Ponta: Este pacat ca, dupa 22 ani, cineva nu pleaca de la putere decat distrugand tara/  Au fost eliminate toate blocajele care ne-au tinut in loc de cand am venit la guvernare

de Corina Ionel     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:26 Actualitate | Politic

Premierul Victor Ponta a declarat, la sedinta executivului de sambata dimineata, ca Guvernul incearca sa contracareze efectul campaniei iresponsabile de denigrare a Romaniei initiata de persoane care castiga mii de euro lunar in Parlamentul European din munca romanilor. Premierul a mai aratat ca este pacat ca, dupa 22 ani, cineva nu pleaca de la putere decat distrugand tara, relateaza Mediafax.

Seful Executivului a mai precizat ca, in urma votului din Parlament de vineri, prin care s-a decis suspendarea presedintelui Traian Basescu, Guvernul poate functiona acum fara blocajele care l-au tinut in loc pana in prezent si fara sa mai aiba tot timpul grija unei plangeri penale, a contestarii tuturor actelor normative adoptate si a sabotajului institutional.

"Acum vom avea eliminate toate blocajele care ne-au tinut in loc de cand am inceput actul de guvernare si cu atat mai mult trebuie sa dovedim ca putem sa functionam intr-adevar fara sa avem tot timpul grija unei plangeri penale - domnul ministru de Externe -, a contestatiilor tuturor actelor pe care le adoptam si a sabotajului institutional", a spus Victor Ponta ministrilor.

Premierul le-a cerut totodata ministrilor sa nu intre in concediu, atentionand ca vor fi organizate si doua sedinte de guvern pe saptamana, si a solicitat acestora sa se ocupe si de alte probleme importante, precum canicula, fondurile europene, medicamentele, Bacalureatul.

Guvernul se reuneste sambata dimineata in sedinta extraordinara, pentru a adopta hotararile de organizare a referendumului de demitere a sefului statului.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

8268 vizualizari

  • +46 (46 voturi)    
    atentie (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:31)

    jon [anonim]

    pe siteul realitatii apare un filmulet clar cu oameni care spun ca sunt plattiti de usl sa strige 3 ore!!!va mai mirati cumva??
    • +37 (37 voturi)    
      Democratia va tinea pe voi in loc (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:35)

      I [utilizator] i-a raspuns lui jon

      In primul rand democratia va tinea pe voi in loc si legile tarii. Acum ca ati inceput sa le faceti praf, puteti intr-adevar sa va puneti serios pe treaba, adica sa va faceti voua treburile...
      • +28 (28 voturi)    
        De acum, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:16)

        patrick_higher [utilizator] i-a raspuns lui I

        ...au liber la furat, la spălat infractori (doar dacă sunt oamenii lor de casă, evident!), la furat, la strivit opoziție, la furat, la dresat presa, la furat, la făcut bășcălie de cei care li se opun, la furat, la luat la mișto opinia publică internațională (ce lmai simplu - prin mii de postaci care au în cap un singur citat: „ia să nu ne mai dea nouă lecții străinii ăștia!”...), la furat... și tot așa, de la capăt.
        De acum, fără nicio opreliște („blocaj”, pe limba lor), la făcut din România cea mai mare țigănie din Europa!
    • +27 (27 voturi)    
      gorilele (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:11)

      elwis [utilizator] i-a raspuns lui jon

      In Bucuresti, Timisoara , Brasov ,Cluj ca si in alte orase- "indemnizatiile" acordate gorilelor revolutionare sau rezervistilor lui Dogaru -in soldaGrivco , plus citeva "creiere odihnite "-contra cost au fost scosi in strada sa anihileze orice manifestatie ! Oare ce zic revolutionarii adevarati ? N-am auzit nici o declaratie de desolidarizare de acesti mercenari ! Ticalosii ! N-au nici un Dumnezeu !
      • +5 (7 voturi)    
        agenturili! agenturili! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:59)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui elwis

        am mai auzit asta. si tot de la comunisti!!!
    • -14 (14 voturi)    
      Filmul e un plagiat ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:55)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui jon

      E un plagiat după videoclipul realizat de mine cu nevastă-mea pe post de reporter. Eram amândoi în cadă iar pentru a simula vacarmul populației revoltate am dat drumul și la duș (atâta m-a dus capul pentru sonor; pentru partea video am folosit o secvență de la expunerea Moaștelor Sfântului Pafnutie la Mânăstirea din Dealul Ascuns pe care am plagiat-o de la soacră-mea - mama mea e atee). Nu spun ce soft am folosit la mixaj pentru că e unul crăcuit. Sau aș putea să-ți spun (pt. că nu am urcat nimic pe NET deci nimeni nu poate demonstra că nu mă laud) dar nu mai are sens.
      Nu are sens pentru că:
      Realitatea bate Filmul !
      De aceea:
      Conform principiului ”Prezumția Nevinovăției” pot să presupun că nu ești PDL-ist spălat pe creier deci aș putea să solicit de la tine același comportament (adică să crezi că nici eu nu sunt PSD-ist spălat pe creier).
      Solicitarea mea ? Încearcă să presupui că dușmanii PDL au ”înscenat” acest filmuleț pentru a compromite USL. E credibil acest scenariu ?
      Scenariul reciproc ar putea fi pus în scenă ?

      Nu-i așa că dacă gândim astfel despre evenimentele din ”piață” atunci mai bine stăm acasă și ne vedem de ”filmulețele” noastre ?

      Nu-i așa că este mult mai eficient să ieșim din casă în ziua votului și să votăm sec și valabil acolo unde ne doare ? Fără regizori, fără scenariști sau securiști.

      Că doar nu (mai) suntem spălați pe creier...
      • 0 (0 voturi)    
        Plagiat (Duminică, 8 iulie 2012, 3:27)

        rares.d [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

        Vorbeste despre plagiat cu Ponta poate sa-ti povesteasca mai multe
  • +31 (31 voturi)    
    Pacat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:32)

    Mihai [anonim]

    Este un mai mare pacat cind cineva care minte si este prins nu are putina demnitate sa isi dea demisia dupa ce a plagiat..dar are scoala lui ilici, nastase, severin, etc...daca ai fi "plagiat" legile din EU si le-ai fi aplicat in Romania de cind ai venit la putere te mai credeam, dar....
  • +41 (41 voturi)    
    Dumnezeule !! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:32)

    Skeptical [utilizator]

    Nu sint limite la nerusinarea acestei capuse care s-a cocotat in augustul scaun odata ocupat de Nicolae Iorga, intre altii.

    Presedintele tarii a "plecat" de la putere?

    Nenorocitule, voi, maruntii cutitari care v-ati aliat sa doboriti un barbat adevarat ati calcat in picioare in mod repetat votul poporului roman care l-a facut pe Traian Basescu presedinte.

    Nu stiti decit sa furati, sa mintiti, sa distrugeti ce au construit altii. Rusine, v-as spune, dar va lipseste organul rusinii.
    • +15 (15 voturi)    
      pontache despre tine vorbesti ??? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:19)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      chiar vreau sa vad cum parasesti tu puterea , asta cit de curind , deja ai inceput sa faci haos in tara .

      Apropo de parasire , cind pleci ia-l si pe adormitu` ala cu tine , treci pe la trezorerie si achita nota de 95 mil lei - cost referendum - , + costul ilegalitatilor facute iar daca mai adaug si devalorizarea euro/leu neam de neamul vostru nu poate achita datoriile .

      Sa nu uit , nu pleca prea departe colegii tai de la procuratura te asteata cu bratarile de inox si urarea " Hai acasa , hai la rahova " .
      Nimeni nu are imunitate pentru incalcarea CONSTITUTIEI .
  • +31 (31 voturi)    
    Infractorii USL (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:32)

    calin [anonim]

    De plecat ar pleca, dar e suficient de responsabil sa-si dea seama si sa avertizeze ca nu poate lasa tara pe mana unor iresponasabili, hoti, repetenti, narcomani.

    Dar to Ponta, te faci tu ca nu intelegi - ca orice infractor inrait dealtfel...
    La cei ca tine nu tine reeducarea ci expulzarea !!!
  • +19 (19 voturi)    
    luati de aici (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:32)

    jon [anonim]

    http://www.realitatea.net/camera-ascunsa-protestatari-platiti-in-piata-universitatii_961923.html
  • +26 (26 voturi)    
    mojic (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:33)

    Mr John [anonim]

    omu asta a ajuns sa traiasca din minciuni si chiar sa creada in ele..sa ma contrazica un psiholog ..ne vedem la referendum..
  • +23 (23 voturi)    
    munca lui Ponta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:33)

    Dan Costea [anonim]

    Munca romanilor, poate, dar in mod sigur nu si munca lui Ponta, caci el a furat.
  • +26 (26 voturi)    
    guvern de mare angajament! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:35)

    RunForest [utilizator]

    cat o mai avea de gand sa se victimizeze? eu am impresia ca omul asta nu are habar cu ce ar trebui sa umple acel 75% din timp. Dupa ce au trecut cu tancul peste tara in cateva zile, basescu e de vina, bineinteles...
  • +28 (28 voturi)    
    comunistule (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:36)

    quetzal [utilizator]

    e pacat ca nici dupa 22 de ani nu ai invatat ca de la putere se pleaca prin ALEGERI nu cand vrea un hot ca tine si ca aia pe care ii aperi;
  • +28 (28 voturi)    
    dottore.... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:37)

    strelka [utilizator]

    dottore, Reteaua te-a facut ce esti acum, ia-te da mana cu chukie si terminat-va treaba: aduceti inapoi vremurile lui nastase cind in justitie se judeca dupa cum suna telefonul
  • -18 (20 voturi)    
    sa recunoastem (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:37)

    Claudiu2 [anonim]

    Tot acuzam PSD-ul. Sunt urmasii comunistilor si totusi cand au pierdut la cateva voturi au plecat de la putere fara a lasa dinamita in tara.

    Nu imi place Basescu ca de fiecare data el are o placa: ori eu ori hotii. Adica daca nu esti cu el esti hot? Mai las-o incolo de prostie.
    • +13 (13 voturi)    
      NU MOR CAII CAND VOR CAINII (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:46)

      pichu [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu2

      Alegerile sunt alea care te determina sa pleci si nu o majoritate conjuncturala incropita pe promisiuni, avantaje personale si amenintari . Asa ca vom merge la referendum acum si la parlamentare la toamna ,, urma alege''!
    • +8 (8 voturi)    
      pro sau contra democratie (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:41)

      RunForest [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu2

      Claudiu, aceasta este alegerea acum. Nu mai are niciun sens sa ne tot uitam in trecut, pentru ca probabil toti au greseli undeva. Dar in acest moment, dupa aceste zile nefaste trebuie sa intelegem cu totii ca nu mai e nimic de joaca in acest joc politic. Se joaca viitorul copiilor nostri. Acum mai mult decat oricand trebuie sa starpim incalcarea legilor, calcarea statului de drept in picioare, decredibilizarea tarii NOASTRE in cateva zile doar. Despre ce tot vorbim aici?!
  • +29 (29 voturi)    
    Imagine (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:38)

    Sani [utilizator]

    Bai Poanta, daca nu reusesti sa faci imagine buna Romaniei in urmatoarea luna propun sa te dai la o parte si sa lasi pe cei care au dovedit putere de convingere (Monica Macovei)!

    Acum pentru USL-asii de bun simt:
    Ar fi de dorit sa nu credeti ca tarile occidentale se lasa manipulate de diversi straini (fie si eurparlamentari).
    Ei au sursele lor specifice, ca de aceea au ambasade!
    Deci, ce zice Ponta este o poveste auzita de la Ceausescu incoace.
    Cam aceeasi poezie ne-o turna si Iliescu dupa mineriade!
  • +18 (18 voturi)    
    se vede ca incep sa faca (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:39)

    selu [utilizator]

    dar numai prostii, intrebarea e de ce le da bani la revolutionreari,multi dintre ei sunt doar niste smecheri (putin spus) care nu fac nimic pentru acei bani si restul populatiei trebuie sa munceasca in locul lor.
    Au zis ca ei nu o sa dea ordonante de urgenta si de cand au inceput guvernarea numai dinastea dau.
    E foarte trist ce se intampla cu cursul euro, se pare ca se duce "" tot mai sus"", o foarte mare problema pentru cei care au credite in euro sau trebuie sa plateasca chiria si asa mai departe.
    Lea scos ochi la bugetari si pensionari cu niste firimituri si acum trebuie sa plateasca mai mult cu 5% curentul si probabil urmeaza si gazul.
  • +17 (17 voturi)    
    O sa curga laptele si mierea... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:40)

    Alex George [anonim]

    Baiete, muzica! Cu cantec, inainte 'ars!
    • +11 (11 voturi)    
      lipsa de robinete! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:01)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Alex George

      mai toti fraierii isi pun robinete de 2 toli ca sa curga mierea USL pe conducte. Ba am vazut si cerere de umbrele mari, mari ca sa-i protejeze de ploaia de carnatzi USL din cer.
  • +20 (20 voturi)    
    mitomanule, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:40)

    Ronis ot Astria [utilizator]

    mai taci drac' din gura!
    NU exista rau mai mare decat ai facut tu & somnorila, impreuna cu penalii numiti parlamentari.
  • +21 (21 voturi)    
    wtf (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:43)

    freedomforall [utilizator]

    Deschid si eu netu' sa citesc stirile,iar prima stire vine cu o enormitate mai mare decat casa hotilor...scuze Palatul Parlamentului,Bai nene,baiatul asta nu are simtul ratiunii chiar daca prostiile lui prind la unii romani ,o sa primeasca de la europeni exact ceea ce merita!CE PANARAMA DE OM!!!!
  • +19 (19 voturi)    
    este grava mineriada actuala (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:44)

    nede [anonim]

    este foarte grava actuala mineriada a puterii; si este foarte grav ca statul in momentul de astazi este condus de doi oameni santajabili..dintre care unul acuzat de furt intelectual..asta e foarte grav!
  • +15 (15 voturi)    
    Intrebare intrebatoare (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:45)

    cetateanu_incruntat [utilizator]

    Cata nesimtire aveti voi oare?
  • +15 (15 voturi)    
    Ei in doua luni de (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:45)

    Gabi M [utilizator]

    asa zisa guvernare ne-au distrus statul de drept,ne-au luat speranta de a trai intr-o tzara libera,cu o justitie corecta(chiar si pentru ei,politicieni imbogatiti pe spinarea noastra prin coruptie),cu o massmedia libera careia sa nu i se puna pumnul in gura cum a facut-o de atatea ori pana acum Buhaitul chiulangiu sef Crizel Porumbacu Crin si Copy-paste Victoras!Jos cu ei!!
  • +16 (16 voturi)    
    Interesant (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:46)

    Rasmus [utilizator]

    Gata, guvernul incepe sa lucreze!
    "Guvernul se reuneste sambata dimineata in sedinta extraordinara, pentru a adopta hotararile de organizare a referendumului de demitere a sefului statului."
    Ma intreb ce vor face dupa referendum?!
    • +5 (5 voturi)    
      sa speram ca-si vor scrie demisia (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:44)

      RunForest [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      altceva, oricum nu cred ca stiu a face, desi si pe asta s-ar putea s-o plagieze de undeva..
  • +12 (12 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:47)

    triton [utilizator]

    eu spun ca mai regretabil este ca nu va puteti impune opiniile decit facind abuz peste abuz, transformind un stat de drept intr-o dictatura.
  • +12 (12 voturi)    
    in sfarsit (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:47)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    Ponta admite ca nu pleaca de la putere decat distrugand tara.
  • +12 (12 voturi)    
    este pacat ca (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:47)

    Serban. B [anonim]

    vine cineva la putere calcand pe Constitutie, pe legi, pe Justitie. Plangerile penale se fac pentru ca se comit fapte penale. Veti avea timp domnule Ponta sa aratati tot ce aveti de aratat. Macar se va sti cine e de vina, sau cine e de laudat. Tot nu mergeti sa inaugurati autostrada bucuresti-ploiesti? va e rusine sa va laudati cu munca altora ? ma gandesc ca nu, doar sunteti dottor...
  • +13 (13 voturi)    
    du-te, invartindu-te!!!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:48)

    m_alina [utilizator]

    "Acum vom avea eliminate toate blocajele care ne-au tinut in loc de cand am inceput actul de guvernare .."
    Bun, ponta, sa te vad acum pe cine mai gasesti tap ispasitor; sa vad ce mare branza o sa faci..Eu nu iti dau credit nici cata sanatate mintala ai tu si antonescu, la un loc ( 0, barat).
    Si rogu-te , nu mai vorbi in numele meu; nici tu , nici ''liberalul'' ala retard, nu ma reprezentati;alles klar??
  • +14 (14 voturi)    
    dezgust (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:48)

    laris [utilizator]

    Sila si dezgust. Chiar crezi ca toti suntem spalati pe creier? Hai du-te si canta la alta masa, poate te mai crede cineva...
  • +20 (20 voturi)    
    ai eliminat blocajele? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:48)

    nostradamus12 [utilizator]

    Este foarte adevarat ca presedintele te-a cam blocat in drumul tau spre macelarirea institutiilor statului. Si o va face si dupa ce va reveni. Ti-ai asumat statutul de macelar al democratiei pentru niste politicieni mizerabili precum iliescu&co iar cand acestia se vor duce in pamant tu vei ramane cu mana intinsa prin garile din Paris. Sper ca esti constient ca ti-ai aruncat in aer orice speranta de a mai activa in politica de varf. Si, in plus, usile marilor cancelarii europene sunt inchise pentru tine si antonescu pentru totdeauna. Te vei convinge joi la Bruxelles. Sa fi pregatit pentru cele mai usturatoare palme pe care le-ai luat in viata ta. NU UITA NICIO CLIPA CA BRUXELLESUL NU-I DABULENIUL SI PERSONALITATILE EUROPENE DE ACOLO NU AU NEVOIE DE KILOGRAMUL TAU DE ULEI SI STICLA DE VOTKA! ACEIA SUNT OAMENI CU CARTE SI EFECTIV TE VOR STRIVI.
  • +16 (16 voturi)    
    JOACA TA COSTA 95 MILIOANE LEI (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:49)

    Serban. B [anonim]

    poate in loc sa va ocupati de lucruri marunte construiati o scoala cu banii astia..
  • +15 (15 voturi)    
    AMF (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:51)

    thjokki [utilizator]

    Nu ti-e rusine,plagiatorule da-ti demisia, tu/voi sunteti un obstacol pentru Romania nu Presedintele! NU demiterii!
  • +15 (15 voturi)    
    plagiat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:52)

    serenna [utilizator]

    Ponta a uitat o problema- PLAGIATUL-. In cursul saptamani viitoare parlamentul va initia procedura de suspendare a PRESEDINTELUI INTERIMAR Crin Antonescu
    Sunt jalnici astia
  • +11 (11 voturi)    
    AI AJUNS PRECUM FOTBALISTII (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:54)

    nostradamus12 [utilizator]

    de doi lei care, crezandu-se mari profesionisti, in tara isi fac cresta in par cu apa si zahar si-si etaleaza mandrii gagicile de cartier iar cand pleaca din Romania la alte cluburi mari realizeaza ca locurile pentru personalul de curatenie din vestiare s-au ocupat.
  • +11 (11 voturi)    
    Tot inainte! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:56)

    ikaros [utilizator]

    De acum acum incolo putem incalca toate legile fara nici o grija! Tot inainte tovarasi!
  • +13 (13 voturi)    
    P(ont)uta fripta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:57)

    lobelo [utilizator]

    Omul asta e bolnav.Nici macar in sinea lui nu vede ca e contra curentului. Parlamentarii europeni sunt lichele dar sefii lor domnii Daul, Barosso atunci ce sunt? Sa-i duca si pe d-lor la judecata Parlamentului European ca in Ro orice e posibil. Probabil ca inca nu e multumit cu imaginea de cacao pe care o produce Romaniei. Ca f f clar, Romania nu e tara lui Ponta, Antonescu, Voiculescu et Co. Acesti nemernici nu sunt romani
  • +14 (14 voturi)    
    ******* (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:58)

    Andradda [utilizator]

    Acum e vremea ca USL sa puna mana si pe ce-a mai ramas nefurat de ei. Daca Europa si USA nu isi inaspresc pozitia, USL o sa-si bata joc de Romania in cel mai crunt mod posibil
    Iliescu (prin intermediul lui Ponta) si Voiculescu (prin intermediul lui Antonescu)
    cei doi sefi "oficiali" ai USL nu sunt decat marionetele batranilor din umbra.
  • +14 (14 voturi)    
    'blocajele' ... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:59)

    turistul2 [utilizator]

    le-ai indepartat neconstitutional plagiatorule, tu trebuia sa fii suspendat in locul lui basescu, mincinos si hot ce esti.
  • +15 (15 voturi)    
    si daca toate reactiile alarmante (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 10:59)

    nostradamus12 [utilizator]

    ale liderilor europeni s-ar datora interventiilor presedintelui, precum sugerezi, asta inseamna ca este un personaj politic redutabil cu influenta uriasa, ceea ce ar trebui sa te ingrijoreze pentru ca niciodata un soarece nu a rapus un zimbru.
  • +10 (10 voturi)    
    Acum (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:03)

    Adrian1 [utilizator]

    Acum poate va si apucati sa va prefaceti ca munciti.
  • +11 (11 voturi)    
    Hm (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:04)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Este pacat ca, dupa 22 de ani, vine micul Che Guevara sa ne predea din nou comunismul. Micul Che impreuna cu micul Hitler...
  • +6 (8 voturi)    
    Aleluia! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:04)

    mirona [utilizator]

    In sfarsit puteti face orice vreti, orice abuz fara sa va mai fie teama de nimeni!Ati invins!
  • +13 (13 voturi)    
    Nu zau, mai plagiatorule? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:06)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Cine a plagiat si a mintit o lume intreaga cu lucrarea de masterat? Nu tu mai Ponta, care iti aloci 75% din sedintele de guvern in loc sa te ocupi de tara?
    Vom fi suspendati din UE, fondurile europene ne-au fost taiate, adio Shengen, bani nu sunt, FMI nu o sa ne mai dea niciun ban pentru ca s-au oprit toate restructurarile prevazute, somajul e in crestere, cursul de schimb a explodat, adio investitori!
    Ponta e chemat la ordine la Bruxelles, Marga a fost intors din drum pentru ca Franta socialista "prietena" a lui Ponta i-a anulat intalnirea.
    Ne prabusim, statul de drept e in pericol, la fel toate institutiile statului iar Constitutia e un moft pentru USL.
    Vom ajunge ca Grecia in scurt timp.
  • +12 (12 voturi)    
    informatie (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:06)

    mos ion roata [utilizator]

    Pentru toti micii titulescu : "la putere se vine si se pleaca doar prin alegeri".Cred veti elimina blocaje pana ne veti aduce la sapa de lemn.Noroc ca" eu sunt cetatean european si am drepturi" asa ca voi merge la vot.
  • +10 (10 voturi)    
    Puterea (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:06)

    IlieChirulescu [utilizator]

    Inteleg. Ati eliminat toate blocajele care va limitau obtinerea puterii absolute, inclusiv, blocajele culturale (gen ICR). Ce putere este aceea, daca mai exista un mecanism de verificare sau mentinere a unui echilibru?
  • +11 (11 voturi)    
    dap ... ai dreptate (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:07)

    maryus999 [utilizator]

    dar ai formulat gresit ...
    este pacat ca dupa 22 de la revolutie cineva preia puterea distrugand tara si ignorand constitutia ... fiti fericiti acum nu va mai opreste nimeni si puteti baga pumnul in gura judecatorilor si puteti opri dosarele parlamentarilor cu mari probleme ... acum puteti da linistiti bani la revolutionarii mercenari ... puteti mari salariile bugetarilor ... ehe puteti face multe ... sper sa nu ajunga 6 lei euro pina la iarna ... si mai sper sa nu fim dati afara din ue din cauza voastra stiu ca va sta ca un ghimpe in coaste uniunea europeana si ca ati schimba-o razand cu o uniune mai mica cu ucraina si belarus ...
  • +11 (11 voturi)    
    Ha, ha, ha ... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:08)

    Gambeta [utilizator]

    Mai Toanta de fonduri nu trebuie sa te mai ingrijesti, sunt suspendate toate de la 1 iulie, iar dupa auditul UE, nu veti mai pupa nimic.
    In rest ce sa spun, daca medicamentele au ajuns "problema importanta", atunci, ignorarea decizilor CCR-ului, acapararea abuziva a institutiilor conduse de oameni incomozi sau plagiatul tau, mai magarule, mi se par de-a dreptul "apocaliptice".
    Cat despre "mersul" la munca pot sa te asigur ca daca as merge de doar 2 ori intr-o saptamana, ar fi si ultima.
  • +7 (7 voturi)    
    Blocajele neuronale (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:08)

    bbarbilian [utilizator]

    Din pacate blocajele cauzate de mahmureala de putere, obosirea accentuata a neuronului si vidarea listei guvernamentale dupa suspendarea abuziva a Presedintelui vor ramane mult si bine.
  • +15 (15 voturi)    
    Minciunile lui Ponta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:08)

    praz [utilizator]

    Un om mai pervers si mai mincinos ca Ponta nu am intalnit. De fapt toti politicienii sunt asa, dar Ponta exceleaza. Te minte in fata cu o seninatate cum rar am intalnit. Ce impiedica guvernul Ponta sa-si faca datoria, sa guverneze tara. De fapt pe ei ii intereseaza justitia. In August se termina mandatul lui Daniel Morar si in Octombrie cel al procurorului general. Si pentru ca ultimul cuvant il avea presedintele in numirea celor doi, au facut aceasta mascarada, au adus tara in colaps numai pentru a scapa de Basescu. Dar nu vor scapa. De ce ti-e frica nu scapi.
  • +9 (9 voturi)    
    Lipsa de onoare (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:09)

    obosita [utilizator]

    Mincinos si lipsit de onoare pana si acum! Un om las care s-a ridicat pana la aceasta pozitie lustruind pantofii celor puternici, un om fara merite care sa-l scoata in evidenta, fara o realizare notabila ca profesionst in meseria lui si care a profitat de caderea celor din jurul lui pentru a avansa. Numai ii cand ii vad zambetul ala de copil tampit simt cum mi se intoarce stomacul pe dos. Cine le-a contestat actele normative de pana acum? ce acte normative privind economia au dat si au fost contestate? Chiar crede ca toata lumea se uita numai la A3 si casaca gura la ce spun ei ca la minunea de la Maglavit? Pai daca asta crede inseamna ca este lipsit complet de materie cenusie.
  • +12 (12 voturi)    
    citeste si da mai departe (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:10)

    MountThor [utilizator]

    Va vine timpul pesedisti, voi comunisti si pui de activisti.
    Va vine timpul sa platiti,ca ne mintiti!...
    Va vine timpul securisti, voi turnatori si arivisti.
    Va vine timpul sa platiti , sa suferiti!...
    Va vine timpul analisti si voi lingai propagandisti.
    Va vine timpul sa platiti! scuipati sa fiti!...
    Va vine timpul tradatori, Voi deputati si senatori.
    Va vine timpul sa platiti,chiar umiliti!...
    Va vine timpul infractori,voi impostori,plagiatori,
    Va vine timpul sa platiti,ca ne scarbiti!...

    Ce credeti voi c-ati merita,voi socialisti de mucava,
    De v-ati ales conducator , un impostor?...
    Cand nu veti mai avea scapare ,veti cere mila,indurare.
    Dar josnicia are-un pret, doar crunt dispret!...
    Pe cine credeti ca mai pacaliti, voi,pesedisti nelegiuiti?
    Pe cei ce sunt fara de minte,
    Pe cei ce doar pomeni vor inainte,
    Pe cei ce huzuresc in lene si plang de foame ,la Antene?...
    Pe cei ce-s in a voastra urma si se comporta ca o turma!
    In voi si-n ei sta soarta tarii sau vreo sperant-a bunastarii?...
    In voi,doar niste tradatori,o sleahta de ratati si impostori?
    De comunisti si turnatori,de securisti si infractori...
    Dar vine timpul sa platiti, sa fiti scuipati si umiliti,
    Sa suferiti batjocoriti,
    Ca ne scarbiti!..
  • +10 (10 voturi)    
    Sensul cuvintelor... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:10)

    berger [utilizator]

    Da, Ponta, ELIMINAREA este singura cale prin care tu si rosii tai puteti ajunge la putere. In 45 ati reusit sa eliminati inclusiv poporul roman si sa va instalati cu pusca in mana in fruntea tarii. Masa de manevra pe care ati realizat-o in 60 de ani va mai asculta, sunt multi, sunt lasi, sunt flamanzi si lacomi, sunt asa cum va doriti sa fie votantii vostri. Stiu ca alegerile din toamna nu vor fi alegeri libere, stiu ca veti "elimina" pe toti care va stau in cale, stiu ca veti izola Romania ca sa puteti face eliminarile, pentru ca Romania este a voastra personal.
  • +13 (13 voturi)    
    minti (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:10)

    kostel [utilizator]

    - dar cand ei erau la guvernare si voi va duceati in fiecare zi la curtea constitutionala sa contestati toate legile, nu insemna ca ii blocati pe ei? cum poti sa zici ca acum e bine ca nu mai e nimeni sa te blocheze, inseamna ca admiti ca ai facut un ouci, rasturnare numai sa ai tu liber.
    - dar cand v-ati laut liber cu de la sine putere 2 luni din parlament si incercati sa blocati lucrarile in speranta ca nu va fi cvorum si nu vor putea vota legi nu era ca ii blocati? acum nu iti mai aduci aminte?
    - dar cand ai zis ca ai facut master sau dottore si ai fost dovedit ca ai mintit nu inseamna ca esti hot si mincinos? cum ramane cu patul de langa nastase care te asteapta? paote iei si niste table cu tine.
    - dar cand erai in opozitie si ziceai ca acordurile cu FMI si BCE sunt naspa si duc tara la inrobire, iar acum inca ai facut 1 acord in plus de 1 miliard, doar asa preventiv, cum ramane? cine a mintit? ca poporul plateste dobanda nu tu. plus ca ziceai ca primul lucru care il vei face cand vii la guvernare e sa rupi acordurile cu FMI si BCE.
    - dar cand ne parasesti?
    - dar cand ... din pacate hotnews nu imi permite mai multe caractere per comentariu ca ti-as mai scrie vreo 5 pagini.
  • +14 (14 voturi)    
    DOTTORE (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:12)

    meddio [utilizator]

    cursul euro tot Basescu l-a distrus? m-ai aveti de trecut acum blocajele care va vor astepta la Bruxelles....dar poate-i suspendati si p-aia, vorba aia : esti ditamai doctoru' , hotule . Apropo dottore, vezi ca dupa 29 iulie, vine iar la Cotroceni Basescu, te intreb, oare ce rost a avut circul asta ?
  • +13 (13 voturi)    
    ai dreptate Victore (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:13)

    timur [utilizator]

    dar cu doctoratul cum ramane?
  • +13 (13 voturi)    
    varza! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:14)

    lady_c [utilizator]

    bai... voi sunteti varza in ceea ce priveste democratia!!!
    sa nu negociati... nu! schimbati! tot ce ca sta in cale si nu va convine, schimbati!
    cum sa luati vacanta cand aveti toata puterea a voastra??? schimbati tot! dati-o naiba de democratie si de constitutie - las' ca o schimbam si pe aia!!! ca ne sta in cale in proiectul nostru pentru putere absoluta!
    astia o sa mai poata fi dati jos la pastele cailor daca nu facem acum ceva!
  • +10 (10 voturi)    
    gata? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:15)

    NuDa [utilizator]

    din momentul asta nu o sa mai auzim decat vesti bune pe la televizoare,
    Maine poimaine o sa dispara si B1TV , ca astia nu sunt buni, nu avem nevoie de stiri mincinoase.
    Traiasca Republica Socialista Antena 3
  • +9 (9 voturi)    
    mai trebuie sa suspendati si (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:15)

    __alex__ [utilizator]

    constitutia, ca si asta v-a stat in cale.
  • +7 (7 voturi)    
    !!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:15)

    CMD [utilizator]

    Treci mai ,de culca-te la loc!!!
  • +15 (15 voturi)    
    E mare pacat... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:18)

    cestmoi [utilizator]

    ... de tara asta, ca a picat din nou in gheara celor mai lipsiti de scrupule, de morala, de onestitate si caracter politicieni! Bine ar fi fost ca, dupa 22 de ani, sa invatati ca nu mai merge ca pe vremea comunistilor, cu minciuni ce frizeaza imposibilul, in ideea ca, cu cat minti mai al dracu', cu atat va crede cineva, spunandu-si ca e prea gogonata ca sa nu fie ceva adevarat! Ti-am sugera, domnule PM, sa lasi generalitatile si sa incerci sa gasesti UN SINGUR EXEMPLU CONCRET de cum nu te-au lasat institutiile amputate, violentate si puse apoi la pamant, sa faci lucruri bune pentru tara, nu pentru gasca ta de hoti nerusinati, pe care ni i-ati urcat iar pe grumaz! Campanie de denigrare a Romaniei spui? Dar ce ati facut voi cu DOAR cateva luni in urma, cand madam Plumb, nume predestinat, a cerut oprirea finantarilor pentru Romania, aia ce-a fost? Acum strainii sunt cei care s-au sesizat, pentru ca nesimtirea cu care ati distrus institutional tara asta e strigatoare la cer!
  • +14 (14 voturi)    
    llooool (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:19)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    cata dreptate ai...

    gura plagiatorului adevar graieste, probabil e copiata si asta de la altcineva.

    cat rau a putut sa faca psd-ul comunist acestei natiuni.
    si nu vrea sa plece la mama rusie si sa ne lase in durerea noastra in pace.

    POnta esti doar o fila neagra din istorie tarii.
  • +13 (13 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:20)

    melcul_naravas [utilizator]

    Are dreptate! A deblocat deja fonduri pentru a-i putea plati pe revolutionari.Ce le-a taiat Boc, le da inapoi Ponta.Si avem destui revolutionari si astia se tot inmultesc. Bravo !
  • +11 (11 voturi)    
    vorbeste de el insusi (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:21)

    luisafcb [utilizator]

    " este pacat ca, dupa 2 LUNI, cineva nu pleaca de la putere decat distrugand tara" (a se observa ca eu am pus ghilimelele, nu ca tine d-le Poantă)
  • +12 (12 voturi)    
    Cinism sau nesimtire? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:21)

    Madagascar [utilizator]

    Nu stiu care din ele ar fi pr primul loc.

    Domnul Ponta este unul din responsabilii pentru degradarea imaginii Romaniei si este platit din bani publici pentru drifturile pe care la face pe democratie si pe institutiile pe care se presupune ca ar trebui sa le gestioneze si nu sa le multileze.

    Romania este in acest moment sub asaltul unei campanii de minciuni si dezinformare condusa atat de catre USL cat si de ceilalti aliati ai lor, locali sau internationali (sa nu fim naivi si sa ne imaginam ca USL actioneaza de capul lor).

    Singura intrebare pe care mi-o pun acum este doar care va fi pretul pe care Ponta va fi dispus sa il plateasca pentru a-si cumpara indulgenta occidentala (de la cei care vor sa i-o vanda) si cat vor plati romanii pentru setea de putere a unor impostori.
  • +12 (12 voturi)    
    Jalnicule! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:22)

    p_d [utilizator]

    Penibilule! Dupa ce ai facut tu dezastru in 2 luni, te lauzi ca nu mai are cine sa te judece! Ordinarule...Piei pacoste in gheena!!
  • +8 (8 voturi)    
    Si pe vremea lui Ceasca (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:23)

    sile231 [utilizator]

    Toti aceiacare aveau curajul sa spuna adevarul in afara erau acuzati de denigrare.D-l Ponta nu a reusit sa iasa din mintea de lemn si foloseste in continuare limba de lemn. O zi buna !
  • +18 (18 voturi)    
    Este pacat ca, dupa 22 de ani, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:26)

    MASD-RO [utilizator]

    apar progenituri comuniste ca tine si Crin, care reusesc sa puna sub semnul intrebarii, temporar, viitorul acestei tarii. Caldaramul vostru sta insa pe nisipuri miscatoare, iar romanii de bun simt va vor trimite acolo unde va este locul: in latrinele istoriei.

    http://www.petitieonline.com/miscarea_pentru_apararea_statului_de_drept_din_romania

    http://www.facebook.com/pages/Miscarea-pentru-apararea-statului-de-drept-din-Romania/441712469182648
  • +18 (18 voturi)    
    Credibilitate (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:29)

    Paul_Atreides [utilizator]

    In primul rand credibilitatea lui Ponta si Antonescu e zero in fata mea. Oameni care schimba comisii si CV-uri din mers, fac afirmatii pe care apoi nu mai stiu cum sa le retracteze, intr-un cuvant mint cu nerusinare nu cred ca au sorti de izbanda pe termen lung.
    Basescu din nefericire a incercat sa conduca Romania ca un capitan de vas, dar de netagaduit e un patriot pe cand voi sunteti niste impostori si parveniti.
    Acest lucru este confirmat si de oamenii cu care v-ati inconjurat.
    Daca cineva a distrus ceva, acestia sunteti VOI iar noi restul o sa platim pentru asta!
  • +14 (14 voturi)    
    Sigur! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:30)

    potaissa [utilizator]

    ``Acum vom avea eliminate toate blocajele care ne-au tinut in loc `` ,deci un pic de constitutie sau stat de drept nu va mai prea intereseaza ,numai ciolanul il mai vedeti....Nea Ponta trebuie sa stiti ca vorba batraneasca``cu p..la-n c..r si cu sufletu-n rai ``nu merge nici chiar in cazul dvs....
  • +23 (23 voturi)    
    Ponta Viorel, o sa fii judecat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:31)

    alex1234 [utilizator]

    Ponta Viorel Victor, se face vinovat si o sa fie judecat pentru:

    1. Nerespectarea premeditata a Deciziei Curtii Constitutionale prin reprezentarea Romaniei la Bruxelles, fapt care a uzurpat atributiile functiei Prezidentiale, in circumstante agravante prin Impiedecarea publicarii Deciziei Curtii in Monitorul Oficial (mutat premeditat).

    2. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce elimina Dreptul Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra Constitutionalitatii Hotararilor Parlamentului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc Institutiile Fundamentale ale Statului.

    3. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, deci repetat si cu premeditare, prin emiterea Ordonantei de Urgenta ce modifica Legea Referendumului. Constitutia interzice Ordonantele de Urgente ce privesc o Institutie Fundamentala a Statului, cea a Referendumului.

    4. Revocarea ilegala pentru abateri imaginare, de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Avocatului Poporului, singura Insitutie care putea ataca la Curtea Constitutionala Ordonantele Neconstitutionale de mai sus

    5. Inlocuirea Ilegala de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Presedintilor Camerelor, incalcand regulamnetele Camerelor care prevedeau ca Presedintele unei Camere poate fi revocat doar de Grupul Parlamentar care l-a propus in acea functie.


    6. Suspendarea Ilegala a Presedintelui Romaniei prin Incalcarea Repetata a Constitutiei in forma premeditata si continuanta folosindu-se de ilegalitatile prezentate mai sus

    7. Toate acestea il fac Vinovat si de Subminarea Institutiilor Statului de Drept

    8. Furt Intelectual prin Plagierea Lucrarii de Doctorat
    si insusirea ilegala de Titluri Universitare

    Acestea sant fap[tele penale de care se face vinovat Viorel Ponta.
  • +17 (17 voturi)    
    Demisia (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:32)

    vasile-roaita [utilizator]

    Demisia plagiatorule ca ne-ai facut tara de ris. Demisia acum pina nu ajungi linga mentorul tau la Bomboneria de la Rahova. Nu te juca cu fortele demorate interne si internationale ca tu esti doar un mucos. Sau cum zicea seful tau "cirlan".
  • +16 (16 voturi)    
    Ponta se bucura ca a distrus institutiile statului (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:35)

    oneofthem [utilizator]

    Cu alte cuvinte, dragi tovarasi USL-isti, avem liber la furat !
    • +5 (5 voturi)    
      nu... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:09)

      ravenka [anonim] i-a raspuns lui oneofthem

      ...numai cei alesi au liber la furat...
  • +16 (18 voturi)    
    Pupilul purtatorului de fular... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:36)

    triciupa [utilizator]

    ... aflat in sejur la Rahova dovedeste un tupeu incredibil, o abilitate de a minti cutremuratoare si o demagogie demna de guiness book.
    Impostorul spera ca dupa debacarea lui Basescu lumea va uita de abuzurile uluitoare comise cu viteza supersonica. Falsul masterand isi imagineaza ca incalcarile brutale ale legilor se vor estompa in mintile noastre toropite de caldura. Doctorul inchipuit trage speranta ca plagiatul grosolan care a revoltat comunitatea academica o sa fie uitat. Daca asta e planul sau, se insala amarnic. Vom avea grija sa-i reamintim de toti grajdenii pusi sa dinamiteze institutiile, de castrarea curtii constitutionale printr-o ordonanta de urgenta ilegala, de refuzul parlamentarilor de a respecta o decizie definitiva a ICCJ, de impostura in care se balaceste si o sa-l obligam sa plateasca pentru ticalosiile care au aruncat tara inapoi in anii 90.
    Si mai ales, o sa ne amintim de ranjetul gretos al dezgustatorului catalin voicu, infractor condamnat la 5 ani de inchisoare care a votat suspendarea presedintelui. Un infractor condamnat suspenda un presedinte ales! Chiar spera Ponta ca vom uita marsavia asta?
  • +14 (14 voturi)    
    tu esti de gasca (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:37)

    Ruhe [utilizator]

    dar cand te-a intrebat Barosso la CE unde-i Basescu, ce- ai raspuns? Ca-i putin ocupat si nu poa' sa vina? Ei, intre timp s-a aflat ca te-ai dus sfidand cu tot dispretul o hotarare a Curtii Constitutionale. Din ACEASTA cauza e ingrijorata toata Europa, pentru ca nici n-ati ajuns bine la putere si-ati inceput sa va p pe justitie, nu ca le spune din gura unul sau altul.
  • +18 (18 voturi)    
    ianuarie, Ponta "vom cere sanctionarea Guvernului" (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:37)

    Renesmee [utilizator]

    20 ianuarie 2012: Eurodeputatul PSD Rovana Plumb a anuntat ca liderii USL, Victor Ponta si Crin Antonescu, vor cere in Parlamentul European o dezbatere pe tema "derapajelor democratice" din Romania si o rezolutie impotriva autoritatilor de la Bucuresti, care s-ar putea incheia cu sanctiuni precum ridicarea dreptului de vot.

    "In cadrul PE urmeaza sa avem o dezbatere, finalizata cu o rezolutie in ceea ce priveste siuatia din Romania. Nu ne vom opri la palierul PE, vom merge catre executiv si catre Consiliu, pentru ca privirile sa se indrepte catre Romania", a anuntat Rovana Plumb.

    Aceasta a subliniat ca "daca derapajele democratice vor continua, este clar ca in cadrul PE se poate invoca art. 7 din tratat, care inseamna sanctiuni institutionalizate impotriva Romaniei". Rovana Plumb a explicat sanctiunile: "declansarea oricarei proceduri de infrigement, blocarea fondurilor europene si ridicarea dreptului de vot - dreptul de exprimare in Consiliul European a pozitiei de stat membru".

    Ponta: "Vom cere sanctionarea Guvernului in Parlamentul Europei"
    • +12 (12 voturi)    
      PSD (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:03)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui Renesmee

      Doar nu te astepti la adevar de la PSD, pentru ei adevarul este la fel cum este tamaia pentru diavol.
    • +9 (9 voturi)    
      Excelent! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:08)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Renesmee

      Uitasem se madam Rovana. Atunci nu mai era trist ca dupa 22 de ani cineva distruge tara, ca era de-a lui.

      Fiti sigur ca daca Europa se urneste si reactioneaza la ce s-a intamplat, tot Basescu, Macovei et co vor fi vinovati, ca sa submineze si mai mult PDL-ul si Miscarea lui Ungureanu, ca le e frica de el.

      Din pacate, au pus mana pe tara si greu ii vom mai scoate de la putere. Ciuma rosie nu se da dusa cu una cu doua.
  • +11 (11 voturi)    
    a, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:39)

    Lorina [utilizator]

    cred ca nici nu realizeaza in ce stare a adus Romania, daca merge in ritmul asta la toamna suntem la fel de departe ca grecii, atunci sa vedem pe cine mai da vina pt.incompetenta lui
  • +16 (16 voturi)    
    care blocaje, prim ministrule ? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:43)

    nedumeritu [utilizator]

    te-ai instalat de doua luni, la guvern. din prima zi, ai avut numele de Basescu, pe buze, si l-ai calomniat de parca incercai sa-ti pregatesti terenul pentru viitoarele esecuri si aveai nevoie de un tap ispasitor. ai fost lasat in pace un timp dar nu ai avut astampar si a trebuit sa nasti conflicte dorindu-ti sa-l faci sa calce stramb si sa ai motive de suspendare. ai guvernat, pana acum, cu ordonante de urgenta ( 25 % din timp si cu calomnii ( rerstul de 75 % ). si revin cu intrebarea : care blocaje ? si, mai ales, cine le-a provocat ?
    • +12 (12 voturi)    
      Copy - Paste (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:49)

      oilman [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      Camarade Ponta,

      In doua luni ai distrus mai mult decit orice guvern din 1989 incoace. Camarade, fa-ti bagajele si pleaca, du-te la Catania sa-ri continui studiile, mai lucreaza la teza aia de doctorat (acum Nastase are timp sa te ajute - o gramada de timp liber in pirnaie) -fa ce vrei doar dispari. Ma intreb in ce alta tara ar mai putea ajunge asa un gunoi PM ????
    • +2 (2 voturi)    
      mitomanii (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:15)

      elwis [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritu

      blocaje mentale , ca s-a vazut clar cit habar are de economie ! Nu-i intereseaza decit cash-ul !
  • +14 (14 voturi)    
    Doar o mica nelamurire! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:43)

    Livius06 [utilizator]

    Este minunat ca s-au apucat de treaba! Oameni rai le stateau in cale.
    Dar as vrea sa stiu cine este in masura sa sanctioneze legal pe demnitarul ce incalca un verdict al Curtii Constitutionale (s-a mai publicat in MO decizia privind reprezentarea Romaniei la CE???)? Treaba aceasta nu trebuie uitata.
    Deasemenea V.Ponta trebuie interpelat zilnic despre doctoratul si masterul sau, pentru ca daca este impostura trebuie taxata. Ei au actionat precum blitz-ul dar de acum incolo trebuie tratati cu picatura chinezeasca!
    • +1 (1 vot)    
      nu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:53)

      elwis [utilizator] i-a raspuns lui Livius06

      Din cite am inteles- verdictul de vinovatie v-a fi trimis la Cotroceni! Ramine la latitudinea presedintelui uzurpator daca da curs sesizarii ! Asa ca nu cred ca vom afla prea multe ! Mai ales , dupa angajamentul de "discretie " al lui Antonescu !
  • +14 (14 voturi)    
    Mi-e frica (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:43)

    Teris [utilizator]

    Ponta minte cu atata convingere, incat, am impresia ca ajunge sa creada el insusi ca plagiatul e din cauza lui Base, ca strainii prind transmisiile Monicai Macovei din varful dealului si ca tara a fost distrusa de cei, care plecand de la o economie modesta, au reusit sa evite o situatie ca a Greciei.
    Nu conteaza ca se cheltuiesc sume importante de bani ca sa-si faca "pofta ce-au poftit-o". Nu conteaza ca s-a intrat cu bocancii in statul de drept in numele "dreptati"i sedintelor de la miezul noptii, cu comunicate cu viteze reglate pentru a ajunge "cand "trebuie" in monitorul confiscat. De acum baietii se pun pe treaba!
    Mi-e frica de oamenii acestia care pot face vinovatie din bune intentii, care se incrunta condamnand incrancenat, cand e cel mult de discutat.
    Mi-e frica de oamenii acestia nedrepti cu minte cetoasa!
  • +14 (14 voturi)    
    tupeu <br> (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:46)

    dualities [utilizator]

    Esti un mincinos notoriu si pe deasupra mai ne crezi si prosti.Ce o sa spui daca Base ramane presedinte? Ca a fost fraudat referendumul?.
  • +19 (19 voturi)    
    Este ingrijorator ca avem un Prim ministru, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:47)

    A9 [utilizator]

    plagiator, papusar, nesigur pe el, fricos, indecis si mai ales mincinos!!!

    Ponta, du-te-acasa la Daciana!!!

    Chiar daca te-ar fi amenintat coneva, nici nu trebuia sa spui, la ce SPP-isti ai la dispozitie. Esti un fatalau de om. Nu-mi explic cum de ai reusit sa-ti lasi nevasta gravida.
  • +11 (11 voturi)    
    o solutie mai buna am eu (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:49)

    Dedalus [utilizator]

    Citat:

    "putem sa functionam intr-adevar fara sa avem tot timpul grija unei plangeri penale ".

    Cometnariu:

    Pai, nu era mai simplu sa desfiintati justitia cu totul?! Atunci nu mai aveati chiar nici o grija...
  • +27 (27 voturi)    
    Minti, minti, numai asta faci (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:49)

    retoric [utilizator]

    MACACULE,
    Campania de denigrare a Romaniei a inceput cand s-a aflat ca esti un ,,doctor" plagiator si masterand mincinos.
    A inceput cand ai incalcat decizia Curtii si ai plecat cu ,,gasca " la Consiliul European.
    A nceput cu siruri ilegale de ordonante de urgenta care pentru a-ti apara faradelegile.
    A inceput cand toata lumea a inteles ca esti mincinos incurabil si ca folosesti miciuna ca pe un iingredient al smecherii comportamentale.
    Ai DISTRUS increderea in invatatmantul romanesc, si toti absolventii romani var avea prebleme de credibilitate in lume.
    Ai DISTRUS increderea in justitie si toata lumea e convinsa ca ai reusit s-o faci mai ,,intelegatoare"
    Sunt toate motivele sa pleci ca sa nu DISTRUGI ceea ce a ramas inca intreg.
    • +15 (15 voturi)    
      Ponta fa-te ca lucrezi! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:47)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui retoric

      A-i avut curiozitatea sa vezi cursul? Cat crezi ca-i costa deja pe romani joaca ta cu masinuta statului de drept, acum ca a-i dat-o in stalp?
  • +17 (17 voturi)    
    sila (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:51)

    rov [utilizator]

    o mare sila...
  • +22 (22 voturi)    
    Au fost eliminate toate "blocajele" (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:51)

    AlisCuPar [utilizator]

    ca sa-l scoateti pe nastase (detinut politic) si nu numai, din puscarie. Dupa care lucia hossu-longin va face reportajul "Memorialul durerii in cot de natia romana" avandu-l in centru pe nastase, neinfricatul luptator pentru propasirea mafiotilor in Romania !
  • +17 (17 voturi)    
    Da cum sa nu... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:53)

    Hilfiger [utilizator]

    Marele pacat e ca Ponta a ajuns prim ministru. Dar abia astept alegerile ca poporul sa dea o lectie maimutoiilor din USL.
    Nu sunt nici fan Basescu, dar nici nu pot lasa nebuni sa conduca tara.
    Sper ca sunt constienti ca diaspora o sa voteze pro Basescu?
  • +16 (16 voturi)    
    Ponta, marioneta detinutului Adrian Nastase (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 11:59)

    Dr.Cristian [utilizator]

    Ponta nu se opreste cu atacurile asupra democratiei in Romania. Acum vizeaza parlamentarii europeni PDL, care au instiintat UE despre ce-a facut guvernul Ponta impreuna cu majoritatea parlamentara, impotriva democratiei Romaniei.
    Se vrea aducerea Romaniei la nivelul de control din Moldova, mai aproape de Moscova.
    Poporul roman va trebui sa lupte inca odata cu comunismul din umbra, practicat de liderii din spatele USL, vezi Adrian Nastase
    Rusine Ponta, Antonescu si Zgonea.
    Veti da socoteala justitiei mai repede decat credeti.
  • +24 (24 voturi)    
    ISTORIA VA VA JUDECA (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:04)

    indignatu [utilizator]

    buna ziua domnilor ponta si antonescu.
    Nu sunt inregimentat politic .
    Nu ma intereseaza lupta voastra pentru putere.
    Ceea ce ati facut in ultimele zile am fost adus in situatia sa merg la vot si sa votez impotriva demiterii presedintelui.Precizez ca nu am mai votat din mai 1990 deoarece dupa vot mi-am dat seama ca am gresit.
    Nu la-m votat pe dl basescu sau pdl niciodata.
    Actiunile dumneavoastra mi-au creat un sentiment de frica.
    Cum este posibil ca sub patronajul dumneavoastra parlamentul sa ignore o decizie a ICCJ, cea referitoare la cei doi parlamentarii care au primit o decizie definitiva de la ICCJ si pe care PARLAMENTUL refuza sa o aplice .
    De ce nu aplicati aceeasi unitate de masura pentru toti .
    Domnilor nu sunteti cu nimic mai buni dect ceilalti din contra sunteti jalnici.
    Cum este posibil ca ministrul de finante sa afirme ca prin cresterea cursului de schimb leu-euro cresc incasarile la bugetului statului?PE SEAMA NOSTRA NU ESTE ASA .
    ISTORIA VA JUDECA ACTIUNIE DUMNEAVASTRA.
    cu stima,
  • +26 (26 voturi)    
    Voi ati distrus tara (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:05)

    capingurasrl [utilizator]

    si o faceti in continuare. Daca vroiati sa ii dati peste nas lui Base trebuia sa guvernati im-pe-ca-bil. Nu trebia sa il bagati in seama. Dar tu, Ponta, in viclenia si prostia ta muiereasca, ai declarat ca 75% din timpul sedintei de guvern o folosesti sa ii faci fata lui Base. Cat de prost trebe sa fii?? Poanta, te-am citit: esti lash, viclean, efeminat, duplicitar, mitoman si iti lipseste respectul de sine. Esti unul din cei mai periculosi si imprevizibili politicieni. Poate acestea au fost motivele pentru care te-a tinut Nastase sub pullpana sa...... sa ii contabilizezi oule... l-ai dezmierdat????, v-ati pupat languros??? stii ca am dreptate. Ai fost amenintat, tu, sotia si copilul... i-auzi braul romulane, dar paza ta ce facea??? Era de lemn si nu vorbea?!?!?! Paza ta l-ar fi prins in doi timpi se trei miscari, carahghiosule. Acum ca fetita te simti bine langa noul mascul alfa Endocrin... sunteti un "cuplu" potrivit....
    Din cauza loviturii voastre de stat:
    1. am pierdut tot ce cu greu si suferinta am castigat in acesti ani.
    2. Vom fi nevoiti sa cheltuim 95 de milioane de lei pentru sminteala voastra.
    3. Ne-am facut de doua chiftele in lume......

    Muiere rea si vicleana ce esti!
  • +19 (19 voturi)    
    Este la fel de pacat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:07)

    AndreiPaval1318345322093 [anonim]

    Ca dupa 22 de ani sa permitem promovarea non valorilor in conducerea tarii.

    Acum avem un presedinte, fie el si interimar, ce nu a fost niciodata prezent in senat, prim-ministru incapabil sa isi scrie propria lucrare, ministru de externe incapabil de prestante decente, nu excelente, ca avem un puscarias ridicat la rang de detinut politic, ca avem un turnator de securitate cu toate parghiile statului in mana, ca avem un ministru al agriculturii dator vandut la turnator, acelasi turnator fiind in proces cu ministerul.

    Mai continuam domnule XEROX?
  • +17 (17 voturi)    
    adevarat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:08)

    vali2 [utilizator]

    Blocaje care v-au tinut pe voi, cei de la psd in loc.

    Ponta se adreseaza la "noi" ca la ai lor.. cei de la conducere.. nu l-am auzit inca zicand despre Romania ca tara. Putin il intereseaza costurile demiterii presedintelui, repercusiunile instabilitatii care-a creat-o (vedeti numai puterea leului cum scade.. investitorii devin reticenti..) + imaginea creata inafara tarii de cand a venit EL la conducerea guvernului.

    Oameni buni, deschideti ochii, imaginea romaniei in ultimele 2 luni a mers in jos. Economia la fel. Si el zice ca e vina lui Basescu??

    E vina celor ca el, care risca tara noastra pentru interesele si ideologiile proprii!!
  • +24 (24 voturi)    
    deci, victoras (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:08)

    primul-mitza [utilizator]

    tu vrei sa guvernezi fara sa ai grija unei plangeri penale?! atunci si eu vreau sa conduc masina fara sa am grija asta penala care te ingrozeste pe tine! mai vreau, cand cineva ma enerveaza, sa imi "exprim" liber sentimentele fara grija asta penala apasatoare! daca nu imi plac ordonantele tale de urgenta vreau sa nu le respect ghici cum?! :) tot asa...FARA GRIJA ASTA PENALA!!! e sufocant pentru voi sa respectati regulile, nu-i asa?! dar daca toti ne-am ghida dupa principiile tale, (inca o data :P) ghici ce ar iesi? HAOS !! din pacate pt natia asta, o sa va reuseasca pt ca spargatorii de seminte de la bufetul satului, pensionarii si "elitistii" nostri de carton nu au aspiratii mai departe de urmatoarea masa. noi acum culegem roadele decapitarii intelectualitatii romanesti din anii 50, degeaba au vrut basescu si altii ca el sa grabeasca procesul de vindecare, nu se poate mai repede, dureaza cateva generatii. din pacate!
  • +18 (18 voturi)    
    Credibil? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:08)

    micke45 [utilizator]

    Omul asta cind vorbeste minte cu o nerusinare greu de imaginat. Sa nu uite ca mai sint si oameni onesti in tara !!!
  • +20 (20 voturi)    
    pai blocajul esti tu ba Ponta!!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:11)

    Corina_03 [utilizator]

    poporu nu ti-a cerut asta!!!
    acum ca v-ati "eliminat toate blocajele" puteti sa-l scoateti pe 'taticu' din puscarie.
  • +17 (17 voturi)    
    ipocrit! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:12)

    predy [utilizator]

    adik recunosti ca ati distrus tara prin ce-ati facut?! nu mai scapati de popor daca nu va fi bine! garantat! o sa primiti pietre-n cap gunoaie mafiote!
  • +19 (19 voturi)    
    Ponta, cat poti sa minti? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:16)

    virgo39 [utilizator]

    Deci nu tu si acolitul tau Antonescu distrugeti tara pe care vreti s-o duceti inapoi ci oamenii care te demasca pentru atitudinea iresponsabila.
    Suntem alaturi de tarile libere: SUA, Germania, Franta care au inteles si fara explicatiile tale de copy-paste ce se intampla in Romania.
    Monica Macovei ai mandatul nostru sa demasti faradelegile acestui comando "Plagiator +Agamita Dandanache" .
    Romanii ar trebui sa intervina si ei. Este tara noastra si trebuie sa ne-o aparam!
  • +15 (15 voturi)    
    Ponta . . . (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:17)

    ty [utilizator]

    Este pacat ca, dupa 22 ani, cineva aflat la putere distruge tara.
  • +12 (12 voturi)    
    remember! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:20)

    beke [utilizator]

    Victor Ponta recunoaste ca a furat la alegerile din 2009!
    http://www.youtube.com/watch?v=Awjr6kWLS3A
    • +4 (4 voturi)    
      Si va fura (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:20)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui beke

      Si acum va fura din nou, mai ales ca este mai experimentat decat atunci.
  • +16 (16 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:21)

    Preventiv [utilizator]

    Deci acum baietii au mana libera! Voiculescu e scapat deja, noroc cu MO care se misca mult mai repede acum, CCR e praf, au presedinte care sa le promulge toate aberatiile, ce viata frate. Pe aia din presa de aici si de afara, da-i dracului ca bat campii, noi avem treaba de facut aici. Am senzatia ca PDL a fost mic copil pe langa salbaticii astia. Astept cu nerabdare si gratierea lui Bombonel ca doar nu s-au grabit atat si au facut atata circ sa-l suspende pe Base ca sa-l lase pe Bombo la racoare.... Din clipa in clipa astept anuntul! Dar si daca vine...s-a dus pe copca adormitul ala!
  • +13 (13 voturi)    
    adica... traducere (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:23)

    ca_32 [utilizator]

    e pacat ca vom distruge tara dar altfel nu putem sa luam puterea ca sa " functionam intr-adevar fara sa avem tot timpul grija unei plangeri penale, a contestatiilor tuturor actelor pe care le adoptam" asta e "democratia" in varianta USL, si partea nasoala ca multi chiar pun botul...
  • +20 (20 voturi)    
    Fugi cu cercu' ma (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:25)

    Jack37 [utilizator]

    \
    Cine te mai crede?

    Ce-aveati voi asa de important de facut si n-ati facut? Gratiat infractori? Schimbat constitutia prin ordonante? Prabusit leul? Sporit inflatia? Gratiat penali?

    Ma si daca n-o sa plece? Nasol de voi. Vai de capu' vostru. Ne vedem la tine la palat. In fiecare zi.
  • +14 (14 voturi)    
    "Nici sa-i impusti nu e suficient" (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:27)

    Rpopa [utilizator]

    Ponta despre asumarea raspunderii in scandalul pensiilor: Nici sa-i impusti nu e suficient...


    mai bine ar pleca singuri din Guvern...
  • +17 (17 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:29)

    RR89 [anonim]

    Te rog domnule Ponta, nu mai vreau sa te aud sau sa te vad. Am constatat eu, ca nu doar unversul e infinit ci si prostia dvs.
  • +20 (20 voturi)    
    Ponta, tine minte! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:29)

    Nationalistul [utilizator]

    Istoria te va trece pe lista tradatorilor!
    Mi-ai citit gandurile! Te plagiez cu placere, cu tot cu ghilimele.
    "Este pacat ca, dupa 22 ani, cineva nu pleaca de la putere decat distrugand tara" Da! Acum ai spus un mare adevar. Sunt sigur ca te referi la tine si gasca ta!
    • +4 (4 voturi)    
      Gura pacatosului adevar graieste! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:24)

      Demostene [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistul

      Asa fac astia, descriu exact ce fac ei dar pun in carca oponentilor. Faptele sunt adevarate, doar cei carora li se atribuie de catre ponta nu corespund realitatii. Uite ce ziceau in preambulul propunerii de suspendare din functie a presedintelui: "Se poate spune că spiritul Constituţiei şi principiile statului de drept au fost încălcate odată cu formarea Guvernului condus de Emil Boc. Acesta a fost învestit pe baza voturilor date de parlamentari aduşi de partea puterii prin practici legate de corupţia politică".
      Cum a fost investit guvernul Ponta?
  • +12 (12 voturi)    
    perversitatea -ntruchipata (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:31)

    giac [utilizator]

    N-o fi usor in pielea nevestesi. Ce sa faca si el daca n- are baieti mari ca nastase sa-i trimite cu la tv sa recite la plime versete.
  • +18 (18 voturi)    
    poanta asta? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:35)

    sorin51 [utilizator]

    Ponta,esti penibil! Vrei sa te disculpi ca in doua luni de zile actul de guverernare a tarii a fost facultativ pentrul guvernul pe care cu dezonoare il conduci?Cand sa mai ai timp si de guvernare, cand ai umblat mai mult timp pe la televiziuni-in spcial pe la televiziunile motanului Felix-si singura ta activitate la guvern a fost sa dai ordonante de urgenta cu care sa desfiintezi autaritatile statului de drept?Rusine plagiarorule,ai facut tara de ras si ai dus-o in gura Europei!
  • +10 (10 voturi)    
    liber la furt! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 12:48)

    iulianbarlad [utilizator]

    doar basescu le mai statea in cale,de-acum ciumatii rosii vor incalca fara frica orice lege,vor pune tara cu botul pe labe.se inseala,inca suntem in europa ai nici prosti nu sunt asa de multi cum cred ei.ponta,hotule da-ti demisia!
  • +9 (9 voturi)    
    bolsevici rosii ce sunteti (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:05)

    danut lupascu [utilizator]

    nu ma intereseaza politica, nu ma intereseaza votul, am fost obligat in guvernarea pdl sa platesc impozit minim , dar acum am sa ma duc la vot sa votez impotriva suspedarii cu speranta ca acesti doi maimutoii sa fie arestati si incarcerati pentru tradare
  • +8 (8 voturi)    
    Domnule Ponta, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:07)

    abcde [utilizator]

    Pacat sunteti dumneavoastra!
  • +5 (5 voturi)    
    acu'..... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:14)

    horia1962 [utilizator]

    sa vezi lapte si miere in Romanika.acu' ca s-au daramat toate obstacolele.gibonule!!!!!ce este grav,e ca nu tu si clica ta o sa platiti facturile ptr ceea ce ai facut zilele astea.
  • +5 (5 voturi)    
    mincinosul de ponta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:16)

    dkz [utilizator]

    cu cat sange rece minte Ponta, dom'le e incredibil
  • +6 (6 voturi)    
    jalnic,Ponta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:19)

    Apostol [utilizator]

    Tot ce scoti din gura e de un fariseism cumplit...Esti ca un baietel caruia i s-au luat jucariile.Vrei masinuta aia rosie,dar o vrei si pe a vecinului,cea galbena,le vrei pe toate...Imatur,mincinos de ingheata apele.Basescu a ajuns acolo prin voturi,multe voturi,spre deosebire de tine ...Nu mai spune ca lumea te sustine,oamenii au votat primarul care le ridica gunoiul din fata blocului,sa-i spuna frate,cineva asta.Nu vei scapa de vina plagiatului si autoritarismului cu care tu si Antonescu chiulangiul conduceti tara asta care nu v-a votat,ati luat-o prin frauda...
  • +4 (4 voturi)    
    Oare pana cind vrea Ponta sa minta? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:20)

    dracu [utilizator]

    Toata lumea iti spune :esti un ///,numai tu te dai tantos si spui,sunt Fat Frumos!
    E pacat de tineretea lui,inteleg,a intrat in hora si o joaca pana moare.
    Si el si Antonescu sunt doi oameni bolnavi,care nu au ce cauta pe cele mai inalte pozitii ale statului roman.
    Cel mai curat:faceti-va valizele,plecati unde credeti voi,dati liber la anticipate.Numai asa o sa se intoarca linistea in tara asta,romanii sa aleaga o noua clasa politica,una inca nepatata.Cred ca mitocanismul trebuie taiat din radacini.Ajunge!Ne-am facut de rasul lumii,cel putin acum sa salvam ce mai este de salvat.O sa ne coste enorm sa ne spalam imaginile,dar cred ca va merita.
  • +5 (5 voturi)    
    Sunt niste iresponsabili (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 13:58)

    Rainbowlion [utilizator]

    Se vede ca sunt scoliti la rasarit pentru ca folosesc tehnici de manipulare ordinara si spalare de creiere ca la manual. Sper doar ca la un moment dat sa le imprumute condamnatul de la Rahova arma din dotare. Niste ordinari nenorociti care sunt in stare sa duca tara inapoi cu zeci de ani doar ca sa scape de puscarie ! V-as ruga sa-i intrebe cineva pe parintii acestor oameni Ponta & Co, ce simt atunci cand isi vad copiii mintind cu nerusinare si distrugand cu buna stiinta acest neam?
  • +4 (4 voturi)    
    Copy-Paste (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:06)

    OanaGN [utilizator]

    Nu are pic de credibilitate. Poate minti fara probleme, poate fi si asta un merit, dar nu in fata electoratului.
    Votati pentru Basescu la referendum! Sa nu ne lasam mintiti de aceste marionete ale lui Voiculescu si Nastase!
  • +5 (5 voturi)    
    Forza Base arde-i pe mafioti!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:10)

    Wanga [utilizator]

    Fac si eu copy paste si enumar cateva din magariile facute de cei doi diavoli rosii in numai 2 luni de guverneala golaneasca:
    A. Subminarea Institutiilor Statului de Drept
    1. Nerespectarea premeditata a Deciziei Curtii Constitutionale prin reprezentarea Romaniei la Bruxelles, fapt care a uzurpat atributiile functiei Prezidentiale, in circumstante agravante prin impiedecarea publicarii Deciziei in Monitorul Oficial (mutat premeditat in propria ograda pentru dezinformare!).
    2.Incalcarea Constitutiei in forma agravanta, prin emiterea O.U. ce elimina dreptul Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra Constitutionalitatii Hotararilor Parlamentului. Constitutia interzice O.U. ce privesc Institutiile Fundamentale ale Statului.
    3. Incalcarea Constitutiei in forma agravanta prin emiterea O.U ce modifica Legea Referendumului (o Institutie Fundamentala a Statului Roman).
    4.Revocarea ilegala pentru abateri imaginare, de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Avocatului Poporului, singura Insitutie care putea ataca la Curtea Constitutionala O.U. neconstitutionale.
    5.Inlocuirea Ilegala de catre majoritatea parlamentara pe care o conduce, a Presedintilor Camerelor, incalcand regulamnetele Camerelor care preved ca Presedintele unei Camere poate fi revocat doar de Grupul Parlamentar care l-a propus in acea functie.
    6.Suspendarea Ilegala a Presedintelui Romaniei prin Incalcarea Repetata a Constitutiei in forma premeditata si continuanta folosindu-se de ilegalitatile prezentate mai sus, trocuri abjecte ca la piata cu parlamentari care au pus umarul la toate relele puse in carca vechii guvernari
    7. Nerespectarea regulamentelor de ordine interioara in sedinta de suspendare cand au refuzat citirea deciziei CCR, au permis interzisilor si infractorilor condamnati sa voteze
    B. Subminarea economiei nationale:
    1. Inrautatirea imaginii tarii in mediul economic extern
    2. Retragerea investitorilor
    3.Blocarea fluxurilor de capital
    4.Sistarea fondurilor UE
  • +1 (1 vot)    
    nenorocitule, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:45)

    flitmania [utilizator]

    tu si neamul tau ati adus cancerul comunist in tara.
    Cine poate sa-l opreasca pe nebunul asta mincinos?
  • 0 (0 voturi)    
    incotr-o se indreapa Romania ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:46)

    ivanescu [utilizator]

    dommule ponta ,pacat ca dupa 22 ani, tu vi la putere ,distrugand fragila democratie si calcind legile in picioare...ma antreb ce viitor mai au copii mei in tara condusa de tine !..........unde tu esti dictator si antonescu doarme !....iar atunci cand e treaz,face misto
  • 0 (0 voturi)    
    Heil Ponta!!! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 14:48)

    enrique22 [utilizator]

    Pai da! Acuma se pot bucura in tihna! Nu mai e nimeni sa le stea in cale. Urmeaza sa vina consecintele.Respectiv dictatura iliesciana. Ne ar mai lipsi sa ne dea astia afara din Europa si atunci vor avea puterea absoluta! Asa sa i ajute bunul Dumnezeu!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:10)

    Tanicika [utilizator]

    sa va fie rusine.. "acum vor fi eliberate toate blocajele ....." dar cine a produs aceste blocaje? caci de cand ati venit la guvernare situatia Romaniei sa prabusit.. mai mult v-au interesat problemle personale decat ceva nationale.
  • +2 (2 voturi)    
    Asta-i viitorul ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:22)

    pichu [utilizator]

    Cred ca asta-i modelul de succes
    - Sa fii poltron
    -Sa te insori cu cine trebuie
    - Sa pupi dosuri care acum sunt regulate (Ce o sa faci 2 ani? Gasesti tu alt dos , poate al lui Basescu.)
    -Sa minti cu seninatate
    -Sa copiezi cu nerusinare si sa-ti insusesti ceea ce ce ai copiat
    - Sa ai tupeu maxim (adica s-o tii de coarne si sa tipi in gura mare ca-i ciuta)
    -Sa fii ironic cand defapt esti jalnic
    -Sa spui ca esti doctor cand tu esti macelar (hartia suporta orice chiar si despre Ponta)
    -Sa spui ca ai facut masteratul, cand tu ai stat la plaja in Sicilia(cica el a fost instruit sa prinda mafioti , o sa-ti vina randul :)))))))) )
    -Sa te faci ca lucrezi cand defapt o freci cu nerusinare ( ai grija ca viorelele si crinii se ofilesc repede chiar daca le dai apa la moara)
    -Sa n-ai memorie ( te doare la basca cand incurci minciunile , vezi ca EL PAIS va fi cumparat de Voiculescu )
    ADICA - VIOREL PONTA cel mai tare Prim Ministru
  • +5 (5 voturi)    
    Un nebun periculos ! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 15:28)

    uzurpatorul [utilizator]

    Victor Ponta ca si amicul lui de guvernare,interimarul Crin Antonescu,sunt nebuni..Ponta,seamana cu unul care-si stalceste in bataie nevasta si copii,apoi incearca sa le explice vecinilor si satului intreg ca nu i-a batut ci de fapt i-a mangaiat si nu i-a injurat ci le-a spus cuvinte de alint.Totodata,pentru ca satul intreg a auzit despre nelegiuirile pe care le comite cu propria lui familie si il cearta pe unde-l intalneste,el desmite totul,incriminandu-si nevasta ca e curva si ca vrea sa distruga familia. Iata-l pe Ponta plagiatorul, in actiune.El si concubinul lui Crin Antonescu,condusi din umbra de Dan Voiculescu,securistul si hotul.Ei,dupa un plan bine ticluit ,au calcat in picioare toate regulile statului de drept,toate legile tarii,inclusiv Constitutia,precum si institutii fundamentale ale statului,pentru a-si pune in aplicare planul.Si planul lor este simplu: acapararea puterii toatale in Romania,cu orice pret. Dupa incalcari grave ale legilor si ale Constitutiei,Ponta raspunde la reactiile de indignare ale celorlalte tari ale lumii,cu acuzatii la adresa victimelor lui,pe care le acuza de tradare si de dorinta de a distruge Romania. Ca si cand tarile respective nu ar fi urmarit si nu ar urmari indeaproape toate miscarile lui si ale adunaturii usl. Totul a fost perfect vizibil,totul a fost transmis cu lux de amanunte pe toate televiziunile,iar el o acuza pe Monica Macovei de masurile pe care UE le va lua cu Romania. Pai trebuie sa-i spuna cineva UE ce se intampla in Romania? Trebuie sa-i spuna cineva Americii ,ce se intampla in Romania? Nu au ambasadorii tarilor intregii lumi ,care se afala la Bucuresti,misiunea de a se informa si de a transmite guvernelor lor tot ce se intampla in Romania,cu lux de amanunte? Ponta crede ca UE si tarile lumi sunt conduse de oligofreni,carora trebuie sa le explice un plagiator ca nu este adevarat ce se intampla in Romania,totul fiind o iluzie optica,o minciuna? Nu,tarile stiu exact ce se intampla si UE stie exact ce se
  • +2 (2 voturi)    
    invers (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:05)

    thomasnova [utilizator]

    Draga domnule Ponta,acel cineva nu a plecat de la conducere, ci a fost dat jos de parlament, de ambitiile si interesele voastre . Asa ca sa rectificam: "Este pacat ca, dupa 22 ani, cineva vine la putere distrugand tara". Pentru a scapa o mana de infractori, ati vandut poporul.In alta ordine de idei: de ce nu grabiti lucrurile in cazul plagiatului. Daca sunteti asa sigur ca nu ati plagiat, atunci nu aveti de ce sa va fie teama.
  • +1 (1 vot)    
    minciunosule (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:07)

    cotora [utilizator]

    minciunosule,bufonule, mascariciule, plagiatorule( ponta), cum poti sa spui ca nu te-a lasat basescu sa lucrezi ?, ce ai vrut tu in 2 luni sa faci si nu ai putut, tu si guvernul tau(cel mai cinstit guvern, maram), nu ati putut face ?, voi ati lucrat numai cum sa-l suspendati pe basescu, cum sa elimin echipa de etica pentru plagiatura, etc,oamenii seriosi nu te cred, ci doar talibanii psd
  • +2 (2 voturi)    
    mincinosule (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:14)

    olentina [utilizator]

    nu basescu distruge tara ci tu cu usl-ul tau,cu voiculescu si cu disperatii care trebuie sa scapr de puscarie.ne crezi prosti,nu credem minciunile si bazaconiile care le spui.avem noroc ca santem in UE si nu puteti chiar sa faceti tot ce vreti.
  • +1 (1 vot)    
    Acel cineva este chiar Ponta (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 16:53)

    24alex24 [utilizator]

    Iar blocajele erau chiar mecanismele democratice prin care abuzurile si furturile unei puteri politice puteau fi limitate.

    De acum Plagiatorul mincinos are, impreuna cu mafiotii din PSD, puterea sa fure nestingherit bugetul Romaniei si sa puna pmnul in gura oricarei opozitii, de oriunde ar veni ea: societate civila, mass-media sau partide politice.

    Sa vedeti distractie ca pe timpul mentorului Nastase: ziaristi batuti, televiziuni inchise, frica si temenele cat cuprinde in toate institutiile statului de drept.

    In domeniul energetic au inceput deja cu Hidroelectrica. deja au aparut zvonuri ca aceasta industrie strategica a Romaniei va fi, nu reorganizata, ci falimentata pentru ca baroni alde Voiculescu, sa o cumpere pe bucati la valoare de fier vechi.

    Vor vedea atunci toti asistatii social ce bine o vor duce! Deja investitorii straini se retrag din tara, iar Euro creste dramatic... Si cei care muncesc si au credite vor trece prin foc si para. Iar daca guvernul comunist-dictatorial nu mai are bani, ghiciti ce va face: va creste impozitele deja foarte mari, lovind din nou sectorul privat, principalul aducator de venituri.
  • +3 (3 voturi)    
    Advertising (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 17:00)

    Etre [utilizator]

    Dovada nesimtirii maxime. Nu stiu cine i-a instruit pe PSDisti cu aceasta strategie preluata parca din advertising, banuiesc ca a fost un consilier american prin 2008.

    Daca ar fi sa fac un rezumat ar fi cam asa :
    1. identifica-ti punctele slabe inaintea adversarului
    2. transforma-ti punctele slabe in atuuri, astfel iti lasi adversarul fara argumente.

    Astfel, incalcarea statului de drept si a principiilor democratice a devenit in viziunea PSDistului eliminarea obstacolelor in calea democratiei.

    In acest moment simt o mancarime pronuntata in palma.
  • +1 (1 vot)    
    intrebare (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:55)

    santi [utilizator]

    ck e bine inainte sa te informezi.......acu o sa culegi....rezultate de peste 70% in favoarea basescu ..astept sa vad si demisiile voastre dupa referendum...si explicatia pe care tre so dai europei...si nu numai....rusinicaaaaa
  • +1 (1 vot)    
    Romanii la butoane (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:16)

    dandana1 [utilizator]

    Dupa pornirea calculatorului se deschide folderul USL, se apasa Ctrl+A dupa care se apasa combinatia de taste shift+delete.
    Pentru aprofundarea cunostintelor se face acelasi lucru si in folderele numite UDMR si UNPR.
    Se ruleaza un cleaner de registrii pentru a elimina orice urme lasate in sistem.
    Pentru siguranta ar fi bine sa faceti si o verificare cu un antivirus bun, deoarece este psibil sa mai existe vreun trojan.
    Ulterior se da restart.

    Pentru invatarea lectiei ctrl+A / ctrl+C / ctrl+V sunteti rugati sa va adresati la dottore Ponta. Este expert.
  • +2 (2 voturi)    
    Care blocaje tov. Ponta? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:29)

    EXEs [utilizator]

    Ceea ce am vazut eu este ca Basescu sa abtinut extrem de tare in ultimul timp sa deschida gura stiind ca vreti sa-l suspedati. In primul mandat intradevar ca nu se putea abtine sa nu se bage in absolut orice, dar in al doilea mandat s-a dovedit un presedinte OK care a incercat sa ajute tara asta de rahat. Toti europenii ne acuza de coruptie institutionalizata asa ca a facut DNA-ul pt. a curati sistemul si rezultatele se vad. Ca toti pestii mari sunt de la PSD asta e altceva, dar nimeni nu va impiedica sa faceti dosare lui Videanu sau cui vreti voi si sa-i bagati la zdup. Cu cat vor fi mai multi corupti la inchisoare cu atat va fi mai bine pt. noi si pt. tara. Am vazut ca ati aratat niste fituici ca uite ce a facut coruptu' asta de Videanu, apoi Videanu a raspuns argumentat ca mintiti dupa care s-a facut liniste. Habar n-am ce dovezi aveti si nu sunt specialist in domeniul juridic (ca peste 90% din privitori), dar daca exista dovezi ele trebuie sa fie judecate de justitie nu la TV.
    Oare ce motive o sa mai gasiti acum sa nu va tineti de treaba? Pt. canicula, banuiesc ca al de sus e de vina ca tine cu ailalti ca voi sunteti comunisti atei (Chegue&co), pt. fondurile ioropene sunt de vina aia din vest ca nu inteleg democratia voastra originala . Las ca ne rezolva cu medicamentele tanti Nastase, iar la BAC o avem pe tanti Abramburica care o sa-i lase pe saracii elevi si studenti sa copie ca vorba aia de ce sa invete cand e mai simplu sa faca Ctrl+C Ctrl+V.
    Cu privire la blocajele si sabotajele de care aberati ultima chestie pe care am vazut-o a fost legea energiei (??) pe care Basescu a retrimis-o la Parlament pt. ca se suprapunea cu alta lege. Mda de ambiguitati si suprapuneri legislative s-au folosit tot timpul baietzii dastepti in afacerile lor murdare.
    Cam inteleg de ce i-a placut mai mult lui Ponta sa fie avocat al baetzilor dastepti decat sa fie procuror. E mult mai usor sa cauti nod in papura decat sa ti calea dreapta.
  • 0 (0 voturi)    
    Dle Ponta (Duminică, 8 iulie 2012, 0:16)

    omliber [utilizator]

    Dle Ponta,
    Este pacat ca dupa 22 de ani este posibil sa mai fie politicieni ca dvs in Romania; si sa mai fie si in fruntea Guvernului:
    - plagiatul tezei de doctorat;
    - desfiintarea abuziva a comisiilor ce trebuiau sa se pronunte asupra plagiatului;
    - master inexistent in Catania;
    - prezentarea unei diplome de absolvire a unui curs de perfectionare ca fiind diploma de masterat;
    - incalcarea deciziei Curtii Constitutionale si participarea la Bruxelles; ba mai mult declaratia ca erati la Bruxelles, ati vazut ca presedintele nu a venit si... ca scaunul Romaniei sa nu fie gol l-ali ocupat dvs. I-ati cerut presedintelui mandat, dar nu vi l-a dat;
    - ordonante de urgente neconstitutionale: cea referitoare la limitarea activitatii CCR, cea referitoare la modificarea Legii Referendumului.
    Pana unde vreti sa mergeti???
    Romanii sunt un popor de oameni blanzi si rabdatori, dar pana unde???
    Ma inspaimanta gandul care mi-a venit: Ce altceva si mai grav ascundeti in bibliografia dvs de mai continuati in felul acesta???!!!
  • 0 (0 voturi)    
    xeroxescu , fumezi ceva ? Fa-te dr..ca lucrezi! (Duminică, 8 iulie 2012, 0:30)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Stie cineva ce a facut guvernul pana azi ?A auzit cineva vre-o vorba , a ministrilor macar despre economie ?Sa punem umarul sa-l ajutam sa explice UE cine e si ce a facut !Nu are cum sa fie crezut macar si numai pentru ce reprezinta .
  • 0 (0 voturi)    
    adevarat zici MR.paste . (Duminică, 8 iulie 2012, 14:54)

    dezamagitul [utilizator]

    Daca esti asa de corect si moral de ce mai esti inca acolo de ce nu iei exemplu de la democratiile occindetale vezi cazul presedintelui Germaniei care cand a fost descoperit ca a plagiat desi a fost ales cu vre-o 70 %, nu numit ca in cazul tau s-a retras demn . Din vocabularul comunistului lipseste acest cuvant demnitate si ca si precedesori tai comunisti pleci din functie numai cu picioarele inainte sau vorba tatucului vostru ceausescu "raspund doar in fata marii adunari nationale" De la cine sa inveti demnitate de la profesorii tai bolsevicul iliescu sau hotul nastase. Ma mir ca inca nu la-ti scos de la parnaie , daca era condamnat in america pentru ce a facut primea peste 150 de ani. Iar acum nu stiu cat de bolnav este iar prin diferite manarii il tineti prin spital pana reusiti sa il scoateti lasa ca o sa comepnsati si o sa condamnati un borfas la ani grei de puscarie.Nu zi hop pana nu sari santul mai este hopul referendului ultimul blocaj , iar daca pierdeti te retragi alaturi de antonescu la plimbarile prin parc sau ramane valabil ce am zis mai inainte.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version