Klaus Iohannis, operatiune de umanizare prin decorarea unor cunoscuti artisti. Antena 3, trei emisiuni dedicate evenimentului

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 15 martie 2016, 23:56 Actualitate | Politic

Klaus Iohannis si Florin Piersic
Foto: Presidency.ro
Klaus Iohannis a revenit marti in atentia publica dupa o lunga serie de declaratii si pozitionari controversate printr-o operatiune de PR care i-a adus o supra-expunere mediatica. Presedintele i-a decorat pe Florin Piersic, Stela Popescu si formatia Cargo, iar Antena 3 si Realitatea TV au dedicat spatii largi evenimentului. De remarcat apropierea tot mai puternica a postului lui Voiculescu de Iohannis.
  • Antena 3 a dedicat evenimentului portiuni consistente din 3 emisiuni: cele moderate de vedetele postului - Dana Grecu, Razvan Dumitrescu si Mihai Gadea.
  • Antena 3 "recidiveaza", dupa ce a sarit in ajutorul presedintelui si prin atacul furibund la adresa ziaristului german Keno Verseck, care scrisese un articol despre Iohannis intitulat Diletantul. De remarcat ca Antena 3 atacase in schimb dur guvernul cu o zi in urma.
  • Moderatori de la Antena 3 si Realitatea TV (un post traditional apropiat de presedintele Iohannis) au folosit chiar si expresii comune in legatura cu evenimentul de la Cotroceni (altfel un eveniment obisnuit), precum "Momente frumoase si emotionante la Cotroceni".
Prin acest eveniment de imagine si reflectarea lui pozitiva intr-o parte a media, Klaus Iohannis a terminat o lunga secventa de momente cu conotatii negative pentru imaginea sa.
  • Primul eveniment care i-a adus critici dure a fost vizita comuna a consilierului sau Dan Mihalache si a lui Mihai Gadea in Germania si SUA.
  • Au urmat declaratiile presedintelui despre presupusele abuzuri ale ANAF asupra Antenei 3.
  • Declaratiile despre ANAF au venit pe fondul pierderii in instanta de catre Iohannis a unei case din Sibiu. Presedintele a facut contestatie in anulare. Mai mult, el nu a eliberat casa, desi decizia Curtii de Apel e definitiva si executorie.
  • A venit apoi momentul retragerii decoratiei lui Laszlo Tokes, cel care a stat practic la baza declansarii revolutiei din 1989
  • A venit apoi vizita foarte lunga in Israel, cu o serie de fotografii ale sotiei preseditelui comentate in cheie negativa
  • Vizita s-a incheiat cu o declaratie care a facut deliciul internetului, cand Iohannis a spus ca si-a dorit intr-o viata anterioara sa ajunga in Israel.
  • Tensiunea a crescut cind s-a aflat ca Iohannis ar fi petrecut o zi in Israel fara sa aiba program oficial, in timp ce in tara era in plina desfasurare criza CCR - Interceptari
  • Ultima lovitur de imagine a primit-o din presa germana: influentul saptamanal Der Spiegel a publicat un articol critic cu titlul Diletantul.
Acum, dupa aproape o luna in care a mers din scandal in scandal si din deriziune in deriziune, Klaus Iohannis a avut parte in sfarsit de comentarii pozitive.

De remarcat prapastia uriasa care se casca intre tonul aproape triumfalist in care unele televiziuni de stiri (mai ales Antena 3 si Realitatea) au prezentat ceremonia de decorare si tonul mai degraba caustic al internautilor.

in timp ce scriu asta, in aceeasi camera, la cotroceni se afla florin piersic si klaus iohannis. cred ca, fix in acest moment, riscul unui big bang in reverse e urias#prayfortheuniverse

Posted by Teodor Tita on Tuesday, 15 March 2016


Florin Piersic la Cotroceni!Hai sa vad jurnalistul care e in stare sa urmareasca tot dialogul! Nu cred ca e permis prin lege sa stai atat timp la serviciu :)

Posted by Ovidiu Neacsu on Tuesday, 15 March 2016


Toate bancurile despre cat ar dura o discutie intre Piersic si Iohannis se intampla acum live la Cotroceni

Posted by Andrei Tiut on Tuesday, 15 March 2016


Intalnirea din maestrul Piersic si presedintele Iohannis este una istorica. Nu s-au intalnit doua persoane, ci doua mari...

Posted by Alin Bogdan on Tuesday, 15 March 2016


Avem singurul presedinte din Romania afiliat si tamaiat la Antena3.

Posted by Doru Șupeală on Tuesday, 15 March 2016


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
15738 vizualizari
  • +24 (50 voturi)    
    un diletant (Miercuri, 16 martie 2016, 0:10)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    sau un antenist care ne-a tras teapa. Am stat pt. el ore intregi cu un copil mic la coada. Am scapat de unul, a venit altul, dar scapam noi si de el in 2019
    • +6 (34 voturi)    
      pai da (Miercuri, 16 martie 2016, 0:27)

      NL [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Pai da, ca sintem ca broastele testoase, traim 300 de ani, ne permitem sa facem experimente. Azi il votam pe unul care nu prea corespunde, ce mare chestie? Peste 5 ani il votam pe altul, care e un pic mai ok. Nu e nici el 100% ok, dar n-are a face, mai cheltuim inca 5 ani si mai vedem noi dup-aia.
      Cea mai mare prostie e sa nu votezi pentru ca nu ai pe cine. Nu ai pe cine, du-te si anuleaza votul, sampileaza-i pe toti.
      A doua mare prostie e sa votezi raul cel mai mic, caz in care se aplica prima regula: decit sa votezi raul cel mai mic mai bine ii votezi pe toti.
      • +4 (12 voturi)    
        daca-i fi (Miercuri, 16 martie 2016, 7:57)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui NL

        mama omida ai sti dinainte ce le poate pielea candindantilor.
        cum nu suntem clarvazatori, iei de bun ce poti sti la momentul respectiv.
        ca ulterior iti dai seama ca te-ai inselat (mai mult sau mai putin), asta-i farmecul vietii. si nu poti decat la tura urmatoare sa faci alta optiune, c-asa-i in tenis si in democratie.
        cat despre johanis, a3 i-a dat un pupic dupa ce acesta a mangaiat-o pe crestet pentru banala problema administrativa cu mutatul in alta casa.
        • +2 (12 voturi)    
          Nu e chiar asa (Miercuri, 16 martie 2016, 15:30)

          lucus [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Nu mă uit la TV. Nu știu dacă K.I. merge pe la antene dea el declarații, dacă se îmbrățișează cu Gâdea, se pupă etc. NU CRED! Dar, cred că exagerați cu articolele, comentariile și insultele la adresa domnului președinte.

          ”De remarcat apropierea tot mai puternica a postului lui Voiculescu de Iohannis.” - Cum mai exact se remarcă aceasta apropiere tot mai ”puternică”? Repet, se pupăcesc cei doi? E Iohannis zi de zi la Gâdea sau Badea în emisiune? Aa.. a zis că e o „banală problemă administrativă”. Și tocmai pentru că a fost banală, antenele au reușit în mai puțin de 9 luni(cum cerșeau ei) să se care, cu tot circul lor. Apoi v-a spus că a înțeles mesajul. Dacă nu comenta nimic pe subiect, spuneați că nu îi pasă, dacă spunea că aveți dreptate, cei de pe fb, ați fi spus că e ipocrit. A spus doar că a înțeles, ceea ce proabil a și făcut.

          L.T. - de la el a început revoluția? Cam mult spus. Că el a fost picătura care a umplut paharul, da. Dar ce rol a avut el? Au fost SUTE și MII de oameni persecutați pentru credință sau idei diferite față de partid. Bafta lui a fost că povestea lui nu s-a terminat ca la ceilalți(dispărut/executat/închisoare) si că oamenii, sătui de comunism s-au mobilizat, la cazul lui. Dar el nu are NICIUN merit, putea fi oricare altul. A fost el! No, ce facem, să aducă ugurii peste noi si să mai facă un stătuleț prin ținutul secuiesc, nu?

          Stimabililor, Klaus Iohannis nu e perfect și nici slab. În contradicție cu majoritatea celorlalte comentarii îndrăznesc să spun că K.I. a fost unul din cei mai buni președinți ai țării(Băsescu e celălalt) pentru SIMPLUL fapt că a numit un om deosebit, cu bun-simț, compenent în funcția de prim-ministru. Deci, pe lîngă toate gafele, K.I. are două MARI plusuri: justiția e pe drumul cel bun, funcționează(deocamndată) și un om precum Cioloș e premier(deocamndată). Dacă lucrurile astea se mențin, da, l-aș vota a doua oară.
          Iar a3, manipulează chiar prin declarațiile pro-Iohannis. Iar majoritatea mușcă ezitare..
          Vă salut
          • +4 (6 voturi)    
            scuzați, greșeli de tehnoredactare (Miercuri, 16 martie 2016, 15:36)

            lucus [utilizator] i-a raspuns lui lucus

            „Nu știu dacă K.I. merge pe la antene SĂ* dea el „
            „ Iar majoritatea mușcă FĂRĂ ezitare..”
      • 0 (10 voturi)    
        ... de fapt... (Miercuri, 16 martie 2016, 9:05)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui NL

        ... cine chiar este indreptatzit sa mearga la Zidul Plingerii este multzimea de votantzi pro Iohanis.
        Oricum pe acest cetatzean eu l-am votat de doua ori : prima si ultima data .
      • +7 (11 voturi)    
        n-ați înțeles că nu mai prinde abureala asta? (Miercuri, 16 martie 2016, 10:16)

        zet [utilizator] i-a raspuns lui NL

        Acum vreo 5 ani chiar credeam că sunt reali ăștia cu anularea votului. De când au apărut tot felul de dovezi (mai mult indirecte, dar au și astea greutatea lor) că mișcarea este sponsorizată de psd, tratez comentariile astea ca ceea ce sunt, propagandă. Dacă am avea sistem de vot în care voturile anulate se numără și pot anula alegerile dacă sunt majoritare atunci ideea ar fi perfect logică. Dar în sistemul electoral românesc cei care își anulează votul votează bine mersi cu răul cel mare. Totuși între răul cel mare și răul cel mic, de ce mama naibii aș prefera răul cel mare? Dacă ar fi să aleg între incendiu și inundație la mine acasă, de ce aș alege incendiul? după inundație mai repari, mai schimbi un covor, dar după incendiu trebuie să îți construiești altă casă. Deci?
      • -3 (7 voturi)    
        buna observatie (Miercuri, 16 martie 2016, 10:59)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui NL

        as mai adauga o idee.daca urmarim cu atentie nivelul presedintilor din 90 pana acum o sa realizam cu tristete,ca actualul este cel mai slab,
        singururele capitole la care sta bine fiind genunchii si calatoriile.

        pana si criminalul ala de ilici stia mai bine politica decat ioahnis tours
        iar cu decoradiada asta nu face dacat sa le dea dreptate ziaristilor nemti si din Tara...un patachin!
        de fapt cine conduce Romania?!
        ciolos?
        • 0 (6 voturi)    
          imi cer mii (Miercuri, 16 martie 2016, 12:41)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Point

          de scuze, dar pe miluta emil constantinescu, nu-l poate intrece nimeni.
          va fi vesnic cel mai slab presedinte al Romaniei.
          • +1 (3 voturi)    
            poate (Miercuri, 16 martie 2016, 13:16)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            insa milica era macar bine intentionat.si mai ales nu-si baga consoarta in prim plan.
            uitasem de el...
      • +7 (7 voturi)    
        pai nu (Miercuri, 16 martie 2016, 12:05)

        dudu51 [utilizator] i-a raspuns lui NL

        in nici un caz sa nu stampilati pe mai multi; asta e metoda celor din comisii de a anula voturile pentru candidatii car nu au reprezentanti in respectivele comisii, de regula cei din partidele neparlamentare. Magaria se petrece in prima jumatate de ora dupa ce se inchid urnele cand, sub diverse pretexte, nu se permite accesul observatorilor in spatiile de deschidere a urnelor si numarare a voturilor. Asta se intampla, fara exceptie la absolut toate alegerile si aproape la toate sectiile de votare. urmarit si veti vedea ca 4-6% din voturi sunt anulate: acesta este motivul principal (85-95%). Altfel, stampilarea in prostie pe buletine n-are nici o semnificatie. Singura rationala este ca respectivii electori n-au ce face, isi risipesc timpul...
        PS Enuntul este rezultat din experienta proprie.
    • -2 (12 voturi)    
      daca n-ai cascat ochii.... (Miercuri, 16 martie 2016, 1:11)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      casca ochii sa nu casti punga
      asa e proverbul in varianta necenzurabila
      • +3 (9 voturi)    
        Problema e mai veche (Miercuri, 16 martie 2016, 9:28)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        si tine si de alternative.
        De prin 89 incoace oamenii au crezut ca e suficient sa aleaga impotriva celui care intruchipa raul la acel moment.
        Asa ne-am ales cu Iliescu, Basescu, Iohannis.
        Am auzit oameni strigand de prea multe ori "ne-am trezit" ca apoi, la scurt timp sa isi dea seama ca au facut gafe de proportii alegand ceea ce era planificat tot in laboratoarele secrete ale sistemului. Mai stiti cu cata usurinta si detasare si-a recunoscut Ponta infrangerea de nu le venea sa le creada antenelor ?

        Pe scurt, nu e suficient sa votezi alternativa la sistem, trebuie sa iti si creezi alternativa, altfel vei vota un surogat creat tot de acel sistem si care nu va tine niciodata cont de indiviizi. Cum sa ii explici asta lui nea Ion de la tara care crede ca face revolutii cu stampila ?
    • +15 (25 voturi)    
      Per total sunt multumit de Iohannis (Miercuri, 16 martie 2016, 9:53)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Dincolo de greselile lui pe ici pe colo, eu per total sunt multumit de Iohannis.
      Motivele sunt:
      1. Ciolos e prim ministru
      2. Kovesi e sef la dna
      3. Ungureanu sef la sie
      4. Momentul colectiv a fost gestionat f bine
      5. A intors multe legi dubioase/populiste

      Principalele prerogrative ale presedintelui sunt niste numiri de persoane in functii, iar aici nu am ce sa-i reprosez.

      Ca e tranta cand vorbeste asta stiam dinainte sa-l votez. Tocmai d-aia ii si spun consilierii sa stea mai bine pe Facebook.
      Bineinteles ca mi-ar fi placut un presedinte carismatic, sa ti fie drag sa-l asculti, mai ca Obama, care sa inspire etc. Dar asta e nu le putem avea pe toate.

      Ganditi-va ca putea fi Ponta presedinte, numai cand spun asta ma trec fiorii.
      • -2 (12 voturi)    
        Inseamna ca te multumesti cu foarte putin ! (Miercuri, 16 martie 2016, 11:38)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        "Principalele prerogative", pe langa numirea guvernului, se regasesc in domeniul politicii externe si al apararii.
        Iohannis e paralel cu numirea lui Kovesi la DNA, doar daca n-o fi fost vreo cabala impotriva sefei DNA pe care a dejucat-o Neamtul si n-am aflat noi de ea. Iar in legatura cu viitoarea numire, asta-i cum se spune la sah, "mutare obligatorie."
        "Ungureanu sef la SIE", da-mi voie sa fac o gluma : nu stia pe altul in locul lui. Ungureanu
        mai fusese acolo, stia cu ce se mananca functia aia, era liberal de-al lui (deci loial) si ce-i mai important, nu s-a intamplat nimic nasol in primul mandat al lui MRU, ca sa poata constitui un obstacol pt a doua numire.
        Momentul "Colectiv" a fost gestionat bine ? In masura in care Iohannis nu a facut nimic deosebit fata de ceea ce se face de obicei in astfel de situatii, da , a fost bine. Care-i meritul lui in gestionarea situatiei ?
        "A intors multe legi dubioase". Dar nu pe toate !
        Legea pensiilor nesimtite ale parlamentarilor, de exemplu nu a intors-o.
        Din punctul meu de vedere, singura lui realizare pare a fi numirea lui Ciolos ca Prim ministru, dar ATENTIE, in masura in care Ciolos va rata, va fi si piatra de moara care o sa-l duca la fund, pt vecie (adica, ioc ! al doilea mandat.)
        • +6 (10 voturi)    
          Bun (Miercuri, 16 martie 2016, 13:14)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Nici in domeniul politicii externe si al apararii nu am ce sa-i reprosez.
          Daca Iohannis avea alta agenda, Kovesi nu mai era primea alt mandat. Punct. Ar fi avut sustinerea unui parlament intreg, stim de ce.
          La fel si mediatic. Asa ca mutarea nu era chiar "obligatorie".
          Dspre MRU, esti un pic haotic in idei, dar trag concluzia ca esti de acord ca fost o numire buna.
          Despre colectiv: pai meritul lui tocmai asta este, ca a facut "ce se face de obicei in astfel de situatii" in sens pozitiv.
          A luat pozitii bune, a adus societatea civila la consultari, a calmat spiretele, a numit un guvern bun.
          Despre Legea pensiilor parlamentarilor, te anunt ca Iohannis a trimis-o la reexaminare dar i-a venit inapoi si, dupa cum stim, nu mai avea incotro.
          De curiozitate, ai iesit in strada sa protestezi impotriva legii pentru a pune presiune pe parlament sa nu o retrimita? Probabil ca nu.

          Deci de fapt vad ca esti de acord cu mine.
          • 0 (4 voturi)    
            Domnule cred ca suntem oameni seriosi amandoi ! (Miercuri, 16 martie 2016, 16:20)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            "Daca Iohannis avea alta agenda..." Pai putea sa aiba alta agenda ? Ar mai fi fost el candidatul liberalilor la prezidentiale ? In Parlament sta baza lui Iohannis ? Iar acum sa nu credem ca Latrinele si Ghitza TV inseamna media romaneasca.
            Cat priveste Legea pensiilor parlamentarilor, cum nu mai avea incotro ? Nu mai exista Curtea Constitutionala ? Daca legea ajungea pe rolul CC, aceasta ar fi declarat-o neconstitutionala , avand in vedere ca incalca art 16 alin. 1 din Constitutie.
            Da, asa este sunt de acord cu Ungureanu, dar din alte motive decat Iohannis. Neamtul, daca avea doi Helvigi, pe unul il punea unde este acum, la SRI iar pe al doilea, fii sigur ca l-ar fi preferat lui MRU, indiferent de calitatile si experienta acestuia,net superioare celor ale lui Helvig. Neavandu-l, s-a multumit cu MRU.
            In ce priveste "Colectivul" va ramane "celebra" si totodata nefericita exprimare a lui Iohannis. Atat ! Iata, de ce raman la parerea ca, totusi te multumesti cu prea putin de pe urma lui KWI.
            • 0 (2 voturi)    
              daca suntem seriosi (Miercuri, 16 martie 2016, 17:16)

              vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              ai putea sa eviti intrebarile retorice.
              "Pai putea sa aiba alta agenda ?" Da putea.
              "Ar mai fi fost el candidatul liberalilor la prezidentiale ?" Evident ca da, PNL e aproape la fel de corupt ca PSD.
              "In Parlament sta baza lui Iohannis ?" Pe asta n-o inteleg.
              "Latrinele si Ghitza TV inseamna media romaneasca?" Inseamna o buna parte, vezi audiente.Dar si pentru b1 sau Realitatea Kovesi e un ghimpe.
              Despre Colectiv, eu stiu ca celebra exprimare a fost "coruptia ucide". ceea ce este adevarat.
              • 0 (2 voturi)    
                Uite, evit intrebarile retorice (Miercuri, 16 martie 2016, 19:22)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

                si te intreb, asteptand de data asta un raspuns : de ce eviti sa recunosti ca Iohannis putea sa trimita legea pensiilor speciale ale parlamentarilor la Curtea Constitutionala, motivul fiind evident - ti-l repet - neconstitutionalitatea legii, care incalca art 16 alin.1 din Constitutie NB Guvernul Ciolos a sesizat CCR cu privire la neconstitutionalitatea legii pensiilor speciale ale primarilor si consilierilor iar Curtea i-a dat dreptate. Motivul principal invocat de Guvernul Ciolos- art 16 alin 1 din Constitutie.
                • 0 (0 voturi)    
                  probabil asa e (Joi, 17 martie 2016, 10:01)

                  vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  iohannis cat si guvernul au evitat sa conteste la ccr. Nu stiu de ce, din cate am citit se pare ptr ca nu avrut conflict direct cu parlamenmtul.
                  In fine, oricum nu mi se pare o tema chiar atat de arzatoare, adica nu e vreun pericol asupra finantelor tarii.

                  Iar eu nu zic ca iohannis nu trebuie criticat, bineinteles ca trebuie.
                  Eu sunt printre cei care si-ai luat like-ul inapoi de pe Facebook.
      • 0 (8 voturi)    
        ...boala tipica a romanului ... (Miercuri, 16 martie 2016, 12:12)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        ... '" Mai rau sa nu fie ! " .
  • +27 (27 voturi)    
    sinteti rai (Miercuri, 16 martie 2016, 0:20)

    NL [utilizator]

    Numai in pielea lu' Arsinel sa nu fii acum.
  • +19 (23 voturi)    
    :) (Miercuri, 16 martie 2016, 0:38)

    ampersand [utilizator]

    Cred ca Florin Piersic e singurul eveniment pe care iohanis nu-l poate urmari cu mare atentie :D
  • -3 (9 voturi)    
    pai nu erau psd-isti? (Miercuri, 16 martie 2016, 0:48)

    robotel corporatel [utilizator]

    pai tin cu psd sau nu?
  • +1 (21 voturi)    
    Antena 3 2 1 (Miercuri, 16 martie 2016, 0:52)

    mavis [anonim]

    Pai Iohannis a fost condamnat in instanta pentru uz de acte false si trebuie sa returneze 2 case, una in valoare de 320k euro. Pe cine putea Antena 3 4 5 sa linga daca nu pe unul de-al lor.
  • +12 (24 voturi)    
    Pe zi ce trece,....... (Miercuri, 16 martie 2016, 3:52)

    gigiN [utilizator]

    .....preocuparile lui Klaus se indeparteaza tot mai mult de ceea ce am sperat ca va face Presedintele pe care l-am votat (este adevarat,din lipsa de alternativa !).
  • -9 (19 voturi)    
    La ultimile 3 scrutinuri prezidentiale n-am (Miercuri, 16 martie 2016, 6:22)

    xrogo [utilizator]

    votat pe candidatul care a iesit pana la urma presedinte,si nu mi-a parut rau,observ,cu satisfactie ca la aproape toti cunoscutii si postacii de aici le pare rau ce au votat,trageti concluziile !!!
    • -5 (11 voturi)    
      aceeasi situatie si la mine (Miercuri, 16 martie 2016, 9:37)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      si culmea e ca plangaciosii dau vina pe aia care au pierdut alegerile :))
      din 7 alegeri prezidentiale 4 au fost castigate de dreapta si 3 de stanga
      dar tot stanga e vinovata de situatia tarii si tot dreapta voteaza
      astia fac acelasi lucru sperand sa aibe alt rezultat :))
    • +9 (15 voturi)    
      Suntem impresionați de clarviziunea matale (Miercuri, 16 martie 2016, 10:25)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Să înțeleg că era mai bine să devină președinte un mafiot sinistru, mitoman, descreierat, ticălos, corupt, hoț, populist, care de când face politică diseminează ura de clasă și frica, doi monștri care pot duce un popor în colaps?
      Și b) dacă ne pare rău de ceva, ne pare rău că Iohannis se duce încet și sigur tot mai aproape de Ponta :))! Dacă l-am fi votat pe Ponta, ghici ce: președintele ar fi fost din prima secundă identic cu Ponta :))).
      Deci și după 1 an, și după 5, și după 10 o să îmi pară bine că nu l-am votat pe Ponta, orice tâmpenii ar mai face ficusul ăsta retardat de Iohannis. Dacă prin absurdul absurdului și ironia totală a karmei în 2019 o să avem iarăși în turul 2 Iohannis și Ponta, toți ăștia nemulțumiți de Iohannis vom merge în disperare de cauză să votăm jos Ponta!
      • 0 (0 voturi)    
        Înseamnă că aveţi ... (Joi, 17 martie 2016, 14:25)

        Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui zet

        ... idei puţine, dar fixe.

        Să negi evidenţa mi se pare culmea absurdului, dar în fine ...

        În orice caz, în psihiatrie, chestia asta are o denumire spicifică.
    • +3 (5 voturi)    
      Dar in 1996 ? (Miercuri, 16 martie 2016, 13:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Nu erai major ? Sau inca nu-ti cristalizasesi optiunile clare de stanga ?
      PS. Una peste alta, nu esti ca pustii astia care te-inconjoara Mazeta, Gustav 555, Jack Alphonse. Tu esti matur.
  • +3 (9 voturi)    
    Florinel"ofiterul",nu l-a pupat pe frunte si pe K (Miercuri, 16 martie 2016, 6:22)

    Plagarus [utilizator]

    Onorul asta a fost exclusiv pt. nea Nelu !
    • +1 (1 vot)    
      Cam shuie poza (Miercuri, 16 martie 2016, 12:46)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Dupa cum arata parca ar fi dupa un shpritz.Poate ca Florinel l-a pupat si-n frunte dar nu chiar in fatza steagurilor prezidentziale cotroceniene.
  • +7 (15 voturi)    
    hiena isi alege alta prada (Miercuri, 16 martie 2016, 7:43)

    rov [utilizator]

    L-au vazut usor vulnerabil in aceasta perioada si l-au luat sub "protectia" lor, in latrina aia mizerabila...
    Daca sta mult cu ei prinde miros.
  • +13 (17 voturi)    
    Romania (Miercuri, 16 martie 2016, 8:12)

    V. Veroiu [utilizator]

    Romania Lucrului bine urmarit. Cu atentie bine urmarit.
  • +4 (18 voturi)    
    Farmacia inimii (Miercuri, 16 martie 2016, 8:43)

    ucunaucu [utilizator]

    Pe cand decoram si farmaicia Catena domnu presedinte? Si formatia Azur din Galati ca au lansat Se marita Mona mea. Si care se canta la Radio ZU adecatelea tot la Varan in trust.
  • +8 (10 voturi)    
    Felicitari decoratilor! (Miercuri, 16 martie 2016, 9:08)

    dinica [utilizator]

    Foarte bine. Ne-au facut viata mai usoara.
    Trebuiau sa dispara ca Iolanda Balas si sa fie medaliati postmortem?
  • +1 (13 voturi)    
    ! (Miercuri, 16 martie 2016, 9:45)

    Kpriciu [utilizator]

    Nu va reuși sa-si termine mandatul, în ritmul asta.
  • 0 (12 voturi)    
    deci, pe ziaristul "german"... (Miercuri, 16 martie 2016, 10:31)

    Gheorghescu [utilizator]

    ...de la Der Spiegel il cheama Keno Verseck.
    Acu inteleg de ce s-a umflat cand a fost atins Laszlo Tokes.
    Asa cum nu s-a umflat nimeni de la Der Spiegel la prostiile adevarate ale lui Klaus. Fiindca retragerea ordinului lui Tokes a fost cam primul si singurul lucru bun pe care l-a facut ficusul de la Cotroceni.
    Intre noi fie vorba, ar cam trebui as terminam cu ipocrizia cu lovilutia, sa spunem clar ca rolul agentului Tokes a fost de marioneta trasa de sfori ca sa declanseze miscarea populara menita a-l da jos pe Ceausescu si atat.
    Pentru asta nu era cazul sa fie decorat, mai ales prin prisma activitatii lui antiromanesti ulterioare. Dar de, cineva trebuia sa se legitimeze ca emanatie a revolutiei si nu il putea ignora pe Tokes.
    • +3 (3 voturi)    
      keno verseck (Miercuri, 16 martie 2016, 11:28)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

      keno verseck nu este nume unguresc. am un coleg maghiar și l-am întrebat acum, mi-a garantat că nu e unguresc, și mai mult, în mod sigur nu există maghiari care să fi poarte numele ăsta, pentru că e caraghios și greu de pronunțat pentru un maghiar, keno se citește kenio și sună identic cu kenyu care înseamnă ușor, simplu :)), s-ul se citește ș și ck de la sfârșit nu are noimă, ori e c și se citește ț ori e k și se citește c. Deci cum nu există români care să se numească ușurel popesțu, tot așa nu există maghiari care să se numească keno verseck
    • -4 (6 voturi)    
      Bine spus! (Miercuri, 16 martie 2016, 12:03)

      mikef [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

      Bine spus!
    • +1 (5 voturi)    
      Retragerea decoratiei era o mutare obligatorie ! (Miercuri, 16 martie 2016, 13:22)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghescu

      Nu putea sa o refuze. Nu avea motiv. Asa ca eu unul nu as pune retragerea ordinului la lucruri bune. E un lucru normal : nici bun , nici rau. Asa incat eu inca nu am gasit ceva bun facut de Iohannis in mandatul asta
      PS. Poate totusi numirea lui Ciolos ca PM. Dar lucrul asta e cu dus si intors pt ca daca Ciolos rateaza, atunci Iohannis isi marcheaza cel mai mare autogol din scurta lui cariera politica, autogol care il scoate de pe terenul politicii si-l face sa priveasca alegerile prezidentiale din 2019 ca simplu chibit !
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 16 martie 2016, 10:43)

    John.Doe [utilizator]

    If you can't beat them, join them.
  • -1 (3 voturi)    
    Ah, da... (Miercuri, 16 martie 2016, 11:48)

    marki [utilizator]

    Fix pentru asta l-am votat:
    -să „urmărească cu mare atenție și îngrijorare” (din fotoliul facebook) filmul (grotesc, adeseori) al evenimentelor de pe scena politică. Fără să-și exprime vreodată vreo părere competentă, fermă.
    -să semneze fără să crâcnească orice document i se pune sub ochi.
    -să ofere decorații unor persoane mai mult decât dubioase (excepțiile întăresc regula!)
    -și, nu în ultimul rând, să călătorească, să călătorească și iar să călătorească...
    Păi, nu? Să ne relaxăm un pic, monșer! Pe banii fraierilor, desigur. Care fraieri, chiar au crezut că va urma o politică... „altfel”. E timpul să cutreierăm lumea la care am visat în viețile noastre anterioare. Ajung atâția ani de stres, de eforturi supraomenești în care am strâns (ce mai contează că prin fraudă?) colecția de „căsuțe” cu care ne mândrim...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă