VIDEO Guvernatorul general al Canadei, filmat in timp ce manca inima cruda a unei foci

de Marius Mihaiescu     HotNews.ro
Miercuri, 27 mai 2009, 13:00 Actualitate | Mediu

Guvernatorul spune ca foca a fost delicioasa
Foto: www.liveleak.com
Guvernatorul general al Canadei, Michaelle Jean, a mancat o bucata din inima cruda a unei foci, dupa ce a ajutat la transarea animalului ucis, intr-un gest prin care si-a exprimat sustinerea pentru continuarea vanatorii acestei specii, relateaza BBC News.

Michaelle Jean a folosit un cutit traditional inuit pentru a ajuta la spintecarea animalului, dupa care a mancat o bucata din inima cruda a focii.

Atentie! Imagini socante.



'Demonstratia' vine la o saptamana dupa ce Uniunea Europeana a interzis importul de produse de foca din Canada.

Un purtator de cuvant al UE a declarat ca povestea este "prea bizara pentru a o comenta".

Intrebata daca actiunea ei a reprezentat un mesaj pentru UE, Michaelle Jean a raspuns: "Luati din aceasta poveste ce doriti".

Vanatoarea de foci este 'cruciala'

Parlamentul European a votat recent interzicerea importurilor de produse din foca provenite din Canada, in semn de protest fata de motodele de vanatoare folosite.

Populatia inuita este exceptata de la aceasta interdictie, dar foarte multi se tem ca decizia PE va avea un efect negativ si asupra acesteia.

Autoritatile afirma ca vanatoarea este cruciala pentru cei aproximativ 6.000  de pesacari din zona Atlanticului de Nord, a caror viata depinde de aceasta activitate.

Guvernul a autorizat uciderea a peste 300.000 de foci in acest an.

Dar pescarii spun ca vor fi ucise doar 65.000 de foci, ca urmare a scaderii preturilor la pieile de foci.

Societatile pentru apararea drepturilor animalelor sustin ca metodele folosite pentru vanarea focilor sunt de-a dreptul barbare.


Citeste mai multe despre   






















4136 vizualizari

  • +1 (9 voturi)    
    primitivism politic (Miercuri, 27 mai 2009, 13:21)

    Holon [utilizator]

    Cred ca e vorba de populatia inuita, nu iunita, cum se precizeaza in articol. In rest, nu e aproape nimic de comentat. Imaginile vorbesc de la sine despre nivelul de constiinta al unor conducatori care dau exemple demne de o epoca anterioara descoperirii focului. Gest oribil si mesaj nociv surprinse intr-un montaj de toata voma (pardon!).
    • -4 (12 voturi)    
      hai mai terminati... (Miercuri, 27 mai 2009, 14:02)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Holon

      ...cu prostiile... ati uitat de taierea porcului si mancatul de sorici.. e ceva de genul si la oamenii aia, animalele au fost lasate de Dumnezeu pe pamant pentru a ne servi. Nu mai faceti atata caz din atat...
      • -2 (10 voturi)    
        caz (Miercuri, 27 mai 2009, 14:48)

        Holon [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Eu sunt lacto-vegetarian. Si da, e cam acelasi lucru, exceptand faptul ca aici e vorba de un om politic care incurajeaza vanarea focilor pentru consum. Sa mananci o inima cruda in fata camerelor de luat vederi pare o scena desprinsa din alte timpuri.
        • 0 (8 voturi)    
          si.... (Miercuri, 27 mai 2009, 15:02)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Holon

          si daca e om politic nu are voie sa manance o bucata de sorici in fata camerelor de luat vederi ? Si ce daca esti lacto-vegetarian ? Sa-ti fie de bine...
          • -1 (7 voturi)    
            egoistule (Miercuri, 27 mai 2009, 15:28)

            Sasha [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            Ce ai zice tu daca Dzeu ar fi lasat o specie mai puternica ca omu' si tu ai fi stat zilnic cu morcovu in funduletz ca te vineaza un individ din aceasta specie sa-ti manince de cruda inima?

            Ma scirbesti, oamenii pot substitui carnea foarte usor, nu sunt lacto-vegetarian dar mi-e sila de aceste acte de barbarie. In momentul cind s-a inceput vinarea/pescuitul cu tunu', cu mitraliera sau cu curent electric nu se mai poate discuta de supravietuirea rasei umane ci de risipa si barbarie, inclusiv bataie de joc.

            Sasha.
            • +1 (9 voturi)    
              ei bine Mr Sahsa.... (Miercuri, 27 mai 2009, 15:53)

              ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Sasha

              Dumnezeu NU a lasat o specie mai puternica decat noi...

              In al doilea rand animalele nu au ratiune. Sper ca tu sa-ti revii.

              Mananci carne in schimb ti-e sila de actele astea de barbarie. Esti ipocrit.
              • -2 (4 voturi)    
                Si tu ai ajuns la Dumnezeu (Miercuri, 27 mai 2009, 17:17)

                abc [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

                dupa ce s-a terminat ratiunea. Ramasesera doar prostia si frumusetea; iar frumusetea e trecatoare, nu?
              • -2 (2 voturi)    
                sorici crud? (Joi, 28 mai 2009, 1:03)

                gottlob_ [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

                am taiat multi porci la viatza mea dar niciodata nu am luat sorici crud sa mananc, si cred ca nici tu. Uitate la asta cum taie din inima cruda si baga in ea....
                • +2 (2 voturi)    
                  ....... (Joi, 28 mai 2009, 9:01)

                  ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui gottlob_

                  eschimosii mananca carne cruda...
      • +1 (7 voturi)    
        Pai bine,mai ...notToBe (Miercuri, 27 mai 2009, 15:33)

        dvribe [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Porcul e animal domesticit:adica-te-lea cresthe in crescatorii si pe la casa omului de mii de ani!Da foca e libera in habitatul ei ,Neanderthalule(homo sapiens nu pot sa-tzi zic ca nu prea ,,cunoshti,,)asha ca ramane,oricum ai zice,o barbarie cat prostia ta de mare!!!!
        • +1 (7 voturi)    
          Da caprioara, sau ursul sau iepurele..... (Miercuri, 27 mai 2009, 15:53)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui dvribe

          Tu crezi ca exista vreo diferenta in a vina caprioare ursi sau foci? E aceeasi chestie. Sau un porc mistret. E buna pastrama nu? Sau friptura de caprioara inabusita la cuptor. Oameni buni...aveti o problema....E buna carnea aia si o mincati asa...cind e in tava sau pe platou. Cum a ajuns acolo nu va mai priveste...e o delicatesa nu? Crezi ca omul a evoluat fata de acum 2000 de ani? Deloc. Are exact aceleasi instincte. SI se manifesta la fel de pregnant. Asa ca lasa-ti-o jos ca macane rau de tot.
          • -1 (3 voturi)    
            nici o diferenta (Miercuri, 27 mai 2009, 16:08)

            Razvanica [anonim] i-a raspuns lui Andrei

            Tocmai, nu e nici o diferenta intre a vana caprioare si foci. Diferenta e ca pentru caprioare exista niste perioade bine stabilite cand se poate vana, in timp ce pentru foci se invoca traditia popoarelor locale. Apoi, pentru caprioare in general se intampla repede, desi si acolo sunt cazuri cand animalul este chinuit. In timp ce o vanatoare de foci este un masacru... Nu cere nimeni sa nu se mai manance carne de foca, pana la urma cu asta traiesc oamenii aia. Dar trebuie sa inteleaga si ei ca suntem in 2009 si ca poti sa faci rost de mancare si prin metode care sa nu tina de epoca de piatra.
            • +1 (3 voturi)    
              ai dreptate... (Miercuri, 27 mai 2009, 16:47)

              Andrei [anonim] i-a raspuns lui Razvanica

              Ai dreptate....DAR, din tribuna sa stii ca meciul se vede altfel decit pe teren. parafrazind un clasic in viata.....Iarna nu-i ca vara. As vrea sa te vad pe un frig de ingheata tot ce ai mincat acum 5 zile in tine, avind grija ca intr-un timp cit mai scurt sa uciz....pentru ca asta este termenul....cit mai mult foci. E ca si in razboi...pentru ca pina la urma asta este. Dar oarecum controlat. Ai o mitraliera si in fata un batalion. Cum e mai usor si mai sigur pentru tine sa ii lichidezi? Tragi foc cu foc, ii iei pe cite unul pe rind in vizor sau pui pe automat si seceri? Crede-ma cind ai morcovul in partea dorsala...si stii ca tre sa termini repede, nu mai stai sa cureti gaina pana cu pana. O barbieresti imediat.
              • -1 (1 vot)    
                eschimosi (Miercuri, 27 mai 2009, 17:27)

                Razvanica [anonim] i-a raspuns lui Andrei

                Nimeni sanatos la cap nu are nimic cu eschimosii care ucid foci ca sa manance. Am zis ca ar putea sa o faca intr-un mod mai civilizat, dar asta ar presupune o campanie a statului canadian, care ar trebui sa incerce sa ii educe intr-un fel. Nu trebuie sa intelegi nici ca este o chestie specific nord-americana. Carnagii din astea exista si in tari europene, gen Danemarca, doar ca focile sunt inlocuite cu altceva, eventual balene...
                Dar vreau sa subliniez ca Parlamentul European nu a acuzat eschimosii, ci firmele care omoara foci ca sa vanda blana si carnea. Si nu a contestat dreptul acelor firme de a vana foci (respectand cota stabilita, bineinteles). Ci sadismul acelor vanatori, care sunt oricum numai nemancati nu si care continua sa masacreze din pura placere niste animale.
                • +3 (3 voturi)    
                  ok (Miercuri, 27 mai 2009, 17:49)

                  Andrei [anonim] i-a raspuns lui Razvanica

                  Problema nu este asta de fapt. Discutam in contradictoriu si aiurea. Problema este ca se vineaza foci pentru a asigura carne si piele de foca acolo unde nu cred ca este cazul. Unde natura a lasat cu totul si cu totul altceva in schimb. Nu cred ca este traditia culinara europeana sa se manince carne de foca. Cred ca europenii au o puternica cultura a porcului, gainii si pestelui. Iar ca blanuri, sa ma ierte Dumnezeu...avem har Domnului, iepure, nutrie, vulpe, vaca, nurca, oaie, caprioara, etc....Ei acolo nu au nici vaca, nici caprioara, nici nurca, nici oaie....deci inevitabil trebuie sa manince carne de foca si sa se imbrace si sa se inveleasca cu blana lor. Foca este oaia, capra, iepurele, vaca si orice alt animal pentru eschimosi. Asta este de fapt adevarata problema. In goana dupa consum si profit, in dorinta de a pastra niste obiceiuri care nu sunt pretabile unui sistem standardizat si industrializat...... aruncam lucrurile in derizoriu. Si se ajunge la asa ceva. Din pacate. Placere sa stii ca simti si cind strivesti un tintar si il faci afis. Tot a ucide se numeste. Si este instinctuala la oameni aceasta placere. Dar tinuta sub control de un sistem punitiv, mai mult sau mai b ine pus la punct.
        • 0 (2 voturi)    
          esti amuzant (Miercuri, 27 mai 2009, 16:06)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui dvribe

          /

          in al doilea rand care e diferenta intre animalele domestice si animalele salbatice cand vorbim despre animale in general ?

          Si in Europa inainte sa avem animale domestice oamenii se ocupau cu vanatul... (de animale salbatice, in caz ca nu te-ai prins)...

          Inuitii (eschimosii, ca sa-ti traduc) si acum se ocupa cu asta... ei nu pot avea animale domestice in frigurile alea si nici nu prepara la foc mancarea, motive lesne de inteles.

          Tu cand te duci la cineva acasa mananci ce-ti da, nu ? Sau ceri tu ceva ? Vai, ce maniere...

          Guvernul a aprobat uciderea a 300 mii foci... deci sunt mult mai mult de 300 mii foci in tinuturile alea... Pai ma gandesc ca daca n-ar fi omorate focile alea ar disparea cantitati enorme de peste din ocean... vorbim de echilibru in ecosistem aici.

          Eu sunt din Neanderthal ? Pai la cum gandesti se vede ca socotesti ca omul se trage din maimuta. Sau din peste ? sau din nevertebrate... Revino-ti in simtiri baiete si scrie frumos data viitoare...
          • -1 (1 vot)    
            diferenta (Miercuri, 27 mai 2009, 17:53)

            liana [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            Diferenta dintre animalele salbatice si cele domestice este ca cele domestice sunt crescute in mod special pentru a fi mancate de catre om.

            Vanatoarea animalelor de catre om este de condamnat in momentul in care iese de sub control. Se poate ajunge chiar si la disparitie de specii in cazul vanatorii excesive.

            Nu este insa cazul Canadei care a aprobat vanatoarea a 300 000 de foci.

            Cu vegetarienii nu pot fi de acord. Daca este atat de crud si de urat sa omori animale si sa le mananci, atunci ar trebui ca leul si tigrul sa manance iarba si frunze.
          • -2 (2 voturi)    
            Primo! (Miercuri, 27 mai 2009, 21:11)

            dvribe [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            Stiu ce sunt inuitzii!
            Secondo!
            Canada,dupa cate shtiu eu,e o tzara civilizata,o putere industrializata.Sa nu-mi spui tu ca inuitzii(eschimoshii!!!)au ramas la nivel de Ev Mediu,shi nu au cu ce se hrani,ca nu te cred!
            Terzo!
            Sunt amuzant?Nu prea cred,sunt doar realist,manifestari de genul acesta cu mass-media in fatza(dupa ce s-au postat pe net filmari cu ,,vanatoarea,,focilor)ma fac sa spun doar atat:Saraca rasa umana!!!
        • +1 (1 vot)    
          am uitat... (Miercuri, 27 mai 2009, 16:14)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui dvribe

          mai multe detalii aici...poate ai sarit peste clasa I

          http://www.lumea-copiilor.ro/enciclopedie/eschimosii/eschimosii.php
      • 0 (2 voturi)    
        diferenta e mare (Miercuri, 27 mai 2009, 16:03)

        Razvanica [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Voiam initial sa iti explic ca diferenta dintre porc si foca e atat de mare cat este cea dintre animal domestic si animal salbatic. Porcii ii cresti special pentru a-i manca, nu te duci sa faci masacre pe banchiza ca sa tai porcul.

        Dar apoi am vazut ca apelezi la termeni gen "Dumnezeu" asa ca imi este clar ca ochelarii de cal sunt prea stransi pentru a putea schimba ceva un mesaj pe net.

        Spor la facut matanii si distractie placuta in rai.
        • 0 (2 voturi)    
          ufff... (Miercuri, 27 mai 2009, 16:26)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Razvanica

          cat de rau imi pare cand vad ca exista parinti care nu-si educa copiii, care nu-i duc de mici la Biserica... sa se impartaseasca. Ajung copiii aceia incat sa nu vada deosebirea intre ei si animale... voi va bazati exclusiv pe ratiune cand spuneti ca nu exista Dumnezeu insa cand va egalati animalelor (nerationale) oare ce sunteti ? Sper sa va luminati...
          • 0 (2 voturi)    
            clar (Miercuri, 27 mai 2009, 16:43)

            Razvanica [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

            Daca era dupa mintea voastra, a astora impartasiti, traiam si acum in Evul Mediu. Biserica (si cea crestina in special) este institutia cea mai putin reformata si care trage cel mai mult in jos omenirea. Ia vezi mai bine ca eschimosii tai pacatuiesc si mananca foci in timpul postului. Nu vrei sa faci o cruciada impotriva lor?

            Ce este mai trist nu este ca voi credeti in Dumnezeu. Asta nu ar fi o problema, fiecare isi construieste propriul sistem de valori. Trist nu e nici ca voi chiar credeti ca Biblia, Coranul, Evangheliile etc sunt vorba acelui Dumnezeu. Trist e ca nici macar nu cititi acele carti, pe care le dati tot timpul ca exemplu. Teologii cu adevarat instruiti nu ar sustine niciodata ca "Dumnezeu" ne-a dat o planeta ca sa facem ce vrem cu ea... Dar, dupa cum spuneam, ochelarii sunt prea stransi.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Vineri, 12 iunie 2009, 20:33)

        festinalente [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        eu zic sa iti cresti foci la curte si sa mananci cate vrei. Cat despre animale.... poate te vom manca intr-o zi.
  • +1 (5 voturi)    
    Civilizatia umana (Miercuri, 27 mai 2009, 13:33)

    Cell_61 [anonim]

    Si se presupune ca noi suntem rasa care gandeste, e civilizata si ar trebui sa aiba grija de planeta...Unde sunt miile de ani de evolutie? Aceleasi obiceiuri ca cele din preistorie...Rusine!
  • +1 (3 voturi)    
    cruzime (Miercuri, 27 mai 2009, 13:45)

    zmyry [anonim]

    din aceasta cauza nu ar trebui sa renuntam la libertatea pe care inca o mai avem daca renuntam si la aceasta libertate o sa ajungem si noi ca si ei, sunt oameni care nu mai gandesc ei insisi ce fac.
    • 0 (0 voturi)    
      Traducere (Miercuri, 27 mai 2009, 14:49)

      Vorbe goale [anonim] i-a raspuns lui zmyry

      adeca libertatea care gandeste ele insile ce face... hic... parerea mea...
  • +1 (3 voturi)    
    Cred ca ar trebui sa vedem putin altfel..... (Miercuri, 27 mai 2009, 14:09)

    Andrei [anonim]

    NU cred ca avem caderea sa judecam aceste aspecte. Sunt traditiile lor si ei si le respecta. Asa cum le respectam si noi pe ale noastre. Parca noi suntem mai cu mot in frunte. Stiati ca sunt macelari la noi, taie iepurele si cind este luata blana de pe el si este eviscerat inima iepurelui inca mai bate? Si ei se mindresc cu asta. Motivul este acela ca blana se ia mult mai usor decit dupa ce iepurele moare. Cine maninca biftec tartar nu maninca carne cruda tocata? Si taiatul porcului in mod traditional de Craciun este considerat de multi un obicei barbar. Da gratarul si friptura sunt bune nu? Atunci nu ne mai gindim cum a fost taiat. Cred ca inainte de a judeca (desi nu avem dreptul asta) ar trebui sa vedem de fapt traditia si obiceiurile locurilor, si daca nu reusim sa le intelegem, macar sa le respectam. Pina una alta.....noi avem ciini vagabonzi. Nu ar putea fi exportati in China? Ca poate acolo au si o alta intrebuintare decit aceea de a musca oameni si de a ii baga in mormint.... Inainte sa vedem paiul din ochii altora ar trebui sa vedem caruta de lemne din ochii nostri!
  • 0 (4 voturi)    
    Auzi la ei.... (Miercuri, 27 mai 2009, 14:09)

    catalin [anonim]

    Pai si noi cum il gatuim pe Ghita?!? Si mancam si soriciul de pe el ? Probabil ati vrea ca inuitii sa manance zapada.....sau sa faca comert cu zapada?
  • -1 (5 voturi)    
    primitivism (Miercuri, 27 mai 2009, 14:27)

    Hopa Mitica [anonim]

    Bietele animale. !
    Primitivismul clasei politice care conduce omenirea este evident.
    Asistem la conducerea omului de catre maimute.
  • 0 (2 voturi)    
    ati vazut vreodata? (Miercuri, 27 mai 2009, 16:06)

    Aramis [utilizator]

    cum arata macelul de pui de foca si cum li se striveste cutia craniana cu niste instrumente din epoca fierului?
    • +1 (1 vot)    
      am vazut in schimb... (Miercuri, 27 mai 2009, 16:44)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui Aramis

      am vazut in schimb cum se omoara viteii la tara, cam in stilul ala... apropo, vorbesc de vitelul din care mancai si tu ciorba de vita...
      • -1 (1 vot)    
        Te dai mare smecher (Miercuri, 27 mai 2009, 17:36)

        tractoristul [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Te dai mare smecher, de fapt n-ai iesit in viata ta din bucuresti si nici nu stii cum arata un vitel. Ah te mai uiti din cand in cand in oglinda...
        • +1 (1 vot)    
          .... (Joi, 28 mai 2009, 9:09)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui tractoristul

          dupa cum te semnezi asa ai si limbajul... spune-mi ce am zis gresit in mesajul ala si apoi comenteaza, nu te apuca cu jigniri gratuite. N-am de gand sa-ti raspund cu aceiasi moneda, in schimb te rog sa te duci pe camp sa ari pamantul ca e nevoie mare de hrana in tara asta napastuita de interese straine...
    • +2 (2 voturi)    
      Ati vazut vreodata.... (Miercuri, 27 mai 2009, 17:25)

      Vorbe goale [anonim] i-a raspuns lui Aramis

      ... cum se striveste capul unui fat uman avortat? Cu instrumente de fier...
  • +1 (3 voturi)    
    Ma bufneste rasul... (Miercuri, 27 mai 2009, 23:34)

    Loerincz [utilizator]

    Citesc articolul, dar mai ales opiniile cititorilor, si ma minunez...

    Gestul doamnei guvernator este incalificabil! De asemenea, salut decizia UE de a interzice importul de produse din foca.

    Revenind la opinii... cineva a sustinut ca animalele nu au ratiune. Imi pare ca respectivul a pierdut orice urma de ratiune (daca a avut vreodata vreo urma). Sunt nenumarate dovezi ca animalele sunt capabile de ratiune (probabil ca cititorul nu a avut niciodata un caine al lui, altfel nu ar fi facut o asemenea afirmatie).

    Altcineva facea referire la ecosistem, si cred ca este convins ca daca focile nu ar fi vanate, pestii ar disparea. Mai fratilor... hai sa lasam natura in pace, ca stie ea sa isi poarte singura de grija! Oricand a intervenit omul cu nepretuita lui 'grija' s-a ales praful de tot!

    In legatura cu campania statului canadian de educare, pai... trebuie ca inuitii sa aiba dorinta de a fi educati! Apoi, sa nu uitam, ca aceasta educatie contravine principiilor lor. Ce o sa le facem acum? O sa ii inregimentam pe toti si o sa ii punem sa locuiasca in blocuri, cu apa calda si supermarket la colt? Nu se poate! Ceea ce nu justifica decizia de a ucide 300.000 de foci (din care, sa fim seriosi, majoritatea sunt exportate si prea putine sunt pentru consumul propriu). In acelasi fel, Canada a reusit sa reduca populatia de ursi polari, pentru ca orice zevzec care doreste sa vaneze unul, poate veni aici si impusca in voie! Ma si mir ca Tiriac nu a fost interesat pana acum!

    Dar, cea mai amuzanta opinie a fost cea care sustine ideea de Canada = tara civilizata si putere industrializata! Nu pot sa ma abtin si rad in hohote! Cacaia industrie? Stiati ca in Canada exista cele mai mari rezerve de petrol, dupa Arabia Saudita? In schimb, nu exista capacitati de prelucrare, asa ca exportam petrolul pe doi centi in USA si cumparam benzina la pret international!
    Cacaia civilizatie? Civilizatia fermierilor care au venit in urma cu 2-300 de ani? Sau poate cea a chinezilor (in curand major
  • 0 (0 voturi)    
    grrr (Joi, 28 mai 2009, 3:48)

    Andrei [anonim]

    Sunt convins c-a aparut si Basescu la TV cu shoricu-n fapt. In orice caz ca si persoana delegata de Elisabeta II sa faci asemenea nerozenie in fata camerelor de luat vederi mi-se pare inadmisibil. Act de barbarie curat.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri