MRU si noul lui parfum

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 21 septembrie 2012, 15:18 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Mihai Razvan Ungureanu face turul televiziunilor pentru a contracara tirul unor stanjenitoare acuzatii lansate de studiourile guvernamentale Felix. Antena 3 a prezentat o lista lunga cu bauturi fine si cosmeticale de lux, parca luate pentru noptiera unei curtezane, acuzandu-l pe fostul premier ca ducea o viata de nabab, in plina criza, pe banii statului. MRU sustine ca este atacat la persoana deoarece crestea in sondaje. Mai spune ca "lista prezentată nu reprezintă o cerere a primului ministru ca persoană, ci ceea ce a considerat RA-APPS că trebuie să comande pentru acoperirea activităţilor de protocol."

Adversarii sai au profitat de ambiguitatea explicatiilor date in primele zile, incercand sa-i lipeasca lui MRU eticheta de nomenclaturist tinut in puful bugetar. Jurnalistii lui Dan Voiculescu l-au tarat pe MRU in mlastina ridicolului, poreclindu-l Mihai Razvan Unguent, premierul-forfecuta, premierul-unghiera cu scopul de a-i crea o alta identitate publica in contrast cu imaginea buna care l-a consacrat.

Adversarul sau politic, premierul Victor Ponta, s-a rezumat la niste declaratii publice incalcite, din care se poate intelege inclusiv ca-i ofera lui MRU scuza ca altii au cumparat in locul sau. Insa este evident ca scandalul nu putea exploda public, totusi, fara acordul premierului in exercitiu.

"Am cerut în primul rând să nu cumpere cineva, ceva, în numele meu. Am dat dispoziţie ca nu cumva să se trezească cineva să facă cumpărături, atât timp cât eu nu beau alcool şi nu invit oameni la mese de protocol sau, dacă îi invit la restaurant, îmi pot permite să îi invit pe cheltuiala mea", a spus Victor Ponta la postul RTV. Premierul n-a ratat insa ocazia de a califica drept 'dezmăţ' cumpărăturile costisitoare făcute de precedentul cabinet. Cam greu de crezut ca Ponta habar n-avea de scandalul achizitiilor realizate, pevremea lui MRU, de catre salonul de infrumusetare al demnitarilor, cunoscut si sub numele de RAAPPS.

Anterior iesirii premierului, MRU ii batuse obrazul intr-o emisiune la Nasul TV. Fara sa-l numeasca  pe Victor Ponta, fostul premier l-a indicat in mod clar drept sursa dezvalurilor. A mai lasat de inteles apoi ca nu s-ar fi pretat la asa ceva: "Ma intereseaza prea putin de unde isi ia banii cutare sau cutare pentru a face excursii in strainatate, cu cine se insoteste sau ce masini foloseste. N-am iesit sa spun pana acum cum se intampla ca in suita primului ministru se afla o masina a carei suma ar trebui sa ne faca, pe toti, sa ridicam din sprancene, ma refer la celebra masina hibrid”.

In traducere, asta suna cam asa: sa-ti fie rusine, Victor Ponta, ca m-ai turnat. Cum va miroase? Publicul larg s-a saturat de omerte intre politicieni si vrea sa stie ce se intampla cu banii publici. Acest episod sulfuros, cu MRU in rol principal, ii pune de fapt in discutie evolutia politica. Unii spun ca scandalul cosmeticalelor de lux il va ingropa pe termen lung, ca potentialul de distrugere este urias si ca va fi greu sa scape de eticheta de bugetar cu obraz subtire. La fel cum de imaginea Elenei Udrea s-au lipit Vuittoanele si tocurile cui, la fel se vor intimpari pe fruntea lui MRU alifiile, deodorantele si servetelele Puff.

Insa la fel de adevarat este ca exista mai departe un orizont de asteptare urias pentru tipul de politician intruchipat de MRU: tanar, educat, manierat, principial, capabil de dialog. Cu sapte luni in urma, la depunerea juramantului in calitate de premier, Mihai Razvan Ungureanu miroasea a politician proaspat, respirand aerul curat al principiilor impachetate frumos intr-un limbaj elevat.

Din 9 februarie pana azi, MRU s-a imbacsit treptat cu aerul statut al politicii romanesti. In urma sa lasa un iz patrunzator de politician comod, mult mai dispus la compromis decat parea la inceput, gata sa se abandoneze sistemului. Nici macar cosmeticalele cu nume sofisticate de la Guvern nu-i pot curata noul look . Multi vor tipa scosi din minti: tot va pute? Nici asta nu e bun? Stop. Asteptarile in cazul MRU au fost mari. In raport cu ele, a dezamagit.

Odata din cauza modulului stupid in care a pierdut puterea. Este caz unic, in ultimii 23 de ani, de prim ministru cazut in urma unei motiuni de cenzura. Nu mai conteaza de ce, explicatiile le cunoastem cu totii. Un bun politician stie sa pastreze puterea, nu pleaca in opozitie dupa numai doua luni jumate, trimis la plimbare inclusiv de oameni din propriul partid.

Apoi a dezamagit putin din cauza modului in care s-a comportat in opozitie. A oscilat intre a-si face propriul partid sau a intra in PDL cu speranta ca va prelua incet puterea; a sfarsit prin a cumpara un partidulet si a se alia cu Vasile Blaga, asigurandu-si, teoretic, un loc in viitorul Parlament. A dezamagit, asadar, pe cei care se asteptau sa construiasca pe termen lung, sa aleaga drumul greu in loc sa mearga pe calea rapida a supravieturii cu orice pret. 

A dezamagit si din cauza oamenilor cu care s-a inconjurat in noul partid. Multi se asteptau sa vada in el multe figuri noi. Au vazut, in schimb, alaturi de Ungureanu prea multi traseisti si oameni vechi din alte partide. A mai dezamagit si prin abandonarea rapida a unor principii importante, filozofand, de exemplu, pe tema traseismului de bine pentru a fenta, cumva, criteriile de integritate impuse de Monica Macovei la selectarea viitorilor candidati ai Aliantei Romania Dreapta.

MRU dezamageste prin dorinta sa de a fi proclamat lider, nu de a-si castiga sau impune autoritatea prin ceea ce face. Aseara, la B1 TV, fostul premier a insistat ca moderatorul emisiunii sa i se adreseze cu "domnule co-presedinte al Aliantei". Conteaza prea putin daca unii i se vor adresa cu domnule Mihai Razvan Unguent iar altii ii vor spune Domnule-prim-ministru-co-presedinte-al-Aliantei-Romania-Dreapta. In ridicol nu poate fi aruncat daca nu cade singur  iar forta politica nu-i poate injecta nimeni in vena daca n-o are in sange.

Va avea puterea sa revina la prospetimea de la inceput sau se va stinge otravit in noul lui parfum?


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

19851 vizualizari

  • 0 (40 voturi)    
    pacat (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:34)

    Rasmus [utilizator]

    asteptam un suflu nou, dar nu a fost sa fie!
    atat putem noi, ca popor
    • +10 (20 voturi)    
      fomica (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:30)

      sindbad [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      in limbaj de cartier lista cu cumparaturi de protocol e in logica lui "foame in gat"

      pe fondul tensiunilor si agresivitatii presei antiguvernamentale din acea vreme (sa presupunem ca ii gaseau lista chiar atunci) daca Ungureanu a stiut de cumparaturile astea inseamna ori ca face parte dintr-o specie inca tributara apucaturilor din categoria "foame in gat"( nu se pot abtine) ori ca a considerat ca e normal standardul alifiiilor pentru seful guvernului.

      lipseste inca din peisaj gena politicianul auster, macar in zona protocolului astuia blestemat, un Maniu al vremurilor noastre. si nici nu pare ca are de unde sa apara, poate ca a disparut.
      • -1 (7 voturi)    
        www.dexonline.ro (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:52)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui sindbad

        Niciun rezultat relevant pentru „excroc”.
      • +7 (11 voturi)    
        Nepotii lui Iuliu Maniu (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:58)

        MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui sindbad

        Well ... Iuliu Maniu a fost intr-adevar un personaj auster, cumpatat, insa a avut .... nepoti. Este vorba de faimosii veri Boila, dintre care unul a ajuns senator dupa 1990.

        Astazi sunt uitate de multi scandalurile in care l-au tarat acesti nepoti pe liderul PNT - cel mai cunoscut a fost cel cu subventiile de stat pentru infiintarea unei exploatari aurifere in Muntii Apuseni (un fel de Rosia Montana). Iuliu Maniu nu a fost un om bogat, ci doar ajuns - nu a avut proprietati, altele decat un teren in satul natal - Badacin, langa Simleul Silvaniei. Pe acest teren s-au gasit sa inventeze un zacamant aurifer nepotii liderului PNT, pentru care au solicitat subventii de la stat, prin Ministerul Minelor si Industriilor. Evident ca guvernul lui Carol al II-lea - revenit pe tron cu ajutorul lui Iuliu Maniu, nu le-a refuzat nimic, nici autorizatiile de exploatare, nici subventiile.

        Fratii Boila l-au "facut" pe unchiul lor din hartii, convingandu-l sa le semneze o delegatie foarte solida, pentru toate cele privitoare la aceasta afacere veroasa, de erau sa-l bage la zdup pentru subminarea economiei nationale inca inainte de venirea comunistilor la putere.

        Culmea este ca comunistii nu l-au denigrat, atacat, judecat sau condamnat pentru acest lucru - probabil pentru ca si ei erau cu "foamea in gat".

        Fratii Boila - au facut cariera de smenari - au trecut prin temnitele comuniste, insa nu pentru delicte economice, ci politice si au emers bine mersi dupa '90 cu noi aranjamente.

        Politicienii austeri ar trebui sa fie creduli, pentru ca motivatiile de genul - "nu fac eu deconturi" sunt puerile si discalificante.

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
    • +6 (24 voturi)    
      MRU e un ... ghiocel ;) (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:48)

      Klaus_ [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Acum 8 luni ma bucuram ca apare in sfarsit un lider care nu e marlan ca Ponta, nu e nici slab de inger ca Geoana, e si mult mai diplomat ca Basescu, ii merge mintea mai bine decat lui Tariceanu (cu Antonescu nu il compar ca ala nu e lider), nu e nici comunist convins ca Iliescu sau excroc ca Nastase... parea ghiocelul aparut primavara. Si m-am bucurat ca nu va ajunge tara pe mana unor inconstienti ca Ponta sau Antonescu.
      Din pacate insa uitre ca ghiocelul s-a dovedit chiar un ... ghiocel pe care orice pala de vant il doboara. Face USL-ul o motiune ... a picat guvernul desi nu credea nici USL-ul in motiunea lui. Gaseste Ponta in sertar o chitanta cu alifie, parfumuri si servetele, i-o da lui Felix sa o arate la TV ... MRU cade in ridicol si apare pe la televiziuni sa spuna ca nu el a platit.
      Pana la urma o sa ajung la concluzia ca Basescu e cel mai bun lider pe care romanii il pot avea. Pacat!
      • -2 (24 voturi)    
        scuze... (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:10)

        pd [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

        cu tot respectul pentru MRU....dar Basescu chiar este cel mai bun lider pe care l-au avut si il vor avea romanii multa vreme de aici inainte...parerea mea
        • +5 (15 voturi)    
          si pe MRU (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:53)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui pd

          cine l-a bagat in fata? Si-atunci?
      • +16 (40 voturi)    
        Pana aici domnule Tapalaga! (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:45)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

        La dvs nimeni nu e bun, doar domnia voastra probabil.
        Traian Basescu nu e bun pentru ca vrea cu prea mare tarie o justitie corecta si o Romanie reformata din cap in coada.
        Boc nu a fost bun, desi a scos tara din pragul falimentului.
        PDL nu este bun, desi s-a dovedit, asa cum este, cel mai reformator partid din ultimii 23 de ani.
        MRU nu este bun pentru ca se spala peste media pe tara si ca are 2-3 oameni controversati in partid, de parca nu stim ca in politica ai nevoie si de sponsori pentru a avea o sansa.
        Eu cred ca fata de USL si liderii acestei formatiuni, la care il adaug pe Felix, orice e mai binevenit si de votat decat acesti bolsevici care vor distruge tara falimentand-o daca vor guverna in contiunare.
        MRU este cel mai rasarit dintre toti cei veniti in politica. Am avut placerea sa stau de vorba cu el cand a venit in Piata Victoriei unde protestam impotriva guvernului Ponta. E decent, respectuos si foarte uman.
        Politician perfect nu exista, asa cum nu exista jurnalisti perfecti sau oameni perfecti. Sunt doar unii mai buni decat altii. Perfectiunea e la BUNUL DUMNEZEU!!!
        Eu imi permit ca de azi incolo sa nu mai citesc articolele domniei voastre si nici sa le mai comentez. M-am saturat. Ori eu nu mai stiu ce vreti domnia voastra ori amandoi...
        • -5 (17 voturi)    
          Hoooo-prrr (Vineri, 21 septembrie 2012, 22:50)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nu simpatizez deloc cu USL, dar daca tu asa ii percepi pe Basescu si PDL, inseamna ca esti deconectat complet de la realitate, poate chiar un pic alienat mintal.
          Sau esti doar un activist de partid, si in acest caz comentariul tau este justificat.
        • -7 (11 voturi)    
          tot ultras, tot fundamentalist oranj? (Vineri, 21 septembrie 2012, 23:09)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Acum, cand nimeni nu se mai amageste ca PDL este , sau a fost, un partid, nu o mafie...tu ramai, stupefiant pe baricade.
          Nu-ti miroase nimic rau la gashca asta?
          Raman icoane pentru tine?
          Inca mai pomenesti, obsedant, de bolsevici?
          Ca nu o sa-l mai citesti pe Tapalaga este bine....baiatul asta joaca dupa scenariile scrise de altii.
          Dar ca mai comentezi aberant probasist.....indiferent la evidente.....este ceva patologic.Chiar crezi tot ce scri?
        • +3 (3 voturi)    
          demolatorii (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 13:00)

          corespondent [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          De acord cu opinia exprimata mai sus: deci demolam tot ? motive (si mai ales pretexte) se pot gasi cu duiumul si atunci ce ne mai ramine ? usl-ul triumfator, cu orice incercare de a i se opune anulata chiar de cei care pareau ca sustin "altceva" in Ro ! Si dl. Liiceanu a fost luat in deridere si poreclit "filozoful alifie", in urma unor confesiuni in jurnalul domniei sale pe marginea "tabieturilor" zilnice ... Jalnice incercari de a arunca totul in ridicol si derizoriu ... Traiasca deci mizeria, murdaria (fizica si morala), se pare ca doar spre asta se poate aspira in aceasta tara ! Pacat, dle Tapalaga ...
        • +3 (7 voturi)    
          justa analiza Marian (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 13:23)

          DOI [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Justa analiza lui Marian Eugen, Am vorbit cu MRU in Piata Revolutiei, la Forta Civica... si am fost impresionata de caldura umana cu care comunica.- si mi-e limpede ca face parte din rasa oamnilor buni, care si-au asumat responsabilitatea in aceste momente decisive ale romanilor.
          Se vede ca Tapalaga doreste sa se inalte injosindu-i pe altii, crezand ca noi nu vom observa jocul fricii pe care-l face in ultlmul timp – pe socoteala altora. Articolul este o analiza slaba a evenimentelor vizibile (barfe) de catre oricine isi pastreaza judecata sanatoasa si discernamantul corect intre bine si rau – e limpede ca hraparetul Ponta joaca ridicol de murdar si in acest caz. Tapalaga nu reuseste sa gandeasca pana la capat deoarece nu cunoaste omul in intregul lui. Oare s-a contaminat de la fotoliul lui Cristoiu?
      • +5 (9 voturi)    
        .... ghiocel?! (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 1:06)

        Analistul [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

        ... oricum ati vrea sa-l numiti, nimic din ceea ce spuneti nu va poate impiedica sa-l sustineti
      • +2 (4 voturi)    
        EXCROC (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 11:30)

        ALI47 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

        Si zi-i asa ! Excroc ? Mai invata putin limba romana !
    • +13 (29 voturi)    
      Oare ce e mai scump (Vineri, 21 septembrie 2012, 18:57)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Maruntaiele alea ce le-a primit MRU sau mersul cu avionul a lui Ponta in Africa? Sau un referendum de 20 de milioane de euro sau maruntaiele alea? Sau cca 3 miliarde de euro ce a pierdut Romania de cand sunt astia la putere sau maruntaiele alea? Eu ma gandesc ca aveam spitale de lux in toate oresele Romaniei cu cele 3 miliarde de euro. Sau o flota moderna de avioane dar despre ce vorbim noi aici? Despre securisti?
      • 0 (2 voturi)    
        maruntaie (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 21:53)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        sau maruntis?
    • -4 (14 voturi)    
      anti propaganda (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:19)

      Marius_Buliga [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Dupa vara fierbinte m-am luminat. In coltul sting avem neocomunisti pro rusi, in coltul drept avem neoconservatori pro Bush.

      Restul e doar propaganda, personajele sint baloane de sapun umflate mediatic, care pleznesc la cea mai delicata atingere.
    • +7 (7 voturi)    
      ... mai mare este pacatul tau ... (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 1:10)

      Analistul [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      ... daca intr-adevar crezi ca "atat putem noi ca popor"
      ... pai "noi" ca popor neimplicat in mod direct in politica, dar priceput la politica, nu?! ... avem o singura sansa sa dovedim ca putem mai mult :

      sa nu votam plagiatorii, hotzii, impostorii si puscariabilii ... in rest s-auzim numai de bine Rasmus
    • +12 (16 voturi)    
      Chiar exista un suflu nou... (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 5:06)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Si totusi, MRU, Papahagi Neamtu sint un suflu nou cu toate defectele lor. Uitati-va putin la Ponta, Sova, Dan Diaconescu si o sa-mi dati dreptate. Chestia asta cu cheltuielile de protocol e cusuta cu ata alba. Nu inteleg de ce Tapalaga se preteaza la asa ceva. Politicienii vin si pleaca dar avem nevoie de jurnalisti in care sa putem avea incredere. Nu e nevoie sa aduca Antena 3 pe Hotnews.
  • -9 (51 voturi)    
    aham (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:39)

    Mazeta [utilizator]

    Oricum ar sta lucrurile, demiterea lui MRU a fost salutară.
    • +29 (53 voturi)    
      Mai ales ca afost inlocuit de cel mai cinstit (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:57)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      si competent guvern. Cativa hoti, plagiatori, speculati si alti infractori nu trebuie sa ne scada din admiratia pentru lichelele din USL pe care nici anii de opozitie (banosi se pare) nu i-au curatat (macar la figurat daca nu si la propriu cum am dori unii). Au mai ajuns unii prin puscarie dar partidul le pastreaza pozitia si ii apara pana la moarte.
      • -1 (31 voturi)    
        Adica nici securistii nu mai sunt destepti ? :)))) (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:17)

        Bonifaciu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

        ha-ha-ha

        m-asteptam ca macar destept sa fie dl. ungureanu, dac-a fost sef la SIE, dar aveti dreptate dle. tapalaga, e doar un fel de fetita pufoasa care "pretinde" adoratie, fara sa fi castigat-o niciodata
        un fel de pretioasa ridicola ca Liiceanu, absorbita de grija pt. propria importanta si imagine

        Nu m-asteptam neaparat la un Basescu
        dar m-asteptam sa vad un barbat adevarat
        Ca sa se afirme, autoritatea adevarata nu are nevoie neaparat de scandal ca la basescu; ea poate fi afirmata chiar si dintr-o soapta: MRU nu e acel om

        MRU e o deceptie.

        Nu intelg insa de ce le e frica merketerilor dreptei de oameni ? Exista subiecte si exista oameni cu care se poate face orice in Romania. E ca si cum "dreapta" asta ar trebui sa fie orice dar nu ce vor oamenii

        pai daca e asa, atunci sa fie Ponta
        • -1 (13 voturi)    
          blugi calcati (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:55)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Bonifaciu

          ai vota un tip care merge la un miting cu blugii calcati?
      • -3 (13 voturi)    
        comparatie (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:54)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

        ministrii lui MRU nu au fost mai breji decat cei ai lui Ponta (Basescu dixit)
  • +20 (48 voturi)    
    Traiti pe alta lume (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:39)

    VI10 [utilizator]

    Toti, dar absolut toti membri clasei politice, sunt de aceeasi specie: descendenti ai fostilor nomenclaturisti si securisti. Nu exista nici o diferenta de profunzime, ca oameni, ca profil social si psihic, intre Iliescu, Basescu, Ponta, Antonescu, etc.

    Este total naiv sa credem ca cei care au pus mana pe diferite parti ale proprietatii socialiste de stat

    Diferenta care ne intereseaza, daca nu traim pe alta lume, intre politicieni este exclusiv in ce priveste tipul de alianta externe pe care merge - vest sau est, si tipul de politici promovate - sociale sau liberale.

    MRU este pe vest cu politici liberale. In rest, cine e stim, doar nu suntem prosti. E un fost comunist. Nimeni nu e eligibil sa conduca nici macar o facultate sau un birou de admnistatie publica daca nu are avizul sistemului.

    Alt aspect. Oricine a condus un grup sau o organizatie in viata lui stie ca de la al doile nivel ierarhic sub tin in jos totul se intampla relativ decuplat de tine, nu poti controla decat daca ramai mult timp la putere. Nu a fost cazul lui MRU. Ii puteti ce s-a intamplat sub el lui Boc, nu lui MRU.

    Domnule Tapalaga. Eu zic sa reveniti cu picioarele pe pamant. Sustineti politicile. Nu mai contribuiti la etichetarea celor care sustin politici bune facand analize naive.

    MRU a procedat bine actionand decent si batand obrazul lui Ponta. Cine are chef de istericale oricum va merge cu Antonescu.
    • -3 (19 voturi)    
      Oricine a condus .. (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:08)

      OVali [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      o organizatie in viata lui stie ca de la al doile nivel ierarhic sub tin in jos totul se intampla relativ decuplat de tine, nu poti controla ...
      Nu se pune problema sa stie MRU daca fost cumparat parfum...
      dar daca au crescut cheltuielile la un capitol bugetar cred ca poate sti, sau ar trebui mai ales daca trebuiau sa scada.
      Iar explicatiile ca au fost vizite, etc.... sunt jalnice.
      Daca era un raspuns onest de genul Nu stiu... era altceva, dar el STIE ca au fost folosite pentru delegatii straine nu pentru el...
      Cred ca seful de la FMI avea nevoie de plasturi, pentru bataturile facute de pantofi gauriti :)
    • +3 (11 voturi)    
      3 discursuri contradictorii intr-unul singur... (Vineri, 21 septembrie 2012, 18:46)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      1.Corect comunisti sau utc-isti.Toti,aceaiasi specie.
      2.MRU este pe vest,deci nu mai e comunist sau utc-ist..
      3.MRU e bun,bate la fund orice premier,orice obraz.
      Mi-ar placea sa ma intalnesc la o bere cu matale sa inteleg...negarea...negatiei...
      • -1 (13 voturi)    
        explicatie (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:11)

        VI10 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        1) comunistii nostri n-au prea fost comunisti din convingere, ci oportunisti. Care au fost din convingere au iesit din schema rapid, vezi Patrascanu, alti naivi.

        2) oportunistul se duce unde ii bate vantul mai bine. A ajuns in toate partidele si daca ii bate din vest se duce pe vest, daca din est se duce pe este. O data ce a pariat pe o directie mai poate sa se mute, dar pana la urma ramane pe una clara ca se stabilizeaza in clanul respectiv prin interese apolitice. Prin urmare putem avea comunisti de-ai nostri si pe vest, si sa ramana ce sunt. Oportunisti spre vest.

        3) Discutia de mai sus e la modul general. In realitate sunt nuante fireste, aici conteaza si caracterul fiecarui om in parte. MRU ne e genul abject, de ex Hrebe sau Nastase, nici isteric, gen Antonescu, sau mitocanel gen Basescu.

        Dar caracterul e doar de fason la nivelul acesta, conteaza tabara pe care merge. Intre un mitocan care a pariat pe vest si liberalims si un finut care vrea pe est si socialism, ca Geoana, e preferabil primul, cel putin pentru mine.

        Cam asta ar fi.
        • -4 (4 voturi)    
          Chapeau bas... (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:56)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui VI10

          Pt un adept al lui....stima.
          Mai sunt de discutat anumite mesaje ale dvs.
          Insa,eu nu pot fi de acord cu dedublari,gen papa ilici sau base...
          Am avut incredere in mru.Cand si-a dat demisia de onoare.
          De fapt,era o gogoasa calda,furnizata de noua directie de securitate celor care mai au ceva intre urechi si au mai ramas in tara..
          In rest,numai de bine.
      • 0 (4 voturi)    
        OBRAZ (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 11:38)

        ALI47 [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        Sigur bate orice obraz daca si-a luat atatea creme !!!!!!!
    • +1 (3 voturi)    
      Nomenclaturisti (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 11:37)

      ALI47 [utilizator] i-a raspuns lui VI10

      Nu-i mai pune pe toti in aceiasi oala ! Ponta si Antonescu n-au fost fii de nomenclaturisti. Ponta are acum 40 de ani. La revolutie avea 18. Antonescu are 53 si in '89 avea 30 si era un biet muzeograf la Tulcea. Asa traiau nomenclaturistii ? Sigur, Iliescu si Basescu au fost dintre cei care au beneficiat de pe urma PCR. La fel si MRU. La fel si Bogdan Olteanu. Daca nu venea '89 astia o duceau la fel de bine ca acum dar Ponta si Antonescu nu cred. Dar au stiut sa se orienteze si au ajuns aici ca si multi altii "orientati".
  • +30 (40 voturi)    
    Mai Dane (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:43)

    miguelito [utilizator]

    Dupa ce l-ai facut praf pe Neamtu, acum il faci praf si pe MRU. Pai in cine sa mai creada electoratul de dreapta? :))
    • -4 (28 voturi)    
      Exact... (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:58)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      Daca si aplaudacii lor ies la scena publica cu dezamagire pe chip... va imaginati calitatea (in toate aspectele ei) reprezentantilor dreptei pe meleagurile noastre...
      • +2 (18 voturi)    
        ... (Vineri, 21 septembrie 2012, 18:32)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuDiaconescu

        pai tocmai de aia ies cu critica, pt ca nu sunt aplaudaci ca antenistii.
    • +3 (17 voturi)    
      pai voi votati (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:09)

      e_boda [utilizator] i-a raspuns lui miguelito

      doar pentru ca ii lauda DT pana acum, iar acum , ca "politicienii de viitor" nu mai sunt niste ingeri, v-ati debusolat ? Halal alegatori...:)
      • +7 (11 voturi)    
        Corect (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:16)

        VI10 [utilizator] i-a raspuns lui e_boda

        Dar asta arata si responsabilitatea enorma a liderilor de opinie. Sunt totusi oameni influentabili prin masa alegatorilor, iar sa facem pe dilematicii in preajma campaniei electorale ca analisti e fie rea intentie, fie prostie.
  • 0 (28 voturi)    
    Problema e majoră (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:44)

    Mai mult de un neuron [utilizator]

    Chiar și pentru 1 parfum cumpărat din bani publici. Pentru că la nici un fel de recepție- nicăieri- decât poate la regele Cioabă- nu se dau parfumuri. DIntr-un motiv extrem de simplu- pentru că toate cosmeticalele- incluzând parfumuri, creme și alte astfel de lucruri sunt obiecte de igienă personală care nu se potrivesc de la o persoană la alta. Și pe care ți le cumperi- dacă ai un minim de bun simț- pe banii proprii. Apărarea dlui. Ungureanu e jalnică- dacă există cumva. Faptul că ”dușmanii-i poartă pică” pentru că crește în sondaje nu justifică de ce există pe lista de achiziții pentru palatul Victoria toate acele lucruri care ar fi putut fi achiziționate din banul personal. Dl.Ungureanu mai are un precedent- la schimbarea din funcția de Ministru s-a plâns că are familie mare și că nu-i ajung banii. Dacă așa se motivează și parfumurile și cremele nu avem numai de-a face cu un dispreț total față de banii publici dar și cu un om cu serioase probleme de înțelegere a ceea ce reprezintă bunul simț.
  • +12 (16 voturi)    
    blindat (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:45)

    methylique [utilizator]

    Asta arata ca un politician sau cineva care vrea sa ajunga politician, trebuie sa fie absolut blindat.
    Daca a facut ceva care acum e considerat stanjenitor si i-ar dauna carierei, acel ceva va fi cautat si dezgropat si aruncat in public.

    Anything you say (and do) can and will be used against you in the court of law... ;)
  • +4 (22 voturi)    
    NU (Vineri, 21 septembrie 2012, 15:48)

    OVali [utilizator]

    Este caz unic, in ultimii 23 de ani, de prim ministru cazut in urma unei motiuni de cenzura.
    Daca imi amintesc bine si Boc a cazut la fel.
    Ca fost pus inapoi datorita nesimitii si impotentei... este altceva.
    Este doar unicul caz de anum acesta...
    • +2 (10 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:11)

      e_boda [utilizator] i-a raspuns lui OVali

      am semnalat si eu, nu este unic..Este unic doar prin perioada petrecuta ca prim ministru...Probabil va ramane in istorie doar prin acest lucru.
  • +2 (12 voturi)    
    ok daca ma dezamagit ... votez cine ? (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:02)

    rakleta [utilizator]

    Deci neusele , ne pdele , ne ro dreapta ... urmatorii ? Pe DD TV p ? Daca asta vor asta o sa aiba.
    • +4 (8 voturi)    
      eu zic (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:06)

      e_boda [utilizator] i-a raspuns lui rakleta

      sa votezi intai cu gramatica...
  • +20 (38 voturi)    
    Si Tapalaga este noul CTP (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:09)

    Adi_rus [utilizator]

    D-le Tapalaga,

    Nu cu mult timp in urma il diagnosticam pe CTP (intr-un comentariu tot la un articol de-al dvs.) ca pe un narcisist patologic, un om atins evident de un dezechilibru mintal ce are legatura cu o admiratie exagerata de sine. Simptoma personajului CTP este: sa ii critic pe toti, sa-i umplu pe toti de noroi pentru ca eu sa par cel mai bun si mai luminos. Comportament tipic narcisist. Nu doar un damf de narcisism ci o adevarata patologie. CTP a dat in toti, de la Iliescu la Basescu, de la Constantinescu la Antonescu, de la Ponta la Voiculescu si inclusiv in institutiile si oficialii europeni. Dar cu el m-am obisnuit. Imi imaginez ca dupa ce scrie cate un articol caustic sau toarna o suedenie de replici sulfuroase intr-o emisiune tv la adresa cuiva se duce la baie se uita in oglinda (ca si Narcis) si isi zise siesi: "mama ce bun esti. wow ce tare esti. dar vai cum i-ai m-ai tras-o".
    De la dvs. marturisesc ca ma asteptam la altceva, mai ales ca in mai mult randuri ati avut poziti critice si justificate la adresa opiniilor lui CTP. Acum din pacate ma tem ca pasiti pe aceeasi cale. Incepeti sa dati in toata lumea si mai ales in politicienii noi de dreapta. Ati inceput cu Neamtu, a urmat azi MRU, cine e urmatorul? Pavelescu? Ca de Blaga ati scris si de el de rau destul. Vad ca dezvoltati un fel de simptomatologie foarte similara cu a CTP-ului. Va concentrati doar pe aspectele negative ale fiecarui personaj luat in colimator si pareti sa ignorati complete multe aspecte pozitive, iar asta doar ca sa puteti zugravi o imagine negativa a personajului, in raport cu care, nu-i asa, dvs. sunteti o somitate a moralei, logicii, intelepciunii.
    Imi pare rau s-o spun dar asa cum dvs. il acuzati pe MRU de o molipsire cu aerul politicii imbacsite romanesti, asa vad la dvs. o molipsire de aerul imbacsit al presei romanesti plina de simptome patologice, mai ales de modelul CTP. Chiar nu realizati asta? Chiar nu vedeti ca va indreptati spre acelasi tipar cu CTP?
    • +1 (25 voturi)    
      nu e chiar asa (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:31)

      404.8 [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

      Tot ce opineaza Dan Tapalaga in ast articol este corect din punct de vedere politic.
      Comparatia cu CTP este mult prea exagerata.

      "MRU dezamageste prin dorinta sa de a fi proclamat lider, nu de a-si castiga sau impune autoritatea prin ceea ce face" spune Dan Tapalaga mai sus.

      Si are perfecta dreptate.
    • +10 (22 voturi)    
      ai dreptate.. (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:59)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

      cand exista o urma de obiectivitate intr'un om trebuie pus la zid si impuscat.
      Nu vrem decact sa auzim cat de bun e Basescu pe B1 si cat de prost e Basescu pe Antena3. SI va mirati ca romanii sunt in stare sa isi ia gatul unii la altii.. Pe bune oameni buni.. fiecare are si bune si rele. Fac si bune si rele. Ca multi ati luat'o razna si nu acceptati adevarul asta e altceva.
    • -3 (23 voturi)    
      e un articol de bun simt (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:01)

      Ilinca_Ilinica [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

      E ideal ca ziaristii sa fie impartiali si obiectivi si cu decenta sa scrie si despre bunele si despre relele tuturor oamenilor politici. Si sa nu mai avem "ziaristi" ca cei de la A3 sau B1. Articolul e de bun simt, nu "da" in nimeni. Eu mi-am pus mari sperante in MRU, dar sincer, m-a dezamagit cu toate binguielile cu Initiativa Civica, ba ca e partid, ba ca nu e, acum cu Forta Civica, cu traseistii carora trebuie sa le respectam libertatea de opinie... nu are nici un mesaj concret si constructiv. Nu ma intereseaza ca prin comparatie cu plagiatul si minciunile lui Ponta si istericalele lui Antonescu, citeva sticle de parfum "trase pe protocol" sint nesemnificative. Cine fura azi un ou... Ref. la "scandalul parfumurilor", as fi vrut sa vad ca demonteaza convingator acuzatiile, ca demonstreaza ca e o inscenare. Chestia cu "e un atac la persoana" aduce cu explicatia lui Dragnea ca "e dosar politic". Si faptul ca RAAPPS a comandat cosmeticalele, nu inseamna ca nu a facut-o la cererea lui... dupa cum a-i cere acum lui Ponta sa-si publice cheltuielile, nu il disculpa.
    • +2 (6 voturi)    
      crezi (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:01)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Adi_rus

      ca Pavelescu merita atentie?
  • +7 (25 voturi)    
    civilitate vs insulte (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:31)

    bizonul_nou [utilizator]

    1. Daca RAPPS a comandat produsele, fara a fi nevoie de semnatura lui MRU, ca doar RAPPS nu este guvern, atunci toata povestea este zero barat. RAPPS trebuie sa-si asume raspunderea pentru produsele comandate si sa argumenteze bine pentru ce a comandat x, y, z produse. Asteptam pozitia Conducerii RAPPS. Nu MRU trebuie sa se scuze.

    2. ARD trebuie sprijinit, ca sa scapam definitiv de politruci cleptocrati pucisti, care dau lovituri de stat constitutionale fara nici o jena si fara impunitate.
  • +10 (32 voturi)    
    Chiar nu puteti sa va abtineti? (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:35)

    pd [utilizator]

    Dle Tapalaga pe timpul lui Boc sub semnul obiectivitatii jurnalistice i-ati improscat pe toti din guvernul respectiv de noroi, mai apoi i-a venit randul si lui Basescu. V-am semnalat si atunci ca faceti o greseala. A venit momentul Ponta si apoi episodul negru al suspendarii si am constatat din scrierile si din aparitiile Dvs publice ca v-a cuprins groaza, spaima de o dictatura iminenta care mai mult ca sigur ca v-ar fi taiat dreptul la libera opinie, deci la dreptul de a castiga o paine cinstita. Foarte indreptatit de altfel...
    Acum insa ca apele s-au linistit o luati de la capat, de data asta cu unica speranta de mai bine a noastra a multor romani din clasa de mijloc platitori de taxe si votanti pe bune (nu adusi de la cimitir, cu mai multe CNP-uri etc). Nici n-a ridicat MRU bine capul de la firul ierbii ca si treceti cu masina de tuns peste el. La fel faceati deunazi si cu Neamtu. Lasati-i domnule sa intre intai in politica sa arate ce pot si dupa aceea treceti cu buldozerul peste ei daca va fi cazul. Ati vazut care este alternativa? Va place mai mult cu alde ponta/antonescu/felix? Aveti o a treia cale viabila?
    Asteptarile Dvs de la politica fie sunt prea mari fie -vorba romanului, faceti si Dvs jocurile cuiva...si atunci ar fi trist
    • 0 (16 voturi)    
      Daca urmaresti ... (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:45)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui pd

      articolele pe care le-a semnat in ultmele 4-5 luni, cel putin aici pe hotnews (caci nu stiu daca mai scrie pe undeva) - vei vedea foarte clar in ce directie si-a aliniat suportul domnul "jurnalist" tapalaga.
  • +11 (29 voturi)    
    incredibil (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:38)

    rochiri [utilizator]

    S-a ajuns sa se discute prea mult de lista.
    Personal cred , am mai comentat pe hotnews : Cei care fac cumparaturile , pe bani statului, isi baga in ele . Sa fim seriosi chiar credeti ca MRU i-a zis cuiva :Poftim lista cumpara asta!
    Cineva de acolo a considerat ca trebuie sa faca cumparaturi de protocol si a cumparat si pentru amanta, nevasta ,copii , nepoti etc... Sunt curios sa vad la protoculul lui Ponta ce s-a cumparat.
    Pacat ca se discut pe asa ceva. Chiar credeti ca MRU avea nevoi de 700 de parfumuri, uguente .. nu il vad un sarantoc sa nu isi permita.
    Este exact acelasi atac ca la referendum: Uitati ce casa si-a facut Basescu !
    Ponta nici nu ar mai trebui sa existe ca prim-ministru si in politica dupa faza ca plagiatul si cu Lista de la UE (lista asta ar trebui dezbatuta al TV).
  • +7 (25 voturi)    
    MRU poate cu mult mai mult ... (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:44)

    Analistul [utilizator]

    ... decat sa se apere de niste etichete lipite cu frenezie de antenistii lui Felix; cred ca ne-am obisnuit prea mult sa despicam firul in patru pe teme marunte, sa nu mai vedem padurea de copaci; e drept ca ne asteptam de la MRU la o ofensiva avantata impotriva plagiatorilor, hulpavilor, puscariabililor... asa cum ne asteptam sa se inconjoare numai de tineri imaculati, dornici sa lupte pentru binele general, sa ne scoata cumva la liman cu cele mai curate mijloace posibile.
    Da, domnule Tapalaga, asta doream ca totii, dar se pare ca nici noi nu mai vedem padurea de copacii gaunosi ce ne inconjoara ... Pai, cum poti sa lupti cu hotii?! cand justitia functioneaza - asa si asa - dupa niste legi si norme de aplicare ultra-interpretabile (parca ar fi fost facute de avocati, nu de juristi), cand inca se mai gasesc prin instantele locale magistrati santajabili?!
    Pai cum sa lupti cu de-alde Felix si ai lui cand nu ai mijloacele lui?! Cum poti sa lupti cu Ponta cand plagiatorul este la putere (si dornic sa se mentina acolo indiferent de mijloacele pe care le folosesete?!) iar tu esti in cautarea unui drum drept?!
    Cred ca, intr-adevar MRU nu si-a dat seama in ce se baga, atunci cand a acceptat sa fie port-stindard al centrului-dreapta politic... Eu, din cate imi amintesc, MRU nu prea a facut politica ... el a slujit in mod onest tara (cel putin eu asa cred) ca Ministru de Externe si apoi la SIE si ca premier unde si-a facut treaba uzand de cunostintele si instructia buna pe care le are; dar, cum bine vedem politica inseamna altceva in Romania ... insemna lupte cu mijloace extrem de murdare, insemna sa dai complet de-o parte principiile si bunul simt ... inseamna sa furi si sa minti cum zambetul pe buze... asa cum fac cei care l-au dat jos de la guvernare ... Iar dvs. si alte persoane publice, nu faceti decat sa-i slabiti sansele de a-si dovedi aptitudinile, criticandu-l pentru ceea ce altii-i pun in spate. Ati intrat in jocul celor ce nu vor sa-l lase sa se exprime.
    • +7 (9 voturi)    
      sa furi, sa minti??? (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 4:05)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Analistul

      Nu cred ca politica inseamna sa furi, sa minti.

      Cred ca politicianul trebuie sa reprezinte un liant intre minte iute si prezenta agreabila - apropo de prafum, unguente si unghiera- , intre angajamentul fata de interesele publice si responsabilitatea fata de angajamentele asumate.

      MRU deja reprezinta altceva si de aceea creaza confuzie. Este o specie noua in meandrele politicii.

      Sa furi?
      Nu merge, pentru ca mai devreme sau mai tarziu orice furtisaj apare. Vezi plagiatul lui Ponta, si lista poate continua!

      Sa minti?
      Nu merge - vezi argumentele de mai sus si adauga si Masterul lui Sova!

      Personal imi ajunge cat au furat si cum au mintit unii in politica - sa mai ia o pauza aceia. Vreau altceva si MRU poate sa reprezinte un nou inceput
  • +1 (17 voturi)    
    MRU (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:48)

    mireyaa [utilizator]

    Consider ca aveti dreptate cand sustineti ca lui MRU i s-a ''lipit aceasta stampila'' de om care odata ajuns intr-o functie inalta, profita de toate avantajele. Da, aceasta eticheta ii va face mult rau. Pentru ca oamenii sunt extrem de sensibili la astfel de subiecte, stiu ca orice politician aflat la putere fura intr-un fel sau altul banii publici. MRU a iesit public cu explicatii vagi, care nu au ajuns la public in aceeasi masura in care au ajunse celebrele liste de cumparaturi de lux. Atat timp cat MRU nu va explica clar cine a facut acele cumparaturi, cine decide sa se faca astfel de cumparaturi, unde au ajuns aceste produse, atat timp cat nu se insista public pe un control al Curtii de contrui, MRU va ramane cu aceasta imagine. Numai de el si de echipa lui tine sa demonstreze ca ceea ce s-a prezentat public nu i se poate imputa. Din pacate, cred ca e cam tarziu. Si de aceasta data se dovedeste ca lipsa unei comunicari eficiente poate face mult rau.
  • 0 (16 voturi)    
    analiza fara propaganda nu se poate ? (Vineri, 21 septembrie 2012, 16:56)

    adrian8 [utilizator]

    "studiourile guvernamentale Felix"
    deosebita remarca asta de basist ....

    " Insa este evident ca scandalul nu putea exploda public, totusi, fara acordul sau"
    pe acelasi principiu prin care orice scandal contra usl e provocat de basescu ?

    apropo' documentele au fost "emise" de jurnalul national , si preluate la "analizat" de a3 .... asa pentru obiectivitate ...
  • -1 (17 voturi)    
    Asa este MRU (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:03)

    SRA [utilizator]

    Chanel Bleu !!!
  • +10 (10 voturi)    
    nu MRU, ci Boc a fost primul (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:36)

    de-a dura lex [utilizator]

    domnule Tapalagă, nu MRU a fost primul premier demis prin moțiune de cenzură, ci Boc (numai că Boc a fost imediat re-numit ca premier).
  • +4 (18 voturi)    
    are dreptate si nu prea (Vineri, 21 septembrie 2012, 17:44)

    easy [utilizator]

    are intrucatva dreptate dl Tapalaga in ceea ce spune, insa din pacate nu se pot face salturi calitative ale celor care candieaza astazi pentru ca pur si nu simplu nu exista oameni curati care sa accepte sa candideze astazi in politica

    cu siguranta avem oameni de calitate, insa nu vad pe nici unul gata sa se bata cu sistemul asta comunistoid, asa ca cel putin o perioada si probabil inca o generatie sau doua sa acceptam politica asta a pasilor mici

    macar sa pastram directia buna catre vest pe care Base o sustine, in rest sa speram ca vine si vremea cand vor candida oameni cu adevarat carismatici, pregatiti si cinstiti in acelasi timp

    s-auzim si de bine
  • +5 (17 voturi)    
    fara etichete (Vineri, 21 septembrie 2012, 18:01)

    Zeroth [utilizator]

    Unii spun ca scandalul cosmeticalelor de lux il va ingropa pe termen lung, ca potentialul de distrugere este urias si ca va fi greu sa scape de eticheta de bugetar de lux.

    Si de cand conteaza etichetele? Cum l-a afectat pe Ponta eticheta de plagiator si mincinos? Dar pe Mazare eticheta de playboy? Etichetele de pe Oprisan, Dragnea sau alti baroni ce efecte au avut? ZERO.
    Cum de doar etichetele marca Udrea, Videanu, MRU si altii sunt devastatoare?
    Alegatorul roman are alte criterii dupa care isi sustine alesii, mult mai complicate. Imaginati-va acelasi scandal cu Ponta in rolul principal. Nici un procent nu i s-ar fi clatinat in preferintele romanilor.
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Vineri, 21 septembrie 2012, 18:43)

      IonMoldovan [anonim] i-a raspuns lui Zeroth

      Oarecum ai si tu dreptate, dar MRU trebuie privit altfel. Oricat de naiv suna, el e(ra) speranta pt. altceva, omul care ar fi trebuit sa scoata la vot oameni care nu mai votau (un procent enorm ca veni vorba). Or, un scandal din asta tocmai la electoratul ala are rasunet.
      • -2 (4 voturi)    
        gasiti un Iliescu (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 5:11)

        Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui IonMoldovan

        Electoratul ala e destul de mic. Majoritatea o stim.
        Pana acum electoratul roman majoritar si-a ales un tatuc si pe el a mers. Iliescu a fost omul rusilor, a fost kaghebist, a fost comunist, a fost idolul minerilor, a adunat in CV-ul sau tot ce poate fi rau la un politician. Si a fost ales de doua ori, odata cu vreo 80 la suta si acum ar castiga iar.
        De Basescu atarna flota, Mihaileanu, Udrea si nu mai stiu cate pacate, cercetati arhivele antenelor. A castigat de doua ori iar acum e jos pentru ca a vrut sa faca pe responsabilul luand asupra sa consecintele crizei. Daca le dadea salarii, pensii si compensatii ca Iliescu era si acum in top.
        Constantinescu a fost un fel de MRU, o inventie a elitei. N-a dansat decat o vara.

        Asa ca daca MRU e baiat destept si vrea politica de dreapta, democratie, reforma, etc, etc, etc, sa isi aleaga un personaj cu trecere la multime si pe ala sa il puna in frunte.
        Am fi avut 16 ani de PSD daca liberalii nu renuntau la Tariceanu sa il puna pe Basescu candidat la presedintie. De aia au guvernat, ca au fost trasi in sus de Basescu, nu invers.

        Deci Dl MRU, gasiti un Basescu sau un Iliescu si pe aia aruncati-i in lupta. Ca altfel va bate Ponta din primul tur.
  • +3 (15 voturi)    
    problema (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:03)

    traiang [utilizator]

    Nu MRU ma intereseaza in aceasta situatie jenanta ma intreb cum de este posibil sa se faca astfel de cheltuieli din bani publici defapt intr-o batjocora totala Nu poate fi motivat de asazisul protocol deodorante si parfumuri Tot omul isi face dusul acasa dimineata si se da cu chiclazurile preferate si daca sunt de calitate persista pana a 2 -a zi ,deci sa fim seriosi daca este adevarata aceasta lista este o mizerie totala Imi pare rau dar oamenii se cunosc din lucrurile mici iar protocolul elementar este eventual o cafea si atat Salariile bugetarilor au fost scazute cu 25% iar cheltuielile parlamentului si guvernului au crescut de la an la an asta e marea problema care nu o inteleg romanii si acum se vede si de ce !!!
  • +16 (20 voturi)    
    daca e cinstit (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:04)

    Aramis [utilizator]

    Ponta trebuie sa faca public bugetul primului ministru.

    E limpede ca e acelasi ca cel al lui MRU, altfel l-ar fi publicat deja si ar fi batut toba pe la toate antenele despre austeritatea impusa de copy-lot la Guvern.

    As paria chiar ca Tariceanu a avut un buget mult mai mare si mai bine garnisit...
    • +8 (10 voturi)    
      si (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:05)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

      poate si cu mai mult stil si gust! Dar tot pe banii mei.
  • +3 (11 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:37)

    comentez [utilizator]

    Cred ca problemele lui MRU au aparut cand a renuntat la munca administrativa (SIE) si a intrat in politica. Poate pe partea administrativa e bun.

    In politica nu e suficient sa executi ce zic altii, trebuie sa ai sarm, si sa stii bine ce vrei sa faci.
  • +14 (14 voturi)    
    Cand (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:46)

    kibbitz [utilizator]

    cumperi o lada de mere, toate-s frumoase la suprafata, dar nu stii ce se afla dedesubt. Te duci acasa si incepi sa selectezi. Scoti o alta lada, si pui acolo cele intregi, in cealalta lasi pe cele lovite sau cu pete si le consumi mai repede . Pe cele putrezite le arunci. Si mai faci manevra asta de cateva ori.
    Cam asa ar trebui sa fie si selectia in politica. Punem intr-o cutie pe aia care mai pot fi folositi, si ii aruncam la cos pe cei expirati.
    Mai greu e cu criteriile de selectie, ca daca suntem prea exigenti, ramanem fara politicieni - si fara mere.
    • +2 (16 voturi)    
      n-a spus nimeni sa-i arunci pe toti (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:03)

      fghh [utilizator] i-a raspuns lui kibbitz

      dar nici sa-l tratezi pe coruptibilul si alunecosul MRU ca pe un imaculat.

      la fel cum nici merele lovite nu le amesteci cu cele bune.

      dar in presa romaneasca nu exista inca jurnalisti care sa fie in stare sa puna in garda: vedeti ca x e periculos, ne-principial, un pic corupt etc.
      nu, exista doar slujitori ai diverselor interese - platiti sa-i ridice in slavi pe unii si sa-i injure pe ceilalti.
    • +6 (6 voturi)    
      prea exigenti? lol (Vineri, 21 septembrie 2012, 22:38)

      fghh [utilizator] i-a raspuns lui kibbitz

      sa fii prea exigent cu politicienii din Romania? =))))))

      made my day :)
  • -4 (14 voturi)    
    analiza corecta (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:51)

    taranistu [utilizator]

    nu ma pot abtine sa nu va spun ca v-am atras atentia de la bun inceput. Inceputul insemnand cand s-a mutat de la SIE la palatul Victoria.
    PS: Nici o vina pentru cel ce l-a promovat ca prim-ministru? Basescu nu a mirosit lucruri care lui Tapalaga ii put? De vina or fi mirosurile de protocol de la Cotroceni!
  • 0 (14 voturi)    
    a dezamagit capetele patrate (Vineri, 21 septembrie 2012, 19:58)

    fghh [utilizator]

    caracterul omului si ce-i poate pielea - erau lucruri limpezi de la inceput: un finut om de paie, cu caracterul la fel de maleabil ca al oricarui politician roman.
    dar, pana acum vreo doua saptamani, daca il atingeai fie si cu un fulg pe "tanarul politician" (dovada ca publicul sustinator il asimilase cu tot cu mansete, parfumuri si servetele), "speranta" MRU, erai facut harcea parcea de comentatorii "independenti".

    la fel si cu descreieratul habotnic Neamtu - o amestecatura inepta de studii, fanatism politic si religios si slugarnicie. asta, pare-mi-se, inca e pe val :D
    cand o dezamagi si el, va aparea altul, la fel de proaspat si primenit ca si ceilalti. totul e sa fluturi in fata gloatei cate un "erou" ca sa nu cumva sa carteasca.
  • +5 (19 voturi)    
    MRU merita o larga sustinere (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:16)

    Tanagra [utilizator]

    De ce ma intristeaza felul d-voastra de a scrie
    in ultima vreme, d-le Tapalaga? Din sincera admiratie ce v-o purtam, cred - imi raspund singura. Oare sa nu distingeti ca amanuntele (penibile) strecurate in presa si preluate aici fac parte dintr-o tactica marsava de a compromite o persoana in ochii multimii cand nu ai a spune altceva negativ despre omul in discutie? Am admirat , inca de la inceput, la MRU, distinctia personala, calitatea discursului si intelegerea inalta a momentului grav in care se gasea tara (pe care dorea s-o slujeasca imediat). Sunt convinsa ca ati gandit, atunci, la fel . Facand o excelenta impresie - in occident si in tara - aprecierile nu au intarziat sa apara si tocmai aceastea au declansat lovitura parlamentara si caderea Guvernului sau. Este limpede ca s-a dorit sa fie inlaturat atunci, este la fel de clar ca si acum se incearca aceeasi tactica, cu alte mijloace, insa. Fiti alaturi de MRU, d-le Tapalaga, ca noi toti de altfel. Are nevoie de sustinere nostra, a celor care stim care ii este valoarea.Nu exista alta alternativa - sper ca realizati inaintea noastra acest fapt. Faceti comparatiile necesare...
  • +8 (22 voturi)    
    Incepi sa ma dezamagesti, Dane... (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:18)

    Lucky1 [utilizator]

    Nu spun ca articolul nu ar putea avea si ceva adevar. Dar acesta nu este irefutabil dovedit, pentru a trage apoi aceste concluzii.
    Daca totul nu este decat o alta varianta a Ariei Calomniei de data asta ponta, cu suportul "neprecupetit" al trustului guvernamental mass media voiculescu, plagiindu-l pe Rossini...?

    M-as fi asteptat de la Dan Tapalaga sa faca mai intai o cercetare-ancheta a acestei rasuflari uslase in public, sa determine fara dubiu daca ceeace ne servesc antenele este si ce s-a intamplat, cu atat mai mult cu cat MRU sugereaza ca nu el este sursa initierii acestor cheltuieli si poate, deci, nici beneficiarul.
    Apoi, ar fi trebuit vazute si cheltuielile lui bombonel dar si ale crinutului si pontificului plagiator, spre comparatie, sa stim tot, daca este cu putinta. Abia apoi putea Tapalaga sa definitiveze concluziile acestui articol.
    Insa asa cum ai procedat acum, Dane, spre regretul meu si, cred, al multor altii care am vazut in tine un stindard al onestiei si dreptatii, nu esti decat un alt mic accesoriu neterminat al trustului cacofonic...
  • +9 (25 voturi)    
    Asa, asa (Vineri, 21 septembrie 2012, 20:20)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    dl Tapalaga, va rugam sa-l faceti praf pe MRU.

    Este prea politicos si prea cult, prea inteligent si prea occidental pentru Romania.

    Oricum nu erau alte subiecte pe piata.

    Un referendum , o pivniceru...
    • +3 (9 voturi)    
      De data asta NU , D-le Tapalaga (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 8:34)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Noi care avem incredere in cativa jurnalisti ,in cei care doresc promovare valorilor , asa cum screti pe blog , ne asteptam sa faceti propria investigatie de presa , echilibrata , cu numele celor responsabili de aceste cheltuieli din bani publci . Au urlat suficient televizoarele , ca MRU le-a bagat mana in buzunar si le-a furat banii lor si ai lui Voiculescu . Sa fie mai clar , nu astept sa teceti cu vederea niciun abuz dar nici sa comentati ce se aude prin targul televiziunilor aservite si sa girati cu semnatura dv. , o lista facuta la o agentie care tine de guvern . Cine a intocmit-o , a fost consultat prim-ministrul ?
  • +8 (20 voturi)    
    Vrei in ciorapi sa ne duelam sau...? (Vineri, 21 septembrie 2012, 21:31)

    solar [utilizator]

    siafla Domnule Tapalaga,ai dat-o rau in bara! Daca vrei sa adancesti si mai mult haul in care e cazua presa la noi, continua pe aceasta cale. Demonstreaza-ne ca ai dreptate!! Fa o ancheta la sange acolo la Ra- apss si afla cine a comandat, cat s-a folosit,cine a folosit ... Macar stim cu totii o treaba atunci,decat sa revinzi in alt ambalaj rahatul Antenelor. Nu-l vad pe MRU o cocota masculina, dar daca este demonstreaza pe cont propriu nu colporta usuratic rahatul de colo,colo.
    Cine este de acord, sa voteze!
    PS- Va rog sa aveti onestitatea de a nu cenzura
    • 0 (12 voturi)    
      rezonabil (Vineri, 21 septembrie 2012, 23:33)

      fghh [utilizator] i-a raspuns lui solar

      nu cocotele masculine ar trebui sa preocupe, ci cele politice.
      si nu era nevoie de scandalul cu lista de cumparaturi ca sa vezi ca nici MRU nu lipseste din categoria din urma.
      in Ro, functia politica, in sine, reprezinta un mare os de ros.
  • +5 (15 voturi)    
    gresiti, dle Tapalaga! (Vineri, 21 septembrie 2012, 22:06)

    pragmatism [utilizator]

    Atacurile dv ar tb indreptate catre USL ... acolo sunt cei mai mari hoti si nedemocratici politicieni. Pai ... se poate compara plagiatul si minciunile "fara numar" ale lui Ponta, furturile si turnatoriile Varanului&Co cu ... niste produse cumparate de niste neica nimeni de la RAAPPS si decontate de latraii Antenei 3 pe spinarea lui MRU??? Nu pot sa cred ca toata presa s-a infestat de virusul haznalelor! Pacat ... va consideram un patriot care stie sa discearna! Sunteti o minte luminata si dschisa ... eu nu pot sa cred inca ce mizerii cu parfum de haznale ati putut scrie! Vreau sa cred ca fost ... doar o ratacire acest articol!
    • +4 (14 voturi)    
      Articol de 2 bani (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 0:56)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Nu e nici o ratacire, imposibil sa nu vada ce se intimpla, din pacate mi-e teama ca face jocurile cuiva. Too bad. A avut un articol de doi bani si despre Neamtu.
      • +4 (12 voturi)    
        nici macar de doi bani... (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 1:28)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

        asta am vrut sa scriu si eu dar mi-am dat seama ca superficialitatea cu care l-a scris, lipsurile in documentare si rationament nu-l recomanda nici macar de doi bani, poate de un sfert de rubla...
        Dupa comportamentul sau, MRU este un individ cu bun simt. Refuz sa cred ca un individ cu bun simt are pretentii de genul listat.
        Pe de alta parte, sunt convins ca lista a fost intocmita de lingaii din RA-APPS si din dorinta de lingusire a premierului si-au dovedit "finetea gusturilor si necesitatea lor proprie".
        Chiar daca aceste articole sunt destinate folosintei prmierului nu este chiar de nejustificat achizitionarea lor dat fiind inalta reprezenativitate a Premierului, nivelul personalitatilor cu care are contact, faptul ca, persoana publica fiind, tot ceeace il priveste afecteaza imaginea tarii. Functia de premier trebuie sa includa o serie de cerinte minime privind protocolul si pentru care nu MRU trebuie sa-si cheltuie banii sai personali.
        Pentru MRU credem ca se potriveste un Trabant dar pentru ponta nici Mercedesul nu este suficient...
        Oricum, "analiza" dan tapalaga este o mizerie indescriptibila. Din momentul asta nici macar nu mai vreau sa stiu ca exista.
    • -4 (12 voturi)    
      stii ce e hazliu? (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 1:03)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      ca asa zicea si Basescu cand a inceput sa fie controlat la flota de catre seful Corpului de Control al primului ministru Ciorbea, Valerian Stan. "ca de ce nu ii controleaza pe ai lui Iliescu mai intai?" Apoi a facut tambalau si guvernul Ciorbea, care depindea de voturile unor alde Berceanu, Petre Roman sau Duvaz, a cazut. Ce a urmat se stie, acum Basescu e speranta Occidentului... Bleah...
  • -4 (12 voturi)    
    ai dreptate (Vineri, 21 septembrie 2012, 23:35)

    Cetateanu [utilizator]

    Ma intreb cata prostie si aroganta poate zace printre unii portocalii. Dl. Tapalga va explica clar ca e foarte dezamagit de Mr Unguent (scuzati dar sunt dintr-o tabara de centru alalalt). Daca speranta ta apare ca e ticaloasa, ticalosia celorlalti n-o face mai buna. Oricum vad ca multi nu fac diferenta dintre obiectele personale si cele ale "postului".
  • -5 (7 voturi)    
    Bine a facut presedintele ca l-a facut premier (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 3:38)

    Andrei Florian [anonim]

    Presedintele l-a numit premier dupa ce a primit o informare cu lista de cheltuieli facute cu "protocolul" la SIE. Daca tinem cont ca motiunea a fost votata si de partidul presedintelui, imi este clar ca stia bine de ce l-a scos de la sefia serviciilor.
    Nu mai prindem noi premier ca Boc. A fost singurul premier postdecembrist care s-a tinut de roforma si, intr-o oarecare masura, chiar a reusit sa o faca.
  • +7 (15 voturi)    
    ciudat! Istoria cum se repeta... (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 3:50)

    ..13 [utilizator]

    Imi aduc aminte

    1. Basescu a fost atacat, mai mult sau mai putin miseleste, cu o caseta in care se putea vedea cum "atinge un copil". Chestiunea a trecut pentru simplul motiv ca intrecuse limita normalului. Efectul a fost invers.

    2. Stolojan a fost atacat si extrem de ciudat a intrat intr-un geam desi normal era ca in fata sa fie un SPP-ist. La intalnirile pe care le avea in tara era mereu talonat de 2 SPP-isti. Chestiunea nu a trecut usor, s-a spus atunci ca Basescu a regizat pana si lacrimile, ca mai tarziu Teodorescu sa marturiseasca intr-un interviu la RL ca Stolojan le dadea mari batai de cap si deci...

    Acum vedem cu MRU este atacat pe o chestiune care poate sau poate nu sta in picioare. Oricum sursa scandalului este clara: Ponta.

    Sistemul de distrugere si de inlaturare a opozantilor deja este fumat! Cred ca si dl Tapalaga il stie si il vede fff clar acum si atunci!

    MRU va merge mai departe!

    Cred ca este timpul unor alt fel de masuri, inclusiv in politica - se nu mai da cu pumnul in masa - se joaca inteligent si "soft"! Aici unii au probleme!

    Oare deranjeaza chestiunea aceasta?
    Poate DA, poate NU, dar nu se schimba traseul!

    Mult succes!

    P.S. Articolul dl. Tapalaga poate sa reprezinte o abdicarea de la un anume tip de jurnalism. Oricum il consider in continuare un fff bun jurnalist in RO.
  • +8 (8 voturi)    
    latrina 3 (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 5:33)

    paolalaan [utilizator]

    de minciunile si manipularile porcului de voiculescu inca nu v-ati saturat?Chiar asa? va lasati atat de usor dusi de nas?Exista oare termen de comparatie intre varanul mafiot ,copy paste mincinosul sau cacarau si acest tanar merituos care are idei bune?De ce il ataca latrnele lui voiculescu?Fiindca reprezinta un real pericol ..adica un om cinstit corect capabil care vrea sa instaureze dreptatea si bunul simt!Si hotii , manipulatorii se tem!Ei nu au nevoie de un destept corect ..o nuuuuuuu , varanu felix are nevoie de unu tampit ca ponta sau cacarau ,capabili sa si vanda si mama pentru bani ..care sa fie la ordinul varanului mafiot !De aia MRU ne cam deranjeaza si de aia a inceput tirul minciunilor scarboase proferate de latrine!Oameni buni treziti-va , nu va lasati manipulati de mafia romana a usl in frunte cu varanul voiculescu!
  • +5 (7 voturi)    
    noi cu cine votam ? (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 14:46)

    corespondent [utilizator]

    Ce ati vrut sa demonstrati, dle Tapalaga ? Ca opozitia, asa firava cum e, e rea, la fel de rea ca si "ceilalti" ? Si cu asta ce castigam, cei ce asteptam si o altfel de politica ? Oare nu e bine sa vedem ce poate face noua generatie, ce proiecte are ? Si sa nu-i taram in ridicol inainte de a avea toate datele problemei ! Nu e destul cat ii demonizeaza A3, e nevoie si ca dvs sa "puneti umarul" la actiune ? Sa inabusim, in fasa, orice tentativa de a iesi din mizeria (fizica si morala) a tarii (la nivel de politica si guvernare) ? Mai ganditi-va unde va situati ! Multumesc.
  • +5 (9 voturi)    
    MRU (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 15:06)

    mary48 [utilizator]

    Recunosc sincer: nu stiu despre ce este vorba, pentru ca nu pot urmari Antena 3. Asta este, dar imi aduc aminte de o stenograma PNL, prin care se afirma , ca MRU trebuie "murdarit"cu ceva , deoarece creste prea repede in sondaje si se vorbea de un proces, sau ceva asemanator. Se pare , ca nu au gasit nimic mai bun si au trecut toata lista RA-APPS pe numele lui. Pare absurd ca un prim-ministru
    sa se dea pe mana celor de la RA-APPS, ca sa ajunga in presa, iar MRU nu este stupid.
    Deci cum sa credem asa ceva ?
  • +6 (6 voturi)    
    MRU (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 15:56)

    ann_eta [utilizator]

    Domnule Tapalaga,
    NU va inscrieti in corul celor care il condamna pe MRU si daca l-ar prinde sughitul. MIe mi se pare clar ca omul, in cele 78 de zile de guvernare, nu avea cum sa regleze toate cate se intamplau in Romania de ani de zile.
    Eu am incredere in MRU, nu mi-o zdruncina cei ce-l acuza ca-i plac odicoloanele pe banii statului.
    Nu au gasit alceva de acuzat. E cu mai multe clase deasupra lor.
    Dar, Dan Tapalaga, va urmaresc, imi place cum scrieti. Acuma sunteti nedrept.
    Ma dezamagiti...
  • +6 (6 voturi)    
    Quo vadis (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 16:23)

    Un, doi, trei [utilizator]

    Quo vadis, domnule Tapalaga?
  • +8 (8 voturi)    
    Model de politician... (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 17:08)

    Kafka [utilizator]

    Cum ar trebui sa fie politicianul model?

    Ca Ponta?Nu!
    Ca Antonescu?
    Nu!
    Ca Basescu?
    Poate,dar cu cateva schimbari...
    Se tot spune ca oamenii de calitate stau deoparte,nu se implica in mocirla numita politica...

    E foarte bine ca MRU(cu bune si rele) s-a "aruncat" in arena leilor...
    Trebuie cineva sa participe la joc.
    Si mai trebuie sa recunoastem ca este mult peste Ponta si Antonescu....
    Eu il voi vota si ii acord incredere.
  • 0 (2 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Sâmbătă, 22 septembrie 2012, 23:31)

    DinuA [utilizator]

    Va recomand sa cititi articolul Cristinei Panzaru pe aceeasi tema: http://www.nasul.tv/2012/09/20/puff-parfum-vita-kobe/ .
    Este intr-o clasa net superioara.
    Imi pare rau, pana acum v-am admirat fara rezerva.
  • 0 (2 voturi)    
    ramane cum am mai zis (Duminică, 23 septembrie 2012, 11:28)

    dezamagitul [utilizator]

    Noi romanii santem asa de disperati de viata mizera in care traim si din dorinta de a benficia de ceva si cu speranta ca vom traii o viata decenta ,noi toti aceia care tinem sistemele cu impozite si taxe , nu nu numai conducatorii vremelnici sa traiasca in lux indiferent de perioada si daca este criza sau nu .Din experienta mea de viata am ajuns la concluzia ca viata mea s-a inrautatit de 61 de ori , intodeauna anul care a trecut a fost mai bun decat cel care a venit .Sa ne aducem aminte cum comunistii l-e spuneau parintilor ca sunt generatia de sacrificiu pentru a traii mai bine copii lor , a trecut vremea si a generatiei mele si jumatate din viata copiilor mei si in toata aceata perioada de peste 70 de ani a fost o criza permanenta doar pentru noi cei care am muncit si in care tot noi a trebuit sa facem sacrificii nu si conducatorii nostri care au trait in huzur indiferent ca s-au numit dej ,ceusescu,iliescu,nstase, constantinescu , basescu, antonescu,ponta sau mru.Dar sa revenim la subiect, acest mru care se bucura de o atentie prea mare pentru ceea ce a a facut pentru noi nu doar pentru el .Acest individ cam alunecos care nu fost ales nici o data si-a anexat un partid de buzunar si spera sa convinga lumea sa il aleaga pe el .Care este diferenta intre aroganul ponta si arogantul mru, cu ce oameni noi a venit in afara de navetistii politici care azi sunt cu el si maine cu altii nu conteaza doctrina, singura lor doctrina este puterea cu care isi pot asigura venituri nemeritate prin diferite inginerii politice, de altfel si el intra in categoria lor fiind un tradator ca multi altii din pnl .Nu am auzit sa vina cu idei noi . Toti fara exceptie parca sunt clonele lui ceusescu si iliescu vorbesc mult si nu spun nimic in fond . Toti isi aroga titluri si doctorate obtinute prin furt si plagiat . Problema noastra a romanilor nu este doar inlocuirea vechii clase politice compromise definitiv prin incompetenta lor si hotia generalizata pe care au creat-o ci si idei noi.
  • +1 (1 vot)    
    MRU (Luni, 24 septembrie 2012, 6:57)

    onlyme [utilizator]

    Pe mine ink nu m-a dezamagit,in scurtul mandat ca premier a facut o treaba buna,mult mai buna decat ponta de exemplu...
    Eu nu inteleg stilistica comentariilor dumneavoastra domunle Tapalaga...sunteti cel putin pentru mine o mare enigma...incercati sa faceti comentarii sarate dar esuati sau va e frica scoateti vorbe frumoase din masa vocabularului dvs? sau pur si simplu nu puteti...sunteti prea acid in comentarii...MRU inca nu si-a dat examenul in politica dar va veni si vremea lui si atunci putem sa tragem o concluzie pana atunci nu...
    PREA
  • +1 (1 vot)    
    MRU (Luni, 24 septembrie 2012, 6:59)

    onlyme [utilizator]

    PREA VA HAZARDATI IN CONCLUZII...toate la timpul lor...imi placea de dvs dar acum, sincer, dumneavoastra ma dezamagi ti pe mine d-le Tapalaga...pacat
  • 0 (0 voturi)    
    Percep aici o chestiune grava, (Luni, 24 septembrie 2012, 9:14)

    sile231 [utilizator]

    D-l Tapalaga se lasa indirect influentat de antena 3 si ii reproseaza d-lui Ungureanu fapte inexistente. Nu toate . De pilda printre personajele pa care vrea sa le promoveze MRU sunt unele discutabile.Chiar prea discutabile.O zi buna !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă