VIDEO Traian Basescu, dupa intalnirea cu liderii Miscarii Populare: Vad fundatia ca pe un partener care sa ma sprijine

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 7 aprilie 2013, 18:35 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a declarat, duminica, ca va participa la intalnirile Miscarii Populare, daca va fi invitat, exprimandu-si speranta ca organizatia il va primi in randurile sale, dupa incheierea mandatului la Cotroceni.  El a participat la o intalnire cu cei din echipa de conducere a Miscarii Populare, la un restaurant din Bucuresti, dupa ce fundatia s-a lansat oficial.

"Eu am convingerea ca aceasta fundatie va reusi sa creeze presiune chiar pe partidele politice. Daca la un moment dat va fi o fundatie in care membrii ei ajung la concluzia ca este bine sa se transforme in partid politic, de ce nu? Dar, in ceea ce ma priveste, eu nu mai am nevoie de partide in momentul de fata. Chiar dezavuez mesajele dragute transmise de Videanu, de Anca Boagiu si de Vass, ieri, de la Conventie. Parteneriatul meu cu ei s-a incheiat, iar ce am vazut ieri la Colegiul PDL-ului mi-a confirmat ca am facut foarte bine ca am incheiat aceasta colaborare. Ei sa-si vada de politica lor, aici discutam despre o fundatie care vrea sa antreneze alte categorii de oameni decat pe cei care sunt in actualele partide", a declarat presedintele dupa intalnire.

Cei din echipa de conducere a Miscarii Populare s-au intalnit "la cafea" cu presedintele Traian Basescu, despre care presedintele fundatiei, Marian Preda, a spus ca este tatal spiritual al Miscarii. Pagina de Facebook "Alaturi de presedintele nostru" a postat o fotografie de la intalnire, fara a preciza unde a fost facuta, ci doar descrierea: Presedintele la discutii cu liderii ,,Miscarii Populare"

Consilierii prezidentiali Cristian Diaconescu, Daniel Funeriu, Sebastian Lazaroiu, Bogdan Dragoi, purtatorul de cuvant al presedintelui, Bogdan Oprea, precum si presedintele Miscarii Populare, Marian Preda si Elenina Nicut, Georgeta Condur si Radu Borza, membri ai fundatiei, sunt cei care se afla la masa.

"Sper ca Miscarea Populara sa ma primeasca (...) Oricand ma vor chema pentru conferinte, intalniri, voi participa. Voi fi implicat in tematica fundatiei", a declarat presedintele, la plecarea de la restaurantul unde s-a intalnit cu reprezentantii fundatiei "Miscarea Populara", potrivit Mediafax.

Presedintele spera ca "nucleele judetene" ale Miscarii se vor organiza "cat mai repede" si crede ca aceasta va avea sucees pentru ca "oamenii nu vor mai fi interesati" de promisiunile electorale ale partidelor.

"Vad fundatia ca pe un partener care sa ma sprijine" si care "vrea sa antreneze alte categorii de oameni" decat partidele, a mai spus presedintele Basescu.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12111 vizualizari

  • -3 (27 voturi)    
    bate campiii ..... (Duminică, 7 aprilie 2013, 18:52)

    costica [anonim]

    Chiar nu a inteles ca numele Traian Basescu nu mai este suficient ca sa faca ceva, ca promisiunile alea cu SA TRAITI BINE s-au transformat in saracie pentru majoritatea romanilor, ca aroganta si sfidarea din partea PDL si a lui Basescu le-a ajuns romanilor, ca a trimis-o la Brusselles pe incompetenta de fiica-sa desi la fiecare aparitie fatuca arata ca este o analfabeta fiica de Presedinte, ca a promovat incompetenti la fel ca PSDul dinaintea lui, ca nici urma de competenta sau de meritocratie(de ex, a promovat-o pe Roberta Anastase in fruntea camerei Deputatilor desi nimic nu o recomanda, la fel cu madam Udrea(cred ca pentru astea 2 plus EBA a platit cu varf si indesat Traian Basescu in fata romanilor!), ca in timp ce romanilor le aplica masuri de austeritate clientela lui portocalie se imbogatea si isi sporea conturile, casele, masinile concediile de lux, ca in timp ce amaratii de romani mor cu zile in spitalele romanesti el si bogatii lui merg la Viena la AKH, ca romanii pe care i-a jignit in 2010-2011 la fiecare aparitie TV(incepand cu pensionarii, medicii, politistii, profesoriii, "mamicutele cu bebelusi", bugetarii, politicienii - desi si el e politician si analfabeta de EBA!!) nu-l mai vor....
    Traian Basescu este terminat politic, iar increderea pe care a avut-o din partea romanilor in 2004 s-a terminat, el NU a demonstrat ca a facut ceva pentru viata romanilor, dimpotriva a ramasa celebra ironie prezidentiala SA TRAITI BINE (???!!!) !!!
    Oricum, este disperat ca a fost tras pe dreapta de PDL prin alegerea lui Blaga iar din 2014 nu are ocupatie, nu-l vad plimband caruciorul cu nepotica(nepotelul) prin Bucuresti....
    Cat priveste MP asta a lui, intreb: MP asta care maine poimaine se va face sigur partid va lua din voturile si-asa putine ale dreptei formate din PDL sau FC a lui MRU sau NR a lui Neamtu ?!
    Ha, ha, ha !!!!
    • -1 (21 voturi)    
      Vremea lui Basescu a apus (Duminică, 7 aprilie 2013, 19:51)

      verdeata [anonim] i-a raspuns lui costica

      asta refuza el sa inteleaga si rau face natiunii noastre prin faptul ca vrea sa monopolizeze dreapta si ideea de dreapta. El, venit din FSN-PD, el groparul CDR, el impreuna cu Cristian Diaconescu venit din FSN-PSD-partidul lui Oprea nu stiu cum se cheama. Pai, astia doi numai prin trecutul lor si compromit orice idee de dreapta, vor face numai rau celor autentici de dreapta (care NU sunt insa in niciun caz MRU, Forta Civica, PDL actual). Eu vad in dreapta oameni curati precum Monica Macovei, Morar, Funeriu (a propos, de ce vreti sa va compromiteti dle Funeriu alaturi de strigoii astia?), chiar daca acestia (Macovei, Morar, Funeriu) nu s-ar implica in politica, ii mentionez ca exemple.
      L-am sustinut repetat pe Basescu, dar scrasnind pentru ca nu am avut alternativa, insa din momentul in care a facut pactul cu Ponta impotriva interesului national, vremea lui a trecut si Basescu trebuie sa iasa de pe scena politica.
      Romania are nevoie vitala de un partid de dreapta autentic, nu facut din reziduurile stangii vopsite. In acest partid Basescu nu poate avea niciun loc, ar fi ca locomotiva care trage invers decat cea din capul trenului.
      Ajunge!!
      • -4 (8 voturi)    
        mai draga (Duminică, 7 aprilie 2013, 22:30)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        cum vad io dreapta, sunt numai trei posibilitati:
        cacarita, blegita sau, in cazul cel mai bun
        basita.
      • +4 (4 voturi)    
        Basescu nu a fost in FSN (Luni, 8 aprilie 2013, 5:02)

        redmc [utilizator] i-a raspuns lui verdeata

        E adevarat ca a devenit "de dreapta" pe parcurs insa Basescu nu fost niciodata in FSN. S-a lansat direct in PD cand acesta era despartit de PDSR-ul lui Nastase si Iliescu.
        • 0 (0 voturi)    
          ce gluma :) (Miercuri, 10 aprilie 2013, 6:31)

          unu [anonim] i-a raspuns lui redmc

          Traian Băsescu, președinte al României (2004-prezent), deputat ales din partea FSN (1992-1996)

          nu ca ar cont...
    • +7 (11 voturi)    
      just don't worry, (Duminică, 7 aprilie 2013, 21:03)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui costica

      be happy !
      stai sa vina la putere usl'amul, ca cand o veni, din secunda doi se schimba tot. :))
      lapte si miere pe santuri si dumbovita.
      si cainii cu covrigi in coada, de la primaru' demolescu mitica sorinel.

      cat despre bruksal, reprezentarea, sunt altii mai neaveniti. care n'au avut curaj sa deschida gura nici gramat nici agramat.
      ca cum ar fi: jiji, vagim tudor tribunelu', ala de la pesede de tot iese ca paduchele in frunte la latrine, madam niculai, sotiile a doi oameni importanti din stat, al doilea si al patrulea. de fapt al patrulea se vrea primul.
      pai daca e vorba de familii, mai familie ca sarbu/tonta, cumetrit cu ghinararu oprea si cu maioru de la sri , ce zici ?
      sau cacarau fin de paturiciu, sau chitoiu lui ruseanu, etc.
      usl'amul este o afacere de familii, una grande famiglia !

      hai, meri si plangi pe la alte mese !
      cum ziceam, va repereaza dottore si cacarau, de tot ce'a stricat base.
      si, cum se canta in zona flocorica a ing. zgornea: foaie verde si'un dudau, o sa fie si mai bine !
    • +4 (4 voturi)    
      un sofism politic perfect (Luni, 8 aprilie 2013, 0:12)

      un dac [utilizator] i-a raspuns lui costica

      nea Costica, ce zici matale acolo e adevarat, dar uite si partea cealalta a adevarului, mai mare zic eu:

      1. eba e varza, a fost clar ajutata de Base, dar ce ne facem cu Jiji, alt europarlamentar, care a fost urcat la rang de sef peste comisia juridica de astia care au luat locul pdl-ului. sau crezi ca jiji este mai breaz ca eba? eu cred ca dimpotriva. este clar mai penal.
      2. austeritate in tara, bogatie in portofelele portocalii. iarasi perfect adevarat. dar acum ai senzatia ca oamenii o duc mai bine, iar pesedistii mai prost decat pedelistii? dimpotriva din nou. austeritatea aia, chiar daca aplicata doar prostimii, ne-a ferit in mod sigur de situatia din grecia, cipru etc. mai exact a amanat aceasta situatia, ca astia de acum fac tot posibilul sa ne omoare.
      3. roberta a furat multe voturi, ponta a furat multe pagini. dragnea a furat multe voturi, antonescu a furat multe prezente la serviciu. cat despre udrea, oricand iti demonstrez ca a fost mult peste ce va fi vreodata grapini.
      4. dar cel mai tare m-a deranjat chestia cu "mamicile cu bebelusi". uiti in mod voit probabil ca socialistii astia nenorociti de acum au avut tembela lege cu 8 milioane pentru mame...o crima care nu facea nimic altceva decat sa mareasca o populatie conlocuitoare. Nu e drept nici acum, dar e muuuuuult peste nemernicia cu 8 milioane si este bazat pe schimbarea facuta de pdl.

      In rest, cum am zis, ai perfecta dreptate cu tot ce zici, pacat ca in Romania trebuie sa traim prin comparatie. Si prin comparatie basescu orice face este peste acesti nemernici de stanga falsa. Ce stanga e aia in care oamenii mor de foame? Ce stanga e aia in care oamenii trebuie sa plateasca un numar istoric de taxe? Mai grav este ca nu se intrevede nicio speranta.
      • -2 (2 voturi)    
        dacu' cu adevaru' (Luni, 8 aprilie 2013, 10:48)

        get [anonim] i-a raspuns lui un dac

        Ia uite-l mah, adevaru' gol golut. Si eu care il cautam de atata vreme. Noroc ca ne-ai deschis tu ochii.

        1. Jiji nu a fost (im)pus europarlamentar cu sprijinul cuiva (e.g. a lu' tata preshe). Iar daca oamenii au ajuns sa aleaga pe jiji impotriva mult mai competentilor contra-candidati portocalii ar trebui sa iti spuna ceva.

        2. Nu stiu daca oamenii o duc mai bine sau nu. Cert e ca unele salarii au revenit la nivelul dinainte. Cert e ca am avut crestere economica anul trecut. Cert e ca salariul mediu net este peste cel de anul trecut. Cert e ca acum platim oale sparte pentru milioane de eur blocate din "greselile" celor dinainte.

        3. pentru udrea as prefera o demonstratie ca la carte facuta de dlaf. restul sunt basme.

        4. despre ce lege vorbesti? una de acum 15 ani bazata pe un castig mediu de aproximativ aceeasi suma? Da, daca uiti sa raportezi salariile de acum la cele de acum 15 ani poate ai dreptate, altfel, vorbesti ca sa nu taci. "Mamicutele" cu bebelusi in burta au trebuit sa faca fata toanelor guvernarii tale dragi care a schimbat legea de pe o zi pe alta. Tin minte ca era inghesuiala la avorturi...

        5. Mai sunt cateva puncte despre care ai uitat sa te exprimi: scaderea slariilor cu 25% la toti bugetarii, tva +5 procente peste noapte, credit de 20 miliarde de EUR pentru "investitii", sute de km de autostrazi, sute de sali de sport, bazine, patinoare exact acolo unde "trebuie". Astea sunt doar cateva exemple de competenta.

        PS1: nu stiu cum evaluezi tu pe unu fiind deasupra celuilalt dar propunerea mea e sa dai jos ochelarii de cal. Nu conteaza cine e peste cine, conteaza ce face pentru tara.

        PS2: speranta ne-intrevazuta de tine se refera la revenirea prietenilor tai la putere? Tara aia in care oamenii mor de foame nu a aparut peste noapte. La fel si taxele.

        PS3: poate cauti in dex definitia sofismului. Nu de alta dar desi nu pari a o cunoaste, il folosesti cu spor

        Sa traiesti bine!
        • +2 (4 voturi)    
          ce? (Luni, 8 aprilie 2013, 11:39)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui get

          cine a impus-o mai pe Eba? Eba nu a candidat pe listele PDL, a fost candidat independent. Pe liste au candidat nevestele lui Ponta si Antonescu. Asadar a fost independent, a iesit ca asa au vrut oamenii, exact ca in cazul lui becali, restul sunt pure speculatii.
          2. unele salarii au revenit la nivelul de dinainte. asa este, asta era trendul, asta facea si Ungureanu inainte de a fi dat jos. Ce uiti dumneata este rata inflatiei, alimentele s-au scumpit cu mult peste marirea UNOR salarii.
          3. e suficient sa cauti statistici cu numarul de turisti intrati in RO si evolutia acestui numar pe ani. Odata cu venirea Udrei acest numar a fost pe trend ascendent.
          4. e vb de faptul ca se stimuleaza natalitatea haotic, cand incepi sa dai bani doar ca sa faci copii atunci tiganii sunt primii pe lista.
          5. am vazut aeroportul otopeni extins in mai putin de 2 ani si la un pret corect. am vazut centura bucurestiului dezvoltata, a clujului, autostrada soarelui. adu-ti aminte cine a semnat contractul cu bechtel. adu-ti aminte de ce a fost nevoie de reducerea de 25%, a fost nevoie pt ca Tariceanu crescuse salariile pe ultima suta de metri a guvernarii sale tocmai cu intentia asta, cine venea dupa ar fi fost nevoit sa scada salariile pt ca nu erau bani iar prostovanii (scuza-ma ca-ti zic asta) nu vor intelege decat ca Boc le-a scazut salariile nu ca oricine ar fi fost le-ar si scazut pt ca erau oricum marite aiurea.
          • 0 (0 voturi)    
            mda... un nou exemplu (Miercuri, 10 aprilie 2013, 7:03)

            unu [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            de sofism perfect.

            1. Atat sotia lui Ponta cat si a lui Antonescu sunt politiciene de multa vreme. Comparatia cu analfabeta prezidentiala este mai mult decat deplasata.

            2. ungureanu nu vroia sa dea inapoi nici macar banii luati ilegal de la pensionari (platiti de ponta acum), ce sa mai vorbim de mariri salariale. Ce uiti dumneata este ca rata inflatiei a fost determinata de marirea TVA! verifica te rog valoarea inflatiei si coroboreaz-o cu TVAul

            3. eu nu vorbesc de turisti, vorbesc de utilizarea fondurilor. ii astept pe cei de la dlaf sa faca lumina acolo unde dna nu pare a fi capabila

            4. vorbe aiurea... stimularea natalitatii la alte clase sociale, facuta de tariceanu, a fost modificata de boc. culmea, socialistii astia de acum au refacut o parte din veniturile oferite in prima lege.

            5. Romania nu e Bucuresti! Marea parte a autostrazii Soarelui a fost gata in 2004. Chinuiala de prin 2011 pentru finalizarea unui tronson e egala cu 0. Si chiar daca contractul cu Bechtel a fost semnat de Nastase, restul modificarilor care au dus pretul acolo sus au fost facute de cei ce au urmat.
            Oamenii stiau ca o reducere de costuri e necesara. Prostovanii nu au inteles ca acel imprumut era menit sa ascunda aceasta necesitate. Tot prostovanii nu au inteles ca existau si alte metode pentru a face reducerile, metode prin care nu toti sa fie afectati in aceeasi masura (si cei buni si cei mai putini buni). Prostovanii il considera pe boc cel mai bun premier..
  • -4 (28 voturi)    
    alimente infestate (Duminică, 7 aprilie 2013, 19:30)

    Mazeta [utilizator]

    Ar trebui să se sesizeze Autoritatea Sanitară în acest caz. Mișcarea Populară este un amestec periculos din carne de porc și reziduuri de cal mort. Una scrie pe etichetă, altul este conținutul.
    • +4 (14 voturi)    
      Vodka (Duminică, 7 aprilie 2013, 19:56)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu v-ati saturat mah sa n-aveti si voi o simbata sau o duminica libera? Pff, ce sunt in stare sa faca unii pentru o litra de vodca.
    • +8 (14 voturi)    
      Sunt periculosi inteleg... (Duminică, 7 aprilie 2013, 20:08)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de esti asa activ.

      De ce nu esti la fel de activ pe subiecte economice: Mechtel, Oltchim, TVA la paine, etc....la "succesele" marete USL carevasazica.

      Pardon, tie iti place doar "politica". Ma scuzati, ma scuzati domnule politruc!
    • +6 (8 voturi)    
      Sigur, (Duminică, 7 aprilie 2013, 20:20)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu ai dat definitia usele?!
      Prea semana cu tabloul zilelor noastre!
  • -4 (16 voturi)    
    Era mai bine ... (Duminică, 7 aprilie 2013, 19:55)

    Tati [anonim]

    Era mai bine sa fa ca o fundatie pentru ajutorarea copiilor cu probleme,pentru cei cu boli incurabile,in general pentru cei cu probleme deosebite...Pacat ca in tot mandatul sau ,NIMENI din familia sa nu a facut vreo fundatie cu scopuri caritabile, asta aratand poate ceva privind egoismul si indiferenta lor...
    Fundatiile politice sunt doar niste masti pentru interese viitoare subintelese...
    Pacat ca a stat,el si familia lui, zece ani fara sa lase o urma umanitara...
    • -2 (8 voturi)    
      o familie unita (Duminică, 7 aprilie 2013, 22:51)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Tati

      La case mari, inclusiv regale, partea femeiasca se ocupa de acte de caritate si patroneaza activitati umanitare. Madam Basescu are treaba sa produca inghetata, sa calareasca, iar IQ-istele familiei se ocupa de SUV, penthouse si alte mangleli. Nici n-ar trebui sa avem mari asteptari, destul de neciopliti.
  • +6 (16 voturi)    
    Chiar este o alternativa ALTFEL... (Duminică, 7 aprilie 2013, 19:59)

    alinutza [anonim]

    Mi se pare ca este cea mai buna mutare pe care putea sa o faca Base!
    Eu cred ca o sa ma alatur lor....imi plac oamenii destepti, cu idei noi....Doamne ajuta!
    • 0 (0 voturi)    
      ruga implinita (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:11)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui alinutza

      Doamne-Doamne o sa te ajute, certamente, fata mosului. Cel putin pina in decembrie 2014.
  • -3 (15 voturi)    
    Reforma incepe la birt. Se stie. (Duminică, 7 aprilie 2013, 20:22)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Iata marea reforma a dreptei incepe inca o data. Si tot la birt. Birtul s-a schimbat dar nu si reformatorul sef. Acest nomenclaturist apolitic al politicii din ultimii 40 de ani (20+20), care tot reformeaza si tot reformeaza si tot nu se mai satura. De reforma, binenteles.
    • +7 (9 voturi)    
      dreapta este a imm-istilor (Duminică, 7 aprilie 2013, 21:17)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      birtu' e un imm
      dreapta la birt, stanga la grivco.
      la birt se discuta, la grivco se dau directive obligatorii.

      cam asta este politichia de dumbovitza.
      stanga condusa de mari mosieri si burgheji, burghezo mosierimea lui ilici, iar dreapta de bujetari, dar nu saraci.

      la o bere se mai dezleaga limbile.
  • -2 (10 voturi)    
    QUO VADIS MISCAREA POPULARA?! (Duminică, 7 aprilie 2013, 20:33)

    father nicky [utilizator]

    Insistenta cu care liderii "numiti"(de catre cine si pe ce criterii?) ai asa numite Miscari Populare, declara si sustin ca ei "nu fac politica"(deocamdata!), ma fac sa fiu sceptic in ceea ce priveste scopurile si obiectivele acestei miscari! Faptul ca domnul Cristian Diaconescu, actualmente consilier prezidential, dar cu un "background" si un "traseu" politic(sinuos&ezitant!) binecunoscut, a pus capat interimatului sau " pasand" functia domnului decan Marian Preda, care "a fost numit"(de catre cine?) sa "managerizeze" aceasta "constructie" ciudata, despre care stim ceea ce nu este si nu vrea sa fie, dar foarte putin, spre deloc, ce isi propune sa fie si sa faca! In rest, vorbe frumoase ce suna frumos din coada, fara solutii concrete si fara idicarea precisa si clara a scopurilor, mijloacelor(inclusiv cele financiare!) si cailor&metodelor de urmat!
    Proiectul "MISCAREA POPULARA" a fost initiat de omul politic Traian Basescu si "mosit" de consilierii sai, toti avand CV-uri si o "coloratura" politica! Trebuie sa fi un "disperados" neinformat ca sa crezi ca o "miscare" fie ea si "populara", care se declara apolitica, fara doctrina si ideologie, va putea sa faca ceea ce afirma ca vrea sa faca! Toti acesti domni, in frunte cu Traian Baseascu, trebuie sa costientizeze ca vremea "entuziasmelor revolutionare" de tip APACA a trecut de mult si "majoritatea" neimplicatilor politic si neparticipantilor la vot este stabila, constanta si chiar in crestere! Aceasta "mare muta" va fi greu de convins si de urnit doar cu lozinci si bune intentii, mai ales ca romanii au "invatat" pe propria piele ca POLITICIENII sunt niste lupi in piei de oaie, iar POLITICA este asa cum a zis presedintele Ronald Reagan!
  • -2 (14 voturi)    
    sper (Duminică, 7 aprilie 2013, 20:41)

    antitot [utilizator]

    Sa te sprijine si dupa gratii.
  • -2 (14 voturi)    
    Isi creaza front de lucru (Duminică, 7 aprilie 2013, 20:55)

    finutza [utilizator]

    Mai exact, va porni o campanie impotriva tuturor politicienilor din postura de membru al unei fundatii apolitice, care reprezinta pe cei peste 50% din cetatenii care nu se duc la vot (asa s-a exprimat azi).
    Gargara pe fata! Demagogie crasa! Fiindca, sa nu uitam, el este intaiul... politician al tarii! Ajuns presedinte ca membru al unui partid politic, sustinul ori de cate ori a fost nevoie, de acelasi partid politic (si, Doamne, de cate ori a fost nevoie sa fie sustinut...), iar acum... o apuca pe urmele Maicii Tereza!
    • +1 (7 voturi)    
      atentie, antibasismul nu te scuteste de ortografi (Duminică, 7 aprilie 2013, 22:53)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      finutzoo, iti dau voturi pozitive ca esti antibasista. Dar asta nu te scapa de pacatul agramatismului...
      • -2 (2 voturi)    
        Agramatism? (Luni, 8 aprilie 2013, 9:54)

        finutza [anonim] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

        Da, recunosc greselile strecurate (litere lipsa sau tastarea vreunei litere alaturate celei corecte), dar chiar agramatism?
        Oricum, iti multumesc pentru sesizare! Si-mi cer scuze pentru greseli.
        • 0 (0 voturi)    
          retractez (Marţi, 9 aprilie 2013, 12:15)

          Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Da, draga mea, flexiunea verbului "a crea" pune probleme complicate multora. Tastarea nepotrivit cu un singur "e" sau cu doi "e" inseamna nestapinirea gramaticii, nu neatentia tastarii. Poate ca am fost cam aspru/a cu "agramatismul", imi cer iertare si retractez. La urma urmei, ma indigna mult mai mult "agramatismul" redactorilor decit al comentatorilor.
    • +4 (4 voturi)    
      tanti (Luni, 8 aprilie 2013, 11:42)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      ca sa faci treaba trebuie sa te murdaresti pe maini. faptul ca Basescu a intrat in politica este de apreciat, nu te poti lupta cu sistemul decat din interiorul sau. Ca el face sau nu asta e alta discutie insa sa spui ca cineva nu e bun doar pt ca a intrat in politica asta e pura demagogie. Oamenii trebuie sa se implice, ce poti face doar daca stai de pe margine? Trebuie sa intre cati mai multi oameni in politica pt a avea o alternativa reala.
      • -3 (3 voturi)    
        M-ai inteles gresit (Luni, 8 aprilie 2013, 12:06)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Sunt convinsa ca daca te intereseaza destinele acestei tari si vrei sa pui umarul la a le rezolva, doar ca politician poti realiza asta. De aceea mi se pare gargara si demagogie ceea ce incearca sa faca acum d-l Basescu, fiindca promovandu-si o platforma despartita de politica (zice el, dar cine-l crede?), spera sa atraga cel putin atentia (daca nu admiratia si sprijinul) celor care sunt satui de politica. A si spus-o, vrea sa atraga populatia care nu voteaza (mai mult de 50% din total).

        Mai sus nu am spus ca e o rusine sa fii politician, dar sa arunci cu noroi in politicieni, cand tu esti presedintele tarii, mi se pare jenant!
        • +2 (2 voturi)    
          o observatie (Luni, 8 aprilie 2013, 15:53)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          gargara? pai asta fac toti politicienii. ce zici de USL care in opozitie fiind critica tot ce facea Boc, PDL iar acum, la putere fiind, fac ceea ce criticau ei in opozitie. te-am observat si esti foarte critica cu Basescu in schimb foarte intelegatoare cu mincinosii astia de la usl. toti sunt hoti dar ca la usl n-am vazut.
          • -2 (2 voturi)    
            Nu urmaresti cu atentie (Luni, 8 aprilie 2013, 18:33)

            finutza [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            Critic si USL-ul, mai ales partea social-democrata a uniunii, si in special pe Ponta de cand s-a apropiat pe fata de Basescu (pana acum tot speram sa fie doar o banuiala). Asa ca raman... ce eram de mult, o liberala.
            • +1 (1 vot)    
              Basescu (Luni, 8 aprilie 2013, 19:16)

              luciaS [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              e problema nu? Vezi ca ai fixatii
              • -1 (1 vot)    
                Fixatiile pot fi... (Luni, 8 aprilie 2013, 20:03)

                finutza [utilizator] i-a raspuns lui luciaS

                ... in ambele sensuri. Vezi sa nu te numeri printre ceilalti.

                Incerc sa fiu echilibrata, dar recunosc ca d-l Bsasescu nu prea-mi da posibilitatea sa fiu astfel...
  • -1 (13 voturi)    
    Cu alte cuvinte... (Duminică, 7 aprilie 2013, 21:15)

    Radu I [utilizator]

    „un partener care să mă sprijine s-o sprijin pe fetița lu' tata” (care tocmai a bătut din picior că mai vrea un mandat de europarlamentar)”.
    He-he, nu sunteți deloc subtil, domnule președinte!
    • 0 (0 voturi)    
      adica (Luni, 8 aprilie 2013, 21:49)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Radu I

      Realizezi ca esti penibil cu obsesia asta a ta antibasescu?
      deci problema Romaniei e ca este EBA europarlamentar? Nu Oltchim, nu Bechtel, nu vanzarea Petrom, nu amanarile la infinit din procesele de coruptie, nu inflatia, nu somajul?
  • 0 (8 voturi)    
    Vede pe dracu... (Duminică, 7 aprilie 2013, 23:00)

    bigbrother [utilizator]

    Asta vede. Bai fratilor, eu l-am sustinut pe Base, nu mi-e rusine sa o spun. Am considerat ca a fost raul cel mai mic..pacat ca am ajuns sa votam asa, dar asta e situatia.

    Si va spun drept: in continuare cred ca am facut bine. Dar increderea mea in Base e la cote minime. Pe asta pare ca a inceput sa-l doara la basca de tot ce inseamna tara asta, de tot ce se intampla. Din cand in cand se mai trezeste dimineata si arunca un ochi prin tara..si adoarme la loc.

    Evident, nu mai vreau sa fie nebunia de anul trecut, dar nici nu vreau sa las USL sa se declare castigatoare. Poate cineva il trage de maneca pe Base si ii aduce aminte ca inca mai este presedintele acestei tari si are niste responsabilitati. Cum se spune, a intrat in hora, sa joace pana la capat.
  • -1 (5 voturi)    
    zi-i pe nume (Duminică, 7 aprilie 2013, 23:57)

    jackalphonse [utilizator]

    o vad ca pe o catapulta personala


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by