Conservatorii danezi cer interzicerea purtarii valului burqa in public

de A.N. HotNews.ro
Joi, 20 august 2009, 14:01 Actualitate | Internaţional

Burqa, un obiect controversat
Foto: Agerpres
Un purtator de cuvant al Partidului Conservator din Danemarca a anuntat ca formatiunea sa solicita interzicerea purtarii traditionalului văl musulman burqa in public, potrivit Der Spiegel. El a spus ca piesa de vestimentatie a fost introdusa de catre talibani si "nu este deloc islamica".

"Nu vrem sa vedem burqas in Danemarca. Pur si simplu nu putem accepta ca unii dintre cetatenii nostri sa umble pe strada cu fetele acoperite", a declarat Naser Khader, membru al parlamentului de la Copenhaga. Khader, care este de origine siriano-palestiniana, a spus ca Partidul Conservator vrea sa introduca o legislatie care prevede interzicerea purtarii vălului burqa sau a codului niqab, care prevede ca femeile sa-si acopere complet fetele in public.

Oficialul a adaugat ca burqa nu este specifica Danemarcei, "subjuga" femeile si ar trebui interzisa complet. Partidul Conservator crede ca ceea ce fac oamenii in casele lor este o problema personala a fiecaruia, insa din momentul in care ajung pe domeniul public, ar trebui sa aiba fetele descoperite.

Partidul Poporului si cel Social Democrat au salutat propunerea, in timp ce liberalii au respins ideea unei legi care sa reglementeze vestimentatia, atata timp cat nu nu refera la functionari publici, declarand ca "am mers prea departe daca aprobam o lege care spune ce haine sa poarte sau nu oamenii".

Khader a spus inca ca interzicerea purtarii vălului este singura solutie, adaugand ca "burqa nu este deloc islamica. Burqa moderna a fost introdusa de talibani cand au venit la putere. Astfel incat, asociez burqa cu talibanii".

Interzicerea purtarii vălului este parte a unei initiative a grupului parlamentar conservator, depusa in Parlament zilele trecute. Conservatorii au spus ca e la latitudinea legislatorilor sa decida care vor fi pedespsele in cazul nerespectarii legii.

Der Spiegel precizeaza ca Danemarca nu este singura tara europeana in care politicienii au propus interzicerea purtarii vălului burqa. Olanda ia in considerare acest lucru, iar parlamentarii francezi dezbat in prezent modalitatile prin care ar putea sa interzica purtarea in public a vălului.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
2832 vizualizari
  • +27 (33 voturi)    
    Foarte bine! (Joi, 20 august 2009, 14:12)

    Nils [anonim]

    Subscriu! Europa este Europa. Daca vor sa poarte prostia aia, sa o faca ACASA.
    • +11 (15 voturi)    
      Sunt de acord cu tine (Joi, 20 august 2009, 14:48)

      Adonis78 [utilizator] i-a raspuns lui Nils

      Asta e o prostie, asa cum sunt multe alte traditii ale musulmanilor. Omaneii astia nu fac decat ingradeasca niste drepturi ale femeilor, doar dinc auza ca sunt ei prea tembeli sa-si tina langa ei o femeie care in mod normal ar pleca din cauza privatiunilor, abuzurilor (sexuale si fizice) si a altor manifestari ce le au barbatii musulmani, ca deh asa e traditia...

      mesajul meu pt musulmanii extremisti si laici: sunteti niste looozeri....
    • -11 (19 voturi)    
      si unde sunt valorile europene? (Joi, 20 august 2009, 15:07)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui Nils

      Si prin ce ne mai deosebim, noi europenii, de fundamentalism si intoleranta daca se intrezice un anumit port? Este absurd si contrar civilizatiei sa iei o asa masura. Partide de centru dreapta europene se gandesc la masuri demne de talibani, maoisti, comunisti albanezi si coreeni stalinisti?
      • +10 (12 voturi)    
        nu vezi padurea de copaci (Joi, 20 august 2009, 15:34)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui minos

        libertatea se termina acolo unde ingradeste libertatea celorlalti. nu poti accepta comportamente care promoveaza un set de valori contrare democratiei reale. orice civilizatie are nevoie de norme si reguli, libertate si democratie nu inseamna ca facem fiecare ce vrem, altfel am umbla cu pielea goala sau cu centura de pistoale la brau.
        • -2 (6 voturi)    
          liberté (Joi, 20 august 2009, 17:05)

          ioanBu [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Imi place gandirea ta francofila. Si eu gandesc tot ca tine. Insa intrebarea mea e : Cu ce iti ingradeste tie libertatea faptul ca eu port un cort, ca umblu cu fusta mini, cu pantaloni foarte largi, cu plete, cu burka sau mai stiu eu cum? Tin sa precizez ca sunt un ateu convins dar si un liberal moderat in tot ce tine de principiile mele morale.
          • +1 (3 voturi)    
            Oare (Joi, 20 august 2009, 17:28)

            un roman [utilizator] i-a raspuns lui ioanBu

            Femeile acestea poarta voalul ca asa vor ele sau pentru ca sotii lor le ingradesc libertatea in baza unor legi debile bazate pe discriminare sexuala?

            Ia zi, e mai buna o lege care clar ingradeste libertatea unei persoane sau una care o pune pe picior de egalitate cu toate celelalte persoane?
          • +2 (2 voturi)    
            nu este vorba de ceea ce imbraci (Joi, 20 august 2009, 20:55)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ioanBu

            dupa cum am mai zis, cei ca tine nu vad padurea de copaci. nu este vorba aici de faptul ca te imbraci in burka sau fuste mini, kilturi etc ci este vorba de faptul ca acea burka este exponentul unui ALT sistem de valori, unui ALT sistem moral, unei ALTE civilizatii. femeile care poarta burka o fac pentru ca sunt obligate de familiile/cultura lor. mesajul dat de aceasta propunere legislativa nu este de fapt "va imbracati cum vrem noi" cat "daca locuiti in tara noastra trebuie sa va purtati cum vrem noi, adoptati valorile noastre de baza etc". nu poti sa te prevalezi de libertate cand lupti pt restrangerea ei, nu poti spune "vreau sa fiu liber in a restrange libertatea".
      • +6 (6 voturi)    
        Valorile europene... (Joi, 20 august 2009, 16:45)

        Corneliu [anonim] i-a raspuns lui minos

        ...sunt la locul lor.
        Si ca aceste valori sa nu se sinucida, trebuie sa nu se lase inundate de "valorile" altora.
        Toleranta culturala nu tnseamna sinucidere culturala.
      • +2 (4 voturi)    
        Minos confunzi anumite lucruri (Joi, 20 august 2009, 17:23)

        Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui minos

        Minos confunzi anumite lucruri si anume democrația europeana nu trebuie confundata cu acceptarea unei alte religii (in speta islam) și impunerea treptata în întreaga societate europeana a modului de viata și religios musulman.

        Te simți neîndreptățit? Lumea islamica d-abia te așteaptă.
        Ieri, o femeie din Malaezia a fost condamnata la 6 bice pe spinare pentru faptul ca a băut o bere în public și 2 de ani de închisoare cu suspendare.
    • +11 (13 voturi)    
      legal (Joi, 20 august 2009, 15:45)

      legal [anonim] i-a raspuns lui Nils

      interzicerea acoperirii fetei are si alte justificari, mai legale si care ne ajuta sa ne protejam, printre altele: daca de maine toata lumea ar purta masca pe fata, cum am mai identifica hotii, spargatorii sau criminalii? va trebui, in schimb, sa ne brodam numele de familie pe palarie? eu cred ca este de bun simt sa se ceara ca, cel putin in spatiile publice, utilizarea unor astfel de mijloace de camuflare sa fie interzisa.
    • 0 (0 voturi)    
      batice pe cap (Vineri, 21 august 2009, 0:01)

      aditza [anonim] i-a raspuns lui Nils

      prin Turcia si prin Egipt erau femei care aveau doar batic pe cap dar doar pem cap fara fata nu mi s-a parut nimic in neregula , vestimentatia aia seamana cu a calugaritelor
  • +22 (24 voturi)    
    corect (Joi, 20 august 2009, 14:13)

    kalu [anonim]

    ce tot atatea libertati? Sa se comporte ca si cetatenii tarii gazda daca vor sa ramana acolo. In afara de asta, sub acest val se pot ascunde criminali care nu pot fi prinsi niciodata.
    Sa nu mai spun ce scarba imensa m-ar cuprinde sa vad o "femeie" in cearceaful ala negru balacindu-se langa mine la piscina. Atatea figuri de inapoiati...
    • -8 (10 voturi)    
      imbecil cu acte (Joi, 20 august 2009, 17:09)

      ioanBu [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      eu zic ca tu est inapoiatul. Daca maine o sa zica sa porti uniforma sunt sigur ca tu o sa fii primul sa o poarte si sa sustina ca e bine pentru binele patrie mama. Uite cu idioti ca tine si-a facut treaba un tip ca Stalin. O oaie printre alte 20 de milioane.
      • +2 (2 voturi)    
        pe scurt (Joi, 20 august 2009, 20:58)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ioanBu

        /// ceea ce vor musulmanii este echivalent cu un partid, care, folosinduse de legislatia care prevede alegeri libere, odata ajuns sus, schimba legislatia si elimina toate acele libertati de care s-a bucurat cand era in minoritate.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu stiu daca o astfel de decizie (Joi, 20 august 2009, 14:20)

    ALex [anonim]

    Se poate lua, in sensul ca, evident, in afara de functionarii publici, fiecare este liber sa se imbrace asa cum pofteste.

    Dar se pot lua alte decizii compensatorii cum ar fi: necatalogarea drept discriminare a faptului ca un patron o va obliga pe o angajata sa nu poarte valul islamic in timpul orelor de program; renuntarea la "separatismul" relicgios la piscine, etc.

    Desi nu sunt deloc de acord cu faptul ca in Romania ortodoxismul este considerat "religie nationala", cred ca de fapt nu avem alta solutie si cat mai grabnic statele europene trebuie sa adopte asa ceva, chiar prin renuntarea la "corectitudinea politica".

    Pe scurt, imigrantii (si ma refer la fundamentalistii islamici) sa aiba de ales in Europa in a respecta valorile europene (asa subrede cum sunt ele) sau sa se care de aici.
    • +10 (10 voturi)    
      Sa se imbrace, sigur. (Joi, 20 august 2009, 14:51)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui ALex

      Dar "we reserve the right". Poarta burqa, dar nu ai voie la mine in crisma asa. Cum nu poti intra nici in curu gol la mall, sau in chiloti in primarie.
      Altfel imi iau si eu vesta cu cuie si cap de mort si ma duc intr-o maternitate. Nu?
  • -11 (15 voturi)    
    Doar atat? (Joi, 20 august 2009, 14:26)

    AlinN [anonim]

    Evident ca orice lege care reglementeaza cum sa te imbraci este mai mult decat aberanta. Dar danezii nu sunt cunoscuti in lume prin dragostea pentru musulmani, si invers. Asa ca s-ar putea aproba, din ratiuni europene, inalte, nobile, dar daca renuntam la ipocrizie, din antipatie fata de musulmani. Antipatia asta a fost cultivata cu grija si daca nu ma insel caricatura aia tot de prin zona venea. Eu ma intreb : de ce? Este evident ca danezii intarata lumea musulmana constant. La ce ar trebui sa se ajunga? Asa cum se auzea pana acum de ici de colo ca vine criza, acum ca se duce criza, se mai aude ca vine razboiu'. Sa fie asta?
    • +8 (10 voturi)    
      Solutia??? (Joi, 20 august 2009, 16:42)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      Sa stea musulmanii la ei acasa, in tarile lor, si toata lumea va fi multumita..... Sa poarte ce vor la ei acasa.... Pentru ca, si tu daca mergi la arabi, si inca la aia care se pretind mai "luminati", adica in Dubai... nu prea poti merge in pantaloni scurti... Si este absolut normal... trebuie respectate regulile tarii gazda.... si atat. Gata cu toate chestiile "anti musulmani"... nu-i asa... esti la mine acasa si trebuie sa faci ce spun eu.... nu vrei??? Mergi la tine acasa... Si gata....
      • +1 (1 vot)    
        Da. (Joi, 20 august 2009, 21:13)

        AlinN [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        Da, asta este solutia, sa nu mai fim ipocriti, cine vrea burquini sa stea la el acasa, tiganii nu sunt rromi, si sunt tigani, foarte multi dintre ei sunt infractori. Iata 2 afirmatii care ar fi coerente logic. Societatea nu mai este ipocrita. Totusi, voiam sa reliefez ca fata de alte probleme se mentine tacerea. Spre exemplu despre problema tiganeasca. De ce s-a dat dezlegare la a fi incorect politic fata de arabi dar nu si fata de tigani? Ca fie vorba intre noi, daca ma imbrac in eschimos voi avea voie in Copenhaga, dar nu si imbracat in arab. Deci nu e foarte kosher ca sa mai ating o problema tratata foarte corect politic, daca intelegi ce vreau sa spun.
        • -1 (1 vot)    
          ai punctat (Vineri, 21 august 2009, 0:12)

          adi [anonim] i-a raspuns lui AlinN

          ai punctat bine , avem voie sa fim incorecti politic doar fata de arabi care au fost executati mediatic incepand cu atentatele de la WTC in jurul carora inca existand semne de intrebare ...
  • +1 (5 voturi)    
    Deci sunt si altii (Joi, 20 august 2009, 14:29)

    Leo MC [utilizator]

    mai ciudati ca romanii.
  • +3 (9 voturi)    
    evident (Joi, 20 august 2009, 14:33)

    vlad [anonim]

    Mi se pare evident sa NU se interzica o anumita piesa vestimentara.

    Dar aceasta 'piesa vestimentara' este obligatorie si pentru femeile venite in vizita in tarile respective. Cu alte cuvinte este mai mult de atat: este o tampenie.

    Iar tampeniile DE ACORD trebuie interzise.
  • -5 (11 voturi)    
    democratie (Joi, 20 august 2009, 14:34)

    daniel [anonim]

    Curios ca ideea vine dintr-o zona in care te poti pare-se dezbraca oricat, nu si imbraca in aceeasi masura.
  • +4 (4 voturi)    
    Am (Joi, 20 august 2009, 14:53)

    sabo [utilizator]

    un interes fata de opinia purtatoarelor de burqa...
    Cred ca pentru ele nu este o alegere ci o impunere de catre societatea teologica eminamente masculina, sau dominata de masculinitate.
    Daca are cineva date in sensul acesta as fi curios sa le studiez.
    • +2 (4 voturi)    
      Corect (Joi, 20 august 2009, 17:34)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui sabo

      problema este ca nu prea le intreaba nimeni asa ca nu prea sunt date.

      Si chiar daca le intreaba cineva o poate face doar de fata cu sotul, tatal etc., si sa nu crezi ca nu o omoara aia in bataie daca zice ca nu-i place burqa.
      • 0 (2 voturi)    
        am vorbit eu cu una (Vineri, 21 august 2009, 0:16)

        escu [anonim] i-a raspuns lui un roman

        e plin pe hi5 de femei musulmance care au batic burqa sau etc. si zic ca este alegerea lor nu vor ca alti barbati in afara de sot sa le priveasca sau sa le fluiere pe strada
  • 0 (6 voturi)    
    Tare mie frica ca va fi mai rau (Joi, 20 august 2009, 14:56)

    Marius [anonim]

    Ca in familie se va decide ca femeia respectiva sa nu mai iasa pe strada ca sa ne vie vazuta, ceea ce va ingradi si mai mult libertatea lor.
    • +1 (5 voturi)    
      raspuns (Joi, 20 august 2009, 17:02)

      azazel [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Si pe cine intereseaza ca nu le vor mai lasa sa iasa din casa? Ce atata durere pentru niste carpe? De ce le plangi de mila?
      Europencele s-au luptat niste secole cu mojicia si tirania barbatilor pana la ce vedem in ziua de azi. Ele lupta pentru ceva,crezi ca sufera prea mult?Le place sa fie supuse,batute,sa simta ferocitatea masculina....nu stiu daca ti-ai dat seama ca astia din Asia (toti) au in sange sadismul!
      Iti spun eu cand femeia va invinge la nivel absolut,pana la gradul de zeita si voi veti fi niste carpe:cand femeia (la nivel planetar) va avea constiinta puterii ei de viata si de moarte( ele toate la un loc pot suprima viata pe pamant prin non-reproducere si cred ca nu va dati seama de aceasta forta a femeii),voi barbatii veti fi niste catelusi care vor munci ca scalvii pentru bunastarea noastra. Suna a SF, dar e infricosator de real! Voi nu va dati seama ca femeia a schimbat istoria! Numai ca mai sunt destule proaste adormite si innoroiate ca sa se ajunga aici.
      • -1 (3 voturi)    
        Orice moneda are un revers (Joi, 20 august 2009, 17:37)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui azazel

        Cum se vor reproduce femeile fara barbati?
        Sau voua, femeilor, nu va este frica ca o sa dispara umanitatea daca nu va reproduceti?!

        Ai inceput bine comentariul de mai sus, si am fost de acord cu tine. Insa in pur stil feminin ai luat-o pe aratura incercand sa demonstrezi o utopie.
  • -8 (10 voturi)    
    mda (Joi, 20 august 2009, 14:59)

    gechi [anonim]

    ce tampiti sunt danezii astia. Pai daca le interzic cearsafurile alea de si le tin pe fata, o sa se adapteze "talibanii" si muierile o sa poarte masti de ski. Ce o sa faca pe urma, o sa le interzica si pe alea? In Danemarca?
    Da daaaaa, Danemarca de ziua taaaa.
    • -3 (7 voturi)    
      pardon (Joi, 20 august 2009, 15:20)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui gechi

      Daca un timpit, sau un grup din Danemarca spun o prostie asta nu inseamna ca "danezii sunt timpiti". Nu s-a dat o lege, si nici nu v-a fi aprobata o asemenea lege, deci nu cred ca trebuie sa generalizam ca un grup de oameni au o asemenea idee.
      • 0 (0 voturi)    
        "danezii astia" (Vineri, 21 august 2009, 14:03)

        gechi [anonim] i-a raspuns lui Alecu

        n-am zis toti danezii, am zis "danezii astia", adica astia de se gandesc la asemenea masuri.
    • +11 (13 voturi)    
      ..... (Joi, 20 august 2009, 15:21)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui gechi

      daca o femeie straina intra in tari musulmane trebuie de multe ori sa se adapteze regurilor locale. ok . cand esti la roma...faci ca romanii.
      de ce nu si invers. de ce ei sa fie tolerati in conditiile in care ei sunt intoleranti.
      De ce consideri ca Danemarca trebuie sa se adapteze principiilor musulmane?
      Daca Iran ca femeie trebuie sa porti cearceaf uite ca in UE nu ai voie.
      Civilizat este cand te duci in vizita sa te adaptezi la obiceiurile gazdei.
      • 0 (0 voturi)    
        principii... (Vineri, 21 august 2009, 14:07)

        gechi [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        prietene oarecare, tu cam confunzi lucrurile aici. In unele din tarile musulmane e lege ca femeia trebuie sa-si acopere capul in public, la fel cum in unele tari europene ea trebuie sa-si acopere sanii la plaja. Nu zice nimeni cu ce. Dar danezii astia vor sa interzica portul unui anumit obiect vestimentar, care poate fi foarte usor inlocuit cu un altul. Asadar pe ei nu-i intereseaza ca femeile alea sunt cu capul acoperit, doar ca sunt cu capul acoperit de burqa sau cum dracu ii spune la baticul ala. Daca ar avea masti de ski n-ar avea nici o treaba cu ele. Ti se pare normal?
  • +10 (10 voturi)    
    arabii (Joi, 20 august 2009, 15:42)

    gabi [anonim]

    in orice tara araba o femeie indiferent de nationalitate e obligata sa respecte anumite constrangeri vestimentare( fara fuste mai scurte fara decolteuri etc) cred ca e normal ca si noi sa putem cere acelasi lucru
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Joi, 20 august 2009, 15:49)

    Gigi Maybachistu' Neortodox [anonim]

    Exista o metoda mai suparatoare pentru musulmani - femeile daneze sa adopte burqa, dupa care s-o decupeze in cel putin 2 sau 3 locuri strategice binecunoscute si s-o poarte fara lenjerie intima. Doar fetele sa fie acoperite... :)))
    • -3 (5 voturi)    
      Nea Gigi, (Joi, 20 august 2009, 16:44)

      Falciparium [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Neortodox

      Stii cumva ce este ..... burqa??? Ca din comentariul matale reiese ca nici nu ai vazut vreodata....
      • +1 (1 vot)    
        ... (Joi, 20 august 2009, 18:05)

        Gigi Maybachistu' Neortodox [anonim] i-a raspuns lui Falciparium

        Nu mai consum energie pentru a-ti da un raspuns... probabil intelegi numai arabeste, persana sau Pashtu :)
    • -1 (1 vot)    
      pervers (Vineri, 21 august 2009, 0:22)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Neortodox

      probabil ca ti-ai trimite mama in Danemarca sa poarte burqa decupata ..
  • +10 (12 voturi)    
    Identici si totusi extrem de diferiti (Joi, 20 august 2009, 16:36)

    Azazel [anonim]

    Cine intra in casa cuiva se supunde din respect si omenie regulilor acestuia de conduita.Nu te duci in casa altuia sa faci ce vrei...te duci la tine acasa si te si omori,nu ne deranjeaza!
    EUROPA s-a straduit o noapte de 1000 de ani sa renasca precum pasarea Phoenix din mizeria spirituala si materiala in care se incase. Europa nu merita mizeria nimanui,cui nu-i convine sa se duca dracului la el acasa si sa faca ce vrea!
    Pana acu ceva vreme, daca jigneai un evreu ca aveai dreptate (si era vorba de om),deveneai o jigodie ordinara antisemita,rasista,nazista ...care trebuia eventual executat. Pe urma s-a trecut la negri,daca il intrebai cat e ceasu` era tot o jignire,adica l-ai intrebat fiindca il suspectai ca nu cunoaste ceasul samd., acu` cu tiganii nu mai ai voie sa le zici nimic,desi au o conduita morala dezgustatoare,oameni care asa au fost ei mereu,cu calitati umane absolut indoielnice, periculosi si razbunatori. Acu` si cu musulmanii nu mai poti sa le zici frate ceva.Trebuie ca totii sa se suie cu bocancii lor mizerabili peste noi,cetateni europeni care incercam sa ne pastram un anumit grad de civilizatie si de cultura. Nu domnule,trebuie sa cedem in fata acestor venetici,trebuie sa ne insusim modelele lor, modul lor de viata,regulile lor,poate si religie...din moment ce ne insulta fatis credinta crestina si noi nu zicem nimic.
    Da` de noi europenii autentici,care suntem aici de mii de ani, pe unde am fost am civilizat lumea,am dus-o pe culmi,cu erorile aferente ca nu am pretins ca suntem perfecti.
    CUI nu-i convine mana care il hraneste, ori patul care i se pune la dispozitie din umanitate,sa se duca dracului de unde a venit!
  • +1 (1 vot)    
    no comment (Joi, 20 august 2009, 18:24)

    kamyqaz [anonim]

    http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/46235000/jpg/_46235883_women766afp.jpg

    Oare daca acele femei ar fi fost educate altfel, cum ar fi faptul ca sunt EGALE cu barbatii, s-ar mai fi imbracat asa?

    PS:de vazut prima si ultima legitimatie - fara fotografie (privare de identitate).
    • 0 (0 voturi)    
      nu-mi vine sa cred (Vineri, 21 august 2009, 17:38)

      liana [anonim] i-a raspuns lui kamyqaz

      ca femeile 2 si 3 au fata descoperita in poza de pe actul de identitate. Deja e porno!
  • +3 (3 voturi)    
    burqa vs 2 (Joi, 20 august 2009, 18:27)

    ik [anonim]

    Talibanii planuiesc o noua versiune. Nemultumiti de faptul ca ochii pot fi vazuti totusi ei planuiesc introducerea periscopului sau pentru persoane cu dare de mina camere de luat vederi conectate la ecrane aflate in interiorul valului care va fi complet inchis pe laterale. Singura problema care mai tb rezolvata este cea a bateriilor.
  • +2 (2 voturi)    
    Islamul nu are ce cauta in Europa si America. (Joi, 20 august 2009, 19:51)

    Tantza si Costel [anonim]

    Islamul cit şi cei care susţin asa de mult aceasta religie nu au ce cauta în Europa şi America.
  • +2 (2 voturi)    
    de acord.. (Joi, 20 august 2009, 20:54)

    Victor [anonim]

    sunt de acord cu unele din parerile exprimate pe aici insa, ca rezident danez in clipa de fata (sunt sigur ca este la fel si in franta si in olanda totusi), trebuie spuse niste lucruri:
    - femeile care poarta aceste burqa nu au voie sa aiba un loc de munca si nu au voie sa invete o limba straina (desi in cazul acesta, limba straina este limba daneza, ele fiind de nationalitate (nu etnie) daneza)
    - aceasta constrangere vine din partea sotilor si a familiei si este o constrangere cu care ele culmea sunt de acord (asa este cu principiile: te nasti cu ele, mori cu ele. ceea ce noua ni se pare anormal, lor li se pare in totalitate normal)

    este de la sine inteles regula "vii la mine acasa, faci cum zic eu" dar datorita numeroaselor discriminari pozitive referitoare la asa numitele "minoritati" care s-au produs in toate tarile civilizate, acum s-a ajuns la o revolta cretina. e ca si cum au fost hraniti cu bunavointa o perioada lunga de timp pana in clipa cand aceasta bunavointa a devenit starea lor de normalitate iar acum o renuntare la aceasta bunavointa creaza impresia de discriminare.

    pana una alta este vina ambelor parti: a noastra pentru ca i-am invatat gresit si a lor ca au uitat de cum a inceput totul pe meleagurile europene.
  • -1 (1 vot)    
    e chiar amuzant... (Vineri, 21 august 2009, 12:16)

    dora [anonim]

    sa fie pedepsite femeile pentru ca sunt prea imbracate in fapt ar trebui invers sa fie pedepsite cele care umbla foarte dezbracate, machiate, cu cercei la buric si in nas ...care sunt mult mai dizgratioase ...
    propun si sanctionare barbatilor care umbla in sort (pantaloni scurti) cu lanturi pana la brau, cu cercei in urechi, etc...


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri