna.
          • +7 (17 voturi)    
            :)))) (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 19:17)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            La ce spui ca se pricepe? Administratie locala? Grow up.. e doar inca unul care spune truisme, fara solutii, si multi care (inca) il cred. Iei o maimuta, o inveti sa spuna "sa fie pace pe pamant" si ai un echivalent. Care mama dracului este expertiza lui? Ca a spus sa nu se darame x sau y si ca a blocat bulevardul la Buzesti impreuna cu miorlaitorii conlocuitori?!? Asta numesti tu "expertiza?

            In comparatie cu firea, nu stiu cat facea mai bine, de fapt sunt convins ca mult mai prost sau la fel, insa... fura mai putin. Partea proasta e ca si daca ajungea primar (el sau altul), consiliul ar fi fost format din altii. Din cauza pozitiei de primadona a lui nicu shordan o avem pe firea. Posesorul de cateva procente, cruciale insa, nu a vrut sa discute cu nimeni si s-a crezut star. Rezultatul = firea. A se adauga pmp-ul lui base cel de "dreapta" care a bautut laba cu psd in CL. Si asta are parte de votanti fara creier, avizi de lozinci. Orban ar fi fost bunicel pe administratie, dar a fost "retras" :D
            • -10 (14 voturi)    
              Ei da, nu se pricepe la nimic ? (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:06)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Dar doar faptul ca s-a zbatut sa opreasca toate mizeriile de constructii din Bucuresti, arata ca stie macar ce nu trebuie facut. Si stiu pensionari care nu ar fi votat niciodata alt partid in afara de PSD dar l-au votat pe Nicusor la primarie pentru ca a reusit sa opreasca rechinii imobiliari sa construiasca la doi pasi de blocul lor niste mizerii de blocuri. Cati din candidatii la primarie au facut 1% din ce a facut el pentru semenii lor ? Si programul lui pentru primarie era foarte simplu si logic , cu idei clare si nici macar prea greu de impelmentat, sa fim serios primaria nu e rocket-science, nu e nici matematica, e doar consecventa si disciplina. Si ma rog, ce a facut Firea cu tot consiliul de partea ei ? A trecut un an si a facut vreun proiect de mare anvergura pentru oras ? A facut 20 de firme pentru prietenii din partid. In rest, mizerie cat cuprinde pe strazi, niciun fel de idee de imbunatatire a vietii locuitorilor, nici macar nu e in stare (sau nu are curaj) sa ridice masinile de pe bulevarde. Pai oricat de slab era Nicusor, nu-mi pot inchipui ca nu-l ducea capul sa faca mai mult decat Firea. Si apropo, il acuzi ca nu a facut pact cu liberalii ? Pai cine-l mai vota ? Eu m-am saturat de compromisuri, hai sa facem compromisuri ca sa castigam primaria . De ce ? Ca sa ce ? Ca apoi sa fie santajat de ineptii din PNL ? Acolo a jucat perfect, altfel nu ar fi luat 30%. Dar apoi, a facut multe greseli in alegerile generale si in primul rand si-a ales oamenii gresit.
              • +7 (11 voturi)    
                :D (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 21:04)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                Glumesti, nu? I-ai citit macar programul pentru primarie din 2012 al idolului tau? Nu-l mai gasesti pe net pentru ca l-a facut pierdut, dar mai sunt urme pe internet. In 2016 si-a cosmetizat lozincile si gandirea stangista. Asta e nicu shordan, dupa cum se vede si in link: sa luptaaaammm... nu stiu de ce, dar sa luptaaaaam! yeah, right

                Ce iti scapa tie la "vaaaiii... au construit la 2 pasi de blocul meu si nu mai pot parca masina acolo", este ca acele constructii au fost facute pe teren PRIVAT. Sunt de acord ca trebuie sa respecte legea, dar in cazurile in care RESPECTA, nu l-am vazut pe nicusor sa spuna: bai astia de vi se ia lumina, este teren privat, respecta legea. Vreti sa-l utilizati voi in continuare ca si pana acum, platiti-l. Nope... s-a pus accent doar pe miorlaiala sentimentala pentru ca EXPUNERE. La fel si in cazul Halei Matache. Cat a fost rost de televiziune, facea cor cu ciorile din zona si a fost santier fara numar. Nu l-am vazut in strada sa protesteze ca nu a fost remontata pe noua pozitie Hala Matache. Deci, spuneai?

                Da, a jucat PERFECT: o avem pe firea. Perfectiune nicu shordan style. Si a fanilor sai, bineinteles. :D Cand o sa cresti mare, o sa-ti spun cum cotizeaza unii dezvoltatori la oengeurile de "protejare", ca sa nu fie atacat proiectul lor.

                Si lasa-ma cu ce a facut firea, ca NU am zis ca a facut ceva. Iti place sa-ti raspunzi singura?
            • -10 (14 voturi)    
              Hai ca m-ai rupt cu Orban (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:20)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Capacitatea lui de a conduce ceva se vede la nivel de PNL. Omul parca a ramas ancorat in anii 90. Niste lozinci de doi bani, lipsite de continut, nicio o idee de reforma a PNL. Pai daca Nicusor s-a considerat primadona, atunci Orban e unic, nu cred ca are nevoie de nimeni p-acolo sa-l indrume, se crede cel mai valoros, numai gura e de el, niciun fel de substanta. Si daca tot vrei sa-ti spun care ar fi singurul om care ar putea scoate PNL din marasmul de ineptie si prostie in care se afla, singurul, absolut singurul capabil in partidul ala este Ilie Bolojan. Ce-a facut omul ala in Oradea nu are corespondent in Romania. Dar, singur nu va face nimic. Acolo trebuie ras totul de la radacina, eliminati toti ineptii incepand cu Ghiorghiu, Turcan, Petrache ,etc. Trebuie construit un sistem de promovare obiectiv, fara interese personale, bazat pe competitie corecta si pe capacitatea personala a oamenilor. Dar nu, nu are cum PNL sa se reformeze , e prea greu. Culmea, mai degraba s-a reformat PSD, pentru ca acolo lucrurile se fac de sus in jos. Dragnea, de bine de rau, a construit un filtru, a supervizat singur cine poate intra in Parlament. Suna ridicol dar eu n-am vazut asa multi idioti in PSD ca in PNL. Dar de departe , dintre toate partidele, USR are activul cel mai de calitate , mostenire a lui Nicusor care a impus niste idei si reguli clare si simple de accedere in partid ( ca tot nu se pricepe la nimic). Din pacate doar activul de calitate nu inseamna un partid, mai trebuie si un lider carismatic si cu capacitatea de a se impune.
              • +10 (14 voturi)    
                eh... (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 21:11)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                Daca incerci sa vezi peste "mediatizarea" de bine care i s-a facut de catre cine trebuie, vei vedea ca tipul este destul de ok. Pana si poza aia in care parea ca f.te cainele a facut-o si postat-o tocmai pentru ca nu a avut super echipa media de israelieni sau alti progresisti. Incearca sa gandesti.

                Am zis orban pentru ca a fost candidat, nu pentru ca este the one sau cine stie ce perfect. Macar nu este un lozincard ipocrit ca nicu shordan, cu eterna camasutza bleu, conform script, parul ravasit matematic si zile in care este neras, la sfatul oamenilor de imagine. Damn... au dreptate astia sa va prosteasca... e chiar usor. Parca mai usor si mai ieftin si ca 1kg de faina + 1l de ulei, ca la pesedisti.
                • -3 (5 voturi)    
                  Neah, nu ma prosteste nimeni (Duminică, 29 octombrie 2017, 6:31)

                  Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                  Doar atat te intreb , ce a facut Orban de cand a venit la presedentia PNL ca sa ridice acest partid din nivelul de prostie si incompetenta in care balteste ? A inlocuit pe cineva acolo sus ? A promovat oamenii care repeta la infinit aceleasi lozinci idioate (precum PSD fura, PSD distruge, PSD nu face) ? Da-mi o idee , o singura idee emanata de baietii astia din PNL ? Ceva pentru care sa zici : da domne, uite o idee buna. Nu mai vorbesc de o viziune pe termen lung. Ma bufneste rasul si astazi cand ma gandesc ca tembelii astia inainte de alegeri s-au luat la tranta cu PSD in promisiuni si au plusat mai mult decat aia.
                  • +2 (2 voturi)    
                    sica (Duminică, 29 octombrie 2017, 16:19)

                    Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                    Sa fim seriosi, cat crezi ca poti face din pnl, tinand cont ca ai si pdl-ul acolo? Deci nu ai numai baronetul tau, ci si pe the baronii fesenisti?

                    Votez, mai putin cand scriu mesaje pe buletinul de vot :D, pnl in lipsa de altceva, dar sunt vai mama lor si exact asta lipseste: un partid National (nationalist, dar fara aberatii religioase si dacice) Liberal (fara rahaturi stangiste sau "progresiste").

                    L-am urmarit pe orban, ca si pe altii, apropos de nicu shordan, pentru ca face parte dintre potentiali. Am vazut cand se dau ordinele pe unitate si pe ce este atacat. A fost tocat mediatic pe 2 paliere:
                    - accidentul, unde probabil nu a fost baut, ca se stia sigur si era mancat daca era, dar a picat la pace cu familia, cum se intampla de obicei. Probabil de aia i se spune accident si li se intampla multora. Din ce-mi amintesc, nu a fost ceva grav.
                    - ca mai canta la chestii private. Serios? Daca n-o face la ciresica nu e bine?!? Ajungem sa acuzam/etichetam chestii de fapt misto?
                    Super acuzatii, nu? :D Etichetele sa traiasca...

                    Uita-te si pe declaratia lui de avere. Pentru unul care are ceva ani in politica si au fost puse tunurile pe el, este mai mult decat decent, sa nu zic fraier. La acuzatia de "mita" a bogatului sica, e de ras deja. Urmareste cazul si poate descoperi cui i s-a facut culoar de catre cine trebuie. Ma rog, s-a incercat, ca nu poti ajuta retardatii decat pana la un punct :D

                    Dintre liberali, asta este decent, la asta ma refeream.

                    Ref promisiuni, partea proasta e ca nu ai cum sa castigi vreodata majoritate in Romania, ca partid liberal de _dreapta_. Suxx, dar este o realitate. Prea multi asistati, prea multi bugetari, prea multi angajati frustrati pe oricine in afara de ei...
      • +10 (12 voturi)    
        Din pacate nu are principii, (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:12)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        a defilat toata campania cu Cilos si tehnocratii in fata , a zis ca orcine supercapabil poate sa se alature USR iar apoi a facut contrariu.L-a refuzat pe Ciolos in partid si a incercat sa inchida partidul.Asta nu imi place pt ca lumea a vazut in USR un altfel de partid si nu un partid inchis facut pe persoana fizica a lui ND.Nu mie simpatic nici Ciolos, dar totusi omul e mult mai consecvent pana in momentul de fata fata de ND.ND si -a terminat cariera politica pt ca a demonstrat ca e un om prea mic, i-a fost frica ca Ciolos ii fura partidul.Exista loc in USR atat pt ND cat si pt Ciolos si lista poate continua..ND e o mare dezamagire.
        • -10 (14 voturi)    
          Da, dar oare l-a ajutat strategia cu Ciolos (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:35)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui /./

          Eu zic ca mai degraba nu pentru ca USR a fost asociat cu PNL, Iohannis si in general cu sistemul. O prostie din partea lui Nicusor. Nu cred ca Ciolos e mai consecvent si nici mai corect. Dupa alegeri Ciolos avea nevoie de un partid, s-a dus la PNL , aia i-au zis pas, apoi s-a dus la USR si a incercat sa intre pe usa din dos. Personal nu-l apreciez pe Ciolos pentru obedienta excesiva fata de Iohannis, lipsa de curaj in domeniul economic, incapacitatea de a vedea situatia reala din tara, lipsa de empatie fata de mizeria si saracia multor cetateni, atitudinea pro-banci si pro-BNR atunci cand a sesizat CCR pe tema creditelor in franci si o anumita falsitate evidenta in modul de comportament in multe situatii si in definitiv, cum mama dracu e posibil sa vina Dragnea, si corupt si cica de stanga, si sa reduca tot felul de taxe si sa creasca si pensii si salarii. Ciolos a avut sansa lui sa castige increderea oamenilor facand ce a facut mai tarziu PSD , dand oamenilor speranta ca se pot da pensii si salarii decente, etc. Daca nu faci nimic, ce cauti acolo ? Sa spui ca nu se poate nimic ? Atunci ramai un simplu functionar fara curaj, un simplu executant dar nu un om politic.
  • -11 (15 voturi)    
    Subminare (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 17:22)

    ber [utilizator]

    Cei care nu au "inghitit" noul partid au decis sa-l submineze din interior si le-a reusit!
  • +14 (18 voturi)    
    Te-am votat ! (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 19:09)

    John M. [utilizator]

    Trebuia sa stai n partid si sa faci ordine. "O lupta-i viata, deci te lupta"...
    Adica, ce doreai matale, de fapt?! Sa-ti cada Romania la picioare?!
    Dar acum nu va mai faceti griji pentru ca sunteti pe exit. Nu cred ca va mai voteaza cineva data viitoare pentru ca nu are pe cine. Sunteti niste copii prosti pe langa comunisti si liberali...
    • -10 (16 voturi)    
      Hai sa zicem pe langa comunisti (Sâmbătă, 28 octombrie 2017, 20:56)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      adica pe langa PSD. Liberalii sunt de departe cei mai prosti. Eu n-am vazut in USR prostie, fariseim, platitudine si infatuare ca la madam Ghiorghiu , Turcan sau alde Petrache si altii.
  • +6 (6 voturi)    
    demagogul (Duminică, 29 octombrie 2017, 7:31)

    clujanu [utilizator]

    Nicusor Dan, o nulitate in care naivii ( printre care si eu) ne-am pus speranta.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu am gresit ! Faptul ca USR exista ne-a aratat (Luni, 30 octombrie 2017, 9:02)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui clujanu

      noua si lor , ca se poate ! Sunt sigura ca exista acolo energii pozitive care nu exista in alt partid si pe care ar trebui sa le alimentam si noi ! Acum se intampla un soi de selectie normala care trebuie sa-i scoata in fata pe cei care pot ! Ce regret e ca nu au decis sa conduce cumva "colegial", prin rotatie toti trei ! Asa ar fi putut proba resortutile interne pentru aceasta functie . Si asta mai ales in fata cetatenilor !!
  • +3 (3 voturi)    
    nea Nicule ai vandut partidul! (Duminică, 29 octombrie 2017, 11:21)

    N.S. [utilizator]

    si acum te dai lovit?!
  • +3 (3 voturi)    
    Unii sunt buni doar sa proiecteze, nu sa si faca ! (Duminică, 29 octombrie 2017, 13:16)

    deval [utilizator]

    Lasa naibii USR-ul dupa ce te-ai dovedit incapabil sa intelegi in ce lume si ce moment traiesti !!
    Sau acum vrei sa justifici sprijinul pnl la urmatoarea canditatura la Primaria Capitalei !!!!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version