VIDEO Senatorul Dan Sova, acuzat ca facut afirmatii care negau Holocaustul evreilor din Romania, sustine ca a vizitat Muzeul Holocaustului din Washington unde a citit despre suferintele la care au fost supusi evreii

de Attila Biro     HotNews.ro
Vineri, 30 martie 2012, 20:35 Actualitate | Politic


Senatorul Dan Sova, acuzat de Institutul National pentru Studierea Holocaustului ca in cadru unei emisiuni TV a facut afirmatii care neaga Holocaustul evreilor din Romania, a declarat pentru HotNews.ro ca a efectuat o vizita de cinci zile la Muzeul Holocaustului din Washington. Senatorul sustine ca a citit documente si ca a constatat realitatile crude ale Holocaustului. "Datele istorice arata ca la Iasi au fost omorati 24 de cetateni romani de origine evreiasca de soldatii din armata germana (...) Nu au participat soldati romani. Este un lucru lamurit istoric", a declarat senatorul si purtatorul de cuvant PSD, Dan Sova, intr-o emisiune TV pe 5 martie.
  • In urma acestor afirmatii, presedintele PSD, Victor Ponta, l-a revocat din functia de purtator de cuvant al partidului pe Dan Sova si i-a recomandat sa viziteze Muzeul Holocaustului din Washington.



Pe 5 martie, Dan Sova a participat la o emisiune TV la The Money Channel unde a facut urmatoarea afirmatie. “Scrierile istorice de origine evreiasca ziceau de o carte interesanta despre pogromul evreilor in Romania. O sa vedem ca Tesu Solomovici are o carte interesanta despre pogromul evreilor. Recunoaste ca pe teritoriul Romaniei niciun evreu nu a avut de suferit si asta s-a datorat lui Antonescu", a spus Dan Sova intr-o emisiune difuzata de The Money Channel, noteaza money.ro. 

"Datele istorice arata ca la Iasi au fost omorati 24 de cetateni romani de origine evreiasca de soldatii din armata germana, ceea ce este o pata pe istoria militara a poporului roman, este comportamentul ostasilor la cucerirea Odesei", a continuat senatorul PSD.

Fata de declaratiile senatorului Dan Sova si-a exprimat "profundul dezacord" si "indignarea" Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania Elie Wiesel.

 Potrivit unui comunicat al Institutului remis HotNews.ro, declaratiile senatorului PSD Dan Sova "neaga Holocaustul evreilor din Romania si responsabilitatea Guvernului criminalului Ion Antonescu pentru uciderea a peste 250.000 de evrei romani si ucraineni".

Pe 7 martie, Victor Ponta a anuntat ca Dan Sova nu mai este purtatorul de cuvant al partidului “pana nu pleaca la Muzeul Holocaustului de la Washington, sa vada cu ochii lui ceea ce am vazut si eu si ce s-a intamplat in Romania cu evreii care au fost omorati si in Romania si in Transnistria”.

Prezent vineri la Curtea Suprema la tragerea la sorti a judecatorilor care vor face parte din Biroul Electoral Central, Dan Sova a declarat pentru HotNews.ro ca in urma cu o saptamana a vizitat Muzeul Holocaustului din Washington. Senatorul a precizat ca vizita sa a durat cinci zile.

“Am studiat foarte multe documente care au legatura cu Holocaustul. Ei au acolo peste 5 milioane de documente pe microfilm si sunt realitati foarte crude care tin de ceea ce s-a intamplat”, a declarat Dan Sova.

Pe 7 martie, Romani CRISS si Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului in Romania au depus plangere penala impotriva senatorului Dan Sova pentru afirmatiile acestuia cu privire la Holocaust. In plangerea penala, depusa la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, se sustine ca a fost incalcat articolul 6 din OUG 31/2002 privind interzicerea negarii Holocaustului, care se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi.

In urma reactiilor publice, senatorul Sova a transmis mai multe comunicate publice in care isi exprima regretul fata de afirmatiile pe care le-a facut. Senatorul PSD a transmis si o scrisoare ambasadorului statului Israel la Bucuresti in care spune ca regreta afirmatiile si ca el nu a negat Holocaustul. Citeste mai jos precizarile senatorului:

Regret profund daca declaratiile mele de la postul amintit de televiziune au fost interpretare in sensul in care as fi negat, fie si o secunda, suferintele poporului evreu si vinovatiile autoritatilor romane de atunci. Nu am facut acest lucru si nu o voi face niciodata. Convingerea mea ferma este ca aceste lucruri din istorie trebuie spuse, pentru a invata din greselile trecutului si a nu le mai repeta.

Si pe aceasta cale, doresc sa va informez ca imi retrag toate afirmatiile care au putut leza poporul evreu, dar si memoria victimelor Holocaustului. De asemenea, precizez ca imi asum intreaga responsabilitate, inclusiv din natura politica, daca va fi nevoie, pentru situatia creata prin declaratiile facute la emisiunea mentionata anterior.

Dan Sova a precizat ca este la latitudinea partidului daca il va repune in functia de purtator de cuvant al PSD.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3239 vizualizari

  • +11 (17 voturi)    
    ahahaha! (Vineri, 30 martie 2012, 20:41)

    vio.w [anonim]

    Cat de ignorant sa fii, sa spui aceste lucruri?.... acestia sunt oamenii care vor sa ajunga la putere si sa ne conduca tara.Treziti-va oameni buni... trebuie sa scapam de ei!
    • -7 (17 voturi)    
      se poate,la modul civilizat,sa renuntati la basme? (Vineri, 30 martie 2012, 21:23)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui vio.w

      evreii din Iasi au tras cu arme rusesti impotriva militarilor romanii ,ucigand sute de romani!
      Holocaust este gargara de peste 2500 de ani de cand preotul egiptean Moshe-avand o credinta deviata din credinta oficiala egipteana- a adunat toti leprosii si cersetorii din Egipt si in fruntea lor- cu promisiunea ca ii va imbogati- ceva gen Dan Diaconescu- au pornit sa cucereasca o tara care nu le-a apartinut niciodata,Filistina !restul sunt basme de adormit copii ,y compris Biblia !
      • +1 (7 voturi)    
        dude, (Sâmbătă, 31 martie 2012, 1:00)

        ws [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        u're totally off. deci moise a fost un fel de dan diaconescu?!?!

        chestia asta nu se poate inventa, deci repetam: MOISE A FOST UN FEL DE DAN DIACONESCU.

        halucinezi. incredibil. memorabil.
    • +11 (11 voturi)    
      Mda (Vineri, 30 martie 2012, 21:28)

      kk [anonim] i-a raspuns lui vio.w

      Daca injur si eu evreii, ma trimite cineva si pe mine la Muzeul Holocaustului din Washington pe banii statului?
      Eu zic ca un glont ar fi mai ieftin pt politicieni.
  • +8 (24 voturi)    
    Holocaust (Vineri, 30 martie 2012, 20:51)

    Mario [anonim]

    Numai evrei au murit? de ce numai evrei sunt comemorati? Au murit din toate natiile.
    • -3 (13 voturi)    
      eh, si tu acum (Vineri, 30 martie 2012, 21:24)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mario

      ceilalti nu conteaza
    • -3 (13 voturi)    
      Si mai mult (Vineri, 30 martie 2012, 23:17)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui Mario

      Trecind prin cea ce au trecut evreii , nu inteleg de ce la rindul lor ai omoara pe palestinieni .
      Subiectul cu Holocaust incepe sa zgirie , s-ar ca arsii evreii dar vad ca n-au invatat nimic pozitiv din istoria lor . Pacat .
    • +3 (5 voturi)    
      Evreii (Sâmbătă, 31 martie 2012, 10:52)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Mario

      au fost urcati in bou-vagoane,fara apa si mancare,zile intregi,gramada unii peste altii;si-au facut nevoile unii peste altii,copii ,parinti ,bunici.Moartea,fie si prin gazare,a fost salvatoare pentru ei.
      Iarta-i,Doamne,pe acesti ticalosi ignoranti!
      • 0 (2 voturi)    
        mai usor cu ticalosi,cine zice ala e. (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:22)

        tepes [anonim] i-a raspuns lui Jar

        Dumnezeu ii iarta pe cei ignoranti dar nu si pe cei care premediteaza o crima.Nu cred ca dl.Sova a premeditat ceva,a fost pur si simplu ignorant.Insa, ma revolta ca roman ura cu care unele asociatii evreiesti si mai nou si tiganesti au cerut condamnarea la detentie a unui roman doar pt.o afirmatie ne la locul ei.?Unde vreti sa ajungeti?Vina dle.Jur caut-o acum 2000 de ani si explica romanilor drama evreilor si de ce in toata aceasta perioada de 2 milenii au fost prigoniti.Insa dle Jur orice om are dreptul la libera exprimare fie el si politician si nu veti putea inchide gura niciodata dreptului de a spune ce vrea.Daca ati fi vrut o rezolvare amiabila aveati dreptul la replica la aceiasi emisiune insa nu ati facut-o,de ce?pt.ca e mai usor sa ameninti si sa condamni.
  • -1 (15 voturi)    
    Evrei (Vineri, 30 martie 2012, 20:55)

    Sile [anonim]

    Evreii nu au fost omorati de statul roman nici de Antomescu, ci de Hitler. Exact asa a spus si Basescu.
    • -2 (12 voturi)    
      hehe (Vineri, 30 martie 2012, 21:26)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Sile

      din declaratiile majoritatii evreilor care au trait in Romania reiese ca NU a fost niciun holocaust aici, dar antisemitismul este la fel ca rasismul. Sunt mult mai rasisti negrii decat albii.
      • +2 (4 voturi)    
        ? (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:25)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Posteza si pentru noi,astia mai fraieri,interviul pe care l-ai luat majoritatii evreilor.Nu de alta dar sa nu murim prosti!
  • 0 (20 voturi)    
    Canossa (Vineri, 30 martie 2012, 20:56)

    warm [anonim]

    pe vremuri stateau in genunchi in fata Papilor sa ceara iertare, acum se duc in templul holocaustului sa ceara iertare noilor stapani.... patetic...
  • -2 (20 voturi)    
    indoctrinare (Vineri, 30 martie 2012, 20:57)

    efz [utilizator]

    si-a facut temele acum. dar libertatea de expresie, de opinie , unde este? nu se pune in cazul acesta? trebuie neaparat sa gindesti si sa spui ca ei fiindcaaltfel intri sub incidenta legii? pacat. istoria poate fi interpretata in multe feluri. si de cesarecunoastem numai adevarul lor? ca daca stau si ma gindesc au existat si pauker&co.
    • -1 (9 voturi)    
      plus (Vineri, 30 martie 2012, 21:28)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui efz

      pauker & co, plus 90% din partidul bolsevic care a facut revolutia rusa.
      • 0 (0 voturi)    
        dA (Sâmbătă, 31 martie 2012, 16:02)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Interesant, dar dl. Neagu Djuvara da informatia dupa care bunicul din partea mamei a lui Lenin fusese evreu.
        In Romania Libera tocmai a fost o dezbatere iteresanta: http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/dezbateri/dezbatere-care-a-fost-contributia-evreilor-la-instaurarea-comunismului-in-romania-raspund-neagu-djuvara-radu-ioanid-lucian-boia-liviu-rotman-marius-oprea-stelian-tanase-259059-main_pic1.html
    • +4 (6 voturi)    
      Prostie (Vineri, 30 martie 2012, 21:28)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui efz

      Daca eu zic ceva urat de mama ta (de exemplu), putem fi prieteni? Nu? Pai cum ramane cu "libertatea de expresie, de opinie"?
    • -3 (9 voturi)    
      asta e noua democratie (Vineri, 30 martie 2012, 21:57)

      andu [anonim] i-a raspuns lui efz

      asta e democratia de azi! inainte nu spuneai, ca era dictatura si te baga la zdub, acum nu spui pt ca are grija mass media sa te linseze mediatic de mai ca regreti vechiul regim!
    • +3 (9 voturi)    
      Nu chuar (Vineri, 30 martie 2012, 22:29)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui efz

      Se pare ca nu intelegi corect libertatea de expresie. Mai citeste. Cat despre interpretarea istoriei - poti sa explici cum interpretezi uciderea a 6 milioane de oameni?
      • -2 (8 voturi)    
        mai taie din coada (Sâmbătă, 31 martie 2012, 1:05)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        ca au recunoscut si ei ca au fost mai putini.
    • +3 (3 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:29)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui efz

      Uite ca eu nu sti sa fi atacat Israelul,pe germani,englezi,rusi,italieni etc.Daca au facut-o da-mi si mie cartea sa o citesc!
  • +6 (10 voturi)    
    un handicapat! (Vineri, 30 martie 2012, 21:01)

    un evreu [anonim]

    ce mare intelectual e acest mizerabil de sova,trebuia sa se distreze la Washington sa afle viatza grea al evreilor in ultimii 100 de ani...putea sa ceara din orice biblioteca romaneasca cartea "Fabrica mortii" si afla totul despre istoria poporului ales....
    • -1 (1 vot)    
      ce este un handicap (Duminică, 1 aprilie 2012, 6:41)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui un evreu

      De ce vorbesti urit amice,tu de ce n-ai fi mizerabil?doar pt.ca esti evreu?Ce handicap are dl.Sova poate ni-l spui si noua.Dle.cred ca ai uitat unde ti-e locul,cit priveste jignirile esti un nesimtit cu barba sub nas.
    • -1 (1 vot)    
      care popor ales (Duminică, 1 aprilie 2012, 9:00)

      gopo111 [utilizator] i-a raspuns lui un evreu

      cine la ales? s-au ales singuri, nu cred ca ia ales cineva sa fie ce sint
  • 0 (10 voturi)    
    Institutul National pentru Studierea Holocaustului (Vineri, 30 martie 2012, 21:17)

    Dea juns [anonim]

    Dupa mai mult de 50 de ani de la fapte cred ca a fost timp suficient sa se studieze acest subiect. De ce inca mai avem nevoie de un institut care tot mai studiaza? Cine il finanteaza?

    Sugeram sa cititi si pe Alex Mihai Stoenescu 'Maresalul si Evreii' care ofera o alta fata a lucrurilor (poate cea reala dar care deranjeaza pe unii care inca mai revendica compensatii, etc) intr-o lucrare foarte bine documentata si cu caracter stiintific neutru.
    • -1 (9 voturi)    
      dupa cum vezi... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 1:07)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Dea juns

      ei nu sunt interesati de adevar, ci de puterea pe care o au din victimizare, din discriminarea pozitiva.
  • 0 (8 voturi)    
    Elie (Vineri, 30 martie 2012, 21:22)

    Antonescu [anonim]

    'Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania Elie Wiesel.

Potrivit unui comunicat al Institutului remis HotNews.ro, declaratiile senatorului PSD Dan Sova "neaga Holocaustul evreilor din Romania si responsabilitatea Guvernului criminalului Ion Antonescu pentru uciderea a peste 250.000 de evrei romani si ucraineni"'.

    Cu alte cuvinte dl Wiesel si-a insusit 100% verdictul dat de sovietici (forta ocupanta la data procesului) si il declara pe Antonescu 'criminal'.
    • 0 (4 voturi)    
      romani masacrati de evreii rusi din NKVD in 1938 (Sâmbătă, 31 martie 2012, 7:49)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Antonescu

      CITEZ* Cu referire la teritoriul actualei Republici Moldova, pana acum au fost identificare 100 din cele 113 procese-verbale ale Troikai speciale a NKVD din RASS Moldoveneasca, „instanta” care, in anii 1937-1938, a „judecat” ca pe „dusmani ai poporului” 4.762 de persoane din stanga Nistrului, dintre care 3.497 au fost condamnate la impuscare (74% din totalul celor judecati – cea mai mare cota din URSS)!!!!
      ERAU NUMAI ROMANI ,DECI, PUTINA DECENTA !!!!
  • 0 (12 voturi)    
    evreii... (Vineri, 30 martie 2012, 21:40)

    jidanu' [anonim]

    L-au trimis la reciclare pe asta si acum a venit cu creierul spalat. Numai bun de pus in fruntea tarii. Si cum, negarea holocaustului se pedepseste cu inchisoare? Dar de ce nu se pedepseste la fel si negarea genocidului impotriva armenilor de catre turci si altele asemenea? De ce nu se pedepseste la fel si negarea crimelor comise de evrei in timpul retragerii administratiei romane din Basarabia in '40?
  • +1 (9 voturi)    
    Odesa... (Vineri, 30 martie 2012, 22:10)

    nelu [anonim]

    Domnu Sova, dar de Odesa nu spuneti nimic? acolo nu au fost romanii care i-au macelarit pe evrei si tigabi? Nu iti e asa putin jena? Ar trebui sa mai mergi odata la Washinton pentru ca partea cu Odesa ti-a scapat...
    • +1 (3 voturi)    
      Odessa (Sâmbătă, 31 martie 2012, 11:05)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui nelu

      Asediul Odesei a durat 73 de zile. Evreii si rusii care aparau orasul erau inarmati pana in dinti. In jur de 17.000 de romani au murit pentru capturarea orasului. Asa ca nu-mi zi ca a fost vorba de holocaust acolo pentru ca a fost razboi in toata regula: soldati versus soldati.
      • 0 (0 voturi)    
        alooooo (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:04)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        A vorbi ,vorbire.Mai citeste si tu ca altfel risti sa ramai cu capul gol,nu descoperit!La Odesa au fost indesati civili in hambare imense din scanduri(copii,femei,barbati,batrani),li sau dat foc,iar cei care nu au murit arsi sau sufocati au fost mitraliati.Iarta-l Doamne caci e nebun!
        • 0 (4 voturi)    
          :) (Sâmbătă, 31 martie 2012, 17:43)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Nu a fost cum zici tu. Dar hai sa zicem ca ipotetic a fost asa, eu ar trebui sa ma simt vinovat/rusinat de faptele strabunicului meu? Ar trebui sa ma simt vinovat eu, care ma trag dintr-un popor caruia de-a lungul istoriei i s-a furat si presul de sub picioare?
          Nici gand. Cu atat mai putin sa fiu de acord cu plata daunelor (niste sume colosale, care in mod ironic sunt calculate chiar de cei care trebuie sa primeasca banii)..
          • -1 (3 voturi)    
            da (Sâmbătă, 31 martie 2012, 20:41)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            Care vasazica stimabile,ai tot dreptul sa-l mostenesti pe bunicul tau in ceea ce priveste o avere(mica sau mare nu are importanta)dar nu ai nici o obligatie in ceea ce priveste faptele lui.Bravo mai baiat destept,dar daca bunicul tau ar fi pierdut toata agoniseala lui pentru faptelesale,ce mai mosteneai tu acum?Mai documenteza-te si tu si vei afla cum state care au prilejuit asemenea prejudicii si-au cerut iertare si au si platit.Scuza-ma,aici e vorba despre constiinta morala a unei natii,cat despre tine nu ai asa cevasi e normalsa gandesti la modul acesta.Esti doar ateu,nu-i asa ca nu gresesc?La tine primeaza instinctul nu ratiunea.
            • 0 (2 voturi)    
              lupul moralist (Duminică, 1 aprilie 2012, 7:10)

              tepes [utilizator] i-a raspuns lui hot news

              Stimabile fiecare popor mosteneste ce i-au lasat inaintasii.Te-as intreba tie ce ti-a lasat?N-am nimic cu evreii dar tu prea te dai rotund si asta nu-mi place.Dar te intreb sincer de ce crezi tu ca ati fost prigoniti 2 milenii ?(nimeni nu contesta asta) Dar in Romania ce-ati cautat.Cit priveste moralitatea nu ai dreptul sa vorbesti din varii motive, n-am sa ti le insirui acum.Vezi mata domnule sint multe intrebari la care nu prea raspundeti doar la acelea de unde iese gheseft nu-i asa ?
              • 0 (2 voturi)    
                da (Duminică, 1 aprilie 2012, 18:05)

                hot news [utilizator] i-a raspuns lui tepes

                Dragule,din start ti-ai pus singur piedica.Recunosti ca mostenesti(daca)ceea ce ti-au lasat inaintasii tai,printre realizari de necontestata si acest lucru recunoscut,chiar daca nu ne place,pogromulevreesc.Si mie mi-au lasat aceeasi mostenire,sunt roman curat,dar nu incerc sa ma dau dupa cires!Chestiunea cu rotundul,ai aruncatasa o vorba,argumenteaza!Iarasi gresesti,evreii au fost prigoniti nu 2000 de ani,ci aproximativ 5000 de ani,incepand cu parintele lor Avraam.Aici intram intr-un teritoriu pe care aluneci rau de tot,se numeste istorie si,iarta-ma,nu o stapanesti deloc.Ai avea si raspunsul la intrebarea ta(ce au cautat in Romania si nu numai).Despre moralitatea evreilor(repet, nici a noua spita a neamului meu nu are legatura cu Israelul)iarasi intri pe un teren necunoscut,drept dovada ca nu ai nici un argument,de ce nu le insirui?Intrebarile d-ta sunt retorice,chestie cu capra raioasa si cu coada ridicata!
            • 0 (0 voturi)    
              esti pe langa (Luni, 2 aprilie 2012, 13:39)

              sentenced [utilizator] i-a raspuns lui hot news

              Nu are nicio legatura o mostenire de natura fizica cu o mostenire ce consta in vina. Mai ales in situatia in care vinovatia nu este dovedita.
              Iar tu esti evident un fanatic religios, unde primeaza doar punctul tau de vedere care e foarte ingust si nejustificat, tu doar stii ca asa e pentru ca asa ti-a fost inoculat si punct.
              • 0 (0 voturi)    
                evreii (Luni, 2 aprilie 2012, 16:44)

                gogo12 [anonim] i-a raspuns lui sentenced

                Macar eu cred in ceve,tu nu crezi in nimic.Crezi in ce auzi pe ici pe colo,adica esti urechist,postezi parerile altora din lipsa de gandire si cunoastere.Germania si alte tari au platit bani grei despagubiri pentru daune materiale si morale.Tu esti un urechist,nu ai de unde sti.Nu sunt fanatic religios,sunt un crestin ortodox practicant,nu un vizitator de biserici si manastiri.Sunt un iubitor de Dumnezeu pentru ca m-am convins prin studiu si traire de adevarul biblic.Probabil ca atitudinea ta fata de ADEVAR iti va aduce mari necazuri in viata si sigur iti vei aminti de dialogul nostru.In rest ....numai de bine.
                • 0 (0 voturi)    
                  gresesti :) (Luni, 2 aprilie 2012, 18:08)

                  sentenced [utilizator] i-a raspuns lui gogo12

                  Si eu cred in ceva, insa de aici pana la a ma comporta ca un dement care incearca sa-si impuna credintele altora e drum lung.
                  Te rog mai citeste inca o data comentariile si vei vedea ca tu esti cel care a avut o atitudine agresiva (tipica fanaticilor descreierati).
                  Insa la subiect: tie iti scapa un aspect foarte important, eu nu am vorbit de atitudinea germanilor fata de evrei, ci de atitudinea romanilor fata de ei, iar multe din deciziile lui Antonescu au salvat vieti evreiesti (sunt chiar evrei care recunosc ca asa a fost). Insa am impresia ca tu ai raspunsuri prestabilite si ti-e greu sa le adaptezi unor intrebari diferite.
  • +2 (4 voturi)    
    Stanga (Vineri, 30 martie 2012, 22:14)

    Parol [anonim]

    Era Cam prea de stanga sa spui asa ceva. "heil hitler" nu e tocmai un simbol stangaci. Important e ca acuma stim ce gandeste.
  • +1 (3 voturi)    
    Lingau (Vineri, 30 martie 2012, 22:15)

    alem [anonim]

    Ce lingau, ala l-a trimis sa viziteze si el s-a executat si acum s-a intors cu coada intre picioare. Te informezi si mergi pe burta ca s-a vazut cine esti.
  • +1 (11 voturi)    
    Muzee (Vineri, 30 martie 2012, 22:20)

    sentenced [utilizator]

    Vreau un muzeu cu tema "Retragerea trupelor romane din Basarabia si Bucovina", ca sa-i trimit si eu pe evrei acolo sa mai invete si despre raul facut de ei altor popoare.
  • 0 (4 voturi)    
    cu intentie (Vineri, 30 martie 2012, 22:34)

    daniel [anonim]

    Eu cred ca intentionat a facut acele afirmatii ,ca mai apoi sa poata sa se inchine in "templul holocaustului ".
    Oricum Sova asta este un om fara cap.
  • +2 (4 voturi)    
    ciolanul (Vineri, 30 martie 2012, 22:38)

    translativus [utilizator]

    Chiar ne credeti prosti domnule Sova?
    • -2 (2 voturi)    
      dar... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 1:27)

      tania [anonim] i-a raspuns lui translativus

      Dar nici prea destepti!
    • 0 (0 voturi)    
      cind purici se cred elefanti (Duminică, 1 aprilie 2012, 7:18)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Prosti?nu,doar putin redusi.Daca tot il condamnati pe nefericitul Sova cu atita minie proletara de ce nu cereti impuscarea lui ar fi mai simplu .
  • +2 (4 voturi)    
    In Ro nu au existat evrei.Tigani? Nici atat. (Vineri, 30 martie 2012, 23:13)

    pleonasm [anonim]

    Daca subscriu declaratiei initiale ale lui Sova Sovinul pot capata si eu o excursie in Washington? Merci anticipat.
  • 0 (10 voturi)    
    Clarificare (Vineri, 30 martie 2012, 23:41)

    harap blanc [anonim]

    Ca sa incheiem discutia asta reluata la 0'0.
    Holocaustul a fost o suma de pacate facute de oameni impotriva oamenilor.
    Aceste pacate au fost ispasite dinainte, de catre cel pe care l-au ucis tocmai astia care au ramas singurii pretendenti la despagubiri morale pentru lucruri intamplate secolul trecut intr-un razboi nenorocit.
    Sa ni-l dea inapoi pe cel ucis miseleste si apoi ne-om mai socoti.
    Si daca unii sunt antisemiti, ce-i cu asta, fiecare e liber sa isi aleaga prieteniile si antipatiile. Suntem toti obligati sa fim filosemiti, sau e suficient sa fim neutri (sa-i tratam cu sictireala)? Care e linia de demarcatie si cine o stabileste?
    Trebuie sa ceara si romanii despagubiri morale pentru atitudinile fatis ostile manifestate chiar prin pozitii ale unor oficiali europeni?
    • -1 (3 voturi)    
      Holocaust sau Harababura (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:21)

      Vasile de Romania [anonim] i-a raspuns lui harap blanc

      Daca te inspiri dupa Tessu Solomovici ca nu au fost evrei omorati de romani,nu e suficient ,daca batranii romani sau evrei spun povesti cum romanii iau salvat pe evrei iar nu-i bine ,dar daca ei evreii din S.U.A. care conduc finantele mondiale au hotarat ca nu-i adevarat si ca noi romanii am facut holocaust asa treb. sa fie ,iar noi sa-l stergem din istorie pe Antonescu si sa le spunem 'sa traiti am inteles ,asta este libertatea cuvantului ce daca nu-i moral si democratic ,banii conteaza atata timp cat S.U.A. nu renunta la umilinta fata de evrei ,slugarnicia fatisa marea majoritate vom avea de suferit si asta cred ca va fi pe veci ,sper sa ma insel .
      • -1 (3 voturi)    
        aloo (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:11)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Vasile de Romania

        E mare harababura incapul dar mai ales in sufletul tau.A-ti spune parerea decent e una,iar a-ti arunca voma in public este altceva.
  • +2 (4 voturi)    
    holocaust Iasi (Sâmbătă, 31 martie 2012, 4:33)

    emi [anonim]

    In municipiul si judetul Iasi au murit cel putin 10000 romani de origine evreiasca....trebuia sa mearga la Iasi sa se documenteze si nu la Washington!
    • -3 (3 voturi)    
      sau (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:58)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui emi

      sau sa mearga in Gaza, ca acolo au murit mult mai multi
  • -2 (4 voturi)    
    SOCAT DE EXISTENTA OUG 31 (Sâmbătă, 31 martie 2012, 9:08)

    harap dalb 2 [anonim]

    (pot da perciunatii cate "-" vor, ca ce e scris in titlu ramine.)
    Eu vad asta ca un amestec direct (adica bagata coada) in treburile statului.
    Pentru ca aia pe care i-am pus acolo ar trebui sa se ocupe de treburi mai importante decat de rascolirea istoriei semintiilor lumii.
    Mai sufera cineva azi pentru nimicirea Daciei?
    Eu as da bani pentru un astfel de institut in Romania.
    Pe mine ma doare fix in pix de holocaust (atentie, pana aici nu intru sub incidenta OUG 31). Dar pentru ca vad atata simpatie in jurul perciunatilor, ma simt obligat sa ,mai pun ceva.
    Uite, eu nu ma consider obligat sa cred ce vor altii, cel putin la mine in tara si nu imi place cand li se pune alesilor neamului (aia care sunt) cenzura.
    Iote, eu n am fost acolo si nu vreau sa cred ca a existat, e bine? (acum am bagat piciorul in OUG 31).
    Dar incep sa cred altceva, ca exista forte externe care ne tot imping in jos si vor sa aiba controlul, Exista vreun OUG care sa interzica defaimarea fiintei nationale, a demnitarilor, subminarea unitatii, sau sa protejeze demnitarii de astfel de intruziuni?
    Si daca tot tin perciunatii atat de mult la holomacelarirea lor, inseamna ca le-o fi placut?
  • 0 (2 voturi)    
    Gargara politicianista (Sâmbătă, 31 martie 2012, 9:23)

    coco04 [utilizator]

    Politicienii nostri sunt intotdeauna in campanie electorala si poarta cu ei in permanenta gargara politicianista care da bine la public.
  • -1 (5 voturi)    
    asa-zisul antisemitism (Sâmbătă, 31 martie 2012, 11:21)

    Demigod [anonim]

    Bai evreilor, si organizatiile voastre. Mai lasati-o naibii cu isterizarile astea. Treaba cu holocaustul e fumata. De aproape 70 de ani. Ati invartit cifrele cum ati vrut, din 6 milioane de OAMENI ce-au murit in lagerele naziste voi pretindeti ca toti au fost evrei, hollywoodul pe care-l controlati va sustine, e excelent.

    Dar mai lasati oamenii in pace sa-si exprime parerile cum vor. Este inadmisibil sa existe LEGI care sa condamne penal negarea holocaustului si arborarea unor insemne, doar pentru ca pe voi va deranjeaza. E dreptul fiecaruia sa se exprime liber, e un drept constitutional care e incalcat cu O EXCEPTIE, de dragul vostru.

    Iar daca continuati politica voastra agresiva, si continuati sa duceti razboaie cu toti vecinii, si sa va manipulati aliatii sa vi-i atace pe cei carora nu le puteti face fata, va spun eu de pe acum ca Holocaustul o sa se repete intr-un fel sau altul. Oricum il practicati si voi pe fratii vostri, palestinienii.
  • +3 (3 voturi)    
    google (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:20)

    google [anonim]

    nu era mai ieftin daca il puneau sa dea un search pe google ca sa afle despre holocaust? adica, criza-criza, dar vad ca pentru plimbari se gasesc bani, ca doar nu dau din buzunarul lor.
  • 0 (0 voturi)    
    iresponsabil (Duminică, 1 aprilie 2012, 2:26)

    Baltaretu [utilizator]

    iresponsabil, pentru discutii inutile.Cine dracu a mai inventat cuvintul senator? Cine are malai se intituleaza senator, cum orice snapan se poate intitula patron.
    In ce limba a citit despre holocaust? ebraica
    Cam multe functii si state de plata pentru lucruri marunte cu care se ocupa un senator, presedinte de consiliu judetean, membru al membrului si alte denumiri stiintifico politice pe care si le atribuie sau le capata cu infatuare
    Pana acum gafele au fost minore dar cind se va mai numi ceva prin guvern , pagubele pentru Romania vor fi mai mari
  • -1 (1 vot)    
    parere (Duminică, 1 aprilie 2012, 11:47)

    libertate mentala [anonim]

    Va mai recomand o vizita in Manhattan la sediul FMI si la sediul Bancii Mondiale sa vedeti cat de asupriti sunt saracutii cu familiile injumatatite de Holocaust.
    Sunt asa de tristi sarmanii dupa evenimentele de acum 70 de ani ca inca sunt toti cu ochii in lacrimi.
    Cred ca lumea in care traim a ajuns la stadiul maxim de ipocrizie si uita de probleme reale.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by