VIDEO Iran: O femeie orbita de un barbat care a hartuit-o l-a iertat pe atacator in ultima clipa. Victima trebuia sa toarne acid in ochii agresorului

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 1 august 2011, 17:04 Actualitate | Internaţional

Imagini dramatice
Foto: Captura YouTube
O femeie din Iran care a fost orbita de un barbat din cauza ca nu i-a raspuns avansurilor amoroase l-a iertat pe atacatorul sau in ultima clipa, el evitand astfel sa fie orbit cu acid, transmite AP. Ameneh Bahrami urma sa toarne acid in ochii lui Majid Movahedi, ca pedeapsa, in conformitate cu legea islamica.

Televiziunea de stat de la Teheran a difuzat imagini in care se vede cum Bahrami se afla in camera de operatie impreuna cu atacatorul sau. Mohavedi sta in genunchi, asteptand ca victima sa-i toarne acid in ochi.

In acel moment, Bahrami a spus ca il iarta si ca nu vrea sa-l orbeasca.

In imagini, Mohavedi poate fi vazut in timp ce plange si spune ca Bahrami este "foarte generoasa".

Movahedi a fost condamnat in 2008 pentru ca a aruncat un vas cu acid asupra lui Ameneh Bahrami, pe care a orbit-o. Femeia a cerut autoritatilor sa aplice vechea pedeapsa "ochi pentru ochi", in conformitate cu legea islamica.

In mai 2011, organizatia Amnesty International a cerut Iranului sa nu aplice sentinta, afirmand ca, "in ciuda atacului infrozitor suferit de Ameneh Bahrami, sa fii orbit  cu acid este o pedeapsa cruda si inumana, similara torturii, iar autoritatile de la Teheran au o responsabilitate sub legea internationala sa se asigure ca acest lucru nu se va intampla".

Bahrami a declarat ca l-a intalnit pe Movahedi in 2002, cand mergeau la aceeasi facultate. Femeia sustine ca nu l-a remarcat pe tanar, pana in momentul in care acesta "nu s-a lovit de ea" de cateva ori, in mod intentionat.

Bahrami a declarat ca, in urmatorii doi ani, Movahedi a hartuit-o si a amenintat-o, cerandu-i sa se marite cu el, altfel "o va omori".

In noiembrie 2004, barbatul a urmarit-o pe Bahrami care pleca de la compania medicala unde lucra si i-a aruncat in fata un vas cu acid, orbind-o si provocandu-i rani grave la fata si la maini.

In urma cu doi ani, intr-un interviu pentru CNN, victima a marturisit ca a avut nevoie de peste 12 operatii estetice, adaugand insa ca inca se imagineaza ca va fi mireasa intr-o zi.

Atentie, imagini dramatice!



Citeste mai multe despre   






















7292 vizualizari

  • +1 (35 voturi)    
    corect, de acord... (Luni, 1 august 2011, 17:46)

    Isuzu [anonim]

    cam asa ar trebui sa arate si legea in Romania. Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte. Din pacate, pe la noi legea e total pe dos. Victimei i se mai face si nedreptate pe deasupra, ca sa fie tacamul complet.
    • +5 (19 voturi)    
      Da (Luni, 1 august 2011, 18:17)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Isuzu

      Si eu asa cred ca ar fi bine: ochi pentru ochi si dinte pentru dinte.
      Totusi, sa apreciem gestul "crestinesc" al musulmancei, daca mi se permite jocul de cuvinte :)
      • -11 (29 voturi)    
        Ironicule (Luni, 1 august 2011, 18:44)

        ady [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Stai tu linistit ca in ironia ta, ai zis un mare adevar: in general musulmanii sunt mult mai omenosi si mai iertatori decat crestinii! Cine nu recunoaste asta, e doar un ipocrit ieftin! Mai iesiti din casa, din Romania, vedeti lumea, apoi vorbiti cu "ironie" despre oameni pe care poate i-ati vazut doar la TV!
        • 0 (16 voturi)    
          Sunt de acord cu tine (Luni, 1 august 2011, 19:15)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ady

          Nu era o ironie, am fost inteles gresit.
          Personal ii consider pe musulmani mai onesti decat noi; probabil legile mai aspre ii obliga.
          • +8 (12 voturi)    
            Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte. (Luni, 1 august 2011, 19:24)

            Isuzu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

            E lege IUDAICA,, nu islamica....faptul ca ei o aplica , e altceva.
            Acelasi Dumnezeu, care e si Dumnezeul crestinilor, precum si Dumnezeul musulmanilor a dat legea asta. Citeste Deuteronom / Biblia (crestina).... si vezi cine a dat-o si in ce scop.
            • +1 (7 voturi)    
              Eh (Luni, 1 august 2011, 19:44)

              nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Isuzu

              Te-ai burzulit si tu pt nimic. O fi lege iudaica dar e fix zero daca nu o aplici.

              Meritul nu e al celui care initiaza legi, ca asa si eu si tu putem initia milioane de legi utile sau nu. Meritul e al aceluia care aplica legile bune si mai ales daca le aplica corect si in spiritul lor.
              • -6 (10 voturi)    
                ... (Luni, 1 august 2011, 23:00)

                Opposite [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                N-ai inteles ce vroia sa spuna habotnicul: legea e buna ca e inventata de crestini.
                • +1 (5 voturi)    
                  habotnicul (Marţi, 2 august 2011, 0:50)

                  baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Opposite

                  zice ca e inventata de evrei, nu de crestini. Matale ai inteles altceva.
                  Probabil pentru ca esti membru activ si cotizant al bisericii ateiste.
                  • 0 (4 voturi)    
                    ... (Marţi, 2 august 2011, 9:37)

                    Opposite [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

                    Crestini, iudei, musulmani, tot una si nu, agnosticii nu au biserica dar nu m-astept sa stii ce-i aia din prima.
              • 0 (0 voturi)    
                Nu e nici legea iudaica... (Marţi, 2 august 2011, 18:55)

                Cavalerul Bizantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

                E legea talionului, poate fi regăsită în toate normativele antichităţii. Iudeii au preluat-o, probabil, din Codul lui Hammurabi.
            • +2 (2 voturi)    
              Ca sa fim mai exacti... (Marţi, 2 august 2011, 10:01)

              daniel [anonim] i-a raspuns lui Isuzu

              ...nu e nici crestina, nici iudaica, ci e o lege din acea zona de pe vremea Babilonului, a fost enuntata prima data in codul lui Hammurabi.
    • +2 (18 voturi)    
      nu sunt de acord (Luni, 1 august 2011, 18:26)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Isuzu

      Nu opresti violenta tot prin violenta. Daca vrem sa evoluam ca specie, va trebui sa lasam in urma legea talionului. Astfel de dreptate era a fost ceva normal in toata istoria omenirii si se pare ca n-am evoluat deloc in sensul asta daca o folosim si acum.
      • +8 (20 voturi)    
        Nu sunt de acord (Luni, 1 august 2011, 19:20)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

        Se vad rezultatele neaplicarii unor legi dure pentru hoti si criminali.

        In lumea noastra "civilizata" si "normala" criminalul traieste binemersi in inchisori aproape de lux pe gratis! Un muncitor de rand cinstit nu va avea acces la atatea facilitati (TV, sala de sport, etc), ca un puscarias. Doar privand temporar de libertate un om nu inseamna ca l-ai facut cinstit!

        In schimb, daca individul simte pe propria piele ce inseamna nedreptatea, se va gandi pe urma de 10 ori inainte sa o mai comita.

        Desigur, visam sa ajungem atat de civilizati ca japonezii de ex, care isi iau viata decat sa suporte dezonoarea. De-aia ei sunt mult peste media restului popoarelor. Dar japonezii au suferit enorm in istoria relativ recenta si au reusit sa isi cultive constiintele.

        Faptul ca esti ingaduitor cu un infractor nu te face mai civilizat, ci poate mai fraier.
      • +5 (15 voturi)    
        sa presupunem... (Luni, 1 august 2011, 19:44)

        Isuzu [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

        Sa presupunem, ca un individ iti violeaza fiica, apoi iti omoara parintii si sora sau nevasta, ce ai tu mai drag pe lume sa spunem.... Apoi primeste 10-15, 20 ani de puscarie, nu conteaza.... (cel mult 25 va primi) cu posibilitatea reducerii pentru buna purtare. Ti se pare just ? Crezi ca specia va evolua daca dupa 20 de ani, criminalul si violatorul familiei tale va fi eliberat ? Te inseli. Dupa ce va fi eliberat te va viola si pe tine, apoi te va ucide. Omenirea n-a evoluat si nu va evolua niciodata condamnand raul prin detentie. Cea mai justa dreptate este ochi pentru ochi si dinte pentru dinte, moarte pentru moarte. Criminalii si facatorii de rele trebuie sa stie de frica. Altfel nu-i poti tine in frau si nici raul nu-l poti combate. Nimic nu e nou sub soare. Ce a fost va mai fi. Omul nu-l poti educa in puscarie. De acolo va iesi mai turbat decat un animal....daca va mai iesi...
    • 0 (10 voturi)    
      hrana pentru mintea ta (Luni, 1 august 2011, 19:56)

      toro [utilizator] i-a raspuns lui Isuzu

      Intradevar, "ochi pentru ochi" inseamna ca trebuie sa devii un monstru daca vrei sa ti se faca dreptate. Dar in cazul asta, imi zici shi mie care e pedepsitul?
      Alt exemplu: Un cretin iti omoara copilul, te duci shi ii omori copilul? Cu sange rece?
      Teoria e una, practica e alta. Justitia la noi este varza pentru ca legile nu se respecta, dar asta nu inseamna ca sistemul nu este bun. Inseamna doar ca Romania e incapabila sa ofere acest drept cetatenilor sai.
      • +6 (8 voturi)    
        Exagerezi (Luni, 1 august 2011, 21:41)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui toro

        Nimeni nu zice sa raspunzi ucigand. Nu asta e ideea. Ideea e insa sa il faci pe infractor sa sufere cu adevarat, nu sa ii dai masa si adapost gratis sau sa ii dai o pedeapsa infima fata de fapta lui.

        Ideea nu e sa-l suprimi, ci sa dai mai ales un exemplu pentru altii tentati sa faca la fel.
      • +8 (8 voturi)    
        o lege justa (Luni, 1 august 2011, 22:59)

        flavius [anonim] i-a raspuns lui toro

        Nici in Iran nu functioneaza justitia cum zici tu .
        Daca cineva iti omoara copilul , ai dreptul sa il omori pe criminal...cu copilul lui nu ai treaba .

        Pt delicte grave sunt de acord cu ochi pt ochi si dinte pt dinte . Si la chestia cu civilizatia mai lasati-ma...Mai nou a fi fraier inseamna a fi civilizat .
        Daca e sa fiu cinic , singurul mod ca civilizatia sa evolueze rapid e sa elimine "impedimentele".
        Bineinteles ca nu e de dorit asa ceva , doamne fereste . Dar nici sa ii dai maxim 25 de ani de inchisoare unui om care violeaza/omoara copii premeditat...La un act de barbarism nu poti raspunde decat prin...eliminarea celui care a comis actul . Opinia mea...

        Lumea asta se duce dracu in numele "corectitudini politice" si in numele asa zisei "civilizatii" .
      • +1 (1 vot)    
        deci (Marţi, 2 august 2011, 13:41)

        zuzu [anonim] i-a raspuns lui toro

        Luand in discutie doar cazul de fata.
        Omul, in deplinatatea facultatilor mentale de altfel, a luat decizia de a face rau unei femei care i-a refuzat avansurile sexuale si cererea in casatorie. Cand s-a decis sa ii arunce un vas cu acid in fata (luati in calcul ca in unele tari asta e o practica comuna http://www.islam-watch.org/index.php?option=com_content&task=view&id=493) stia ce va urma si cat rau ii va face.
        In anumite situatii pedeapsa trebuie sa fie pe masura crimei. Nu poti generaliza dar trebuie sa invatam, sa protejam posibile viitoare victime, prin aplicarea de pedepse corespunzatoare faptelor comise pana in prezent.
        Pedeapsa capitala si regula ochi pentru ochi/ dinte pentru dinte isi au rostul atata timp cat societatea stie cum sa le aplice.
    • -1 (1 vot)    
      ... (Luni, 1 august 2011, 22:58)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui Isuzu

      Bati campii. Du-te-n Iran sa ti se faca dreptate daca-ti place asa de mult.
    • -2 (2 voturi)    
      Inapoiere crunta... (Marţi, 2 august 2011, 13:33)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui Isuzu

      ..Cam asta e nivelul in multe din tarile islamice, chiar si in tarile care se considera "moderate"
  • -6 (16 voturi)    
    diferenta (Luni, 1 august 2011, 18:48)

    Sigurros [anonim]

    a se vedea diferenta intre femei si barbati... :)

    daca pana si o musulmana (acestia fiind recunoscuti ca netoleranti si extremisti) este capabila de un gest ca acesta, nu pot sa decat sa raman la concluzia ca daca lumea ar fi condusa de femei, ar fi mult mai pasnica.

    si nu, nu-s feminista,sunt realista :)
  • +6 (12 voturi)    
    Incredibil (Luni, 1 august 2011, 18:50)

    http://construireacasei.wordpress.com/ [anonim]

    Cred ca putem invata foarte multe lectii de aici.

    Agresorul trebuie sa se fi simtit ca un vierme demn de a fi strivit dupa gestul acesta!

    Cinste dansei!
    • +5 (9 voturi)    
      d-aia n-a mai putut el (Luni, 1 august 2011, 19:49)

      Isuzu [anonim] i-a raspuns lui http://construireacasei.wordpress.com/

      Odata ce a vrut sa o violeze, cred ca si-a frecat mainile de fericire ca n-a primit ce merita dupa legea lor. Stai linistit, astfel de lighioane nu au constiinta. Un violator, un agresor, nu se va simti niciodata ca un vierme, ce spui tu se intampla doar in imaginatia ta , n-ai de unde sa stii cum s-a simtit lighioana
      • +1 (1 vot)    
        nota 10 (Marţi, 2 august 2011, 1:49)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Isuzu

        1% din populatia are trasaturi psihopatice, adica nu poate simtimente complexe, inclusiv cel al vinovatiei. Cautati pe net care sunt manifestarile acestor indivizi ca sa-i evitati in viata.
  • +5 (9 voturi)    
    Cinste ei ca vede dincolo de razbunarea proprie (Luni, 1 august 2011, 19:14)

    V.R. [utilizator]

    Cinste femeii. Probabil isi da seama cat de inapoiata este societatea islamica iraniana, si spera ca prin puterea exemplului sa-i determine si pe altii sa se abtina de la aplicarea preceptelor barbare ale shariei in numeroasele cazuri de oameni pedepsiti pentru ceea ce cred si nu pentru ca au facut rau altcuiva.

    Desi cred ca pedepsele ireversibile ar trebui sa fie pe cat posibil evitate pentru a nu pedepsi din greseala pe cineva nevinovat, cred insa ca tarile civilizate sunt de multe ori prea blande cu infractorii. Nu mi se pare corect ca oamenii cinstiti si muncitori sa le asigure criminalilor casa si masa din munca lor. Acestia din ar trebui sa-si castige singuri existenta, sau sa fie ajutati de rude. Este inuman sa cheltuiesti banii oamenilor pentru a intretine criminali.
    • -2 (6 voturi)    
      asa....si... (Luni, 1 august 2011, 19:50)

      Isuzu [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      si daca-l infunzi in puscarie, nu cheltuiesti banii oamenilor pentru a-l intretine ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri