Cezar Preda despre acuzatiile USL privind neparticiparea la referendum: Ipocrizie, Iliescu, Nastase, Tariceanu si Voiculescu au sustinut acelasi lucru in 2007

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 24 iulie 2012, 19:44 Actualitate | Politic

Prim-vicepresedintele democrat-liberal Cezar Preda a sustinut, marti, intr-o conferinta de presa, ca reactiile liderilor USL la decizia PDL de neparticipare la referendumul din 29 iulie reprezinta "o ipocrizie fara margini", in conditiile in care Ion Iliescu, Dan Voiculescu si Adrian Nastase au cerut romanilor sa nu partice la referendumuri, in trecut, relateaza Agerpres.

"In ceea ce priveste reactiile la decizia Partidului Democrat Liberal vedem o ipocrizie fara margini a politicienilor care ocupa spatiul politic romanesc de 20 de ani. Intai as putea sa va spun ca este o reactie de frica ca romanii nu vor valida initiativa celor 256 de parlamentari", a declarat prim-vicepresedintele PDL.

Cezar Preda a amintit in acest context o declaratie facuta de fostul presedinte Ion Iliescu: "Ce spune Ion Iliescu pe 30 octombrie 2007 la referendumul asupra modului la care-si aleg romanii parlamentarii: 'Eu personal nu voi vota la referendum. Asta o spun de pe acum. Si indemn chiar la boicotarea acestuia pentru ca vreau sa ne concentram atentia asupra alegerilor pentru Parlamentul European care sunt foarte importante pentru ca ne consacra statutul de tara membra a UE'. Domnule Iliescu si acum e mai importanta pentru romani stabilitatea si mai putin mofturile si pofta domnului Antonescu si domnului Voiculescu", a comentat prim-vicepresedintele PDL.

Preda a amintit si o declaratie din 2007 a fostului premier Calin Popescu-Tariceanu.

"Ce spunea domnul Tariceanu in data de 16 februarie 2007 vizavi de acest referendum pentru alegerea parlamentarilor: 'Totul se poate narui in mai putin de trei luni, daca intreaga clasa politica, incepand cu Traian Basescu, are impresia ca orice altceva este mai important decat alegerile pentru Parlamentul European'. Domnule Tariceanu putem spune astazi asa: totul se poate narui in mai putin de trei luni daca intreaga clasa politica, incepand cu Antonescu, Ponta, Voiculescu, are impresia ca orice altceva este mai important decat stabilitatea ei si iesirea din criza", a afirmat liderul democrat-liberal.

Cezar Preda a mentionat totodata o declaratie a lui Dan Voiculescu din acelasi an, 2007. "Domnul Voiculescu spunea asa in 25 noiembrie 2007: 'Eu nu merg la acest referendum pentru nu are rost. Avem deja o lege a votului nominal, e un referendum fara rost'. Domnule Voiculescu, astazi putem spune asa: astazi nu mergem la referendum pentru ca nu are rost. Avem deja un presedinte. E un referendum fara rost", a continuat Preda.

El a reprodus si o declaratie din 2007 a lui Adrian Nastase. "La referendumul lui Basescu nu ma duc. Astazi este valabila urmatoarea propozitie: la referendumul lui Voiculescu nu ne ducem", a adaugat prim-vicepresedintele democrat-liberal.

Cezar Preda a adaugat, in acest context, ca politicienii romani uita foarte repede ce au spus in urma cu nu mai mult de cinci ani.

"PDL astazi si-a exprimat optiunea: nu doreste sa legitimeze acest referendum inutil, pentru ca el nu este impotriva presedintelui Romaniei, ci este pur si simplu dorinta de a pune mana pe institutiile statului a domnului Antonescu, Ponta si Voiculescu", a adaugat prim-vicepresedintele PDL.

Acesta a precizat totodata ca Partidul Democrat Liberal a decis sa nu mai participe prin reprezentantii sai la emisiunile Antena 3.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2841 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Care este frecventa anuntarii prezentei duminica? (Marţi, 24 iulie 2012, 19:54)

    Miky60 [utilizator]

    Care este frecventa legala si democratica a anuntarii prezentei la vot duminica? Ca sa stim pe la or 20:00 daca este pericol sa se faca baremul, sa venim la vot sa impiedicam comunistii sa revina la conducere.
    • -10 (12 voturi)    
      Ce fricosi sunteti (Marţi, 24 iulie 2012, 20:42)

      padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Halal, sunteti asa de fricosi, mor de ras. Sunteti asa de fricosi ca sunteti in stare sa stati acasa toata ziua urmarind din ora in ora prezenta la vot si in cazul in care se depaseste baremul sa mergeti de-a valma pe ultima suta de metri sa votati. Imi provoaca rasul. Bai oameni simtatici... acum nu se voteaza Crin Atonescu sau Ponta...acum se voteaza daca mai vrem cu Basescu sau nu. La alegeri alegeti cu cine vreti voi, dar Basescu ne vandu la FMI, dadea Rosia Montana si lasa Chevron sa faca ce vrea in tara daca nu iesea lumea in strada, desfiinta niste spitale, murira niste insi in fata spitalelor, desfiinta niste scoli, niste mii de copii merg km zilnic sa ajunga la scoala, manca niste sute de miliarde si nu construi un petec de autostrada, se aruncara un ins de la balconul Parlamentului ca nu mai putea suporta mizeria in care e obligat sa traiasca, lasa niste multi pensionari si muncitori fara salarii, pensii.... si multe alte, asta in timp ce ne rade in nas, se plimba cu Udrea, o pune pe Anastase sa numere stramb...etc etc etc
      • -6 (6 voturi)    
        Rusine baseilor (Marţi, 24 iulie 2012, 22:23)

        padre_cosmin [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Vo sunteti pe sistemul sa moara capra vecinului, nu aveti pic de solidaritate cu cei care practic au murit in fata spitalelor inchise, de tinerii someri, de generatiile de copii pe care sistemul Basist le scoate din ce in ce mai prost pregatite. Radeti de cei care pica BAC-ul si grohaiti in fata televizorului nestiind ca vina sa apartine si voua si mie si profilor si nu in ultimul rand Guvernului. O sa ne ducem dracu' ca tara si ne-o meritam. De 20 de ani de zile ne batem in piept pentru 2 ramuri ale FSN: PSD si PDL care ne-au dus tara la ruina. Haideti acum sa dam jos cu Basescu si apoi sa votam pe cineva care NU a mai facut politca pana acum si nu a trecut niciodata printr-un partid cu vechime de 20 de ani. Altfel sa va fie de bine, drogati-va in continuare cu bas de la Basescu.
      • +3 (3 voturi)    
        mai flacau (Marţi, 24 iulie 2012, 22:57)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        eu imi dau numele, adresa si nrul de telefon ca sa ma intilnesc cu tine. Ai curaj, sau doar dai din clanta ca sa-ti dea voiciorescu leii devalorizati?
        Repet, hai sa vedem cit de curajos esti.
      • +5 (5 voturi)    
        Sa mori de ras... (Miercuri, 25 iulie 2012, 0:00)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui padre_cosmin

        Pai daca te facem sa razi, tot e bine. Din partea voastra numai jale e.

        Daca nu ai aflat, aici nu este un referendum in care se voteaza daca mai vrem sau nu cu Basescu, ci un referendum in care "unii" au "hotarat" ca Basescu a incalcat Constitutia si se voteaza aceasta problema: sunteti de acord ca Basescu a incalcat Constitutia si trebuie demis, sau nu?

        Ori daca tu imi arati care legi din Constitutie au fost incalcate si cum au fost incalcate, eu ma duc la vot si votez "NU".

        Pana atunci, daca zici tu ca se voteaza daca mai vrem sau nu Basescu, eu iarasi ma duc la vot doar daca in fiecare an se va proceda la fel cu fiecare presedinte: verificam anual, prin referendum, la sfarsitul anului, popularitatea presedintelui in functie. Mi se pare corect si trebuie facuta o lege care sa precizeze acest lucru si iti promit ca ma voi duce de fiecare data.

        In rest, razi acolo pana mori.
    • +3 (3 voturi)    
      Cantonat in sloganuri.... (Marţi, 24 iulie 2012, 20:49)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Uite,itzi promit.
      Monitorizez atent prezenta la vot.
      Sunt,fara gluma,intr-o comuna...
      Nu ca tine pe alte meleaguri...
      Daca prezenta depaseste 50% te anunt!
      Unde?????
    • +5 (5 voturi)    
      Nu va conta prezenta (Marţi, 24 iulie 2012, 23:07)

      LaurentiuVasiescu [anonim] i-a raspuns lui Miky60

      cine va numara buletinele va decide si cate voturi au fost, chiar daca nu se duce nimeni ...
  • +6 (12 voturi)    
    toti o arunca pe voiculescu.. (Marţi, 24 iulie 2012, 20:04)

    exilatul [utilizator]

    dar dupa mine, pe primul loc in aceasta mascarada se afla iliescu si nastase, care prin marioneta pontapaste incearca sa l debarce pe marinar...in 1965 unii s au folosit de un cismar ca sa ia puterea in pcr ( si deci a tarii ) si sa conduca din umbra...numai ca marioneta de atunci s a intors impotriva lor, mai tirziu...asa se va intimpla si acum ,daca cumva le reuseste ``miscarea`` , in citiva ani copypaste se va debarasa de cei care i au dat puterea acum..
  • +9 (9 voturi)    
    Tombola nesfarsita a politicii romanesti (Marţi, 24 iulie 2012, 20:08)

    Clop [utilizator]

    Este o tehnica de manipulare si da, una ipocrita.

    Hotii care au furat caii de la carul democratiei romanesti si care de pe cai, calare, striga hotii.

    Problema este ca romanul de rand uita repede ceea ce n-ar fi trebuit sa fie uitat si, de asemenea, poate fi cumparat foarte usor cu promisiuni si kkt-uri de campanie la tipla; pentru ca nu are verticalitate si pentru ca este spalat zilnic pe creier de catre televiziunile care-i servesc flecareala necesara si nu informatie.
  • -4 (4 voturi)    
    Ce simpatici sunteti voi, PDL-istii (Marţi, 24 iulie 2012, 20:50)

    padre_cosmin [utilizator]

    Sunteti simpatici si amuzanti si sa mor, daca ar fi un show de TV tara noastra, m-as uita cu drag, dar din pacate traiesc in show-ul asta si e tragi-comic. Cum sa chinuiti voi sa va ascundeti in spatele baremului cand doar saptamana trecuta Basescu al dvs. se batea cu pumnul in piept, hahaia si zicea ca "el nu vrea sa se ascunda in spatele unui artificiu politic si ca vrea ca lumea sa vina la vot..." iar azi o da la intors, gasi scuza perfecta, ca referendumul ar fi trucat si ce face el? Pai in loc sa trimita o armata de observatori cum ar face orice om normal, alege sa nu trimita pe nimeni si sa indemne electoratul sa nu se prezinte la vot, exact invers a ce zicea saptamana trecuta. Cum puteti oameni buni sa credeti in omul aceta, va rog frumos, spuneti-mi si mie, va implor... Asta in 2009 ne spunea ca "Romania refuza sa intre in criza si nu are nevoie de imprumutul la FMI", nu trecura nici 2 sapt, nici nu venira alegerile si ne vandu complet la camatari, mai trecu nu multa vreme si aflaram ca avem suta de miliarde datorie la camatarii astia, se jura ca salariile si pensiile nu vor fi taiata, trecu iar o sapt. doua si zise ca taie salariile si pensiile ca sa nu mareasca TVA-ul dar nu trecu mult si il mari si pe ala. Voia sa vanda Rosia Montana si sa lase Chevronul sa faca ce vrea aici in tara noastra. Oameni buni, asta e un TRADATOR. Cum puteti si cum putem sa fim atat de orbi, spuneti-mi si mie, va rog?!
  • -3 (3 voturi)    
    Nu inteleg comparatia... (Marţi, 24 iulie 2012, 21:16)

    OrlyOpinions [anonim]

    Deci baietii mai sus amintiti au sustinut si incurajat participarea la referendum iar cu 5 zile inainte de acesta s-au razgandit si au decis sa il boicoteze?
    Si mai este o problema, prin boicotare dl. viitor fost presedinte incearca sa se asocieze cu cei care nu vor sa vina la referendum din diverse motive, si sa impacheteze acest lucru cum ca cei care nu au venit sa voteze clar ma vor si ma iubesc, iar in cazul in care nu vin la vot 50% +1, clar devine reprezentantul mult iubit al majoritatii si are legitimitatea poporului.
    • +3 (3 voturi)    
      Pai comparatia asta nu e pentru oricine.. (Miercuri, 25 iulie 2012, 0:55)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui OrlyOpinions

      E pentru cei care gandesc. Pai au sustinut referendumul pana acum, cand hotii de la USL au schimbat repede regulile referendumului, ca sa poata frauda mai usor. Ce sa mai sustii acum cand totul e clar?...
  • -3 (3 voturi)    
    partea misto e ca nu ma intereseaza (Marţi, 24 iulie 2012, 21:16)

    cosminrs [utilizator]

    in 2007 Basescu spunea ca e imoral sa indemni la boicot.
    Nu ma intereseaza ce spun unii sau altii.. penibil e ca fiecare incepe sa zica "e ok ce fac eu ca au facut'o si altii".
    SI asta nu a fost niciodata o scuza si nici nu o sa fie. Nu ma intereseaza din partea cui vine..
  • -4 (4 voturi)    
    Incepe curatenia (Marţi, 24 iulie 2012, 22:35)

    valdi [utilizator]

    Hai ca incepe curatenia Felicitari lui Ponta ca nu tine cont din ce partid sunt infractorii A fost arestat un senator PSD, bineinteles omul trecuse de la PDL si e din Giurgiu, evaziune fiscala, Udrea e si ea cercetata si va mai scapa
    • +1 (1 vot)    
      Gresesti (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:39)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui valdi

      Gresestiu, ponta inca nu a reusit sa puna mana pe justitie, actioneaza tot vechea justitie
  • +4 (4 voturi)    
    Good bye Romania! (Marţi, 24 iulie 2012, 23:00)

    valeo [utilizator]

    Romania s-a sfarsit. Poate cea mai infecta clasa politica din istoria cunoscuta a acestei tari da acum masura prostiei, infatuarii, orangutanitatii acestei specii impropriu numita “natiunea romana”. Existenta ei este nociva, maligna chiar, un cancer regional si european. Distruge, provoaca rau, disperare si dispret.
    De aceea, Ardealul si Banatul trebuie sa isi ia un trist, dar necesar ramas bun de la struto-camila numita natiunea romana, amestec incert de iliri (albanezi), valahi, blahi, moldoveni si cine stie ce altii, cu o istorie controversata si confuza. Autodeterminarea economica (preponderent fiscala), socio-culturala si politico-militara a celor doua provincii surori intru europenitate devine imperativa. Nu, nu independenta care poate crea tensiuni inutile intr-o regiune istoric dominata de ura, confuzie si saracie, ci un guvernorat condus de reprezentanti au UE, impreuna cu cei locali. Nu mai are rost ca taxele si impozitele sa paraseasca spatiul intracarpatic, un spatiu exterior, strain balcanitatii. Un Ardeal/Banat prosper, dezortodoxizat, reiluminat de suflul civilizatiei occidentale poate deveni o sora a Sloveniei, a Cehiei, a Croatiei, capabila sa se autodetermine si autogestioneze performant, incat in maximum 10 ani sa fie la nivelul surorilor central europene. Sasii si svabii vor reveni, investitiile straine, mai ales germane, vor creste iar noul teritoriu autonom va capata, prin implementarea principiilor devolutiei, toate atributele succesului in consecinta deciziei intelept luate. Ramane ca moldovalahii sa preia, condusi eventual de un scelerat, Rep. Moldova printr-o invazie-fulger, pe principiul neoantonescian “Basarabia e Romania”, cu gagauzi, rusi, transnistreni cu tot si sa se scufunde in neant si uitare….


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică