Radu Berceanu: Videanu ar fi un primar foarte bun. PDL trebuie sa decida mai repede candidatul la Primaria Capitalei

de RFI     RFI Romania
Luni, 19 decembrie 2011, 10:40 Actualitate | Politic

Adriean Videanu ar fi o solutie buna pentru PDL la Primaria Capitalei, dar partidul trebuie sa decida repede, ca sa nu se repete scenariul de la ultimele alegeri, cand a venit cu o decizie "en catastrophe", a declarat la RFI senatorul democrat-liberal, Radu Berceanu.

"Eu sunt convins de atunci, de cand a fost primar, ca Adriean Videanu, daca stau sa ma gandesc asa in urma, a fost unul dintre cei mai buni primari si cu realizari. Sigur ca el nu s-a ocupat foarte mult de imaginea sa, crezand ca daca face niste lucruri, o sa le vada toata lumea si nu-i neaparat nevoie sa-si faca foarte multa imagine. Asa ca ar fi un primar foarte bun. Asa cum eu sunt convins ca Vasile Blaga ar fi fost un primar foarte bun. Bucurestenii au ales ca si cum l-ar fi ales pe Vasile Blaga chirurg-sef la spital, tot asa au ales si la Primarie", a spus Radu Berceanu.

Citeste continuarea pe www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   























1451 vizualizari

  • -3 (15 voturi)    
    MULTE REALIZARI (Luni, 19 decembrie 2011, 10:42)

    evoque [utilizator]

    A realizat foarte multe borduri. Acum ce sa faci asa se lucreaza in echipa Videanu aduce bordurile si Berceanu (prin Straco) le monteaza.
    • +2 (14 voturi)    
      mda (Luni, 19 decembrie 2011, 11:37)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Mandatul lui Videanu NU fost marcat de borduri, ci de adevarate investitii in dezvoltarea Bucurestiului:
      - modernizarea Teatrului National
      - modenizarea Stadionului National
      - modernizarea multor bulevarde: Calea Mosilor, Bdul Stefan cel Mare, Soseaua Mihai Bravu, etc, etc
      - continuarea lucrarilor de constructie a Pasajului Basarab

      Cat despre "bordurile" lui Videanu, raportul Curtii de Conturi a notat faptul ca achizitiile de borduri de la firma lui Videanu au totalizat < 1% din total achizitii.

      Fra Videanu, am fi avut aceleasi strazi gaurite, locuri de parcare total insuficiente, linii de tramvai nemodernizate, pasajul Basarav neterminat.

      Cu ce e mai bun primarul Oprescu? Omul asta nu a facut absolut nimic, decat sa taie panglica la scarile rulante de la statia de metrou Universitate, sa taie panglica la finalizarea pasajului Basarab la care a contribuit si el cu 2% din constructie, sa planteze panselute in rondul de la Universitate, si... sa bage Bucurestiul in Cartea Recordurilor pentru... cel mai mare carnat!!!
      Asta este primar??

      Tot oparescu a mai promis ca va face el o autostrada suspendate, care va pleca de la cele doua cocoase de la Otopeni, si care va fi tangenta pe inelul concentric median al orasului...
      Penibil!

      Il prefer pe Videanu de 854 ori decat pe oparescu.
      • +2 (8 voturi)    
        depesa Pedele bucuresti (Luni, 19 decembrie 2011, 12:01)

        monica L [anonim] i-a raspuns lui James Bond

        Aha, deci asa suna depesa de la partid care a poposit la unul din postacii hotnews... Multumim pentru informare, la mine nu poposise inca...
        • +1 (1 vot)    
          comic (Luni, 19 decembrie 2011, 16:43)

          James Bond [utilizator] i-a raspuns lui monica L

          hahaha!! depesa a poposit la popas!! :))
          frumos, dar eu nu am nicio treaba cu "partidul", eu traiesc bine-mersi fara niciun partid.
      • +1 (9 voturi)    
        BLA BLA BLA (Luni, 19 decembrie 2011, 12:15)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

        1. Tot ce spui este simpla propaganda de partid. Bordurile raman borduri. Achizitiile au fost facute prin firme terte asa ca raportul respectiv este frectie la picior de lemn.
        2. Am facut eu vreo comparatie intre oprescu si videanu? Nu.
      • 0 (6 voturi)    
        cu borduri sau fara (Luni, 19 decembrie 2011, 12:29)

        Lupu [anonim] i-a raspuns lui James Bond

        Cu borduri sau fara, Videanu s-a compromis. Bordurile l-au pastrat in memoria colectiva, dar pentru cine rasfoieste ziarele din perioada lui va da de afacerile de la marmosim (sau cum se chema firma de familie) si alte invarteli dubioase. Iar in afara de astea, nici nu a stiut sa-si promoveze realizarile. Eu sunt convins ca n-o sa candideze, pentru acelasi motiv pentru care n-a facut-o la alegerile anterioare: pentru ca nu are cum sa castige. Probabil PDL testeaza piata, de-aia arunca fumigene de-astea. Si daca ar vrea sa castige din nou bucurestiu, PDL ar face bine sa propuna un candidat curat la primarie, ca nu suntem prostii tarii sa recliclam toti incultii, agramatii si smecherasii lor. Dar tinand cont ca udrea se ocupa de alegerea candidatului, presimt lucruri tragice atat pentru noi cat si pentru ei. De genul oprescu inca 4 ani.
      • 0 (6 voturi)    
        ... (Luni, 19 decembrie 2011, 12:31)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui James Bond

        Nu pot sa-l sufar pe Videanu! Dar intr-adevar, nu exista termen de comparatie intre realizarile celor doi.
      • +4 (4 voturi)    
        Dilkeme (Luni, 19 decembrie 2011, 12:53)

        Pache [anonim] i-a raspuns lui James Bond

        A ajuns sa fie laudat ca isi face treaba.Daca cineva isi face treaba pentru care a fost platit este super erou.Asta pentru ca toata lumea se asteapta ca nimeni sa nu isi faca treaba pentru care a fost platit.care iese din tipar este automat erou.Si toata lumea uita ca primarul nu face nimic.Consiliul Local este cel care aproba ceva sau nu.Un primar fara Consiliul Local este zero.Ar trebui popularizat ce face Consiliul local si rolul lui ca sa inteleaga lumea ca Primarul nu face decat sa execute hotararile consiliului local.Confuzia este ca oamenii cred ca primarul le face pe toate .Consilieri stau in umbra .Nu se stie de ce .
    • -3 (9 voturi)    
      Ce repede ai adus in discutie... bordura! (Luni, 19 decembrie 2011, 11:43)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Se pare ca vrei... proteze care iti tot dau pe la nas... autostrazi, poduri, drumuri (toate incepute de altii) sau care conduc mafii in spitale!
      Sa ne traiesti partid iubit si luminos conducator, de proteza purtator!
      • 0 (10 voturi)    
        Spiritual. (Luni, 19 decembrie 2011, 12:20)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Nu stiu ce naiba va tot ofticati cand cineva critica pe cineva din pdl.
        Chiar considerati ca tara asta se imparte intre pdl si psd sau mai nou usl?
        Chiar voi cei de la pdl detineti adevarul suprem? Unde ati fost pana acum?
        A prins si pdl-ul ciolanul lasat de nastase si roade la el de cativa ani.
        Nu ganditi ca in tara asta mai traim si persoane care nu se subjuga unor propagande de partid de doi bani, facute pentru oamenii cu minte putina.
        • -3 (5 voturi)    
          iti spun eu de ce se supara.. (Luni, 19 decembrie 2011, 13:01)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          si pdl si psd au supt de la aceasi mama fsn.. si au aceasi bunica PCR.. asa ca nu pot avea decat purtarea unui paukerist
          • -3 (3 voturi)    
            BASESCU (Luni, 19 decembrie 2011, 13:24)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Conduce dupa cum a invatat la scoala de partid PCR combinat cu "smecheria" de smenar.
            A infiintat institutii de control si santaj iar acum vrea sa puna mana total pe judecatori ( nu ca acestia ar fi usi de biserica)
            Am scapat de o dictatura si ne indreptam sau chiar traim in alta.
            Surprinzator ce repede uita natia asta a noastra.
            • +4 (4 voturi)    
              Bravo! (Luni, 19 decembrie 2011, 13:45)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Hai, fuguta pe latrine!
              Au portii noi de dejectii!
              Nu spun ca Basescu este usa de biserica, dar p'aia cu scoala de partid, pune/i in carca lui ilici, constantinescu...
              Unulk era pe la Breaza, alalalt pe la Universitate, ...
              Vezi daca nu citesti si ciugulesti dintre scaunele lui... Badea?!
              q.e.d!
            • +2 (2 voturi)    
              Nu confunda (Luni, 19 decembrie 2011, 13:57)

              Alexandru [anonim] i-a raspuns lui evoque

              Autoritatea cu dictatura. Intr-adevar Basescu are pornire autoritara (doar a fost comandant de nava) dar pana acum nu a facut nimic care sa afecteze sistemul democratic. Cel mai bun exemplu este ca la SRI a numit pe cineva de la PSD, iar la SIE pe cineva provenind de la PNL.
              • -1 (1 vot)    
                Autoritate (Luni, 19 decembrie 2011, 18:01)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

                Care este limita dintre autoritate si dictatura?
                • 0 (0 voturi)    
                  Limita intre autoritate si dictatura (Luni, 19 decembrie 2011, 21:32)

                  Alexandru [anonim] i-a raspuns lui evoque

                  Tu nu ti-ai pus niciodata aceasta intrebare? Atunci inseamna ca nu stii ce e aia dictatura. Si spui ca ne paste o dictatura!
                  Diferenta intre autoritate si dictatura este ca cel ce exercita autoritatea vegheaza la respectarea unui set de reguli (sociale, economice, politice, civice, morale, etc.) exprimat prin legi, pe cand dictatura este exercitarea autoritatii discretionar (dupa bunul plac al unui grup restrans de persoane), iar setul de regulli (legi) sunt facute tot discretionar. O alta caracteristica a dictaturii este ca cei ce exercita autoritatea cauta sa isi permanentizeze pozitiile de conducere. Ceea ce nu e cazul la noi in tara. Basescu nu a incercat sa modifice constitutia in sensul prelungirii mandatelor sale sau a maririi numarului lor, asa cum a facut Putin in Rusia.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Mai vedem (Luni, 19 decembrie 2011, 22:36)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

                    As vrea sa gresesc, dar modul in care se comporta Basescu lasa o marja destul de mare spre dictatura.
                    Primii pasi sunt facuti. Urmeaza alegerile comasate (in care se probabil se va spala pe mainii de pdl) cat despre modificarea constitutiei inca nu a inceput. Deschiderea drumului este deja facuta prin celebrul referendum, restul vine din mers.
                    Hai sa il urmarim si o sa vedem. Decat sa ajunga la mana lui bombonel, basescu va face tot ce este posibil sa devina intangibil. Inclusiv instaurarea unui regim dictatorial.
                    Linia dintre autoritate si dictatura este foarte subtire, iar romania este pe muchie de cutit.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Certitudini (Marţi, 20 decembrie 2011, 9:21)

                      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui evoque

                      Cu siguranta ca fara autoritate nu o sa ajungem sa avem o tara civilizata NICIODATA. In Germania este autoritate si nu dictatura. Toate tarile in care autoritatile sunt slabe sunt tari cu coruptie mare. De altfel si "marele" SOV spunea: "Intariti-va statul!"
                      Cat despre dictatura, oricine vrea sa aibe puterea absoluta (caci asta este dictatura) isi subordoneaza prima oara serviciile secrete, armata si cele mai importante mijloace de propaganda. Iar in aceasta privinta am mai spus-o: Basescu a numit sef la SRI pe cineva de la PSD si la SIE pe cineva de la PNL. Dupa mine asta face cineva care tine la democratie si la deprinderile democratice. In plus doua mijloace foarte importante de propaganda (televiziuni) urla toata ziua impotriva dictaturii si a dictatorului. Logica si bunul simt imi spun ca asta numai dictatura nu este.
                      Modificarea constitutiei nu se poate face fara votul a doua treimi din Parlament si fara referendum. Asa ca eu nu-mi fac griji. Mie imi e teama ca multi romani vor gandi emotional si vor decide viitorul acestei tari fara sa gandeasca profund si corect (fara emotie si frustrare) atunci cand vor vota.
          • +3 (3 voturi)    
            Altul! (Luni, 19 decembrie 2011, 13:33)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Cine era langa ilici? taricescu si patriciu; a, ei erau "liberali"!
            Te pomenesti ca albastrii sunt altceva decat comunisti!
            Toti se trag din fsn!
            Asa ca lasa/ma cu consideratiile tale de vadana la menopauza! Te rog!
            De ce unii care au omorat (ilici) sunt buni si altii care nu (oricine, pana si nastase...), nu?
            Perceptie si ratiune de latrine!
            Daca ai stii cine este Ana Pauker, as sta de vorba cu tine! La cat de superficial esti, ma mir ca ai trecut de pubertate! Asteapta pana la cei ... zeci de ani ai mei si abia dupa aia da/ti cu parerea! Lasa istoria sa se scrie, nu/i lasa pe altii sa ti/o rescrie si sa ti/o bage in cap cum vor!
            • -1 (1 vot)    
              Si Base, (Luni, 19 decembrie 2011, 17:56)

              evoque [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              nu era cu cei enumerati mai sus? Sau pe el la adus barza si a zis uite base iti fac cadou o tara de prosti postcomunisti. Pauker folosea securitatea Base DNA-ul, unde e diferenta? Probabil in latrina.
              De ce toti care sustineti pdl-ul cand nu aveti argumente o dati pe comunisti si jigniri? Doar atat se poate?
        • +4 (6 voturi)    
          N/ai inteles nimic! (Luni, 19 decembrie 2011, 13:02)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ma doare in cusrul saptamanii viitoare de PDL si de Videanu. Suparator insa este faptul ca se apeleaza la stereotipuri inoculate de televiziunile dejectoare de "cica" stiri. Mie mi se pare ca Videanu a incheiat contractul cu Mercedes pentru 1.000 autobuze (dar primarul proteza se lauda la toate babele ca el a bagat aer conditionat in m"masini"), sub Videanu s/a lucrat la Stadionul National, proteza doar a dublat pretul si a taiat panglica (fara sa puna si gazon... de rasul lumii!), sub Videanu s/a lucrat la Pod, dar talambul a trambitat sus si tare ca el a facut podul (m/as mira sa se mai poata indoi, tataie!)....
          Din toate astea ati ramas cu bordurile nedovedite! Atat! Poti sa evoci orice, oricat, sunteti penibili! Sau nu, de vreme ce iti place sa ti/o dea asta pe la nas!
          Repet, idiotul asta nu face nimic!
          Idiotii aialati au lasat ceva in urma! Pacaliciul tau.... nimic!
          Acum, tu si a(l)colitii tai, indiferent de culoarea lor (eu cred ca este ros-galben-albastra) sunteti detinatorii adevarului absolut?! M/as mira! POate doar o ura ce nici macar nu este a voatra; ci doar INDUSA!
          Daca ai cap, gandeste.
          Daca ai ratiune, filtreaza!
          Daca nu ai nici una nici alta, stai pe latrine!
          Si/o sa/ti fie bine!
          • -3 (3 voturi)    
            Da da da (Luni, 19 decembrie 2011, 14:08)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            daca ai cap gandeste.
            Cred ca asta ar trebui sa faci
            Observ ca a aparut un cuvant nou la sustinatorii pdl: "Latrine". Este bine probabil o sa va foloseasca.
            • +2 (2 voturi)    
              Exact ce iti spuneam! (Luni, 19 decembrie 2011, 14:50)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Tu cand inveti sa citesti?
              Sau ai valul pe ochi si ceata pe ratiune.
              Repet: Ma doare in cusrul saptamanii viitoare de PDL si de Videanu"
              De unde pana unde sunt PDL?
              Latrinele vor folosi intotdeauna!
              Va pot fi turnate in cap!
              Pana una alta, vad ca va adapati singuri!
              In zilele Revolutiei sa sustii comunistii, mi se pare aberant! Sunteti de plans!
              Daca ai fi avut morti atunci, poate ai fio gandit. Pana atunci, again, inghiti tot de pe publika tv si Vanturi TV pe nemestecate! Pofta mare! Poate asa se termina mizeria din tara asta!
              Slabi mai sunteti; si grei de cap!
              Hai, sa va impartaseasca severin si bombo si sa va boteze ilici!
        • +1 (1 vot)    
          Sa fim corecti (Luni, 19 decembrie 2011, 13:53)

          Alexandru [anonim] i-a raspuns lui evoque

          Sunt multe pentru care poate fi criticat pdl, usl, etc. Insa corect este ca atunci cand critici sa fii capabil sa recunosti si lucrurile bune ca sa poti fi obiectiv. Unii oameni au pus in evidenta numai lucrurile bune, iar dumneata numai lucrurile rele. Pentru a fi capabili sa facem alegeri bune pentru noi ar trebui sa fim in primul rand obiectivi, sa rationam corect. Altfel facem alegeri gresite si, in plus, prin alegerile gresite pe care le facem ii afectam si pe cei din jurul nostru.
          • -2 (2 voturi)    
            Critica (Luni, 19 decembrie 2011, 14:06)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

            nu vad nimic rau in a critica, mai rau este atunci cand nu critici si doar aplauzi "realizari"
            A realizat in tara asta vreun politician altceva decat buna starea personala si a grupului din care provine?
            Traieste mai bine poporul asta?
            • +1 (1 vot)    
              of (Luni, 19 decembrie 2011, 16:54)

              James Bond [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              bai evoc, sa stii ca oamenii traiesc mai bine in tara asta! daca ai mai mult de 11 ani; cu siguranta ca iti aduci aminte de salariul minim de 2.500.000 lei de pe vremea lui Nastase, despre accizele la vanzarea de produse de lux, in care erau incluse si aparatele foto digitale, de perioada in care oamenii se bucurau sa puna pe masa un PET de Ftturi Fres colorat roz.
              Hai sa ne amintim de o perioada mai veche, cand oamenii se bucurau daca stateau doar 4-5 ore la coada sa cumpere niste orez sau ulei rancezit. Cand dormeau oamenii in masini stand la coada pentru 12 litri de benzina.

              Ce greutati ai tu acum, taticule? Ca nu ai pensie de 1000 euro incepand cu 45 ani, ca nu iti poti permite si matale un mercedes? ca vecinul are si aer conditionat si plasma, si matale nu ai smartfon cu ecran cat paleta de tenis de masa??
              Care iti este greutatea?

              Traieste asa de greu poporul asta? Am vazut popoare care traiesc si mai greu...
              • -1 (1 vot)    
                Corect (Luni, 19 decembrie 2011, 18:11)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui James Bond

                Popoare care traiesc mai greu stiu si eu destule pentru ca circul destul de mult in lumea asta.
                Daca ma nemultumeste ceva nu ma nemultumeste la modul personal. In '89 am sperat ca acest popor sa o duca mai bine. Sa nu am prieteni prigoniti ca au rude afara(nu mai este cazul acum) sa nu mai vad pe nimeni stand la coada pentru lapte si mai ales sa nu vad pe nimeni cu frica in oase ca sunt urmariti.
                Eu nu am avut greutati nici atunci si nici acum. Daca doresc o pensie mare o doresc pentru altii nu pentru mine.
                Ce doresc este ca acest popor sa traiasca cu demnitate si decent. In comunism au trebuit sa sufere pentru datorii catre fmi acum se continua in acelasi mod.
                DA poporul acesta traieste greu, de multe ori cred ca mai greu decat inainte.
                • 0 (0 voturi)    
                  Mentalitate (Luni, 19 decembrie 2011, 21:52)

                  Alexandru [anonim] i-a raspuns lui evoque

                  Da, poporul asta traieste greu, dar in mare parte asta se datoreaza mentalitatii sale (asta nu este neaparat din vina poporului) care trebuie schimbata. Comunismul ne-a invatat sa asteptam sa ne dea statul de toate: salarii, mancare, educatie, etc. Toate s-au schimbat de atunci. Statul, de exemplu, nu iti poate asigura educatie ca in Germania sau SUA, dar nimeni nu impiedica pe nimeni sa citeasca sa invete si sa progreseze singuri. Asa si in privinta salariilor: am vazut multe povesti de succes cu oameni care au pornit de la mai nimic si cu ideile potrivite si multa munca au ajuns nu bogati, dar cu ceva stare si o viata mai buna. Ar trebui ca romani sa invatam sa nu ne mai plangem de mila si sa ne descurcam, in sensul pozitiv (intreprinzator). De aici incolo ar trebui sa cerem imperativ statului sa ne dea nu bani ci egalitate de sansa si sa creeze mediul propice pentru a putea intreprinde (o justitie buna, educatie mai eficienta si mai putina birocratie). Cu alte cuvinte sa se modernizeze.
                  • 0 (0 voturi)    
                    ABSOLUT (Luni, 19 decembrie 2011, 22:41)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

                    CORECT.
                    Toate acestea se pot intampla, dar nu stiu cand.
                    Cu actuala generatie de politicieni NU.
                    La un moment dat am sperat ca vor veni politicieni tineri care vor incerca un alt drum. Din pacate au fost "mutilati" de cei care ii conduc.
                    Noi ca popor nu reactionam si inca nu apare emulatzia necesara schimbarii.
                    Trist.
    • 0 (4 voturi)    
      Berceanu a vorbit (Luni, 19 decembrie 2011, 12:48)

      Dr. mAbusse [anonim] i-a raspuns lui evoque

      A vorbit Berceanu. Iarasi a scos o perla.Apartinatori sunt rugati sa il ia acasa. Bercene la primaria capitalei Videanu nu are nici o sansa.El exista in memoria colectica ca omul cu bordurile.Indiferent ce a facut bun borduriada la condamnat la uitare.La primarie trebuie adus un om fara pata.Un om simpatic cu carisma de primar.Un om in care lumea sa aiba incredere.Nu vezi ca Oprescu oricate rele face nu se prinde de el?Lumea nu percepe asta.Oprescu din cauza ca a fost doctor instinctiv este acceptat prin prisma ca toata lumea a dat si da spaga la doctor.Exista complictatea celui care da si acuma daca zici ca a luat spaga se accepta .Ca e doctor si asa e treaba.Videanu nu e doctor si nu are voie.Gasiti pe altul.Pana si Piedone este mai simpatic si este acceptat.
  • -3 (11 voturi)    
    Care primar? (Luni, 19 decembrie 2011, 10:47)

    Radu [anonim]

    Realizarea cea mai buna a lui Videanu ca primar al Bucurestilor a fost ca mi-a furat mie casa parintilor. Daca PDL vrea sa piarda sigur alegerile locale in Bucuresti atunci nu a gasit o solutie mai buna.
    • -3 (9 voturi)    
      Cu Videanu mai bine sustin PSD-ul direct (Luni, 19 decembrie 2011, 11:28)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Eu votez cu PDL dar pe Videanu eu nu-l votez! Veniti si voi cu un primar care a facut treaba nu cu Videanu.. Asa ca Berceanu, vezi-ti de treaba ta ca nu poti sa ajuti cu nimic PDL-ul sau tara!
  • +1 (13 voturi)    
    Perfect!!! (Luni, 19 decembrie 2011, 10:55)

    PDl-istul [anonim]

    Asa aruncati-l in lupta pe Videanu la Primaria Bucuresti.Cred ca va obtine un 6 - 7%.Sa o ia ca sefa de campanie pe pocitania de EBA.Succesuri!
  • +3 (9 voturi)    
    Videanu nu castiga (Luni, 19 decembrie 2011, 11:08)

    Lalaila [utilizator]

    Numai o minte de politician paralela cu realitatea poate afirma ca Videanu ar fi o optiune la primaria capitalei.
  • 0 (8 voturi)    
    Coruptie (Luni, 19 decembrie 2011, 11:10)

    marian [anonim]

    Ar fi perfect cu Videanu, ar incepe iara borduriada
  • 0 (8 voturi)    
    iar bordureanu? (Luni, 19 decembrie 2011, 11:15)

    liana [anonim]

    trebuie schimbate bordurile din Bucuresti?
  • +1 (9 voturi)    
    mda (Luni, 19 decembrie 2011, 11:22)

    eu [anonim]

    daca vor astia de la PDL sa vada 1% din voturi, n-au decat sa-l puna pe videanu IAR pe listele de vot :)))))))))))
  • +1 (7 voturi)    
    lista rusinii (Luni, 19 decembrie 2011, 11:30)

    tuti [anonim]

    Lista donaţiilor pentru PDL ..bani contra functii la numirile 2008-2009
    1. Popa Alina Insp. Gen. la Ip. Şc. Jud. 40.000
    2. Pintea Viorel Dir. Gen. A.P.I.A. 50.000
    3. Rusu Cristina Dir. Adj. Spital Judeţean 15.000
    4. Şipos Ioan Comis. Şef Garda Fin. 40.000
    5. Sas Cristian Inspector şef I.T.M. 40.000
    6. Petraş Ioan Director Fitosanit. 15.000
    7. Cosa Radu Director Ec. Pensii 15.000
    8. Variu Viorica Dir. Adj. A.J.O.F.M. 10.000
    9. Meghişan M. Dir. Adj. A.J.O.F.M. 10.000
    10. Ciote Florin Dir. Gen. Prot. Socială 10.000
    11. Ulici Ioan Dir. Adj. D. Fin. Publice 40.000
    12. Maier Dan Dir. Adj. D. Fin. Publice 40.000
    13. Sabau Victor Dir. Adj. Accize Vama 15.000
    14. Balog Florin Dir. Adj. Direcţia Agric. 15.000
    15. Cioltean Ion Dir. Adj. Direcţia Agric. 15.000
    16. Oşan Sorin Dir. Consult. Agricolă 15.000
    17. Radu Sorin Director S.A.P.A.R.D. 30.000
    18. Chiorean Tud. Director Pedologie 10.000
    19.Ursulescu M. Dir. Adj. Apele Române 7.000
    20. Ghiriti Sorin Dir. la Direct. de Statist. 10.000
    21.Jurje Cristi Director Inspec. în C-ţii 5.000
    22.Pandi Andrei Director Corp Didactic 10.000
    23. Kiraly Zolt Director Gen. R.A.R. 30.000
    24. Osz Jozsef Dir. Gen. Elec. A.I.S.E. 15.000
    25. Chilinţan Gil. Dir. Gen. Metrologie 15.000
    26. Preda Gabi Dir. Gen. Protec. Mediu 10.000
    27. Raţ Elisabeta Dir. Adj. D.S.P. 10.000
    28. Bancoş Cornel Dir. Adj. D.S.V. 15.000
    29. Ardelean C. Dir. Adj. D.S.V. prot al. 15.000
    30. Gliga Rav. Medic şef la C.J.A.S. 10.000
    31. Pribilean Vio. Dir. Adj. Electrica ing. ş. 15.000
    32. Beseni Maria Dir. Ec. Spital Judeţean 10.000
    33. Jurj Nicolae Dir. Gen. A.R.R. 12.000
    34. Ardelean Pet. Dir. Gen. Drumuri Naţ. 15.000
    35. Dragoş Guran D. Dir. Adj. D.S.P. – prt. 10.000
    36. Pop Maricica Dir. Adj. D.S.P. 10.000
    37. Opriş Gabriela Dir. Adj. Spital Jud.-ingr 10.000
    38. Cenuşe C-tin Dir. Gen. Spital Carei 10.000
    39. Roman Lucian Dir. Gen. Spital Tăşnad 5.000
    40. Şipoş Cornel Şef Ocol Silvic Tăşnad 5.000
    DONAŢII ÎNVĂŢĂMÂNT
    DIRECTORI GENERALI
    1. Weibel Katalin Grădiniţa nr. 1 SM 5.0
  • 0 (8 voturi)    
    Probleme serioase !!! (Luni, 19 decembrie 2011, 11:46)

    polonyca [utilizator]

    PDL-istii astia sufera de miopie!! Pai atata nu se vede macar, de cate ori in public vorbesc, intervin,comenteaza....."tristele figuri" ale PDL , de fiecare data se pierd cate 3-5 % din zestrea totala de voturi !!! Tipi de astia ca Berceanu , Videanu , Olteanu , toti cei din garda veche, de cateori deschid gura sau apar in public sau pe sticle , fac mari deservicii PDL-ului !!!! PDL-ul ar tre sa vorbeasca si sa apara in public numai prin voci tinere ,curate si mai ales ....CREDIBILE , ca Serev Voinescu , Cristian Preda , Monica Macovei , Raluca Turcan !!! Voi acolo , la PDL , atata nu vedeti ?????? Chiar nu aveti specialisti in PR....?????Si daca nu aveti , ok , asta este , dar macar sa aveti acel ..."simt" politic care sa va spune ce si cum.....!! Nu mai sunteti amatori de acuma , nu ??
    • -1 (3 voturi)    
      incercarea moarte n-are (Luni, 19 decembrie 2011, 12:04)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      nu numai pedeleu' au avut strategia de a lansa pe piata niste nume inainte de stabilirea catindatului... ce Dumnezeu, cititi "O scrisoare pierduta", doar intram in anul Caragiale...
  • -1 (3 voturi)    
    we shell return ! (Luni, 19 decembrie 2011, 12:07)

    geniul carpatilor [anonim]

    si se intorc, cate unul, cate unul.
    la vremuri noi, tot nuoooi !

    chiar ca e criza !
    de oameni la pdl...

    vasalie blaga, al doilea pe lista..
    acum videanul, pe postu' catindatului la cotrocesti..
    c'asa e traditia, de la premarie...
    sa vedem domnu berkovici, la ce va fi propus,.. de videanul. :-)

    de boc ?! pirmar la cluj...
    asa ar vrea raspandacii.
    monica, preda, paleologul, baconschi, voinescu, la si altii ! marele pavoaz al marinerului. ma rog, ex mariner, ex-copitan.
    apa trece, pietrele raman..
    parca asta era imnul.
    pe scurt, rotatia traditionala a cadrelor de nadejde ...
    frunzaverde laba gastii, mare politrucian, ionica dela bistritza !

    sa traiti bine, mai draga !
  • +2 (4 voturi)    
    pf... (Luni, 19 decembrie 2011, 12:27)

    Vuck [utilizator]

    Berceanu nu stie ce gandeste bucuresteanul de rand.
    Videanu are o imagine proasta chiar printre votantii PDL-ului. Pe mana lui au piedut Bucurestiul si pierdut ramane daca il nominalizeaza iar.
  • -1 (3 voturi)    
    părerea PDL-ului nu contează (Luni, 19 decembrie 2011, 12:49)

    stefanes [utilizator]

    Prea puțin contează ce cred greii PDL-ului despre Videanu, în final bucureștenii decid, iar bucureștenii au făcut destul de clar tuturor care vor să înțeleagă că nu vor voda PDL doar de dragul partidului - nu Blaga, nu Videanu și alți burtoși bănoși. Faptul că Udrea & co consideră că știu mai bine decât majoritatea cetățenilor Bucureștiului ce se potrivește la primărie arată gândirea formată în UTC și structurile partidului... Hai cu Videanu dacă vreți să pierdeți 10% din voturile românilor.
  • +1 (5 voturi)    
    Sa mai si radem (Luni, 19 decembrie 2011, 13:05)

    AZ [anonim]

    Ex primarul-bordura recomandat de cel mai incapabil ministru post-decembrist, Radu Berceanu, alias 0 km autostrada. Asta-i adevaratul tandem tusea si junghiul.
  • 0 (2 voturi)    
    sper ca e o gluma.... (Luni, 19 decembrie 2011, 13:37)

    Anonimu' [anonim]

    Daca Videanu era atat de bun facea treaba de prima data cand a fost primar general...Dar in conditiile in cxare nu a facut mai nimic, chiar mai mult a lasat bugetul in gaura de ce ar fi acum bun?!
    • -1 (1 vot)    
      Bucurestiul e bun pentru Videanu :D (Luni, 19 decembrie 2011, 15:14)

      /:) [anonim] i-a raspuns lui Anonimu'

      probabil ca bucurestenii ar trebui sa se simta flatati ca nea Berceanu si cu nea Videanu s-au gandit sa-i jumuleasca.
  • +1 (1 vot)    
    1 primarie , nu 7 (Luni, 19 decembrie 2011, 14:27)

    bedexe [utilizator]

    Buc. are nevoie de 1 primarie, nu de 7.

    De banda unica pentru transportul in comun (se poate face in 3 zile).

    Cine promite astea va castiga, restul ... sunt abureli.
  • 0 (2 voturi)    
    Dl. Adrian Videanu şi Dl. Radu Berceanu (Luni, 19 decembrie 2011, 14:32)

    Ştefan Brăgărea [anonim]

    Logică imbatabilă şi incortunabilă! Un hoţ propune un alt hoţ!
  • 0 (0 voturi)    
    videanu si berceanu ar fi niste buni puscariasi (Luni, 19 decembrie 2011, 15:11)

    /:) [anonim]

    si atat.

    ce cauta brontozaurii acestia in partidul "reformelor"? si la ce naiba mai sunt si lasati sa-si si enunte ideile corupte? in mod normal, pentru aducerea de deservicii imaginii partidului ar trebui sanctionati, cel putin.
  • 0 (0 voturi)    
    Da! (Luni, 19 decembrie 2011, 23:52)

    Deea [anonim]

    Da, Videanu este un primar foarte bun, doar ca la furat! Cum poti sa sustii un om cand stii ce a facut in mandatul sau?
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit (Marţi, 20 decembrie 2011, 19:02)

    aliuta [anonim]

    Penibil – asta e cuvantul lui Oprescu! Ce proiecte sustine omul, zici ca e copill
  • 0 (0 voturi)    
    penibilitatea lui Oprescu (Marţi, 20 decembrie 2011, 19:53)

    andreeapop [anonim]

    Penibil este cuvantul care il descrie cel mai bine pe Oprescu, prin proiectele care le desfasora.
  • 0 (0 voturi)    
    chiar ca penibil (Marţi, 20 decembrie 2011, 20:33)

    cristinel [anonim]

    Vai de noi, asta e adevarul, cu Oprescu in Bucuresti, am ajuns ca niste caini, o sa ne sterilizeze si pe noi curand! Ca asa ii place, sa face bani si de aici!
  • 0 (0 voturi)    
    oricine, dar nu oprescu (Marţi, 20 decembrie 2011, 21:31)

    barbu [anonim]

    Haideti sa facem o petitie sa scapam de Oprescu! Voi ati vazut ce a ajuns bucurestiul?
  • 0 (0 voturi)    
    Videanu (Marţi, 20 decembrie 2011, 22:38)

    Tudor [anonim]

    Proiectele lui Videanu au fost mai bune decat aiurelile lui Oprescu! Tovarasu' Oprescu nu a stiu decat sa sifoneze banul public si sa aberene. In rest nimic doar gargara! Oricine in locul domniei sale ar face mai mult pentru bucuresteni!
  • 0 (0 voturi)    
    fara oprescu (Miercuri, 21 decembrie 2011, 12:17)

    brandu [anonim]

    un lucru e cert : vrem un primar care sa faca ceva, nu doar sa taie pamblici asa cum face oprescu
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 30 decembrie 2011, 0:20)

    georgiana.d [anonim]

    Oprescu este cel de care trebuie sa scapam.
  • 0 (0 voturi)    
    !! (Vineri, 30 decembrie 2011, 0:22)

    andreea [anonim]

    Avand in vedere proiectele pe care le propune,mie mi-ar fi rusine sa le sustin.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri