VIDEO Atentatele din Uganda au fost revendicate de miscarea islamista somaleza Al-Shabab: Tot ceea ce ii face pe ei sa planga ne face pe noi fericiti

de R.M. HotNews.ro
Luni, 12 iulie 2010, 18:17 Actualitate | Internaţional

Insurectia islamista din Somalia a revendicat luni atentatele comise in seara precedenta in Uganda, intr-un restaurant si un club de rugby care difuzau finala Campionatului Mondial de fotbal, anunta AP, preluat de Le Nouvel Observateur. Autoritatile ugandeze au anuntat ca ultimul bilant indica cel putin 74 de morti.

Seicul Ali Mohamud Rage, un purtator de cuvant al militiilor Al-Shabab, care incearca sa rastoarne fragilul guvern sustinut de Natiunile Unite in Somalia, a revendicat atentatele din Mogadiscio. Este prima operatiune a acestei grupari, care se declara fidela al-Qaeda, in strainatate.



"Uganda este unul dintre dusmanii nostri. Tot ceea ce ii face pe ei sa planga ne face pe noi fericiti. Fie ca mania lui Dumnezeu sa se abata asupra celor care sunt impotriva noastra", a declarat, pentru Associated Press, unul dintre comandantii Al-Shabab, Yusuf Issa. Cu doua zile in urma, miscarea islamista a cerut partizanilor sai sa atace Uganda si Burundi, doua dintre tarile care furnizeaza fortele Uniunii africane de mentinere a pacii din Somalia, formate din circa 6.000 de oameni.

Autoritatile ugandeze au suspectat filiera somaleza inca de la inceput. Seful politiei din Kampala, Kale Kaihura, a subliniat ca una dintre tintele atacurilor a fost un restaurant etiopian. Or, Al-Shabab considera Etiopia drept un aliat al guvernului somalez.

Primele informatii arata ca atentatele de duminica seara au fost comise de doi kamikaze, spune purtatorul de cuvant al guvernului ugandez, Fred Opolot. Prima explozie s-a produs la restaurantul Ethiopian Village, la ora locala 22,55 si a fost urmata, dupa 20 de minute, de alte doua deflagratii la un club de rugby.

Teroristii si-au detonat incarcaturile explozive in mijlocul multimii adunate pentru a urmari, pe un ecran gigant, finala dintre Olanda si Spania. "A fost o explozie asurzitoare. Am cazut si mi-am pierdut cunostinta. Cand m-am trezit, am realizat ca eram intins pe un pat de spital si aveam o rana mare la cap", a povestit un supravietuitor, Andrew Oketa.

O organizatie umanitara din California a anuntat ca unul dintre angajatii sai americani, Nate Henn, a decedat. Printre victime figureaza si etiopieni, indieni si congolezi.


Citeste mai multe despre   



  
1727 vizualizari
  • +24 (24 voturi)    
    Religia pacii (Luni, 12 iulie 2010, 18:39)

    Arllonius [anonim]

    vaz ca vitejii luptatori intru islam au mai doborit niste americani... cum? nu erau americani? erau africani? lasa ca sunt vinovati ca traiesc pe aceeasi planeta cu americanii.
    Traiasca lupta islamica pentru pace.
    • +3 (3 voturi)    
      Presedintele Sudanului a fost inculpat de genocid! (Marţi, 13 iulie 2010, 0:30)

      Curtea Penala Internationala [anonim] i-a raspuns lui Arllonius

      Omar el Bechir, presedintele musulman al Sudanului, ce se afla deja in ancheta penala a CPI din martie 2009 pt crime de razboi si crime contra umanitatii comise in Darfur (200.000 de morti), a fost inculpat de "genocid" si pe numele sau a fost eliberat un mandat de arestare ce trebuie pus in aplicare prin decizie a Consiliului de Securitate al ONU !

      Potrivit judecatorilor CPI (organ al ONU), Omar el Bechir a ordonat trupelor sudaneze de etnie araba sa extermine etniile "negroide" musulmane Masalit, Zagawa si Fur, etnii autohtone din Darfur.
      In locul lor, guvernul islamic sudanez a adus 2 triburi nomade arabo-berbere din nordul Sudanului, pt a coloniza acele teritorii (in vestul Sudanului actual). Numai ca recent, cele 2 triburi de coloni au inceput sa se bata intre ele pt teritorii si pasuni, pt ca ambele sunt obisnuite sa migreze pe terenurile altora si isi rezolva disputele prin asasinate si omor. Sute de mii de negri din Darfur sunt acum refugiati in Ciad.

      Miscarile de eliberare din Darfur au salutat decizia, iar secretarul ONU, Ban Ki Moon a cerut Sudanului sa "coopereze cu justitia internationala".
      Refuzul de a-l livra pe presedintele islamist risca sa aduca Sudanului sanctiuni comerciale, diplomatice si ulterior militare.

      De mentionat ca Sudanul a fost o baza pt jihadistii fideli lui Ossama bin Laden, partea de nord a tarii fiind islamizata si arabizata, in timp ce Sudul e crestin-animist si african.
      Sudul a luptat foarte multi ani contra guvernului islamist, reusind sa obtina autonomie dupa 2 milioane de morti ! Peste 6 luni va avea loc un referendum si Sudul va decide liber daca se separa complet, guvernul islamist a fost obligat sa accepte.

      Barack Hussein Obama Jr., al carui tata era african din Kenya, se intereseaza personal de soarta negrilor din Darfur, masacrati de militiile arabo-islamice "janjawid". Sudanul a mai fost bombardat, tot de un presedinte american democrat, Clinton.
  • +19 (19 voturi)    
    Alo, aparatorii drepturilor omului... (Luni, 12 iulie 2010, 18:45)

    A.Corneliu [utilizator]

    ...unde sunteti, unde va este glasul care rasuna atat de raspicat cand Israelul lichideaza un terorist?
    • +12 (12 voturi)    
      stai linistit! (Luni, 12 iulie 2010, 19:14)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Stai tu linistiti, ca idioti au fost, sunt si vor fi mereu pe fata pamantului! Asadar si destui adepti fanatici ai "corectitudinii politice" care cere vehement respectul pentru toate religiile lumii. Chiar si cele care propovaduiesc genocidul! De fapt, mai ales alea!
    • -7 (7 voturi)    
      off ... caldura cam mare azi ... (Luni, 12 iulie 2010, 23:30)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      mai ales sa stai sa te plimbi dupa coloana oficiala cand pe la cotroceni, cand pe la guvern
  • +16 (16 voturi)    
    Unde sunt oare... (Luni, 12 iulie 2010, 18:45)

    Alex [anonim]

    admiratorii fanaticilor fundamentalisti islamici? Trebuiau sa apara ei deja inventand niste "motive" si "scuze" pentru crimele comise de acesti scelerati si bineinteles sa-si posteze elucubratiile pe-aici. Asa cum le sta in fire.
  • +14 (14 voturi)    
    Niste creaturi intunecate in totul.. (Luni, 12 iulie 2010, 18:57)

    Michelle [anonim]

    nu stiu care este dumnezeul lor pe care-l pomenesc cu tupeu ... poate ca ei cred ca al-qaida este dumnezeul lor! Sunt doar niste bande barbare de criminali lasi, si complexati .. si singura cultura pe care o cunosc, este violenta sangeroasa, pe care o folosesc din plin, sa terorizeze, pentru a domina niste oameni saraci .
    • +10 (10 voturi)    
      descriere exacta (Luni, 12 iulie 2010, 19:17)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui Michelle

      "Sunt doar niste bande barbare de criminali lasi, si complexati .. si singura cultura pe care o cunosc, este violenta sangeroasa, pe care o folosesc din plin, sa terorizeze, pentru a domina niste oameni saraci."
      Ai facut o descriere detaliata a unei parti importante a musulmanilor. Cel putin de dragul celor din Dobrogea, care NICIODATA n-au iesti in evidenta prin asta, trebuie spus ca NU toti sunt la fel.
      • +1 (1 vot)    
        Woww!!.. dar eu nu am pomenit religii (Marţi, 13 iulie 2010, 9:59)

        Michelle [anonim] i-a raspuns lui cet23

        Sunt doar ingrozita de cruzimea actului in sine, si de absurditatea motivatiei invocate..
        Daca este sa vorbim de religii ( desi nu sunt specialista in asa ceva) .. eu cred ca religiile au fost inventate pentru a disciplina si socializa diverse grupuri umane, pentru a da identitate si a pastra notiunea de comunitate ( de a avea ceva in comun), si de a se apara de atacatori. O mare eroare , avand in vedere impactul in viitor, au fost insa religiile monoteiste ( iudaica si islamica, considerand ca crestinismul este o derivata a religiei iudaice, provenita in urma unei revolutii, tocmai impotriva violentei, si avand ca scop, cultura constiintei de sine, a tolerantei si bunei intelegeri fata de seamanul tau ( indiferent de religia acestuia). iar celebra : cine nu a gresit , sa arunce primul cu piatra, este de fapt abolirea lapidarii) . Poate si de aceea crestinismul a prins asa de mult in randul populatiilor.
        Spun eroare, pentru ca cei care le-au enuntat, nu s-au gandit la consecinte, decat pe termen limitat, si in conjuncturile socio economice si politice de atunci. Sa se apere, sa se separe de ceilalti, si sa creeze constiinta,.. mai ales de grup.
        Diferenta insa dintre ce era atunci, si ce se intampla astazi , este enorma.
        Crestinii au trecut printr-o perioada neagra de 400 de ani, numita acel ev mediu intunecat. Poate si de aceea pretuim mai mult valorile libertatilor umane( indiferent de religie). Si ironia sortii .. cam tot in urma cu 1300 de ani marii intelepti arabi se ghidau dupa principiul " cunoasterea laica aduce intelepciune. Iar aceasta intelepciune te apropie de dumnezeu" Si da, chiar daca nu au fost ei parintii cifrelor arabe (ele intradevar au origine indiana) au fost parintii algebrei, al ecuatiilor, stiau geografie, cartografie, chimie , fizica, astrologie), au respectat si au pastrat cu pretuire, descoperirile grecilor antici ( Euclid, Aristotel) tocmai cand crestinismul intunecat nega tot ce era laic.
        • +1 (1 vot)    
          completez doar.. (Marţi, 13 iulie 2010, 11:51)

          Michelle [anonim] i-a raspuns lui Michelle

          Si totusi, dupa atata amar de ani, dupa atatea argumente clare, care demonteaza majoritatea basmelor si miturilor din acele carti.. sfinte, prea multe reforme nu s-au facut in religii. Daca oameni destepti ar sti sa separe partea mistica a religiei ( convingerea ca acel suprem exista, ca un etalon al binelui, al sperantei, al acelui ceva care ne da forta interioara de a discerne si a pretui ce avem ( in primul rand, viata, a noastra si a semenilor nostri ), de toate basmele care indoctrineaza cu tot felul de mizerii , otravind constiinta umana, poate ca omenirea ar mai avea o sansa .
          Acum fundamentalismul islamic, este un perfect exportator de intoleranta, de violenta, de ura, de teroare, de incultura, de tot ce este rau pentru umanitate.
          Musulmanii de pe la noi din sud, sau de pe la vecinii nostri , si mai sunt cateva tari ( Tunisia, Maroc, Algeria, cred) sunt mai toleranti , si un exemplu de" se poate convietui " fara sa-ti arunci cu pietre in cap. Poate de aceia fundamentalistii nu-i inghit pe acestia din urma si pe cei care arata vagi urme de toleranta sau de progresism.
          nashpa...
    • +5 (5 voturi)    
      Dumnezeul Coranului care îndeamnă la terorism (Marţi, 13 iulie 2010, 1:00)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui Michelle

      Cum care Dumnezeu? Dumnezeul Coranului, ăla de i-a dat mandat pedofilului Mahomed să își „soție” pe Aisha când ea avea 6 ani și el vreo 50 de ani și cu care a făcut sex când ea avea 9 ani și el vreo 53 de ani. Același dumnezeu care i-a spus că terorismul față de non-musulmani (chiar și față de creștini și evreii iudaici, dacă nu acceptă statutul de dhimmi - cetătean de rangul 2) este just și o datorie a musulmanilor:

      http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/says_about/terrorism.html

      Atenție la cei ce folosesc Taqiyya (minciuna pentru apărarea islamului) și vă spun ca nu e violență în Coran, ei spun asta cu referire cel mai des la versetul 2:256 care spune că nu există constrângere în religie, dar folosind principiul abrogării (care e legiferat tot în Coran 2:106) orice verset revelat mai târziu e considerat mai bun ca cel precedent, dacă pare ca există conflict.

      http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/topics/abrogation.html

      A se reține, Coranul nu are capitolele ordonate cronologic, ci într-o ordine care e mai degrabă în ordinea mărimii capitolelor, lucru care e total neintuitiv și e un motiv de confuzie pentru orice non-musulman când vrea să afle adevărul despre motivarea religioasă a acestor atentate teroriste.

      Iată și ordinea cronologică a Coranului:

      http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/chrono.htm
      • -4 (4 voturi)    
        Taticu esti dus! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:33)

        Taticu esti dus! [anonim] i-a raspuns lui ptc

        Cand Evanghewliile, bibliile si cartile crestinatatii vor recunoaste Islamul atunci sa vi sa vrobesti ! Pana atunci, In Coran sunt pretuiti Iisus si maria, num ai vb de Miose si altii! Invers nu e valabil! Tu aberezi cu gratie confundand islamul cu islamismul! Asta inseamna in conceptia noastra conceptia de cretin tolerant, bun, linistit, in opozitie cu cea a crestinului cruciat care isi impune credinta cu sabia, si ma inou cu bombe "inteligente"! Ideea e ca uni iau CNN=ul de partea lor ca sa ii ridiculizezep e ceilalti, iar altii nu! Asa ca lasa-ne cu ce ai citit tup e vreun site obscur promovat in USA! Nu ai stat niciodata intr-un mediu arab sau intre musulmani ca sa sti ice si cum, asa ca lasa-ne! E usor sa improsti mizerii, dar e greu sa cunosti oamenii! Esti de toata greata!
        • +2 (2 voturi)    
          Taqiyya cumva? (Marţi, 13 iulie 2010, 22:06)

          ptc [utilizator] i-a raspuns lui Taticu esti dus!

          Amice, citește la link-urile pe care le-am dat și vezi cu ochii tai ce scrie în Coran și în hadith și apoi vorbește. Sau ești vreun musulman și aplici Taqiyya?
        • 0 (0 voturi)    
          Taqiyya cumva? (Marţi, 13 iulie 2010, 22:20)

          ptc [utilizator] i-a raspuns lui Taticu esti dus!

          Amice, citește la link-urile pe care le-am dat și vezi cu ochii tai ce scrie în Coran și în hadith și apoi vorbește. Sau ești vreun musulman și aplici Taqiyya?
  • -17 (17 voturi)    
    Vorbiti prostii (Luni, 12 iulie 2010, 19:43)

    Eu [anonim]

    Habar n-aveti diferenta intre islam si "islamism" si traiti din ce v-a servit Bush ani de zile! Acesti bananieri nu pot fi numiti "musulmani" , dupa cum nu orice schizofrenic care ucide in numele lui Iisus poate fi numit crestin! Cat despre Al Qaida, faptul ca aduceti in discutie imi dovedeste ca habar n-aveti despre ce vorbiti! NEW FLASH, Al Qaida nu exista baieti si fete! Wake up! Numele ei in araba inseamna "toaleta" daca nu stiati, si a fost o manarie tipica CIA in timpul razboiului ruso-afgan! Dar nu ma astept in ignoranta voastra sa stiti asemenea lucruri, asa cum nu ma astept sa respectati cultura, religia si civilizatia musulmana! Ati vazut prea multe filme cu teroristi arabi! Cine stie poate maine, va sare shaorma din gura in aer! Hai cenzurati-ma! Cand a numarati salariile, folositi cifre arabe, daca nu stiati!
    • +12 (14 voturi)    
      Tocmai ma intrebam cand vor apare postacii (Luni, 12 iulie 2010, 19:58)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Eu

      cu vederi proislamiste. Iata-te! Marea manarie de care aduci vorbire sceleratule esti chiar tu. al qaida, in traducere directa din araba, inseamna "Baza". Asa ca lasa-ne cu minciunile tale de doi bani. Aici vorbim de crimele comise de niste fanatici musulmani (sa le zicem fundamentalisti islamici) nu despre altceva. Tu n-ai decat sa urmaresti filmele de actiune arabesti si sa te inchini oricarui Dumnezeu doresti, de oricate ori pe zi ti se cere s-o faci. Vezi ca ti se vede pe sub sapca turbanul. Ce legatura au cifrele arabe cu crimele comise de multi dintre ei??? Ne poti explica? Ca, in afara de cifrele arabe pe care este drept ca le-am preluat si noi, altceva mai bun n-au avut de oferit acestei lumi...
      Ei iti pot oferi daca esti interesat, si se pare ca esti interesat, cateva zeci de fecioare imediat dupa ce sari tu in aer. Hai sictir!

      P.S. Bine ca ai tu habar despre ce vorbesti. Lasa-ne pe noi ignorantii in durerea noastra. Tu ramai acolo langa "desteptii" aia ai tai care omoara oameni nevinovati. Oricum, subiectul era altul.... Dar ai luat-o serios pe aratura. Ceea ce dovedeste ca esti cam deranjat la mansarda...
    • +8 (8 voturi)    
      Sa nu vi in Romania sa ne dai lectii de matematica (Luni, 12 iulie 2010, 20:17)

      deno [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Poti sa faci asta in alta parte dar nu aici. In Romania lumea stie matematica inca.

      "cifrele arabe", cu care ne numaram salarul, sunt de fapt sistemul hindo-arabic de numerotare. E si arabic acolo pt ca arabi au adaugat simbolul zero, adica cercul care-l stim toti. Conceptul de zero a fost folosit de hindusi cu mult timp inainte de a fi invadati de musulmani, dar ca nu au scris nimic pt zero, pur si simplu lasau locul liber in cadrul numarului.

      Arabi au copiat ce au putut din India si au copiat greci clasici. Singurul lor merit ar fi ca au pastrat creatiile antice, literatura, matematica, geometrie. In rest.....
    • +9 (9 voturi)    
      tu, anonim (Luni, 12 iulie 2010, 21:47)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui Eu

      de fapt, alQuaeda in araba vine de la "Al kaede" ( القاعدة ) si inseamna baza, fundatie, ceva de la care sa incepi
      nu exista cultura si civilizatie musulmana (din pacate) exista doar scrieri si arta religioasa musulmana si cultura arabica sau persana inainte de aparitia islamului
      dupa aparitia islamului, n-au mai creat nimic... tovarase!
    • +9 (9 voturi)    
      cifre (Luni, 12 iulie 2010, 22:11)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Cifrele alea "arabe" sunt indiene, monsher. Prin filiera araba, desigur, dar tot indiene sunt. Arabii n-au inventat nimic. De-a lungul istoriei au avut o scurta perioada de oarecare toleranta religioasa si ceva apetenta pentru stiinte. Aia a trecut de mult. Cam de 1600-1700 de ani. Astazi arabii nici din amintiri nu mai pot trai. Daca maine trecem brusc la un alt combustibil decat petrolul, arabii sunt ca si morti.
    • +8 (8 voturi)    
      :) (Luni, 12 iulie 2010, 22:56)

      John Smith [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Amice, esti idiot. Inseamna 'toaleta' asa cum 'tron' inseamna 'toaleta' in romaneste. Pricepi? E un slang, folosit rar si doar in unele regiuni. Si mai lasa-l in pace pe Bush, n-ai nici macar 1% din inteligenta lui. Ti se pare imposibil? Stiu, intra in simptomele prostiei. Hai, ia-ti prostamolul si fa nani, ca e ora de culcare.
      • -6 (6 voturi)    
        Stii romana mai prost ca araba! (Luni, 12 iulie 2010, 23:15)

        Johnny Smith [anonim] i-a raspuns lui John Smith

        Habar n-ai ce vorbesti puisor! Auzi la el, slang folosit in unele regiuni! Tu te vezi in harlem! Rasistule lasa-ne, daca tu il simpatizezi pe Bush inseamna ca te contrazici cu vreo 400 de milioane de americani! Dar cine stie, poate tu esti mai inteligent ca ei!:)))))))))Nu vezi ca n-ai nici argumente!
        • +1 (1 vot)    
          Rasism închipuit (Marţi, 13 iulie 2010, 22:31)

          ptc [utilizator] i-a raspuns lui Johnny Smith

          Amice, cineva n-are cum să fie rasist când este anti-islamic pentru că islamul NU este o rasă. Mai mult, musulmani sunt foarte mulți oameni de diferite „rase” iar arabii sunt o minoritate în lumea musulmană, dar, din păcate, de la arabi provin ideologiile fundamentaliste, wahabbi, care au început să devină fața publică a islamului pentru că musulmanii moderați NU protestează și NU iau poziție publică împotriva fundamentaliștilor, ajungând să fie complici ai acestor descreierați prin faptul că fac în acest fel pe descreirați să creadă ca lumea islamică e de acord cu ei.

          Așa că, dacă ești musulman moderat, mai bine apucă-te să condamni acțiunile lor, recunoaște că în coran și în tradiții sunt instrucțiuni pentru violențe, dar nu le consideri aplicabile în ziua de azi.
    • +1 (1 vot)    
      Cifrele sunt indo-arabe, dar n-are legătură (Marţi, 13 iulie 2010, 22:23)

      ptc [utilizator] i-a raspuns lui Eu

      Cifrele despre care vorbești au fost luate de arabi de la hinduși/indieni, dar asta e irelevant în discuție.

      Între timp, lumea a mers înainte și dacă e să o iei pe firul ăsta de discuție, foarte multe lucruri pe care le folosești zi de zi sunt datorate cercetărilor de la NASA, deci asta înseamnă ca nu ai dreptul să-i critici pe americani, sau cum?
  • -9 (9 voturi)    
    Aberati copii!!! (Luni, 12 iulie 2010, 21:53)

    Eu [anonim]

    Cifrele arabe se numesc "arabe" pentru ca ei le-au creat, vrajeala voastra cu India nu tine. De asemenea tot ei au inventat conceptul de carantina, au facut primele schite ale organismului uman, au pus bazele oftalmologiei, i-au tradus pe vechii greci si asa mai departe. Anti-emitismul si ura voastra de rasa, si mizeriile indreptate impotriva unor oameni cu care nici macar n-ati reactionat ma face sa ma gandesc serios daca prostia e contagioasa sau nu! Cu ce v-a uderanjatp e voi arabii/musulmanii? V-au aruncat pe voi in aer? De unde atata ura ? Draga Alex, nu mai incerca sa fii Corneliu Vadim tudor, pentru ca nu-ti iese, iar daca mirosi a usturoi sa sti ica tot nu e relevant! Anormali sunteti voi cei intoxicati de propapganda USA, care n-ati vorbit in viata voastra cu un musulman si care urati cu inversunare o cultura si o relligie despre care habar n-aveti! Si draga Alex dupa cum vad esti foarte ofuscatl a adresa arabilor, dar crimele facute de americani din Vietnam, Nicaragua, Somalia, pana in Irak, nu te intereseaza? genocidele facute de-a lungul secolelor de crestinitate nu te intereseaza? Sau astea sunt din cartile de istorie si nu ne intereseaza? Esti prea penibil ca sa poti purta o discutie, iar atitudinea ta te descalifica din prima!
    • +6 (6 voturi)    
      ha ha (Luni, 12 iulie 2010, 23:01)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Esti paralel maestre cu cifrele. Toata lumea stie, mai putin tu, ca sistemul poztional de numeratie decimala se numeste hinduso-arabic. Indienii (hindusii, daca vrei) l-au inventat (sec al IX-lea), persanii (nota: in ciuda religei comune islamice, persanii nu sunt arabi) l-au preluat tot atunci, iar arabii l-au adus in Europa. De fapt glifele (asa cum le cunoastem 0,1,2,3,,,) pe care le folosim in Europa au fost create de arabii vestici (In Andaluzia), dar majoriutatea arabilor folosesc alte glife, numite est-arabice.

      Simplu. Elementar. De clasa a IV-a, pe care, se vede, n-ai absolvit-o.

      Pe de alta parte, cam din acea vreme, arabii o tin tot intr-un declin. Intoleranta religioasa i-a tras mereu inapoi. Adu-ti aminte ce au facut talibanii in Aganistan cand au distrus aiurea o statuie colosala alui Buddha prin 2001. Astazi arabii par a fi mai degraba invidiosi, lenesi, paranoici si intoleranti. Unde e mostenirea intelectuala araba a secolelor IX-XII?
      • -6 (6 voturi)    
        Arab invidios (Luni, 12 iulie 2010, 23:19)

        tyda [anonim] i-a raspuns lui Kor

        Asa de invidiosi sunt arabii, mai ales cei din Emirate, Qatar, Liban, Egipt, Arabia Saudita sau Kuwait. ca se scalda in bani si promoveaza echipe de fotbal si curse de cai de lux, nu mai vorbim de constructii care i-au facut de cacao si pe americani! Daca te-as intreba care a fost cel mai mare explorator al lumii mi-ai spune Marco Polo, daca te-as intreba de Ibn Battuta ai da in balbaiala! lipsa de cultura nu e o scuza sa te bagi in seama!
        • +4 (4 voturi)    
          daca ignoranta ar durea (Marţi, 13 iulie 2010, 1:42)

          gique [anonim] i-a raspuns lui tyda

          ...tu probabil ca ai fi la reanimare.

          Qatarul, Emiratele sau Kuwaitul nu prea se compara cu Egiptul si Libanul, dar tu stii de astea doar din benzi desenate. Daca primele sunt niste tarisoare bogate, cele 2 din urma, dar mai ales Egiptul sunt cat se poate de sarace: 2-3 statiuni de lux construite pentru turistii straini nu schimba prea mult lucrurile.

          Apoi constuctiile alea, care ii fac de cacao doar pe cei care nu au vazut si altceva sau care echivaleaza civilizatia cu betoane si nu cu inovatie, cultura si progres tehnico-stiintific sunt proiectate aproape in exclusivitate de firme de arhitectura Europene si Americane. Ca nu mai amintesc si de faptul ca majoritatea proprietarilor lor sunt banci sau fonduri de investitii vestice.

          Deh, ignoranta nu e o scuza pentru a te baga in seama. Poate de acum incolo o sa incerci sa iei si asta in considerare.
      • -4 (4 voturi)    
        Persanii nu sunt arabi?? (Luni, 12 iulie 2010, 23:25)

        Vai de capul tau!!!! [anonim] i-a raspuns lui Kor

        "nota: in ciuda religei comune islamice, persanii nu sunt arabi)"

        Amice ai copiat prost faza de mai sus! Pai persanii sunt stramosii arabilor si ei n-au fost musulmani, asa cum dacii sunt stramosii romanilor si ei n-au fost crestini!!! Te documentezi din cele mai proaste dizertatii posibile! Persanii sunt cei cuceriti de Alexandru cel Mare, arabii musulmani au aparut mult mai tarziu! Persanii n-au avut religie comuna cu arabii ca n-au fost in acelasi timp, ulterior au devenit musulmani odata cu aparitia lui Mohammed!! Cata prostie si rautate in comentariile voastre!!!!!!
        • +1 (3 voturi)    
          Te referi la Imperiul persan sau la Iran prietene? (Luni, 12 iulie 2010, 23:35)

          hamid olteanul [anonim] i-a raspuns lui Vai de capul tau!!!!

          Te referi la Imperiul persan sau la Iran prietene Kor? Pentru ca imperiul persan s-a intins si peste orientul mijlociu si atunci arabii si persii sunt comuni, sau vb de Persia, aka Iranul de azi? Sassanizii si crezul lor in Zoroastru au cazut in fata cuceririi islamice in 651! Si daca o luam pe filiera moderna voi aberati, pentru ca iranienii nefiind arabi, asa cum nici afganii nu sunt arabi inseamna ca teroristii care va sperie voua somnul nu sunt arabi, pentru ca extremismul islamist e la el acasa in Iran, leaganul Hezbollahului din Liban! Parerea mea e sa o lasati balta, nu stiti nimic despre arabi si le bagati pe toate la gramada din superficialitate si lene!
          • +3 (3 voturi)    
            Iran (Marţi, 13 iulie 2010, 7:05)

            Kor [anonim] i-a raspuns lui hamid olteanul

            Am un bun amic, iranian, stabilit de 30 de ani in Romania. Spune-i tu, chiar din greseala, ca el e arab, si o sa vezi ce patesti. Iti va explica 2 ore care e diferenta dintre farsi si arabi.

            Stiu mai multe despre Islam decat tii tu despre crestini, musulmani si evrei la un loc.
  • -9 (11 voturi)    
    Serios? (Luni, 12 iulie 2010, 21:58)

    Eu [anonim]

    Inseamna baza? Pai si ce arab se gandeste cand face o organizatie paramilitara, sa ii spuna baza? Mai copii, lasati Rambo si veniti-va in fire! Nu exista cultura si civilizatie musulmana? Serios? N-au arhitectura, n-au muzica, n-au poezie? Ba au, dar nu sunt promovate in exterior pentru ca se promoveaza worldwide doar Coca Cola si Madonna, si in general tot ce e made in USA! De parca americanii ar avea cultura! De fapt au, cultura pop corn, a superficialului, care v-a cam furat mintile! Ce treaba aveti voi cu arabii, ma repet, ce v-au facut ei voua? Sorry dar sunteti cam paranoici! Mai bine v-ati ocupa de mizeria in care va scaldati in Romania, inainte de a judeca o alta cultura pe care nici n-ati avut curiozitatea de a o intelege! Ignoranta si prostia nasc monstrii! Priviti-va in oglinda!
    • +5 (5 voturi)    
      ba nu (Luni, 12 iulie 2010, 23:37)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui Eu

      ba chiar am avut curiozitatea sa studiez si sa inteleg cultura araba, atata cat a fost ea intre secolele IX si XII. Astazi ceea ce numestu tu cultura araba e la fel ca cultura grecillor vechi sau a latinilor. Mari culturi, dar care au murit de mult. Noi astazi incercam sa recuperam urmele marilor culturi, dar eu zic sa nu avem pretentia sa spunem ca ne tragem direct din ele. Faptul ca arabii de acum 1000 de ani au construit o civilizatie nu-ti da tie astazi nici un drept sa vorbesti in numele lor. Arabii de astazi nu sunt decat, vorba lui Eminescu, niste jalnici epigoni.

      Nu poti trai la infinit din gloria stramosilor. Mai trebuie sa pui o caramida si la civilizatia actuala, nu sa pui bombe si sa darami tot ce misca. Parerea mea.
      • -6 (6 voturi)    
        De ce nu s-au dezvoltat ei? (Marţi, 13 iulie 2010, 0:05)

        E pe bune [anonim] i-a raspuns lui Kor

        Vere, ei au fost calariti la greu cand de mongoli, cand de Otomani cand de Francezi, cand de Englezi! Cand vroiai tu sa mai poate evolua? Daca vorbim de musulmani, nu poti spune ca nu sunt evoluati, otomanii au evoluat mult de tot, Iranul a pana la plecarea Sahului era o tara frumoasa si chiar moderna, mult mai moderna decat Romania anilor 60-70, asa ca sa nu zicem ca ei traiesc din trecut! Realizarile lor nu sunt promovate in EST, tot ce vezi despre musulmani, sau despre arabi este de rau: TERORISTI, TERORISTI,TERORISTI! ASTA E PROPAGANDA!
  • -8 (8 voturi)    
    Referitor la AL Qaida (Luni, 12 iulie 2010, 22:06)

    Eu [anonim]

    "Ana raicha Al Qaeda" =I'm going to the toilet"

    Ideea asta cu "baza" a fost opera comunicatelor secretarilor de stat ai apararii ai USA! Mai lasati Prostopedia si invatati ca o stire se citeste din mai multe surse inainte de a o putea califica ca fiind valabila! Al Qaida a fost o organizatie anti- rusa, creata de CIA, in timpul razboiului din Afganistan, prin care au fost cooptati diversi indivizi potenti din lumea araba pentru a ii ajuta cu armament si logistica pe afgani impotriva rusilor! A fost organizata, si permanent patronata de CIA! Ce vi se prezinta voua ca AL Qaida sunt de fapt grupari fundamentaliste dispersate care sunt prezentate ca un tot pentru ca asa da bine in razboiul contra terorii! E ciudat cat de usor inghititi Coca Cola, dar nu va intereseaza genocidul Libanez din 1975-1990, cand Libanul a fost terenul de joaca al USA si Israel impotriva Siriei dublata din umbra de URSS! Penibil!
  • -6 (8 voturi)    
    1700 de ani? (Luni, 12 iulie 2010, 22:25)

    Eu [anonim]

    Daca de la 1187, de la recapturarea Ierusalimului de Sallahaddin Ayyubi pentru tine sunt 1700 de ani, inseamna ca il contrazici pe amicul tau de mai sus, care o lalaia cu matematica din Romania! Ayyubini, Fatimizii, au fost dinastii care au adus inflorirea lumi iarabe, atat social cat si cultural! Cum sa spui 1700 de ani, cand imperiul Otoman a cazut abea la inceputul secolului XX!! Voi cititi vreo carte inainte sa vorbiti? So daca tot vorbim de toleranta, dragul meu, poate imi explici si mie cum de cheile Bisericii Sf Mormant sunt tinute de sute de ani de o familie de arabi? Sau poate imi explici de ce in Agia Sofia, musulmanii au pastrat loc de rugaciune si pentru crestini, ca sa nu mai vorbesc de politica otomana care a permis celor cuceriti sa isi practice liber credinta! Sa nu devenim penibili, nu arabii sunt cei intoleranti, ci voi cei superficiali sunteti!
    • +5 (5 voturi)    
      cantemir (Luni, 12 iulie 2010, 23:20)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Ai citit "Istoria Cresterii si Descresterii Imperiului Otoman?"

      Dar stai asa, ca tot am ajuns la Turcia si otomani. Tu stii ca turcii otomani nu sunt arabi? Ei fac parte din ramura indo-europeana ( la fel ca persanii [farsi] sau kurzii, sau berberii, pe cand arabii, ca si evreii, de altfel, fac parte din ramura semitica.

      Tu de fapt ce aperi? Pe arabi? Pe turci? Pe musulmani? Care musulmani - siiti?suniti?

      Prea multa confuzie in capul tau, maestre, prea multa indoctrinare, si nici un singur gand util, luminos. Uman, la urma urmei...
      • -5 (5 voturi)    
        Dupa tine turcii sunt polonezi! (Luni, 12 iulie 2010, 23:47)

        Esti varza!!!! [anonim] i-a raspuns lui Kor

        Otoman, vine de la Osman! Sunt arabi puisor, pentru ca fac parte din lumea araba, daca ne referim la perceptia generala! Ca origini vin din Mongolia, si daca e sa o luam asa, toate popoarele actuale vin de undeva! Asa ca las-o! Nu stii nici diferenta dintre siiti si suniti, iar daca te intreb de druzi sau de crestinii maroniti te pierzi! Eu nu apar pe nimeni, dar e jenant ca toti habarnistii injura arabii, sau musulmanii! Got it?
        • +3 (3 voturi)    
          esti total paralel (Marţi, 13 iulie 2010, 7:00)

          Kor [anonim] i-a raspuns lui Esti varza!!!!

          Cu cine ai facut istoria, daca ai facut-o?

          Turcii sunt originari din Asia Centrala. Arabii din peninsula arabica. Sunt diferti si ca limba si ca tip uman. Cum adica turcii sunt arabi "daca ne rererim la perceptia generala?" Ce argument e asta? Daca prin "perceptie generala" te referi la perceptia ta limitata, mda...

          Cat despre druizi si crestni maroniti... Ametitule, nu e nici o legatura intre ei, iar druzii n-au nici o legatura cu crestinismul, tataie.
        • +1 (1 vot)    
          Vai de capul tău, turcii nu-s arabi, ci avari (Marţi, 13 iulie 2010, 23:05)

          ptc [utilizator] i-a raspuns lui Esti varza!!!!

          Ia de aici o lecție de istorie de la Neagu Djuvara care spune de unde vin turcii:

          http://www.youtube.com/watch?v=5jbhJKV-fiw
  • +7 (7 voturi)    
    Fatza exacta a islamului. (Luni, 12 iulie 2010, 22:29)

    A.Corneliu [utilizator]

    Iata fatza exacta a islamului.
    Exact ca aceasta preacinstita "fatza religioasa islamica" care le predica dreptcredinciosilor musulmani din parohia sa cum trebuie sa fie lichidati necredinciosii.
    Deschideti, vizionati, cititi (e in engleza), nu va mirati, ca e un lucru obisnuit pe la ei.
    http://vimeo.com/11276419
    Comentariile faceti-le dupa ce vedeti acest video.
    • -8 (8 voturi)    
      Fata exacta a prostiei tale!!!! (Luni, 12 iulie 2010, 23:08)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      In primul rand ca arabii n-au parohie, iar ce era in video nu era o predica si nu avea legatura cu religia! Era vorba despre o intalnire a unei miscari polittice radicale din Qatar, un fel de PRM! Daca ai fi intrat intr-o moschee ai fi stiut ca musulmanii nu stau pe scaune la moschee! Si atata timp cat in orice tara se practica nationalismul extremist, nu vad care e problema? Si americanii scriu de dulce pe bombele pe care le arunca peste cartiere si spitale! Sau cumva arabii n-au voie sa doreasca moartea americanilor, numai invers e voie? Esti cam penibil si ipocrit!
      • +7 (7 voturi)    
        impreczie (Luni, 12 iulie 2010, 23:28)

        Kor [anonim] i-a raspuns lui Eu

        Nu toti arabii sunt musulmani, asa cum nu toti musulmanii sunt arabi. In plus Islamul este divizat in doua mari ramuri : suniti si siiti, plus alte cateva hai sa le zicem secte (sufitii, de exemplu).

        Tu cu cine te certi de fapt? Si ce aperi, de fapt? Nici tu nu stii. Ai creierul spalat si neted. Nici macar nu-ti cunosti religia si nici cine-ti sunt co-religionarii. Las-o balta, amice, ca te faci de ras.
      • +7 (7 voturi)    
        Problema (Luni, 12 iulie 2010, 23:40)

        Pisa [anonim] i-a raspuns lui Eu

        "Si atata timp cat in orice tara se practica nationalismul extremist, nu vad care e problema?"

        Pai, tocmai asta este problema. In general nationalismul extremist ramine in tara cara i-a dat nastere, iar adeptii lui cer izgonirea sau acordarea unui statut inferior strainilor si celor de alta culoare. Nationalismul extremist arab, aliat cu fundamentalismul islamic, nu recunoaste nici un fel de granite, avind tendinte expansioniste atit ca miscare nationalista cit si ca miscare religioasa. Scopul teroristilor musulmani este de a cuceri lumea. Mai intra si tu la MEMRI, care traduc articole si emisiuni din media araba/musulmana in engleza, si daca nu te apuca groaza inseamna ca nu sti engleza.

        Ai totusi dreptate cind sustii ca nu avem voie sa-i bagam pe toti musulmanii in aceeasi oala terorista - multi, foarte multi sint oameni obisnuiti care nu vor decit sa-si traiasca viata si sa-si creasca copiii in pace. Si ei devin de multe ori victimele acelora care au "rapit" religia musulmana, folosind-o pentru a-si justifica crimele.
        • -5 (5 voturi)    
          America ce tendinte are? (Marţi, 13 iulie 2010, 0:01)

          America [anonim] i-a raspuns lui Pisa

          America ce tendinte are? Europa ce tendinte a avut secole de-a randul? Crestinismul impus cu sabia si tunul in America Latina si Africa nu a fost extremism? Politica USA din ultimii 50 de ani ce e? Sau arabii/ musulmanii nu au voie? De ce noi avem voie sa ii punem la respect pe ei, sa ii bombardam pana le sar capacele, sa ii inarmam [e Israelieni sa ii mierleasca, iar ei n-au voie nici sa gandeasca la razbunare? Cum au inceput toate astea? Cine ia zgandarit? Cine ii incita mereu prin promovarea urii europene fata de arabi? Pe tine daca te bat toti, tu n-ai voie sa te aperi sau sa raspunzi la un moment dat?
          • +6 (6 voturi)    
            ? (Marţi, 13 iulie 2010, 0:20)

            Pisa [anonim] i-a raspuns lui America

            N-ai inteles nimic din comentariul meu, dar n-ai scapat ocazia sa introduci o "sopirla" apropos de Israel. Faptul ca unele natiuni/religii au comis sa comit fapte reprobabile nu inseamna ca au voie toti de-acuma. Nu poti justifica o crima sustinind ca si altii au comis crime inaintea ta! (in afara de cazuri de legitima aparare, bineinteles) Fii cinstit si admite ca esti de partea teroristilor islamisti pentru ca omoara evrei.
            • -4 (6 voturi)    
              Sunt cinstit (Marţi, 13 iulie 2010, 0:37)

              America [anonim] i-a raspuns lui Pisa

              Sunt cinstit si iti spun ca tocmai ca nu sunt de acord cu fundamentalistii si cu casapirea evreilor si nici vice versa! Nu sunt de acord nici cu propaganda anti-musulmana made in USA, nu sunt de acord ca toti musulmanii sar in aer, isi omoara nevestele, pun ak in mana copiilor etc! nu sunt de acord cu imaginea generalizata promovata de presa internationala! Nu am nik cu evreii, musulmanii, europeni isau americanii, am cu politica unora de masacrare sau ridiculizare a altora! E ceva total diferit de ce ai spus tu! Si peste toate am ceva, cu prostia si indolenta unora care dau comentarii doar ca sa injure musulmani, pentru ca au idei preconcepute de genul:" teroristii aia cu shaorme!" Nu vedeti ca arabii/ musulmanii sunt in aceeasi criza de personalitate si imagine ca si romanii? Nu vedeti ca suntem la fel? Singura diferenta e ca peste noi inca nu a dat nimeni cu bmbe, si ca ei mai au curajul sa si raspunda unei agresiuni, cu mijloacele lor limitate, si considerate terorism!
              • +4 (4 voturi)    
                Bre! (Marţi, 13 iulie 2010, 12:03)

                George [anonim] i-a raspuns lui America

                Propaganda antimusulmana nu este "Made in USA". Propaganda antimusulmana si-o fac tocmai musulmanii care nu-si rezolva propriile lor probleme legate de fanatismul religios. E o vorba adevarata care spune ca nimeni nu te poate compromite cu adevarat decat o poti face tu insuti. Musulmanii (marea lor majoritate) se compromit singur prin atitudinile si crimele pe care le comit peste tot in lume. Oriunde traiesc minoritati musulmane, acestea nu se integreaza in societate si, mai mult, creaza probleme. De crimele comise de musulmanii din Filipine, Thailanda, Indonezia, Nepal, India, Sudan, Somalia, Nigeria, etc., ai auzit? Si alea sunt propaganda antimusulmana? Indolent si ignorant esti bre! Cand iti spun mai multi ca esti beat e mai bine sa te duci sa te culci. Ai inteles? Minusurile pe care ti le-ai luat, le-ai luat pe merit. Si mai lasa vrajeala cu "Nu am nik cu evreii, musulmanii, europeni isau americanii, am cu politica unora de masacrare sau ridiculizare a altora"... Condamni crimele si atentatele teroriste comise de musulmani ori ba? Sa te aud spunand-o cu convingere. CA, PANA ACUM, AI ABURIT-O PE LANGA SUBIECT CU NONSALANTA.
                • -3 (3 voturi)    
                  Nu (Marţi, 13 iulie 2010, 15:23)

                  Nu [anonim] i-a raspuns lui George

                  Arabii si musulmanii au tot dreptul sa raspunda cu terorism la modul in care au fost loviti in ultimii 200 de ani! E dreptul lro sa lupte pentru cauza lor cu armele pe carel e au la dispozitie! Si japonezii au folosit kamikaze si nimeni nu-i invinovateste! nu iti palc actele de terorism ale islaminstilor, atunci ce cauti in tarile lor? Esti american sau britanic obisnuit si consideri ca n-ai nici o treaba cu ce fac armatele tari itale in tari arabe, ei bine trezeste-te, tu ca cetatean esti responsabil pentru ce fac liderii tai, iar daca liderii tai comit genocide in lumea araba, atunci asteapta-te ca si lumea araba sa raspunda pe masura! Au tot dreptul sai i arunce in aer pe toti dezaxatii care cred ca ei sunt jandarmii lumii si ca ei trebuie sa faca ordine in casa/tara si cultura altuia! pana una alta nu vad nici un atentat in Romania? oara de ce? Simplu! pentru ca musulmanii nu sunt dezaxati si nu comit acte radicale contra unor oameni cu care n-au treaba! Daca ii calci pe coada, atunci asteapta-te sa o incasezi! Ei nu cred in intoarcerea celuilalt obraz si nici in prostia mioritica! Ei si-au vazut copii decapitati de bombe americane, de mitralierea Israeliene, si vo ivorbiti din patuturile voastre din Romania, unde e cald si bine, si dati lectii de viata unor oameni care traiesc zi de zi in iad! E usor sa dai lectii, cand habar n-ai de materie! Sunteti de tot rasul!
  • -9 (9 voturi)    
    Degeaba dati voturi cu minus! (Luni, 12 iulie 2010, 22:32)

    Eu [anonim]

    Nu faceti decat sa va aratati impotenta, si limitarea, care vin din superficialitate si ura! E inadmisibil sa urasti si sa ironizei un om pe care nu-l cunosti si despre care nu stii nimic! Ideile preconcepute sunt apanajul vostru, nu al arabilor! Din cauza unor astfel de mentalitati, suntem in secolul 21 mai aproape de un al treilea razboi mondial decat de o societate globala profund umana! Penibil, ca roman imi e rusine de ce scrieti voi! Maine ce aveti pe lista, romanii, ungurii?Pffff! Invatati de la francezi, daca puteti!
    • +9 (9 voturi)    
      Franta (Luni, 12 iulie 2010, 23:10)

      Kor [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Franta regreta deja prea lagra toleranta pe care a acordat-o musulmanilor de-a lungul vremii. Franta nu stie de minoritati, ea stie de conceptul de cetatean. Ori cand cetateanul francez musulman incearca sa impuna altor francezi cu forta religia lui, Franta reactioneaza. De la francezi am putea sa invatam interdictia portului valului islamic in institutele de invatamant. Belgia l-a interzis in orice spatiu administraiv sau guvernamental public. Asadar?
      • -7 (7 voturi)    
        Nu le baga in aceeasi oala! (Luni, 12 iulie 2010, 23:42)

        Franta nu e una cu Belgia! [anonim] i-a raspuns lui Kor

        Franta nu e Belgia iar Belgia isi creeaza singura probleme! De cand musulmanii din Franta sau RO isi impun cu forta religia lor? Da-mi un fapt concret? SI de ce sa interzicem portul lor? Te deranjeaza pe tine portul altei persoane? Nu ti se pare ca ai o problema? Hai sa interzicem si tricourile verzi atunci, sa vedem ce o sa mai purtati! Sau hai sa interzicem homosexualii, ca tot aia e! "Belgia l-a interzis in orice spatiu administraiv sau guvernamental public. " Iar vb prostii! In Belgia a fost un referendum legat de moschei si arhitectura belgiana, referendum promovat de PRM-ul lor! Parerea mea e ca aveti probleme daca pe voi va deranjeaza vestimentatia altor oameni! Asta e ceva foarte aiurea!
        • +7 (7 voturi)    
          Referendum (Marţi, 13 iulie 2010, 0:08)

          Pisa [anonim] i-a raspuns lui Franta nu e una cu Belgia!

          Referendumul la care te referi a avut loc in Elvetia, nu in Belgia, referitor la construirea de minarete la moschei. Majoritatea elvetienilor au votat pentru interzicerea minaretelor.

          Nu intleleg de ce atita scandal in jurul hotaririi Frantei de a interzice purtarea valului islamic in public. In Tunisia, Turcia si Tajikistan, acest val este interzis de ani de zile in locuri publice precum birouri guvernamentale sau universitati, si nimeni a protestat macar in soapta.
          • -6 (6 voturi)    
            Ba se protesteaza! (Marţi, 13 iulie 2010, 0:15)

            Ba se protesteaza! [anonim] i-a raspuns lui Pisa

            Ba se protesteaza! Urmareste BBC si o sa vezi reactii(ma refer la Turcia).si in Turcia masura e din 2008! E problema lor ce poarta si cu atat mai bine cand ei isi rezolva problemele. cum e cazul Turciei! Nu e treaba noastra ce poarta ei! E absud sa te deranjeze portul altor oameni, e o interzicere a dreptului la diversitate! Daca lor nu le place, no sa le mai poarte! E jenant ca acceptam homosexuali dar ne simtim jigniti ca o femeie poarta burqa sau hijab!
            • +3 (3 voturi)    
              burqa (Marţi, 13 iulie 2010, 7:09)

              Kor [anonim] i-a raspuns lui Ba se protesteaza!

              Fiecare poarta ce vrea si respecta ce lege vrea, dar la el acasa. Atat vreme insa cat beneficiezi de ospitalitatea altui stat, al altei culturi, respecti legile acelui stat, nu pe ale tale. Daca nu-ti convine, te intorci acasa la tine.
        • +3 (3 voturi)    
          Ce vestimentatie baiete? Esti nebun? (Marţi, 13 iulie 2010, 11:49)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Franta nu e una cu Belgia!

          Pe acolo s-a interzis valul islamic. Ceea ce mi se pare normal, in regula. Suntem tari laice cumetre! Vrei sa ajungem sa umblam cu totii mascati pe strada? De ce sa ne ascundem fetele? Daca n-avem nimic de ascuns? Esti dezaxat baiete. Iar singurul motiv plauzibil pentru care-o tot ti danga-langa cu aberatiile tale, sub diferite pseudonime, este faptul ca esti musulman. Insa unul indoctrinat. Daca nu cumva cu certitudine extremist. Las-o balta! Indivizi ca tine nu fac altceva decat sa ne traga inapoi in intuneric si ignoranta.

          Apropo... subiectul era altul. Crima comisa de niste fanatici religiosi musulmani. Nu crestini!!! Asadar ai deviat rau de la subiect.
    • +4 (4 voturi)    
      fata exacta (Luni, 12 iulie 2010, 23:29)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui Eu

      Am avut rabdare sa citesc tot ce ai scris. Esti bolnav rau, ar trebui sa-ti cauti mai bine de sanatate decat sa tot imprastii mizeria ta.
      • -5 (7 voturi)    
        Argumente n-ai ? Si eu pot sa spun ca esti prost! (Luni, 12 iulie 2010, 23:37)

        Bolnav esti tu [anonim] i-a raspuns lui ta31

        Mai citeste o carte inainte de a imi da mie diagnostice! "Mizeria" mea e o minima informare pe care tu n-o ai, asa ca mai subtire! Cand o sa stii ceva despre subiect ne mai auzim, pana atunci.......
        • +4 (4 voturi)    
          Se pare ca intr-adevar esti grav bolnav (Marţi, 13 iulie 2010, 11:39)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Bolnav esti tu

          Modul in care te manifesti si faptul ca insisti sa aperi o cauza inexistenta dovedeste fara tagada ca ai probleme grave la mansarda. N-ai argumente si afirmi o multime de minciuni. Atunci cand nu aberezi pur si simplu. Cu siguranta nu esti roman sau chiar daca ai devenit vreunul naturalizat (din pacate) sunt convins ca religia ta e cea musulmana. Confirmi faptul ca majoritatea musulmanilor sunt fanatici si faptul ca nu inteleg si nici nu pot accepta propria lor ignoranta si mediocritate. Renunta la fundamentalism cumetre si deschide-ti mintea! Ramanerea in evul mediu intunecat nu-ti face bine, indiferent carui Dumnezeu te rogi.

          P.S. Si pastreaza-ti un singur pseudonim. Nu te mai osteni sa ti-l tot schimbi ca nu pacalesti pe nimeni.
          • -3 (3 voturi)    
            Modul in care aberezi arata ca esti 0 (Marţi, 13 iulie 2010, 15:13)

            Modul in care aberezi arata ca esti 0 [anonim] i-a raspuns lui Alex

            Ai niste presupuneri de securist obosit domnule! Am rea multe argumente si ti le-am prezentat dar tu nu sti idecat sa jignesti!Cat despre evul mediu, poate nu vezi in ce tara traiesti, cu ce conceptii partinitoare si idei preconcepute! Voi vorbiti de ev mediu, care habar n-aveti de evolutie, de 2000 de ani pe plaiurile mioritice atarnand la fundul oii care va avertizeaza ca va omorati intre voi! Wake up, vezi de rasa ta, si apoi vorbeste de islam, o cultura care a dominat si domina jumatate d lume! Macar ei sunt originali, nu incearca sa fie altceva, spre deosebire de tine, care vrei sa fii un Bush xeroxat!
  • -9 (9 voturi)    
    Vlad Pintea linkurile tare anti-arabe (Luni, 12 iulie 2010, 23:11)

    ella [anonim]

    Vlad Pintea linkurile tare anti-arabe sunt sponsorizate de Michelle Obama, dupa cum clar se vede in coltul din stanga! Penibil nu!:))))))))
  • +4 (6 voturi)    
    in incheiere (Marţi, 13 iulie 2010, 8:18)

    piktor [anonim]

    "eu anonim" e probabil roman islamizat.
    Nu vreau sa comentez pe tema asta, Dumnezeu ne-a dat liberul arbitru, putem alege ce vrem.
    Pe de alta parte, cunosc musulmani si sunt foarte ok, dar nici unul nu-mi poate raspunde la intrebarea: de ce atunci cand un psihopat se arunca in aer si omoara 74 de oameni intr-o piata sau aiurea, alti musulmani nu se dezic de el?
    N-am vazut nicaieri un miting in tarile arabe care sa condamne 9/11 desi a fost revendicat de o organizatie ce vorbeste in numele lui alah (lasand la o parte teoriile conspiratiei). Ba chiar au fost mitinguri de sustinere si de manifestare a bucuriei. Cand altii sufera, noi ne bucuram - asa au zis si astia, nu-i asa?
    O intrebare pentru tine: care e scopul declarat al islamului? Nu cumva sa instituie un califat mondial? Explica-ne ce inseamna asta pentru crestini, de exemplu.
    Cineva a zis de musulmanii din Dobrogea, i-a dat exemplu pozitiv. Si chiar sunt. Dar ma intreb cum ar sta situatia cand numarul lor ar fi semnificativ (un procent bun din majoritate). Poate ar continua sa se poarte frumos, eu asa sper.
    Insa imigrantii musulmani din UK deja fac probleme si nu au facut cand numarul lor era nesemnificativ. Cu cat sunt mai multi, mai concentrati, cu atat renaste in ei mai intensa fobia fata de orice nu e islamic.
    Si acum revenim la cultura. Cultura araba si persana (persii - iranienii de azi - nu sunt arabi!) exista si nu poate fi pusa la indoiala, la fel ca si cultura occidentala si cea chineza, de exemplu. Dar totul s-a oprit cand a inceput islamul.
    Daca ai dovezi care sustin contrariul, te rog sa le prezinti.
    In incheiere, vreau sa intelegi ca desi n-am nimic impotriva musulmanilor (chinezilor, ungurilor, etc), consider ca trebuie sa iau atitudine cand modul meu de viata e amenintat. Cand crestinismul e atacat. Si, din pacate, exista o agresiune globala impotriva crestinismului, care vine de la musulmani si de la crestini deopotriva. Ïi zice "politically correct", "multiculturalism", "ecumenism", etc.
    • -1 (1 vot)    
      Si care e scopul crestinilor? (Marţi, 13 iulie 2010, 15:10)

      Si care e scopul crestinilor? [anonim] i-a raspuns lui piktor

      Si care e scopul crestinilor? nu vezi ca te bati cu propriile arme! toti vor sa-si impuna religia, asa a fost mereu! Asa va prospera Vaticanul, popii del a no icare tin cu dintii de Catedrala Neamului etc! Toti vor ca sa aiba multinationala cea mai mare! Aveti vederi mai inguste decat au femeile care poarta niqab!
      • +1 (1 vot)    
        mantuirea (Marţi, 13 iulie 2010, 18:30)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui Si care e scopul crestinilor?

        Nu iti impune Biserica sa fii crestin ci doar iti arata un drum pe care esti liber sau nu sa-l urmezi. Un drum al lasarii de sine si nu al urii - asta e diferenta de bun simt intre crestinism si islam.
        Rolul Bisericii nu e sa devina multinationala, insa daca un prelat a luat-o razna nu inseamna ca doctrina e gresita, doctrina ii spune ca directia in care merge e gresita (si el nu asculta si tu judeci - care-o fi mai vinovat?).
        Mai sunt insa ceilalti multi sau putini care au facut ori fac ce trebuie, dupa ei trebuie sa te uiti cand zici ceva (si e bine sa arati macar ca esti mai putin oportunist decat cei pe care ii acuzi de oportunism).
        eu anonim probabil a trecut in "ograda"profetului si nu l-a lapidat nimeni; nu la fel ar fi stat lucrurile daca eu anonim ar fi fost musulman si s-ar fi botezat...
        • -2 (2 voturi)    
          Ce prostii debitezi (Marţi, 13 iulie 2010, 20:18)

          Ce prostii debitezi [anonim] i-a raspuns lui piktor

          Daca nici biserica crestina nu si-a impus valoriel in toata lumea n-a facut-o nimeni! Inca din vremea inchizitiei, apoi in America Latina, si terminand in Africa si India, crestinatatea nu a facut decat sa masacreze intru Iisus asa ca lasa-ma cu mesajul tau anti-ura, cand suntem dominati de ura, si popii nu iti ingroapa mortii daca nu platesti! Asa ceva nu exista in islam, dar tu confunzi inca odata islamul cu islamismul, lucruri diferite, ca si patriotismul cu nationalismul! Nu toti musulmanii sunt islamisti amigo, dar nu ma astept sa poti vedea lucrurile astea! Dezaxati sunt peste tot, si in lumea crestina si in lumea araba, dar sunt promovati numai cei din lumea araba! Si e ciduat ca toti va dati de fund in sus de grija unor americani si a unor britanici care au luat-o pe coaja in niste atentate cel putin dubioase despre care stiti numai del a CNN, dar nimanui nu-i pasa de copii din palestina, irak, de mortii de foame din africa, pe care nu-i ajuta nimeni, de populatia indiana casapita din USA, de prapadul din vietnam si coreea s.a.m.d! Astea pentru voi sunt clisee, ce e ultragiant si senzational sunt niste kamikaze care au facut 3 atentate! iti spuneu ce e atentat amigo, atentat e sa arunci bombe intelgiente peste spitale si cartiere de civili, sa infometezi populatii intregi din palestina, africa , sa tii in saracie tari prin sanctiuni internationale, sa vinzi arme ambelor parti combatante intr-un razboi, sa arunci bomba nucleara peste o tara deja capitulata doar ca sa iti arati forta si maiestria! Asta nu e terorism? Ce fac arabi ie legitima aparare! Nu vrei atentate, pleca din lumea lor, ia-ti jegurile de caca-cola, armele, spionii, si manariile si lasa-i pe ei sa isi evalueze propriile valori si legi!
          • +2 (2 voturi)    
            daca vii iar cu sabloane, mai bine pas (Marţi, 13 iulie 2010, 21:10)

            piktor [anonim] i-a raspuns lui Ce prostii debitezi

            Preiei niste lucruri necontestate de nimeni, le trambitezi ca si cum ai descoperit secretul alchimistilor, faci niste enumerari simpliste de evenimente care au acoperit 2000 de ani, uiti o multime de alte evenimente si ajungi la concluzia ca...??? n-am inteles concluzia, dar am gasit tiparul demagogiei.

            Discutam aici de islamul modern si de modul in care o minoritate musulmana devine extrem de agresiva cand ajunge sa conteze procentual intr-un mediu nemusulman. Discutam de modul in care anumiti musulmani ucid in numele lui alah fara ca ceilalti musulmani sa se dezica de ei.
            Discutam de modul in care musulmanii se omoara intre ei pentru ca unii sunt mai musulmani decat altii.
            Daca vrei sa discutam de pacatele unor crestini, vorbim si de ele.
            Dar retine, am vorbi de pacatele unor crestini nu ale crestinismului, caci spre deosebire de islam crestinismul nu propavaduieste cucerirea lumii si convertirea tuturor cu orice pret... ci din contra, prezice ca la sfarsit vor ramane foarte putini...

            Asa, ca o completare, SUA nu arunca bombe in numele lui Hristos ci in numele lor propriu si personal. Verifica-ti si gramatica cand postezi ceva.
            • -1 (1 vot)    
              Aberezi cu gratie din nou (Marţi, 13 iulie 2010, 22:44)

              Aberezi cu gratie din nou [anonim] i-a raspuns lui piktor

              Daca la tine de la ww2 pana acum sunt 2000 de ani nu stiu de ce mai scrii ca te faci de ras de tot! Tocmai ca vorbesc de lucruri moderne care s-au intamplat in ultimele decenii si care au o legatura esentiala cu prezentul! Nu poti acuza o situatie prezenta fara a ii cunoaste radacinile, a separa una de alta inseamna a nega problema in sine! Si lasa-ma cu gramatica, ca nu stau sa fiu Pruteanu aici, daca mai scap o litera sau o virgula nu e mare chestie! Concret vorbind, unde ai vazut tu comunitati musulmane violente ? La CNN, FOX NEWS s.a.m.d! Eu nu ii vad pe musulmanii din Germania fiind violenti, nici pe cei din Franta, Romania, din Spania, Brazilia, si asa mai departe! Mie mi se pare ca va place sa inghititi probleme fabricate, cu intentia de a crea tensiuni, pentru ca aceste tensiuni artificiale sustin "The War on Terror!". Daca pentru tine faptul ca iti amintesc de macelul din ultimii 50 de ani al USA in intreaga lume, si politica lor expansionista, ti se pare demagogie, pai inseamna ca refuzi subiectul si vezi doar dintr-un punct de vedere ! Iti dau date concrete, si eu sunt demagog? Inca odata, te intreb cate tari crestine, sunt acum ocupate de armatele musulmane? Si asta e demagogie? Si de ce s-ar dezice ma rog musulmanii, de propria lor rezistenta? Ceea ce fac ei e raspuns la atacurile sistematice la care sunt supusi in ultimii zeci de ani! Asta nu e terorism, asta e dreptul de a raspunde cu propriile arme! Hai lasati ipocrizia! Daca n-au avioane invizibile si bombe inteligente cum vrei sa se apere de agresiuni? Cu propriile resurse! Sau nu e corect asa? E corect sa darami spitale cu bombe inteligente, dar nu e ok ca un arab isi da viata pt cauza lui, dand un semnal de alarma agresorilor! E razboi taticule, wake up! Fiecare foloseste armele pe care le are la dispozitie! Despre asta e vorba, nu despre altceva! Daca vor sa nu ma ifie atentate, sa se retraga de pe teritoriile arabe si atentatele se vor opri! Musulmanii au masura, occidentalii n-au!
              • +1 (1 vot)    
                noapte buna (Marţi, 13 iulie 2010, 23:13)

                piktor [anonim] i-a raspuns lui Aberezi cu gratie din nou

                ultima mie de ani, scuze: "Inca din vremea inchizitiei, apoi in America Latina, si terminand in Africa si India,..", "de populatia indiana casapita din USA,.."

                o sa le gasesti scuze si daca o executa pe sora-ta... sau poate arunci primul cu piatra, in dulcele stil musulman
                by the way, am fost in tari musulmane (si nu ma refer la plajele turcesti) asa ca vorbesc informat; in schimb tu o tii intr-una cu bombele inteligente si turmele de pastori nevinovati
                mai schimba canalul sau muta-te la ei, daca toti le gasesti scuze pentru orice asasinat, sunt convins ca le-ai face un mare bine cu adaosul tau de inteligenta si puterea ta de patrundere...
                • -1 (1 vot)    
                  Ai ramas fara argumente!!!! (Miercuri, 14 iulie 2010, 0:08)

                  Ai ramas fara argumente!!!! [anonim] i-a raspuns lui piktor

                  Ai ramas fara argumente si jignesti! Vezi ca datul cu pietre e treaba crestina, citeste biblia, ca vad ca le incurci! Daca tu pretinzi ca ai fost in tari musulmane, si te exprimi la modul in care o faci, imi arata clar ca nu ai fost! Si legat de ideea ta cu plecarea, de ce nu pleci tu mai bine in USA, sa ii ti trena lui Bush. eventual sa te inrolezi la ei sa omori niste arabi, si sa ma lasi pe mine in tara mea, si sa ne scutesti de rasismul si de conceptiile tale anti-semite? Nu crezi ca e mai corect asa? Eu zic ca da! AI da dovada de crestinism. pentru ca prin toate mizeriile pe care le-aiscris ai dovedit exact contrariul: ca tu esti cel care arunci cu piatra!!! Sunt vai de ei cei care cred ca musulmanii sunt baietii rai, raul absolut, barbari, iar crestinii sunt niste sfinti, care au raspandit Crucea numai cu vorba buna! Invatati istorie inainte de a jigni religii si culturi, si lasati-o moarta cu ideile preconcepute! RUSINE!!!!
            • -1 (1 vot)    
              Completare (Marţi, 13 iulie 2010, 22:50)

              Completare [anonim] i-a raspuns lui piktor

              USA cumpara si fabrica armament cu bani pe care scrie In God We Trust, si au declarat deschis "Cruciada" impotriva terorii! Se folosesc de ideea de crestinatate in toate actiunile lor militare, mai uita-te pe comunicatele lor de presa si pe discursurile lor oficiale! Iar arabii nu omoara in numele lui Allah, ci in numele libertatii taramurilor lor, taramuri pe care le au de la Allah! Adica mai pe romaneste daca a omori pentru a iti apara viata data de Dumnezeu, inseamna a omori pentru Dumnezeu, atunci da, arabii/musulmanii omoara pentru Allah! E fff simplu! Ce dubios va oripilati cand auziti de un kamikaze, dar in rest nu vad unul sa se intereseze de situatia din Palestina, sau de ce s-a intamplat in Liban in 2006! Nu ca ati avea habar, dar oricum.............
              • 0 (0 voturi)    
                Nu în numele lui Allah, de aia (Vineri, 16 iulie 2010, 2:42)

                ptc [utilizator] i-a raspuns lui Completare

                ... strigă „Allahu akbar” când fac atentatele teroriste.

                Trezește-te, teroriștii musulmani sunt angajați într-un război religios, nu e nici o urmă de îndoială, altfel n-ar mai striga „Allahu akbar”.
    • -3 (3 voturi)    
      Modul tau de viata? (Marţi, 13 iulie 2010, 15:51)

      Modul tau de viata? [anonim] i-a raspuns lui piktor

      Modul tau de viata e amenintat? LOL! ia arata-mi concert cum! Voi vorbiti de fobia anti tot ce nu e musulman, dar ati insiruit aici pe pagina numai laturi la adresa islamului, si voi vorbiti despre fobii?:))))Hai las-o ca miroase tare! Si legat de mitinguri si bucurii, normal ca au tot dreptul sa se bucure cand agresorii lor sufera, sau nu cumva la fel face toata lumea, dar arabii n-au voie! Sau americani inu s-au bucurat cumva dupa hiroshima si naghasaki! pana una alta argumentele voastre cad usor, cu o singura intrebare: Ce tari europene sunt acum ocupate de armatele arabe? Niciuna! Si atunci cum puteti sa vorbiti asa de islam, cand ei sunt cei atacati in propriile lor case si tari! Razboiul e in Iraq in Afghanistan, in Palestina, nu in Europa! Cum sa acuzi un om care e atacat in propria casa ca el raspunde agresiunii? Vai de creierii vostri indopati cu CNN!
      • +3 (3 voturi)    
        ... (Marţi, 13 iulie 2010, 18:52)

        piktor [anonim] i-a raspuns lui Modul tau de viata?

        S-a abuzat de argumentele astea de atatea ori incat au devenit clisee. In schimb, orice argument impotriva islamului e "laturi" - oare de ce?
        Prea putini au injurat pe-aci, cei mai multi s-au aratat oripilati de usurinta cu care musulmanii omoara in numele lui alah.
        Iar tu le gasesti scuze ca se bucura... Nu vad cum un om intreg la cap se poate bucura cand aude ca zeci, sute sau mii de oameni au fost omorati intr-un loc sau altul. Si nu vad cum un om intreg la cap poate gasi justificari la asta.
        In alta ordine de idei, razboiul din Iraq se duce intre un guvern irakian musulman si una sau mai multe organizatii paramilitare musulmane, Americanii tin partea guvernului. La fel se duce si razboiul din Afganistan, din Pakistan.
        Si da, e adevarat ca din motive geopolitice americanii au invadat Iraqul, dar te rog sa mergi si sa-l vizitezi sa vezi ce cred iraqienii despre asta, caci pana la urma e treaba lor. Si apoi mai vorbim. Afganistanul e in aceeasi situatie, populatia civila e tinuta sub teroare de unii de-ai lor de-si zic talibani (studenti in islam), cei care s-a dus sa voteze au fost amenintati cu preaviz ca "nu e bine" si tot asa...
        Ai idee de ce se implica SUA in Pakistan? Pentru ca daca cade guvernul actual si vin talibanii la putere, vor avea la dispozitie arsenal nuclear.
        Da, stiu ce-ai sa zici si de data asta. De ce unii au voie si altii nu? E simplu: n-ar trebui sa aiba voie nimeni, dar nebunii ar trebui feriti de tentatii cu orice pret. Pentru ca daca azi trimit un om plin cu explozibil si omoara alti 50 de oameni in jur, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca ar avea arma nucleara.
        Inainte sa deschizi gura si sa critici imperialismul american (ai putea sa critici modul in care ti se restrang libertatile, de exemplu, ai putea sa lupti pentru asta), e bine sa gandesti un pic.
        By the way, ideea de "imperialism american"vine din propaganda sovietica in timpul razboiului rece.
        O seara faina si linistita!
        • -3 (3 voturi)    
          Slabuta dizertatie (Marţi, 13 iulie 2010, 20:10)

          Slabuta dizertatie [anonim] i-a raspuns lui piktor

          Clisee sunt toate argumentele tale amigo! Cum pot isa spui ca musulmanii sunt nebuni si nu trebuie lasati sa aiba arme nucleare, cand America cea "sanatoasa la cap" le-a folosit deja de 2 ori in Istorie? Adica uni icare au facut un genocid deja sunt mai sanatosi la cap si mai de incredere decat unii despre care se presupune ca ar face? Nu ti se pare ca iei in ras prezumtia de nevinovatie? Scuze dar intre un violator dovedit si unul presupus mai cu ochii sunt pe cel dovedit amigo! Si legat de Iraq, care e problema jandarmului lumii ce fac aia in Iraq? E problema lor ce fac in tara lor, nu te vad pe tine agitandu0te de libertatile care dispar pe zi ce trece in USA si pe poitica de saracire a populatiei din ghetouri pentru a ii obliga si limita ca sa aleaga doar cariera militara! Nu te deranjeaza ca tineri iacestei "marete" natii sunt folositi carne de tun pentru interesele economice ale unor smecheri cu bani! Asta nu e genocid, doar ce fac cativa arabi descreierati care arunca in aer un soldat american care din capul locului n-are ce cauta in Iraq! Si legat de armele nucleare, daca le aveau Irakienii se gaseau demult, dar e deja ridicol argumentul asta! Despre genocidul sanctiunilor comerciale impuse de USA Iraqului vreme de 10 ani in urma caruia au murit o gramada de irakieni, nu vezi! Ti se par clisee crimele astea in masa, dar te deranjeaza niste atentate? Pai si ce vrei draguta sa faca baietii, sa blesteme americanii si atat? in caz ca nu stiai, monstrii se nasc din suferinta, si e firesc ca azi sa avem grupari radicale islamice, pentru ca ei si-au regasit puterea si singura speranta in credinta si spiritul lor razboinic dupa ce ani de-a randul au fost casapiti cand de englezi, cand de francezi, apoi de Israel si de USA! Arabii sunt loviti din toate partile pentru a fi dezbinati si a nu putea sa isi gestioneze singuri resursele proprii,pentru ca daca ar reusi asta, America ar da faliment, jucatorii pe piatra petrolului mondial ar fi tarile arabe si Venezuela
  • +3 (3 voturi)    
    Braha shabab "Eu"... (Marţi, 13 iulie 2010, 10:03)

    A.Corneliu [utilizator]

    ...inseamna ca am reusit sa dezvalui pentru toti cine esti.
    Bineinteles ca stiam amanuntele cadrului in care acest onorabil si-a rostit discursul si ca musulmanii nu au parohii.
    Dar tu ai cazut in plasa si ai protestat vehement impotriva amanuntelor pe care le-am scris, dar nu impotriva incitarilor criminale ale onorabilului. Ba chiar le-ai justificat.
    Mai ai ceva de spus?
    • 0 (2 voturi)    
      hai sa-ti spun eu ce cred (Marţi, 13 iulie 2010, 14:34)

      sebastian [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      si mi se pare ca nu aberez ... daca te uiti la voturile date stirilor o sa vezi o aprope totala pozitie in favoarea "cauzei" tale iar cauza este ca : stirea era despre Uganda deci anumiti "adversari" ideologici de-ai tai nu s-au sesizat ... ei erau votantii potrivnici cauzei tale :)
      din asta rezulta ca exista 2 "tabere" aici care se "bat" in commenturi si noi astia restul care ne dam cu pararea, din pacate aici n-ai cu cine sa te contrezi

      astia "neutri" avem niste idei putine si fixe : sa nu mai moara oameni NEVINOVATI, chiar daca asta insemna sa calci in picioare religii sau chiar dispozitii ale unor premieri dictatori

      numai bine
      • +1 (1 vot)    
        Sebastiane... (Marţi, 13 iulie 2010, 16:30)

        A.Corneliu [utilizator] i-a raspuns lui sebastian

        ...ai fost prea incalcit.
        Cauza mea, adversari ideologici, etc., pe scurt despre ce vrei sa vorbesti?
        N-am fost destul de clar si ferm in exprimarea opiniei? Cred ca mai clar nici nu se putea.
        Iar faptele comise si motivatia lor ideologica n-au fost suficient de clare nici ele?
        Atunci aseaza-te putin jos si fa-ti putina ordine...
    • -3 (3 voturi)    
      Da, ca esti un rasist prost! (Marţi, 13 iulie 2010, 15:08)

      Da [anonim] i-a raspuns lui A.Corneliu

      Ai mancat prea mult la MCDonalds!


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version