Un nou scandal sexual in Republica Moldova. Protagonist: candidatul comunistilor la Primaria Chisinaului

de Carla Dinu     HotNews.ro
Marţi, 21 iulie 2009, 8:49 Actualitate | Internaţional

Un nou scandal sexual la Chisinau, al doilea in numai o saptamana. Personajul principal este acum Veaceslav Iordan, candidatul Partidului Comunistilor din Republica Moldova la functia de primar general al Chisinaului in luna iunie 2007.

Intr-o inregistrare video facuta public de Jurnal TV, acesta este surprins cu o camera ascunsa intretinand relatii sexuale cu doua tinere, scriu politik.md si unimedia.md.

In prezent, Veaceslav Iordan este director general al Agentiei "Apele Moldovei", sustinut de Partidul Comunistilor.

Este al doilea scandal de acest fel din Republica Moldova in numai o saptamana. Consulul Romaniei la Chisinau, Ion Nuica, si-a prezentat demisia in 13 iulie dupa aparitia unui film in care, se pare, este infatisat intretinand relatii sexuale cu o angajata a misiunii diplomatice. Inregistrarea a fost facuta tot cu o camera ascunsa.


Citeste mai multe despre   























11404 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Interesant (Marţi, 21 iulie 2009, 8:58)

    Rhadoo [utilizator]

    Sa fie cumva o replica pastrata in caz de nevoie?
    Voi il prindeti in fapt pe al nostru, noi il aratam pe-al vostru.
    • -3 (3 voturi)    
      semne de intrebare (Marţi, 21 iulie 2009, 10:32)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      Tare mi-e ca ambele inregistrari sunt opera alor nostrii! Inregistrarea cu consulul, daca era facut pentru discreditarea Romaniei, ar fi trebuit sa apara in Moldova. A aparut la noi, tocmai in perioada in care era nevoie de o diversiune!
      • +2 (2 voturi)    
        a aparut in Moldova prima data (Marţi, 21 iulie 2009, 12:28)

        mihai1982 [utilizator] i-a raspuns lui johnny

        si apoi la cateva zile a aparut in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Pai nu ?!!! (Marţi, 21 iulie 2009, 13:09)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      sigur si-au bagat nasul ai nostri, insa constat dupa haine, ca filmarea e facuta anterior celei cu scarbosul de Nuica, deci era pregatita...hehehehe
    • +1 (1 vot)    
      eu cred ca... (Marţi, 21 iulie 2009, 22:27)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

      ...ii aerul,apa,sau alte conditii meteo,care-i predispun pe d-nii prinsi in flagrant;sau or fi fetele mai cu "vino-n coa". daca nu esti condus de "capul" care trebuie,nu ai ce cauta in politica sau in posturi de conducere-e parerea mea- sa auzim de bine
  • +3 (7 voturi)    
    Este o consipratie a pitzipoancelor ! (Marţi, 21 iulie 2009, 9:07)

    Mitica [anonim]

    "Caderile" in serie ale politicienilor si diplomatilor pofticiosi - in care sunt implicati presedinti precum dl. Berlusconi, diplomati - precum cel britanic si cel roman, iar acum chiar si comunisti sunt rodul unei conspiratii modiale a pitzipoancelor !

    Acestea vor sa domine lumea si sa ii puna pe toti barbatii in patru labe. Cum presedintii, politicienii si comuistii sunt cei mai "barbati"dintre toti - ei sunt primii care ajung à quatre pattes.

    In ce privesc performantele amoroase ale acestor pofticiosi, eu pot spune ca aveam impresia ca comuistii canta mai frumos decat cei de dreapta, banuiti a fi un pic sissi. Dar nu este asa !

    À bon "priviteur, salut !

    Acest text este un pamflet si trebuie decodificat ca atare. Orice referinte la breasla muzicologilor este pur intamplatoare. In timpul acestor filmari nu a avut de suferit nici un animal, mai mult decat protagonistii.

    .
  • +2 (2 voturi)    
    sex driven (Marţi, 21 iulie 2009, 9:18)

    bare necessities [anonim]

    se stie ca sexul este motorul vietii pe pamant (dupa aer si apa). Asadar cine intretine o baza de date cu videoclipuri de amator (sau profesionisti - tinand cont ca la ele lucreaza specialisti in plantare-filaj) conduce lumea!
    Este cel mai murdar santaj :) si aproape nimeni nu este imun la el.
    • +2 (2 voturi)    
      santaj este numai (Marţi, 21 iulie 2009, 9:48)

      babe necetitties [anonim] i-a raspuns lui bare necessities

      daca partenerul de sex contrar nu este cel legitim (legal sau macar moral).
      in schimb, daca are vreunul o caseta cu tine si nevasta-ta intr-o clasica pozitie de misionar... nu prea vad cum poti fi santajat. poate doar daca nevasta iti este celebra, caz in care se baga caseta intr-un share de dc, dupa care te dai de ceasul mortii ca a "rasuflat" filmuletul in presa (!) si ceri despagubiri morale de ordinul milioanelor de parai. imaginii si expunerea (ahem!) media nevestei creste, la fel cum ii reste si contul in banca. toata lumea este fericita!

      PS: la mine sexul este al patrulea motor al vietii dupa aer, apa si shaorma.
      • 0 (0 voturi)    
        bun motorul shaorma (Marţi, 21 iulie 2009, 10:13)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui babe necetitties

        sau shaworma, sau shaurma-am vazut scrise ambele cuvinte- dar ai grija ca io m-am imbolnavit de la una cumparata in colentina.
        • +4 (4 voturi)    
          in primu rand (Marţi, 21 iulie 2009, 13:31)

          niculaie [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          in primu rand ca fost locatar la blocu 4,scara b pe Mashina de Piane - cu vedere si la biserica Sf. Dumitru si la Cimitiru Invierea, protestez fatza de afirmatia ta ref. 'la una cumparata in Colentina'.
          Io nu am avut nimic de reptroshat marfii de pe Colentina - si eram baiat tanar si frumos
          In al2-lea rand,filmuletele ala e un fals; ca fiu de cominist, tin sa asigur pe oricine ca NU asa se reguleaza comunisti.
          Deci este un fals clar.
          daca chiar va inetreseaza cum reguleaza comunistii,n-aveti decat sa va reamintii de ani in care ne-au regulat comunisti in 'iepoca de aur'
      • 0 (0 voturi)    
        traditii (Marţi, 21 iulie 2009, 10:25)

        romanul [anonim] i-a raspuns lui babe necetitties

        Unde scrie ca pozitia misionarului este buna si celelalte nu? pacat ca oamenii isi petrec 98% din viata : dormind, mancand, intretinerea corpului, distractie, sex, discutii prostesti, lupta pt. putere, si mai putin inaintare in cunoastere. Asa efort, asa rezultate.
        • +1 (1 vot)    
          pozitia misionarului este clasica! (Marţi, 21 iulie 2009, 11:12)

          babe necetitties [anonim] i-a raspuns lui romanul

          pozitii bune sunt altele.
          oamenii isi petrec 98% din viata cu lucrurile care le provoaca multa placere si care (eventual) necesita eforturi minime.
          inaintarea in cunoastere are marele dezavantaj ca pentru majoritatea covarsitoare a populatiei nu indeplineste nici una din conditiile de mai sus.
    • 0 (0 voturi)    
      ba ,poti scapa.... (Marţi, 21 iulie 2009, 22:31)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui bare necessities

      ....daca o faci numai cu prietena sau sotia,si numai in locuri sigure(nu unde ti se scoala) e parerea mea ,nu ma astept sa fie impartasita de marea majoritate cu bine
  • 0 (0 voturi)    
    Logica "Jurnalului" (Marţi, 21 iulie 2009, 9:18)

    Ariel [anonim]

    Dupa logica "Jurnalului": la comanda cui s-a facut inregistrarea video si cine sunt junele? notabil ca recentul scandal sexual survine dupa cel al consulului Nuica... Pare a fi o reglare de conturi intre servicii, cu implicarea mediei electronice, desigur. Si totul in campania electorala dinaintea alegerilor parlamentare anticipate din 29 iulie.
  • +2 (2 voturi)    
    Tara saraca (Marţi, 21 iulie 2009, 9:25)

    Doina [anonim]

    In tarile bogate se incepe cu un scandal de coruptie, bani lipsa, case, masini... Aici, daca banii sunt lipsa oricum, se multumesc si ei cu ceea ce are Moldova din plin: fete frumoase.
  • +2 (4 voturi)    
    totusi. (Marţi, 21 iulie 2009, 9:38)

    andrei [anonim]

    trebuie sa recunosc ca nu prea am experienta in astfel de domenii precum politica/santaj (care din punctul meu de vedere nu sunt prea diferite ca aspect) . Am 20 ani, sunt tanar , curios si sincer. Lamuriti-ma si pe mine : Ce legatura are sexul/viata persoanala cu functia pe care o deti? Dece se foloseste pe post de santaj? Dece e problema altora ce faci tu in dormitor? Dece ar afecta o partida buna de sex postul cuiva? ... bine hai inteleg in domeniul diplomatiei nu prea e diplomatic sa apari la tv cu obiectul la vedere dar totusi.... ce e maimutareala asta pana la urma??
    • 0 (8 voturi)    
      Explicatii (Marţi, 21 iulie 2009, 10:04)

      G [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Hai sa-ti explic Andrei. Sincer.

      Functia o "detii" si nu o poti "deti". "De ce" se scrie uneori inca separat, dar nu le da idei proaste de genul "nicio".

      Ce face cel care te reprezinta este important tocmai pt ca te reprezinta. Nu e obligat sa te reprezinte, poate avea alta meserie, si atunci poate face ce ii doreste inima. Daca te reprezinta, e insa dator sa o faca intr-un mod "reprezentativ" pt tine. Si nu toti romanii, moldovenii, americanii, francezii sau nemtii sunt crvari si adulteri. De aia nu e ok.

      In plus, daca omul o fi si insurat si isi inseala sotia, apare evident si intrebarea, daca nu cumva te inseala si pe tine in mod asemanator, in interes propriu.

      Dar stai linistit, daca ai intr-adevar asemenea conceptii laxe si nu ai auzit vreodata de principii, esti bine acolo unde te afli, in RoManelia, unde nu te va deranja nimeni.
      • +5 (7 voturi)    
        principii proaste (Marţi, 21 iulie 2009, 12:20)

        PaulR [utilizator] i-a raspuns lui G

        O persoana care te 'reprezinta' te reprezinta in timpul orelor de program. Ce face fiecare in viata privata e problema lui. Intelegeti odata ca exista o separatie intre public si privat.

        Pe mine nu ma intereseaza unde, de cate ori si cu cine face sex nici una din persoanele care ma reprezinta. Ma intereseaza ca acele persoane in timpul orelor de program sa lucreze profesionist.
        La noi de fiecare data cand apare cate o caseta de asta e si un scandal. O natie de pudibonzi (cu principii cica) care are pretentia ca profesorii, diplomatii sau oricare alti angajati ai statului sa nu mai faca sex.
        Nu ne intereseaza ca unii dintre ei sunt incompetenti, fura, sunt corupti sau nu isi fac treaba pt care sunt platiti, pe noi ne intereseaza cu cine se fut.
        • 0 (0 voturi)    
          problema (Marţi, 21 iulie 2009, 13:24)

          alex [anonim] i-a raspuns lui PaulR

          Problema e nu numai ca ne reprezinta, dar ne si conduc. Si ne conduc si in timpul lor liber, altfel crezi ca s-ar uita curvele alea la ei?
        • 0 (0 voturi)    
          te inseli un pic.... (Marţi, 21 iulie 2009, 23:26)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

          ....caci o persoana publica,este "vanata" de paparatti si de masmedia mai ceva ca si ursul sau porcul mistret in padure;si in momentul in care ,o persoana publica(ministru,primar etc-vezi cazul recent al lui Mazare),are un comportament sau o iesire necontrolata,este imediat "sanctionat" de catre cei amintiti mai sus. ar fi inca multe de spus,dar nu are rost,fiindca fiecare are un set de principii,dupa care se ghideaza,iar unii au stacheta mai sus, iar altii abia au facut rost de stacheta;asa ca .....asta e situatia sa auzim de bine
        • +1 (1 vot)    
          Aici ai dreptate! (Miercuri, 22 iulie 2009, 1:22)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

          Daca eram o natiune in care presedintele/premierul era Ayatolah sau Imam ceva, era o traba. Totusi, vorba aia cu "capra raioasa care tine coada sus" se potriveste cu prevadere la popoare amarate si pline de paduchi, asa ca romanii... Din punctul meu de vedere (care-i si al tau, vad) sa-si faca treaba unde-s pusi si sa si-o traga in toate partile. Nu l-am votat acolo ca sa fie abstinent ci ca sa faca treaba.
      • -1 (3 voturi)    
        ideia ca daca (Marţi, 21 iulie 2009, 13:47)

        niculaie [anonim] i-a raspuns lui G

        ideia ca daca tanarul de 20 de ani face mic gresheli de ortografie,tu ai avea dreptul s-o faci pe arogantul cu el, este f. grsita,daga 'g'.
        dac-l iei pe acest tanar pe baza de 'ai gresit la gramatica,deci n-ai dreptate nici la logica,draga 'g',ai cele mai lari shanse sa-l convingi pe tanarul Andrei ca:
        a) esti arogant
        b) ai o filozofie de viatza cel putin naiva - mai ales la capitolul 'indatoririle celor care ne reprezinta si realitatile vieti
        c) in mod clar refuzi sa-ti urmezi prorpia filozofie daca argumentezi ca este OK pentru tine sa faci amor cu 2x fete care la un loc au cu cca. 10 ani mai putin decat tine
        Nu mai continui caci am deja impresia ca ...m-ai plictisit (sau in parlance-ul tau favorit 'mai plictisit'
        • +1 (1 vot)    
          Sal'tare Nic'lai! (Miercuri, 22 iulie 2009, 1:38)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui niculaie

          Se zice "ideea" da nu pentru asta te-am deranjat. Io-te ce ma jeneaza pe mine: punctul c) (ala cu "sa faci amor cu 2x fete") nu-l gasesc la "g" si nu stiu cu cine te certi. in ceea ce priveste naivitatea, "g" nu pare naiv ci sceptic, iar tu pari destul de prolix cand il contrazici.
          In alta ordine de idei, mai serios acuma, nu-i o mandrie sa nu poti scrie in limba romana, daca esti roman.
          Nu-i nevoie sa-mi raspunzi: o sa-mi rod unghiile :))
      • 0 (0 voturi)    
        sunt de acord cu tine... (Marţi, 21 iulie 2009, 22:58)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui G

        ...cu exceptia penultimului aliniat,in care vb. de o tara necunoscuta mie,RoManelia,dar sa inteleg ca te referi la ROMANIA,tara in care se asculta si manele;nici mie nu-mi place genul,dar gusturile nu se discuta(nu-i frumos ce-i frumos,ci ce-ti place);am o singura intrebare:-daca toata lumea ar pleca aiurea in lume din ROMANIA,ce s-ar alege de acest "picior de plai",de aceasta "gura de rai"? caci dupa cum cred ca stii,OMUL SFINTESTE LOCUL-si chiar daca mai avem si noi "uscaturile" noastre ,si acele sunt tot ale noastre si tot noi trebuie sa ne facem "curatenie" in "ograda",caci nu va veni nimeni sa o faca-n locul nostru;dar daca toata lumea pleaca ,cine se va mai bucura de toate minunatiile acestu-i loc numit ROMANIA?
    • -1 (1 vot)    
      legatura cu...prefectura (Marţi, 21 iulie 2009, 15:03)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      "Ce legatura are sexul/viata persoanala cu functia pe care o detii ?"
      Una directa. A fi primar inseamna a fi primul gospodar al urbei. Puterea exemplului personal este imensa. Daca ea e negativa la capitolul moralitate, influenta e malefica. As spune parafrazand ca "sula are legatura cu prefectura/primaria). Ganditi-va ca acest individ raspunde la tot felul de probleme ale comunitatii si ia decizii care pot influenta viata cetatenilor.
      Un afemeiat inseamna un caracter slab, vicios, ce nu poate fi in stare sa faca un rationament sanatos si nepartinitor si nici sa ia o decizie corecta.
      O matracuca (pocnitoare) poate oricand sa modifice o decizie in folosul ei. OK ?
      • 0 (2 voturi)    
        nu prea! (Marţi, 21 iulie 2009, 19:27)

        f [anonim] i-a raspuns lui ionescu

        a face sex = ok. cu cine vrei, indiferent de functie, nu insa si indiferent de situatie. nu inseamna automat ca domnul in chestiune nu e un om cu principii... va grabiti sa emiteti judecati de valoare pe baza unor franturi de informatii prezentate in presa - o presa care face senzational dintr-un rahat de pe marginea drumului. nu cunoasteti situatia in care consulul si-a tras-o si pana la urma nici nu cred sincer ca mai conteaza. nu il cunoasteti nici despre dl de mai sus, dar dati cu parul cu draga inima. intrebare: cati dintre voi ati inselat? cati ati facut amor doar de dragul artei? cati ati avut aventuri??? chiar sunteti atat de orbi sau de ingusti incat sa va inchipuiti ca exista cineva care nu mai scapa si pe alaturi???haideti sa nu ne mai dam merituosi si puri, stim cu totii ca se intampla tuturor. diferenta e facuta de faptul ca despre unii aflam si despre restul nu. in plus, mai conteaza si daca inseala pe cineva sau nu (sotie, prietena... etc). dar dagilor, nu traim intr-o lume alb-negru ci in una cu nuante de griuri. poate partenera de viata stie / accepta... poate nici nu-i pasa... poate ar trebuis a ne doara mai putin de ce f..t parlamentarii si mai mult de ce legi voteaza!
        • 0 (0 voturi)    
          unei persoane publice.... (Marţi, 21 iulie 2009, 23:37)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui f

          ....NU ARE VOIE SA I SE INTAMLE.-daca i se intampla (si nu-si poate struni ce are in pantaloni),nu are ce cauta in functia in care a ajuns,fiindca nu se reprezinta numai pe el,el poate fi reprezentantul unei comunitati,unei regiuni sau chiar al unei tari. sa auzim de bine
          • 0 (0 voturi)    
            draga muky (Miercuri, 22 iulie 2009, 1:47)

            niculaie [anonim] i-a raspuns lui muky

            REFUZ sa accept ca alticina m-ar reprezenta pe mine facand sex cu 2x fte de cca. 22 de ani fiecare!
            Am cel putin pretentia (si visul) sa ma reprezint pe mine insumi in astfel de situati
            • 0 (0 voturi)    
              daca ai scris cele de mai sus in gluma... (Miercuri, 22 iulie 2009, 22:32)

              muky [utilizator] i-a raspuns lui niculaie

              ...sunt de acord,caci am simtul umorului,dar daca nu,inseamna ca nu ai inteles nimic din ce am vrut eu sa transmit prin parerea mea;dar stai linistit, ca nu se termina lumea,eventual citeste din nou postarea d-lui f de la h 19:27. cu bine
              • 0 (0 voturi)    
                m-ai facut sa citesc (Joi, 23 iulie 2009, 3:36)

                niculaie [anonim] i-a raspuns lui muky

                m-ai facit sa citesc ce-a scris persoana care se 'introduce' ca 'f'.
                "F" de la ce?
                de altfel agreez cu opiniile lui 'f' - ceace nu trebue sa te mire,mai ales daca e 'f' de la....(Fetesti?)
                • 0 (0 voturi)    
                  no coment... (Vineri, 24 iulie 2009, 23:08)

                  muky [utilizator] i-a raspuns lui niculaie

                  ...poate f de la fericit,sau pur si simplu f
                  cu bine
    • +1 (1 vot)    
      Asa tinere,explica-le.... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:39)

      drona [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      sexul nu face rau sanatatii,indiferent de varsta,studii si functii.Ca altii sunt curiosi,este treaba lor,aa..,ca nu ajung la slanina,e tot treaba lor.Eu,chiar i-as felicita ca,asa cum se vede,sunt cam ruginiti.
  • +1 (1 vot)    
    metoda kgb (Marţi, 21 iulie 2009, 9:39)

    io [anonim]

    ce se intampla acum e copiat la indigo cu ce se intampla in perioada KGB. aceiasi metoda de discreditare
  • +4 (4 voturi)    
    . (Marţi, 21 iulie 2009, 10:10)

    ampersand [anonim]

    Mai, dar astia nu lucreaza nimic acolo, doar si-o pun care cum prinde ocazia :)))) Nuica ala trebuia numit Ambasadorul Prieteniei la Chisinau, le-ar fi invatat pe moldovence sa faca podul peste Prut :D
    • 0 (0 voturi)    
      Podul ? (Marţi, 21 iulie 2009, 12:04)

      IM [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Ala nu era in stare macar sa o sature pe aia .... cum sa o mai invete sa faca podul :))) mai degraba il invata ea cum sa mai aduca din "tezaurul" ce a mai ramas neatins te jigodiile ruse ...
  • 0 (2 voturi)    
    foarte tare (Marţi, 21 iulie 2009, 10:31)

    ailaic [anonim]

    vreau si eu!
  • +2 (2 voturi)    
    si Iliescu? (Marţi, 21 iulie 2009, 12:25)

    viomobil [utilizator]

    sef la ape a fost si el, comunist la fel :) cand scoate base inregistrarea?
  • 0 (0 voturi)    
    wow (Marţi, 21 iulie 2009, 15:51)

    Nam [anonim]

    E taiat filmul sau sta prost cu sanatatea domn primar :D ?
  • 0 (0 voturi)    
    da...si? (Miercuri, 22 iulie 2009, 10:31)

    touretul [anonim]

    bun. si care-i problema? n-ai voie sa faci sex, daca esti de la Apele Moldovei? daca esti o persoana publica, ar trebui sa fi un eunuc. nu inteleg nimic.
    acelasi lucru si cu consulul Romaniei la Chisinau. de ce si-a dat demisia? pentru ca are o viata sexuala? ce dracu de morala e asta? e plina media de taraturi care parvin pe fondul foamei avide pe care publicul o are pentru destrabalare, si daca un om obisnuit face sex in intimitatea apartamentului sau, ma rog, undeva in intimitate, si aceeasi media face publica viata lui sexuala, gata, se socheaza prostimea. ce lume de tampiti?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri