Autoritatile din New York vor sa interzica fumatul in parcurile din oras

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 15 septembrie 2009, 13:30 Actualitate | Internaţional

 documente
(15 Sep 2009) PDF, 2MB
Autoritatile din New York iau in considerare interzicerea fumatului in parcurile publice si pe plaje, a anuntat comisarul municipal pentru sanatate, citat de New York Post. Thomas Farley a anuntat ca initiativa este parte a unui plan mai complex, denumit “Take Care New York 2012”, ce urmareste sa imbunatatesca starea de sanatate a locuitorilor din metropola americana.

"Nu credem ca parintii sau copiii care urmaresc meciurile de fotbal trebuie sa respire fumul de tigara al persoanei de alaturi... Nu credem ca micutii nostri trebuie sa priveasca pe altcineva fumand... Nu credem ca e exagerat sa spunem ca oamenii n-ar trebui sa fumeze in parcuri", a declarat oficialul.

Farley a spus ca decizia de a interzice fumatul in localuri si in cladiri, instituita in 2003, a fost un succes, astfel incat oficialii doresc sa extinda planul fie printr-o noua legislatie, fie printr-o simpla schimbare de politica din partea Departamentului Parcurilor.

Comentand pe marginea planului, primarul Michael Bloomberg a declarat ca "ar putea sa nu fie posibil, din punct de vedere logistic, sa impui interzicerea fumatului pe mii de hectare de parcuri, insa exista zone in parcuri unde eliminarea fumatului poate proteja sanatatea".

Planul “Take Care New York 2012” mai include initiative privind reducerea consumului de sare, incurajarea autoritatilor din domeniul sanatatii publice pentru a intensifica actiunile de medicina preventiva si modalitati prin care locuitorii metropolei sa faca mai mult sport.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1037 vizualizari

  • -1 (23 voturi)    
    pe cand si la noi ? (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:41)

    G [anonim]

    pe cand si la noi ?

    in parcuri
    in statiile de autobuz
  • +3 (19 voturi)    
    abuziv.... (Marţi, 15 septembrie 2009, 13:57)

    un oarecare [utilizator]

    ...parerea mea...de nefumator.
    • -1 (19 voturi)    
      Oare? (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:20)

      Vanatoru [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      De ce crezi ca e abuziv? Parcurile sunt in general locuri de joaca ptr copii sau sunt oaze de sanatate ptr cei ce vor sa ia o gura de aer curat...e suficient sa treci pe langa unu care sufla fumul spre tine cand treci pe langa el si au cam disparut avantajele parcului.

      Nu am nimic impotriva fumatorilor cat timp:
      1. Fumeaza la ei acasa (sau in spatiile special amenajate ptr ei)
      2. Nu apeleaza la asigurarile de sanatate daca ajung la un moment dat sa fie tinuti in viata pe banii nostri, ai tuturor (fumatori sau ne)
      • +7 (11 voturi)    
        Locul de joaca (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:06)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui Vanatoru

        e loc de joaca, iar parcul e parc.
      • +11 (11 voturi)    
        @vanatoru (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:21)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui Vanatoru

        Aici chiar esti aberant. De ce sa nu apeleze la asigurarile de sanatate, cand sistemul sanitar e finantat si din accizele (foarte mari) la tigari?
      • +3 (7 voturi)    
        pai.... (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:57)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Vanatoru

        uite cum vad eu lucrurile. Fumatul este un drog care da dependenta. Deci exploateaza slabicuinea cuiva. individul nu trebuie privit ca un inculpat ce trebuie privit cu dispret si privat de asigurare medicala (?!...e cel mai inuman lucru care puteai sa il spui).
        Mai mult slabiciunea in fata acestui viciu este exploatata atat de producatorii de tutun cat si de stat care impoziteaza f mult aceasta slabiciune. Altfel spus toti profita de pe urma slabiciunii unora dintre noi si nu se face nimic pt ei.
        exista spatii de joaca si exista o alee si o banca. nu cred ca un om normal ar trebui sa fumeze in spatiul de hoaca dar mi se pare ok sa stea pe o banca si sa fumeze in liniste o tigara. e alegerea lui.
        asa cum e dreptul tau sa te bcuuri de aer curat e si dreptul lui sa se bucure de o tigara. trebuie doar sa stati pe banci diferite. e simplu :)
        • +3 (3 voturi)    
          Gresit (Marţi, 15 septembrie 2009, 17:53)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Din pretul tigarilor mai mult de jumatate sunt accize si alte taxe.

          De asemenea, chiar daca ii decontezi medicamente mai multe, un fumator are sanse sa moara mai repede, deci statul cheltuie mai putin cu pensia pt aceasta persoana.

          In concluzie: un fumator plateste taxe ca toti ceilalti, plateste o gramada de accize, va consuma ceva mai multe medicamente, dar se va bucura de pensie mult mai putin.

          Tu chiar crezi ca statul pierde de pe urma fumatorilor? Daca era asa, tigarile se interziceau de mult.
          • +2 (2 voturi)    
            mai exact 86% (Marţi, 15 septembrie 2009, 18:05)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui soferul

            .
      • 0 (0 voturi)    
        te-a luat valul? (Marţi, 15 septembrie 2009, 21:11)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Vanatoru

        adica SUA e una dintre cele mai poluate tari din lume si tu esti ingrijorat de fumul de la tigari? Esti ca aia care zic ca incalzirea globala e cauzata de basinile pline de metan ale vacilor din Brazilia.
    • +7 (9 voturi)    
      Subscriu (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:08)

      sile [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

      Nici eu nu fumez si nu-mi place sa mi se sufle fum de tigara in nas. Dar mi se pare ca interzisul fumatului s-a transformat intr-un fel de sport/vanatoare pentru ipohondri din toata lumea.

      Cat pentru astia cu comentarii de ganul "pe cand si la noi", am vaga senzatie ca o sa va omoare praful inhalat mult inainte sa va afecteze fumul de la tigarile celorlalti.
  • -2 (12 voturi)    
    subscriu (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:01)

    andrei [anonim]

    da!
  • +9 (13 voturi)    
    fumatul (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:03)

    mihai [anonim]

    Eu am fost fumator. Mi se pare normal sa fie interzis fumatul in zonele unde sunt locuri de joca pentru copii sau chiar in zonele unde se aduna multi oameni pentru spectacole. Pe de alta parte nu poti sa intrezici accesul in tot parcul, in toate parcurile din oras pentru ca efectele sociale pe termen lung pot fi periculoase. Voi da aici un exemplu cat se poate de personal. Am stat cativa ani in strainatate intr-o tara unde fumatul era interzis mai peste tot iar afara era foarte frig tot timpul. Nu puteam sa stau sa socializez foarte mult pentru ca aveam nevoie sa fumez asa incat m-am izolat treptat de toata lumea stand mai mult in casa, integrarea mea in societatea in care traiam a esuat complet. Am fost la medic si am incercat sa ma las, am luat tot felul de pastile, plasturi, guma tot ce se putea dar nu am reusit. Dupa doi ani m-am transformat intr-o epava nervoasa din cauza singuratatii si a job-ului foarte stresant si am avut nevoie de ajutor specializat de la psiholog pentru depresie. Tot nu m-am lasat de fumat, mai mult ma apucasem si de baut singur acasa ceea ce eu nu am facut niciodata, devenise un mod de a face in ciuda celorlati care nu ma primeau in spatiile lor imaculate de socializare. Intr-un final m-am intors in tara unde fumatul nu era interzis nicaieri si ca o ironie a sortii (sau poate nu) in patru luni m-am lasat de fumat cu ajutorul prietenilor, a colegilor de serviciu si a familiei, care ma scoteau tot timpul in oras si ma incurajau sa nu fumez, acasa familia facea la fel si am reusit. Ideea este ca fumatul e mai mult sau mai putin o boala (o dependenta cum e alcolismul sau drogurile) iar izolarea indirecta de societate, prin lege sau regulamente, a acestor persoane le face mai mult rau decat bine. Fumatul e rau dar solutia nu e neaparat scoaterea fumatorilor inafara societatii, sper doar ca altii sa nu treaca prin ce am trecut eu.
    • +2 (10 voturi)    
      mda (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:03)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      "...iar izolarea indirecta de societate, prin lege sau regulamente, a acestor persoane le face mai mult rau decat bine." Ok, dar neizolarea lor face rău celor care nu fumează. Şi atunci drepturile cui prevalează? Ale celor care-şi fac rău lor şi celor din jur sau a celorlalţi? Nu ştiu cum este altundeva, dar la noi nesimţirea este în floare. Într-o singură zi de 2 ori am părăsit o bancă din parc, pe care citeam, că venise lângă mine un pensionar care-şi aprinse ţigarea. Plus că la noi mucurile se aruncă exclusiv pe jos. În blocuri se fumează şi-n lituri. Ştii ce urât miroase un lift după ce iese unul cu ţigara din el? Stau într-un bloc de 160 de garsoniere şi cunosc un singur om care stă cuminte în faţa blocului să-şi termine ţigarea înainte de a urca în lift. Culmea, e poliţist în civil. Nu spun că trebuie exterminaţi fumătorii, dar şi noi, ceilalţi avem dreptul la un mediu curat.
      • +5 (7 voturi)    
        dreptul la un mediu curat????? (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:56)

        ha [anonim] i-a raspuns lui Sakura

        nu zace si ceva ipocrizie aici?
        romanii nu sunt inca in stare sa gandeasca atat de "in ansamblu" incat sa poata vorbi de un "mediu curat".
        cati romani care locuiesc la oras se deplaseaza la servici cu masina? eu stau in cluj, aerul din centru este adesea irespirabil datorita pozitiei orasului "in galeata". toamna ceata devine smog si toate gazele de la masina raman la nivelul solului, singurul loc unde mai circula putin aer este pe malul somesului. vara, orasul este acoperit de o patura galben violet de smog fotochimic. mai iesiti un pic din case, uitati-va la coloanele interminabile de masini, si intrebati-va daca TOTI oamenii aceia nu aveau alta alternativa decat sa mearga cu masina.
        este o dovada de ipocrizie sa infieram fumatorii in timp ce nici unul dintre noi nu am renunta la comoditate pentru un aer un pic mai curat. da, fumatul este cancerigen - pentru fumatori. dar din punct de vedere al influentei nocive asupra tuturor locuitorilor unui oras este incomparabil mai putin nociv decat poluarea produsa de masini sau de fabricile ce functioneaza inca fara filtre performante pentru gazele eliberate in atmosfera.
        • 0 (0 voturi)    
          corect era (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:30)

          ha [anonim] i-a raspuns lui ha

          "serviciu", imi cer scuze
      • +8 (8 voturi)    
        f adevarat ce spui.... (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:01)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

        DAR... faptul ca unul a venit langa tine si a inceput sa fumeze fara sa te intrebe daca te deranjeaza tine de bunul simt al acelei persoane. La fel si problema cu fumatul in lift. E doar o problema ce tine de lipsa de educatie a romanilor a noastra...a tuturor.
  • +5 (11 voturi)    
    Masura periculoasa. (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:22)

    AlinN [anonim]

    Omul vede viata prea complicata, si ca masura de autoaparare se indoapa cu alcool si tigari. In felul asta timpul trece repede si nici nu simte prea multe.
    Daca ii luam omului tigarile, alcool-ul, eventual ii dam si doar 3 ore de TV pe zi prin lege, il obligam sa faca niste sport, ii dam sa manance sanatos si impozitam ca produse de lux hamburgerii, omul va avea timp la dispozitie. Timp in care va fi lucid si sanatos. Asta il va face sa gandeasca.
    • +2 (6 voturi)    
      si in cele 3 ore (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:29)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      de emisie tv sa vada numai cuvintari ale liderilor de la grinpis, etc, plus corurile ecologice aferente.
      Iar mincarea sanatoasa sa fie obligat sa o cumpere de la cantinele sanatoase ale statului, la sufertas. Se va interzice orice alta forma de alimentatie. Cine va fi prins fumind sau/si bind va fi internat imediat in centre speciale de reeducare.
      In Bucuresti sa se refaca circurile foamei ale lui nea ceasca, care saracu', exact asta vroia sa faca.
      Sa facem toti kk si pipi in gropi anume amenajate ca sa producem biogaz si sa salvam planeta. Iar cind murim, ca asta e, din grasimea corpurilor noastre sa se faca sapun, din par peruci si tot asa. Ca sa salvam planeta. Iar oamenii sa aiba acasa instalatii de supravegere audio-video prin care statul sa se asigure ca nu se abat de la progranul de viata bine si cu competenta stabilit de catre experti. Totul pentru binele nostru, al tuturor (sau tutulor?).
      Iar atunci vom fi lucizi, sanatosi, si vom gindi cum trebuie.
      Arbeit macht frei !
    • +1 (3 voturi)    
      Excelent. (Marţi, 15 septembrie 2009, 18:12)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Hai sa interzicem si curentul si sa bagam si un program de alimentatie rationala, si ne intoarcem in 1989.
      Daca am chef fumez si toluen. Asta inseamna libertatea, chiar daca ma omor cu zile, si daca nu iti convine tie. Nu sa imi impui mie ce sa fac.
  • -1 (7 voturi)    
    fumatul in afara legii (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:31)

    Anti-atv-istu' [anonim]

    Sunt in general pt. masuri (foarte) dure.Problema e ca acolo se va aplica,iar aici , in cazul in care s-ar promulga o asemenea masura, nu s-ar aplica.Aici e tara lui ceafa lata si a lui garcea asociat cu acesta.
    • 0 (0 voturi)    
      masuri dure? (Marţi, 15 septembrie 2009, 21:16)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Anti-atv-istu'

      du-te in Coreea de Nord ca militian. Omori pe cine vrei.
  • -3 (9 voturi)    
    O idee foarte buna ! (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:38)

    Alex_Zane [anonim]

    De fapt ar trebui interzise in orice loc public , sa fie posibil sa fumezi doar la tine acasa . Sunt fumator insa chiar cred ca asta ar fii o solutie buna . Chiar daca te lasi de fumat , dupa 10 ani corpul tau va fii ca al unui nefumator .
  • +3 (3 voturi)    
    despre functia inalt civilizatoare a fotbalului (Marţi, 15 septembrie 2009, 14:41)

    goooooooooooooooooool [anonim]

    ha ha ha
    "Nu credem ca parintii sau copiii care urmaresc meciurile de fotbal trebuie sa respire fumul de tigara al persoanei de alaturi..."
    iar eu nu consider ca plimbarea mea prin oras - inainte cu tigara, acu fara, pt ca m-am lasat - sa fie tulburata de barbari care urla tot felul de slogane fotbalistice imbecile. as putea acuza poluarea fonica, vizuala, intelectuala, culturala... deh, nu conteaza, atata timp cat americanii se deplaseaza oriunde cu masinile proprii poluand la greu, cred ca au dreptul la masuri compensatorii de genul interzicerii fumatului in parcuri.
    • +1 (3 voturi)    
      Poluare (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:40)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui goooooooooooooooooool

      Din pacate in marile orase americane poluarea este mult mai mica decat in Bucuresti. Unul din motive e lipsa motoarelor Diesel.
      In alta ordine de idei nu e deloc cool sa fumezi si sa duhnesti a fum de tigara, iar daca asta ii afecteaza pe altii ar trebui sa ai bunul simt sa intrebi inainte de a imputi aerul.
      Eu trebuie sa inchid geamul cand idiotul de dedesubt fumeaza cu geamul deschis.
      • +4 (4 voturi)    
        bara (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:30)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        daca nu stii,masinile diesel moderne au filtru de particule si emisii de noxe mai scazute decat cele pe benzina.in ceea ce priveste fumatul,oricum am face e un viciu importat de Columb de la americani care ne face doar rau tuturor.personal as fi de acord cu masuri drastice impotriva fumatului,incepand cu scumpirea tigarilor-care nici acum nu sunt ieftine.
        • 0 (0 voturi)    
          stop (Marţi, 15 septembrie 2009, 17:40)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui alpha

          Daca ai stii cate masini Diesel au filtru de particule nu ai mai fii atat de sigur pe afirmatiile tale. De exemplu la Ford Fiesta sau Focus nu ai filtru de particule (e o dotare scumpa) si se vand cu miile in tara. Masinile pe benzina polueaza mai putin, dar emit mai mult CO2 deoarece consuma mai mult.
          No offence.
  • -3 (7 voturi)    
    Fumat in locuri publice (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:01)

    dora [anonim]

    SUPER!
    o doresc din tot sufletul si pentru Romania;
  • +4 (4 voturi)    
    fumat (Marţi, 15 septembrie 2009, 15:27)

    Doru [anonim]

    Eu zic ca in Romania mai degraba s-ar interzice spargerea semintelor in locuri publice dacat fumatu.
    • -1 (5 voturi)    
      seminte (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:32)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Doru

      semintele sunt ecologice,nu polueaza-culmea nici macar cojile,atat de inestetice dupa ce un cocalar le-a scuipat peste tot,in timp ce fumatul e nociv din toate punctele de vedere.
  • -3 (5 voturi)    
    e o tara (prea) libera (Marţi, 15 septembrie 2009, 16:30)

    adi [anonim]

    in romania exista o lege care sa interzica cu desavarsire fumatul in locurile special amenajate pt copii?
    daca da, stiu o multime de fumatori care ar trebui arsi la buget
    daca nu, stiu o multime de fumatori pe care ii doare in dos de cei 6 7 ani de acasa si se plimba cu tigara printre copii, nu ii intereseaza ca pe un copil, fumul il afecteaza ceva mai tare chiar decat pe un adult nefumator.Acestia dau dovada de o mare nesimtire si de lipsa de respect fata de cei din jurul lor.Dar probabil asa au fost si ei crescuti de parintii lor, in fum de tigara si aburi de alcool.

    vrei sa fumezi? baga nene 3 pachete de tigari pe zi, dar lasa-ne sa ne bucuram si noi de un aer ceva mai curat (macar in parcuri, prin padure sau la iarba verde)
  • 0 (4 voturi)    
    Vaaaai (Marţi, 15 septembrie 2009, 18:10)

    ac [utilizator]

    Ce arunc eu intr-o viata in atmosfera, arunca un autobuz cind ambreiaza intr-o ora!! Da tata, sa nu fumam linga parc, de acord, dar intii sa nu fiu poluat cu tarani care trec cu masina cu 120 de decibeli, sa nu mai aud o alarma la 10 minute (aceleasi, evident), sa nu mai inhalez praf, ciment, CaHCO3 si altele asemenea.

    Pe de alta parte, vad ca nimeni nu interzice luatul in vena in parc, rahatii de ciine, cetatenii cu masini, gratarele care emit si alea grasimi arse. As putea sa scriu vreo 50 de chestii care ii afecteaza intr-adevar pe toti si nu au cum sa se fereasca.
    Dar toti se iau de fumatori, nu-i asa. Bagati un chips la analiza, sau un suc la microscop. Banuiesc ca nu e cu nimic mai bine ca tigara.

    O, da, uitasem. Alcoolul o fi mai bun. N-am auzit de cetateni care omoara oameni cu masina etc. de la fumat. De la rachiu am auzit. MULTI.

    Si acum ma duc sa aprind o tigara, ca deja m-am enervat.
  • +1 (3 voturi)    
    fumat (Marţi, 15 septembrie 2009, 19:38)

    doru [anonim]

    E o campanie absurda antifumat.
    Daca principiile ce o justifica ar fi realiste atunci si consumul de alcool trebuie interzis,mai nociv ,iar social vorbind o nenorocire(familii distruse,acte antisociale,etc),si consumul excesiv de alimente sa fie sanctionat,(costuri sociale imense cu asist medicala a supraponderalilor,risipa,etc)si fotbalul care nu mai e demult sport ci un fenomen social cu implicatii naspa ,sporturile de iarna pt ca sunt periculoase,sofatul ,mersul pe jos si lista poate continua.
    Interesant ca concomitent cu campaniile antifumat au loc si altele , liberalizarea consumului de droguri"usoare,homosexualitatea ca fiind ceva normal(si e clar ca nu e),chestii bine dirijate si prezentate in MEDIA,global vorbind.
    • +1 (3 voturi)    
      corect (Marţi, 15 septembrie 2009, 20:34)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui doru

      pe mine, de pilda, ma deranjeaza infinit mai mult fumul masinilor, fumul gunoaielor aprinse de "gospodari" in gradini, de constructori in santiere, liniorii si drifterii nocturni (ca alfel nici nu exista), motociclistii, manelistii bubuitori, chefurile nocturne, etc etc etc fumatul e pe la coada listei mele de deranjuri.
  • 0 (2 voturi)    
    Cata ipocrizie cu vrajeala fumatului. (Marţi, 15 septembrie 2009, 20:43)

    Mihai [anonim]

    Totul este vrajeala si brainwash.1Daca este asa nociv fumatul de ce nu se interzice productia si comercializarea?2Pericolul mare sunt drogurile nu fumatul,se distrage atentia cu campanii antifumat dar in paralel se baga ideea legalzarii drogurilor,stiti locuri unde fumatul este interzis dar fumatul ierbii este legal.3Daca si nefmatori se imbolnavesc de aceleasi boli ca un fumator,unde este marea nocivitate.4Paranoia ca polueaza aerul din parc cand coloane de masini fumega pe esapament este o minciuna.5Nefumatorii sunt ipocriti crezand ca daca ei nu fumeaza nici restul nu au dreptul.Poate ca ei au alte vicii mai rele decat fumatul,sau poate sunt sfinti si nu au vicii,si atunci unde este democratie,altii sa impuna reguli pentru o categorie.6In ritumul asta se va legaliza totul in viata individului,poate fumatul este inceputul.
    Concluzia este ca fumatul nu ese bun dar efectul de campanie in care se vrea interzicerea face sa reziste impunerii de altii.Un fumator se lasa ca atatia altii cand vrea el.
  • 0 (2 voturi)    
    Bravo (Vineri, 18 septembrie 2009, 11:46)

    Raluca M [anonim]

    Iata ce inseamna o tara dezvoltata care protejeaza sanatatea cetatenilor ei. Locurile publice includ si parcuri stadioane, terese. Sincer de cate ori ati stat la o terasa si fumator sau nefumator fiind ati fumat pasiv de la ceilalti din jur. Iar copiii trebuie protejati pentru ca ei nu pot. Depind de adulti sa le apere plamanii in dezvoltare de tutun. Eu militez impotriva fumatului in locurile publice iar acestea includ si parcurile, terasele (in NY nu se fumeaza la terase), etc.
    Ptr mai multe detalii vizitati-mi blogul www.aerfaratutun.com
    • 0 (0 voturi)    
      N-am inteles (Luni, 21 septembrie 2009, 9:22)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Raluca M

      Ce cauta copiii la terasa? Prin definitie, e un loc unde se bé rachiu, se trage din tigaret, se maninca rahat si se injura si blasfemiaza. Deci daca nu se mai fumeaza, e ok, nu? Sau pleaca toti clientii si ramin copiii si se transforma in palatul copiilor?
      Dupa teoria ta, putem sa mergem cu copiii si la bordel. Numa' sa nu se fumeze.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi