Cum vrea sa-i ia Tudose partidul lui Dragnea

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 10 octombrie 2017, 22:29 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Antena 3 a facut eforturi apreciabile de a umaniza luni seara un premier cam lipsit de harisma, de a-l asocia cu foste sau actuale mari glorii sportive (Hagi, Tiriac, Halep), de a-l ajuta pe cat posibil sa  inceapa bine razboiul declarat lui Dragnea. Mihai Tudose si prietenii lui s-au concentrat insa prea mult pe public si au vorbit prea putin pentru partid. Pentru urechile si simturile ascutite ale baronilor. Or, premierul Tudose are acum de cucerit partidul, nu publicul. Ce n-a sunat bine in lunga sa declaratie de razboi?

In mod evident, rafuiala cu penalii din guvern. Neplacuta surpriza. Soc in tabara anti-DNA. Cum, si tu, Tudose?

Tot ce a spus Mihai Tudose despre cei trei ministri cercetati penal, despre standardele UE, legile justitiei, anchetele procurorilor, este in mare corect. Sigur ca nu mai poti fi ministru peste fondurile europene cand asupra ta planeaza suspiciuni de coruptie. Dar nu spune asta la Antena 3 sau in PSD. Nu e bine.

Dupa standardele PSD poti chiar mai mult. Poti fi, de pilda, condamnat penal, sef de partid si al treilea om in stat in acelasi timp. Aici functioneaza alte reguli.

Publicul cu agenda reformista doreste standarde de integritate cat mai ridicate. Dar nu pe el trebuie sa-l convinga acum Tudose sa-l urmeze, ci un partid sedus complet de Dragnea. Iar acest partid gandeste in mare ca Mircea Badea, Mugur Ciuvica, Savaliuc si altii care i-au reprosat lui Tudose ca s-a predat lui Kovesi.

Aici a gresit putin premierul Tudose. Nu si-a adaptat discursul la obiective, nu si-a disimulat actiunile in asa fel incat sa castige increderea baronilor si liderilor PSD. Trebuia sa-i traga pe sfoara, sa-i abureasca, cel putin pana pune mana pe partid, asa cum au facut altii inaintea lui.

Repet, nu de simpatia publicului are acum nevoie Tudose, ci de sustinerea pesedistilor din tara, daca o poate obtine. Misiune grea, preluarea unui partid ca PSD reclama multa abilitate, inteligenta politica si talent actoricesc.

Victor Ponta, de pilda, se pricepea ceva mai bine sa vorbeasca pe placul pesedistilor si sa nu livreze mai nimic din promisiunile fluturate pe sub nasul lor. Fostul premier si-a pastrat pana azi o buna imagine in partid, desi pe vremea lui au fost decimati baronii, dar in afara de mult latrat in gol n-a muscat din justitie cu furia lui  Dragnea si Tariceanu de astazi.

Oricat de cinic suna, nici un lider PSD cu agenda corecta asumata public nu va reusi sa preia vreodata de unul singur puterea in partid. Vad multi comentatori care asteapta de la Tudose chiar mai mult, un fel de ofensiva de tip Macovei daca se poate.

Asa ceva nu este doar nerealist, ci si total ineficient. Premierul Mihai Tudose ar sfarsi chiar mai repede decat Grindeanu. Ar fi o prada usoara pentru Liviu Dragnea. Acesta este motivul pentru care liderul PSD trage acum de timp: cauta sa le arate baronilor ca Tudose nu e ce trebuie, ca n-are ce sa le ofere si ca in realiate joaca pentru adversari. Pentru a-l demasca, Dragnea are nevoie doar de putin timp, putin de tot.

Ca sa aiba totusi o sansa,Tudose trebuie sa spuna ca ei, sa vorbeasca pe limba lor iar in momentele cheie sa joace de partea buna.  Va fi criticat, ciuruit si rastignit de puristii spatiului public, in frunte cu noi. Dar alta cale nu exista.

Daca intr-adevar doreste sa guverneze responsabil, sa scoata partidul de sub influenta nefasta a lui Dragnea, atunci conteaza mai putin ce spune in spatiul public. Esential este ce face cu adevarat in economie, justitie, politica externa etc.

Daca pretul este gargara anti-justitie, cu maraieli la procurori, cu panglici scoase pe gura impotriva sistemului, binomului si alte tromboane bune de adormit vigilenta penalilor din partid, atunci fie.
N-are decat sa repete din cand in cand versetele lui Badea si Ciuvica despre stalinsim si abuzuri. Nu prea des, ca va sfarsi prin a crede in ele.

Cei care se oripileaza, revotati ca politicienii sunt indemnati sa minta si sa se prefaca, se grabesc putin. Atunci cand un politician are ca obiectiv major interesul public, binele comun, conteaza mai putin mijloacele prin care isi atinge scopurile legitime. Machiavelic? Nu. Eficient.

Se cheama realpolitik. Adaptare la realitate. Tudose nu poate castiga partidul cu un discurs anti-coruptie iar fara sustinerea PSD nu poate guverna in Romania de azi. Corect?

Liviu Dragnea, in schimb, reprezinta o garantie de impunitate pentru majoritatea pesedistilor care isi doresc sa aiba acces la resurse fara frica de procurori. Greu de convins partidul sa renunte la ea. Tot realpolitik-ul il determina pe liderul PSD sa nu conteze doar pe sustinerea neconditionata a partidului, pe loialitati.

Disperat dupa putere si control total, Liviu Dragnea este la un pas de a pune mana pe o institutie cheie: Curtea de Conturi. Daca Busuioc si Tunaru, oamenii lui, vor fi validati miercuri in functii de Parlament, puterea lui Dragnea in partid creste exponential. In esenta, Curtea verifica modul cum se cheltuieste banul public.

Prin urmare, liderul PSD va putea tine la respect toti baronii, primarii mari, pe oricine misca bani publici in tara asta. Daca ramane si cu Shhaideh la ministerul dezvoltarii, puterea lui va fi totala.

Liviu Dragnea se va prezenta joi in fata baronilor tinand intr-o  mana biciul, iar in cealalta zaharelul. Mihai Tudose va pune pe masa anti-coruptia. Aproape ridicol sa ne intrebam ce va alege partidul pe termen lung, chiar daca pe moment va inghiti cu noduri remanierea ceruta de premier si binecuvantata de presedintele Klaus Iohannis. 

PSD stie sa mimeze aromonia interna. Au facut-o ani de zile ireprosabil Dragnea si Ponta, pentru ca haita sa ramana unita.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

20807 vizualizari

  • +29 (35 voturi)    
    P$D este Latrina 3 (Marţi, 10 octombrie 2017, 22:36)

    un domn [utilizator]

    Varianta teve
    • +4 (4 voturi)    
      Despre...vorbe : (Miercuri, 11 octombrie 2017, 10:42)

      urbaniesiconstructie [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      https://mcscrib.blogspot.ro/2017/10/vorbele-sunt-tranca-fleanca.html
  • +19 (25 voturi)    
    Vorbim despre un gunoi in lupta cu alt gunoi (Marţi, 10 octombrie 2017, 23:11)

    BobMuller [utilizator]

    Tudose ii ia partidul lui Dragnea... si ce? Se va opri distrugerea economica a tarii?
    • +4 (6 voturi)    
      Hă, hă, (Miercuri, 11 octombrie 2017, 10:20)

      indrea [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      "- Nu trageţi, dom' Semaca, sunt eu, Lăscărică!!!"
  • -26 (40 voturi)    
    cata grija pentru PSD (Marţi, 10 octombrie 2017, 23:16)

    xanti [utilizator]

    Apropo ce mai face opozitia,mai traieste.
    • -8 (18 voturi)    
      Traieste, traieste dar e pe aparate, ii mai (Miercuri, 11 octombrie 2017, 9:50)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      da Johann din cand in cand cate o gura de oxigen si apoi cade iar in amortire!
      • +3 (11 voturi)    
        mircica, e vreme sa faci turul IOR (Miercuri, 11 octombrie 2017, 10:07)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        lasa aparatele, pacanelele si alte pariuri..esti ridicol
      • +3 (11 voturi)    
        Si de ce sunteti voi (Miercuri, 11 octombrie 2017, 10:35)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        atat de "mandri" de chestia asta? eu sunt chiar ingrijorat - in ritmul acesta in mod sigur ajungem in Uniunea Euroasiatica

        Dar stati asa - acum mi-am dat seama -voi asta va doriti - nu-i asa?
        • 0 (6 voturi)    
          Buna dimineata! (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:26)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          In Uniunea Asiatica (nu are nimic "Euro")am ajuns deja in urma cu zece luni!

          Cel putin de facto, daca oficial inca nu ...

          Pe 11 Decembrie, poprul a votat pe dracnea, adica iesirea din UE si NATO si alipirea la Uniunea lui Putin!
        • -5 (9 voturi)    
          ? (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:40)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

          Si care ar fi problema? Oricum prin mentalitate tu esti deja integrat in URSS.
          • +4 (4 voturi)    
            lasati-ma pe mine (Miercuri, 11 octombrie 2017, 15:12)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            eu sunt "integrat" in " tot si un toate" prin natura "functiei" dar ma gandesc ca oamenii de pe aceste meleaguri au nevoie de ceva mai bun decat niste "ucede-i toaca " ca voi...
            • -3 (3 voturi)    
              Ca tot mi-am adus aminte... (Miercuri, 11 octombrie 2017, 15:57)

              Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

              De ieri cand ma intrebai cum se cheama semnarea facturilor umflate de 10 ori si primirea de "parandarat" in cimitr. Se cheama luare si dare de mita, adica tot o infractiune care nu e "abuz in serviciu". Vezi matale, lipsa de logica elementara si de lectura nu poate fi mascata prin tupeu si folosirea unor apelative de tipul "baietas".
              • +4 (4 voturi)    
                scuze "mosule" (Miercuri, 11 octombrie 2017, 17:03)

                scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                pentru apelativul de ieri. Dar revenind - si in situatia in care "mita" nu e dovedita cu flagrant ,dar factura sta ca dovada a marlaniei cum incadrezi ? - la "hotul neprins negustor cinstit?" - nu dle, nu- pentru ca asa si-au facut avere atatia si s-a ajuns cu tara asta unde s-a ajuns .
                Asa sunt "rezolvate" 80% din asa zisele licitatii publice - se intelege vanzatorul cu factorul decizional si apoi "urca" pe e-licitatie - ce nu stiai?
      • +6 (6 voturi)    
        ce (Miercuri, 11 octombrie 2017, 12:56)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        altceva stiti voi, pesedacii, decat mistocareala de doi bani, de marginea mahalalelor bucurestene?
    • -3 (7 voturi)    
      opozitia? (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:08)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      adica cealalta jumatate de USL?
      Iar Johannis, nu era „premierul de la Grivco”?

      sufla si ei greu, ar zice ceva dar nu au ce, ar face ceva dar nu pot. Spera ca la alegerile urmatoare sa castige cu 72%, bazandu-se ca vor fi votati pe facebook.
    • +5 (5 voturi)    
      nu de (Miercuri, 11 octombrie 2017, 12:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      grija psd-ului murim noi, ci de a noastra, psd-ul putand sa o influenteze negativ, ca si pana acum.
  • +32 (32 voturi)    
    pai... (Marţi, 10 octombrie 2017, 23:33)

    Reshape [utilizator]

    Pai Tudose n-are de oferit nimic baronilor. Dragnea o sa aiba si biciul, si zaharelul, tot ce are Tudose e functia, dar, la un semn al lu' Dragnea, o sa zboare ca si cum n-ar fi fost vreodata.
    Problema cu PSD-ul nu e Dragnea, sau Nastase, Ponta, Iliescu. Problema cu PSD-ul e PSD-ul insusi. De la mic la mare pesedistii au intrat in partidul asta ca sa aiba avantaje: un post mai caldut sau mai sigur, niste contracte cu statul, o vila sau o masina, un trafic de influenta. La nivel declarativ toti sint patrioti, isi iubesc tara, regreta mareata industrie ceausista, litoralul romanesc e sublim iar americanii, vorba preotului din Balanta, sint toti niste prosti. Dar tot ce fac ei e sa-si traga o bucatica din tara asta in dreptul lor.
  • +22 (22 voturi)    
    checks and balances (Miercuri, 11 octombrie 2017, 0:13)

    Adrian_. [utilizator]

    evolutia post alegeri arata clar ca democratia noastra e foarte firava si nu prea stie ce inseamna "checks and balances".

    sa nu ne mire ce face Dragnea, un penal si un hot ordinar lasat sa devina al 3-lea om in stat.
    • -4 (6 voturi)    
      Lasat? (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:17)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Cine l-a "lasat"? Ca eu am observat ca a fost votat de marea mjoritate. Auzi ... "lasat". Ce va mai place democratia, alegeri libere ... dar totusi cineva trebuie sa ii "lase" pe politicieni sa castige, nu?
      • +6 (6 voturi)    
        las-o (Miercuri, 11 octombrie 2017, 12:58)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        jos ca macane.
        18% din populatie e majoritate?
        • -1 (3 voturi)    
          Da! (Miercuri, 11 octombrie 2017, 15:51)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Da! Si 2 persoane pot forma o majoritate daca voteaza doar 3.
      • +2 (4 voturi)    
        l-a lasat partidul lui de infractori (Miercuri, 11 octombrie 2017, 15:06)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Trecand peste propriul statut care nu permitea unor persoane condamnate sau cercetate sa fi pe listele de candidati.
        L-a lasat instanta, care nu trebuia sa permita unui infractor condamnat pentru fapte legate de legea electorala sa aiba dreptul sa fie ales.
        Nimeni nu zice ca alegerile nu trebuie sa fie libere dar dreptul de a alege sau de a fi ales se poate suspenda si nu e acordat pe viata!
  • +17 (21 voturi)    
    ete na! (Miercuri, 11 octombrie 2017, 0:15)

    revo [utilizator]

    "Atunci cand un politician are ca obiectiv major interesul public, binele comun". Poftim? In ROMANIA? Niciodata!

    Domnu' Tapalaga, vad ca gasirati un Mesia in persoana lui Tudose. Ce naiba, cati ani aveti? Cine e Tudose?
    Ce e Tudose? Un alt trecator pe coridoarele Guvernului-marioneta a formatiunii de crima organizata PSD-ALDE. Canta dupa partitura, e bine, altfel valea!
  • +19 (23 voturi)    
    Politistul rau(Dragnea) si politistul bun (Tudose) (Miercuri, 11 octombrie 2017, 0:38)

    Susufler0 [utilizator]

    vor incerca joi sa ofere baronilor raspunsurile corecte si sa obtina astfel sustinerea lor. E ca in jocurile de pe calculator : unul singur o poate obtine, celalalt care pierde, dispare, fara a mai putea avea acces la inca o "viata" politica !

    De fapt ambii politicieni sunt foarte rai pt Romania, doar ca unul este penal iar celalalt, nu (cel putin deocamdata) !

    PS. Sa nu ne facem iluzii ! Cand o fi sa pice Dragnea, imediat vom lua lupta de la capat impotriva lui Tudose.

    PPS. Sper ca desi nu a spus-o, DT stie asta !
  • +17 (17 voturi)    
    . (Miercuri, 11 octombrie 2017, 1:50)

    Nickname agresiv si jignitor, conform hotnews [utilizator]

    "Nu prea des, ca va sfarsi prin a crede in ele." Fraza asta spune multe, pentru cine are exercitiul gandirii...
    • 0 (0 voturi)    
      Dacă ești hoț cvrezi în hoție (Miercuri, 11 octombrie 2017, 19:53)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Nickname agresiv si jignitor, conform hotnews

      dar apreciezi și munca...celorlalți.
      Același lucru nu-l poți spune despre cinstiții de pe aici, sunt numai comentarii disprețuitoare față de hoție.
  • +4 (6 voturi)    
    Dan Tapalaga are din ce in ce mai mult... (Miercuri, 11 octombrie 2017, 4:23)

    Lucky1 [utilizator]

    ...rafinament. O evolutie fericita.
    Ma abitin sa dau detalii despre subintelesurile pe care le simt ascunse in analiza sa, dealtfel foarte perinenta.
    Sper sa prinda, acolo unde trebuie...
  • +6 (6 voturi)    
    ''Splitarea"politica a PSDului,cam pe cand ? (Miercuri, 11 octombrie 2017, 8:41)

    Plagarus [utilizator]

    Sunt vechi si cam inraiti in potlogarii penale.
  • +12 (12 voturi)    
    Mai bine sa piarda (Miercuri, 11 octombrie 2017, 9:18)

    valll [utilizator]

    Sper ca domnul Tapalaga este ironic atunci cand sugereaza ca premierul Tudose trebuie sa se lupte cu Dragnea pentru a cuceri baronii si toate lichelele corupte din partid, ca sa poata face bine Romaniei. Decat asa, mai bine lipsa!
    Poti sa faci curatenie in tara cu ajutorul celor care au jefuit-o, sau incercand sa-i pacalesti?
    Romania sufera de o degradare, o ticalosire generalizata a mentalului colectiv. Cei care au iesit in evidenta si au devenit jefuitorii celorlalti sunt doar cei mai ticalosi dintre noi, dar cam toti suntem intr-o oarecare masura atinsi. Trebuie sa-i oprim pe corupti, dar e si mai necesar sa ne vindecam.
    Premierul Tudose pare una dintre exceptii. Sper ca nu ma insel, dar, desi a trait (bine) printre politicieni (si inca pesedisti!) pare si-a pastrat o buna doza de bun simt, de respect pentru interesul public, de intoleranta la coruptie. Intamplarea de a avea un premier cu ceva caracter, trebuie valorificata nu numai pentru a scapa de legile, masurile impuse de echipa de corupti a lui Dragnea, ci si pentru ele insele, prin crearea unei stari de spirit impotriva coruptiei, impotriva tolerantei complice la coruptie, nesimtire, impostura, de care suntem contaminati.
    Acest lucru nu se realizeaza cu colaborarea baronilor sau a poporului pesedist contaminat. Mai bine sa piarda, decat sa castige, compromis.
  • +6 (8 voturi)    
    de citit (Miercuri, 11 octombrie 2017, 9:52)

    Remarque [utilizator]

    Dle Tapalaga, eu cred ca unele articole le scrieti ca pe niste scrisori deschise, adresate tintit, ce contin idei valoroase pentru a contracara o presiune iminenta. In cazul de fata, ma aventurez sa cred ca articolul este adresat premierului, avand certitudinea ca citeste ce publicati.
    Acest articol imi aminteste de cel premergator sedintei de guvern la care presedintele Iohanis s-a hotarat “spontan” sa prezideze si sa scoata cei doi elefanti pe masa.
    Daca-i asa…foarte bine!
    • -3 (7 voturi)    
      s-ar putea (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:09)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Remarque

      ceva de prin arhiva aia SIPA o fi fost de ajutor, cine stie!?
      • +3 (7 voturi)    
        crapa shoriciul de invidie pe tine ca nu ai fost (Miercuri, 11 octombrie 2017, 12:27)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        acolo, e clar, zile multe in ritmul asta nu ai, ia magne B6
  • +2 (8 voturi)    
    Mai bine nu scriati acest articol (Miercuri, 11 octombrie 2017, 9:57)

    Hombrel [utilizator]

    Domnule Tapalaga,

    Apreciez articolele dvs., dar de aceasta data va spun ca nu sunt de acord cu pozitia pe care o sustineti in materialul intitulat "Cum vrea sa-i ia Tudose partidul lui Dragnea".
    As fi preferat sa sustineti, cu argumente, pozitia de principiu a inlaturarii coruptiei si coruptilor din randul actualului guvern, nu sa promovati ideea că premierul Tudose "s-a concentrat insa prea mult pe public si a vorbit prea putin pentru partid. Pentru urechile si simturile ascutite ale baronilor. "
    Nu aveti dreptate! Orice politician trebuie sa se concentreze pe public, pe popor, pe principii corecte. Chiar daca in acest fel va pierde o batalie si se sacrifica personal, in final va castiga razboiul spre binele acelui public care suntem noi toti, nu baronii din PSD.

    Nu vreau sa dezvolt ideea, sper ca ati inteles.

    INca o data va spun, m-ati dezamagit cu acest articol, Nu stiu daca v-a cucerit modul de abordare sau ati fost influentat de cineva sa-i dati apa la moara lui Dragnea si sa va situati de partea baronilor.
    • +5 (7 voturi)    
      DT e realist, asta e Romania (Miercuri, 11 octombrie 2017, 10:31)

      BobMuller [utilizator] i-a raspuns lui Hombrel

      O societate profund bolnava in care coruptia si nepotismul domina.

      De acord cu tine ca tara ar trebui sa fie prioritatea guvernantilor, dar se demonstreaza in continuu ca totul merge pe coruptie in Romania.

      Realpolitik e realpolitik.
  • +6 (8 voturi)    
    naivitate (Miercuri, 11 octombrie 2017, 10:33)

    pb80tm [utilizator]

    2 doze mimeaza prokovesismul. poate pt indulgenta electoratului strazii. acum broasca e aproape fiarta, pune si el ceva arome democratiste sa iasa zeama buna. o mica sincronizare pt evenimentul tudorel fata legea justitiei emasculate. e o senzatie ca 2doze face alt joc. e doar putina culoare in fumigenele psdiste.
  • +3 (3 voturi)    
    PSD/PCR = "Unitate de monolit" (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:01)

    skanda7 [utilizator]

    PSD se aseamana intru totul cu PCR-ul pe care il mosteneste: unitatea de "nezdruncinat", unitatea in "cuget si in simtiri" etc. Sa nu ne lasam pacaliti de aparenta rebeliune a lui Tudose. O sa vedeti ca a fost doar o mica scena de teatru sa mai linisteasca un pic spiritele. Eventualele remanieri o sa fie in sensul aducerii unor slugi si mai obediente si inculte. Pariem?
  • +1 (5 voturi)    
    Dl. Tapalaga, v-ati imbatat?! (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:24)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Alta explicatie logica nu gasesc!

    Vorbiti despre premierul Tudose ca si cum ar fi o PERSOANA reala, independenta.

    Ori el (la fel ca Grindeanu inaintea sa) este doar o extensie, o unealta a lui Dracnea!

    De aia a fost pus acolo, pentru obedienta totala si neconditionata!

    Cum sa "ii ia Partidul" ceva care nu exista?!

    Este ca si cum eu as spune ca ma cert cu piciorul meu drept, cu plamanul stang, cu mouse-ul sau cu adaptorul de Ethernet!

    Bun respectivele organe sau dispozitive pot sa nu functioneze bine, dar este principial imposibil sa se revolate, sa vrea sa "imi ia partidul!"
    • +1 (1 vot)    
      Matrioska (Miercuri, 11 octombrie 2017, 19:42)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

      Jucariile Matrioska sunt niste papusi din lemn colorat goale pe interior, in care sunt introduse alte papusi mai mici. Ca sa ajungi la ultima, cea aflata in centru, trebuie sa le desfaci pe toate cele exterioare.

      Cand un articol ni se pare surprinzator sau criptic, cand vrem sa ii intelegem semnificatia sau destinatarul, uneori cel mai bine este sa procedam ca in cazul papusilor Matrioska.

      Nu sa ne suparam pe autor ...
      • +1 (1 vot)    
        Scuze! (Joi, 12 octombrie 2017, 13:00)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        Nu m-am gandit la asta!
        Stiu bine ce-s papusile matrioshka.

        M-am suparat, pt ca sunt inginer, ori articolul incepe cu o absurditate evidenta, la fel de stridenta ca un perpetuum mobile de speta intati!
        Tudose nu POATE fi independent, asa ca ce sens are toata "analiza"?!??
        Explicatia ta, motane, este deci plauzibila, sensul articolului este criptat, iar destinatarul nu suntem de loc noi, cititorii obisnuiti ai HN ...
  • +2 (2 voturi)    
    ma indoiesc ca tudose e chiar atit de timpit (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:29)

    ccc745 [utilizator]

    Si nu stie ce spuneti dv. Chiar cred ca are si ceva sprijin (Badalau se pare ca pe fata). Suficient cit sa il dea jos pe Dragnea? Nu stiu. Si nu cred ca Dragnea nu ii are pe toti cu ceva la mina, adica in cazul in care el ajunge la mititica, cred ca or sa cam faca coada la DNA cu totii...
    Asa ca, pina la urma, cred ca e un exercitiu de imagine, le sacrifica pe cele doua fraiere, eventual pe Viorel Ilie, si in rest ei se scapa intre ei...
  • -5 (7 voturi)    
    Adio PSD (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:32)

    Gigi Kent [utilizator]

    "Nu prea des, ca va sfarsi prin a crede in ele." Domnul Tapalaga stie din proprie experienta. A tot vorbit despre cat de minunata e lupta anticoruptie, ce mirobolant e DNA-ul incat a ajuns sa si creada ceea ce spune.

    Problema e ca se restrange cercul partidelor votabile daca si PSD-ul va fi capturat de sistemul paralel de putere. USR-ul e partidul sistemului. Dar va disparea pentru ca un partid fara doctrina, ideologie si principii clare (altele decat „sa fie toti ceilalti politicieni arestati”) nu poate rezista in timp. PNL-ul a fost confiscat de sistemul paralel prin intermediul lui Orban. Orban a fost spalat pe creier prin manevra arestarii in mijlocul campaniei pentru primaria Bucuresti. Acum sufera de sindromul Stockholm. PSD-ul a mai fost capturat temporar pe vremea lui Ponta. Ponta a fost destul de abil incat sa navigheze (o perioada destul de lunga) si sa nu se dea de gol ca e omul sistemului. Am aflat prea tarziu de sindrofiile din via lui Ghita cu Kovesi si Coldea. Alti candidati pentru preluarea PSD-ului in numele sistemului paralel de putere au fost Valerica Zgonea si Sorin Grindeanu. Nu au reusit. Sper ca nici Tudose sa nu reuseasca. Tudose cel cu prefata si postfata la lucrarea de doctorat scrisa de Maior / Coldea. Si care tocmai s-a „descoperit”. Problema lui Tudose, ca si a altora care au mai incercat manevre in PSD, e ca, fiind foarte prost, nu isi da seama ca e doar o unealta a sistemului si va sfarsi cu dosar penal in scurt timp (la fel ca Ponta din PSD dar si alti prieteni ai sistemului, cum ar fi colegul de sufragerie al lui Kovesi, generalul Oprea). Pentru ca doamna Kovesi are nevoie in permanenta de „penali” pentru bilanturile sale anuale.
  • +1 (3 voturi)    
    cel mai mare baron (Miercuri, 11 octombrie 2017, 11:40)

    Xorciser [utilizator]

    Totusi Tudose are cu el cel mai mare baron, cel de Bucuresti.

    Firea vrea sa il dea jos pe Dragnea, ca sa preia ea partidul. Tudose e doar folosit pt asta.
  • -4 (4 voturi)    
    ce daca-i la Curtea de Conturi ? (Miercuri, 11 octombrie 2017, 12:16)

    TRABI [utilizator]

    Ce ? Ăla, sau ăia de la Curtea de Conturi nu au schelete prin dulap ? Toate se rezolva pana la urma . Gloata penalilor pro sovietici nu va invinge .
    DNA , Serviciile , Presedintia , majoritatea procuraturii , comunitatea #REZIST ,CE si SUA le va veni de hac . As zice ca sunt ultimile lor luni de zile de teroare sociala si economica . In curand , 10 milioane de euro imprumutate de coalitia majoritar parlamentara/guvernele dezastruoase in aproximativ un an de zile . Unde credeti ca poate sa conduca asta ?
  • +2 (2 voturi)    
    Observ ca dl. Tapalaga (Miercuri, 11 octombrie 2017, 13:31)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    si-a facut curaj si a atacat, desi destul de timid, haita de profesionisti mercenari ai manipularii de la A3.
    - Pe cand, totusi, curajul total de a demonta punctual maipularile cu care haita tampeste fanii ei? Ce utila ar fi preluarea unor imagini video din emisiunile haitei, in care, mai ales masculul Alfa sau baiatul ala care se scalambaie ca un apucat manipuleaza prin metoda jumatatilor de adevar urmate de minciuna, iar dl. Tapalaga ar demonta punctual acele manipulari!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă